Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bale luistert debuut op met doelpunt op speciale avond

Laatste update:

Real Madrid heeft een punt overgehouden aan een spectaculaire ontmoeting met Villarreal. Het team van Carlo Ancelotti had het vrij lastig bij de sterk presterende promovendus en kwam, niet geheel tegen de verhoudingen in, op achterstand. Daarna zorgde miljoenenaankoop Gareth Bale tijdens zijn debuutduel voor de 1-1 en nadat ook Cristiano Ronaldo scoorde, leek de buit binnen. Villarreal liet zich echter niet klein krijgen en stuurde Real met slechts een punt terug naar huis (2-2). Een bijzondere prestatie, want er stond nog nooit zo’n duur team op het veld als het Real van zaterdagavond: 387 miljoen euro in aankoop.

/

Villarreal liet zich niet van de wijs brengen door de imponerende stoet die uit Madrid naar El Madrigal was getrokken. El Submarino Amarillo werd vorig seizoen tweede in de Segunda División en promoveerde daardoor: het is deze jaargang voortreffelijk van start gegaan met drie zeges op een rij. Het had dus een flinke dosis zelfvertrouwen opgedaan voordat Real ten tonele verscheen en dat was zichtbaar binnen de lijnen. Villarreal speelde onbevangen en liet zich niet wegdrukken.

De wedstrijd begon al bijna dramatisch voor Real, toen Pepe in minuut zes de fout inging en Jonathan Pereira onderschepte. Hij nam de bal echter niet rustig mee en gaf direct af, waardoor Diego López er een hand bij kreeg. De doelman, die Iker Casillas weer uit de basisopstelling wist te houden, stond later paraat bij een poging van diezelfde Pereira door de lucht. Real kwam onder serieuze druk te staan en werd zelf slechts gevaarlijk middels een vrije trap: Ronaldo schoot die over.

/

Niet geheel verrassend kwam Villarreal halverwege de eerste helft op voorsprong. Bruno en Pereira stichtten samen chaos in de verdediging van Real, die er maar achteraan liep en de bal niet in bezit wist te krijgen. Cani werd uiteindelijk de gevierde man, door recht door het midden binnen te schieten terwijl Diego López al gevloerd was. Het was puur aan de keeper te danken dat het snel daarna niet ook nog 2-0 werd, want de vervanger van San Iker voorkwam een bijna zekere goal van Javier Aquino met een goede redding.

Aan de overkant kreeg Sergio Asenjo vervolgens ook wat te doen. Uit een hoekschop van Isco kopte Sergio Ramos in, maar pareerde de doelman uitstekend. Het bleek echter uitstel van executie: Bale sloeg vijf minuten later toe voor de 1-1 en luisterde zijn debuutwedstrijd voor de Koninklijke zo op met een treffer. De Welshe nieuwkomer profiteerde ten volste van een pass van Luka Modric en een rush van Dani Carvajal, die de bal vanaf de achterlijn laag voorgaf aan Bale. Die gleed zonder moeite de bal binnen. Real ging zonder al teveel zenuwen de rust in en kwam vervolgens sterk uit de kleedkamer.

Datzelfde mocht echter gezegd worden van de gastheren, die de voorste linies bleven opzoeken en met name via Pereira, maar ook via verdediger Jaume Costa gevaarlijk bleven. In een poging het overwicht definitief te winnen bracht Carlo Ancelotti daarom Ángel Di María ten faveure van debutant Bale van zijn rijk gevulde bank het veld in. Ook Asier Illarramendi ging eraf: hij maakte plaats voor Sami Khedira. Het was echter niet een van de invallers, maar een van de overgebleven basisspelers die snel scoorde.

Ronaldo pikte zijn tweede treffer van het seizoen mee, nadat hij zelf de aanval opzette en de bal wat gelukkig terug kreeg, toen Karim Benzema het niet wist af te maken. Met Ronaldo’s 203e doelpunt in zijn 203e wedstrijd stelden los Blancos de zege echter nog niet veilig. Villarreal bleek onvermurwbaar en kwam via Cani en Giovani dos Santos doodleuk opnieuw terug in de wedstrijd. Álvaro Morata kwam er direct bij en loste Benzema af, maar in de weinige tijd die hem gegund was wist hij de winnende niet te maken. Het was zelfs aan Diego López te danken dat het uiteindelijk 2-2 bleef.

Gareth Bale verdient een voldoende voor zijn eerste duel voor Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Wat speelde Real madrid dramatisch !!! leuk voor bale dat hij bij zijn debuut scoort moest lachen omdat hij zo erg geschrokken was van zijn doelpunt !
Maar eerlijk is eerlijk villareal speelde heel goed voetbal bij vlagen ze verdiende het om te winnen

14 september 2013 om 23:55

Maar hoe speelde Bale over het algemeen? was heel Real gewoon dramatisch of waren er een paar die het wel erg goed deden?

14 september 2013 om 23:58

Enkel de keeper, Diego Lopez, speelde sterk. De rest was dramatisch.

14 september 2013 om 23:59

Benzema verdient het op dit moment echt niet om het Real-shirt te dragen, speelde echt ongelooflijk zwak, zelden zo'n zwakke optreden gezien... Diego Lopez liet zien waarom hij in de basis staat en had veel hele goede reddingen, carvajal speelde sterk aan de rechterkant, verder waren (naar mijn mening) nog Isco en Illaramendi die nog enigszins niveau haalden, de rest van de team was erg zwakjes vandaag.

15 september 2013 om 00:00

nu pas begrijp ik wrm diego lopez 1e keus is , die man keepte een wereldwedstrijd had ggeweldige reflaxen en was heel snel bij de bal hij pakte keer op keer ballen en redden real weliswaar met een punt

15 september 2013 om 00:49

Real mist toch wel Ozil bij zulke wedstrijden, hij gaf meestal een dodelijk assist in zulke wedstrijden.

15 september 2013 om 01:49

Ze spelen als een kip zonder kop, zit totaal geen idee en visie achter. Ze doen wel hun best en gaan er 90 minuten voor, het loopt alleen niet. En wat is Benzema een natte krant zeg, ongelooflijk!

15 september 2013 om 08:45

Tja wat en als je kijkt een basis van 387.000.000 euro dan mag je toch wel wat nbeters verwachten denk ik!

15 september 2013 om 09:08

Zonder Ozil spelen ze slecht.

15 september 2013 om 00:13

Jij verwoord t goed!!! Het was niet om
Aan te zien. Bale en Ronaldo, op de doelpunten na, totaal afwezig! Isco en Illaramendi niet het niveau gehaald wat ze kunnen behalen. Modric speelde aardig. Verder moet je echt de verdediging van Real versterken, wat een aanfluiting was dit zeg... Totaal geen toegevoegde waarde, zowel aanvallend als verdedigend.

Villareal speelde wederom uitstekend positiespel en in het eerste half uur aanval op aanval en hadden 4 á 5 opgelegde kansen.

Ik vond dat Casillas het doel moet verdedigen van Real vanwege zijn verleden en kwaliteiten etc... Maar Lopez heeft Madrid een blamage voorkomen met voortreffelijke reddingen, hij staat terecht in de basis, hij leek vrijwel niet passeerbaar. Maar wat stond Real te schutteren zeg, op goed geluk en hopend op een ingeving van Ronaldo.

Ik verwacht niet veel van Bale, leek wel geschrokken van t tempo en positiespel wat Villareal op de mat legde, was nergens te bekennen.

Waar Eriksen liet zien bij Tottenham Bale te kunnen doen vergeten op 10, is er een hele lange weg te gaan voor Bale en Madrid om het gemis van Özil op te vangen, dat was vandaag duidelijk te zien, duidelijk te veel betaald voor Bale, want wat Eriksen liet zien, heeft Bale in 60 min. niet 1x laten zien. Je ziet aan alles dat Bale een gehypte speler is, goed voetballer, that's it.

15 september 2013 om 00:48

Bale scoorde maar verder zal ie wel bale .... Ozil speelde een perfecte wedstrijd vandaag daarentegen. Neymar stuurt Koke tureluurs. Barca wint in slot minuut. Ajax wint nipt. Wenger coach of the week. Florentino Perez is de verliezer van de week. Kortom prachtig weekend.

Giovani dos Santos Ramírez.

Door zijn toedoen is Real Madrid nu aan het balen. De voormalige Barcelonaspeler maakt het verschil tegen Real Madrid, hij doet het tot nu toe goed bij Villareal met 3 goals en 2 assists dit seizoen. Het is balen voor Real Madrid, want ze lopen nu achter op Barcelona en hun rivaal Atletico Madrid, balen.

14 september 2013 om 23:55

Balen? het is inderdaad jammer. Maar als dit team aan de praat komt zullen we zien wie er gaat " balen ".

15 september 2013 om 00:00

Haha, volgens mij snap je de referentie niet naar Bale ; ).

Een gelijkspel is een goede uitslag hoor. Villareal mag dan wel gepromoveerd zijn, het blijft een eng ploegje om tegen te spelen. Daarnaast zijn ze dit seizoen sterk begonnen.

15 september 2013 om 00:02

hetzelfde team als vorig jaar gaat balen, die withemden uit madrid

14 september 2013 om 23:55

Wat een kansen maakte hij klaar zeg, maar die gasten konden voor geen meter afronden. Villarreal had eigenlijk gewoon met 3 punten moeten weglopen.

14 september 2013 om 23:59

Inderdaad, maar Lopez redde Real Madrid ook paar keer.

15 september 2013 om 01:51

Real had anders ook een aantal goede kansen. Benzema is echt slecht op het moment.

15 september 2013 om 00:14

Mwhahaha mark my words.

Tegen dit villareal in el madrigal laat barcelona ook punten liggen.

Vooral omdat real nog een goeie keeper heeft met reddingen. Valdes had tegen dit villareal 4 doelpunten tegen gehad.

Real heeft ook nog ramos die goed schoonmaakt achterin dat kan pique niet.

15 september 2013 om 01:41

Nee inderdaad en voorin heeft Barca Messi die doelpunten maakt en dat doet Benzema niet.

Dus je punt is ?

15 september 2013 om 03:06

Ook al had Barca 4 doelpunten tegen gehad. met Messi en Neymar hadden we ook 6 doelpunten voor gehad. Barca heeft een ongelofelijke aanval. Je moet Madrid ook niet vergelijken met Barca. Het is de laatste 5 jaar wel gebleken dat Barca een klasse hoger is. EEn je onderschat Valdes zwaar. Hij is net een spin, je weet blijkbaar niet wat voor ongelofelijke reddingen hij heeft gemaakt en hoevaak hij Barca heeft gered. Hij is natuurlijk ook beter dan Lopez.

Maar wat een schandelijke team is Madrd zeg. De club met de duurste spelers ter wereld maar de prijzen en prestaties die zijn voor Barca. Dank je wel Perez. Perez your drunk, stay in Madrid.

15 september 2013 om 03:38

*you're

16 september 2013 om 10:28

Ja, want Valdés doet het inderdaad zo slecht. Het is dankzij Valdés dat Barca nu 12 uit 4 heeft. Het had zomaar de helft kunnen zijn van het puntenaantal dat Barca nu heeft en ohja, in de Supercopa was hij ook weer dramatisch.

Fantastische pot.

Villareal heeft gevochten voor dit punt. Uitstekend voetbal laten zien en met weinig materiaal aan spelers Real Madrid van het kastje naar de muur heeft gestuurd.

Veel combinaties, lopende mensen, hoog tempo, fanatiek publiek en brutaal voetbal tegen grote ploegen in je eigen stadion: klassiek Spaanse wedstrijd.

Real Madrid was zeer zwak vandaag. Villareal verdiende de winst.

Man of the Match: Lopez?

Heerlijke speelronde: Barcelona uitgelopen op de Madrilenen.

14 september 2013 om 23:58

juich niet te vroeg lieverd

RM speelde als een kip zonder kop en ik weet de reden.. Ozil! wat missen we hem, isco is leuk een aardig maar hij is geen ozil.

ooit komt ozil terug.. Mark MY Words!

15 september 2013 om 00:01

Aquilliano

Ik wil niet lastig doen, ik hou ontzettend veel van Ozil.. maar wat heeft Isco vandaag niet gedaan wat Ozil wel kon gedaan hebben?

15 september 2013 om 00:06

Isco probeert meer zelf te scoren.. ozil zorgde er bijv. voor dat de bal bij Ronaldo kwam.. Hij had prachtige assists.. Isco is een goede speler maar zeker Geen Ozil

15 september 2013 om 00:09

Ten eerste je nederlands is super slecht.

Ten tweede ik zag vandaag vaak genoeg ronaldo de ruimtes in rennen een simpele wippertje kon hem 1 op 1 zetten met de keeper. 1 simpele lange bal of 1 simpele steekpass.

Isco deed dat niet Ramos probeert het maar het is niet zijn specialiteit. En Xabi Alonso is er niet.

15 september 2013 om 00:23


"ooit komt ozil terug.. Mark MY Words!"

Ozil komt nooit meer terug na alles wat er is gebeurd ! Aziaten zijn wraakzuchtig en die vergeten nooit iets . Ik lach wel maar ben serieus forget him !

15 september 2013 om 00:33

Aziaten?

15 september 2013 om 00:54

Is Duitsland overgelopen naar Azie? Europa is niet meer wat het geweest is kennelijk!

Natuurlijk mist Real Ozil, hij maakte het hele spel. Isco heeft veel potentie, maar het is toch een iets ander soort speler. Naar mijn inzien past Ozil veel beter tussen Ronaldo en Bale dan dat Isco dat doet

15 september 2013 om 01:39

En jij draagt de naam History??? Aziaten? Whuahahahaha ik ga helemaal stuk.

Ozil werd zeker gemist, Modric en Isco veels te licht, al vond ik Modric wel 1 van de betere middenvelders vandaag. Verder was matig wat Madrid liet zien.

Özil een aziaat, hahahaha grapjas.

15 september 2013 om 01:46

Hij is toch een turk?

15 september 2013 om 01:54

Zeker geen Özil nee, maar Isco is zelfs beter, alleen komt het er nu nog niet uit. Wacht maar als de trein Bale, Ronaldo, Isco gaat lopen en Benzema (of Morata) gaan scoren.

15 september 2013 om 01:59

Hij is een Duitser van Turkse komaf. Een Turk is iemand die in Turkije is geboren, opgegroeid en opgevoed.

15 september 2013 om 02:13

Dan zijn er heel weinig Turken in Nederland.

15 september 2013 om 09:45

Nee duitser

15 september 2013 om 14:53

Wat dacht jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat Turken uit het Midden- Oosten komen en tot de semitische ras behoren? Fail!! Turken komen van oorsprong uit Centraal Azie en dan ben je volgens mij een Aziaat!

15 september 2013 om 00:16

Real was zeker zwak, maar zullen we niet overdrijven? Villareal recht op winst, laat me niet lachen.

15 september 2013 om 00:32

Ga maar lachen dan, want Villareal was gevaarlijker en heeft beter voetbal laten zien.

Zoveel kansen onbenut. Had zeker 4-2 kunnen worden.

15 september 2013 om 00:41

Geen zorgen, ik ga kapot hier.
Villareal heeft zeker grote kansen gemist, maar zoals jullie barca fans altijd zeggen, had real het balbezit dus waren ze de bovenliggende partij.

15 september 2013 om 00:20

@ A Iniesta8

Villreal heeft zeker dit punt verdiend kan ik eerlijk toegeven. Onze verdediging heeft ons gen**kt

15 september 2013 om 12:29

@ iniesta8

Klopt als een bus, real had misschien wel meer balbezit, maar de defensie van real werd opengespleten door villareal die met geweldige combinaties speelden en we mogen van geluk spreken dat lopez zo sterk keepte.

@aquilano

gelul over ozil weer, stomme excuses, vorig seizoen waren er genoeg wedstrijden dat ozil als een natte krant speelde. Ik zou ozil echt niet beter zien doen dan isco. isco vind ik nog dat fijne dribbel hebben om meer ruimte creëren. Maarja feit is dat real verdiend heeft gelijkgespeeld en van geluk mocht spreken dat het niet 3-2 werd.

15 september 2013 om 12:30

@ iniesta8

Klopt als een bus, real had misschien wel meer balbezit, maar de defensie van real werd opengespleten door villareal die met geweldige combinaties speelden en we mogen van geluk spreken dat lopez zo sterk keepte.

@aquilano

gelul over ozil weer, stomme excuses, vorig seizoen waren er genoeg wedstrijden dat ozil als een natte krant speelde. Ik zou ozil echt niet beter zien doen dan isco. isco vind ik nog dat fijne dribbel hebben om meer ruimte creëren. Maarja feit is dat real verdiend heeft gelijkgespeeld en van geluk mocht spreken dat het niet 3-2 werd.

Prrrr zoveel geld pompen en krijg je dit te zien. Jammer man

Pepe is echt niet normaal slecht.

15 september 2013 om 00:06

Haha, twee jaar geleden was hij volgens jullie de beste verdediger ter wereld.

15 september 2013 om 00:10

Nee dat is Ramos.

En wie is jullie ?

15 september 2013 om 00:14

Ja en volgens jullie was piqué 2 jaar geleden de beste verdediger ter wereld. Echter heb ik al van genoeg Barcelona-fans gehoord dat ze niet meer zo dol op hem zijn.

15 september 2013 om 00:22

@ Azulgrana01

Ja dat was dan ook 2 jaar geleden. Na zijn blessure is hij ver van zijn oude niveau gevallen

15 september 2013 om 10:47

Pepe is jammer genoeg niet meer wat het was. Vorig jaar werd het al minder maar nu is zijn niveau echt gedaald. Gelukkig is Varane weer bijna fit zodat hij weer naast Ramos komt te staan.

15 september 2013 om 10:53

Hij brengt ook onrust achterin, door hem kan Ramos zich niet concentreren.

Het is uiteindelijk spannender geworden dan ik had verwacht. Wel een leuke wedstrijd! Villarreal had dit natuurlijk moeten winnen, wat een kansen hebben die gehad zeg. Diego Lopez keepte een hele sterke wedstrijd en het is dan ook aan hem te danken dat Real een punt aan deze wedstrijd overhoudt.

Voor Bale is het wel lekker om meteen dat eerste doelpuntje mee te pikken, want hoe langer het duurt, hoe vervelender het voelt en hoe kritischer iedereen wordt. Benzema aan de andere kant; hele matige pot van hem, en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Er is iets niet helemaal goed met die jongen.

Ancelotti heeft het nodige werk aan de winkel, benieuwd hoe Real zich door de komende wedstrijden heen zal slaan.

Een typische Madrid-pot.

Nu zal Benzema wel weer worden afgekraakt om de avond in stijl avond te sluiten.

14 september 2013 om 23:57

Benzema wordt gewoon misbruikt in Madrid, hij fungeert niet echt als een spits. Hij moet altijd Ronaldo bedienen en nu komt Bale erbij. In potentie is hij de beste spits van wereld. Het is beter voor hem om naar de EPL te gaan.

15 september 2013 om 00:01

Misbruikt?? kijk hoe die erbij loopt alsof het hem niks uitmaakt, hij wandelt maar, speelt met overgewicht. Benzema kijk alleen naar zijn bankrekening, dan is die al tevreden, het maakt hem niet uit of ze winnen of verliezen. toon gene vechtlust, loopt er als een bejaarde van 90 bij op het veld.

15 september 2013 om 00:05

Het ligt altijd aan de spelers en niet aan het mismanagement.

15 september 2013 om 00:23

@ Kurdishcule

Misbruikt? Het is daarom dat hij Frankrijk al meer dan 20 uur niet wist te scoren.

15 september 2013 om 00:28

Zijn bijnaam bij ons is Benzepens. Wat een dikzak.

15 september 2013 om 00:33

Precies in Frankrijk word hij ook al uitgekotst, ik kort hem uit weg met hem...

14 september 2013 om 23:59

Wat verwacht je anders van Madrid supporters?

15 september 2013 om 00:02

Jij dan neppe supporter, hij word niet voor niets uitgefloten wij hebben recht van klagen kijk hoe die over het veld loopt schijt op ons heeft hij, maar dat heb je niet door.

15 september 2013 om 00:09

Lees jij zijn reactie wel goed? Hij reageerd ergens anders op.

15 september 2013 om 00:17

Eigenlijk niets. Ik probeer alleen iedereen te laten inzien dat het niet aan de namen ligt, maarja... dat lijkt wel een kansloze missie.

15 september 2013 om 00:25

Als Barcelona supporters meer verstand hebben van het voetbal van Real dan de Real supporters, dan lijkt het mij een vrij kansloze missie ja.

15 september 2013 om 00:34

Wat wil je me laten zien dat die Benzema waardeloos is, heel Frankrijk kotst hem uit hebben die ook geen verstand?

Fantasista

15 september 2013 om 00:36

Jij hebt zeker wel verstand van voetbal als je een *matige Hazard goed vond spelen. je zet jezelf goed voor lul.

Gutihaz

15 september 2013 om 00:00

Wat ik niet begrijp is waarom die nacho speelde.. Fabio en marcelo dan? waarom hun niet opgesteld.. plus khedira had erin moeten staan ipv modric!

echt jammer, gelukkig is het maar het begin van de seizoen

15 september 2013 om 00:19

Coentrão en Marcelo zijn geblesseerd.

diego lopez man off the match!
wanneer speelt varane weer mee?

15 september 2013 om 00:25

Die zal er in een weekje weer bij zijn

Debuutgoal of niet.. Wij waren heel matig, Isco was 1e helft zo slecht samen met Modric.. het draaide totaal niet, de 2e helft ging veel beter Isco speelde heerlijk maar dan was het al te laat omdat Villareal met z'n allen ging verdedigen.

Over dat penalty fout op Di Maria wil ik niet spreken, wij zijn Real Madrid wij moeten niet afhankelijk zijn van 1 strafschop.. jammer dat we hier punten verliezen, maar Ancelotti en Zidane zullen hier weer iets van geleerd hebben.

Hala Madrid!

15 september 2013 om 00:01

Met zijn allen ging verdedigen?? Villareal was de partij die steeds ging aanvallen. De laste 3 minuten kan je wel zeggen dat ze gingen verdedigen, maar dat is logisch als je weet dat je ten minste een punt gaat pakken..
Geef toe.. Real had gewoon geluk dat het niet verloren heeft

15 september 2013 om 00:03

Nou bij de 2-2 ging Villareal gewoon verdedigen hoor.. dat is natuurlijk logisch daar verwijt ik niemand en iets mee..

En natuurlijk geef ik toe dat Real Madrid goed weg kwam bij vlagen, we speelde een hele dramatische wedstrijd zoals ik aangaf.

Wat een drama wedstrijd, vond bale ook niet goed spelen. De verdediging is al helemaal shit, pepe eruit varane erin. Hoop dat perez al aan het huilen is dat ie ozil verkocht heeft..

Real speelde niet top en kwam vaak goed weg. Diego Lopez keepte uitstekend en heeft Real vaak gered, ook al vond ik dat hij er bij die 2e goal niet perfect uitzag, maar ja, ik mag eigenlijk niet klagen.
Bale scoorde bij zijn debuut, ook mooi. En Isco, wat een speler. Heb bij echt vlagen genoten. En Varane, hopelijk kan hij heel snel weer spelen. Ramos en Pepe zijn zeker niet stabiel samen.

Jammer dat Real nu al een achterstand heeft van 2 punten, legt toch wat extra druk op, maar ja er zijn genoeg wedstrijden nog te spelen.
Nu op naar woensdag.

15 september 2013 om 00:01

Over het algemeen is het een terechte uitslag. Villareal heeft open kansen niet benut, ze hadden meer kansen en als ze zorigvuldig om zou de gaan met kansen konden ze hier meer uit halen. Over bale wil ik tot nu toe niks kwijt eerste helft 6/7 balverlies en een goal maar dit zal niet de Bale zijn die Perez verwacht. İsco was dramatisch slordig in de passing, Ancelotti zei dat ze niks miste, ze missen egt wel creativiteit. Cristiano Ronaldo moet de bal vanaf het middenveld ophalen en met een tweetjes en schotjes kans creeeren. Özil was de gene die Ronaldo makkelijk 1 op 1 zetten. Matige wedstrijd over het algemeen en nu lopen ze achter feiten aan.

Barcelona mag zich al best kampioen noemen. Real gaat nog twintig van dit soort wedstrijden spelen, dus genoeg punten zullen er verspeeld worden. Barcelona verspeeld nauwelijks punten. Enkel in de clasico's. Dus ja..gefeliciteerd.

Villarreal verdiende het om te winnen.

15 september 2013 om 00:02

Klopt, real heeft dit seizoen iedere wedstrijd moeite gehad, galatasaray gaat ook lastig worden. Hopelijk kan dit real zich herpakken en wordt er niet iedere keer met steeds verschillende spelers gespeeld.

15 september 2013 om 00:05

Inderdaad, mogen we je glazenbol lenen? Want jij weet al dat Barcelona dit seizoen geen punten zal verliezen.

En je zegt het zelf: Barcelona verspilde enkel punten in de classicos? Nou wij kunnen dit achterstand tijdens de classico rechtzetten!

Maar iemand die geen vertrouwen heeft in zijn club is iemand die van een vreemde houdt .

15 september 2013 om 00:19

Jij geeft blijkbaar wel om mijn mening.

Jij bent weer het bewijs van wat ik op je pagina heb gezet.

Heerlijke wedstrijd. Villareal toonde een geweldige mentaliteit, combineerde goed, veel loopacties en creerde veel kansen. Achterin bij Real Madrid was het werkelijk dramatisch, met name Ramos en Pepe waren zeer slecht. Villareal verdiende in mijn ogen de winst en Real Madrid speelde zeer slecht. Man of the match is absoluut Lopez: wat een geweldige reddingen had hij!

Onverdiend gelijkspel, Villarreal verdiende meer. Zoveel kansen verprutst.. En wat blijven Ramos en Pepe toch vieze spelers. Elk duel met gestrekt been ingaan of ellebogen en knieën vooruit om zoveel mogelijk van de tegenstander mee te nemen.

Vandaag was Messi niet best, maar Ronaldo was dramatisch en hele Rea Madrid, oke Kepper en rechts back waren de beste van Real.

Ik heb genoten van villarreal!
Ze halen makkelijk top 5 die seizoen.
En Respect voor diego lopez die de punt voor realmadrid heeft overgehouden.

Barca al kampioen?
Messi al topscoorder ?

14 september 2013 om 23:59

Even off topic:

Voor wie ga jij juichen woensdag ?

15 september 2013 om 00:04

Haha moeilijke vraag , maar ik zal ajax toejuichen . Maar verwacht gewoon dat FCB zal winnen.

15 september 2013 om 00:20

Jerrdrista

Zelfde probleem hier. Ik zal mij neutraal houden.

Ik ga niet kiezen tussen een zoon en dochter.

In live meepraten zag ik meer barca supporters dan madrid.

Heel vervelend omdat ze niet eens normaal kunnen meepraten over de wedstrijd. Op alles moeten ze wat slechts zeggen. Zelfs een prima redding van diego lopez lees ik "die heeft vast de handschoenen van casilias aan"..

15 september 2013 om 00:00

Moet je eens naar een live meepraten van Barça kijken. Daar zitten dan weer de Madrid "fans".

15 september 2013 om 00:06

Bij de live-meepraten van Barcelona zie je amper haat van Real supporters. Omgekeerd is het gigantisch.

15 september 2013 om 00:24

Ik was bij het live meepraten van barca en daar viel het echt wel tegen. Enige wat er te lezen was is "barca verpest neymar"..

Dat valt reuze mee met "bale miskoop van de eeuw" "Ronaldo mist zijn vriendinnetje ozil" "pepe is een maniak" "mnr 100 miljoen laat niks zien" "diego lopez heeft de handschoenen van casilias aan" "het doet me pijn om casilias op de bank te zien KOM NAAR BARCA".. -_-,,

15 september 2013 om 00:39

Die waren op ene hand te tellen, of zelfs bijna niemand was er... Maar dat is wel vaker zo dat de Barca fans in Livemeepraten van Madrid hun gal komen spuwen.

15 september 2013 om 00:09

beste om dat te counteren is gewoon negeren net zoals bij kleine kindjes ...gaat het vanzelf zo weer over

Villareal had hier moeten winnen, ze hebben echt grote kansen gehad.
Real vond ik zwak spelen, een beetje hetzelfde zoals Barca, zonder inspiratie.
Vind dat Real tot nu toe nog geen overtuigende wedstrijd heeft gespeeld, misschien heeft het met de nieuwe trainer te maken, maar ze spelen slechter als vorig jaar.
Nu zonder Ozil zit er ook minder voetbal in de ploeg.

15 september 2013 om 00:04

Mja, maar Barcelona heeft dan tenminste nog goed positiespel waar ze op terug kunnen vallen. Soms loopt het dan even niet, maar ze blijven tenminste voetballen. Je moet eens vergelijken hoe mensen zich aanbieden en in de bal komen bij Barcelona en bij Real. Bij Barcelona zijn er altijd (!) aanspeelmogelijkheden om zo weinig mogelijk balverlies te hebben. Bij Real word er een speler aangespeeld en die staat direct in zijn eentje. Dan moet die maar uitzoeken wat hij er mee gaat doen. Dit leid weer tot moeilijke ballen die leiden tot balverlies.

Lijkt nergens op dit Real Madrid.

15 september 2013 om 00:08

"nu zonder Ozil zit er ook minder voetbal in de ploeg. "

Modric,isco en Illaramendi er zit minder voetbal in de ploeg?

Wat Ozil kan kan Isco ook, veel beter.. Isco zat zelf in de 90e minute achter de bal te rennen dat zag ik Ozil nooit doen.

15 september 2013 om 00:11

Ozil zette Ronaldo zo vaak voor een open doel, dat zie ik Isco niet doen.

15 september 2013 om 00:15

Isco kan een heel grote speler worden, maar hij zeker nog niet zo goed als Ozil.
Trouwens vind Isco meer een aanvaller, hij blijft heel hoog spelen, en is niet echt bezig met het spel te verdelen.
Rond de 16m is hij wel gevaarlijk.
Maar zoals ik al zei hij is nog geen Ozil, en in de CL ga je dat wel merken.

15 september 2013 om 00:20

Waarom scoorde Real Madrid de 2e goal dan? Wie zette die aanval op? Juist Isco gaf die bal mee aan Ronaldo..

15 september 2013 om 00:33

Dat was gewoon een counter.
trouwens jij mag best een andere mening hebben.
Maar jij zult het wel zien in de CL, in grote wedstrijden.

15 september 2013 om 00:35

@ Tipi09

Het is erg dat al onze overtuigende wedstrijden pre season wedstrijden waren. Dat zag er zo goed uit. nu staan we nergens. Laten we hopen op een snelle verbetering

15 september 2013 om 01:22

tja kan indd snel gaan.
Real heeft genoeg kwaliteit in de ploeg, om ook met minder spel punten te pakken.
Dit is natuurlijk maar het begin, Barca kon ook punten laten liggen tegen Sevilla

Benzema hoort echt thuis in het Bejaardenhuis, wat een lui varken is het... Benzema wil dan nooit maar dan nooit meer in de basis zien. Pepe Ramos waren echt zwak .... |modric echt een drama... Het was echt slecht vandaag, niet eens goed kunnen spelen tegen een Eerste Divisie club.

15 september 2013 om 00:02

Vind je het gek dat Benzema niks klaarspeelt met Bale en Ronaldo op de vleugels? Die schieten samen minimaal 20 keer op doel.

15 september 2013 om 00:04

Waarom speelt Isco dan wel goed, Ronaldo heeft alleen maar overgespeeld, kijk die instelling van Benzema die vent geeft er niets om doet werkelijk niets, verliest dom ballen en om er vervolgens met zijn overgewicht achteraan wandelt..

15 september 2013 om 00:09

Want Isco is niet de speler die de ballen moet krijgen, hij is de speler die de ballen moet geven. Dat kun je niet vergelijken met Benzema.

15 september 2013 om 01:17

Bij Frankrijk doet hij het ook slecht

Ik wil maar twee dingen zeggen. Wat een slechte wedstrijd aan de kant van Real Madrid en van de scheidsrechter. Ronaldo werd voor een soortgelijke mindere overtreding wel bestraft en Messi niet bij de 3-2. Verder heb ik twintig goede tackles gezien aan beide kanten die gewoon correct maar er wel voor gefloten werd. Pepe en Nacho speelden weer eens vanouds belabberd. Het is te danken aan Ramos en vooral Diego Lopez dat het maar 2-2 is gebleven. Benzema speelde wederom als een natte krant en Di Maria is de meest wisselvallige speler van de wereld. Ronaldo en Bale waren onzichtbaar terwijl Isco zich weer eens liet zien alleen niet alles alleen kon.

Al met al de slechtste wedstrijd tot nu toe. Villarreal verdiende een overwinning. Ze speelden fantastisch met Cani en Aquino voorin. Het is niet voor niets dat ze de tweede Barcelona van de Primera Division werden genoemd.

15 september 2013 om 00:00

Dit zijn trouwens meer dan twee dingen xD

15 september 2013 om 00:01

Welke overtreding van Messi bedoel je? Die ene waar de tegenstander hem met zijn linkerhand vasthoudt maar gewoon valt dankzij de snelheid van Messi? Die overtreding?

15 september 2013 om 00:11

Dat was zoals jij zegt inderdaad en overtreding ja. Barcelona mag zelfs van geluk spreken dat de 2-0 niet werd afgekeurd en de 1-1 wel werd afgekeurd van Sevilla.

15 september 2013 om 00:23

Kijk de goal nog is na maat.

Die zwarte verdediger pakte Messi Zelf eerst beet, Messi vocht zich eruit en toen viel die verdediger weer.

Dat is geen overtreding.

Die Bale he... vind persoonlijk dat hij nog niet eens de veters van CR7 mag strikken.
Vonden jullie het wat? Hij scoort misschien maar ok, het zal wel.

387 miljoen op het veld, maar niet kunnen winnen van een promovendus vind ik wel apart. Ancelotti moet snel van dit real een team maken, alleen zo gaan veel prijzen pakken

heeft mijn jinx toch nog gewerkt :D. had wel gedacht dat real de voorsprong zou houden. maar niet dus. gelukkig en ook wel terecht. villareal verdiende minstens 1 punt en eigenlijk 3.

Hier heb je dan twee weken naar uit gekeken.. man wat een slechte wedstrijd van Real. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, zo veel fouten zijn er gemaakt.

Ja, leuk dat Bale een bal heeft binnengelopen maar voor de rest gewoon geen 1 bal goed geraakt of in de voeten gepasst. Zoals ik al verwachtte voegt die voetballend 0,0 toe. Benzema was weer de oude hoor, met z'n klote mentaliteit. M'n geduld met die jongen is ook echt op. Ronaldo weer geforceerd.. Verdediging leek helemaal nergens op. Pepe en Ramos waren weer zoals vanouds bezig met schoppen, houd jezelf eens in man. Illarra tegenvallend, zijn passing moet veel zuiverder worden. Di Maria leuk hard achter ballen aan gerend maar voor de rest ook niet gezien.. Isco onder zijn niveau ondanks een paar leuke momentjes. Modric die alleen maar passjes breed en terug geeft..

Nee, je had hier echt een creatieve spelverdeler nodig die die eindpass geeft. Özil dus. Real heeft voor de zoveelste keer weer haar eigen glazen in gegooid met Bale. Ik hoop dat die geruchten waar waren dat PSG hem wilde hebben, misschien kunnen we hem direct doorverkopen en dan Hazard of Reus halen. Of gewoon Jese laten spelen, die alleen maar bankt onder Ancelotti.

Dit was gewoon weer Mourinho voetbal, maar misschien nog wel iets slechter. Moet je na gaan dat Real Madrid B afgelopen januari met 5-0 won van dit team en nu een team van een paar honderd miljoen word te kijk gezet. Klasse aan de kant van Villareal, totaal verdiend.

15 september 2013 om 00:05

Isco was toch beter als ozil? :-D
Ff serieus, dat was toch te verwachten? Bale en ronaldo gaan allebei voor de actie en isco en benzema zijn ook heel doelgericht waardoor er geen verbinding is tussen centraal mid en aanval. Voor de rest verdedigend zwak

15 september 2013 om 00:09

Isco komt juist terug uit een blessure dus stop met te zagen op hem! Je moet zo niet gaan beginnen want voor je het weet zal hij weer de monden dicht snoeren!

15 september 2013 om 00:06

Het is niet Özil die we zo hard nodig hebben. Xabi Alonso, Varane Coentrao! Dit zijn de spelers die RM mist. Ik zeg het al een tijdje. Xabi is voor gewoon nog altijd de belagrijkste man geweest in Madrid. De manier hoe hij iedereen kan begeleiden kan niemand anders.

en Pepe? man man man! Hij na zijn blessure 1% van wat hij vroeger geweest was!

15 september 2013 om 00:07

Je bedoelt Marcelo.

15 september 2013 om 00:11

Alonso ook inderdaad. Ik dacht dat Modric het langzamerhand had overgenomen, in de voorbereiding leek het er in ieder geval op. Maar de hele ploeg valt uit elkaar zonder Alonso. Illarra viel ook enorm tegen.

Haha, echt he.. Pepe is echt een grap. Zo veel fouten dat die maakt. Ik heb nog liever Pique naast Ramos. Maar hopen dat Varane snel weer fit is, net als Marcelo. Dat zal wel een hoop schelen.

15 september 2013 om 00:12

Ach schei toch uit man.. Wat een logica ook weer.

Eerst vind je Isco beter dan Ozil, loopt het dan ineens mis dan moeten we het hebben van Ozil volgens jou.. Isco is veel beter dan Ozil en dat zal ik je bewijzen aan het eind van de seizoen.

Bale verkopen? Oke beter kan je gelijk fan worden van Arsenal.. die man is er pas 1 wedstrijd en jij wilt hem weg? Geef hem de tijd hij gaat het maken dat zie je aan alles.

Hazard? Misschien moest je vandaag gekeken hebben want hij was vandaag ook dramatisch.

15 september 2013 om 00:19

Heb nooit gezegd dat Isco beter is dan Özil. Completer misschien wel en beter kan hij wel op termijn worden.

Aan wat zie jij in godsnaam dat hij het gaat maken? Elke bal die hij kreeg verspeelde hij. Volgens mij heeft hij letterlijk geen zuivere pass gehad vandaag. Dat hij toevallig een bal binnenloopt maakt het geen goede wedstrijd. Die jongen is zo overschat.

15 september 2013 om 00:29

Hij is niet eens wedstrijdfit man.. hij is pas uit blessure en speelde zijn 1e wedstrijd in een nieuw club, nieuwe omgeving nieuwe tegenstander nieuwe speelstijl.. Wat doe je in godsnaam moeilijk man?

Overschat? Oja man jij hebt meer voetbalvisie dan Zinedine Zidane ofcourse .

15 september 2013 om 00:37

Oh ja klopt, dat betekent ook dat je geen passjes over 4 meter meer kan geven. Hou toch op met de excuusjes. Voetballend stelt het geen drol voor. Hij kan alleen hard rennen en schieten.

Dat hij Zidane is betekent niet meteen dat hij in alles gelijk heeft hoor vriend.

15 september 2013 om 09:05

Isco beter als Ozil? Neem nog een glaasje man.

15 september 2013 om 00:33

Het is niet Ozil die we missen. Het ligt meer aan het systeem. In de eerste 2 wedstrijden hebben Ozil en Ronaldo ook niet geconnecteerd. In de pre-season ook niet. Als Ronaldo te weinig scoort dit seizoen dan is de schuld van Ancelotti en van niemand anders.

15 september 2013 om 00:40

Tja, het probleem is dat Bale wel moet spelen. Maar die jongen zuigt nog meer voetbal uit de ploeg dan eerst.

Alonso word ook enorm gemist. Dat was vorig seizoen ook enorm opvallend. Als hij niet speelde was het los zand. Het leek vandaag ook nergens op hoor.

Maar het is gewoon een combinatie van een hele hoop dingen die mis gaan.

- Blessures; Alonso, Varane, Marcelo worden enorm gemist.

- Geen pressievoetbal, altijd jagen er maar een paar waardoor de tegenstander gemakkelijk kan voetballen. Dat is een beetje hetzelfde als een rondo waar de passers in de meerderheid zijn.

- Geen constante aanspeelbaarheid, als iemand een bal ontvangt bied niemand zich goed aan. Moet je maar eens vergelijken met Barcelona. Altijd loopt er iemand vrij waardoor de combinaties blijven gaan.

- Geen vechtlust/mentaliteit, ookwel Benzementaliteit genoemd. Gewoon rondlopen alsof het je niets doet en geen meters maken voor het team.

What the hell! o_o?? Heb ik dit nu allemaal echt gezien of was ik maar aan het dromen? Dit RM is nergens!! Ik dacht dat Barcelona een zwakke verdediging had. Tegenover wat ik vandaag heb gezien in Madrid heeft Barcelona een "stevige" muur vanachter! What the heellll???

Ik maak mij nu al klaar voor een heeeellleeee zware avond Dinsdag! Met een verdediging als deze zal je niet veel deftigs bereiken in het stadium van Galatasaray. Oh oh! Ik kan mijn ogen niet geloven. Dit was gewoon dikke shit.

Pepe, Ramos, en Nacho waren overal maar niet waar ze moesten zijn. Die gele mannetje liepen er gewoon door gelijk het 2 maal niets was. Wat gaan ze dan doen tegen een Drogba, Sneijder en zo die van de zoveel goede kansen die Villareal vandaag miste er zeker de helft van binnen schieten.

Ancelotti wilt zo aanvallend spelen dat hij gewoon vergeet dat er ook nog moet verdedigd worden.

Dit ziet er niet goed uit hoor voor Dinsdag.

15 september 2013 om 00:03

Het beeld van de verdediging van Real Madrid werkte troostend bij mij. Als je Ramos en Pepe zo aan het werkt ziet dan is die Pique eigenlijk niet zo slecht.

15 september 2013 om 00:08

Amai nog niet! tgoh wat waren die slecht vandaag!

15 september 2013 om 00:13

Maak je maar niet al te druk over Galatasaray want die hebben ook een verdediging waar je geen U tegen zegt.

Ik hoop wel dat Fatih Terim met vleugel spelers als Amrabat en Bruma begint (wat niet zal gebeuren) dan kan het nog wel een leuk potje worden denk ik.

Die dos Santos is wel echt een goede speler. Wauw, verder leuk voor Bale!

Ga zo door Real met punten verspelen. Wat is Bale een lachertje toch. Ongelofelijk dat ze ozil hebben weggedaan.

Bij dezen: Hala Madrid

15 september 2013 om 00:15

Neymar in la liga 4 wedstrijden : 3 gele kaarten, 0 doelpunten
Bale in la liga 40 minuten : beslissende doelpunt anders was Madrid verloren.

15 september 2013 om 00:21

Wat een kromme vergelijking. Neymar bezorgde Barcelona een prijs, waar Bale het puntenverlies niet kon voorkomen. Het was een intikker van 100 miljoen.

15 september 2013 om 00:27

Prijs neymar maakte de 1-1 hahaha niet de winnende. Dat is niet echt overtuigend winnen.

Neymar durft bij een 1 op 1 niet eens op doel te schieten hij legt af op messi dat zag je vandaag nog. Die trainer van barca hersenspoelt hem.

15 september 2013 om 00:27

Neymar zorgde helemaal niet voor een prijs, de supercopa werd gewonnen door de arbiter die een penalty niet gaf in atletico madrid en 2 rode kaarten gaf en een penalty. En dat Bale beter is dan Neymar weet iedereen al, dat heeft hij al lang bewezen in de grootste competitie. Neymar moet zijn eigen nog bewijzen en ik ben nog steeds niet onder de indruk. Wanneer gaat hij zijn eerste goal maken in de la liga?

15 september 2013 om 00:29

Het is normaal dat Neymar niet richting doel durft te schieten en passeert naar Messi, hij wilt niet dat hij ook moet vertrekken zoals Ibrahimovic, David Villa, ..

15 september 2013 om 00:32

Door het terugleggen heeft Messi al wel 2x gescoord dankzij Neymar.

Zoals ik al verwachte real is alleen op fifa beter geworden. Dit Real heeft inviduele acties nodig om te scoren er zit weer geen lijn in het spel. Bale en Ronaldo aan de zijkanten ziet er leuk uit op papier maar in werkelijkheid heb je 2 spelers die teveel willen en super slecht zijn in de kleine ruimte. Isco speelde ook niet echt goed en Benzema laten we het maar niet over hebben. Achterin is pepe de zwakke schakel, Varane komt volgende week terug dus dat is al weer goed.

Pff had wel wat meer verwacht van Ancelotti als coach bij Real. Ik kon alleen de 2e helft zien omdat ik thuiskwam van werk, maar kan iemand me vertelle waar waren Varane of Marcelo/Coentrao? Pepe bakt er echt niks meer van en Nacho is nog niet goed genoeg. Van wat ik zag stapelden de fouten zich op achterin en heeft Real geluk gehad dat het 1 punt heeft overgehouden. Al was er nog een discutabele overtreding op Angel in de 16. Verder hoop ik maar dat Ancelotti even gaat inzien dat Morata maar een keertje in de basis moet starten, hardwerkende jongen. Dat kunnen we nu al tijdje niet zeggen van Karim.

Iedereen heeft het over Real Madrid en Bale. Leuk voor hem dat hij scoort natuurlijk. Maar vind dat de goede prestaties van Villareal ook wel wat aandacht verdient. Erg knap, hele leuke club dat Villareal, heel mooi dat ze terug zijn en het zo goed doen.

Bale(n) voor Real Madrid lees ik..

Als ik vandaag kijk hoe Higuain bij Napoli speelt en benzema bij madrid en hoe ozil speelt bij arsenal en isco bij madrid. Vind ik dit echt erg.

Snel vergeten en op naar dinsdag.

Scheidsrechter fluit ook als een meisje elke duel word gefloten mogen er geen beuken uitgedeeld worden in spanje.

Villareal zag ik de helft van de wedstrijd op eigen helft of op de grond liggen.

15 september 2013 om 00:12

Kijk zo'n vergelijking kun je niet maken..

Dat Higuain goed speelde bij Napoli wil niet zeggen dat hij het ook automatisch net zo goed zou doen bij Real.. Want er waren ook meer dan genoeg wedstrijden waarin Higuain echt niets bracht..

Ozil is natuurlijk een ander verhaal en dat zullen ze na verloop van tijd wel beseffen.. maar we kunnen niet eeuwig blijven treuren..

15 september 2013 om 00:30

Higuain is een aanspeelpunt ik zag vandaag niemand in de 16 / spits bij madrid. En door dat kunnen de centrale verdedigers van villareal doorschuiven (wat ze precies willen).

Bale snoert iedereen wel de mond. Feit is wel dat Neymar nog geen goal heb gemaakt beetje zelfde toen robinho binnen kwam bij Real alleen maar trucjes maar niet effectief.

15 september 2013 om 00:07

De wijze waarom realistisch speelt is anders dan dat van Barça. Neymar heeft daar en tegen wel prachtige assist op messi gegeven!

15 september 2013 om 00:18

Neymar, geen goal? Zijn goal bezorgde Barca zelfs een prijs(je).

Als je hem vandaag had zien spelen, dan ging je nu niet over Neymar (motm) beginnen...

15 september 2013 om 00:58

Klopt maar mensen volgen het voetbal via voetbaloverzichten op de websites en denken alles te weten.

Het is wel pijnlijk om dit te zeggen.. Maar Real ontsnap vanavond gewoon aan een (zware) afslachting..

Villarreal speelde zo een goede eerste helft.. Zoveel zuivere kansen.. Ik dacht ok Real komt nu goed weg maar Villarreal gaat dit echt niet nog een helft zo volhouden.. Dus ik had hoop dat Real ze nog zou pakken in de 2e helft..
Mooi niet dus.. Villarreal gingen gewoon door waar ze in de 1e helft mee op zijn gehouden..

Ze mogen Diego Lopez echt bedanken dat het maar 2-2 bleef. Maar het was alles behalve verdiend..

Maar goed beter één punt dan géén punt..

Wat Bale betreft.. mooi dat bij zijn debuut meteen scoort.. Maar hij lijkt nog zo verdwaald.. alsof hij niet beseft dat hij nu daadwerkelijk voor Real speelt.. Zelf kan ik het ook niet geloven dat ik hem in het shirt van Real zie (in de zin van hij heeft er niets te zoeken).. het is nog wel even wennen..

Steeds heb ik die 91mil voor ogen.. En dan zie ik Benzema zo spelen.. Dan snap ik ook niet waarom men die 91mil niet in een super spits heeft gepompt.. Dat zou ten minsten wat toevoegen in tegenstelling tot Bale..

Illarra irriteerde me ook.. Die jonge had vandaag een missie om het record in het "zoveel mogelijk ballen inleveren bij de tegenstander" te verbreken.. Ik weet niet of het hem is gelukt maar hij was zeer goed op weg.. Snap ook niet dat ment 34-36mil. voor hem heeft betaald..

Hoe dan ook.. het moet beter en snel.. Tegen Gala zullen ze het na mijn verwachting ook moeilijk krijgen.. Maar misschien (hopelijk) verrassen ze wel positief..

15 september 2013 om 00:16

''als ik Benzema ook zo zie.. Dan denk ik toch waarom heeft men die 91mil niet in een super spits gepompt.. Zou men meer aan hebben dan aan Bale.. Maar goed..''

Met het juiste spel haalt hij zijn niveau ook wel. Hij moet de vleugelspelers bedienen, terwijl het andersom moet zijn.

15 september 2013 om 00:38

Ik weet niet.. Ik heb altijd vertrouwen in hem gehad.. En hoop altijd dat hij eens zijn niveau vast weet te houden.. Maar dat lukt hem gewoon niet.. Hij is gewoon te wisselvallig..

Daarnaast heb ik genoeg wedstrijd gezien waar hij ook behoorlijk werd bediend.. En elke kans een voor een wist te verpesten.. Ik ben niet van mening dat hij wordt "misbruikt" bij Real.. Ronaldo heeft hem vandaag ook een schitterende paas gegeven.. Dat schotje wat er vanaf kwam was gewoon om te huilen..

Onder Mourinho speelde hij wel een seizoen echt super.. Maar toen werd er niet bepaald anders gespeeld dan nu.. Ik blijf erbij dat het grotendeels aan hemzelf ligt..

15 september 2013 om 00:16

Wow, jij trekt heel snel je conclusie..

Illaramendi en Bale speelde beiden de eerste wedstrijd na een lange revalidatie.. en jij komt al zeiken wat had je verwacht? Ze waren beiden niet wedstrijdfit.

15 september 2013 om 00:31

Ik trek toch helemaal geen conclusies?

En wat ik had verwacht?

Van Bale sowieso niet veel aangezien het zijn eerste wedstrijd is in de Pd.. Maar los daarvan roep ik al maanden lang dat ik Bale niet bij Real vind passen.. Maar nu hij er toch is hoop ik natuurlijk dat hij zijn steentje bij kan dragen..

En zeg ik toch niets vreemds als ik zeg dat hij er nog "verdwaald" bij lijkt te lopen? Dat is toch ook gewoon zo.. Ik zeg niet dat hij het niet gaat redden..

Van Illaramendi verwacht ik dat hij simpelweg een paas over 4-5 meter wel in de voeten van zijn teamgenoot kan spelen.. Natuurlijk kan iemand een bal verkeerd spelen.. Maar hij begon opeens te strooien met verkeerde passes.. Als hij niet wedstrijd fit is dan moet hij ook niet aangeven dat hij kan spelen.. zo simpel is het toch?

Ik zeg over hem toch ook niet dat hij het niet gaat redden.. Ik zeg alleen dat ik me aan hem irriteerde.. Misschien waren er ook andere Real supporters die van hem hebben genoten (net zoals de Villarrreal supporters) maar ik heb dat niet kunnen doen..

Ancelotti als coach is nu al geen succes, onder Mourinho zat er nog gif in, maar dit is een slap zooitje dat zit te voetballen...ancelotti heeft er geen team van gemaakt, ik had mijn twijfels over Ancelotti als coach dit bevestigd het alleen maar.

15 september 2013 om 00:09

Niet te snel conclusie trekken, het is nog maar 15 september.

15 september 2013 om 00:14

Ancelotti heeft er geen team van gemaakt, zelfs onder Mourinho zijn er nooit zoveel kansen weggegeven. Had zomaar 6-0 kunnen zijn, dat mag Ancelotti verantwoordelijk voor nemen hij maakt immers de opstelling, ik had Benzema nooit opgesteld ...

15 september 2013 om 00:19

Dat het zomaar 6-0 kon zijn lag meer aan de verdedigers dan aan Benzema. Hij past totaal niet in dit systeem. Hij moet Ronaldo en Bale bedienen, terwijl zij hem moeten bedienen.

15 september 2013 om 00:19

Het seizoen is ook nog maar net begonnen..

En als ik kijk naar de prestaties onder Mou in het vorig seizoen.. Dan zag het er echt niet beter uit op dit moment..

15 september 2013 om 00:26

Ik ben het zat man elke jaar worden we teleurgesteld week in week uit, de titel buiten gelaten dat jaar was eindelijk hoe Madrid zou moeten zijn. Waar zal het aan liggen want steeds krijgen we te maken met het zelfde probleem.

15 september 2013 om 00:54

@ Ibacadbra

Mourinho speelde in zijn eerste 4 wedstrijden in Madrid al 4 punten kwijt. Hij kreeg toen de zelfde massa kritiek over hem.

Hij heeft in Engeland nu ook al 5 punten verspeeld. Dus mijn conclusie. Voetbal steek je niet zomaar in een ploeg. En zeker niet in een ploeg als RM. Mourinho had ook een jaar nodig om RM echt aan het voetballen te brengen zoals we het deden in 2011. En vandaag lag het meer aan onze verdediging dan aan wat anders.

We zijn vandaag echt door de ondergrens gezakt...een slechte wedstrijd en we mogen blij zijn met een punt hier. Villarreal had zoveel meer kunnen scoren als ze echt scherp waren geweest voorin. Verder mogen we ook Diego Lopez hartelijk bedanken voor het goede werk, oké hij maakt misschien niet zo een sterke indruk bij de 2-2 maar hij heeft ons op ontelbare momenten vanavond gered.

Leuk voor Bale en Ronaldo dat ze beide een doelpuntje meepakken! We moeten deze wedstrijd zo snel mogelijk achter ons laten, en als voorbeeld nemen hoe het niet moet dit seizoen. We moeten gewoon vooruit kijken en dinsdag een goede pot neerzetten tegen Galatasaray.

Dat ze het kunnen, hebben ze laten zien in de voorbereiding maar vandaag leek het echt helemaal nergens op...

Ik weet 100% dat als özil hier was deze wedstrijd anders was gelopen , bijna elke pass ging fout. Arme ronaldo bleef maar van die loopacties maken maar niemand die het aandurft.

Villarreal had meer verdiend , maar real had geluk.

15 september 2013 om 00:14

Zeker dat ze ozil missen, leuke voetballers die bale isco benzema en modric, maar er zat niks extra's achter... Hopelijk voor real komt alles nog goed want met zulke wedstrijden win je de titel niet

Mooie wedstrijden gezien vandaag, met als kers op de taart Villareal - Real Madrid. Deze ploeg zat vorig jaar in de Segunda Division, wat ik moeilijk vind om te geloven. Echt prachtig voetbal laten zien. En Real moest het spel op sommige momenten echt ondergaan, ze vonden maar geen oplossing.

Het mag daarom Diego Lopez bedanken voor z'n sterke optreden, die heeft een paar reflexen moeten maken. Eigenlijk, eigenlijk...moest Villareal meedogenlozer zijn, maar een gelijkspel is meer dan verdient tegen deze miljoenenploeg.

Ik vrees dat Real gewoon té veel sterren in de ploeg heeft lopen. Sterren met veel allures, en dat zal wel eens botsen denk ik. Je kan Bale moeilijk beoordelen op een uur voetbal, daar is meer voor nodig. Maar scoren in je eerste wedstrijd is altijd heerlijk, daarmee duw je de critici toch al een beetje van je weg.

Ancelotti gaat niets doen voor Real.. Real madrid is geen team en er zitten teveel jonge jongetjes die er nog niet helemaal klaar voor zijn.
Verdediging was ook bar slecht.. Mourinho had een punt toen die Pepe op de bank hield. En benzema was ook shit.
een woord: Dramatisch!

15 september 2013 om 00:58

Mja Varane is uit, dus geen andere optie e

Het is nog te vroeg om iets over Bale te zeggen maar mijn intuïtie zegt dat hij het niet gaat maken bij Real Madrid.

Voetbalzone we begrijpen dat dit een Ajax/Barcelona site is maar moet het altijd zo duidelijk worden gemaakt.

Door teams af te kraken op miljoenen dat ze uitgeven. Dat andere teams het niet kunnen is hun probleem.
Het is moeilijk om een bod van 35 miljoen euro te verhogen naar 45 miljoen als je schulden hebt van 360 miljoen en dat dat schuld maar met 20 mill daalt elk jaar.

On topic: real speelde slecht ben blij met een punt. Atletico en Barcelona gaan nog punten morsen.
Verder vind ik dat scheidsrechters in spanje veel te snel fluiten en zich laten intimideren door het stadion en publiek. Niet elk duel is een overtreding.

Real - Gala wordt tus toch nog spannend.

Mensen gaan hier gelijk janken dat we zogenaamd Ozil missen omdat hij de " eindpass " in hem heeft en dat hij Ronaldo altijd 1 op 1 zette voor de doelman..

Mensen die tijd is voorbij, waarom zette Ozil Ronaldo altijd 1 op 1 omdat wij toen in een ander systeem speelde.. toen kreeg Ronaldo de ruimte, dat Ozil Ronaldo zo goed kon bereiken is omdat we counter voetbal speelde.. 1 steekpass en Ronaldo was weg, dat kan Isco ook.

Maar nu spelen wij of beter gezegd proberen we combinatie voetbal te spelen, en daar heeft Ronaldo niet de ruimte om eigenlijk weg te sprinten van zijn verdediger om dan een pass te verwachten.

aan de 2e goal van Real Madrid zag je weer " Mourinho voetbal " Real Madrid schakelde ineens heel snel om Ronaldo kreeg de ruimte, Isco gaf hem heel mooi en de rest van het verhaal kennen jullie wel.

Als we weer counter voetbal gaan spelen zal Isco het zelfde doen wat Ozil deed.. De eindpas zorgen op Ronaldo, maar spelen wij nu countervoetbal? Nee..

15 september 2013 om 01:27

Dus je gebruikt je beste speler niet optimaal? Slim.

Kunnen we Benzema niet verkopen aan Arsenal? Voor ongeveer 50mil?
Pfff. wat een drama zeg.

15 september 2013 om 00:35

Hopelijk. Dan kan ik eindelijk gaan genieten van die geweldenaar.

15 september 2013 om 00:41

Ligt aan Ronaldo weer

15 september 2013 om 01:30

Je zult het niet geloven maar; ja.

15 september 2013 om 06:00

Ja ligt aan Ronaldo dat Benzema er als oude bejaarde rond loopt...

15 september 2013 om 00:41

Tgoh die is ver weg van zijn vroegere niveau. Ik denk echt niet dat hij nog lang zal overleven in Madrid.

15 september 2013 om 00:46

Zie ik nog wel gebeuren hoor. Het geduld van Real Madrid begint ook op te raken. Volgens mij is het alleen Zidane die in hem blijft geloven.

Diego lopez staat terecht in de basis , en hoe speelde bale iemandd???

Je hebt het heel mooi verwoord !

Jammer van Real Madrid, dit kunnen weer de cruciale punten in de competitie zijn. Ik had het al een beetje zien aankomen omdat het al van begin af aan niet vlekkeloos loopt. Ik vond Diego Lopez, Luka Modric en Carvajal de besten aan de kant van Madrid. Ik hoop dat het voor Benzema duidelijk is dat het zo echt niet verder kan, totaal niet gezien in de wedstrijd. Ik hoop dat Ancelotti een keer de ballen heeft om Morata gewoon een basisplaats te geven in plaats van Benzema, op een wijze zoals Mourinho ooit met Casillas deed. Leuk dat Bale een goal maakt hoop dat hij hierdoor zelfvertrouwen krijgt.

Jammer dat Villarreal de vele kansen niet heeft afgemaakt, Real was klaar voor de slacht. Jeetjemina wat is er met Real gebeurd, zo slecht heb ik ze in tijden niet zien spelen. Isco is leuk aanvallend maar je mist gewoon een speler die het spel verdeelt en de eindpasen geeft, Ozil dus.

Dacht dat Barca slecht had gespeeld, maar na het zien van Real heb ik weer hoop

15 september 2013 om 02:03

Nee hoor, Özil wordt niet gemist, maar wel Xabi Alonso. Dat zag je de laatste wedstrijden van vorig seizoen wel. Als het niet loopt heb je ook niks aan Özil

Al die denigrerende reactie tegen dit Real Madrid. Hou eens een keer op! Ja, er loopt 387 miljoen aan waarde op het veld, en ja dan zou je met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden. Maar feit is wel dat er een nieuwe trainer is, nieuwe spelers zijn en een paar spelers nog geblesseerd zijn. Met name Xabi Alonso, die merkbaar gemist wordt op het middenveld. Khedira en de jonge Illarramendi zijn leuke spelers en kunnen nog groeien, maar kunnen Xabi Alonso gewoon niet vervangen. Daarnaast is het duo Varane-Ramos ook veel sterker en dynamischer dan het duo Pepe-Ramos met die domme overtredingen steeds. Nacho komt ook nog wat tekort op het hoogste niveau.

Als de machine Bale, Isco en Ronaldo gaat draaien dan gaan er veel goals komen, alleen hoop ik wel dat Morata Benzema gaat vervangen, want de fransman is wel heel erg slecht de laatste maanden, ongelooflijk!

Maar eerlijk is eerlijk, Villarreal verdiende een punt.
2 puntjes achter op Barça, die met hakken over de sloot nipt van Sevilla won.
Niks aan de hand voor Los Blancos.

Zodra iedereen weer fit is en zo gaan spelen, komt het wel goed!

Diego Lopez
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Modric
Xabi Alonso
Bale
Isco
Ronaldo
Morata

Real mocht blij zijn dat ze niet gingen verliezen en trouwens zo goed speelde bale ook weer niet... die goal moest je maken al heet je henk van 1 euro..

Real moet serieus Lewandowski gaan halen. Benzema is een flop , hij kan het wel maar ik denk dat het niveau gwn te hoog is bij real. Morata lijkt me ook geen keuze miss word hij als Raul maar miss wordt hij als Negredo of Soldado.

Zwak zwak zwak! Dit RM moet, gezien haar selectie, dit duel overuigend winnen. Dit belooft weinigs goeds. Maken ze toch weer de fout Ozil te verkopen. Dejavu
( makelele)

waardeloze wedstrijd van real madrid kant, villarreal speelde best leuk en had meer verdiend..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren