Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barça biedt drietal aan om komst van Carlos Soler te realiseren’

Laatste update:

Barcelona is bereid om Sergiño Dest, Martin Braithwaite en Riqui Puig te betrekken bij een mogelijke deal voor Carlos Soler. Dat schrijven Marca en Mundo Deportivo. Valencia vraagt tussen de veertig en vijftig miljoen euro voor zijn middenvelder, een transfersom die Barcelona gezien de huidige situatie van de club momenteel niet kan ophoesten.

De clubleiding van Barcelona ziet in dat, ondanks enkele verkopen in de winter, een transfersom van vijftig miljoen euro op tafel leggen tijdens de zomerse transferperiode niet realistisch is. Barça-voorzitter Joan Laporta is daardoor bereid om Riqui Puig, Sergino Dest en Martin Braithwaite te betrekken in de deal om de transfer van Soler alsnog te realiseren.

AS meldde begin deze maand dat Soler bij Barcelona wordt gezien als eventuele vervanger van Frenkie de Jong. Ondanks dat De Jong een gewaardeerde speler is bij Barcelona, zou de clubleiding hem nu toch willen verkopen. Het bedrag dat de veertigvoudig international van Oranje moet opleveren op de markt verhoogt de interesse van los Azulgrana: een bedrag rond zeventig miljoen euro moet genoeg zijn om hem los te weken. Onder andere Bayern München en Manchester United zouden interesse hebben in De Jong.

Transfermarktspecialist Fabrizio Romano bevestigt tegelijkertijd dat Chelsea-verdediger Andreas Christensen volgend seizoen transfervrij de overstap naar het Camp Nou maakt. De Deen genoot interesse van onder meer Bayern München, Borussia Dortmund en Atlético Madrid, maar heeft zijn keuze laten vallen op Barcelona. Christensen maakt mogelijk samen met Marcos Alonso de overstap van Chelsea naar Barça. De linksback beschikt nog over een contract tot medio 2023 bij the Blues. De onderhandelingen met Barcelona bevinden zich naar verluidt in een vergevorderd stadium.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Soler en Gaya. Niet Soler alleen.

19 mei 2022 om 12:33

Grimaldo lijkt me ook een goede voor Barcelona. Heeft ook nog maar 1 jaar contract en is denk ik zelfs beter dan Gaya.

19 mei 2022 om 12:47

Ontlopen elkaar niet zo denk ik. Beiden ze best identiek aan elkaar, omdat het opkomende backs zijn met een aardige drive en snelheid. Echter kun je wel zeggen dat Gaya wel al vaak is geselecteerd voor het nationale elftal van Spanje, terwijl Grimaldo vaak wordt genegeerd door de Spaanse bondscoaches. Dus misschien te licht gewogen? (of zijn ze geen fan van de Portugese competitie, wat ook kan) Al met al kun je met beiden vooruit, want Alba is ook alweer 33 jaar, en Balde moet ook wat vlieguren maken. Dus daar tussenin mis je iemand en Grimaldo en Gaya zijn op die leeftijd wat goed tussen die twee zal inpassen.

19 mei 2022 om 13:08

Van Grimaldo weet ik het niet zo goed omdat hij in Portugal speelt, maar Gaya is verdedigend ook erg goed. Daarom kreeg hij bij het Spaanse elftal ook vaak de voorkeur boven Alba. Ik denk dat hij echt zonder problemen bij de Spaanse top 3 mee kan. Dat denk ik al een aantal jaar, maar nu mag hij eindelijk vertrekken en is hij zelfs bij de top 3 aangeboden.

19 mei 2022 om 14:40

Hij is denk ik voornamelijk bij Valencia gebleven in verband met loyaliteit naar de club toe. De stap hogerop had hij denk ik wel kunnen maken, want hij wordt elk jaar in verband gebracht met verschillende topclubs. Maar hij houdt van de club en werd denk ik ook wel bevestigd dit jaar toen hij in huilen barste na de bekerfinale tegen Betis en enorm verdrietig bij het interview aankwam.

19 mei 2022 om 21:41

Gaya zou voor Man City een mooie optie zijn. Kunnen wel een goede linksback gebruiken.

19 mei 2022 om 23:23

City is de Bermudadriehoek voor goede linksbacks. Ze verdwijnen allemaal op mysterieuze wijze.

20 mei 2022 om 15:54

Denk dat Gaya qua kwaliteit toch een licht streepje voor heeft op Grimaldo en daarnaast is Gaya ook meer een leider figuur.

20 mei 2022 om 15:58

Zowel Gaya als Soler zouden het liefst bij Valencia blijven voor de club en hun familie. Gezien de situatie van de club dat niet toelaat is Barcelona een reële optie om toch nog een beetje in de buurt te blijven en toch sportieve ambities te vervullen.
Manchester City zal waarschijnlijk voor Cucurella gaan die nu ook Prem proven is.

19 mei 2022 om 12:43

Misschien nog een paar airmiles en VVV bonnen erbij ? Wat een trieste club is het toch!
Jarenlang financieel mismanagement, en gewoon doorgaan. Deze club moet eigenlijk gestraft worden!

19 mei 2022 om 12:53

Ik ben vooral benieuwd naar waarom mensen vinden dat ze nog door gaan? Zijn mensen zo rancuneus of gewoon te dom om te begrijpen hoe het financieel werkt? Er zijn twee voorzitters/passanten geweest die de club verpest hebben en dat zegt in mijn ogen niks over de club en naar Barcelona zelf. Nu zeg ik niet dat jij dom bent maar ben heel benieuwd naar je argumenten..

19 mei 2022 om 13:08

Heeft niks met rancune te maken. Denk dat eerder mensen rancuneus naar Twente waren omdat zij alles bedotten wat maar kon en zo een kampioenschap hebben gekocht.

Misschien kan je dat ook over Barca zeggen, daarvoor weet ik te weinig.

Wat mensen niet begrijpen is dat ze spelers aantrekken. Die moeten vervolgens flink salaris inleveren of moeten vertrekken (wat ze liever niet willen), omdat anders Barca geen nieuwe spelers kan aantrekken met megacontracten. Spelers die best veel voor de club hebben betekent worden weggewerkt om salariskosten te besparen. Spelers laten vertrekken voor een peanutsbedrag, terwijl je 2 jaar daarvoor +100 miljoen heb betaald.

Normaliter maak je eerst het huishoudboekje op orde. Daarna ga je langzaam weer bouwen, te beginnen met transfervrije spelers.

Barca mengt zich in de strijd voor Haaland, Lewandoski, Mbappé etc, terwijl intussen tegen Pique, De Jong, Alba, etc. gezegd wordt dat ze salaris moeten inleveren omdat Barca anders in de financiele problemen komt en zodoende niemand salaris ontvangt. Dat zorgt voor onbegrip, in ieder geval bij mij.

19 mei 2022 om 13:12

@springplank waar gaan ze precies mee door? ze doen 3 spelers weg om 1 of 2 nieuwe te kunnen halen. voorheen hadden ze de nieuwe gehaald en niks weg gedaan.

Maar goed, sommige mensen zullen alles haten wat met Barca te maken heeft.

19 mei 2022 om 13:21

@4fredondo - Hmm, al de tweede keer dat je volledig willekeurig FC Twente bij een discussie haalt, terwijl niemand het daar ook maar enigszins over heeft. Duidelijk een bewuste sneer dus. Waarschijnlijk niet geheel ontoevallig dat dit juist gebeurt nu men weer eens positief over FC Twente spreekt. Daar voel je je toch niet lekker bij, he?

19 mei 2022 om 13:34

@4fRedondo Allereerst, wat een speler! Goede smaak heb je.

Daarnaast begrijp ik de vergelijking met Twente. Verschil hierin is alleen dat Barca een bedrijf is met een bepaalde waarde die altijd een bepaalde omzet zal maken. Probleem bij Barca is dat ze alleen omzet kunnen maken bij goede prestaties omdat ze zo afhankelijk zijn van hun prestaties. Laporta heeft bezuinigd waar kon, verkoopt spelers die niet veel hebben betekend voor de club in mijn ogen. Het zijn vooral of de hele jonge jongens of de buitenlandse spelers die mogen uitkijken naar een nieuwe club omdat ze toch competitief willen blijven omdat ze dan meer geld verdienen.

Daarnaast gebruikt hij die lening zoals Perez bij Real heeft gedaan om meer inkomsten te kunnen generen om minder afhankelijk te zijn en om op de lange termijn gezond te blijven. Als ik zie hoe gezond Real uit Corona is gekomen dan is het dat fantastisch om te zien en dus niet heel gek dat ze bij Barca hetzelfde willen.

Wij kunnen allemaal niet zien wat er speelt financieel, wij oordelen op een aantal artikelen. Ik ga er toch vanuit dat de huidige president exact weet wat hij doet. Daarnaast wordt letterlijk elke speler aan Barca gelinkt, wil niet zeggen dat het dan ook zo is natuurlijk.

Mensen kijken vooral naar korte termijn oplossing, het liefst moeten ze nu alles verkopen, alles aflossen en met jeugd spelen en dan zien waar ze eindigen. Welk bedrijf of welke club gaat zo te werk? Ze halen spelers maar verkopen er ook een aantal en ze moeten competitief blijven tot het stadion klaar is om inkomsten te blijven genereren. Mensen hebben wil tunnelvisie als het om Barca gaat. Het is “in” om negatief over ze te praten.

19 mei 2022 om 13:38

@sirius,

Twente boeit me echt helemaal niks. Twente is voor mij vergelijkbaar als Utrecht, AZ, Groningen, Heerenveen, Vitesse.

En de 1ste x was helemaal geen sneer. De vraag was hoe Vitesse zich de komende jaren staande moest houden? Twente en Vitesse hebben met een lege portemonnee toch supergoed gedaan de afgelopen 2 jaar door spelers transfervrij aan te trekken of te huren (lijfsbehoud en nu 4e vs 4e en 6e). Sterker nog, zelfs mijn eigen club moet het daar de laatste jaren van hebben.

Maar je kan ook lezen wat je wilt lezen. Of waren mensen niet rancuneus naar Twente toentertijd?

19 mei 2022 om 14:02

Al die likes van treurige, briesende types vind ik nog het meest lachwekkend. De club moet door, ondanks mismanagement. Kan me nog herinneren dat clubs als PSV en Utrecht geholpen werden door hun gemeenten. De schuld die Utrecht toen had, was toen bijna de omzet van de club. Barcelona heeft nu een schuld van 1 a 1.5 keer de omzet van de club, mogen ze nu niet vooruitkijken, met voorzichtigheid de markt op, nieuwe inkomsten aanboren? Ik wens je succes in jouw bizarre, parallelle wereld.

19 mei 2022 om 14:07

@fcvoetbal23,

Thanks,los van zijn kwaliteiten als voetballer waardeer ik hem ook enorm om zijn karakter.

Ik snap de beweegredenen wel van Barca en ook dat niet alles waar is wat hier geschreven wordt.

Heb alleen moeite dat spelers salaris moeten inleveren om nieuwe spelers te kunnen aantrekken, vanuitgaande dat die artikelen op waarheid berusten.

Verder volg ik Barca niet omdat er teveel spelers rondlopen waar ik niks mee hebt. Wel uitdelen, niet kunnen incasseren (alves, Alba) en het constant mekkeren bij de scheids voor het minste en geringste. Gebeurt bij alle clubs hoor, maar voor mijn gevoel bij Barca, Ajax en PSG extremer.

19 mei 2022 om 19:59

Haaland en Mbappe komen zowiezo niet en die andere spelers waar ze nu van af willen zullen wel na een bepaalde tijd en wedstrijden een of ander super contract krijgen. Zo ging het namelijk al jaren spelers die ineens 15 mil verdienen moet niet gekker worden. Zelfs Messi is weg dus welke speler heeft nou nog meer betekend voor de club dan messi

19 mei 2022 om 12:54

Lijkt erop dat ze Alonso gaan halen van Chelsea, Gaya is niet te betalen ook al is het de beste optie samen met Grimaldo.

Denk dat zoiets alleen gebeurd, mocht een frenkie vertrekken. Dan zou ik als ik Barcelona was, soler en gaya zeker proberen aan te trekken en waarom niet voor guedes proberen. Valencia zit in geld nood, (ironisch barca ook ik weet het) maar die gaan de goeie spelers verkopen en barca kan waarschijnlijk toch geen top sterren kopen. Althans misschien naast lewandowski dan.

19 mei 2022 om 12:30

Misschien beter om gezien het aantal middenvelders deze jongen niet te halen, naast het feit dat het financieel niet haalbaar is. Er is toch geen club die denkt: laat ik mijn beste speler ruilen tegen 3 spelers die niemand wil hebben.

19 mei 2022 om 12:36

Valencia wil braithwaite juist wel hebben, van puig en dest weet ik dat niet maar denk niet dat valencia daar perse nee tegen zegt. Zoals ik al zei valencia moet voor 30 juli 50/60 miljoen binnen hebben. Denk persoonlijk dat gaya, soler, guedes en maxi gomez zullen vertrekken. Ik zou het daarom altijd als Barcelona proberen, om gaya, soler en guedes binnen te halen mits je het geld hebt en eventueel spelers die valencia zou willen hebben.

19 mei 2022 om 12:41

Waarom lijkt Valencia ineens open te staan voor het vertrek van twee van hun beste spelers?

19 mei 2022 om 12:45



Valencia heeft geld nodig

19 mei 2022 om 12:49

Dat snap ik ja, ik ben vooral benieuwd naar het verhaal erachter. Als je twee van je beste spelers wil laten vertrekken dan zit er namelijk iets goed fout in de financiën. Hoe komt dit?

19 mei 2022 om 13:19

Ze hebben ook beiden een aflopend contract komend seizoen (zomer 2023). Voor Valencia is het ook nu wat er voor vangen of ze gratis zien vertrekken.

19 mei 2022 om 13:22

Er heerst heel veel onrust in de club op het moment, voorzitter, stadion maar vooral de eigenaar. Valencia wil ze zeker niet kwijt maar ja geld he..

19 mei 2022 om 14:28

Was paar seizoenen geleden toch ook al. Torres voor een schijntje naar City laten gaan, Parejo naar Villareal etc. Jammer man, Valencia echt een mooie club alleen financieel al jaren zwaar weer. Deze zomer toch nog even langs Mestalla nu het nog kan..

19 mei 2022 om 15:26

Ja zeg dat wel.. doodzonde.. ik ga er zaterdag heen!

19 mei 2022 om 12:46

Het is maar te hopen dat de bouw van het nieuwe stadion eindelijk weer verder gaat zoals aangekondigd. Maar ik vraag me af of dat wel gaat gebeuren als je alles leest de laatste tijd. Er is in ieder geval genoeg interesse voor Soler en Gaya en ik las dat Atleti, naast deze 2 namen, ook wel geïnteresseerd was in Guedes mocht Carrasco vertrekken. Het is maar te hopen dat ze daar niet in paniek raken niet zoals Parejo en Coquelin toendertijd transfervrij laten gaan.

19 mei 2022 om 13:24

Guedes is meer in beeld bij AS Roma. Het is maar niet te hopen dat we weer een leegloop krijgen zoals 2 jaar geleden..

19 mei 2022 om 21:41

Denk dat ze nooit meer gaan spelen in het nieuwe stadion. Het "nieuwe" stadion is nu al gedateerd.

19 mei 2022 om 21:40

Het zijn al jaren barre tijden. Die Peter Lim bakt er helemaal niks van.
Zo zonde dat Valencia zich niet meer kan mengen met de top.

Marcos Alonso, oud jeugdspeler van Real Madrid en volgens mij via onder andere Bolton W. Bij Chelsea terecht gekomen. Nooit echt gecharmeerd van hem geweest. Vind het geen linksback voor een topclub en ik denk dat Barca veel beter voor Tagliafico kan gaan. Verder logisch dat Barca afstand wil doen van de opgenoemde spelers.

19 mei 2022 om 12:43

Is Chelsea geen topclub dan? Is wel een back die echt gemaakt is voor die vijfmans verdediging. Onder Conte heeft hij echt weergaloze wedstrijden gespeeld en speelt dit seizoen ook niet matig. In een viermansverdediging zal ik mijn vingers niet aan branden, want hij is verdedigend net iets te slecht als hij ruimte in de rug heeft.

19 mei 2022 om 14:30

Alonso is in een 5 mans verdediging en in balbezit best aardig. Verdedigend in een 4 mans is het echt heel matig ja. Hij heeft toch wel wat defensieve zekerheid nodig achter zich en dat is nou niet bepaald het sterkste punt van Barca. Buiten Araujo loopt daar geen een goede centrale verdediger voor het niveau dat ze willen halen..

Als je geen geld hebt moet je creatief zijn. Ik geloof dat Barca nog steeds aan de 4-1 regel van Laliga moet voldoen. Dus eerst 4 euro verdienen om vervolgens 1 euro te kunnen uitgeven. Dit is een voorbeeld!

Dat betekent spelers verkopen. Willen ze zich op meerdere posities versterken dan zullen ze een Frenkie, Memphis, Dest, etc. moeten verkopen.

Voor Frenkie is het ook beter als hij vertrekt. Want zolang Busquets garanties heeft op zijn plek, zie ik Frenkie overal op het veld misbruikt worden.

Eigenlijk geldt dit ook voor Memphis. Barca heeft nu Auba en als Lewandowski erbij komt dan zal hij niet veel spelen. Xavi zal aan de linkerkant Fati opstellen.

19 mei 2022 om 12:43

Hierom willen ze juist ruilen ipv verkopen. Van de waarde van de ruilspeler hoeven ze niet 75% af te halen.

19 mei 2022 om 12:47



@marc 433 Ja heel zonde hoe Barca de afgelopen jaren beleid heeft gevoerd, waardoor ze nu genoodzaakt zijn salaris in te houden en spelers moeten verkopen om pas weer spelers te kunnen aantrekken. Wat je zegt over Frenkie en Memphis ben ik helemaal met je eens, zou als ik hu beide was op zoek gaan naar een nieuwe club. Naast het feit dat ze niet constant presteren is Spanje een van de meest hypocriete landen in de media. De kranten hemelen bij overwinningen altijd de Spanjaarden in de selectie op en bij een nederlaag krijgen de buitenlanders de schuld, dit waren het afgelopen seizoen Memphis en Frenkie. Als de hele selectie fit is en Soler wordt gehaald zie ik frenkie en memphis wekelijks op de bank plaatsnemen en dat is zonde.

19 mei 2022 om 12:57

@milliankbappe,

Ja precies! Ik ben het met je eens.
Voor hun ontwikkeling en Oranje is het beter als zij vertrekken.

En wat je zegt over de Spaanse media is zeer herkenbaar. Zo gaat echt letterlijk.

Valencia heeft Soler en Gaya aangeboden voor 50 miljoen bij Barca, Atleti en Madrid. Dus voor Soler vragen ze geen 40-50 miljoen maar 20-25 miljoen. Daarnaast lijkt dit me ook een idiote poging van Barca. Valencia biedt haar spelers aan omdat ze in financiele problemen zitten en geld nodig hebben. Barca biedt ipv geld mindere spelers aan in de plaats, daar zijn ze natuurlijk niets mee

19 mei 2022 om 12:51

Maar Valencia heeft toch ook wel een selectie nodig voor volgend jaar. De selectie van dit seizoen vindt ik ook wel behoorlijk krap en daar zitten al wat huurspelers bij. Daarnaast lijkt het alsof die eigenaar alleen maar die salaraissen uit de boeken wil, anders kan je wel het dubbele vragen voor zowel Soler als Gaya. Parejo en Coquelin lieten ze ook al transfervrij naar een concurrent gaan vorig seizoen.

19 mei 2022 om 13:35

Het dubbele vragen? Niet als je wil dat ze verkocht geraken lijkt me. Gaya heeft ook nog maar een eenjarig contract. Wie gaat er dan meer dan 25 miljoen op tafel leggen?

Ja ze hebben een selectie nodig maar nu hebben ze eerst 50 miljoen nodig voor 30 juli las ik gisteren. Dus schieten ze natuurlijk geen balzak op met Dest, Braitwaith en Puig. Knaken moeten ze hebben.

19 mei 2022 om 12:55

Klopt. Gisteren een artikel in Spanje dat ze ook bij Madrid aangeboden zijn. Madrid heeft nog niet gereageerd stond erbij .. persoonlijk ben ik altijd voorstander van Spaanse jongens .. mocht er een goed bod komen op mendy zou ik zeker voor gaya gaan als Madrid zijnde. Mijn eerste keus is theo of requillon terug halen maar dat zal niet gebeuren. Met gaya en alaba zit je wel goed op links .. een goede back up voor carjaval zal ook verstandig zijn

19 mei 2022 om 13:34

Zooo Mcgregor

Zou wel een droom zijn man op de backs Theo en Hakimi en op de flanken Vini en Mbappe.
Middenveld Camanvinga, Valverde en Tchouameni

Pfff wie zou dit elftal dan tegen houden... Zo veel loopvermogen

19 mei 2022 om 20:48

@mr krillin En allemaal nog begin 20 of tieners zoals camavinga en tchouameni .. was ik maar de td van real Madrid haha

Beide clubs komen er niet ver mee lijkt mij.

Alsof Valencia op Braithwaite zit te wachten. Ze zijn al bezig met Tissa die is een klasse beter

De vraag is, praat Barca weer eens, zoals gebruikelijk, voor zn beurt of hebben ze dit keer wél die 3 betreffende spelers gevraagd of zij eventueel open staan voor een dergelijke deal. Je leest zó vaak dat spelers volledig verrast zijn door dergelijke verhalen en dat ze liever gewoon willen blijven. Barca behandelt haar spelers alsof het knikkers zijn: willen jullie mijn 3 kleintjes ruilen tegen jullie reuze-reuze? Het zijn mensen, mensen met meningen, geen slaven waar je maar mee kan doen of ze niks te zeggen hebben over hun eigen leven..

19 mei 2022 om 14:32

Inderdaad. Als Dembele z’n contract niet wilt verlengen dan wordt hij aangevallen door Xavi en Laporta in de media en hebben ze stoere woorden van hij zal nooit meer 1 minuut maken voor de club, totdat ze natuurlijk drama spelen en hem nodig hebben dan zijn hun woorden opeens niks waard. Maar als het andersom is mogen ze zeker wel alles maken en hun spelers als knikkers gebruiken. Die Laporte is echt de meest hypocriete man in de voetbalwereld..

19 mei 2022 om 14:34

Euhm, ik denk dat het in deze Valencia zelf is die ze bij de voordeur komt afzetten.

Oei Riqui Puig ook? Zo zonde, is toch wel enorme talent

19 mei 2022 om 14:37

je schrijft 'was' verkeerd...

19 mei 2022 om 16:50

Mwah, is wel een beetje gehyped. Leuke voetballer hoor, maar ik zie in hem echt geen speler die het middenveld van Barca kan dragen.

19 mei 2022 om 16:56

Puig is net zo overhyped als Nico en Gavi. Die volgen later wel in het rijtje dat weg mag.

19 mei 2022 om 19:41

Gavi? Die jongen is net 17 en heeft al interlands voor Spanje gespeeld. Dan ben je per definitie al een groot talent. Niks overhyped.

Valencia heeft harde euro's nodig, geen extra gewicht op hun salarislast plus het verliezen van hun beste spelers. Bovendien hebben ze waarschijnlijk bar weinig aan Dest, Braithwaite en Puig. Alleen Braithwaite heeft bij tijd en wijle gepresteerd in Spanje.

Verkoop De Jong aan United en haal Soler. Iedereen blij en in het specifiek Xavi die louter Spaanse spelers wil, Ten Hag met De Jong en De Jong wordt weer gewaardeerd en in zijn kracht gebruikt.

Bizarre (en ook mooie) club dat Valencia, worden elk jaar of 4e of 12e

Het lijkt Sorare wel. 3 players ruilen tegen een andere.

Dat zou een prima deal zijn voor ons, maar kan me niet voorstellen dat Valencia hiermee akkoord gaat, die willen waarschijnlijk gewoon geld zien.

Ze doen die spelers weg vanwege geld problemen. Wat schiet je er dan mee op om vervolgens die 3 spelers terug te krijgen waarvan Dest en Puig ruim te kort komt en Braithwaite geen geld genereerd, dus wat moet Valencia ermee?

Wat is er toch aan de hand met Valencia?

Zo zonde dat ze geen aansluiting meer met de top kunnen vinden en dat ze ook nog eens hun topspelers moeten verkopen.
Ik dacht juist dat ze met Peter Lim een persoon hadden gevonden die de weg naar boven weer mogelijk zou maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren