Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax moet veel, veel meer betalen voor Thiago Almada dan eerder gedacht

Laatste update:

De transfersom die Ajax moet betalen om Thiago Almada binnen te halen ligt bijna twee keer zo hoog als eerder gedacht. Vrijdagochtend meldde Mike Verweij dat de Argentijn voor een bedrag van circa 15 miljoen euro inclusief bonussen op te halen is bij Atlanta United, maar nu stelt The Athletic dat er minimaal 26,7 miljoen euro betaald moet worden om de aanvallende middenvelder in te lijven.

Almada begon zijn carrière bij Vélez Sarsfield in Argentinië. In februari vorig jaar vertrok hij voor 14 miljoen euro naar de MLS, waar hij sindsdien grote indruk maakt. De aanvallend ingestelde middenvelder speelde tot dusver 55 duels voor Atlanta United, waarin hij 16 keer trefzeker was en 17 assists leverde. Zijn prestaties gingen ook niet voorbij aan Lionel Scaloni. De bondscoach van de Argentijnse nationale ploeg haalde hem bij de selectie voor het WK in Qatar, waar hij zes minuten in actie kwam.

Almada vertegenwoordigt volgens Transfermarkt een marktwaarde van 27 miljoen euro, maar Verweij weet dat directeur voetbalzaken Sven Mislintat hem goedkoper kan ophalen. Inclusief bonussen moet zijn komst voor 15 miljoen euro te realiseren zijn, zo beweerde De Telegraaf. Mislintat heeft louter positieve rapporten ontvangen van het scoutingsapparaat en de technische staf van Ajax. De Raad van Commissarissen zou echter wel een spelbreker kunnen zijn. De komst van de Argentijn is dan ook nog geen uitgemaakte zaak.

The Athletic spreekt dus over een totaal andere transfersom dan De Telegraaf. Volgens het Britse kwaliteitsmedium is Atlanta niet bereid Almada zomaar te laten gaan. De Argentijn werd tenslotte voor circa vijftien miljoen euro overgenomen van Velez Sarsfield en hij maakte sindsdien veel indruk in de MLS. Atlanta wil dat Almada de duurste uitgaande speler ooit wordt.

Het is niet voor het eerst dat de naam van Almada valt in Nederland. Eerder bekeek Feyenoord de mogelijkheid om de aanvallend ingestelde middenvelder naar de top van de Eredivisie te halen. De Rotterdammers zagen in hem de geschikte vervanger van de naar Fenerbahçe vertrokken Sebastian Szymanski, maar kwamen al snel tot de conclusie dat zijn komst niet haalbaar was. De Argentijn heeft nog een contract tot 31 december 2025 bij Atlanta United.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach die paar centen voor Ajax extra, ik zeg doen!

25 augustus 2023 om 17:50

Wie had ook bedacht dat een speler die voor 14 miljoen werd gekocht, het goed doet, Argentijns international is geworden voor 15 miljoen op te halen is.

25 augustus 2023 om 17:56

Deze jongen ging natuurlijk naar de VS terwijl hij ook naar Europa kon. Misschien had ie wel afgesproken dat ie na 2 jaar voor hetzelfde bedrag naar een Europese club zou kunnen verkassen. Maar dat is dus niet het geval.

25 augustus 2023 om 18:02

De Telegraaf…

25 augustus 2023 om 19:08

@jurbent juist. mocht mislintat (die alleen maar in de Bundesliga scout) deze echt op de korrel hebben, dan heeft die vast een realistisch beeld van de vraagprijs en zal die er niet van opkijken. een speler voor zo’n bedrag halen zou wat mij betreft in elk geval voldoen aan het beloofde vuurwerk. hij is lekker jong nog, dus houdt hoe dan ook wat waarde als hij flopt.

25 augustus 2023 om 19:27

Er zijn meer bronnen die melden dat hij een Europa-clausule heeft. We gaan het wel zien, ik geloof niet dat Ajax 26m gaat neerleggen.

25 augustus 2023 om 19:43

Sutalo-Kroatië, Medic-Duitsland, Vd Boomen-Frankrijk, Tahirovic-Italië, Akpom-Engeland, Gaaie-Denemarken, Ramaj-Duitsland. Need I say more?

25 augustus 2023 om 17:53

Nee, 15mil zou een buitenkans zijn geweest. Laat Berghuis maar lekker op 10 en ga voor een echte rechtsbuiten

25 augustus 2023 om 18:55

Almada zou nooit 15 mill kosten, dan zou zelfs Barcelona met een constructie komen om hem te halen.

Man city en Chelsea betalen die 25 mill alsof het een kroketje uit de muur halen is.

25 augustus 2023 om 19:12

snap die Ajacieden niet die erop tegen zijn dat de club veel uitgeeft. Alsof het hun eigen spaargeld is, je wilt als supporter toch de best mogelijke spelers zien? Onder de streep komt er weer een veelboud binnen. En ik denk dat Susan en de RvC er voldoende bovenop zitten om de risico’s te beperken. je moet en zal minimaal tweede worden dit jaar. De kost gaat soms voor de baat uit. soms wordt het een Bergwijn, die zal geen 50% minder waard zijn vandaag, soms een Antony, die je goed doorverkocht. Maar investeren moet je als je wat wilt bereiken.

25 augustus 2023 om 19:31

@manodedios, die mensen hebben mee gemaakt hoe Van Basten Ajax richting faillisement bracht en dat dat betekende dat Sana ed kwamen in de periode erna. Was heel leuk maar niet heus.

Feyenoorders zullen zich ook de periode en het spenderen van Gullit herinneren, kost jaren om daarvan te herstellen. Twente-fans en AZ-fans kunnen je ook wel iets vertellen hoe fijn het is als het verkeerd agv te grote risico's.

25 augustus 2023 om 19:40

Ik vind het niet erg als een club veel geld uitgeeft, maar als je dan een flink bedrag uitgeeft doe dat dan op een positie die echt versterkt moet worden.

25 augustus 2023 om 19:42

Toen was de uitgangssituatie onvergelijkbaar. Toen verkocht de club niet voor 160 miljoen in 1 zomer. De club is nu financieel kerngezond, zulke uitgaven worden natuurlijk goed overwogen. Mijn vraag is waarom pertinent nee roepen bij het horen van een groot bedrag. als het kan kan het.

25 augustus 2023 om 17:53

Als je Kudus ook nog voor 45 miljoen verkoopt, en ze zijn echt zo overtuigd van deze speler als beweerd word dan zou ik het gewoon doen.

25 augustus 2023 om 18:14

Dit inderdaad. Je hoeft niet altijd je kassa te spekken. 45 mil binnen 27 eruit is nog altijd 18 mil extra op de bank. En het lijkt best een zekerheidje te zijn

25 augustus 2023 om 18:48

Gelukkig speelt de speler verder gratis…Reken maar op 6 mil per jaar er nog bij.

25 augustus 2023 om 19:06

6 miljoen per jaar is meer dan wat hoog kaliber spelers als Tadic, Haller, Berghuis etc krijgen. Ik weet niet wat Almada verdiend bij Atlanta maar bij Ajax krijgt hij dat niet hoor.
Plus, als je toch op deze manier wilt beredeneren, moet je het salaris van Kudus er ook aftrekken, rekening houden met een potentiële doorverkoop en opbrengsten door eventuele goede prestaties, want zo'n jongen kan ook zomaar het verschil tussen EL en CL betekenen.

25 augustus 2023 om 19:35

@alexander, zo werkt dat niet. Daar gaat doorverkoop, zaakwaarnemers, solidariteit, etc. van alles van af. Netto houdt je denk iets meer dan 30m van over. Daarbij, het geld wordt niet in een keer gestort, maar in termijnen betaald. Daarnaast wil Ajax ook wat reserves houden, ej ook de afschrijvingen niet teveel laten oplopen. Denk dat er max 20 wordt geherinvesteerd, mss iets meer als Klaassen ook gaat.

25 augustus 2023 om 18:51

Vind ik ook, als je als ajax zijnde 25 mill kan betalen voor een speler uit je eigen jeugd dan kan je dit ook blind betalen.

25 augustus 2023 om 19:14

Zeker, is beter nog dan Kudus, kost minder en brengt later nog meer op

Och, Mike Verwey heeft de zaak weer liggen opstangen...met z'n 15 miljoen!

25 augustus 2023 om 17:14

Eerst zegt hij voor 15 mil maar mislintat mag m wel iets goedkoper🤣🤣🤣 weet niet wat die beste man gebruikt maar dat is goed spul iig

25 augustus 2023 om 18:18

Boulevardkrantje 😉

25 augustus 2023 om 17:14

Wel grappig dat je dan The Athletic voor 100% waarheid aanneemt. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Van Sutalo kwamen van sommigen bronnen ook bedragen van 30 miljoen voorbij.

25 augustus 2023 om 17:25

Ik ken hem niet, weet niet of hij het waard is. Maar gezien wat er binnenkwam en het feit dat je tot 17 miljoen puur gevonden euro’s in de tas hebt, met de verkoop van Daramy.. Kan je ergens best een risico nemen lijkt me. Een ander moet beoordelen of hij genoeg potentie heeft, maar het lijkt me voor de juiste speler niet een onoverkomelijk bedrag voor Ajax.

25 augustus 2023 om 17:30

The Athletic is een stuk betrouwbaarder dan deze verweij. Daarnaast hebben ze zelf ook al 15 miljoen betaald.

25 augustus 2023 om 17:34

Dan kan de T straks schrijven dat Mislintat teveel heeft betaald voor Almada omdat hij toch voor veel minder te halen was... zou dat de insteek zijn? Hoe komt Verweij hierbij?

25 augustus 2023 om 18:18

Ik zei dat al in het vorige topic. Als Verweij het zegt, waarom wordt het nu wel door iedereen geslikt?

25 augustus 2023 om 18:20

Als Mislintat meer betaald dan die 15M van Mike dan komt Mike met zijn bevestiging dar Mislintat een slechte directeur is.

Haha. Die Verwey zit er werkelijk continu naast! Ook nog wel een verschil dit..

25 augustus 2023 om 17:41

Die 15 mln was ook volkomen onrealistisch, dat heeft Atlanta zelf ongeveer betaald anderhalf jaar geleden. En sindsdien heeft hij de competitie tamelijk aan gort geschoten en zijn contract loopt nog 2,5 jaar door. Dus tuurlijk gaan ze hem niet voor zijn aanschafprijs verkopen.

25 augustus 2023 om 19:05

@weef dat gegeven, biedt hoop. want dat het zo voor de hand ligt betekent dat Ajax dat ook snapt. mocht er werkelijk interesse zijn dan zullen ze zich niet laten afschrikken door eeen vraagprijs van 20+

En doorrrr Sven, dit is teveel geld voor de zes minuten Wereldkampioen.

Nog steeds vind ik net als bij Sutalo dat je voor iemand waarvan je verwacht dat hij je selectie een kwaliteitsinjectie bezorgd flink mag betalen. Echter is de kans dat Pier en zijn kameraden er weer eens voor gaan liggen nu wel aanzienlijk groter. Jammer, maar met Mike Verweij als bron is een doos gezonde scepsis sowieso geen overbodige luxe

25 augustus 2023 om 17:40

Pier en de zijnen hoeven helemaal nergens voor te gaan liggen. Totaal onnodig. Ajax heeft voor 113 miljoen verkocht, voor 78 miljoen ingekocht. Actuele transferbalans is 35 miljoen in de plus. Kudus gaat nog weg voor 40+, deze jongen kost er afgerond 30. Dan eindig je het transferwindow gewoon met een transferbalans van 45 miljoen in de plus. En dat is dan de bierviltjesberekening waarin nog helemaal geen rekening is gehouden met het feit dat spelers die al een tijdje bij Ajax spelen ook deels afgeschreven zijn, waardoor de boekhoudkundige winst nog hoger uitvalt.

25 augustus 2023 om 18:12

Je weet toch dat het niet zo simpel is als transferbedrag uitgaande transfer - transferbedrag inkomende transfer = transferbalans?

Je betaalt je daarnaast nog scheef aan zaakwaarnemers, doorverkooppercentages, andere premies, en andere kosten.

Edit: Tom Knipping van VI heeft op hun kanaal een keer een goede video gemaakt van wat een club nou overhoudt aan zo’n transfersom. Zoek het eens op.

26 augustus 2023 om 03:07

Dat de rvc hier mogelijk ook voor gaat liggen is iets wat de telegraaf verzint in dit verhaal. Omdat rvc voor Spertyan is gaan liggen doen ze nu alsof de rvc mogelijk voor meer transfers gaat liggen, maar deze jongen voetbalt helemaal niet in Rusland. Ze wachten hooguit tot Klaassen vertrokken is, maar dat lijkt me wel aanstaande als ze zoveel interesse in een 10 tonen. Wel blij dat ze inzien dat op die plek ook echt een topper nodig is. Klaassen voldoet al lange tijd niet meer aan het niveau van Ajax en heeft alleen zijn doeltreffendheid nog. Taylor is toch meer een 8. Akpom is niet de 10 voor de kleine ruimte maar meer een spits die uitzakt om aan het spel deel te nemen, geen echte middenvelder. Berghuis heeft de pass en het overzicht maar komt verder fysiek tekort en heeft voor Europees voetbal toch te veel balcontacten nodig. Vd boomen, Tahirovic, Taylor, Vos. Allemaal degelijke spelers maar er moet echt iemand bij die heel balvast is, creativiteit toevoegt.

Vraag me door het bedrag van deze transfer wel af of ze nog een rechtsbuiten gaan halen of dat ze Forbs, Godts, Conceicao en Berghuis het daar gaan laten uitvechten.

Gewoon doen, vast niet minder dan Kudus en je hebt een creatieve speler nodig. Met deze uitgave heb je alsnog gewoon winst deze transferperiode.

25 augustus 2023 om 17:23

Hoezo vast niet minder dan Kudus? Ik zie de laatste tijd wel vaker reacties als dit voorbijkomen, maar Kudus zal echt gemist worden. Gisteren is nogmaals gebleken dat het een geweldige voetballer is. Roepen Ajax supporters dit alleen maar omdat Kudus er openlijk vooruit komt dat hij weg wil bij Ajax en dat hij wat ongeïnteresseerd overkomt?

25 augustus 2023 om 17:27

Hij is dan ook véél goedkoper dan Kudus 🙂

25 augustus 2023 om 17:30

Goedkoper wel, maar hierboven wordt gezegd dat hij vast niet minder is dan Kudus. Die stelligheid is wel bijzonder

25 augustus 2023 om 17:33

Kudus is in topvorm denk ik de beste speler aanvallende speler van de Eredivisie maar die absolute topvorm heeft hij gewoon te weinig aangetikt. Heel jammer, toen hij debuteerde zag je echt iets speciaals. Helaas door blessureleed een enorme achterstand opgelopen. Is nu pas 1 seizoen echt fit gebleven en heeft daarin topwedstrijden afgewisseld met dramatische potjes. Blinkt niet altijd uit in hard werken (denk aan omschakelen), en heeft niet altijd oog voor zijn medespelers. Ik ga hem oprecht missen, maar onvervangbaar acht ik hem persoonlijk niet

25 augustus 2023 om 17:38

Inderdaad, ik denk dat Kudus puur beoordeeld op individuele kwaliteiten heel hoog scoort. Maar heel wisselvallig en geen team speler. Ik ken de Argentijn niet en kan niet oordelen, maar denk dat er veel opties zijn die niet zo goed zijn als Kudus, maar die Ajax als collectief wel verder kunnen helpen.

25 augustus 2023 om 17:47

Zal netto ongeveer dezelfde bedragen zijn.

Als je Thiago kan halen onder de 30 mln, moet je dat zeker doen als Ajax zijnde. Brengt zoveel voetbal en ook nog eens goals met zich mee. Gegarandeerd raak je deze jongen weer kwijt boven de 50 mln.

25 augustus 2023 om 17:28

Speelt wel in een competitie die minder is dan de eredivisie. En waren er geen Europese clubs concreet toen die op 21-jarige leeftijd naar de VS vertrok? Moet het nog maar zien.

25 augustus 2023 om 17:34

@El Fenomeno je hebt gelijk dat je het nog maar moet zien, maar als dat zwakke competitie argument de maatstaf is, dan wordt de scout vijver wel heel beperkt. Je kunt niet alleen spelers halen die zich hebben bewezen in de top 5 competitie is natuurlijk. Garanties heb je nooit, er spelen zoveel factoren. Maar er zijn veel voorbeelden van spelers die uit een mindere competitie kwamen, die Ajax toch verder hebben geholpen. Zo schat ik alle Zuid-Amerikaanse, Scandinavische en oost Europese competities lager in dan de eredivisie. Hebben we toch succesvolle spelers vandaan gehaald.

25 augustus 2023 om 17:50

Kwam Haaland niet ook uit een competitie die lager was dan de Premier League. Of een Gimenez,Lang of Sutalo dat niet ook.

25 augustus 2023 om 17:59

Die jongen kon toen ook naar Europa. Er was echt van heel veel clubs interesse en ik geloof dat Ajax ook werd genoemd.

25 augustus 2023 om 18:05

Er waren heel veel clubs geïnteresseerd vanuit Europa maar hij koos voor de VS vanwege familie.

25 augustus 2023 om 18:01

Jijweetniks. Daar heb je helemaal gelijk in. Ajax moet dit gewoon doen.
Dit is een speler met gif in zijn spel en ook nog eens voetbalinteligentie.
Deze gozer gaat na:3 a 4 jaar Ajax 80 mlj opleveren.

Deze jongen heeft nog nooit in europa gespeeld zal ook rustig gebracht moeten worden, heeft mooie stats daar in Amerika maar daar is verdedigen niet echt een ding.

Ik zou voor 25 miljoen verder kijken en iemand die zich in europa al bewezen heeft kopen.

25 augustus 2023 om 17:14

En wie die zich al in Europa heeft bewezen zal er voor 25 miljoen haalbaar zijn en ook nog eens naar Ajax willen dat Europa League speelt? De vijver is niet bijster groot

25 augustus 2023 om 17:24

Spelers die door Ajax worden aangetrokken hebben zich wel in EU bewezen? Spelers van de jeugd die doorstromen hebben zichh wel in EU bewezen? En hoe zit het dan met spelers die van kleine competities uit EU overstappen naar grotere clubs, moeten we daar ook rekening houden met niet bewezen in EU?

Hoop dat Napoli hem ophaalt. Veelzijdige jongen die desnoods op de flanken kan spelen. Lozano is het niet en Politano is net te min voor de basis, maar voor op de bank prima.

Het lijkt mij heel simpel. Je weet wat je moet betalen, dus is het een target of is het dat nooit geweest. Dan zal er een andere speler moeten komen. Je kunt nu niet onverwacht geconfronteerd worden met een veranderde situatie. En waar De T. mee komt is niet relevant.

26 gewoon veel te veel, lekker laten zitten daar

25 augustus 2023 om 17:28

Veel geld maar zou wel leuk zijn toch na Antony weer een groot zuid-amerikaans aanvallend talent. Als hij zich goed ontwikkeld kan het ook een koopje blijken.

25 augustus 2023 om 18:02

ronde 30 mln voor Bergwijn over maar niet voor Thiago? Krab jezelf eens achter je oor joh..

Gelijk doen… een parel als Thiago Almada moet je niet laten lopen..

Mocht dit waar zijn, dat scheelt een slok op een borrel. Hopelijk zit deze krant ernaast.

Een beetje voetbalverstand gecombineerd met de wetenschap hoe deze jongen erop staat, maakte al dat het duidelijk was dat de TG weer eens aan de grote duim aan het zuigen was

Zat De Telegraaf ernaast? Niet te geloven toch..

Lijkt me ook vrij logisch. Wat ik in het vorige artikel al zei. De club koopt hem voor 14 miljoen, doet het daar fantastisch en dan verkopen voor 15 miljoen zou wel heel raar zijn en ongeloofwaardig

Transfermarkt heeft het over een gelimiteerde transfersom van 14,5 miljoen. Maar ook zij hebben niet de wijsheid in pacht.

25 augustus 2023 om 17:53

Transfermarkt heeft staan dat ie 14,5 gekost heeft toen Atlanta 'm overnam. Hij is nu 27 miljoen waard.

25 augustus 2023 om 18:17

🙈 Ik heb echt slecht gekeken….

Dat was te verwachten toch? 15 miljoen was te mooi om waar te zijn.

Haha dit is voer voor de simpelen hier die blind papegaaien op De Telegraaf en haar werknemers.
Logisch dat VZ dit plaatst. Waarom niet als hoofdpagina op de kop? Gemiste kans.. Ben deze vorm van “journalistiek” echt beu. Die van VZ bedoel ik. Alles voor de clicks en negatieve interactie. On: Leek me al erg sterk dat 15 miljoen de prijs zou zijn. Voor die prijs had Ajax direct moeten toehappen. Ook voor bijna het dubbele moet Ajax in mijn optiek een poging wagen.

Lijkt mij op basis van de weinige beelden die ik heb gezien en de berichtgeving een uitstekende aankoop. Met de inkomende gelden van Kudus ook prima ter verantwoorden. Voetbalzone, doe aub wel wat aan de redactionele kwaliteiten, de bedenker van deze kop (veel, veel meer) zou bij elk ander zichzelf serieus nemend medium een pittig gesprek met de hoofdredacteur hebben. Zo praat je op whatsapp, niet als kop boven een artikel

Ajax kan het ophoesten maar dit is toch een flink bedrag!

We hebben meer een echte rechtsbuiten nodig dan een 10. Want Forbs kan gewoon niet goed spelen op rechtsbuiten en vind Berghuis wel oké op 10.

25 augustus 2023 om 19:41

Die valt mij tot nu toe ook niet mee.

Als je iets van 22-23 miljoen voor Bassey hebt betaald en dit grote talent kost 4 miljoen meer altijd doen. Zeker als Kudus inderdaad verkocht wordt.

Als je bergwijn voor 30M haalt is deze jongen voor 25-30M als je net Kudus hebt verkocht een no brainer. Go Herr Sven!

Gewoon doen Ajax, voor bergwijn hadden ze zoveel betaalt en die was niet wereldkampioen geworden.

Die Verwejj is toch ook een kroepoek eerste klas hoor. Uiteraard zuigt ie gewoon een transfersommetje uit zijn duim bij gebrek aan interne bronnen. Als hij echter 2 seconden de tijd neemt en transfermarkt opent ziet ie meteen dat Almada 18 maanden terug nog voor bijna 15M gekocht werd, hoe idioot moet je dan zijn om te denken dat ze hem voor diezelfde prijs weer verkopen nu?

Lachwekkend.
De Telegraaf komt met steeds grotere onzin.
Al zou het kloppen kiest die jongen echt niet voor een subtoppertje uit Nederland

25 augustus 2023 om 19:28

Nee natuurlijk niet. Net zoals sutalo niet voor dit subtoppertje uit Nederland koos. Die kon naar grotere clubs. Wat een fout van die jongen.

Met een bedrag van 27 miljoen zal de RvC, en dan met name die financiële dame, nooit akkoord gaan. Ajax heeft goed verkocht maar er moet ook bezuinigd worden nu er geen CL inkomsten zijn dit seizoen.

25 augustus 2023 om 19:02

Als Kudus doorgaat is er voor 160 miljoen verkocht, en rond de 80 miljoen uitgegeven. Dan moet er toch ruimte zijn lijkt mij.

Als je Kudus verkoopt en je kan nog evt. Nog een beetje van het bedrag afkrijgen dan zou ik het wel doen als ik Ajax was. Deze jongen kan echt wel heel goed voetballen.

Het is toch ook logisch dat je hem niet voor 15 miljoen kunt ophalen als hij vorig jaar voor 14 miljoen is gehaald én hij een goed seizoen heeft gedraaid?

Ja dan betaal dat extra geld maar gewoon, ik heb er inmiddels al 6 artikelen over gelezen waaronder eentje waar hij bewonderd werd door Messi. Koopje dus.

Gewoon een vast bedrag plus bonussen tot dat bedrag komen. Je kan hem later voor tig keer meer verkopen.

Akpom zou ook 20mln kosten en Ramaj 10mln en Borges 20mln. Is allemaal lager uitgevallen.

Ik geloof er niets van dat hij naar Ajax komt, is weer een verhaal van de Telegraaf.

Heeft die krant niet gewoon de transfermarkt waarde naar ponden vertaald als richtprijs, waarna die prijs in ponden nog een keer door een wisselkoers site is gegaan om op ongeveer dezelfde waarde uit te komen?

Maar als je met zo iemand kampioen wordt heb je het weer terug en het jaar erop met de CL ook weer dubbel

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren