Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Rijnmond trekt bericht over vertrekwens van Slot plots in

Laatste update:

Update 20.28 uur: Rijnmond trekt bericht over vertrekwens van Slot plots in
Rijnmond heeft de berichtgeving over Arne Slot woensdagavond alweer ingetrokken. Het artikel over het aanstaande vertrek van de trainer van Feyenoord is niet meer terug te vinden op de website. "Eerder verscheen in dit artikel informatie over een eventueel vertrek van Arne Slot naar Tottenham, hierin stonden een aantal zaken waarvan nog niet alles is bevestigd", is het enige dat Rijnmond nog meldt.

Het originele artikel op Voetbalzone:
Arne Slot zet zijn zinnen op een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt Rijnmond. Het management van de trainer heeft de onderhandelingen met Feyenoord geopend. De Rotterdammers bereidden het beste trainerscontract uit de clubhistorie voor in de hoop om Slot te kunnen behouden, maar de hoofdcoach geeft aan afscheid te willen nemen.

Rafaela Pimenta, de opvolger van wijlen Mino Raiola en de zaakwaarnemer van Slot, was woensdag uitgenodigd door Feyenoord voor een gesprek. De Rotterdammers wilden een sterk verbeterd contract aanbieden aan Slot, maar het management van de coach liet het zover niet komen en wilde juist praten over een vertrek. Slot heeft geen gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan om deze zomer te verkassen. De vertrekclausule die wél in zijn verbintenis staat gaat op 1 juli 2024 in.

Tottenham zou al hebben geïnformeerd bij Feyenoord. Op dit moment is volgens Rijnmond sprake van een verschil van vijf miljoen euro tussen vraag en aanbod. De regionale omroep sluit niet uit dat the Spurs op korte termijn met het gewenste bedrag over de brug komen. Het lijkt er dan ook sterk op dat het dienstverband van Slot bij Feyenoord na twee zeer succesvolle jaren ten einde zal komen. De coach bereikte vorig jaar de finale van de Conference League en leidde Feyenoord dit seizoen naar het landskampioenschap.

Feyenoord oriënteert zich momenteel noodgedwongen op de opvolging van Slot. De clubloze Peter Bosz heeft een verleden als speler en technisch directeur bij Feyenoord en wordt vanwege zijn aanvallende speelstijl, vergelijkbaar met Slot, veel genoemd. Volgens Rijnmond staat Bosz echter niet bij iedereen binnen de organisatie op de lijst met opties. Pascal Jansen, die bij AZ de opvolger werd van Slot, staat er intern bij Feyenoord wél goed op, klinkt het. Feyenoord overweegt ook de optie om Sipke Hulshoff, assistent van Slot, door te schuiven. In dat geval zal een ervaren assistent worden aangetrokken.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch bijzonder, ben erg benieuwd wat deze zomer gaat opleveren, waar Ajax vooral bezig zal zijn met nieuwe kwaliteit aantrekken. Zullen psv en Feyenoord rekening moeten houden met het vertrek van kwaliteit. Met voorop de trainers die het best aardig tot goed hebben gedaan!! On topic: lijkt me natuurlijk geen slimme move spurs is een trainers kerkhof en je creëert wel een beetje het stigma geld wolf! Ik zou lekker bij Feyenoord blijven en champions league spelen, overigens is die in Rotterdam onsterfelijk als hij nog een jaar of 2 door gaat in London ben je een nobody en na een slechte maand de klos, ik hoop dat hij alvast een goede afkoop som in zijn contract afdwingt!

24 mei 2023 om 18:35

Hoezo? Zo’n kans komt niet dagelijks voor. Als hij ook bij Tottenham kan presteren (en waarom niet?! Er is geld en aardige spelers) dan kan hij echt naar een grote club

24 mei 2023 om 19:04

Bij Tottenham is er veel minder geld dan iedereen hier beweert.

24 mei 2023 om 19:25

Maar Spurs heeft wel een historisch slecht seizoen achter de rug en speelt vermoedelijk niet Europees. Dat maakt het wel eenvoudiger voor Slot om het beter te doen. Bij Feyenoord is hij ook ingestapt op een moment dat iedereen dacht wat hij met een lege portemonnee en een kwaliteitsarme selectie wilde bereiken. Maar Spurs staat niet bekend om het respecteren van een contract looptijd, we zullen het zien. Vraag is wat Slot, Pusic en Orrie gaan opbrengen voor Feyenoord.

24 mei 2023 om 19:58

Ik vind het behoorlijk denigrerend naar Feyenoord toe. Dit is echt niet zo'n trein die nooit meer langskomt voor Slot. Hij had beter met Feyenoord leuke potjes CL kunnen spelen, misschien kunnen verrassen en dan komen er alleen maar clubs die minimaal hetzelfde of waarschijnlijk een gradatie mooier en beter zijn dan Spurs.

24 mei 2023 om 20:24

Ik snap niet dat die leuke potjes in de CL hier in Nederland vaak wordt aangehaald om in Nederland te blijven, als je in de PL speel, speel je veel meer van die leuke potjes, plus die competitie is toch ook veel aantrekkelijker dan de eredivisie?

24 mei 2023 om 20:25

@myvision,

Met alle respect, dat geloof je zelf toch ook niet?

Feyenoord heeft finale conference cup gespeeld en is nu kampioen geworden. De dragende spelers van het elftal zullen logischerwijs willen/gaan vertrekken omdat er veel interesse komt. En dat zijn logischerwijs ook de spelers uit de as en de kern van het elftal. Dan mag je lekker Champions league spelen wanneer je sterkhouders net vertrokken zijn. Een roemloos einde wacht aan het blijven bij Feyenoord voor Slot zijnde.

Daar tegen over heeft Tottenham een bedroevend seizoen achter de rug, en kan je het eigenlijk alleen maar beter doen dan afgelopen seizoen.

24 mei 2023 om 20:47

@voetballert038 dat hangt er misschien van af hoe je minder geld ziet.

Qua omzet staan de Spurs al jaren rond de 10e plek in de Deloitte money league. soms een plaatsje hoger of lager maar ze komen in die zin net achter de wereld top. Daar voor zitten immers alleen de andere Engelse top clubs, Real, Barca, Bayern en PSG, en ook zonder CL voetbal blijven ze wel ongeveer rond die plaats hangen.

Binnen de PL hebben komen ze achter de clubs uit Manchester, Chelsea en Liverpool, en als Arsenal straks CL speelt en zij niet, ook achter Arsenal. Langs die kant hebben ze inderdaad niet veel geld en hebben ze zeker niet de garantie dat ze zich weer een plek naar de CL kunnen kopen. Ze ook nog eens als nadeel dat ze een flinke hypotheek op het stadion met zich mee dragen, 800-900 miljoen (pond) al is de duur van die schuld gemiddeld 23 jaar en daarmee op een omzet van 450m (pond) ook nog wel te overzien, maar wel een nadeel ten opzichte van een club als Arsenal die verder financieel ongeveer net zo groot zijn.

In dat opzicht zijn ze dus inderdaad misschien niet zo rijk. Maar ze hebben nog altijd meer geld dan een groot deel van de overige Britse clubs en dan een aantal Europese topclubs als Atletico en Juve (los van de financiele puinhoop die ze er daar van gemaakt hebben) en meer geld dan de hele europese subtop.

24 mei 2023 om 20:51

@myvision als je puur op basis van het verleden en de naam in Nederland kijkt is dat misschien zo.

Maar dan zou er nooit een speler of trainer weg gaan bij de Nederlandse top 3 voor een club buiten de absolute top.

Ik denk ook dat er buiten Nederland niemand is die denkt dat de Spurs geen enorme stap vooruit zijn voor iemand uit de Eredivisie. de Spurs zijn geen absolute top natuurlijk, maar zo veel zit er sportief en/of financieel gezien nou ook niet boven de Spurs

24 mei 2023 om 22:48

Koeman begin eerst ook goed in Engeland en was er bij de tweede club snel uit. Een naam of status zegt in Engeland niets. Hij kan beter het voorbeeld van ten hag volgen. Een paar succesvolle jaren in Nederland en als hij echt top is komt de PL dan zeker.

25 mei 2023 om 09:58

Het is Tottenham. Die ontslaan hun trainer zo vaak dat je zou kunnen zeggen dat zo'n kans wel dagelijks voorkomt.

24 mei 2023 om 18:36

Waarom bijzonder? Grotere competitie, club met meer mogelijkheden, meer budget, meer in de picture en niet onbelangrijk veel meer geld. Slot gaan nu een contract tekenen met een totale waarde van minimaal 20M. Hij staat nu nog volledig in de picture. Je kent de voetballerij als het goed is, in 1 minder seizoen is zijn hele status weggeblazen. De kans is nu en hij pakt die. Benieuwd of je ook zo zou praten als jij inzijn schoenen stond, ik vind het maar makkelijk. Daarbij: als hij dezelfde prestaties bij Tottenham neerzet kan hij letterlijk naar elke club ter wereld.

24 mei 2023 om 18:38

Sommige mensen willen het niet geloven. Dit zag je gewoon al dagen aankomen en ik heb het bij meerdere artikelen gepost. Slot deed het 2 jaar leuk bij AZ en hij was weg. Bij Feyenoord hetzelfde nu dus. En terecht toch, hij gaat het dubbele verdienen. Boeie als je de kerst niet haalt, dan ben je alsnog binnen...

24 mei 2023 om 18:51

Ja en ook al wordt je ontslagen. De hele Eredivisie zou hem nog kansen willen geven. Hij kan altijd terugkeren naar de NL top.

24 mei 2023 om 18:56

Klopt, maar je weet dan ook dat je bij Slot geen loyaliteit kan verwachten. Prima voor de korte 1/2 jaar, maar daarna moet je rekening houden met vertrek wanneer hij hogerop kan.

24 mei 2023 om 19:01

Dat kon je al verwachten na het incident bij AZ. Gewoon kortzichtig van Feyenoord om daar nu niet vanuit te gaan.

24 mei 2023 om 19:19

@spursfan, twee totaal andere situaties. Bij Feyenoord heeft hij een paar maanden terug nog bijgetekend, bij AZ was het bestuur traag. Bij AZ bleef hij op hetzelfde niveau als hij zou blijven, Feyenoord kan CL bieden.Toch snap ik de stap van Slot wel, gewoon een mooie kans, maar dit is niet te vergelijken met toen.

24 mei 2023 om 19:25

Ja maar genieterr, dit vergelijk maak ik al jaren. Stel dat jij 3000 euro per maand verdiend, maar een paar straten verder 8000 euro per maand. Ondanks mijn vaste contract, en het werkplezier plus de dagelijkse lol die ik met mijn collega's heb ben ik WEG! Jij niet dan? Ik baalde ook vreselijk en nog steeds dat Ten Hag wegging, maar als Manchester United of een andere grote Engelse club dan ga je gewoon. Financieel zal je onafhankelijk worden, en dat in een geweldige ambiance de PL blijft bijzonder! Relationeel gedacht dan, het supportershart redeneert anders.😊

24 mei 2023 om 19:34

Geld momenteel voor alles en iedereen. Als iemand 'loyaal' lijkt, is het eerder dat hij geen bijzonder bod heeft gehad dat hij niet kon weigeren. Als je dit jaar ziet wat voor geweld de Premier League tegenwoordig is, hoeveel goede teams en coaches daar werken. Dan wil iedere voetballer of coach daarheen. Spurs is net als Man United een potentiele topclub, waar duidelijke opbouw nodig is. Mooi project toch.

24 mei 2023 om 19:36

Precies, Sulejmanii....en dat niet alleen. Je gaat naar de grootste competitie ter wereld, hoger salaris, financieel behoorlijk wat mogelijk bij een club waar het moment om in te stappen ideaal is.
Ik verwijt Slot helemaal niks, begrijpelijke en verdiende stap.
Wel moet Feyenoord hoog in de boom gaan zitten qua transfersom. Echt 15-20 miljoen, contract loopt nog 2 jaar door en als ze hem willen betalen ze maar. Een arbitragezaak gaat hij niet winnen, Feyenoord biedt een goed salaris en CL en Spurs heeft al tig jaar geen prijs gewonnen , dus de verbetering is juridisch gezien niet echt aanwezig

24 mei 2023 om 19:40

Sulejmanii, persoonlijk sta ik daar anders in. Ik ben wellicht wat simpel, maar geld is bij mij nooit leidend geweest. Als ik goed rond kom van mn huidige salaris, ik mn gezin kan onderhouden en vermaken en ik onwijs veel plezier heb in hetgeen ik nu doe, dan zou ik voor het driedubbele alsnog niet weggaan. Omdat geluk en plezier in m'n dagelijks bezigheden mij het gelukkigste maken. Uiteraard zou ik een gesprek met de werkgever aangaan over het geboden salaris. Zo zit mijn zoon ook op voetbal en mocht hij ooit bij een betaald voetbalclub terecht komen, dan zou ik hem proberen te leren dat altijd meer en meer verdienen bij grotere clubs minder waardevol is, dan ruim genoeg verdienen, maar wel een clublegende worden. Maar nogmaals, dit is niet ieders mentaliteit en dat begrijp ik volkomen, maar ik word gelukkiger van een goedgevulde 24 uur dan een goedgevulde portemonnee.Uiteraard speelt er meer bij de keuze van Slot, zoals een onwijs gave competitie bij een club die al een project opzich is. Dus kan ik slots keuze prima respecteren

24 mei 2023 om 19:46

FR010FRDAM geen speld tussen te krijgen, ik ben het 100% eens met jou. En al helemaal dat jullie gewoon lekker hoog in de boom zitten, hij heeft een langdurig contract en zich bewezen in Nederland. Hoogstwaarschijnlijk krijgt de gehele topdrie een nieuwe coach, ben nu al super nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen. 👀

24 mei 2023 om 19:52

Goregrind mooie reactie man, en zeker niet "simpel" vind ik. Voor jouw theorie is namelijk ook wat te vinden, en daar is een ieder anders in. Al zullen de meesten op die trein stappen, al is het om nog meer financiële zekerheid te creëren voor mijn familie thuis. Met zo een bedrag kan je natuurlijk nog meer geld sparen voor je kinderen, daar is ook weer wat voor te zeggen denk ik. Als ik het op mijzelf betrek als ict-er, zou ik makkelijk 1000 tot 1500 euro meer kunnen verdienen voor soortgelijk werk. Maar nu heb ik ook zoiets, ik ben happy, kan alles doen wat ik wil en voor mijn familie thuis het is prima zo. Dus ik snap je daar heel goed in, maar 4,5,6 misschien wel 7 keer zoveel kan verdienen ben ik zelf wel weg. Maar mooi stuk man, ik heb het met veel plezier gelezen. Goed dat je ook jouw normen en waarden overbrengt naar je zoon, veel succes met zijn voetbal carrière.

24 mei 2023 om 18:55

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Alle 3 de topclubs gaan dragende spelers vertrekken, bij ajax en feyenoord denk ik nog de meest belangrijke (alvarez, kokcu). Feyenoord heeft inmiddels 2 middenvelders aangetrokken en zijn dus bezig met de toekomst. Verder mag de top3 ook allen op zoek naar een nieuwe coach.

24 mei 2023 om 19:22

En ik heb er alle vertrouwen ik de DtK zorgt voor een goede opvolging. Ik maak me niet al te druk. Ga er vanuit dat alleen Kokcu en Geertruida vertrekken. Met Bijlow, Hancko, Trauner, Szymanski, Wieffer en Gimenez houd je een behoorlijk sterke as over. Zeker voor de Nederlandse competitie

24 mei 2023 om 18:55

Het bericht staat ineens niet meer op Rijnmond? Klopt misschien iets niet.

24 mei 2023 om 19:09

Klopt inderdaad. Bericht is verwijderd. Wordt vervolgd

24 mei 2023 om 19:11

Hoop het. Zie hem graag blijven!

Mocht ie gaan, heb ik er vrede mee. Welke trainer blijft er tegenwoordig nog lang zitten bij een club.

24 mei 2023 om 19:15

Helaas, het is nu ook bevestigd door de Telegraaf. Slot vertrekt bij Feyenoord. Alleen de over de hoogte van de afkoopsom wordt nog gepraat.

24 mei 2023 om 19:19

Inmiddels staat het er weer.

24 mei 2023 om 19:19

Gezien De Telegraaf ook al claimde dat Simons ontevreden met van Nistelrooij zou zijn zou ik ze niet zomaar even geloven.

24 mei 2023 om 19:10

Als hij z’n miljoenen binnengeharkt heeft dan boeit het hem helemaal niks wat mensen op VZ van hem vinden. Ik vond de uitleg van Kapteins (Al 30 jaar Feyenoord watcher van Telegraaf dus oei oei oei) wel plausibel. Hij wil naar de PL. Slaagt hij niet bij Spurs kan ie nog altijd op eenzelfde niveau naar een andere club (in de PL). Haalt ie het niet in de CL met Feyenoord, en die kans bestaat gewoon, dan komt ie niet snel meer bij een club van die statuur in aanmerking. Hoe dan ook zijn keuze. Jammer voor Feyenoord maar zakelijk afhandelen en door. Over een aantal jaar werkt Slot bij Ajax. Hij is gewoon een opportunist (lelijk woord maar niet zo bedoeld) zoals dat gewoon is in de voetballerij. Clubliefde kent hij niet, hoe graag mensen hem dat nu ook willen toeschrijven.

24 mei 2023 om 19:41

Wauw in Rotterdam onsterferlijk als als als. Menig feyenoorder hier gaat meer er van uit dat Feyenoord de title prolongeert en Europees z'n mannetje staat dan dat Slot het goed doet bij Spurs, vind ik lachwekkend. Het enige wat zeker is is dat hij in een wereld stad terecht komt met een gigantisch salaris met geweldige spelers in de beste competitie op de wereld, maar nee joh wat een vreselijk idee.

24 mei 2023 om 19:41

Bijna alle trainers hebben minimaal 1,5 jaar de tijd gehad bij de spurs. Dus hij heeft gewoon tijd om iets neer te zetten.

24 mei 2023 om 19:54

Sipke en van persie aan het roer dan maar. Tis veel geld wat hij kan verdienen dus tja dan is er een kans dat je overstag gaat ondanks het feit dat je speelt voor plaats 5 en mee maf doen met de FA cup ipv CL

24 mei 2023 om 21:23

Lees net dat feyenoord 25 milj. Verlangt en levi toegezegd heeft het gat tussen vraag en aanbod te dichten. Wordt vervolgt vrees ik

Wat een verrassing..

Hoe stom kun je zijn als slot zijnde
Om dan na 6 maanden weer op straat te staan bij spurs

24 mei 2023 om 18:35

Als zijn doel is om naar de (sub)top van de PL te gaan is dit een goed moment.

24 mei 2023 om 18:38

Om dan niet eens europees te spelen volgens mij

24 mei 2023 om 18:39

Als hij graag jaarlijks Europees wil spelen kan hij net zo goed naar Ferencvaros, of Partizan oid.

24 mei 2023 om 18:43

Daar heb je zeker een punt.
Ben benieuwd wat het wordt als die ook spelers kan halen wat hij wilt

24 mei 2023 om 19:02

Het niet spelen van europees voetbal kan juist iets goed zijn voor Slot. Je hebt de volledige focus op de PL met een niet al te brede selectie.

24 mei 2023 om 19:06

In de Premier League speel je tegen betere ploegen dan wanneer je in de Champions League speelt en 3de of 4de wordt. 2x Man City, 2x Arsenal, 2x Liverpool, 2x Newcastle, 2x Man United en 2x Chelsea. Ajax heeft de afgelopen 2 jaar in de Champions League tegen Liverpool, Napoli, Rangers, Dortmund, Sporting, Besiktas en Benfica gespeeld. We weten allebei heel goed waar meer kwaliteit ligt.

24 mei 2023 om 18:36

Verdient in 6 maanden meer dan 6 jaar eredivisie. Daarna lekker rust nemen met het gezin en vervolgens weer aan de slag bij de Nederlandse top of Europese subtop. Heerlijk voor Slot

24 mei 2023 om 19:12

Denk dat ie bij Spurs iets meer dan 2x de aanbieding van Feyenoord verdient. En dan hoort ie bij de 10 best verdienende van de PL.

25 mei 2023 om 08:08

Overdrijven is ook een vak zeg. De best verdienende coach in Engeland is Pep (20 miljoen). Daarna Klopp met 15 en daarna Arteta en ten Hag met 8,5. Spurs is net een treetje lager, dus Slot komt op 6 a 7. Dus dan verdient hij nu……… een kleine 6 ton. Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte

24 mei 2023 om 18:39

Hij heeft geen enkele garantie dat hij deze kans ooit nog krijgt, ik geef hem heel groot gelijk.

25 mei 2023 om 08:10

Een beetje zoals die trein van Ronald Koeman. Als je presteert en daar heb ik met Slot alle vertrouwen in. Dan komen er altijd weer kansen. Maar ook dit is een mooie kans, dus snap zeker dat hij er over nadenkt

24 mei 2023 om 18:58

@jeanWalstock
Maar dan is hij wel binnen en binnen 2 maand weer ergens anders aan de slag

24 mei 2023 om 19:19

Ach, hoeveel mensen hebben dat ook van Ten Hag geroepen toen hij instapte bij, wat destijds, de puinhoop was van ManU?

24 mei 2023 om 19:31

Bij Feyenoord kan ie over 6 maanden ook op straat staan. Dat is de voetballerij.

24 mei 2023 om 20:56

Dat kan ook als hij blijft, hij zou niet de eerste trainer zijn die 6 maanden na een kampioenschap wordt ontslagen.

Op zich heeft hij wel een aardig instap moment bij de Spurs, die hebben net een dramatisch seizoen achter de rug. Wat dat betreft kun je als trainer nu beter daar instappen dan zijn opvolger worden bij Feyenoord.

Slot ook na een snel ontslag in de PL echt wel weer ergens aan de slag. Sowieso komen PSV en/of Ajax ook nog wel een keer bij hem langs.

Prima als hij graag weg wilt. Laten we dan maar snel doorschakelen! Snap niet waarom hij onder Levy wilt werken maar goed.

24 mei 2023 om 18:36

Geld, heel veel geld.

24 mei 2023 om 18:38

Snap het ook niet. Misschien dat Slot garanties van Levy heeft gekregen om te bouwen en alles naar zijn hand te willen zetten, maar soortgelijke garanties kregen Conte en Mourinho ook en die werden niet of nauwelijks nagekomen. Al hoop ik dat als hij officieel naar Tottenham is, dat hij het goed zal doen. Bij ten Hag riep ook iedereen dat United een trainerskerkhof is, slecht investeerde en al die dingen maar die heeft het inmiddels toch goed op de rit. Iets soortgelijks hoop ik ook bij Slot.

24 mei 2023 om 18:41

United geeft coaches minstens 2 jaar. Dat is bij Spurs echt niet het geval. Als je niet levert lig je er meteen uit. Daarnaast kun je bij United zo 200 miljoen in zomer uitgeven en bij Spurs niet. Beide clubs kun je daarom totaal niet vergelijken.

24 mei 2023 om 18:43

Diegene die dat zeggen over United volgt ze niet denk ik.

24 mei 2023 om 19:20

Wat dacht je van een veelvoud aan salaris wat hij bij de Spurs kan verdienen. Hij zou binnen een aantal jaren financieel onafhankelijk zijn.Wat zou je zelf doenv as je bij je volgende werkgever het 2 voudige zou gaan verdienen niet zo een moeilijke keus lijkt mij.

24 mei 2023 om 19:28

Nee bij Feyenoord zou die niks verdienen bedoel je..

24 mei 2023 om 19:27

Ik snap het ook niet. Hij verdiend nu al een godsvermogen, is gelukkig, wordt gewaardeerd. Kan alleen maar tegenvallen.

24 mei 2023 om 19:36

Dat snap je niet? Kom op joh. Spurs is net als alle Engelse clubs waar als je het slecht doet je op straat ligt. Verder genoeg trainers die 3 jaar + coach zijn geweest zoals Jol, Redknapp, Pochetino. Alles is groter bij Spurs dan bij Feyenoord.

24 mei 2023 om 20:44

Hahaha binny , wanneer zijn die daar trainer geweest,in de middeleeuwen,hoeveel er daarna ontslagen zijn hoor ik je niet over.

24 mei 2023 om 20:56

In de laatste 15 jaar. Toen zat Levy er ook nog. In die tijd is Spurs een veel grotere club geworden. Pochetino zat er gewoon van 2014 tot 2019. In de zelfde tijd heeft Feyenoord net zoveel coaches gehad.

Dit is de keerzijde van succes helaas. Balen. Nu volle focus op de beste opvolger vinden.

Dit hadden we met z’n allen al zien aankomen.. snel opzoek naar een andere trainer en volle focus op volgend seizoen

24 mei 2023 om 19:16

Bosz schijnt nog vrij te zijn.

Hele top 3 gaat van trainer veranderen, wellicht komt er zo een opening voor The Champ?

24 mei 2023 om 18:36

Denk dat niet heel veel Nederlanders bekend zijn met de legendarische Champ en zijn weergaloze trainerscarriere! 😂 Maar laten ze alle opties open houden.

24 mei 2023 om 18:40

Ga maar even zitten, Pietertje ...

25 mei 2023 om 07:41

Als veel Nederlanders er niet mee bekend zijn dan zal die Champ niet zo legendarisch zijn ?

24 mei 2023 om 18:37

The Champ in de Champions League. Geen betere combinatie te verzinnen

24 mei 2023 om 18:38

We played total football with high (Hijg) pressure, helpt idd hij moet ook het team in Engels coachen dus dat gaat goed komen.

24 mei 2023 om 18:57

I hear niet wat you say

24 mei 2023 om 18:56

Dat worden in ieder geval leuke interviews dan. "I can no answer give als je not clear English speak"

24 mei 2023 om 19:12

hele top 5 zelfs.

24 mei 2023 om 19:28

Ehm, nee? Pascal Jansen heeft zijn contract gewoon verlengd. Tenzij je mij kan vertellen dat hij in de belangstelling staat van een club.

Slot denkt skippen deze handel, logisch.

Onderhandeling lijken op slot te zitten.

Begrijpelijk, kansen bij de top 6 van de Premier League liggen niet voor het oprapen. Succes Arne, samen met Erik de toekomst van het gilde!

24 mei 2023 om 18:36

Top 6 dat zeg je goed, precies de plek van Spurs met Levy aan het roer.

24 mei 2023 om 18:38

En toch heeft hij daar amper te verliezen. Slechter dan dit seizoen gaat het sowieso niet. Jammer voor Feyenoord maar dit is een kans die je niet zomaar weer gaat krijgen.

24 mei 2023 om 18:42

Als Kane weggaat, wat echt niet ondenkbaar is, kan het echt wel slechter worden dan dit seizoen hoor.

24 mei 2023 om 18:44

Slechter dat ligt er echt aan of Kane gaat blijven of niet. Stel Kane vertrekt wie gaat hem vervangen?

24 mei 2023 om 18:48

Gimenez.

24 mei 2023 om 18:50

Naast Kane heeft hij alsnog 10 andere speler (ene Son kan ook redelijk voetballen) en een groot budget. Hij kan er heel wat moois voor terughalen. Iedereen snapt toch dat dit een promotie is? Daarnaast is hij in een klap financieel onafhankelijk.

Bij Feyenoord kan hij het volgend seizoen alleen maar slechter doen. Feyenoord hoort bij de allerslechtste clubs die gaat meedoen aan de CL, dus dat is ook niet echt aantrekkelijk voor een erg ambitieuze trainer.

24 mei 2023 om 18:51

Hoevaak is een elftal nou echt slechter gaan spelen als er een speler weg ging die ver boven de rest uitstak?

Het werkt vaak juist bevrijdend voor de rest van het elftal. En als Slot één ding bewezen heeft dit jaar is dat hij in ieder geval een collectief kan smeden.

24 mei 2023 om 18:53

Haha, Feyenoord hoort bij de allerslechtste clubs....hoe kom je erbij? Volg je weleens de CL in de poulefase, ik denk het niet anders zou je deze opmerking niet maken.

24 mei 2023 om 18:55

Ene Son is echt niet meer zo goed als 2 seizoenen geleden. Bij dr allerslechtste clubs ook nog, wil je het nog meer aandikken? Als City de CL wint kom je in Pot 1 en kan je gewoon een goede loting krijgen en heb je nog steeds kans om ook in de Europa league te komen. Spurs speelt helemaal niks in Europa dus weet niet wat leuker is.

24 mei 2023 om 18:55

Ik heb idee dat jullie beide geen PL of Spurs zien? Buiten Kane is het namelijk helemaal niets. Son is totaal uit vorm dit seizoen dus die neem ik niet mee.

24 mei 2023 om 18:56

Waar moet Kane heen? Zal verwacht ik gewoon weer bijtekenen.

24 mei 2023 om 18:56

Als Kane dit seizoen niet meespeelde had Spurs waarschijnlijk rond plek 10/12 gestaan.

24 mei 2023 om 18:57

Als Kane slim is gaat hij of naar Man United of Bayern waar ze een echte spits nodig hebben.

24 mei 2023 om 19:05

Ikweetalles11, zeker wel. Heb het idee dat jij de CL de afgelopen jaren niet hebt gevolgd. Afgelopen jaar zouden ze samen met Celtic en Shaktar bij de allerminste hebben gehoord. Is niets mis mee, maar met Feyenoord valt natuurlijk weinig te halen in de CL.

24 mei 2023 om 19:34

Oenieboy, ploegen als Kopenhagen, Maccabi Haifa, Plzen, Sheriff Tiraspol, Rangers, Zagreb zijn nou niet bepaald beter dan dit Feyenoord hoor. Tuurlijk horen we niet bij de favorieten maar de allerslechtste? Nee, dat ook zeker niet

24 mei 2023 om 19:43

Er moeten eerst heel veel spelers verkocht worden en dan goed kijken voor versterkingen.

Nieuw Spurs seizoen

Arne Slot🇳🇱

Nieuwe spelers:
Daichi Kamada🇯🇵
Orkun Kökçü🇹🇷
David Raya🇪🇦
Borna Sosa🇭🇷
Micky van der Ven🇳🇱/David Hancko🇸🇰
James ward-Prowse🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿/Youri Tielemans🇧🇪
Alex Scott🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Harvey Barnes🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Dejan Kulusevskinu🇸🇪
Marcus Edwards🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Dominik livakovic🇭🇷
Mohammed Salisu🇬🇭
Valentino Livramento🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Spelers die weg moeten:
Ben Davies🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Eric Dier🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Davidson Sanchez🇨🇴
Hugo Lloris🇫🇷
Ivan Perisic🇭🇷
Giovani Lo Celso🇦🇷
Tanguy Ndombele 🇫🇷
Bryan Gil🇪🇸
Harry Winks🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Emerson Royal🇧🇷
Sergio Reguilon🇪🇸



24 mei 2023 om 19:48

Fey95, maar dat zijn wel een beetje de teams waar Feyenoord tussen geplaatst wordt. Feyenoord schat ik in als een soort Celtic. Leuk dat ze meedoen, maar niet echt een rol van betekenis in de CL.

24 mei 2023 om 19:54

De laatste 2 jaar heeft Feyenoord toch echt een veel hoger niveau aangetikt dan dat soort ploegen. De 10, 15 jaar daarvoor natuurlijk totaal niet maar op dit moment ligt de lat hier toch echt hoger dan bij de Celtics van deze wereld.

24 mei 2023 om 20:10

Wanneer een veel hoger niveau dan? Door eenmaal een groepsfase EL door te komen en een C-niveaufinale te bereiken? Ik denk dat je Feyenoord nogal overschat door te denken dat het een grotere rol van betekenis speelt in het internationale voetbal dan een Celtic.

24 mei 2023 om 20:25

C niveaufinale? Twente kon zich eens niet kwalificeren voordat toernooi en dan Feyenoord af te schilderen als zeer zwak elftal. Probeer jullie nou maar Europees voetbal te halen en dan niet na de eerste kwalificatiewedstrijd uitgeschakeld te worden.

24 mei 2023 om 20:30

Wanneer heeft Celtic de Conference League finale gehaald? Wanneer stonden zij voor het laatst in de kwartfinale (meer dan alleen overleven groepsfase) Europa League?

Ik overschat Feyenoord totaal niet, ik geef juist ook aan dat we in de vele jaren daarvoor inderdaad Europees niks voorstelden maar de laatste twee seizoenen (die natuurlijk veel relevanter zijn) hebben we gewoon een veel hoger niveau aangetikt. Is dat garantie dat we dat de komende jaren volhouden? Nee, tuurlijk niet, maar die mogelijkheden zijn er wel en dat moet dus ook de ambitie zijn.

24 mei 2023 om 20:35

Dat is het toch letterlijk? Ja, Twente zit daar nog onder, dat is wel duidelijk. Al hadden we dikke pech door tegen Fiorentina te moeten. Maar dat heeft hier niet eens mee te maken.

Ik vind Feyenoord prima hoor, maar op CL niveau lijken ze op voorhand niet veel kans te maken.

24 mei 2023 om 20:57

Ah daar heb je hem weer. Altijd klagen dat wij negatief zijn over Twente en vervolgens hier komen opdraven.

Mocht City champions league winnen sta je zomaar in pot 1. En clubs uit pot 3&4 zijn gewoon clubs waar je van kan winnen. Beter dan deze kans krijg je niet.

Betreft Slot, ja hij kan spelers halen maar je ziet toch ook geweldig aankopen afgelopen jaren van Spurs. Nu is inmiddels Newcastle al voorbij. Dus na city, united Arsenal heb je zeker Newcastle. Liverpool zal zich ook wel herpakken en misschien gaat Chelsea wel helemaal los in de zomer weer. Dus je hebt al 7 teams voor je. Als Kane nog vertrekt dan kan je maar hopen dat je niet wordt ingehaald door Brighton en Villa. Want dan haal je de kerst geeneens. De doelstelling van Spurs zijn te hoog voor de kwaliteit die ze hebben.

25 mei 2023 om 00:52

Mocht City de CL winnen, dan heb je inderdaad veel betere papieren in de CL. Echter heb je ook een kleine kans dat het juist moeilijk wordt. Uiteindelijk moet je een loting gewoon een beetje geluk hebben, maar pot 4 of pot is normaal gezien gewoon een heel verschil.

24 mei 2023 om 18:41

Denk wel dat dat heel lastig wordt. Manchester United en Liverpool zijn simpelweg groter, City is nauwelijks bij te benen, Newcastle heeft budget én een goed beleid, Arsenal is terug, Chelsea zal er alles aan gaan doen om weer aan te haken. En dan zit je bij Spurs onder Levy... ik hoop dat het hem lukt, maar de Champions League halen is ongekend moeilijk daar

Teleurstellend, heel teleurstellend. Had het echt niet verwacht van Slot. Had verwacht dat hij wat slimmer zou zijn voordat hij in zo’n slangenkuil zou stappen.

24 mei 2023 om 19:04

Hij heeft van az naar Feyenoord precies eenzelfde stap gezet, hoe kan je dit dan niet verwachten?

24 mei 2023 om 19:16

Dit noem ik niet dezelfde stap

24 mei 2023 om 19:57

Slimmer? Misschien is het wel juist hartstikke slim en is jouw reactie niet zo slim. Denk jij dat hij er niet over nagedacht heeft? En misschien wel iets meer dan dat jij hebt gedaan omdat dit over zijn toekomst gaat.

24 mei 2023 om 20:07

Het is vooral teleurstellend dat Spurs in het rijtje clubs zit wat hij ‘niet kan weigeren’. Ja, het is een upgrade maar wat valt er nou voor succes te behalen? Een uitgeblust, matig team in een competitie waar 6 andere clubs beter, groter zijn en meer budget hebben.

Maar goed, laten we Slot niet groter maken dan dat hij is. Een geweldige trainer, die het geweldig heeft gedaan maar met het aankoopbeleid en visie van de laatste tijd kunnen andere trainers ook succes halen.

Een miljoen of 10/15 vangen en doorschakelen.

Veel succes bij een club wat bekend staat als een trainersbegraafplaats! Een club die geen Europees voetbal gaat spelen. En dat voor de centen!

Tsjah dit zag je allang aankomen. Slot geeft met een Europese finale en kampioenschap het maximale (bijna) gehaald. Daarbuiten is het meer een carrière man dan een clubman. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen in Engeland en of hij de kerst daar gaat halen

Ik vind dit heel zwak van Slot. Hij laat in principe zien dat hij te angstig is om nog een jaar te blijven. Hij is zeer waarschijnlijk bang om slechte resultaten te behalen. Alsof er eer valt te behalen bij tottenham..

24 mei 2023 om 18:57

Te angstig? Het is toch juist het tegenovergestelde als je bij Tottenham in stapt als trainer zijnde?

24 mei 2023 om 19:01

Als je daar 6/7 eindigt doe je het normaal. Alles daarboven is een uitstekende prestatie. Bij Feyenoord ligt de lat volgend jaar hoger. Blijft Slot dan wordt de titel verwacht en prestaties in de Champions League. Uiteraard is de Premier League qua podium, kansen en geld veel interessanter

24 mei 2023 om 19:17

Als je denkt dat Spurs en Levy tevreden zijn met plek 6 a 7 ken je beide niet

24 mei 2023 om 19:32

Spurs zijn vooral blij als zij boven jouw club eindigen. Liefst nog met 2x overwinning op jullie. Dan is seizoen geslaagd.

24 mei 2023 om 22:06

Ik bedoelde met angstig dat hij bang is om een van Bronckhorst scenario te krijgen. Wellicht schrikt dat hem af van een langer verblijf.

24 mei 2023 om 18:59

Wat een onzin. Gewoon een mooie uitdaging, vergelijkbaar met de uitdaging die bij Feyenoord lag toen hij hier instapte. Een club met potentie om bij de top te zitten maar die al jaren niet presteert. En het financiële plaatje is daar ook niet onaantrekkelijk natuurlijk. Natuurlijk vind ik dit als Feyenoorder jammer, maar vanuit Arnes perspectief een logische keuze

24 mei 2023 om 19:03

Hoevaak gaat hij deze kans nog krijgen? Hij kiest gewoon eieren voor zijn geld, hij krijgt een salaris dat niet echt te weigeren valt. Een top 6 club uit de Premier League managen is een prachtige kans en ik geef hem volledig gelijk

24 mei 2023 om 21:11

Waarom zou er geen eer te behalen zijn de Spurs?
Die hebben net sportief een dramatisch jaar achter de rug maar zijn op basis van de afgelopen jaren zowel sportief als financieel een club die net achter de wereld top zit.
Hoeveel meer eer moet, of kan, er te halen zijn dan dat?

Logisch en jammer..

Die gaat gruwelijk verdienen, natuurlijk doet ie dat

Op naar Spurs? Ik hoop het niet, dat is echt een wespennest momenteel..

24 mei 2023 om 19:16

Het is al bevestigd. Slot wil weg. Er wordt nu onderhandeld over de afkoopsom.

Jammer maar we moeten er geen groter drama van maken dan het is. Hij kiest voor zijn carrière. Dat is m goed recht. Op andere sites lees ik al vanalles over judas enz. maar wees gewoon dankbaar voor twee jaar subliem werk en ga weer verder.

Wat een onruststoker krant! O wacht geen telegraaf

Verrassend zeg. Heeft in elk interview graag te willen blijven. Met een zaakwaarnemer gelieerd aan Raiola kan je eigenlijk ook niets anders verwachten. Money, money, money.

Gewoon logisch dit. Slot heeft altijd al zijn liefde uitgesproken voor de PL en dit is een kans die niet altijd voorbij komt. Werken in de PL mogen maar 20 coaches en als je dan ook nog bij Tottenham kan komen met een enorm salaris is dat natuurlijk een hele toffe baan. Tuurlijk is het moeilijk om daar te slagen maar ze zitten zo diep in de put dat het niet slechter kan dan wat ze nu doen.

Hij kan alvast zijn ontslagvergoeding tellen na 1 of 2 seizoenen.

Spurs is een leuke club en dat zeg ik als Arsenal fan. Als miljonair lekker wonen in Londen. Je krijgt een leuke transferbudget die je bij Feyenoord nooit zal krijgen. En de trainers die ontslagen worden bij Spurs komen vaak ergens anders aan de bak. Het staat goed op je CV.

Poe zeg, dat valt mij erg tegen van Arne. Hij toont aan dat ze bij AZ helemaal gelijk hadden, de beste man valt niet te vertrouwen. Als je zo graag weg wilt dan moet je niet eerst om de hete brij gaan draaien. Had dan gewoon op de Coolsingel en in interviews laten weten dat je liever vertrekt.

Als Arne zo graag en op deze manier wil vertrekken dan hoop ik dat beide clubs er snel uitkomen en dat wij zijn gezicht nooit meer in Nederland hoeven aanschouwen. Ik dank Arne voor zijn goede prestaties en wens hem veel succes in Engeland.

24 mei 2023 om 18:44

Je kunt ook overdrijven zeg... Hij vertrekt gewoon door de voordeur en pakt zijn kans. Zo'n reactie is nergens voor nodig.

24 mei 2023 om 18:52

De beste man heeft zich overal in Europa laten aanbieden bij clubs terwijl Feyenoord nog bezig was met het binnenhalen van de titel. Verder was hij actief de supporters aan het misleiden door te zeggen dat hij weg zou gaan als er een club langs zou komen waartegen hij geen nee kon zeggen. Dit terwijl hij eigenlijk heel Engeland al langs ging om zich aan te bieden. Dit ook nog eens zonder dat Feyenoord ervan op de hoogte is. Ik vind dan ook dat je Slot genoeg kan verwijten, in ieder geval dat hij geen betrouwbare persoonlijkheid is.

24 mei 2023 om 19:02

Ik voel als supporter niet bedrogen hoor, ik ben blij dat er nu duidelijkheid is. Ik begrijp de teleurstelling en vind het ook erg jammer. Maar je kan er ook anders tegenaan kijken; hij heeft in 2 jaar tijd zoveel bereikt. Hij geeft tijdig aan dat hij wil vertrekken (dat ga je niet op de Coolsingel doen, kom op zeg) en zal nu een hele mooie som opleveren. Kokcu gaat ongetwijfeld mee en ook daarvoot zal er fors betaald worden.

Niemand is onvervangbaar. Alleen hopen dat ze de juiste keus qua opvolger maken; het zal lastig worden en het blijft soms gokken.

24 mei 2023 om 19:11

Waar heb je gelezen dat hij zich overal heeft aangeboden? Ik vind het erg jammer dat Slot weggaat en had heel erg gehoopt dat hij zou blijven om te proberen wat moois van het CL avontuur te maken. Ik heb echter totaal geen rancune richting Arne en begrijp dat hij ambitieus is en een stapje hogerop wil. Zelf hoopte ik wel op een andere club dan Spurs. Het staat bekend als een trainerskerkhof en verder heb ik sws niks met die club. Het is nu hopen dat de selectie wel een beetje intact blijft, anders kan het wel eens een zwaar jaar gaan worden. Ik ben ook benieuwd of we echt afhankelijk zijn van Slot of dat blijkt dat er echt een structurele verandering heeft plaatsgevonden bij Feyenoord betreft het beleid en we op de zlefde voet door kunnen.

Dit is voor Slot juist het perfecte moment in te stappen, net als Ten Hag bij United. De verwachtingen zijn dusdanig laag dat het over het algemeen alleen maar kan meevallen en je juist de ruimte krijgt om te bouwen (tenzij je 13e staat natuurlijk)

24 mei 2023 om 18:44

Bij dat soort clubs zijn de verwachtingen altijd torenhoog. Daarom wordt je ook gewoon ontslagen als je niet levert. Kijk alleen maar naar de laatste coaches van Spurs.

24 mei 2023 om 18:54

Voor Slot is zo'n overstap te vroeg. TenHag had zichzelf bewezen op CL niveau en Slot niet

24 mei 2023 om 19:05

Hij had zich ook niet bewezen op EL niveau en dat ging ook aardig. Spurs doet niet mee aan de CL (Europees is al dubieus) dus je punt telt niet.

24 mei 2023 om 19:11

Slot heeft in Europa een (mini) CL finale gehaald en ver gekomen in EL, landskampioenschap. Hij heeft zich in die 2 jaar maximaal bewezen.

Ik ben hem dankbaar voor de positieve manier waarop hij Feyenoord afgelopen twee jaar op de kaart heeft gezet. Net als voetballers hun contract vaak niet uitdienen, doet Arne dat ook niet. Jammer, ik had graag met hem doorgegaan, maar niet onoverkomelijk.

Ik hoop dat de positieve weg die we zijn ingeslagen wordt voortgezet. Dat is de lakmoesproef voor Kloese

Is het toevallig nog mogelijk om Zerrouki terug te sturen? Aangezien slot toch weggaat en hij in mijn ogen die 8 miljoen gwn niet waard is

24 mei 2023 om 18:59

Ja hoor, als Twente de 8 miljoen mag houden is dat geen enkel probleem

24 mei 2023 om 19:14

Gewoon voor 18 miljoen met Slot mee laten gaan, prima deal.

Slot gaf in zijn interview met ESPN en een interview daarna al dingen aan waardoor het duidelijk was dat hij weg wilde.

- dat hij op een goede manier weg wil gaan en refereerde aan Gio (kampioen en 5 maanden later ontslagen)
- dat trainers spelers boven hun max uit kunnen laten stijgen en dat het bij Feyenoord dit jaar was gebeurd
- dat hij denkt deze resultaten niet te kunnen evenaren of overtreffen.

Plus de centjes bij Spurs zijn zoveel beter.

Zelf weet ik niet of het een goede stap is. Levy kan een hele nare man zijn en trainers krijgen daar weinig tijd.

Jammer maar dit was te verwachten. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om hem te halen. Een groot salaris. Zerrouki en Vd Belt gehaald en toch kiest die voor Tottenham.

Want als ik mijn Feyenoord-bril af doe goed begrijp. Bedankt voor kick start van de wederopbouw van Feyenoord. Heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met Don Kloese aan het stuur.

Ajax verlengd met Heintinga, die vliegt er met de kerst uit, Slot ook. Slot tekend vervolgens helaas bij Ajax. Ik hoop dat Feyenoord Jansen aantrekt.

24 mei 2023 om 18:55

En Hulshoff naar AZ? Of mee naar de Spurs?

Logische stap toch? PL is de walhalla voor trainers en spelers. Hoger niveau, meer geld kortom grotere uitdaging. Jammer voor Feyenoord wel. Nu kan het kwartje zomaar weer anders vallen volgend seizoen. Dat je ander voetbal krijgt te zien is in iedergrval 100% zeker. Wat ten Hag bij Ajax deed, doet Slot niet bij Feyenoord. (Contract verlengen)

24 mei 2023 om 20:43

De ironie van je rent free na die comment ontgaat je volledig, maar dat maakt het eigenlijk nog grappiger.

edit: oorspronkelijk bericht is weg en nu hangt dit ineens hieronder. Mag weg dus.

Bericht is inmiddels niet meer terug te vinden op de site van Rijnmond hahaha

Man, man, man wat is dat jammer. Chaos bij PSV, chaos bij Ajax, Feyenoord dat een jasje uit gaat doen met het waarschijnlijke vertrek van Slot. Dat belooft in mijn ogen weinig goeds voor die jacht op dat derde Champions League ticket volgend jaar.

Dubbel gevoel bij dit bericht. Als je twee jaar geleden had gezegd dat je de komende twee jaren europese finale zou halen en kampioen zou worden, dan had iedereen daar Blind voor getekend. Het is een fundament waar de club met goed beleid op door kan. Aan de andere kant merk ik ook dat het mij een klein beetje tegenvalt. Snap dat Spurs een hele mooie kans is om te werken in hele mooie competitie, maar je ziet bij Ten Hag dat die kans ook kan komen als je langer in de NLse top werkt. Hij is nu de kickstart geweest voor een mooie periode, maar had het zelf ook verder uit kunnen bouwen. Die mogelijkheden liggen er zeker en dat doet geen afbreuk aan de reputatie. Hij had echt een hele grote man in de clubgeschiedenis kunnen worden. Zeker omdat die pas 44 is. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Arne bedankt voor alles en veel succes bij Spurs. Wij gaan ook weer door.

24 mei 2023 om 18:53

Bericht bestaat niet meer.. Rijnmond heeft het verwijderd

24 mei 2023 om 19:06

Moet je dit serieus bij iedereen even mededelen?

24 mei 2023 om 19:26

Ja

Als ik slot was zou ik ook gaan, volgend seizoen minder seizoen en de kans komt niet meer, het is verstandige coach hij weet wat jij doet paar goeie spelers bij Tottenham en je kan zo wel 4de worden, een goed jaartje en kan naar de echte top en anders met volle portemonnee weet terug bij Feyenoord, ik als Feyenoorder gun hem deze stap en met de selectie is het leuk om cl te spelen maar het blijft wel bij die 6 wedstrijden

24 mei 2023 om 20:48

Ik begrijp hem best, maar ben het met 2 dingen niet eens. Dat zo'n kans na een minder seizoen niet meer voorbij komt, en dat hij zo wel4e kan worden met spurs. En dan vooral dat laatste. City, arsenal, newcastle, chelsea, liverpool en united zijn sws serieuze concurrenten.

En nog zo'n top bericht. Wat een fijne dag als Ajax fan, erg blij mee want Slot is wel een goede trainer. Ik verwacht dat Feyenoord zonder hem en Kokcu sowieso al een stuk minder is!

24 mei 2023 om 18:57

Meen je dat zo triest hoor heel veel fans van Ajax dit zeggen, heb jullie geen vertrouwen in jullie club ofzo, dat je hoopt dat je tegenstander minder is volgend jaar ga lekker vanuit je eigen kracht

24 mei 2023 om 18:59

Dat lees je ongetwijfeld verkeerd want ze zijn nooit met andere clubs bezig.

24 mei 2023 om 20:49

En helemaal aangezien je ook steeds leest dat feyenoord alleen kampioen is geworden omdat ajax het zo slecht deed.

De gehele top 3 verandert van trainer. Precies in het seizoen dat Nederland 3 Champions League plaatsen krijgt. Het seizoen waar AZ al 3 jaar over zegt zich op voor te bereiden. Pascals laatste kans om in ieder geval 1 van de 3 topclubs te passeren komend seizoen.

Nou... hadden we Zerouki ook niet hoeven te halen...

Ron Jans in de hotseat om naar Rotterdam-Zuid te verkassen?!

Niet erg loyaal van Arne. Ik hoop dat clubs toch gaan nadenken bij het aantrekken van Slot. Zowel bij Az als bij Feyenoord praat hij met andere clubs terwijl hij een contract heeft. Is gewoon niet netjes.
Dit staat los van zijn prestaties. Zijn prestaties zijn geweldig en verdienen alle lof. Alleen het is geen betrouwbaar persoon.

24 mei 2023 om 19:38

Als spelers een stap hogerop willen, en een club komt met een marktconform bedrag noemen we ze toch ook niet meteen onbetrouwbaar? Wat een overdreven reacties allemaal zeg. Die man wilt gewoon een mooie stap naar de beste competitie in de wereld maken, dat is toch niet gek?

En dat van dat clubs 2x moeten nadenken voordat ze Slot aantrekken, als we nu twee jaar terug de tijd in gaan hoop ik toch echt dat we wéér Slot aanstellen, of wil jij de afgelopen twee jaar nu ineens vergeten?

Ik zie mensen hier die de move naar Spurs bagatelliseren, en ik snap dat dus niet. Ja oké, meer inkomsten, meer budget voor spelers, mooiere competitie, maar wss geen Europees voetbal, Kane die wss weg gaat, Levy die alleen maar naar de korte termijn kijkt en je zo kan ontslaan na een aantal maanden als 't niet loopt, terwijl je met Feyenoord de UCL in gaat, en vrijuit kan spelen, en komt er genoeg geld binnen voor eventueel redelijk tot goede versterkingen.

24 mei 2023 om 19:29

Wat een lariekoek. Als Kane vertrekt mag hij voor 100 miljoen een nieuwe speler halen. Het enige wat gegarandeerd beter is is dat je CL speelt, daar kan je ook op je bek gaan. Feyenoord zal een ander elftal hebben net als Spurs en voor hetzelfde geld doen ze mee om plek 5-3. Als het dan een paar maanden niet loopt en je op je bek gaat in Europa zijn de engelse top en subtop clubs ook weg. Joh wat bekijk jij het van een kant zeg.

Hij komt anders over in de media, maar hij is gewoon een zakenman. Als er een betere deal komt gaat ie daarvoor. Nu gewoon hopen dat Feyenoord er financieel wel beter van wordt en niet de boel door frustratie weer ‘weg gaat geven’.

Nou Arne, tot zover je trainerscarriére.
Bij Tottenham lig je er na 10 wedstrijden waarschijnlijk uit, net als de andere trainers. En prijzen zul je er niet winnen.

Achjaa, de bankrekening zal lekker gevuld worden, dus daar heeft ie voor gekozen.

Ik ga wel heel hard lachen asl Tottenham geen Europees voetbal gaat spelen.

Bericht is alweer verwijderd vz, jullie liggen zoals vaker een beetje achter.

Ik begrijp wel dat hij naar spurs gaat alleen moet hij daar wel veel gaan veranderen die selectie moet echt over de kop vooral de verdediging en middenveld.

Arne Slot🇳🇱

Nieuwe spelers:
Daichi Kamada🇯🇵 (transfervrij)
Orkun Kökçü🇹🇷
David Raya🇪🇦
Borna Sosa🇭🇷
Micky van der Ven🇳🇱/David Hancko🇸🇰
James ward-Prowse🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿/Youri Tielemans🇧🇪 (transfervrij)
Alex Scott🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Harvey Barnes🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Dejan Kulusevskinu🇸🇪
Marcus Edwards🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Dominik livakovic🇭🇷
Mohammed Salisu🇬🇭
Valentino Livramento🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Spelers die weg moeten:
Ben Davies🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Eric Dier🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Davidson Sanchez🇨🇴
Hugo Lloris🇫🇷
Ivan Perisic🇭🇷
Giovani Lo Celso🇦🇷
Tanguy Ndombele 🇫🇷
Bryan Gil🇪🇸
Harry Winks🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Emerson Royal🇧🇷
Sergio Reguilon🇪🇸



Wat een dag. De hele staf bij PSV stapt op. Slot vertrekt bij Feyenoord.

En bij Ajax wordt de ene na de andere benoeming gedaan. Keert de rust weer helemaal terug.

Heb nu al zin in komend seizoen terwijl we dit weekend nog moeten spelen.

24 mei 2023 om 19:25

Genieten maat, hoogmoed komt voor de val. Ze riepen alweer 'feyenoord era has started', maar nu draait het mooi weer om.

24 mei 2023 om 19:34

Nou wat fijn dat je dan toch wat te genieten hebt dit seizoen. Verder vraag ik me af waar je die ' new Feyenoord era has started ' hebt gelezen of gehoord?

24 mei 2023 om 20:23

Freekinho, wat ben je toch ook een flapdrol zeg. Juich nou maar niet te hard, want 'wij' zitten nog steeds met Heitinga en in tegenstelling tot Ajax, zal Feyenoord wel doorpakken. Straks tekent Bosz bij Feyenoord, slaat Ajax een flater bij meerdere trainers, en is het volgend seizoen gewoon Bosz tegen Heitinga in de Arena. Krijgen we weer op onze broek. Nee, blij dat Slot weg is, maar 'hoogmoed komt voor de val' is letterlijk precies hetzelfde als wat je nu zelf doet.

24 mei 2023 om 19:52

Laten we nog even rustig blijven. Voor hetzelfde geldt horen we volgende week dat Heitinga toch blijft nog zitten en dan zijn wij gelijk uitgespeeld voor volgend seizoen.

24 mei 2023 om 20:03

Idd, bijzondere dag dit. Ik heb zin in de transferperiode en ook zin in volgend seizoen. Kijk er naar uit.

Maar maar maar hij wou toch zo graag blijven, z'n kinderen moesten examen doen in Nederland... Ik begrijp het heel goed van mensen hier, ook ik verzin dingen waar door je jezelf aanpraat dat dingen niet of wel gebeuren, maar wat staren mensen zich blind zeg. In werkelijk alles een gigantische stap omhoog, die je hem niet door de neus kan boren.

24 mei 2023 om 19:31

'slot heeft niks te vertellen, Feyenoord bepaalt want hij heeft een doorlopen contract. We zeggen gewoon nee en Slot blijft'

Goede grap was dat

24 mei 2023 om 19:35

Voorlopig is er helemaal niks rond

24 mei 2023 om 19:38

Dat is een kwestie van tijd, ontevreden coach die weg wilt is niet te houden.

24 mei 2023 om 19:46

En: "feyenoord is de nieuwe topclub van Nederland en is Ajax en PSV inmiddels voorbij."

Laten we het erop houden dat voetbalsupporters niet de meest genuanceerde mensen zijn. Laten we maar gewoon even afwachten wat er volgend seizoen allemaal gaat gebeuren. Ik hoop dat Feyenoord aan kan blijven haken en op vergelijkbaar niveau blijft want als Ajacied kan ik toch wel genieten van deze klassieke rivaliteit. Maar ik vrees wel dat het een teleurstellend seizoen gaat worden voor veel Feyenoord fans.

24 mei 2023 om 20:56

JtjeVtt ik weet niet waar je dat leest. Maar als het al zo was dan kun je moeilijk doen of dat de publieke opinie is onder feyenoorders.
En of het een teleurstellend seizoen gaat worden moeten we afwachten. Imo staat feyenoord er op dit moment qua selectie zeker niet slechter voor dan ajax. En vorige zomer was de scouting in rotterdam ook een stuk scherper dan in amsterdam. Gaat interessant worden in ieder geval.

Slot heeft geen grote spelerscarriere gehad. Hierdoor zal hij nog niet financieel onafhankelijk zijn. Begrijpelijk dat hij die route kiest

24 mei 2023 om 20:58

Hij kan bij Feyenoord in totaal ook zo'n 20 miljoen verdienen, dus financieel onafhankelijk word hij sws. Zal bij spurs alleen wel een stukje sneller gebeuren. Zeker als ze het na een teleurstellend jaar ineens meegeven aan hem

Hij gaat meer verdienen , alleen jammer bij Hotspur, maar ja tijd zal t wijzen., beetje zelfde streek als van az naar Feijenoord , je komt er vanaf hoe je het gekregen hebt ..

24 mei 2023 om 21:00

Waarom blijven mensen deze vreemde vergelijking maken? Bij az liep zn contract af. Bij feyenoord heeft hij pas bijgetekend met een clausule die pas volgend jaar ingaat.

Niet echt verrassend gezien de uitspraken en het gebrek aan duidelijkheid. Jammer voor Feyenoord, maar die vinden wel een opvolger waar ze mee verder kunnen

Er bestaan geen mensen meer die handelen vanuit pure clubliefde het geld heeft alles kapot gemaakt

24 mei 2023 om 19:53

Nouja het is niet alsof Slot echt een diehard Feyenoorder en clubman is toch? John de Wolf ofzo oke maar wat heeft Slot nou verder met Feyenoord behalve dat hij er afgelopen twee jaar trainer is geweest?

Slot had gewoon een jaar moeten blijven, hij was al
bezig met aankopen voor volgend seizoen, assistent heeft al bijgetekend en hij kon een
prima salaris krijgen. CL voetbal bij Tottenham niets en al jaren niet in de top. Ik hou een beetje nare smaak over bij Slot, prima trainer maar geld speelt
een te grote rol en misschien lijdt hij ook een beetje aan zelfoverschatting ik denk dat hij van een koude kermis gaat komen. Jammer voor Feyenoord en ook zeker voor Slot zo’n seizoen krijgt hij nooit meer.

Wat een drama coach zeg. Wordt je 1x kampioen van Nederland met leuk voetbal. Gaat die weer weg je wilt toch Cl spelen met je club waar je het hele jaar hebt voor gestreden. Ik had een hoge pet op van Slot maar dit sorry als ik Feyenoord was had ik tegen Slot gezegd je hebt een CONTRACT wij willem graag dat je daar aan houdt. Zo niet dan dien je zelf ontslag in en krijg je geen cent meer van ons. Klaar wat een klote trainer heeft die ook zo bij AZ gedaan. Leuk voetbal bijna kampioen en achter de rug van bestuur lullen met andere club. Hopelijk wordt die bij spurs na een paar maanden ontslagen.

24 mei 2023 om 21:02

Heeft hij helemaal niet bij az gedaan. Daar liep zijn contract af.

Jammer, maar niet geheel onverwacht. Hij is tenslotte geen kind van de club, voor dat soort trainers is het gewoon het dagelijks brood. Er zijn geen garanties dat zo'n kans volgend jaar opnieuw komt.

Daarentegen heeft Feyenoord natuurlijk het volste recht om zo hoog mogelijk in de boom te zitten, als Spurs hem echt zo graag willen, laat ze maar lappen ook. En dan hebben ze ook het recht om een te laag bod te weigeren en Arne Slot aan zijn contract te houden. Niets persoonlijks.

Volkomen logisch natuurlijk, Feyenoord inruilen voor Spurs

En zo botsen we lekker heen en weer. Journalistiek gaat over hoor en wederhoor.

Maar het werkt wel. Ik klikte er ook weer op.

Ot: Ik snap het wel als Arne een nieuwe uitdaging zou willen en Spurs zijn zeker een uitdaging op dit moment. Het is geen FM waar je met elke club uiteindelijk de CL kunt winnen. Maar ik weet zeker dat een boel "fans" boos zullen gaan worden. Hopelijk kunnen die vertrapte zieltjes zich een beetje gedragen, maar het gedrag van de Nederlandse supporters van de laatste tijd doet me vermoeden van niet.

24 mei 2023 om 20:58

Denk dat niemand boos zal zijn, iedereen gunt het hem na twee fantastische seizoenen.

En toen bleek er nog helemaal geen schot in te zitten, per VI. Morgen wordt er door onderhandeld, maar Feyenoord houdt de poot stijf.

Kloesoe vraagt 25 miljoen. Wat een held

30 miljoen is een mooi en realistisch bedrag, als Tottenham hem graag wilt hebben dan gaan ze dat ook voor hem neerleggen.

24 mei 2023 om 21:42

30 miljoen, geloof je het zelf? 😂

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren