Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Clubs plannen spoedoverleg naar aanleiding van ‘teleurstellende woorden’ Rutte

Laatste update:

De clubs uit het betaald voetbal gaan woensdag gezamenlijk in gesprek naar aanleiding van de persconferentie van premier Mark Rutte en minister Ernst Kuipers. Vanaf woensdag zijn voetbalsupporters onder strenge voorwaarden weer welkom in de stadions in Nederland. Slechts een derde van de capaciteit van een stadion mag worden benut, en de clubs noemen het een besluit zonder perspectief. Dinsdagochtend meldde de KNVB al in een gezamenlijk statement dat het betaald voetbal heeft het kabinet laten weten dat het niet akkoord gaat met een bezettingsgraad van één derde in de stadions.

Als het aan de 34 directeuren van de clubs in het betaald voetbal, de KNVB, de Keuken Kampioen Divisie en de Eredivisie CV ligt wordt de maximale bezetting snel opgeschaald. Mogelijk gebeurt dat dus alsnog over drie weken, wanneer er een nieuw ‘weegmoment’ plaatsvindt. Men gaat echter niet akkoord met de nieuwe regels van het kabinet en de clubs oordelen dat ‘een nieuw weegmoment’ alsnog geen perspectief biedt. "Het is niet uit te leggen aan de supporters, het vergroot de onrust onder de achterban alleen maar en bovendien kost het de clubs weer handen vol met geld”, luidde het oordeel van de betaald voetbalclubs eerder.

Direct na de persconferentie laten onder meer PSV en AZ weten dat er een dubbel gevoel overheerst. “Enerzijds zijn we blij dat we binnenkort een deel van onze supporters weer kunnen verwelkomen. Anderzijds is dit een oplossing zonder perspectief”, erkent PSV-directeur Toon Gerbrands. Met name het feit dat het kabinet geen gehoor heeft gegeven aan de oproep van het betaald voetbal om met minimaal tweederde van de capaciteit te beginnen stemt de clubs ontevreden.

“Wij hebben aangetoond veilig en verantwoord een hogere bezettingsgraad aan te kunnen”, zegt Robert Eenhoorn, directeur van AZ, via de officiële kanalen. “Dan is het zeer teleurstellend dat het kabinet geen gehoor geeft aan de oproep van de clubs en het betaald voetbal om met minimaal twee derde van de capaciteit te beginnen. Wij zullen binnenkort in gesprek gaan met een afvaardiging van onze supporters en sponsorrelaties en met hen deze situatie bespreken”, aldus Eenhoorn. Onder meer uit de tweet van RKC Waalwijk blijkt dat de clubs woensdag om tafel gaan zitten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gelukkig kunnen de clubs het voorbeeldige gedrag van de supporters overleggen. Maakt hun zaak een stuk sterker....

25 januari 2022 om 21:37

De fieldlab resultaten waren toch vrij positief? Corrigeer me als ik het fout heb natuurlijk.

25 januari 2022 om 22:39

Die fieldlabs waren natuurlijk ook alweer in 2020, met een andere variant, andere besmettelijkheid, andere wil van mensen om mee te werken, andere kennis enz. Ingehaald door de nieuwe werkelijkheid denk ik.

25 januari 2022 om 23:27

volgens mij was de delta variant stul dodeljker en stadions waren en zijn gewoon veilig tot onze kneuzen hap snap regering weer zomaar besloot alles te sluiten twerijl in rest van wereld stadion gewoon open zijn en blijven

26 januari 2022 om 05:50

Die fieldlabs waren 1g, dus met enkel testen. Nu gevaccineerden zonder test binnen mogen, krijg je dus in tegenstelling tot destijds gewoon nog met besmettingen te maken.

Misschien moeten de clubs eens lef tonen en een voorbeeld stellen, gewoon vol die stadions. Ernst Kuipers had over 1 ding gelijk, Omicron is geen griepje, het is veel milder dan een griep. Mensen zijn zo bang gemaakt met de dood dat ze vergeten te leven. Wil je een vaccin, prima, wil je een booster ook prima, wil je 20 boosters, doe je ding, wil je geen vaccinatie, ook prima. Leven en laten leven.

25 januari 2022 om 21:33

Ja misschien hadden we volle stadions kunnen doen als we wat minder vaccin weigeraars hadden gehad, lekker snugger verhaal ramondiaz

25 januari 2022 om 21:43

In Engeland zijn procentueel nog veel meer vaccin 'weigeraars' en kunnen de stadions wel vol. Lekker snugger verhaal Hansje

25 januari 2022 om 22:00

Die Engelsen hebben wellicht meer bedjes in de ziekenhuizen dan wij, waar bij ons niet gevaccineerd koploper is.
En als je voetbalstadions vol gooit, wil de rest ook vol en open. Prima dat het gefaseerd gebeurt. Hopelijk kunnen we weer met z'n allen naar Ajax Benfica

25 januari 2022 om 22:20

Ach hou op met je vaccin weigeraars al was 100% geprikt dan nog zouden wij in deze ellende zitten, maar wil geen grote discussie hier voeren want is een voetbal talk.

25 januari 2022 om 22:23

Dat is helemaal niet prima. Ik schrik er nog steeds van hoe mensen zich als volgzame makke schappen van alles op laten leggen en schoorvoetend accepteren dat hun vrijheden disproportioneel worden ingeperkt. Alsof voor jezelf denken strafbaar is of zo? En daarmee bedoel ik niet egoïsme, maar puur kijkend naar wat de huidige trend is. De zorg afromen en op safe spelen terwijl de halve bevolking met mentale klachten op z'n laatste benen loopt. En nog wat paniek zaaien met het recordaantal besmettingen (who cares, het gaat om IC-opnames). Dat er dan nog lieden die toch een grenzeloos vertrouwen hebben in de overheid, daar kan ik echt niet bij. Ontzettend gevaarlijk fenomeen. Goed dat de clubs hier actie tegen gaan ondernemen. De maat is vol, weg met het betuttelen, het gros van de mensen is niet achterlijk.

26 januari 2022 om 02:12

Dus toch wanbeleid met zo weinig IC en in 2 jr niks erbij?
Dus daar gaat het niet om

26 januari 2022 om 02:15

Want gevaccineerden kunnen niet besmet worden en besmetten?
Vertrouw op je weerstand, eet gezonder, zorg voor een BMI van onder de 28 ...vaccins al zijn het er 4 maken een vent van 200 kilo met diabetes 1 niet gezond- want dát ligt er bij ons in het JBZ

26 januari 2022 om 05:53

@Hansje, als iedereen gevaccineerd met volle stadions naar binnen kan, lopen de besmettingen in recordtempo op. Testen is het enige wat afremt. Anders kan je net zo goed alles zonder QR open gooien

26 januari 2022 om 07:32

Martin, gezien de cijfertjes die niet liegen, is de groep niet gevaccineerden veel groter dan gevaccineerden die in het ziekenhuis belandt. Stop met je onzin.

26 januari 2022 om 07:44

Stop jij met je onzin ik ben niet gevaccineerd nou heb corona gehad poeh poeh.
Maar iemand die 2x gevaccineerd is en een booster heb gehad.
Die was nog veel zieker dan ik dus vind het gewoon onzin wat je zeg.
Lig gewoon aan de weerstand van de mensen.

26 januari 2022 om 09:22

Dat zegt toch helemaal niks. Dat is eenzelfde redenering als dit:

Ik draag nooit een autogordel en kreeg een zwaar ongeluk en had geen schrammetje. Terwijl mijn buurman wel een gordel aan had en helemaal in de kreukels lag. Dus gordels hebben geen enkele zin.

26 januari 2022 om 11:52

@dort078
Vandaar dat de groep niet gevaccineerde die maar 15% van de volwassenen over vertegenwoordigd zijn in de ziekenhuizen en IC ten opzichte van de 85% die gewoon wel een vaccinatie nam. Meestal eindigt het gesprek hier dan om dat ik hier nooit een antwoord op krijg waarom dat dan wel is.

25 januari 2022 om 21:33

En dan het risico lopen dat supporters helemaal verboden word? Ik denk dat het bij blaffen blijft.

25 januari 2022 om 21:34

Klopt. Alles wat het kabinet doet is angst zaaien om het eigen falen te maskeren. Veel te weinig zorgcapaciteit, dat is waarom ze de mensen er onder willen houden. En die vrij onschuldige Omikron variant veel groter maken dan het is. Zouden de leiders van al die landen om ons heen gek zijn? Daar draait alles zo goed als op volle toeren. We zijn met de nieuwe/oude regering geen millimeter opgeschoten. Hetzelfde kringetje, dezelfde adviseurs, en nog steeds het leven uit ons land persen.

25 januari 2022 om 22:10

"zouden de leiders van al die landen om ons heen gek zijn"?
Duitsland is 1 van die landen om ons heen en daar geldt vanaf 1 februari een vaccinatie verplichting voor vrijwel iedereen net zoals in Oostenrijk al het geval is. Welke leiders van welke landen zijn er dan gek?

edit: In Duitsland mogen ze een bezetting hebben van 25 met een maximum van 10.000 toeschouwers maar ons kabinet zaait alleen maar angst om hun eigen falen te maskeren volgens jou om vervolgens te verwijzen naar de landen om ons heen. Toegegeven, ze hebben rare sprongen gemaakt in Den Haag maar wie is er nu eigenlijk gek?

25 januari 2022 om 22:32

Lekker makkelijk om het land te pakken dat jouw mening het meest ondersteunt. In België geldt 70% en we weten allemaal hoe het er in Engeland aan toe gaat in de stadions. En je laatste zin zegt eigenlijk alles, ze hebben inderdaad rare sprongen gemaakt en maken die nog steeds. Niemand durft iets van visie te laten zien omdat ze allemaal bang zijn dat ze hangen als het toch onverhoopt misgaat. Liever de bevolking nog t/m april de dupe laten worden zodat het pluche niet bedreigd wordt. Ik zou zeggen: doe nog wat experimenten voor de vorm, alsof iedereen daar niet doorheen prikt. Gadverdamme.

25 januari 2022 om 22:46

Ja, en hoe komt dat? Doordat de bevolking bloed wil zien als het misgaat. De politiek is heus niet onfeilbaar, maar (in mijn optiek helaas ) wel gewoon een afspiegeling van deze maatschappij.

26 januari 2022 om 02:09

Idd..IC capaciteit is zelfs met 15 AFGENOMEN in 2 jaar
Wanbeleid.

26 januari 2022 om 02:21

Orijk versoepelt.
In Spanje, VK en Denenarken beschouwen ze nu omikron wat het is ( geworden)": griep. En gelet de cijfers, een niet zware griep.

26 januari 2022 om 08:50

Jizzy, maar als je Engeland weer wil vergelijken: daar ligt het booster percentage weer veel hoger. We kunnen wel gaan vergeliken met andere landen, maar dan moeten we ook zaken als booster plicht, boosterbereidheid, ziekenhuiscapaciteit en 2g gaan vergelijken. Maar het spreekwoordelijke gras bij de buren is altijd groener.. Als ik hier een beetje in de berichten lees willen mensen er zelf ook bar weinig voor doen.

26 januari 2022 om 09:48

@jizzy, waar zie jij ergens dat ik mijn mening geef? Ik zal je nu een mening geven, jij behoort tot de grote groep mensen die niet willen en/of kunnen lezen. In België Geldt volgens jou 70% maar je vergeet erbij te vermelden dat ook België een vaccinatie plicht overweegt. Elk land heeft weer wat anders maar dat is blijkbaar voor jou en vele andere niet te bevatten en ga je maar onderbuik gevoelens over o.a. het pluche de lucht in spuien, over lekker makkelijk gesproken

26 januari 2022 om 12:19

Wat had je dan gewild? Als ze er 100 bedden bijgedaan hadden maar het eigen risico met 300 euro verhoogd hadden had je waarschijnlijk daar ook weer commentaar op gehad.

26 januari 2022 om 16:05

In Den Haag!; En verplichte vaccinatie natuurlijk nooit en te nimmer - zegt een gevaccineerde....

26 januari 2022 om 16:12

Het volk wil gewon normaal leven. En dat kan met het huidige virus. Straks hoest er iemand in het land en gaan we weer in lockdown. Accepteer nu eens het risico van leven. En ga je anders onder de tafel verschuilen. En zelfs daar ben je niet 100% beschermd. Maar ik zou de dames en heren politici wel eens een oordeel willen zien vellen wanneer ze aan de kant van de ondernemers en andere financiële slachtoffers zouden staan. Dan herinner ik even aan een belangrijk citaat van voormalig Tweede Kamerlid Willem Aantjes: elke beslissing wordt genomen met een schuin oog naar de eigen portemonnee. Die sloeg de spijker op de kop. Dat stelletje huichelaars...

26 januari 2022 om 16:22

Even die 60 miljard terugvorderen voor die onzinnige vage ondoordachte plannen voor klimaatbestrijding - waar in godsnaam? - of het juridische stikstofprobleem. Bestaat niet. Er zijn meerdere en veel afwijkende meningen op dit eigenlijk niet bestaande probleem. En met dat geld kun je heel wat IC capaciteit uitbreiden. Of armoede bestrijden. Of energierekeningen betaalbaar te houden. Zo maar een paar mogelijkheden om dat geld veel beter te besteden. Geen marktwerking in de zorg of voor nutsbedrijven. Als in de zorg straks nog iemand wil werken, trouwens. Lost dat probleem zich voor aartsleugenaar Rutte vanzelf op. Een wrede vaststelling, maar ik ben van alle kabinetten onder Rutte niet anders gewend. Dus ik verwacht geen verstandige beslissingen. Ook niet in het Corona beleid. Het is nu eenmaal niet anders. 77 Zetels. Van academici....

25 januari 2022 om 23:15

100 % gelijk, meeste mensen laten zich nu prikken om ergens binnen tekomen ipv voor de veiligheid.

26 januari 2022 om 08:02

100%. Goed gesproken. Zo simpel is het. En ook weg met 3/2/1g. Werkt niet en heeft nauwelijks effect, zo concludeerde TU Delft recent ook nog. Dit deden we in 2018 ook allemaal niet.

Hoe is deze man nog steeds en alweer de premier van Nederland, bizar! Met al z'n leugens en falen! 🤦 Maar agh ga lekker een spoedoverlegje houden heren, zet em op! Pff zeg gewoon we gaan open voor 2/3 punt. Er is al bewezen dat fans in een stadion geen gevaar is!

25 januari 2022 om 21:43

Door een concept genaamd democratie.

25 januari 2022 om 21:58

welke democratie? Wij hebben niets te zeggen, vanuit hun torentje bepalen ze alles voor ons, is echt niet leuk meer.

25 januari 2022 om 21:59

Zo slim zijn jullie ook niet zo blijkt! Dus als iemand, een partij gekozen wordt als grootste, en daarna compleet faalt (duizenden gezinnen verwoest, ellende veroorzaakt voor tig huishoudens etc.), allerlei leugens eruit gooit dan mag ie lekker gewoon aanblijven. Jajaa owkee, goed verhaal hoor. Wat heeft dat met wat doorvoor is gebeurd dat diegene (de partij) democratisch gekozen is)!? Agh schijndemocratie en dan denken mensen echt nog wat te zeggen hebben met hun symbolische stemmetje. Daarna gaan ze weer leuk hun eigen gang, is wel gebleken. Het volk is al jarenlang leeg gemolken. 10+ jaar Rutte!🤦

25 januari 2022 om 22:00

Snap je het concept van democratie? Iedereen mag lekker zelf kiezen op wie hij stemt. Daar komt het heel zwart-wit op neer. En schijndemocratie? Je gaat toch niet beweren dat je serieus gelooft dat er ooit meer democratie geweest is dan de laatste 80 jaar?

25 januari 2022 om 22:16

Sociofan helemaal gelijk! Vervolgens doen ze eventjes allemaal van functie wisselen en gaan ze verder alsof er niks gebeurd is. Die Hugo de Jonge zit er ook nog steeds terwijl er ruim 70.000 aangiften tegen hem liggen. En Kaag minister van financiën. Hoe is het mogelijk? Het gaat ze allemaal om hun eigen belang

25 januari 2022 om 22:18

Lierse1997 we hebben niet voor niks een grondwet. Die wordt echter aan de lopende band geschonden voor een virusje wat vergelijkbaar was met de griep en nu zelfs lijkt op een verkoudheid. Hitler was ook democratisch gekozen, dat zegt niet zoveel meer tegenwoordig.

25 januari 2022 om 22:18

Zelfs al heeft hij gelijk dan is schijnbaar meer dan 50% van stemgerechtigd Nederland het daarmee eens. Want dat is dus democratie.

25 januari 2022 om 22:22

Democratie betekent ook dat je je aan de grondwet houdt. En dat je o.a. geen groepen mensen buitensluit of discrimineert zoals ongevaccineerden. Maar jij vind het zeker allemaal normaal?

25 januari 2022 om 22:24

De reductio ad hitlerum, daar hebben we hem hoor. Het was al even geleden.

Het makkelijkste is natuurlijk om te doen dat alles waar je het niet mee eens bent, tegen de grondwet is en door een of ander dictatoriaal regime ingegeven wordt.

25 januari 2022 om 22:25

Dat schendt de grondwet niet, of zitten alle rechters ook meteen in de zak van de regering?

25 januari 2022 om 22:25

Ben wel benieuwd waar sociofan1 op gestemd heeft, Waarschijnlijk niet op de VVD of een andere partij uit het kabinet

25 januari 2022 om 22:49

Hoe kom je erbij dat ongevaccineerden gediscrimineerd worden? Je mag overal heen toch? Of je neemt een prikje of doet even een stokje in je neus. Wordt nog voor je betaald ook

25 januari 2022 om 22:52

Onze Grondwet:
Artikel 1: Recht op gelijke behandeling. Compleet Weg in Nederland
Artikel 2: Een deel hiervan, het recht om het land te verlaten. 1 G, 2 G Compleet onrechtmatig medische eisen stellen aan vrij verkeer v personen binnen de EU
Artikel 4 Kiesrecht, om te stemmen en verkozen te worden. Omzigt en Haga mochten niet meestemmen over het 2 G voorstel...reden genoeg om het hele parlement naar huis te sturen
Artikel 5 Recht om een verzoek te doen. Geen enkel WOB verzoek noch kamervragen worden afdoende beantwoord. Stukken blijven geheim. Burger krijgt geen echte data over ziekenhuis opnamen, wie controleert het OMT etc.
Ik kom tekens te kort dus even kort:
Artikel 6 vrijheid van godsdienst en levensovertuiging, Artikel 7 vrijheid van meningsuiting artikel 8 vrijheid van vereniging art 9 Vrijheid van vergadering en betoging en art. 10 vrijheid van privacy.....

En vergeet de avondklok niet die tegen alle grondrechten in ging

25 januari 2022 om 22:54

@sociofan1: Ik vind het wel een talent dat je een inhoudelijke discussie inhoudsloos kunt maken.

25 januari 2022 om 23:01

Sjaak, als je het allemaal zo goed weet, wat vind je dan van artikel 19, lid 3? Houd de regering zich daar ook niet aan ?

25 januari 2022 om 23:02

Je moet natuurlijk wel heel de grondwet even knippen en plakken zodat alle situaties waarin er een uitzondering gemaakt kan worden op bepaalde artikels.

En stap ermee naar de rechtbank zou ik zeggen. Want als ik je mag geloven dan is het een fluitje van een cent die rechtszaak te winnen.

25 januari 2022 om 23:03

@sjaakle075: De wet in gewoon Nederlands, van Douwe Brongers uit 2018. Koop het. Kost maar een tientje.

Als je dan de grondwet probeert te lezen, doe het tenminste goed.

25 januari 2022 om 23:16

Lierse1997 er worden inderdaad onder valse voorwenselen misbruik van gemaakt. Covid staat in de categorie A virussen tussen Ebola en hele dodelijke ziektes waar het niet thuis hoort. De eerdere varianten van covid hadden een mortaliteit van 0,18% (zelfde als de seizoensgriep). De mortaliteit van Omicron blijkt zelfs 0,03% en is vergelijkbaar met een verkoudheid. De maatregelen zijn al 2 jaar lang buitenproportioneel en hebben als gevolg veel meer nevenschade.

25 januari 2022 om 23:40

Haha ga jij daarmee komen aanzetten?

Eerst maak je een argument door bewust componenten van de grondwet te verzwijgen zodat je punt min of meer standhoudt en als je daarop gewezen wordt dan ga je zelf maar bepalen dat de handelingen van de regering onder valse voorwendselen plaatsvinden. Dus nu ga jij beweren dat jij tot een conclusie kan komen die door letterlijk geen enkele rechter gemaakt kan worden, en niet alleen in Nederland maar praktisch in heel Europa?

Je zegt over iemand dat zijn argumenten op zijn maar ondertussen stel je wel dat je als een of andere Don Quichotte het onrecht gezien hebt dat zich over Europa verspreidt.

En daar zijn we ondertussen beland in een discussie die gewoon ging over het centrale concept van de democratie. Namelijk dat iedereen lekker mag stemmen op wie dat hij wil. En als je dan helemaal moet doorgaan tot een situatie waarin een of ander complot de bovenhand haalt (hoe zou je het anders noemen als bijna alle rechters van Europa een naar jouw mening overduidelijk feit niet willen erkennen en dat daarnaast zowat alle Europese regeringen de grondwet doelbewust manipuleren?) om daartegen een argument te maken dan zou ik eerlijk gezegd niet beginnen over argumenten die op zijn.

26 januari 2022 om 02:04

Omikron is zelfs lichter dan de influenzavariant van 2016- toen lag de IC ook vol met infkuenza...dat weet ik omdat toen mjjn moeder eraan stierf. Er liggen nauwelijks omikron patienten op de IC, ja 23.
Hou op met je politieke spelletjes Rutte en beschouw omikron als een endemische infectie, griep dus!!
Net als Spanje, VK en vanaf deze week Denemarken.

26 januari 2022 om 02:06

Erg simpel..
Om terecht te komen in n massa gevaccineerden die besmet is..WANT NIET GETEST

26 januari 2022 om 02:08

Er is geen referendum over geweest, dus onbekend he. Er staan nog 24% achter Rutte dus dat referendum zou hij verliezen

26 januari 2022 om 07:30

@Lierse, volledig met je eens, aan de duimpjes te zien geen populaire mening, maar ik weet niet wat ik erger vind, de onnozele, kortzichtige reacties van mensen hier, of het aantal duimpjes dat die mensen krijgen.

26 januari 2022 om 09:12

Inderdaad even een compliment voor Lierse1997, knap hoe je blijft proberen mensen wat te leren. Lijkt me lastig wanneer je gesprekspartner niet eens het begrip 'democratie' kent, maar je blijft doorzetten. Dat verdient een compliment. Al is gezien de duimpjes blijkbaar de meerderheid niet slim genoeg voor eenvoudige materie.

26 januari 2022 om 12:01

@timbo97
Inderdaad, namens mij ook een complimentje voor Lierse.

OFF: Ik vraag me weleens af of Lierse nou een Belg is, of een Nederlander die gewoon supporter is van Lierse. In alle gevallen even goede vrienden

25 januari 2022 om 23:26

Haha wat een discussie weer. Ik begrijp eigenlijk niet waarom sommigen hier, waaronder ikzelf, er nog tegen in (willen) gaan. Het is volkomen kansloos. Toch doe ik het ook keer op keer Echt, @socifofan1 / aqua1 / Sjaakie075: de emoties erachter zijn te begrijpen, de denkstappen ontbreken alleen volkomen. En nee, ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar jullie al helemaal niet.

26 januari 2022 om 09:14

Zelden iemand gezien met zulke trieste/hersenloze bijdragen. "iemand heeft een andere mening dan ik? Dan zal hij wel vaccineren als hobby hebben." Wat een niveau. Hopelijk heb je morgen nog een lesje maatschappijleer, want als je al ouder bent dan dat is je toekomst echt ten dode opgeschreven.

26 januari 2022 om 09:26

Je hebt twee soorten mensen in de wereld. Eén die hun wijsheid altijd overschatten en één die hun wijsheid onderschatten. Mensen die jij noemt staan niet bekend omdat zij de wereld in het grijs zien, maar gedragen meer als een harde kern voetbalsupporters die de wereld alleen in zwart-wit zien. Het is altijd zij tegen ons en hun tegen hen. Laten we om deze mensen niet druk maken, heb juist medelijden dat zij niet beter weten en ermee moeten leven.

26 januari 2022 om 09:54

Zeker waar en dat medelijden heb ik ook wel. Maar als je geen tegenwoord geeft, gaan ze wellicht iets te veel in zichzelf geloven. Dat wil je dan ook weer vermijden.

De 1/3 capaciteit is excact hetzelfde als horeca, niet essentiële winkels, bioscopen etc Namelijk 1 persoon per 5 m2. Clubs hebben niet echt een punt vind ik. Bovendien weet ik nou al dat ze die anderhalve meter en zitplaatsen helemaal niet kunnen handhaven. Misschien is dat we het echte bezwaar maar gaan ze liever niet weer met de onmacht bloot.

Alle sectoren hebben een grote mond maar uit eindelijk gaan ze toch allemaal met het kabinet mee . Als ze echt voet bij stuk houden dan laten ze ook supporters/ mensen zonder coronapas binnnen

26 januari 2022 om 02:00

Idd ...ik heb al 23 jaar SC bij RKC. Maar geen QR pas. Omdat ik dat totale onzin vind. Een gevacc kan nl best besnet zjjn!!
Dys of 1G beleid of niks. Ik heb verder geen zin meer om mee te helpen aan de RutteKaag politiek wat ik desastreus vind

Hopen dat er iemand tussen zit met echt lef: zeggen dat het kabinet gelijk heeft en een sector als profvoetbal geen extra voorkeursbehandeling verdient. In plaats van dit alleen maar voor zichzelf opkomen en roepen wat (een deel van) de supporters wil horen.

25 januari 2022 om 21:53

Ben maar niet bang dat gaat niet gebeuren

Ik kan me er wel in vinden eigenlijk. Eindelijk een keer gelijke monniken gelijke mondkappen. Alle sectoren dezelfde regels. Of die regels zijn wat het moet zijn, is een andere discussie. Iedereen om 22:00 dicht. Zelfde bezetting. Geen gegil van sectoren die vinden dat andere sectoren open kunnen of juist niet.

26 januari 2022 om 10:55

Jaa das flauw Sjikkes, dat zeg jij alleen maar omdat we fan van Vitesse zijn

De volle stadions gaan ze niet voor elkaar krijgen
Eerst meer mensen een vaccinatie en eerst wachten ze de cijfers af met deze nieuwe maatregelen

Dus carnaval mag van Rutte wel doorgaan maar stadions maar voor 1/3 gevuld...snap u het nog?
Nou kom ik uit Oeteldonk en carnaval betekent: met 150.000 mensen op een oppervlak van 1 vierkante km zuipen, flirten, dansen, vrijen, nog meer suipen, 5 mensen per mxx2, nog meer ..nog meer en weet vrijen en neuken .

En dat echt niet op 1.5 meter met mondkap Rutte....hoe dom kun je zijn?

26 januari 2022 om 08:56

Carnaval is over een maand. Tegen die tijd zouden stadions mogelijk ook weer vol zitten. Daarnaast moet men zich ook bij carnaval houden aan de geldende maatregelen. Mogelijk dat dat wordt geschaard onder evenementen. Ben anders benieuwd hoe de steden en cafés de 1,5 meter gaan handhaven..

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 2.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren