Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Bazoer heeft er lak aan, met zijn kwaliteiten speelde ik in Oranje’

Laatste update:

Riechedly Bazoer stond vorige week vrijdag weer eens op het veld voor Jong Oranje, nadat bondscoach Art Langeler hem een tijd negeerde. De middenvelder van VfL Wolfsburg startte tegen Letland (3-0) in de basis, maar maakte weinig indruk. Hans Kraay jr. vindt dat Bazoer met zijn kwaliteiten eigenlijk vast bij het 'grote' Oranje zou moeten spelen.

Na de wedstrijd tegen Letland was de analist al kritisch op Bazoer, aan wie hij zich 'kapot' ergerde. De ex-Ajacied reageerde via Twitter: Wat een lachwekkend persoon #mensenpratenpoep." Dat heeft Kraay jr. ook meegekregen, zegt hij zondagochtend bij De Tafel van Kees. "Dat vond ik helemaal niet erg. Als ik zijn kwaliteiten had gehad, had ik vast in het Nederlands Elftal gespeeld. Hij heeft lak aan zijn kwaliteiten."

Bondscoach Langeler neemt het op voor zijn pupil. Wel ziet het er 'niet altijd even spectaculair' uit, wat Bazoer doet. "Maar hij zit ook in de situatie dat hij zeventig minuten moest spelen. Dat had hij al wekenlang niet gedaan. Maar ik ga wel in mee dat het non-verbaal soms iets heeft van: kom op man, je mag aan de bak. In die week dat hij mee was, heeft hij een goede indruk gemaakt, heeft hij goed meegedaan en kreeg ik totaal geen indruk van arrogantie."

'Riechedly Bazoer heeft lak aan zijn kwaliteiten'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Exemplarisch voor de Nederlandse talenten. Ze kunnen het best, maar mentaal zijn het lachwekkende kleutertjes.

Dat is ook ons probleem, talent is er best, maar ze zijn gewoon te achterlijk om er iets mee te doen.

15 oktober 2017 om 11:49

Is het nederlands ? Als je hoort hoe Bosz vorig jaar Dolberg heeft moet stimuleren geldt dit dus voor meer jeugd.

15 oktober 2017 om 12:01

Precies, voetballend en qua talent horen we nog steeds bij de 10 de besten. Echter, fysiek en mentaal gezien horen we niet eens bij de top 20 ( Het grootste voorbeeld is Ijsland).

15 oktober 2017 om 12:42

Het gekke is dat Nederlanders tot de langste mensen behoren. Waar zijn de Badr Hari's en Rico Verhoevens in het voetbal? Ik heb het vermoeden dat fysieke jongens gewoon niet goed begeleid worden in Nederland. Ons talentpool is veel groter dan we denken.

Zou een type Pepe in Nederland zijn opgevallen in de jeugd?

15 oktober 2017 om 13:19

Jawel, maar die wordt dan vervolgens in opleiding opgenomen, om vervolgens hem van alles te leren behalve echt verdedigen. Dat is het probleem een beetje met NL. Bij selectie gaan we ervan uit dat hij van alles moet kunnen behalve datgene waarvoor hij echt geselecteerd is..

15 oktober 2017 om 14:08

Als we voetballend bij de besten horen dan zou je dat toch terug moeten zien in ons spel.

15 oktober 2017 om 14:46

Hoe kom je erbij. Fysiek komen onze spelers helemaal niet te kort. Het is alleen zo dat spelers uit de Eredivisie nog niet lichamelijk 100 volgroeid zijn, want dat ben je pas rond je 26e. Daarnaast vergissen jullie je. Als je Ronaldo ontkleed naast Badr Hari of Rico Verhoeven zet, is Ronaldo een vliegje. Een Memphis Depay doet bv fysiek niet onder voor Ronaldo terwijl hij nog niet 100 procent volgroeid is; voetballend daarentegen....

Hoe dan ook, voetballers zijn helemaal niet groot en sterk. Groot zijn kan ook helemaal niet als voetballer, want als je lang bent, ligt je zwaartepunt te hoog om iets fatsoenlijks met een bal (op de grond)te kunnen. Dit is simpele natuurkunde.

Voetballend komen onze spelers juist wel tekort. Balaannames, passing, handelingssnelheid en andere basisvaardigheden zijn zwaar ondermaats. Hier waarschuwde Johan Cruyff al tien jaar geleden voor, maar daar werd niets mee gedaan. In plaats het over kwaliteit te hebben, keuvelen analysten over randzaken of dooddoenders. Het moet allemaal anders, maar wat weet men niet, terwijl het juist weer zoals vroeger moet. Toen kon men wel een bal aannemen en direct met de juiste snelheid in de juiste richting op het goede been van een medespelers passen, waardoor die de diepte kon zoeken zonder dat de derde speler in de dekking liep. Hiermee geef ik en passant aan waarom ons spel op oeverloos gebrei lijkt; het duurt gewoon te lang door technisch onvermogen, zodat het lijkt alsof onze spelers met opzet breed leggen

Mentaal zijn ze ook zeer zwak. Opbouwende kritiek, zoals van Kraaij jr., wimpelt men weg en moet men denigrerend op reageren. In alles ziet men een vijand; wanneer een paar anonieme personen iets negatiefs getwitterd hebben, dan is iedereen tegen hen(en gek). Buiten het feit dat men niet meer wil werken om beter te worden en men meteen financieel wil oogsten zonder dat daar evenredige prestaties tegen over staan.

In de sportschool zitten ze juist teveel. Want dan kunnen ze hun gespierde ontblote lichamen vol met plakplaatjes instagrammen. Lekker nuttig! Ik zou zeggen, ga die extra tijd in de sportschool eens inzetten om te leren aannemen, passen en je chocolade been te trainen. Misschien kom je daarna in de buurt van David Silva .

15 oktober 2017 om 18:07

Of zoals Wiel Coerver altijd zegt: “Voetballen doe je 20% met je hoofd, 20% met je benen en 60% met je hart. Dus speel met je hart.

Ook zou ik de jeugd Wiel Coerver oefenstof toepassen. Basistechnieken perfectioneren.

15 oktober 2017 om 12:17

Gewoon gebrek aan kwaliteit. Het Franse elftal heeft nog veel grotere probleemgevallen en daar is het gewoon wachten op het volgende incident maar dat weerhoudt ze er niet van om nog tientallen talenten te produceren.

Als het echt zulke enorme talenten zijn maar geen mentaliteit dan worden ze een soort van Balotelli of Anelka maar dat niveau bereiken ze niet

15 oktober 2017 om 13:18

Oh zulke talenten als de Fransen of Belgen hebben we inderdaad niet, maar wel genoeg talent om een wk te halen.

15 oktober 2017 om 13:46

Zelfs daar zijn het golfbewegingen per generatie. 9 jaar geleden speelde onze jongens de Fransen en de Belgen helemaal zoek. Nu is hun generatie veel sterker. Mentalteitsproblemen hebben beide landen ook altijd parten gespeeld. Nu zijn wij aan de beurt. De geschiedenis leert dat we vaker een dip hebben gehad. Zodra iedereen ons als sukkels gaat zien zul je zien dat we weer gaan knallen. Bodem is bereikt, kan alleen maar beter worden de komende jaren.

15 oktober 2017 om 16:41

Wie heeft jou wijs gemaakt dat Anelka geen mentaliteit had?

15 oktober 2017 om 21:00

Heeft overal problemen veroorzaakt, meerdere keren expres trainingen gemist maar steeds kwam er opnieuw een goede club voor hem

15 oktober 2017 om 14:18

Maar het ligt niet alleen aan de talenten maar aan de hele maatschappij neem bijvoorbeeld het filmpje van Sc heerenveen waar zoveel comotie om was omdat de trainers de spelers keihard aanpakten.

Ook hier werd er schande van gesproken.

Maar nu hoor je weer mensen zeggen ze hebben geen mentale hardheid etc etc

Het filmpje van die bewuste training is zoals ze in het leger en de marine ook de soldaten mentaal hard maken je hebt er alleen maar profijt van als voetballer maar nee wij de nederlandse maatschappij keuren het af omdat het te hard is en je zo niet met spelers zou mogen omgaan.

Komop zeg de talenten van vandaag de dag kunnen helemaal niets hebben, denken alleen maar aan geld en als de media ook maar iets verkeerd schrijft zijn ze gelijk op hun teeentjes getrapt.

Het is wel vreemd dat sinds de dienstplicht is afgeschaft de mentale hardheid in onze samenleving ver te zoeken is iedereen is zomaar beledigd en geraakt.

15 oktober 2017 om 14:32

Echt pure onzin wat je zegt over dat Nederlandse talenten mentale kleuters zijn. Weghorst, Klaassen, Vilhena, Haps, Toornstra, Beugelsdijk (zonder grappen), Amrabat, Berghuis, Janssen etc, zijn allemaal voetballers die echte vechtersmentaliteit hebben en dus geen mentale kleuters waar jij het over hebt. Het grote verschil is, is dat dit voetballers zijn met te weinig kwaliteit om voor minimaal subtop in Europa te spelen. Het is dus puur gebrek aan kwaliteit waar Nederland mee te maken heeft. Doordat het nu slecht gaat met Oranje, gaat iedereen het maar makkelijk afschuiven op de mentaliteit van Depay, Bazoer etc etc. Elk land heeft te maken met verwende knaapjes. Niet alleen in Nederland. Kijk naar Ben Artfa van PSG. Of Mario Balotelli. Elk land in de wereld heeft te maken met spelers die geen vechtersmentaliteit heeft en zoveel mogelijk geld willen verdienen. In Nederland zal je echt niet meer verwende knaapjes hebben dan in Duitsland, Frankrijk of Belgie. Hef grote verschil is, is dat landen als Belgie, Frankrijk en Duitsland nu een goude generatie heeft, daarom wordt daar veel minder op de lastige jongens gelet. Ik weet dan ook 100% zeker dat jij dit niet zou hebben getypt als Nederland nu zo goed was als Belgie, Frankrijk of Duitsland.

15 oktober 2017 om 16:21

Daarom heb ik het over de mentalteit van talenten. Kom je aanzetten met Beugelsdijk. Het gaat er juist ok dat de getalenteerde jongens niet met hun eigen hype om kunnen gaan. Tommy kan dat wel, omdat niemand iets van hem verwacht hij is een redelijke speler voor een degradatiekandidaat.

15 oktober 2017 om 16:21

Daarom heb ik het over de mentalteit van talenten. Kom je aanzetten met Beugelsdijk. Het gaat er juist ok dat de getalenteerde jongens niet met hun eigen hype om kunnen gaan. Tommy kan dat wel, omdat niemand iets van hem verwacht hij is een redelijke speler voor een degradatiekandidaat.

wederom een mooi voorbeeld van wel kwaliteit maar geen mentaliteit. Bij een vleugje kritiek meteen indirect reageren via sociaal media, want dan zijn ze op hun teentjes getrapt. Bazoer is één van de velen in het rijtje; ik draai leuk mee in het betaalde voetbal maar ik haal er niks uit, geen ambitie en al helemaal geen zelfreflectie. Maar anderzijds wel verwachtingen hebben die totaal niet passen bij de geleverde prestaties. Jammer, maar zo hebben we er Nederland op dit moment ontzettend veel. Allemaal van dezelfde generatie, net doen alsof ze ontzettend zelfverzekerd en zelfbewust zijn. Maar achter de tatoeages en dure auto's gaat een heel klein jongentje schuil die bij de eerste tegenslag wegkruipt in een hoekje.

15 oktober 2017 om 11:50

Hij draait leuk mee in het voetbal maar hij haalt er niets uit? Onderbouw dat eens.

15 oktober 2017 om 12:38

Hij steekt er nergens boven uit terwijl hij dat wel in zich heeft.

15 oktober 2017 om 12:55

Ik geloof best dat hij er boven uit zou steken in de Luxemburgse competitie maar in Duitsland is dat even een ander verhaal. En dat is ook geen schande.

15 oktober 2017 om 13:54

Lekker meedraaien doet ie in Duitsland ook niet echt, alsof alle teams in Duitsland absolute top zijn. Bij Ajax moest ie op een gegeven moment ook dwingender spelen, vertikte ie ook.

15 oktober 2017 om 13:26

Ze leren niet om te gaan met tegenslagen, maar wanneer het tegen zit, dan zoeken ze succes op. Maar nu zit het weer tegen en dan gaan ze stiekem alweer op zoek naar een ander club. Kortom, ze leren zichzelf aan om naar het positieve te vluchten in plaats van zichzelf in de basis te knokken. En precies dat knokken, dan ontbreekt dus bij 95 van de Nederlandse talenten. Spelers die qua voetballende kwaliteiten allang in het grote Oranje horen, maar totaal geen vechtmachine zijn en dat heb je echt nodig in deze tijd. Alles draait om resultaat en prestaties. Wanneer je dat niet wilt zien en alleen geld wilt verdienen, dan kan je beter net als Bazoer en alle andere talenten gewoon blijven vluchten. Want ja zolang je mag spelen en een vette salaris krijg, dan hoor je ze niet klagen. Robben zou geklaagd hebben als hij niet bij de beste clubs zou spelen in de basis. Bazoer zou klagen dat hij niet speelt bij EEN club. Snap je het verschil. Bazoer maakt het niet eens uit bij welke club hij speelt als is het een club die twee niveau's lager is. Ja zelfs daar krijgt hij het gewoon lastig.

15 oktober 2017 om 14:09

Je doet alsof Nederland het enige land ter wereld is dat met dit probleem te maken heeft, maar dat is echt onzin. Elke land heeft te maken met spelers met zwakke mentaliteit. Niet alleen in Nederland. Steven Berghuis, Klaassen, Janssen, Vilhena, Toornsta, Haps, Weghorst etc, zijn allemaal spelers met vechtersmentaliteit. En dan kom jij aanzetten dat 95% van de talenten geen knokkers mentaliteit heeft?? Wat een onzin! Het is gewoon puur gebrek aan kwaliteit waar Nederland nu mee te maken heeft. Natuurlijk zijn er verwende knaapjes die snel geld willen verdienen en steeds naar het positive zoeken, maar dat is niet alleen in Nederland het geval. Ook in het buitenland heb je te maken met verwende knaapjes, maar daar valt het veel minder op, omdat ze daar andere voetballers hebben die wel goed zijn. In Nederland heb je qua percentage met inwoners aantal echt niet meer verwende knaapjes dan in het buitenland hoor. Jij zegt dit nu puur omdat het Nederlands elftal nu slecht draait, maar als we een elftal, zoals Kroatie of Belgie hadden, dan had je gezegd dat het voetbal in Nederland geweldig is en dat de mentaliteit perfect is in Nederland. Pure oppurtunisme jouw comment.

15 oktober 2017 om 14:12

Heb je Bazoer gister telefonisch gesproken? Ben je vergeten dat Ajax Bazoer wilde verkopen voor 25 miljoen maar dat Bazoer niet wilde meewerken? Je kraamt een hoop onzin uit!

15 oktober 2017 om 14:27

@mikebiker, precies! De voetbal wereld is gewoon enorm oppurtunistisch. Als het goed gaat met Oranje, is de mentaliteit in Nederland geweldig en is Nederland een fantastisch land, maar als het slecht gaat, is Nederland verwend en is onze mentaliteit enorm zwak.

16 oktober 2017 om 13:12

Volgens mij zit het probleem veel dieper. Waar spelers vroeger echte liefde hadden voor het spelletje, en naast de training bij hun club altijd met de bal in de weer waren, weten de spelers van de huidige generatie niet hoe snel ze weer naar huis moeten racen om achter de playstation te duiken. De aandacht is belangrijker dan het voetbalresultaat en het maximale uit hun talent halen. Ik veel gevallen lijkt het zelfs alsof deze jongens het belangrijker vinden hoeveel instagramvolgers ze hebben, dan hoeveel minuten ze mogen maken in de competitie.

In mijn ogen enorme talenten als vd Wiel, Depay, Bazoer en Drenthe hadden nu de dragende krachten van het Nederlands Elftal kunnen zijn, als ze zich volledig op het voetbal hadden gericht ipv heel veel waarde te hechten aan allerlei randzaken.

Neem nou een jongen als Daley Blind. Helemaal geen wereldtalent, maar wel een harde werker die alles laat voor zijn sport. Die speelt nu bij United, waar hij het door zijn tekort aan kwaliteit moeilijk heeft, maar alsnog zijn speeltijd krijgt. Of Klaassen die moet ploeteren bij Everton, maar dit wel met volle inzet doet. Of een Bas Dost die het geweldig doet in Portugal, ondanks zijn beperkte motoriek en balgevoel. Als de echte toptalenten in Nederland deze drive zouden hebben, was Nederland gewoon nog steeds een topland geweest. Echter gaat het merendeel van onze talenten kapot aan hun zwakke mentaliteit en spelen ze nog steeds bij aardige clubs waar ze veel geld verdienen. En juist dat ze het met deze mentaliteit volhouden zorgt ervoor dat ze niet meer hoeven te leveren.

15 oktober 2017 om 14:25

Echt pure onzin wat je zegt over dat deze generatie te maken heeft met dat ze zelfverzekerd zijn en steeds met tatoeages bezig zijn etc. Weghorst, Klaassen, Vilhena, Haps, Toornstra, Beugelsdijk (zonder grappen), Amrabat, Berghuis, Janssen etc, zijn allemaal voetballers die echte vechtersmentaliteit hebben van deze generatie. Het grote verschil is, is dat dit voetballers zijn met te weinig kwaliteit om voor minimaal subtop in Europa te spelen. Het is dus puur gebrek aan kwaliteit waar Nederland mee te maken heeft. Doordat het nu slecht gaat met Oranje, gaat iedereen het maar makkelijk afschuiven op de mentaliteit van Depay, Bazoer etc etc. Elk land heeft te maken met verwende knaapjes. Niet alleen in Nederland. Kijk naar Ben Artfa van PSG. Of Mario Balotelli. Elk land in de wereld heeft te maken met spelers die geen vechtersmentaliteit heeft en zoveel mogelijk geld willen verdienen. In Nederland zal je echt niet meer verwende knaapjes hebben dan in Duitsland, Frankrijk of Belgie. Hef grote verschil is, is dat landen als Belgie, Frankrijk en Duitsland nu een goude generatie heeft, daarom wordt daar veel minder op de lastige jongens gelet. Ik weet dan ook 100% zeker dat jij dit niet zou hebben getypt als Nederland nu zo goed was als Belgie, Frankrijk of Duitsland.

15 oktober 2017 om 16:28

je noemt op Klaassen en vilhena na alleen maar pure middelmaat op om zodoende het argument van de mentaliteit te ontkrachten en te zeggen dat we kwaliteit te kort komen, en het gaat niet specifiek over vechtersmentaliteit maar ook over zelfreflectie bijvoorbeeld, als al onze talenten zichzelf nu eens in de spiegel aankijken en zich niet gaan gedragen als filmsterren en topvoetballers (want die hebben we idd helaas geen op dit moment, maar dat ligt in mijn ogen zeker niet aan de kwaliteit) dan zijn we al een heel stuk verder, tekenend zijn spelers als Janssen die niks laat zien in het Nederlands elftal en in Engeland 1(?) velddoepumt heeft gemaakt in heel zijn spurs periode en zichzelf nogsteeds onsterfelijk voelt en de camera te woord staat alsof hij de nieuwe van persie is, depayd die zich belachelijker en belachelijker maakt zonder ook maar iets te presteren, Bazoer die denkt dat hij de nieuwe pogba is en ieder met kritiek niet seirrus neemt, en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar kom niet aan met dat we geen talent hebben want dat hebben we genoeg met spelers als Van dijk, De vrij, Tete, Bazoer, Wijnaldum, strootman, depay, promes, dost, vd beek en dan mis ik er nog genoeg, het is geen Frankrijk of Duitsland niveau maar toch zeker wel genoeg om een wk te halen op z'n minst

16 oktober 2017 om 13:14

Helaas zijn alle spelers die je noemt (wellicht op Amrabat na) geen spelers met kwaliteiten om een topspeler te worden. Dat is juist het probleem! Als de toptalenten de mentaliteit zouden hebben van deze jongens, dan liepen er een stuk meer Nederlanders bij de beste clubs van de wereld rond.

Persoonlijk zie ik niks in Bazoer. Ik weet niet maar ik zie het niet in hem zitten. Bij Wolfsburg op de bank en bij Jong Oranje ook niet denderend voor iemand met zoveel ervaring.

15 oktober 2017 om 12:16

Ik heb dat juist weer wel. Prachtige voetbal intelligentie. Ik had bij hem veel verwacht. Maar hij is nog jong. Alles kan

Als zijn mentaliteit net zo goed was als zijn talent, dan zou Bazoer een hele goede kunnen zijn voor het NL elftal. Helaas is het die slechte mentaliteit die hem steeds de das omdoet.

Dit soort spelers komen er gewoon niet. Bazoer wil altijd meteen weg als het even tegen zit en weigert te vechten voor een plek in de basis, tegenslagen verwerken hoort er nu eenmaal bij in de weg naar de top.

Ben het met veel reacties eens hierboven, maar ik vind ook wel dat het heel apart gegaan is met Bazoer, hij deed het namelijk geweldig, fantastische voetbalintelligentie en ineens stond hij er niet meer in, terwijl hij in Oranje speelde.

Dan zou ik ook wel zoiets hebben van ''wat is dit nou weer''.

Dat gezegd hebbende, Tete, Bazoer, Depay, het lijkt er op dat ze zich allemaal vrij snel de koning voelen en dan niet meer 200% geven. Je bent rijk, financieel onafhankelijk en iedereen bewonderd je. Ik weet nog met het plan Cruijff dat er iemand in de begeleiding zou gaan zitten die de ''donkere jeugd'' goed zou begrijpen. Een type waar de jonkies respect voor hebben, zoals Rijkaard dat deed met Kluivert, Davids, Seedorf enz.

Ik denk dat het heel erg te maken heeft met persoonlijke dingen achter de schermen en zo'n type Rijkaard (waar dan ook) is dan gewoon goud waard. Is toch eeuwig zonde dit.

15 oktober 2017 om 12:43

heeft er niets mee te maken al het geld dat ze nu verdienen hebben ze verdiend iedere keer dat gezeur dat donkere jongens meer begeleiding nodig gebben. ik als Nederlander wordt er schijtziek van!

15 oktober 2017 om 13:02

Het probleem is en dat heeft niets met ras te maken, ze worden op steeds jongere leeftijd al multimiljonair en dan moet je heel stevig in je schoenen staan om daar mee om te kunnen gaan. Kijk naar b.v. ex-spelers als Seedorf of Nigel de Jong die daar zeer verstandig mee omgaan maar ook Overmars en Bergkamp zijn daar goede voorbeelden van. Die het slecht doen halen vaak het nieuws.

15 oktober 2017 om 13:26

Ik vind Tete niet in dat rijtje passen. Een speler die op mij altijd een hele gretige en ijverige indruk maakt, tenminste als hij op het veld staat. Ik vond hem bij Ajax juist vanwege zijn inzet altijd een goede speler.

15 oktober 2017 om 14:16

@bigpicture hoe snel was Vincent Janssen weg?

15 oktober 2017 om 15:43

Wat heeft Tete nou weer gedaan? Die wilde zekerheid dat hij speeltijd zou krijgen kreeg hij overigens nooit tegenover een blunderende concurrent.

dat gezeur over de nederlandse talenten wanneer komen ze er in dit land eens achter dat ze jaren lang zijn verwend met het maximale wat Nederland aan talenten en toppers te bieden heeft gehad. seedorf, cruijf, davids, robben, sneijder, van nistelrooij etc. Vind dat veel Nederlanders zich gedragen alsof zij nog meedoen in deze tijd en qua prestaties mag eenmaal duidelijk zijn dat het niet zo gesteld is met nl voetbal. We hebben een ek gewonnen op een landen toernooi en wat europese bekers op club gebied. Maar om je toekomstige talenten iedere keer neer te halen wordt er zo moe van!!! Dan is het depay nu bazoer zou me op den duur ook niet druk maken over al die kritiek. Het vertrouwen moet je ook worden gegeven en niet jongens als Robben met alle respect boven je talenten van nu verkiezen.

Wellicht in de jeugdopleiding wat meer aandacht aan de mentale weerbaarheid besteden. Doordat ze jong debuteren krijgen ze al snel met tegenslag te maken omdat ze er ook weleens naast staan.
Of spelers gewoon pas later laten debuteren ipv ze al op hun17de Barcelona in te schrijven

Gevalletje te snel gebracht, en nu vindt hij zichzelf geweldig

Ik heb Bazoer nooit een geweldige speler gevonden. En hij maakt inderdaad een beetje een indifferente indruk soms. Wat Hans Kraay Jr. doet vind ik ook wel een beetje irritant: Bazoer moet toch lekker zelf weten wat hij doet met zijn talent? Alsof hij het aan Hans Kraay Jr. (of iemand anders) verplicht is om alles er uit te halen. Ik denk dat ik zelf ook niet de meest hardwerkende profvoetballer zou zijn. Waarom zou je ook? - je hebt een prima leven (hoog salaris en veel vrije tijd) als je het op halve kracht doet in het geval van een Bazoer. Beetje boos worden op hem, dat snap ik niet zo goed.

15 oktober 2017 om 13:58

Wellicht dat je voor dat salaris gewoon alles op hele kracht moet doen? Anders heeft ie weinig meer aan dat salaris als ie na Wolfsburg klaar is met ballen. Dan staat ie over 15 jaar appels te plukken of auto's te wassen om aan zijn centen te komen.

Weer een talent met de mentaliteit van een verwende puber. Zo zonde. Hij had het denk ik best kunnen redden bij Ajax als hij z'n schouders er onder zou zetten

Misschien is het een algeheel Nederlands probleem, alle Nederlandse toppers die in het buitenland wel slagen hoor je weleens vertellen dat er in Nederland weinig en niet intensief getraind wordt op elk gebied (in vergelijking met de top teams) dus misschien moet er over de breedte (fysiek, mentaal, conditioneel, enz...) wat meer arbeid geleverd gaan worden om alles uit onze talenten te gaan halen...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren