Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hendrix keert terug in Nederland en tekent voor anderhalf jaar bij Feyenoord

Laatste update:

Jorrit Hendrix keert officieel terug op de Nederlandse velden. De 26-jarige middenvelder wordt voor anderhalf jaar gehuurd door Feyenoord, dat hem overneemt van Spartak Moskou. Technisch directeur Frank Arnesen heeft tevens een optie tot koop bedongen bij de onderhandelingen. Hendrix is de derde winterversterking voor Feyenoord, dat zich eerder al verzekerde van de komst van Cole Bassett en Patrik Wälemark.

De afgelopen tijd werd Riechedly Bazoer nadrukkelijk in verband gebracht met Feyenoord. Slot rekent er echter niet meer op dat er nog een akkoord zal worden bereikt met Vitesse. Joey Veerman was ook enige tijd in beeld, maar hij koos ervoor om sc Heerenveen in te ruilen voor PSV. Daarop schakelde Feyenoord door naar Hendrix.

Slot liet na de door Feyenoord met 1-4 gewonnen uitwedstrijd tegen NEC van zondag optekenen dat hij nog een defensieve middenvelder aan zijn selectie wilde toevoegen deze transferwindow. "We hebben voor de positie verdedigend op het middenveld eigenlijk maar één speler die dat kan en dat is Fredrik Aursnes", zei Slot. Door het vertrek van Naoufal Bannis, Christian Conteh en Mark Diemers is de selectie minder breed, terwijl João Teixeira onder trainer Arnse Slot nergens op hoeft te rekenen. De Portugese middenvelder heeft net als het eerder genoemde drietal groen licht gekregen om (tijdelijk) te vertrekken.

Hendrix, enkelvoudig Oranje-international, verruilde PSV een jaar geleden voor Spartak Moskou. Tot dusver slaagde Hendrix er nog niet in om bij de huidige nummer negen van Rusland een vaste basisplaats te veroveren. Hendrix speelde 684 minuten voor Spartak Moskou, verspreid over 22 wedstrijden waarin hij geen doelpunten of assists leverde. Ondanks dat zijn contract nog doorloopt tot medio 2024, mag de middenvelder nu dus tussentijds vertrekken. Hij is na Wälemark en Bassett de derde winteraanwinst voor Feyenoord.

Is dit een goede zet van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima aankoop voor Feyenoord

26 januari 2022 om 18:07

Denk het ook wel. Toch wel een ervaren speler die je zowel als centrale verdediger, verdedigende middenvelder en wellicht nog als back kan opstellen. Hij gaat je geen kampioen maken, maar hij verspeelt het kampioenschap ook niet voor je.

26 januari 2022 om 18:50

Inderdaad, prima voor in de breedte. Hendrix gaat hard nodig zijn voor de roulatie om niet bij ieder pijntje of schorsing enorm achteruit te gaan op de cvm positie.

27 januari 2022 om 11:38

Voor Feyenoord een prima aanwinst. Dit is dan ook hun standaard aangezien Veerman en Bazoer te hoog waren gegrepen. Dan schakelen ze meteen door naar Hendrix 😂🤣😂En dan is Arnesen de scouting....Ooohh Boy🤦🏾‍♂️Ik zit met ongeloof te lezen, dat men blij is met de aankoop. Praatjes van..."Hij is ervaren", "Hij is voor de breedte" .....dit soort onzin. En jezelf topclub blijven noemen....En maar zeggen, dat jullie een betere jeugd hebben dan Ajax, PSV of AZ....zucht!

Serieus...

Wat een armoede. Een PSV afdankertje die amper wat klaarspeelde in Rusland behalve dat hij weer een bos haar heeft...

Kom op man van Diemers naar Hendrix lood om oud ijzer..

26 januari 2022 om 18:16

Tja, Kante was eerste keus had ik begrepen. Maar dat ging vanwege uiteenlopende redenen niet door. Dus gingen ze voor Hendrikx.

26 januari 2022 om 18:19

Allemaal grappig hoor, maar er zitten nog wat niveautjes tussen Kante en Hendrix hoor. Het gaat men erom dat je dan beter creatief kan scouten dan voor Hendrix gaan.

26 januari 2022 om 18:23

Er was een potje geld beschikbaar gesteld voor Veerman (te duur) en erna Bazoer (te veel voor zijn contract). Daarna is Walemark - hé, creatief gescout - gelukkig gehaald van dat geld. Daarna moest Arnesen toch naar huurmogelijkheden kijken. Dit is gewoon een prima extra kracht, voornamelijk bedoeld als back-up.

26 januari 2022 om 18:35

En een dikke middelvinger naar de jeugd, maar die zal nog wel niet goed genoeg zijn. Als die Hendrix niet uit de basis kunnen spelen, kunnen ze beter meteen vertrekken.

26 januari 2022 om 18:47

In de jeugd (o21) loopt totaal geen defensieve middenvelder rond. De talentvolle jongens zijn veel aanvallender ingesteld.

26 januari 2022 om 18:47

Vergeet Dermane niet ...

Maar de kritiek op het aantrekken van Hendrikx kan ik wel begrijpen.

26 januari 2022 om 18:52

@NJ - Ik begrijp een deel van de kritiek ook heus, maar we moeten Hendrix zien zoals het is: een goedkope oplossing als back-up voor het middenveld.

26 januari 2022 om 19:38

Ik zie het als, er was een potje en dat moest op. Sorry maar van Veerman naar Hendrix… wel erg makkelijk en totaal niet vergelijkbaar. En voor de bank…wat levert het nu werkelijk op als je bank breder is. Of denken jullie dat Feyenoord dit jaar echt kampioen gaat worden? Persoonlijk denk ik dat het geld besparen meer zou opleveren. Vul die spaarpot een paar jaar en zet dan echt een stap. Ja dat kost je wellicht een paar keer een plaats op de ranglijst aan het einde vh seizoen maar ik denk dat je daar op de lange termijn meer aan hebt.

26 januari 2022 om 19:41

Ver komen in de Conference League is ook wel wat waard he.

26 januari 2022 om 21:30

Is dat zo? Sportief gezien is het voor de supporters natuurlijk absoluut fantastisch. Maar wat is succes in de Conference League echt waard? Ja winst, een finale en zelfs een 1/2 finale levert misschien aanzien/sponsoren op. Maar een 1/4 finale EUFA cub maakt al niet echt veel indruk laat staan in de Conference League. En financieel…. Laten we het zo stellen, financieel gezien zijn er andere/betere mogelijkheden. M.I. Is geld dat niet direct terug wordt verdiend door bv CL deelname zonde om uit te geven. Een 2e, 3e of 4e plaats leveren ongeveer het zelfde op. Spaar het geld dan zo veel mogelijk op zodat je oven enkele seizoenen echt een stap kunt maken. Zodat je dan structureel om de 1e of 2e plaats kunt spelen. Mocht Ajax dan een keer niet scherp genoeg zijn pak je het kampioenschap en loop je in eens 80 milj in. (40 eigen verdiensten en 40 die Ajax mis loopt) maar ja, dat moet je wel durven en daar moet je de tijd voor krijgen. Ook Overmars kreeg destijds bakken met kritiek.

26 januari 2022 om 18:18

Zijn ten eerste totaal verschillende types en ten tweede heeft Hendrix zich ruimschoots bewezen in e top van de ED. Je moet er toch niet aan denken dat je over 1,5 maand de 8e finale Conf. League speelt en je na een blessure bent aangewezen op een jeugdspeler?

26 januari 2022 om 18:22

Diemers is een aanvallende middenvelder, daar heeft feyenoord er zat van. Hendrix is een verdedigende middenvelder, daar hebben ze nu alleen aursnes voor. Dus simpelweg niet te vergelijken.

26 januari 2022 om 18:32

3 titles,meer dan 50 europese wedstrijden, meer dan 200 eredivisiewedstrijden. Dan kun je heus wel wat. Het is niet spectaculair, maar hij gaat wel alle ballen keurig naar hetzelfde shirtje spelen. En hij kan defensief. Dat kan Diemers natuurlijk niet.

26 januari 2022 om 18:35

Ik was absoluut geen fan van hendrix als cvm, echter dat je 'm even hoog schat als diemers vind ik wel een belediging naar hem toe. Diemers die zich alleen het bij Fortuna goed heeft gedaan vergelijken met hendrix die zich bewezen heeft in de top ed en dus laten zien dat te kunnen terwijl diemers dat allemaal nog moest bewijzen. Verder heb je het wel over een speler die meerdere keren kampioen is geworden in de ed.

26 januari 2022 om 18:48

En niet zomaar een bos haar. Hij kan zo in een L'oreal commercial

26 januari 2022 om 18:51

Er is ook nog een bank nodig hè, jeetje wat een zure reactie.

26 januari 2022 om 18:53

239 wedstrijden voor PSV spelen en dan een afdankertje genoemd worden, dan moet je wel heel graag Feyenoord belachelijk willen maken. Voor Feyenoord met een minimale portemonnee is dit gewoon een prima aanvulling.

26 januari 2022 om 18:54

Er wordt in sommige gevallen echt gedaan alsof Bram van Polen op linksbuiten komt voetballen.

26 januari 2022 om 19:07

Mensen verwachten dat elke nieuwe speler gehaald wordt om Jezus de messias te zijn. Gewoon prima speler voor de breedte en wie weet verrast die. Iets met een gegeven paard niet in de bek kijken

26 januari 2022 om 19:58

@mgmv Noem het morbide, maar Bram van Polen op linksbuiten zou ik een jaartje voor kopen... Één keer 😀

Ik denk dat een logische breedteversterking is die Feyenoord best kon gebruiken. Gaat hij Feyenoord kampioen maken? Onwaarschijnlijk... Gaat Feyenoord met hem erbij ineens afzakken? Wellicht, maar alleen als er veel meer misgaat...

26 januari 2022 om 18:54

Is gewoon een hele stabiele voetballer voor Feyenoord, en we moeten niet gaan doen alsof Feyenoord beter is dan het daadwerkelijk is.

26 januari 2022 om 20:28

@Eindtovenaar10: Doe maar stoer….dat zei je ook niet toen PSV met 0-4 op hun klote kregen.

26 januari 2022 om 19:04

Til speelde ook amper wat klaar in Rusland.

26 januari 2022 om 19:36

Dus eigenlijk zoeken ze een beter speler dan Ausners, maar dat wordt moelijk in het financiële plaatje. Dan voor de breedte naar Hendrikx. Hoeft zich niet aan te passen, dus prima.

26 januari 2022 om 21:00

Heb je wel eens een wedstrijd van Feyenoord gezien? Aursnes is wekelijks één van de uitblinkers

27 januari 2022 om 05:25

Betere speler dan Aursnes? Dan kom je in de categorie 'Wil-niet-in-de-eredivisie-spelen' . Aursnes is de steal of the century. Geweldige speler en eigenlijk te goed voor de Eredivisie.

26 januari 2022 om 19:41

Zo slecht is ie niet als stofzuiger. Denk dan ook voor Feyenoord gezien een prima speler

26 januari 2022 om 20:59

Als je denkt dat Diemers en Hendrix vergelijkbaar zijn kan je beter handbal gaan kijken. Los daarvan: de CVM, LCV en LV posities zijn het dunst bezet bij Feyenoord. Nu haal je voor een huursom een speler wiens beste jaren nog voor zich liggen en tegelijkertijd al 50 Europese wedstrijden in z'n zak heeft. Prima deal.

Gaat dit feyenoord echt verder brengen? Aan inzet nooit gebrek, maar verder vrij matig imo.

26 januari 2022 om 18:09

Kan zijn dat een harde werker als hendrix een speler als kokcu meer vrijheid geeft en meer zekerheid biedt voor een aanvallende speelstijl. De speler die de vieze meters maakt zodat anderen kunnen schijnen.

26 januari 2022 om 18:26

Kan zo zijn ja, maar Kokçu speelt niks klaar. Erg gehyped is hij.

Vrijwel onzichtbaar de gehele competitie, zo nu en dan valt hij op (tegen een NEC bijv). Maar voor de rest.. Confeti League heb ik hem niet zien opvallen, ja een bal op knie hoogte voor gooien met een corner. Thats is.

Feyenoord had hem meteen moeten verkopen toen er 25 miljoen werd geboden..

26 januari 2022 om 18:31

Je praat onzin. Ik ben geen feyenoorder. Maar ik lees dat hij onder slot is beter is gaan presteren

26 januari 2022 om 18:32

@ddd4

Wat is dit nou weer voor een bizarre reactie? Kokcu is statistisch gezien de best presterende middenvelder van de hele ED.

26 januari 2022 om 18:36

@Fiorenoord - Joh, sommige mensen willen dit gewoon niet zien. Die willen alleen maar zeiken op Feyenoord terwijl ze maar 2 Feyenoord wedstrijden per jaar kijken.

26 januari 2022 om 18:41

@fiorenoord Deze statistieken, 110 wedstrijden in Feyenoord 1.. 15 goals 19 assists. Nou petje af! Gemiddeld 3 goals en 3 á4 assisten in een seizoen. Dus ik snap niet waar door de hype komt. Want zo goed zijn de statistieken niet...Of jouw verwachtingen zijn vrij laag voor een goede middenvelder. Dit soort statistieken hebben spelers ook bij Utrecht, Fortuna, RKC...

26 januari 2022 om 18:48

Heeft hij dit seizoen al 110 wedstrijden gespeeld joh? Voor welke teams speelt hij nog meer dan?

Dit seizoen 20 wedstrijden, 3 goals, 6 assists, gemiddeld 86 passing en 3 keypasses per wedstrijd. En dat allemaal als controlerende middenvelder.

Ik ga er vanuit dat je gewoon nooit naar Feyenoord kijkt en dus maar wat roept.

26 januari 2022 om 18:49

Je rekent Orkun nu af op assists en goals. Hij is geen 10 hè kerel. Hij speelt met nummer 10 maar dat is niet zijn positie. Op zijn positie is hij inderdaad een van de beste van de ED dit seizoen

26 januari 2022 om 18:55

en de statistieken en zijn spelbeeld van di seizoen, Ddd4?

26 januari 2022 om 18:59

@Ddd4 - Nu je toch alleen naar statistieken kijkt; heb je ook z'n aantal keypasses, geslaagde dribbels, aangekomen passes, etc. bekeken? Die zijn namelijk wat handiger voor iemand op zijn positie.

26 januari 2022 om 19:16

110 in totaal bolletje piek haar. Over alle seizoenen. Of wil jij alleen dit seizoen mee rekenen? Ik krijg de vibe dat jij maar wat roep, door een Feyenoord bril kijkt. Blijf hem lekker hype joh..

26 januari 2022 om 19:20

Niet zo gek toch? Ooit gehoord van ontwikkeling? Kokcu is dit seizoen pas echt goed gaan spelen in een nieuwe rol. Goed, je hebt wel bewezen geen enkele wedstrijd te hebben gezien. Moeilijk serieus te nemen

26 januari 2022 om 19:23

Ik heb het idee dat de meeste van jullie of geen hoge verwachtingen hebben. Of door een Feyenoord bril kijken.

Hij kan voetballen ja, maar hij is gehyped..

26 januari 2022 om 19:25

@fiorenoord zoooo wat een statistieken, 3 keypasses wel... de rest van de wedstrijd balletje breed? Balletje terug? Onzichtbaar?

Ik kan jou ook niet seriues nemen... sorry!

26 januari 2022 om 19:26

DdD4: statistieken zeggen helemaal niks, haal voor de grap de cijfers van Frenkie de Jong er in zijn Ajax periode eens bij? Was natuurlijk ook een koekenbakker toen? Kokcu is meer een verbindingsspeler, daar hoef je geen goals en assists van te verwachten.

26 januari 2022 om 19:41

Oké, dan los van de statistieken. Als die niks zeggen... Frenkie liet het zien, in de eredivisie, dan wel in de CL. Daarbij verschillende posities. Kokçu speelt niet eens iets klaar in de confeti league...

Kokçu is nogmaals overrated. Prima als jullie het niet willen zien.. niet mijn probleem!

26 januari 2022 om 19:42

Confeti league? Niet zo haten, knul. Het staat je niet

26 januari 2022 om 19:53

Natuurlijk is Kokçu gehyped, en ik ben ook heel vaak kritisch geweest omdat ik het buitengewone talent wat hij zou bezitten niet zag.

Het buitengewone talent zie ik nog steeds niet. Maar hij is zeker wel stappen aan het zetten, en dit jaar zelfs behoorlijk grote. Het is een jongen die net 21 is, hij is daarmee van een verglijkbare leeftijd als iemand als Frenkie de Jong toe die zich in de basis speelde. Zolang hij die stappen maar blijft zetten op zijn leeftijd kan hij nog best een heel eind komen en voor een top bedrag weg gaan.

Overigens zijn de stats die jij op noemt helemaal niet zo gek voor een middenvelder die niet op 10 staat, ze zijn beter dan die van spelers als Alvarez, van Ginkel of Sangaree of Gravenberch die we daar om dezelfde reden ook niet op afrekenen.

26 januari 2022 om 20:41

DdD4: Blij dat jij het zegt en niet iemand die bij zijn volle verstand is. Leuk hè, om alles wat Feyenoord betreft naar beneden te halen? Heb je daar nou echt voldoening van en niks beters te doen? Bah, wat een hoop kleine kleuters tegenwoordig op deze site. Zelfs Jules de Korte kan zien dat Kokcu onder Arno Slot veel vooruitgang heeft geboekt en een belangrijke schakel is geworden binnen dit elftal. Hij heeft nog zeker verbeter punten, maar is ook nog maar 21 en debuteerde op zijn 18e. Heeft wel al 4 seizoenen achter de rug, waarvan de meeste in de basis. Er zijn er maar weinig die hem dat na doen op dit niveau.

26 januari 2022 om 21:41

DdD4: Frenkie is 3 jaar ouder en speelde pas vanaf zijn 21e bij Ajax 1. Voor die tijd voor Willem 2 en Jong Ajax ( 1e divisie). Je northern appels met peren vergelijken. Het is geen kwestie van iets niet willen zien, maar je kunt iets niet zien wat er niet is. Dus blijkbaar is het wel jouw probleem, niet die van menigeen hier.

Je kunt wel denigrerend doen en grappig denken te zijn, met je confetti League, en provoceren met je zogenaamde deskundigheid tov Kokcu, maar gelukkig heeft iedereen hier gelijk door dat jij er de “ ballen “ verstand van hebt, om maar in jouw lijn van woordgrapjes te blijven, en hier voornamelijk bent om de boel op te naaien.

26 januari 2022 om 18:20

@ricottofc

Hij komt gewoon voor een plek op de bank. Je wilt niet straks aangewezen zijn op een jeugdspeler die verzuipt of blijft drijven als het echt om de pegels gaat. Dan liever een reservespeler met 250 wedstrijden en 3 landstitels in de ED onder de riem.

Feyenoord gaat voor plek 5 komend jaar zo te zien...

26 januari 2022 om 18:09

Jorrit Hendrix is drie keer kampioen geworden met PSV. I hate to say it, maar dat is meer dan dat ik mij bewust heb kunnen meemaken van Feyenoord.

26 januari 2022 om 18:12

Laten we niet vergeten dat dat in een ander tijdbeeld was. Een tijd waarin PSV kampioen kon worden met Brenet, Isimat en Hendrix doordat Ajax een veel mindere ploeg had. Ajax heeft de zaakjes nu wel op orde. Waag te betwijfelen of dit Feyenoord verder gaat helpen.

26 januari 2022 om 18:18

Het is nu dan ook duidelijk een ander tijdbeeld, daar hij bij de nummer 3 op de bank komt achter Aursnes (en Kokcu).

26 januari 2022 om 18:22

Nja wij hadden een mindere ploeg destijds maar dat geldt natuurlijk ook voor psv. Ajax laat afgelopen 2-4 jaar zien wat voor grote schande onze topclubs 10-15 jaar lang hebben laten zien. Qua ervaring is dit een prima speler voor Feyenoord maar qua kwaliteit moeten ze het nog maar afwachten. Je hoeft niet perse de beste voetballer op t veld te zijn zolang je je taken maar goed tot uitstekend invult. Bazoer gaat iig vertrekken uit NL anders snap ik deze keuze van Feyenoord niet.

26 januari 2022 om 18:22

Ik vind het een goede versterking voor Feyenoord. Feyenoord heeft best een smalle selectie dan is het toch fijn om een Hendrix (met genoeg eredivisie ervaring) achter de hand te hebben dan alleen jeugdspelers zonder ervaring. Het is natuurlijk geen speler waar je voor naar het stadion gaat maar voor de breedte kan je hem er prima bij hebben.

26 januari 2022 om 20:17

Het maakt toch niet uit hoe vaak hij kampioen geworden is maar of hij een toegevoegde waarde kan zijn.
Je kan een heel elftal opstellen met de 2e keus van Ajax en PSV die redelijk recent meerdere kampioenschappen hebben meegemaakt maar die Feyenoord niet verder helpen.

26 januari 2022 om 21:06

Ja en dat is dus precies het punt: hij gaat niet opgesteld worden. Het is blijkbaar heel tof om hier te doen alsof Feyenoord met veel bombarie de verlosser binnen heeft gehaald, maar het is gewoon je vijfde middenvelder in een 4-3-3

Typische aankoop die PSV en Ajax niet meer zouden doen, garantie op plek 3 of lager.

26 januari 2022 om 18:33

Hij is gehaald voor stand in Malacia of verdedigend middenvelder. Maar idd jammer dan Kante niet komt

Prima zet van feyenoord
Succes Hendrix

Jorrit is gewoon een prima aanwinst voor Feyenoord. Bij PSV heeft hij echt hele goede periodes gehad, zoals in het seizoen 17/18 waarin hij een van de sterkhouders was van het kampioenstean. Daarna wel wat teruggevallen natuurlijk maar het is echt een veel betere voetballer dan veel mensen hier denken

Nou ja, goed. Welkom Jorrit! Al genoeg over gezegd en gelezen, maar als extra ervaren back up die er gelijk kan staan ben ik er behoorlijk tevreden mee. Voorlopig kost hij je de komende anderhalf jaar ook vrijwel niks en kan je het erna altijd nog aankijken (of in het gekste geval nog doorverkopen)

Prima zet van Arnesen. Goede speler voor in de breedte, multi functioneel, 250 wedstrijden voor PSV gespeeld, prima leeftijdscategorie. Kan er wel mee leven. Welkom Jorrit.

Deze aankoop begrijp ik totaal niet. Matige speler en volgens mij heeft feyenoord echt een ander type speler nodig, maar goed wie ben ik.

26 januari 2022 om 18:28

Waar is de jeugd vraag ik me af. Til gehuurd, allerlei goedkope transfers, nu Jorrit. Is er echt helemaal niets vanuit hun jeugd?

26 januari 2022 om 18:53

Wat zegt de transfersom over de kwaliteit?

26 januari 2022 om 19:04

Maak je daar maar geen zorgen over, er komen namelijk genoeg toppertjes aan. Alleen zijn deze jongens pas 16. Nog een beetje te jong, vind je niet?

26 januari 2022 om 19:09

Niet voor dienplek nee cvm! Op til ze plek in mindere mate ook nog niet milambo is daar nog niet rijp gneoeg voor

26 januari 2022 om 18:34

@musi26

Feyenoord had juist een reservespeler nodig voor de positie van Aursnes. Komt dus als geroepen.

Gun dit onze Jorrit wel. Zal altijd geliefd blijven in Eindhoven, succes bij Feyenoord, laat maar zien dat je wel degelijk een aanwinst bent!

Ik vind Jorrit Hendrix wel het voorbeeld waarbij de haartransplantatie geen positief effect heeft gehad. Ik snap best dat je, zeker als voetballer waarbij je zoveel op televisie bent, je kaalheid wilt verbloemen door een transplantatie, maar even eerlijk dit kapsel is toch een stuk erger dan gewoon lekker kaal?

Hoe dan ook, nuttige kracht voor Feyenoord, multifunctioneel, nederig, hardwerkend en Nederlands. Al met al zie ik hem zeker niet uitgroeien tot sterspeler, maar dit lijkt me een super functionele speler om in je selectie te hebben.

26 januari 2022 om 18:16

Haartransplantatie? Is hij niet gewoon gestopt met zijn kale bats te scheren?

26 januari 2022 om 18:41

Volgens mij is hij zelfs een soort mascotte geworden van haar transplantatie. Er zijn leuke foto's te vinden dat je Hendrix met een spiegel in de hand over zijn pas gezaaide bol aait.

Stond die ook bij AZ op het lijstje? Anders hoef ik hem niet zien in een Feyenoord shirt

Heel blij met deze aanwinst. Heeft zich eerder ruimschoots bewezen in de ED en is topfit. Verder voegt hij ervaring toe en neemt hij genoegen met een reserverol. Goede zet van Arnesen!

Die gaat echt op de bank belanden binnen 10 wedstrijden. Toen hij bij PSV speelde moest hij het van z'n velheid en inzet hebben en dat heeft hij nu niet meer. Ik heb hem een paar x in actie gezien in Europa en dit gaat feyenoord echt niet verder helpen helaas.

26 januari 2022 om 18:42

Dat weet ik ook wel zeker, hij is namelijk als stand in gehaald, dat betekent geen basisspeler en dus op de bank. Maar verder een prima breedteversterking, hard nodig ook.

26 januari 2022 om 19:05

Lijkt me logisch als je als back-up wordt gehaald.

26 januari 2022 om 19:10

Hij is ook gehaald voor de bank wat een stomme opmerking zeg als je denkt dat ie voor basis gehaald is

26 januari 2022 om 19:19

Ja stom van mij he. Veerman ging niet door dus gingen ze voor deze speler. Betekend het dan dat als die transfer van Veerman wel door ging hij gelijk op de bank kom plaats nemen?

26 januari 2022 om 19:21

In beginsel wel, want er is geen enkele reden om Aursnes en Kokcu te wisselen.

26 januari 2022 om 21:08

Veerman moest de opvolger van Kökçu worden. Dit is de back-up voor Aursnes

Deze jongen is gewoon gehaald als stand-in voor 3 posities. Linksback/Centrale verdediger en uiteraard nummer 6 achter Aursnes.

Snap al deze negatieve reacties niet, tuurlijk is het geen speler die je naar de titel helpt maar wel gewoon prima om erbij te hebben.

26 januari 2022 om 18:44

Exact, maar dit is wel de perfecte combinatie voor de reacties hier. In zijn PSV tijd altijd al populair om af te zeiken, daarbij is dat bij Feyenoord ook altijd het geval onder de bezoekers hier, dus de ideale combinatie om lekker negatief te zijn.

Opzich een nuttige speler die verdedigend best belangrijk kan zijn in de Eredivisie. Wel denk ik dat hij een technisch goede voetballer naast zich moet hebben (zoals destijds Van Ginkel, Propper, Guardado). Je zag dat het daarna stukken minder was met het type Rosario of Sadilek er naast.

26 januari 2022 om 18:25

Heeft hij met Kokcu naast zich, dit is een nuttige stofzuiger die met de andere twee aankopen de selectie van kwaliteit voorzien heeft, goede transferwindow wat mij betreft als je 3 aankopen in zijn geheel beoordeel.

Dit is gewoon een degelijke speler die altijd een 6 pakt, en veel vuil werk op knapt zodat anderen beter tot hun recht komen, plus hij is multifunctioneel.Is geen aankoop ala Veerman of Bazoer, maar als je de andere aankopen er naast zet heeft Feyenoord slim de selectie van een kwaliteitsimpuls voorzien.

Kan je dan niet net zo goed diemers behouden? En de jeugd de kans geven.. dit is wel armoede..

26 januari 2022 om 18:26

Diemers en Hendrix zijn com-pleet andere type middenvelders.

26 januari 2022 om 18:33

Ja oké, dan geen Diemers. En de jeugd? Ik zou niet zitten wachten op een Hendrix.. Maar misschien, vinden jullie als Feyenoord het wel?

26 januari 2022 om 18:42

Feyenoord speelt over zo'n 2 maanden de 8e finale van de Conf. League. Als je dan met blessures zit moet ik er niet aan denken dat je een 18-jarige zonder enige ervaring moet gaan inzetten. Dus ja; de meeste Feyenoorders zitten zeker te wachten op een jongen die ruim 250 ED wedstrijden heeft gespeeld, kampioen is geworden en in Europa heeft gespeeld.
Dat eeuwige gezeik om jonge spelers was juist altijd waarom Nederlandse ploegen zo slecht presteerden in Europa.

26 januari 2022 om 18:51

Ik zit te wachten op een back-up achter Aursnes, daar Toornstra de enige optie was achter Aursnes, Kokcu én Til en je bij enkele blessures of afwezigen dus de sjaak bent. Dus een ervaren jongens als Hendrix die de Eredivisie kent en nota bene prijzen hier won is inderdaad welkom. Zeker gezien we creatief met geld moeten omgaan.

26 januari 2022 om 18:26

Dacht ik ook meteen, Diemers zou niet veel onderdoen zou je denken. In de jeugd moet toch wel iets lopen bij Feyenoord, niet dus.

26 januari 2022 om 18:29

Dit is toch wel onderschatting naar mijn mening. Hendrix heeft meer dan 200 wedstrijden gespeeld voor PSV, een speler als Diemers zal nooit aan dat aantal komen. Natuurlijk zit Hendrix van zijn topniveau verwijderd, maar haalt hij dat wel dan zou hij naar mijn mening basisspeler moeten zijn bij Feyenoord.

26 januari 2022 om 18:32

Mensen denken vaak makkelijk over jeugd als back of verdedigende middenvelder, als Feyenoord dalijk Conference League of een grote wedstrijd in de Eredivisie zie ik niet Hartjes met alle respect daar (nog) staan als slot op de deur, zo simpel is het allemaal niet.

26 januari 2022 om 19:13

Dat zou je ook denken over henk veerman maar niet dus

Ik ben als Feyenoordfan ontevreden met de komst van Hendrix. We zijn een beetje lekker gemaakt met Veerman en Bazoer en dan komen ze met Hendrix op de proppen. Wat gewoonweg een simpele voetballer is. Echter vind ik sommige mensen hier wel doorslaan door te stellen dat Feyenoord voor plek 5 gaat en dat soort onzinnige teksten. Vergeet niet dat het middenveld als een huis staat en deze jongen de bank gaat warm houden. Hij gaat nooit van zijn leven Aursnes uit de basis spelen. Het is en blijft een wisselspeler, niks meer, niks minder. Dus stop maar met die berichten over Top 5 enz.

26 januari 2022 om 21:10

Van het geld van Veerman is Wahlemark gehaald, dus dat was al een tijdje van de baan

26 januari 2022 om 22:31

Correct en dat was mij uiteraard bekend. Dat neemt echter niet weg dat er drie verschillende voetballers als potentiële versterking voor op het middenveld zijn gepasseerd. Ik had gewoon gehoopt dat er nog iets ging gebeuren waardoor men Bazoer zou halen. Dan is het toch teleurstellend wanneer Hendrix wordt gehaald…

Heb je net Diemers kunnen slijten, krijg je dit er voor terug

Dit was bij PSV toch altijd wel de zwakste schakel. Hij is goed in ballen veroveren, maar nog beter in ze direct weer inleveren.

26 januari 2022 om 18:47

Bij PSV werd hij na veel commotie op sites als deze weer eens gepasseerd, om vervolgens toch weer snel als basisspeler op te stellen, het was een stille onmisbare schakel in dat elftal. Alleen moet hij niet in de laatste 20meter van het veld komen, dat mag hij aan de aanvallende spelers over laten. Geen spectaculaire aankoop, maar wel een zeer nuttige.

Heeft zeker zijn meerwaarde bij PSV gehad. Niet voor niks NL elftal toen gehaald.
Alleen is hij net als Rosario ingekakt. De magische handen van Slot acht ik krachtiger dan die van Schmidt.

Is een prima versterking

Prima wisselspeler voor Feyenoord toch. Tuurlijk zal hij niet basis staan of veel minuten maken, maar als extra back-up is Hendrix prima, zal altijd een zesje halen en weinig grote blunders maken. Mag wel hopen dat hij niet veel aan salaris vangt, maar dat kan ik me niet voorstellen.

Ik krijg een Theo Lucius deja vu. Wat zonde van het geld voor zo'n matige en technisch zeer beperkte speler.

26 januari 2022 om 19:31

Nee, we hebben helaas geen jeugdspelers met 200+ Eredivisie wedstrijden in de benen. Balen!

26 januari 2022 om 20:06

Prima.

26 januari 2022 om 21:11

Prutsie denkt dat je alles wel met 16-jarigen op kan lossen

Veel succes met deze beperkte speler. Ik vond hem samen met Rosario altijd de slechtsten van PSV. Ik kan ook geen 1 eigenschap van hem verzinnen waar hij in uitblinkt. Naja als Feyenoord er maar gelukkig mee is.

Ik laat me graag verrassen. Was bij PSV misschien een beetje een grijze muis maar heeft daar toch ook meer dan genoeg goede of nuttige wedstrijden gevoetbald. Ik zou zeggen dat het voor 3 plaatsen een prima back-up is. CV, LV en VM

Prachtig om door de comments te lezen. Gehaald voor de breedte, omdat hij op meerdere plekken in kan vallen waar geen reserves zijn, is een lastig concept blijkt maar. Evenals het concept van een leeg potje.
Hendrix komt nadrukkelijk voor op de bank, om te rouleren en blessures op te vangen. Niet bepaald raket wetenschap, zou je denken.
In de jeugd loopt geen CVM van een dusdanig niveau dat die nu in kan vallen. "Dan kan je de jeugd afschrijven". Oja, want bij Ajax en PSV stroomt elke speler door naar het eerste, zonder uitzondering.
Toornstra kan overal spelen, maar helaas hebben we maar 1 Jens.
Iets zegt me dat er weinig TD's actief zijn op Voetbalzone. Geen idee waar ik dat vandaan haal.

Prima breedte versterking voor Feyenoord.
Vond hem bij Psv zo slecht niet. En kan op veel posities uit de voeten.

Holy shit haha lijk wel opeens Leonardo Di Caprio met dat haar . Ontopic: tsja... wtf moet je hier nou weer mee. Feyenoord wordt niet sterker, maar blijft brandjes blussen. Ik snap die club niet, maarja spelen wellicht factoren waardoor het gewoon echt niet anders kan. Hoor ook weinig enorme positieve verhalen meer vanuit de jeugd van Feye. Maarja misschien komt dat wel omdat ik er ook niet in verdiept.

Voor in de breedte niet heel slecht maar ook geen geweldige transfer. Leuke backup maar niet het niveau wat Feyenoord uiteindelijk moet nastreven, prima overbrugging

Even dacht je: fijn, die frisse wind bij Feyenoord. En dan volkomen tegen de verwachting in weer met een Martin van Geeltje op de proppen komen. Een speler halen die bij PSV bankzitter was en als basisspeler steevast als eerste door de mand zakte. Ongelooflijk als je als club niets beters kon verzinnen en dan ook nog een optie tot koop bedingt! Had gewoon Bazoer voor 2,5M gekocht en vier jaar vastgelegd. Welke groei of - op de lange termijn - welk financieel gewin denk je in hemelsnaam met Hendrix te bereiken zeg!? Ik zou nog eerder hebben ingezet op jonge spelers als Mees Hoedemakers of Ramiz Zerrouki.

Prima aanvulling op de selectie denk ik. Weet wat er gevraagd wordt in de top van de eredivisie en zal niet zeuren als hij een tijdje op de bank komt. Als de spelers waar ze in wilden investeren niet haalbaar zijn, is het toch handig om een bredere selectie te hebben. Hij is denk ik niet echt slechter dan Aursnes dus goede concurrentie. Bovendien is het huur dus als het tegenvalt is er weinig verloren.

Wat een trieste reacties zeg kunnen we niet eerst afwachten en dan oordelen. WELKOM JORRIT BEWIJST HET TEGENDEEL .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren