Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schreuder laat Berghuis spelen, wisselt van spits en schuift met Álvarez

Laatste update:

Steven Berghuis staat als basisspeler van Ajax aan de aftrap van De Klassieker van zondagmiddag. Dat blijkt uit de opstelling die de Amsterdammers gedeeld hebben op de sociale kanalen. De aanvallende middenvelder wordt door trainer Alfred Schreuder op het middenveld geposteerd, terwijl Edson Álvarez juist een linie zakt. Mohammed Kudus is de spits van dienst.

Het meespelen van Berghuis in de met Feyenoord-fans gevulde Kuip was een hot item de afgelopen week. De Rotterdamse club maakte zich zorgen om de veiligheid van de Apeldoorner, terwijl sommige stromingen bij Ajax twijfelden om Berghuis op te stellen. Schreuder heeft nu de knoop doorgehakt en stelt de dertigjarige spelmaker 'gewoon' op. In aanloop naar de wedstrijd sprak de trainer al met zijn speler over de vijandige ontvangst. "Dat zijn belangrijke gesprekken. Hij voelt zich goed en heeft een goede trainingsweek achter de rug", zo klonk het op de voorbereidende persconferentie.

De Amsterdammers moeten het op bezoek bij de aartsrivaal in Rotterdam doen zonder Devyne Rensch, die tegen FC Twente een rode kaart ontving voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Álvarez zal daardoor een linie zakken en aantreden als centrale verdediger. In zijn tijd bij het Mexicaanse Club América was dat overigens zijn vertrouwde positie. Op het middenveld komt daardoor een plek vrij voor Berghuis, terwijl Kenneth Taylor vermoedelijk een meer controlerende rol aan zal nemen. Voorin kiest Schreuder voor Francisco Conceição, Kudus en aanvoerder Dusan Tadic, waardoor Brian Brobbey genoegen moet nemen met een rol als wisselspeler.

De aftrap in De Kuip zal zondagmiddag om 14.30 uur worden genomen. Het duel tussen Feyenoord en Ajax wordt gefloten door Serdar Gözübüyük, die wordt bijgestaan door assistent-scheidsrechters Joost van Zuilen en Johan Balder. Rob Dieperink is de vierde official van dienst, terwijl Pol van Boekel en Charles Schaap het videoarbitrageteam vormen. Het beladen duel zal uitgezonden worden op ESPN 1, hoewel de voorbeschouwing eerder al op ESPN Extra te zien is.

De opstelling van Ajax: Rulli; Sánchez, Álvarez, Timber, Bassey; Taylor, Klaassen, Berghuis; Conceição, Kudus, Tadic.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gezeik op Schreuder in 3...2...1

22 januari 2023 om 13:21

Nee hoor, het is helemaal prima. Als hij met Bassey en Sanchez op de backs wil spelen prima, als hij Kudus in de spits wilt ook prima.

Het is tenslotte zijn laatste beetje krediet wat op het spel staat, laat hem dan ook zelf bepalen hoe hij dat gaat inzetten.

22 januari 2023 om 13:23

Haha mooi, ik hoop voor de Ajacieden hier dat de beste man zijn spullen kan pakken binnenkort, ook goed voor de bloeddruk van een aantal leden hier.

22 januari 2023 om 13:27

Ach ja zoveel keus is er niet. Ben al blij dat Bergwijn mag banken. Miskoop van deze eeuw. Wat ik al had voorspeld.

22 januari 2023 om 13:30

Precies, dit zijn controversiële keuzes die hij zelf genomen heeft, als Ajax verliest is het volledig op zijn conto, dan mag hij echt zijn spullen pakken.

22 januari 2023 om 13:34

Inderdaad regisseur van zijn eigen ondergang!

22 januari 2023 om 13:45

Ik ben ook in dubio. Een Schreuder die aanblijft is goed voor mijn Feyenoord. Maar ik heb nog liever de normale arrogantie van ons aller Ajacieden dan dit immense gejank. En geloof me haha, dat zegt een hoop. Onder eeeeeelk artikel. Artikel Vitesse-PSV? 'RvN is slecht maar heb je Schreuder wel eens gezien?' plus 30 comments die weer over Schreuder gaan. Ja. Ik had wel zoiets meegekregen, dat Schreuder slecht is. Ergens.

22 januari 2023 om 14:03

Dit is toch het best denkbare elftal?

22 januari 2023 om 14:11

Sergio Ramos. Haha nee bij lange na niet joh. Sanchez weer opstellen, Bassey op linksback, een middenveld zonder creativiteit, Kudus weer terug in de spits 🥲

22 januari 2023 om 14:16

Een cvm als cv, een cv als back, een middenvelder in de spits, iemand die continue zijn man laat lopen op cvm. En het mooie is nog dat de helft van deze keuzes al 90x gemaakt zijn en toen ook niet hebben gewerkt. Dit staat met rust al minstens 2-0, fijne middag.

22 januari 2023 om 14:22

Wie is die Schreuder? Is toch trainer bij PEC Zwolle???

22 januari 2023 om 13:22

Komt wel goed, ondanks alle shit is ajax gewoon beter...en feyenoord leeft boven hun stand

22 januari 2023 om 13:31

Nou, dat hebben we gezien ja! Dat we beter zijn. Gewonnen van Emmen, NEC, Twente. Ja top.

Feyenoord doet het nu gewoon heel erg goed. En natuurlijk staat het eerste omdat Ajax en Psv aan het kutten zijn. Met een normale coach en normale opstelling had je gewoon eerste gestaan. Uiteraard geldt altijd dat de nummer 1 de nummer 1 is omdat de rest het laat liggen, maar dit seizoen is dat wel echt zo. Alles kan nog veranderen, maar Feyenoord doet het de laatste tijd goed en verdient de eerste plek op het moment gewoon. Maargoed, met deze coach win je 5 wedstrijden op rij niet, die verschrikkelijke mafkees voor de groep. Ik gun het mijn Feyenoord vrienden, maar het is natuurlijk een schande dat Ajax niet bovenaan staat en zo veel punten achterstand heeft.

22 januari 2023 om 13:32

Ik weet niet of het verstandig is om zo vroeg op de middag al dronken te zijn hoor Meaz...

22 januari 2023 om 13:33

Nou nou nou Rutger, misschien dat het materiaal gewoon niet zo goed is als je denkt, heb je dat weleens overwogen?

22 januari 2023 om 13:40

Nee, dat heb ik niet overwogen Berend. Het materiaal is minder dan vorig seizoen, maar je zou hier gewoon iets van kunnen moeten maken. Ik wil niet teveel naar Ten Hag wijzen, dat is verleden tijd, maar een coach als Ten Hag zou hier meer uithalen.

Er is geen tactiek, geen vaste basis 11. Bassey wisselt tussen back en centraal terwijl hij gewoon centraal moet staan. Kudus als spits, Alvarez als CV. Wijndal speelt weer eens niet.

En als je dan zo'n puzzel niet kan leggen is dat prima, we verwachten toch niets meer van deze idioot. Maar er is zelfs geen tactiek, speelstijl of idee te vinden in het spel. Ja.. je mag naar de spelers kijken, maar de trainer is eindverantwoordelijk en wuift de slechte prestaties gewoon weg onder het mom van dat we in een opbouwende fase zitte ln. Bullshit! Hij zegt dat een verlies tegen Feyenoord te doen zou zijn.

22 januari 2023 om 13:23

Schreuder stay!

22 januari 2023 om 13:26

Hahaha dat is toch wel het ultieme bewijs dat Schreuder er geen bal van kan. Als de supporters van je titelrevalen erg blij met hem zijn.

22 januari 2023 om 13:33

Vorige seizoenen met Schmidt, nu hebben wij een 'trainer' die je niet eens met Schmidt in een zin zou mogen noemen.

22 januari 2023 om 13:57

Zeker niet als je ziet hoe Schmidt het nu bij Benfica doet.

22 januari 2023 om 13:25

Héhé. Dat kun je toch verwachten. Iedere week een andere opstelling. Spelers die continu op andere posities spelen. Zo krijg je nooit structuur in je spel. En als je nou elke week wint, dan zul je niemand horen. Maar als je al een paar wedstrijden niet hebt gewonnen en het spel is niet om aan te zien, dan snap ik wel dat supporters een mening hebben.

22 januari 2023 om 13:28

Helemaal met je eens ZidanevdIJmond. Schreuder heeft in speelronde 17 gewoon nul vastigheid in zijn basiself. Eerst Brobbey, toen weer Kudus, toen weer Brobbey, nu weer Kudus. Alvarez heeft het hele seizoen nog niet één wedstrijd als cv gespeeld, maar in de klassieker zet je hem er neer.

22 januari 2023 om 13:26

Prima opstelling. Voor onze vleugels hoef je niet bang te zijn. Alleen t middenveld van Ajax is niet echt angstaanjagend. Dat gaat overlopen worden.

22 januari 2023 om 13:26

@jur77 schreuder die een topper wint....

22 januari 2023 om 13:32

Wonderen bestaan @nederland79

22 januari 2023 om 13:27

Ik denk voor deze wedstrijd dat je juist met kudus in de spits een goede zet hebt. Geertruida en hancko zijn fysiek sterk dus juist een beweeglijke spits om ze uit het systeem te trekken

22 januari 2023 om 13:47

Zijn beide ook zeer wendbaar. Zeker voor centrale verdedigers.

22 januari 2023 om 14:02

Zeker Geertruida inderdaad, brobbey moet ook gewoon in de spits. Kudus op de plek van Klaassen maar helaas gaat dit niet gebeuren onder schreuder

22 januari 2023 om 13:37

Dit is ook vragen om problemen toch?🤣 bassey heeft het heel moeilijk, is toch makkelijker om hem centraal te laten als alleen puur mandekker?

22 januari 2023 om 13:48

Ik hoop niet dat je echt uit 1977 komt zoals je nickname doet vermoeden. Man wat zijn dit soort commentaren niveautje kleuterklas.

22 januari 2023 om 14:06

Echt he, wat een niveau hier. Lijkt wel een kleuter

Niet meer dan logisch dat Berghuis gewoon speelt. Hopelijk wordt de wedstrijd niet ontsierd door randzaken en wordt het een mooie wedstrijd in een prachtige ambiance.

22 januari 2023 om 13:25

J erg logisch. Je linksback op de bank, je lcv linksback, je rcv lcv en je vm op rcv. Gebrek aan automatismen gegarandeerd. Geen goed offensieve acties van je backs, want die zijn technisch niet vaardig genoeg. Niet genoeg defensieve know how op je middenveld dus dat wordt ook overlopen.en dus alweer een tandeloze aanval want geen aanvoer.
Maar goed, je kunt deze wedstrijd hoe dan ook niet winnen als supporter. Verlies is zuur en win je, dan blijft Schreuder zeker aan en dat is ook zuur.

22 januari 2023 om 13:27

Ik refereer puur naar het laten spelen van Berghuis (reactie aangepast om verdere verwarring te voorkomen). Voor de rest is de logica inderdaad ver te zoeken, ben ik helemaal met je eens.

22 januari 2023 om 13:34

Ok, zo had ik het idd niet gelezen. Maar dat idd logisch ja.

22 januari 2023 om 13:37

Had het ook beter moeten formuleren.

22 januari 2023 om 13:34

Tsja, we kunnen natuurlijk allemaal invullen hoe het gaat als Berghuis een keer een corner neemt of dicht langs de zijlijn loopt. Ik ga absoluut niet beweren dat bij de andere clubs allemaal lieverdjes zitten, maar het Feyenoord publiek heeft al een behoorlijke reputatie. En dan nog tegen Ajax ÉN uitgerekend Berghuis... Vrijwel een garantie voor een puinhoop.

Come on Berghuis maak er een paar

22 januari 2023 om 13:26

Berghuis zal alles geven vandaag, daar zal het zeker niet aan liggen

22 januari 2023 om 13:32

In eigen doel dan nog graag, dan doe je het grotere deel van voetballend Nederland en plezier ;-) klein grapje om te plagen. Op naar een mooie pot voetbal

22 januari 2023 om 13:33

Een bal in de winkelhaak krullen vanaf de 16 meter lijn en dan de Calma Calma move van Cristiano Ronaldo doen. Ik denk dat de kuip dan uit zijn voegen barst en dan niet van euforie.

Waarom niet Wijndal op links. Bassey bakt er niks van op de vleugel

22 januari 2023 om 13:19

Wijndal bakt er ook niks van

22 januari 2023 om 13:33

Maar dan hoef j tenminste niet met 3 andere posities te gaan schuiven. Een elftal zonder automatismen.

22 januari 2023 om 13:20

Wijndal ook niet

22 januari 2023 om 13:43

Bassey kan echt niet op linksback, die moet gewoon LCV. Wijndal doet het zeker niet geweldig, maar wel nog beter dan Bassey op linksback. En kudus is geen spits, Schreuder blijft krankzinnige dingen doen. Hopelijk na vandaag met een andere coach, dit is echt de meest dramatische coach bij Ajax dat ik kan heugen.

Is dit een verrassing dan?

Prima spelers natuurlijk al zijn die backs vrij dramatisch.

Weer lekker rouleren in de spits, maak ze allemaal kapot Fredje!!

Alvarez centraal en bassey links back, taylor en klaassen samen op het middenveld. Word een leuke wedstrijd voor de feyenoorders

22 januari 2023 om 13:43

Ik heb in Klaassen nog wel vertrouwen. Het is geen sierlijke voetballer maar hij levert altijd. Maar een middenveld met Klaassen, Taylor en Berghuis... ja.. geen idee. Kan ook goed uitpakken

Haha ja want met Kudus werkte zo goed in de spits. Wat een ezel.

22 januari 2023 om 13:23

Ja die gaat weer 26 x buitenspel staan

22 januari 2023 om 13:40

En ook van die prachtige loopacties hebben, zodat je hem lekker gevarieerd kan bedienen.. Genieten voor Berghuis en Taylor

Slechts drie spelers uit de jeugd, waarvan twee nooit in de buurt zullen komen. Dat de jeugd zo fantastisch is kan ook weer de prullenbak in.

22 januari 2023 om 13:26

taylor kan er helemaal geen klote van

22 januari 2023 om 13:30

Dan ben ik liever een doorsnee voetbalfan. Taylor is echt al weken, zo niet maanden een dissonant. Kon vorig jaar prima meeballen, maar nu het minder gaat blijkt hij toch ineens niet met zijn hoofd boven het maaiveld uit te steken. Jij ziet het wel en dat kan prima natuurlijk. Maar help me dan even. Wat maakt hem dan zo speciaal? Want ik zie het echt niet. Aanvallend veel te onrustig, maakt amper ballen af en ook verdedigend is hij echt niet bovengemiddeld. Dit is een Klaassen 2.0, en die hebben we al. Alleen maakt Klaassen wel kansen af.

22 januari 2023 om 13:28

Hahah dat is wel makkelijk om dat te roepen als Rensch geschorst is en er met Brobbey gerouleerd wordt. Er staan er staan er normaliter meestal 4 of 5 in de basis, daar lijkt me niet veel mis mee.

22 januari 2023 om 13:32

Ik zie in Rensch ook absoluut geen goede speler en Brobbey is best blessuregevoelig

22 januari 2023 om 13:39

En wat is precies het verschil tussen Ajax en Feyenoord dan in dit geval?
Eigen jeugd bij Feyenoord: Bijlow, Geertruida, Hartman en Kokcu?
Eigen jeugd bij Ajax: Timber, Taylor en Klaassen.

Dat is welgeteld 1 speler verschil, waarbij Rensch normaliter nog eerder zou spelen dan Sanchez.

Basey lb wat een gast die schreuder waardeloos

22 januari 2023 om 13:29

Wie dan? Wijndal is net zo slecht

22 januari 2023 om 13:41

Ja Wijndal ja, zodat je niet met Drie!!! andere posities in je defensie hoeft te gaan schuiven en het weinge automatisme dat er misschien nog in zat helemaal er uit perst.
Ik heb nog noit een team goed zien voetballen als de trainer bedenkt om zijn halve team te gaan schuiven.

22 januari 2023 om 13:44

Oprechte vraag hoe kan dat dan? Wijdal was toch altijd wel een hele aardige back

22 januari 2023 om 13:44

Ach hou op met je net zo slecht. Die man heeft nauwelijks kansen gehad. Hij moet natuurlijk gewoon spelen.

22 januari 2023 om 13:51

Ik geloof anders best in Wijndal als hij de kans krijgt. Dan heb je tenminste voetbal van achteruit. Wijndal is gewoon een prima back. In alles beter dan Bassey op die positie.

22 januari 2023 om 14:10

Nauwelijks kansen? Heb je hem gezien tegen Den Bosch... Dat was blijkbaar al te moeilijk voor hem. Wijndal is meer een halve linksbuiten. De verdediging is al zo zwak en dan wil je ook nog met Wijndal spelen die verdedigend en fysiek matig is.

22 januari 2023 om 14:11

@oigatinha Wat is er mis met schuiven? Het elftal draait al weken niet dus de 'normale' opstelling werkt niet. Misschien werkt dit wel gewoon.

22 januari 2023 om 14:14

Maar is de verdediging niet juist zo zwak omdat de bal heel snel weer terugkomt doordat de druk groter wordt als de backs niet kunnen voetballen. We waren de afgelopen jaren zo goed door Mazraoui en Blind. Niemand zette daar druk want die speelde toch wel eronder uit. Met Bassey en Sanchez is het simpel druk zetten en de bal gaat uit, of lang waardoor je hem kwijt bent. Geef dan Regeer en Wijndal maar een kans zodat de verdediging tenminste ontlast wordt.

22 januari 2023 om 14:35

Het probleem is dat Wijndal ook geen echt goeie voetballer is. Levert ook snel de bal in en staat nou ook niet echt bekend als meevoetballende back. Die moet het van zijn diepgang en overlap hebben.

Als je die opstelling ziet en weet wat er betaald is zou het natuurlijk wel heel erg zijn als Ajax niet met 3 punten uit De Kuip vertrekt. Heb er een hard hoofd in dat we ze op 8 punten kunnen zetten…

22 januari 2023 om 13:42

Ik zou het een blammage van Feyenoord vinden als ze er tegen dit team niet minimaal 6 in kunnen prikken.

22 januari 2023 om 13:45

Feyenoord is nog altijd de underdog… Kijk alleen al naar het kapitaal wat er bij Ajax op het veld staat, en op de bank zit.

22 januari 2023 om 14:19

Zolang de trainer dit materiaal niet op de juiste plaats neerzet heb je hier natuurlijk helemaal niets aan.

Waar is Bergwijn? Of is die tegenwoordig geen basisspeler meer? 30 miljoen gekost....

22 januari 2023 om 13:24

Zoals Bergwijn dit seizoen speelt zou ik hem nu nog i januari proberen te verkopen of op de tribune zetten.

22 januari 2023 om 14:12

Bergwijn moet gewoon het vertrouwen weer terug krijgen en linksbuiten staan. Als hij straks invalt zou die heel gretig zijn let maar op

22 januari 2023 om 13:26

Tadic is gewoon beter/beslissender vanaf links en Conceicao is beter vanaf rechts, zo eenvoudig is het.

22 januari 2023 om 13:28

Bergwijn is niet in vorm, en op deze manier gaat hij ook nooit in vorm komen.

Tadic moet gewoon banken klaar!

22 januari 2023 om 13:35

Waarom zou de MVP van de Eredivisie (nu Gakpo vertrokken is) moeten banken? Meeste g/a van alle spelers, meeste gecreerde kansen, meeste key-passes. En dat terwijl hij ongeveer de helft van zijn duels nog op onvertrouwde posities heeft gespeeld dit seizoen ook. Bergwijn moet in zijn invalbeurten maar laten zien dat hij beslissend kan zijn. Die komt in geen enkel opzich in de buurt van Tadic vooralsnog.

22 januari 2023 om 13:40

Het klopt wat je zegt, maar je kijkt nu enkel naar zijn rendement.

Hoe zit het met zijn balverlies waardoor Ajax in de problemen komt?
Hij moet veel meer de bal vasthouden zodat de rest kan aansluiten, nu is het vaak heen en weer rennen van spelers omdat Tadic weer balverlies leidt.

22 januari 2023 om 13:44

Bergwijn verliest vaker de bal. Bergwijn moet in de spiegel kijken waarom hij niet beter is dan zo'n oude speler. En de andere 500+ eredivisiespelers ook.

22 januari 2023 om 13:53

Wat een onzin zeg, Tadic verliest de bal echt niet vaker dan Bergwijn of Conceiceo. Balverlies van vleugelaanvallers (die juist kansen moeten afdwingen met risicovollere passing of passeerbewegingen) als reden geven waarom de ploeg in de problemen komt is sowieso simpel. Als een aanvaller balverlies heeft staan er toch een stuk of 6 spelers achter hem om de tegenaanval te stoppen en de bal terug te veroveren. Natuurlijk kijk ik naar het rendement van Tadic, hij staat namelijk in alle relevante lijstjes voor aanvallers (ver) bovenaan. Dat is ook precies waarvoor hij op het veld staat. Bovendien is hij nog je aanvoerder ook. Geen enkele weldenkende trainer zou Dusan Tadic banken, zelfs in zijn wat mindere vorm van dit seizoen behoort hij op zijn sloffen tot de beste aanvallers in de competitie.

22 januari 2023 om 13:28

Nou je zag vorige week toch toen hij inviel dat er niets uit kwam. Concecaio heeft al meer laten zien dan Bergwijn tot nu toe. Die 30 miljoen is erg zonde van het veld maar Bergwijn is niet meer wat het was. Of het door de trainer komt gaan we zien bij PSV (in een ander systeem) was het een meer dan prima speler zeker voor Nederland.

Nou...dat zal wel weer buitenspel lopen worden van Kudus. Alvarez central is hopen dat je geen pingel of rode kaart krijgt.
Wat heeft wijndal gedaan dat hij steeds gestraft wordt?

22 januari 2023 om 13:32

Die is natuurlijk niet door de zaakwaarnemer van Schreuder gehaald, dus die wordt als oud vuil behandeld.

De beste moeten spelen dus berghuis gewoon opstellen. Daar heb je ze voor wel of geen Feyenoord. Dat staat er buiten van punt!

Middenveld gaat lekker overlopen worden zo en Kudus in de spits werkte eerder al zo goed. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik betwijfel het..

Ik vrees een zeer matige klassieker vandaag. Maar goed het niveau in de eredivisie is dit jaar wel erg laag. Ajax moet vandaag winnen om vertrouwen te tanken. De backs bij Ajax zijn matig, maar ik vind de vleugels bij Feyenoord net zo slecht.

Onze allergrootste aankoop op de bank. Of het is een gigantische mispeer geweest, of onze trainer weet al het goede uit de jongens te laten verdwijnen.

22 januari 2023 om 13:49

Beide. Die aankoop heb ik nooit gesnapt en hij laat dat goed zien. Lijkt mij ook veel te zwaar. Die kan geen 90 minuten druk zetten.

Ik las dat Blind nu op een hogere intensiteit traint bij Bayern en dan denk ik hoe kan dat toch. Waarom kan Telstar niet op de zelfde intensiteit trainen als Bayern? Decenia lang moeten we deze onzin aanhoren maar dan heb je het gewoon niet goed staan als club. Train en speel op de intensiteit van de bpl en je wordt landskampioen als Telstar zijnde. Ik begrijp maar niet dat clubs dat decenia lang laten aansloffen.

Bizar..

Tadic voor Bergwijn, Bassey voor Wijndal, Klaasen voor Kudus, Kudus voor Brobbey.

22 januari 2023 om 13:52

Tadic hoort de eerste speler te zijn die je opschrijft. Op linksvoor. MVP van de eredivisie. Bizar is dat 500+ eredivisiespelers al jarenlanng niet kunnen brengen wat Tadic brengt.nou ja, Gakpo afgelopen half seizoen en toen was meteen idereen lyrisch.

Wat een verschrikkelijke supporters hebben wij…… Ga gewoon eens achter je cluppie staan ipv dat gejank!

Op sommige momenten moet je juist opstaan en de steun uitspreken. In goede - en slechte tijden!

Hopen op een mooie thriller waarin wij de weg omhoog zullen vinden. Come on Ajax. Iedereen veel plezier en moge de beste winnen.

22 januari 2023 om 13:44

"dat gejank"? Welk deel aan Ajax ben jij dan fan van? Voetbal kan het niet zijn als je zelfs medesupporters in een discussie over voetbalinhoud op een voetbalforum zo bejegent. Ik ben al mijn hele leven groot fan, maar ben doodziek van Schreuder en z'n aanhang en wat zij met mijn club doen. Dat ik liever Feyenoord zie winnen als het het eind van Het Brein betekent, zegt veel. Maar goed, jij bent echt echt supporter blijkbaar

Daar gaan we weer zet hij kudus weer in de spits die jongen is geen spits. Schreuder wou perse 2 spitsen die kreeg hij en vervolgens zitten ze op de bank wie snapt het nog? Ik als ajacied niet meer. Wat moet ajax nog met deze trainer? Ik denk als het vandaag weer fout gaat dat hij ontslagen wordt.

Zet Taylor lekker op de bank en laat Kudus vanaf het middenveld starten, met Brobbey in de spits!

Mooie laatste opstelling, met een hele mooie koppigheid tot het einde toe. Met Kudus in de spits, en Bassey op linksback. En Alvarez laten zakken, en een zwakke Taylor op 6 zetten. Mijn zakdoekje ligt klaar. Laten we in stijl afscheid nemen van Alfred Schreuder.

22 januari 2023 om 13:31

Taylor is niet zwak, Taylor is een groot talent die niet de juiste begeleiding van zijn teamgenoten krijgt die hij nodig is op zijn leeftijd.

Is ook pas zijn eerste seizoen.

Ik snap de logica niet, geen voetbal in de achterhoede en Feyenoord zet hoog druk. Voorin geen koppers dus lange ballen zijn zinloos. Gaan we elke bal op Taylor en Berghuis spelen in de as en hopen dat ze de bal niet verliezen?

Ben ik de enige die in zo’n cruciaal duel Daley Blind mist? Billenknijpen vandaag en hopen op eer herstel.

Hopeloos maar voorspelbar. Taylor op zes, dat wordt drama. Alvarez daar, Wijndal op links en Bassey in het centrum. Taylor op de bank. Die jongen voegt niets toe. Kudus weer op de verkeerde positie, maar ook daar is Alfredo hardleers. We gaan het zien. Ik heb me voorbereid op een afdroogpartij.

Tsjah, Het Brein doet natuurlijk niet wat iedere pannenkoek zou doen. Het moet bijzonder zijn. Je enige nr.9 opstellen in de spits, je beste 10 (Kudus) op z'n eigen plek met Berghuis en Taylor er achter en je enige presterende buitenspeler (Conceicao) opstellen... Het is echt heel erg rocket science voor Het Brein. Hoop dat het de laatste keer is dat ie op z'n bek mag gaan en dat ie hard gaat. Wat is de club afgegleden in recordtempo.

Alvarez die gaat achterin een penalty veroorzaken of een rode kaart krijgen. Let maar op. Je voelt het gewoon aankomen maar het is nu eenmaal de enige fatsoenlijke optie die je hebt. Ik verwacht geen overwinning vandaag omdat Feyenoord nu eenmaal thuis speelt en Ajax hopeloos uit vorm is. Maar ik wil wel inzet en vechtlust zien…..op de juiste manier.

22 januari 2023 om 13:59

Precies wat ik ook dacht over Alvarez. Dat gaat geheid een keer helemaal mis. Zie hem ook nog wel bij zo'n nutteloos opstootje betrokken raken.

Alvarez achterin is vragen om problemen.

Bij verlies verwacht ik dat de bus feestelijk ontvangen wordt. Busje komt zo.

Waarom niet wijndal op links back en bergwijn links voor en tadic 10 dan zal het zoveel beter lopen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren