Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester City speelt sterrenensemble van PSG van het veld

Laatste update:

Manchester City heeft zich woensdagavond in de Champions League verzekerd van groepswinst in Groep A. De ploeg van Josep Guardiola won in eigen huis met 2-1 van Paris Saint-Germain. In het andere duel won RB Leipzig met speels gemak op bezoek bij Club Brugge (0-5), waardoor de Duitsers de derde plek van de Bruggenaren overnemen. Beide ploegen hebben momenteel vier punten.

Manchester City - Paris Saint-Germain 2-1
De ploeg van Josep Guardiola, waar Nathan Aké op de bank begon, kende een sterke openingsfase in het Etihad Stadium. Een kopbal van Rodri werd van de doellijn gekopt door Presnel Kimpembe en vervolgens kreeg Riyad Mahrez een grote kans om de thuisploeg op voorsprong te schieten. Achraf Hakimi stond echter in de baan van het schot. Ook hij behoedde PSG met een kopbal voor een achterstand. Na ruim een half uur spelen viel de bal voor de voeten van Ilkay Gündogan, die de bal vanuit kansrijke positie op de paal schoot.

In de eerstvolgende aanval werd City direct weer gevaarlijk. Gündogan gaf mee op Mahrez, die het probeerde met een laag schot in de lange hoek. Keylor Navas behoedde de ploeg van trainer Mauricio Pochettino met een prima redding voor een achterstand. Op slag van rust kreeg Kylian Mbappé uit een counter een goede mogelijkheid om de bezoekers op voorsprong te zetten. De aanvaller schoot echter ruim over. De tweede helft was vijf minuten onderweg, toen PSG tegen de verhouding in op voorsprong kwam. Na een vlotlopende aanval viel de bal via Kyle Walker voor de voeten van Mbappé, die door de benen van Ederson de openingstreffer aantekende: 0-1.

Na ruim een uur spelen was de gelijkmaker van City een feit. Rodri stuurde Walker weg met een steekpass. De rechtsback gaf voor, waarna Raheem Sterling met de punt van de voet via de binnenkant van de paal binnenschoot: 1-1. Twintig minuten voor tijd werd Navas weer eens getest door een doelpoging van Gabriel Jesus, die het vanuit een moeilijke hoek probeerde. De thuisploeg drong verder aan en kwam in de 75ste minuut op fraaie wijze op voorsprong. Mahrez gaf voor op Bernardo Silva, die teruglegde op Jesus. De aanvaller werkte van dichtbij binnen: 2-1.


Club Brugge - RB Leipzig 0-5
De thuisploeg, met Noa Lang en Bas Dost in de basis en Ruud Vormer op de bank, keek na een klein kwartier tegen een achterstand aan. André Silva profiteerde van geklungel in de defensie van Club Brugge. De aanvaller vond Simon Mignolet op zijn weg, waarna de rebound voor Christopher Nkunku was: 0-1. Vijf minuten later wist RB Leipzig de marge te verdubbelen, toen Brian Brobbey in de zestien werd gevloerd door Kamal Sowah. Emil Forsberg schoot de bezoekers vanaf elf meter in Groep A op onderling resultaat voorbij Club Brugge: 0-2.

Nog binnen het half uur wist RB Leipzig de score verder uit te breiden. Angeliño slingerde de bal voor in het zestienmetergebied en vond Silva, die de bal op knappe wijze in de lange hoek kopte: 0-3. Op slag van rust maakte Forsberg het leed voor de thuisploeg nog groter. De Zweedse aanvaller verschalkte Mignolet van een meter of achttien met een laag schot in de korte hoek: 0-4. Gescoord werd er in de tweede helft niet meer. Trainer Achim Beierlorzer gunde de achttienjarige Nederlander Solomon Bonnah in de slotfase nog wel zijn Champions League-debuut. Diep in blessuretijd was het slotakkoord voor Nkunku, die van rand zestien doel trof: 0-5.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 november 2021 om 23:03

Ik vind dit wel een goed punt. Opvallend dat hij sinds hij het vaccin heeft genomen over het veld sjokt als een oude dame.

24 november 2021 om 23:04

Volgens mij is de uitslag al gelekt en Messi gaat hem krijgen. Als we die geruchten geloven, wordt Lewa voor de tweede keer op rij bestolen.

24 november 2021 om 23:04

haha Salah en Benzema. Een jaar duurt langer dan alleen de afgelopen 2/3 maanden he? De enige die in aanmerking zouden mogen komen voor de Ballon D'or zijn Lewandowski en Messi, niemand anders. Jorginho niet, Salah niet, Benzema niet, Ronaldo niet, Kante niet etc.

24 november 2021 om 23:01

En de wedstrijd zelf?

24 november 2021 om 23:01

Begint het nu weer, kom op zeg. Hou er eens mee op. Beide geweldige spelers(geweest) de Messi van 2008/2015 was weergaloos. De Ronaldo van 2013 /2018 ook. Elke keer dat goat gelul.

24 november 2021 om 23:01

'Vroeger wandelde Messi nog wel eens als de tegenstander de bal had, maar was hij aanvallend oh zo belangrijk.' Zijn we even vergeten dat Messi vorig jaar rond de 30 goals en 20 assists leverde voor Barcelona en Argentinië met 9 G/A in 12 wedstrijden hoogstpersoonlijk de Copa bezorgde? Dat was nog geen half jaar geleden...

24 november 2021 om 23:01

Het zal weer een niveautje worden onder de reacties.

24 november 2021 om 23:02

@realmin, het boeit echt niemand wie de zogenaamde goat is. Kap eens met dat gedoe. Altijd maar die vergelijking. Overigens geheel terecht overwinning van City. In dat PSG zit echt nul voetbal, saai om te zien.

25 november 2021 om 00:17

Blijkbaar “ boeit “ het jou wel veel dat Messi zijn 7de ballon D’or gaat winnen.
Het zit je wel diep omdat je van binnen weet dat hij het ook verdiend maar je durft het niet toe te geven.
Wat ik al eerder zei in deze topic er zijn zoveel haters en mensen die provoceren ook tijdens live mee praten wat een grap het is allang bed tijd voor jullie.

25 november 2021 om 01:07

Het gaat er niet om of jij 1 van de weinige Real fans ben die zegt dat Messi op zijn piek beter is. Jij zegt dat Messi zwaar teleursteld wat echt onzin is hij heeft niet eens veel wedstrijden voor PSG gespeeld: Weet jij uberhaupt wel hoeveel minuten Messi totaal heeft gespeeld voor PSG en hoeveel minuten Ronaldo al heeft gespeeld voor Manchester United? Jij zegt letterlijk Ronaldo presteerd altijd en is constant wat ook niet waar is ken je feiten gap.
Ik kan jou niet serieus nemen zeker niet na deze avond met al die trolls tijdens live mee praten en in deze topic en jij doet precies hetzelfde haha.
Lekker naar bedje toe gaan pik is beter voor jou en de mensen die wel op een normale manier kunnen reageren en weten waarover ze praten 👍🏽👍🏽

City als dikverdiende winnaar. Wat spelen die goed als ploeg zeg. Uitslag had veel hoger kunnen zijn. PSG was los zand deze wedstrijd.Bij de 1-0 van PSG zie je toch de klasse van Messi, bouwt die hele aanval op, blijft genieten om te zien. Voor de rest kwam die niet veel in het spel voor, deed er ook niet erg zijn best voor om dat wel te zijn. Rest trouwens ook niet echt. Toch wel gek, dit zijn voor spelers voor een ploeg als PSG die in de Ligue 1 speelt toch dé wedstrijden.

De 3 voorin bij Psg zijn gewoon fan van Badr Hari en nemen zijn uitspraak gewoon aan: walking in the park. Niks raars.

City overklast Psg op alle vlakken, wat een team. Voor mij de favoriet, heerlijk positiespel en razendsnelle counters.

24 november 2021 om 23:07

Ok wtf heeft Badr Hari hiermee te maken?

City was echt sterk. Wat een team!!!

24 november 2021 om 23:29

Ik denk te weten wat Barcca bedoelt. Badr zei voor een gevecht dat het een “walk in the park” zou worden (appel eitje in het Nederlands). En het leek alsof die drie voorin letterlijk in het park aan het wandelen waren.

24 november 2021 om 23:32

@Youngbull precies! Zo leek het vanavond echt met die 3 voorin. Lees hier veel over Messi, maar laten we niet vergeten dat die andere 2 ook alleen maar aan het wandelen waren.

Deed Messi eigenlijk mee?

24 november 2021 om 23:03

Hij speelde weer fenomenaal. 2x een panna gemaakt vandaag! Wauw

24 november 2021 om 23:04

Ja, jij? In heel dat PSG zit echt 0 voetbal als team. Paar individuen die het verschil kunnen maken, maar voor de rest is het niet veel. En dan ook bij een uittrap met 2 spelers in de 5 meter staan, kort geven met de intentie we gaan het uitvoetballen en dan snel weer de bal naar voren knallen. Kansloos.

24 november 2021 om 23:29

Probleem is dat de coach van Psg houdt van lompe tanks als gueye en danilo. Middenveld di maria, paredes en verrati lijkt mij al een stuk beter.

25 november 2021 om 00:09

Haha hij moet die 3 hard werkende middenvelders wel opstellen, anders blijft er verdedigend niks over. Die 3 sterren voorin wandelen bij balverlies. Veratti is natuurlijk wel iemand die ook redelijk hard werkt en altijd moet spelen. Maar een topploeg anno 2021 kan het niet veroorloven om spitsen te hebben die niks doen bij balverlies. Kijk maar naar City, Bayern, Liverpool en ook bijvoorbeeld Ajax; spitsen werken keihard bij balverlies… begint de verdediging zeker niet in de aanval, anders dan bij vele andere clubs. Daarom ben ik niet verbaasd over de tegenvallende resultaten…

25 november 2021 om 00:13

Messi neymar mbappe werkt gewoon niet. Dan moet mbappe in de spits omdat die andere twee vrijer willen kunnen spelen. Omdat messi en neymar samen net 5km per pot lopen, is psg er dan niet snel genoeg uit om gevaarlijk te zijn

25 november 2021 om 09:03

@mowgli

Verratti en Di Maria konden er niet bij zijn, uiteraard zouden ze gespeeld hebben als ze fit/niet geschorst waren.

25 november 2021 om 09:04

@elfaraondcamas

Eigenlijk wel grappig dat die 2 vroeger Real op een hoopje speelden met maar 5km te lopen per wedstrijd :D

25 november 2021 om 15:48

Jouw reactie slaat natuurlijk nergens op. Het feit dat je 6 of 7 jaar terug moet in de tijd zegt genoeg maar jij zit blijkbaar nog in de ontkenningsfase dat ze allebei nu gewoon niet meer zo goed zijn en het verschil maken.

24 november 2021 om 23:04

Hij verdeelde het spel. Hij ging niet hangen in de 16 meter 90 minuten lang

24 november 2021 om 23:17

“Hij verdeelde het spel”, wanneer als ze hem aanspeelden op die 1 vierkante meter waar hij stond te wachten op de bal. Kom op hè stop eens wat peper in je reet en ga eens wat doen man dan kun je laten zien dat je de beste was/bent

24 november 2021 om 23:21

Bij de gelijkmaker loopt cancelo zo weg uit de rug van Messi. Messi zet geen druk, laat cancelo aan de bal. Bal verplaats zich naar de andere kant en daar valt de gelijkmaker uit. Dan mag je Messi zijn maar als coach zou ik je direct wisselen.

25 november 2021 om 01:03

Youngbull

Jij zou Messi helemaal niet wisselen, en maar groot praten.

24 november 2021 om 23:06

Ergerde me echt mateloos aan die 3 koningen voorin. Gadverdamme dat je werkelijk niet wil rennen in een wedstrijd. Ze wandelen als City de bal heeft en soms staan ze stil als standbeelden. Zie je die andere 7 veldspelers die alle gaten moeten dichten voor ze. Tja zo kom je nergens.

24 november 2021 om 23:14

Mbappe en Neymar rennen nog wel hoor, alleen Messi was een beetje aan het rondkijken en lekker met zijn haar aan het spelen. Toch nog een soort van assist met een mislukte voorzet. Ik ben wel benieuwd wat hij zou zeggen als je de beelden terugkijkt en hij wandelt daar een beetje en iedereen om hem heen rent zich de longen uit het lijf. Ik vraag me echt af wat hij dan denkt.

24 november 2021 om 23:15

@modricMagic, helemaal eens met wat jij zegt. Als team is dat PSG echt een verschrikking hoor. Ze willen bij een uittrap de bal kort geven op de twee cv's in hun eigen 5 meter gebied om vervolgens een lange bal te geven omdat ze voetballend niks kunnen. En inderdaad die 3 voorin doen gewoon niks. Het zit bij die gasten allemaal veel te hoog in hun bol door al die miljoenen en aandacht. Maar werken als het niet lukt kunnen ze niet. Echt verschrikkelijk!

25 november 2021 om 00:50

Ik zag hem bij de 2-1 van City sjokkend wat lucht dekken.

Manchester City speelde echt weergaloos en dat zonder De Bruyne, Foden, Laporte etc. Had al 5-1 moeten staan als je die kansen zag. PSG weer drama qua spel. Je kan niks met die 3 voorin die alleen maar zitten te wandelen. Je zag City zelfs achterin de bal rond tikken omdat die 3 voorin toch geen stap extra willen verzetten. Die andere 7 veldspelers moeten zoveel arbeid leveren dat dat nooit gaat werken. Op papier ziet het er leuk uit maar in de praktijk gaat dat natuurlijk nooit werken. In de Ligue 1 kom je er mee weg omdat je verreweg de beste spelers hebt. Maar in de CL moet je als team goed zijn, dus iedereen moet zijn steentje bijdragen zowel aanvallend als verdedigend.



24 november 2021 om 23:13

Bij PSG was verratti afwezig, belangrijkste speler op het middenveld he.
Neemt niet weg dat City 100x beter was.

PSG gaat dit seizoen echt niet de CL pakken. Zelfs in de Ligue1 lijkt net soms zo moeizaam te gaan. Messi was vandaag opnieuw redelijk onzichtbaar. Het gemak waarmee city in de zestien van de tegenstander geraakt is echt bijzonder. City en Bayern zijn voor mij de absolute favoriet voor de CL-winst.

25 november 2021 om 00:53

Vergeet Liverpool niet. Loodzware groep en alles gewonnen tot nu toe!

25 november 2021 om 01:15

En Chelsea is ook echt heel goed dit seizoen. Meerdere kanshebbers!

Veel mensen denken er anders over maar ik gun City die CL wel (mochten wij hem niet winnen). Spelen altijd zo een heerlijk dominant voetbal, zelfs tegen de grootste clubs van Europa! Mooie club.

24 november 2021 om 23:34

Mooie club? Als peppie daar weggaat valt het helemaal uit elkaar. Pep is voor mij by far de best trainer van de laatste pak en beet 15 jaar. Helaas zullen we hem nooit bij Real zien.

24 november 2021 om 23:40

Als pappie echt zo’n grote trainers is dan gaat hij terug naar Barcelona en de club terug brengen naar de top met “beperkte” middelen. Wat hij nu doet bij City slaat werkelijk nergens op; sinds zijn komst meer dan n miljard geïnvesteerd in de selectie kom op dan mag je ook wat voor terug verwachten.

24 november 2021 om 23:48

@Rhino United heeft met een miljard 1x de Europe League gewonnen en nog een keer de FA Cup geloof ik in 8 jaar tijd.

24 november 2021 om 23:49

Ja zekers want PSG, Chelsea of ManU spelen ook heerlijk voetbal met al die miljoenen die ze hebben uitgegeven. Pep laat zijn ploeg altijd mooi verzorgde voetbal spelen.

25 november 2021 om 00:08

@ylr87; het gaat om de statement van Redondo dat Pep de beste trainer is afgelopen 15 jaar. Daar ben ik niet mee eens ten eerste gezien Man City van alle clubs het meeste heeft uitgegeven aan spelers. Ten tweede vind ik dat wat Klopp met Liverpool heeft gepresteerd stuk indrukwekkender is; hij stapte binnen tijdens roerige en sportief slechte periode en heeft zonder al te veel vedettes aan te trekken werkelijk een voetbalmachine opgetuigd. Als je kijkt naar werkelijk rendement staat Zidane uiteraard steevast bovenaan met zijn back to back CL overwinningen.

25 november 2021 om 00:09

Pep is geniaal maar ik schat Klopp nog hoger in. Mourinho was ooit minstens zo geniaal als Pep, maar hij is z'n eye of the tiger echt kwijt

25 november 2021 om 00:16

Het is denk ik stiekem peps natte droom om madrid te trainen. Ik kan me altind alleen een beetje storen dat hij altijd zonder spits wil spelen. Toen die jesus erin kwam werden ze ook gevaarlijker. Verder vind ik dat Tuchel ook in dat rijtje thuis hoort

25 november 2021 om 00:37

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar Pep is een geboren Catalaan, die zelfs weigert om de Spaanse ploeg te coachen en alles wat vanuit de koning (uit Madrid) komt naar de prullenbak te verwijzen. Volgens mij loopt hij nogsteeds met dat krulletje als protest tegen die gevangen genomen Catalaanse politici. Ik help je uit je natte droom, Pep is de laatste persoon op AARDE die Real Madrid zou coachen.

25 november 2021 om 14:34

Hahahaha sorry hoor ik kom het niet laten, maar HZ7 waarom zo serieus? Is toch logisch dat ie gewoon een grapje maakt joh.

25 november 2021 om 15:53

Hahah ja ik zie dit ook niet gebeuren nee dus rustig maar hoor. Dat hij zo tegen spanje is etc etc, hoeft trouwens niet te betekenen dat hij dit niet stiekem zou willen.

25 november 2021 om 00:38

Mooi voetbal kan ik nog wel begrijpen, maar mooie club? Nee..

Waarom wordt Pochettino eigenlijk niet ontslagen? Hij heeft 1 van de beste selecties in de geschiedenis van de sport en hij bakt er niks van in de CL en niks in de Ligue 1.

24 november 2021 om 23:05

Wat moet je met 3 van de lamzakken die niks uitvoeren voorin. Het is gewoon verschrikkelijk om te zien. Die krijgen miljoen betaald en voeren niks uit zonder bal. Echt verschrikkelijk bah nare club dat PSG met z’n zogenaamde vedettes allemaal.

24 november 2021 om 23:05

Hadden Tuchel nooit weg moeten doen, niet dat ik daar wakker van lig hehe.

24 november 2021 om 23:07

Gast wat wil je doen als je 3 mannen voorin hebt waar een beetje rennen al teveel gevraagd is, als City de bal heeft. Ik zou als trainer echt boos worden. Slaat nergens op en die willen de CL winnen. Nou dan mogen ze zelf wel wat meer arbeid gaan verrichten. Ik zou Di Maria er sowieso in laten want die komt wel mee terug. Dus Neymar, Mbappã© of Messi moet je maar opofferen.

24 november 2021 om 23:15

Een van de beste selecties hebben maakt je ook niet direct een van de beste teams.

24 november 2021 om 23:18

@Ronaldeco10, op papier de beste aanval ja, maar selectie vind ik niet. Als je ziet hoe matig er gevoetbald wordt.

25 november 2021 om 00:19

Vond ze vorig jaar sterker dan nu. Met messi erbij werkt het gewoon niet en is heel het team uit balans

25 november 2021 om 13:21


Met 3 voorin is het team uit balans..

24 november 2021 om 23:21

Met 11 punten verschil bovenaan in Ligue 1 toch?😅 en Cl als 2e doorgaan. Spel is misschien niet om aan te zien, maar op basis van prestaties is nu nog niet veel reden tot ontslag volgens mij.

25 november 2021 om 00:39

Zegt meer over de Ligue 1 dan PSG. Maar het is niet dat PSG ieder team met 6-0 wegzet, zijn meestal magere (minimale) winsten.

Mooie titel alsof Man city een armoedig team met 0 sterren. Ik begin nu echt te merken dat de PL teams zich beginnnen te onderscheiden van andere Europese topteams ik vrees een beetje nu nog meer voor het voetbal

24 november 2021 om 23:39

Ook hele tijd Spaanse overheersing gehad. Nu de Engelsen, hebben de sterkste competitie, dus eigenlijk logisch.

25 november 2021 om 00:43

Armoedig niet, maar dit is wel precies waar ik het vanavond met m'n maten over had. PSG zijn individuele sterren, City heeft een team met topspelers die als team werken. Die hebben buiten een Sterling om geen jongens die met de kin omhoog lopen. Lijkt me precies het verschil wat vanavond zichtbaar werd.

25 november 2021 om 15:47

Sterling de kin omhoog? Hahahaha wat is dit nou voor onzin. Die jongen was uit vorm, werd op de bank gezet, had de hele media tegen zich, werd racistisch bejegend en zelfs de fans wouden van hem af. Wat deed hij? Hij bleef hard trainen, heeft niks gezegd in de media, en heeft zich helemaal kapot zitten rennen op het veld elke keer dat die speelde. En nu is die terug om alle haters als jij de mond te snoeren.

25 november 2021 om 16:52

Voel je je aangevallen ofzo? Ik deelde juist een compliment uit aan City. Persoonlijk vind ik Sterling op het veld een vervelend mannetje en vind ik dat hij die uitstraling heeft ja. Mag jij anders over denken, geen probleem.

Man je ziet echt dat de passie er niet is voor Messi. Weet zeker dat hij veel clubs kon kiezen in de zomer maar hij heeft gekozen voor ‘de beste percentage’ om de CL te winnen en het heeft gewoon slecht uitgepakt. Hij heeft gewoon helemaal geen connectie met zijn team, het lijkt allemaal maar een beetje autopiloot. Van Messi weet je al dat hij zeker op deze leeftijd niet meer zal verdedigen maar ook Mbappe en Ney lopen er bij alsof ze 35 zijn. Alle 3 tonen imo sterallures terwijl er 1 maar recht op heeft (al zou hij het ook niet moeten doen als hij de CL wilt winnen). PSG verdedigd gewoon met 7 man tegen al die infiltrerende middenvelders en flanken. Dan zie je Paredes iets zeggen tegen Neymar en zit hij daar zo macho te doen tegen zijn ploeggenoot alsof hij untouchable is of zo. De 3 aanvallers spelen ook totaal verschillende stijlen voetbal lijkt het, ze hebben helemaal geen connectie, ritme of automatisme. Mijn voetbalhart vind het zo jammer om zo een dreamteam te zien mislukken, zeker voor Messi omdat hij imo de goat is. Alleen een topcoach die het respect heeft van de sterspelers zal dit team nog kunnen redden.

25 november 2021 om 00:24

Ondanks dat messi in de top 2 beste spelers ooit thuis hoort is hij op deze leeftijd echt niet meer beter dan Neymar en Mbappe, dus heb je gelijkwaardig sterren gedrag. Ik ben het helemaal met je eens dat ze alle 3 een totaal verschillende manier van spelen hebben inderdaad, is gewoon geen match. Ik moet zeggen dat ik in prime Ronaldo en Messi wel echt het meest perfecte duo terug zie. Ronaldo als winger en messi als terug getrokken spits. Niet omdat ze beide een onmenselijk niveau halen maar ook omdat ze elkaar perfect zullen aanvullen: messi heeft ze magische steekpases en ronaldo heeft juist een 6e zintuig voor dat soort looplijnen, kijk naar zijn chemie met bijv ozil en modric.
Daarnaast werden ze ook allebij standaard door 2 man gedekt.

Voetbal wint weer eens van het anti-voetbal, gelukkig maar want lang leek het op een deja vu van de vorige pot, tot Jesus erin kwam en zich tot Motm bekroonde, geweldige invalbeurt. Had uiteraard ook gewoon moeten starten maar goed. Goeie wedstrijd van City, gedomineerd en gewonnen. Cancelo en Bernardo speelde ook weer verukkelijk.

24 november 2021 om 23:09

Vergeet Rodri en Walker niet, waren geweldig vandaag. Vind alleen dat Ederson bij de 1-0 meer had moeten doen.

24 november 2021 om 23:50

Rodri en Walker ook zeker, ook Gundo speelde weer geweldig, hoewel hij wel een goal had moeten maken natuurlijk. En mwa, weet niet of hij echt meer had kunnen doen bij die goal, vond het niet echt een blunder maar ook niet top gekeept inderdaad. Vind het wel positief om te zien dat Jesus zo geweldig inviel als spits, misschien moet Pep hem dan toch maar weer in de spits gaan zetten ipv RV?

25 november 2021 om 08:49

Die 0-1 gaat zo snel op een korte afstand dat is erg lastig voor iedere keeper.In de slowmotion ziet het er altijd sullig uit.

24 november 2021 om 23:51

Lekker gevoetbald weer vandaag. De eerste helft was het toppunt qua dominantie, terwijl de 2e helft al wat voorzichtiger was. City kan goed wedstrijden controleren.

Pep overklast Poch hier duidelijk. Het is trouwens moeilijk met Messi, Mbappe en Neymar in de basis tegen een topploeg te spelen, ze verdedigen alle 3 niet echt mee. Gabriel Jesus is trouwens een heerlijke speler zie hem graag bij Real.

24 november 2021 om 23:04

Idd had echt Di Maria laten starten, op deze manier werkt het gewoon niet tegen een team als City.

De miljonairs uit Parijs kwamen even een wandeling maken in Manchester

Compleet afgetroeft op loopvermogen en inzet en dat mag je Messi aanrekenen. Heeft de hele wedstrijd werkelijk niets gedaan. Ongelooflijk eigenlijk. Ik was kritisch op de uitspraken van Van der Vaart maar had ie dan toch gelijk? Het leek zelfs op werkweigering!

25 november 2021 om 08:51

Niet alleen messi, maar ook mbape en neymar, die 3 voorin geven 0.0 druk en verdedigen nauwelijks mee...
Heerlijk voor de opkomende backs walker en Cancelo

Het sterrenensemble is gewoon geen team en dat heeft City vandaag pijnlijk duidelijk gemaakt. Die gelukkige goal van Mbappe verbloemd een hoop, want PSG heeft alle geluk gehad dat ze niet van de mat geveegd werden. Op een paar counters na, had PSG niks te vertellen. Wat is het overigens treurig om naar Messi te kijken zo, loopt er verloren bij. Het lijkt ook totaal niet te klikken met zijn ploeggenoten.

Noem mij maar gek, maar ik hoop echt dat Ajax PSG gaat loten. Die pot kan je alleen maar winnen van deze ‘sterren’.
Want man man man wat stelde ze weer teleur zeg. Vertel mij eens wat er zo speciaal is aan dit PSG? Ja leuk dat er een paar goeie voetballers voorin staan, maar het is verre weg van een team. Het lijkt af en toe helemaal nergens op. Sowieso zou ik altijd beginnen met Di Maria, want die haalt bijna altijd een top niveau. Teveel sterren in een team is nooit goed en dat heeft psg momenteel.
Leuke pot trouwens, genoten van het tempo.

25 november 2021 om 07:47

Het blijft riskant. Zelfs gisteren hadden ze als onderliggende partij nog kunnen winnen als Neymar die kans na die mooie aanval niet had gemist.

25 november 2021 om 15:49

Altijd leuk dat amsterdamse arrogantie. PSG zou ajax met 5-0 terug naar amsterdam sturen joh

26 november 2021 om 15:06

Je snapt echt niet wat ik bedoel met: deze pot kan je alleen maar winnen hé?

Heerlijk om te zien dat PSG met zo’n ploeg wordt weggespeeld.

24 november 2021 om 23:35

Door een ploeg die twee keer zoveel heeft uitgegeven als PSG. Ik wordt van beide teams niet vrolijk. Allemaal succes wat tot stand is gebracht door oliegeld

24 november 2021 om 23:57

Je kan niet zeggen dat City 2x zoveel kwaliteit heeft in de XI als PSG. City speelt wel veel beter als team dan PSG. Vooral dit seizoen stelt PSG erg teleur. Overigens zou je zeggen dat voetbal amusement is en dat mensen kijken vanwege wat je voorgeschoteld krijgt. Ik kan niet klagen over het spel dat City ons voorschotelt. Ik kijk voor het spel en dan zie ik liever teams die mij kunnen vermaken door het spelletje goed te spelen. Of het geld van een sheik, Aziatische merchandise of hippe sponsorship deals komt interesseert mij dan niet zoveel.

25 november 2021 om 00:12

Daar heb je zeker gelijk in. Doelde meer op die drie voorin bij PSG.

25 november 2021 om 00:21

City speelt best mooi voetbal en PSG voor de komst van Messi (echt 1 steraanvaller teveel) ook wel, maar die clubs met al die geldschieters staan straks op eenzame hoogte. Waarschijnlijk komt Newcastle daar ook nog bij en wat gebeurd er dan met de clubs die beleidsmatig geld genereren en hard getroffen zijn/worden door alle Corona ellende?

25 november 2021 om 03:56

Straks? Clubs met geldschieters domineren al jaren hoor. O.a Chelsea en RealMadrid zijn ook zeker niet vies van een handje vol met aangeboden geld.

25 november 2021 om 07:48

Jammer dat Pep won niet. Het team dat speelde had geen sterren en geen spits. Het was echt Pep voetbal.

25 november 2021 om 09:12

Geen sterren? Dat team heeft niet voor niks 1,5 miljard gekost. Je kan spelers als o.a. De Bruyne en Mahrez toch niet geen sterren noemen?

25 november 2021 om 12:17

De Bruyne speelde niet eens. Gundogan, Bernardo Silva en Rodri waren de sterren gisteren. Pep toont weer eens aan dat voetbal een teamsport is.

25 november 2021 om 13:13

Dat zijn nog steeds internationale stervoetballers. We hebben het niet over Ard Van Peppen en Ekkelenkamp ofzo. Dat team van City bestaat louter uit grote voetballers op Zinchenko na

ben hier wel blij mee. Mochten we de nummer 2 van deze groep loten dan heb ik veel liever PSG. City Bayern Liverpool en Chelsea moet je zo lang mogelijk ontlopen.

24 november 2021 om 23:08

Gezien de vorm van Ajax zou je juist nu al een van de enge ploegen moeten loten. Dat is namelijk veel gunstiger als je ze vroegtijdig kan uitschakelen ahha. Ik zou eerlijk gezegd als Ajax zijnde voor niemand bang zijn, want ze doen echt niet onder voor meeste ploegen tot zover. Het is enkel de individuele kwaliteiten en ervaring die voor een gat zorgen.

25 november 2021 om 08:53

En toch zou ik een liverpool, chelsea, bayern, City niet willen loten die zitten wel in een erg goede flow

Heerlijke wedstrijd met vooral City die de wedstrijd dicteerde. Had eerlijk gezegd vooraf al een 2-1 van City verwacht, omdat ze ook in de heen wedstrijd oppermachtig waren en enkel scherpte misten. Ze leken geen enkel moment hier vandaag met 0 punten te eindigen na de match. PSG verdedigde eerste helft enorm knap en wist veel ballen weg te werken, maar echte kansen leken bijna niet mogelijk op een counter van Mbappe na. Tweede helft ieder scherper en met beetje geluk toch nog een countergoaltje. De rest van de wedstrijd werd gewoon gedomineerd door City.

Ze misten echt een type veratti of Di Maria eerder in de wedstrijd, maar je ziet duidelijk dat de coach op dit moment geen raad weet met al deze sterren. Drie heren voorin lijken zelden mee te verdedigen en als je dat vergelijkt met de heren van City dan is het een wereld van verschil. Die spelen zo veel volwassener en in teamverband. Bij City lijkt de gunfactor naar elkaar ook veel groter voorin, terwijl ik soms Mbappe en Neymar elkaar zie overslaan.

Het team dat er nu staat bij PSG lijkt in mijn ogen zelfs minder stabiel dan die van vorig seizoen. Nu moeten sommige nieuwe spelers aan elkaar zien te wennen en als je straks in de KO een Liverpool of Bayern treft heb je gelijk hoop werk te doen. Ik zie zelfs Ajax van dit PSG winnen over twee wedstrijden gezien de vorm van beide ploegen. Het is niet te geloven hoe slecht de coach van PSG met dit selectie weet te presteren tot zoverre. Als we de geruchten mogen geloven dat hij United wil coachen dan hoop ik dat het snel gebeurd.

Gefeliciteerd City fans, terechte overwinning! Gezien de poules die al vast staan voor de nummer 1 en 2 zijn er al paar echte krakers in de opkomst! Kan niet wachten!

Ik wil graag nog hieraan toevoegen dat het opvallend is dat Mbappe als een oude dame over het veld sjokt sinds hij het vaccin heeft genomen. Ik vind dat toch wel merkwaardig.

25 november 2021 om 08:56

Geef het vaccin maar weer de schuld, hij moet gewoon werken voor zijn geld net als neymar en messi... geen excuses mogelijk

Afgrijselijk PSg, City dat echt dik verdiend heeft gewonnen. Ze mogen dan wel met miljoenen smijten, ze laten ook wel het beste voetbal zien bij momenten. PSG daarentegen is gewoon een gedrocht, hoe is dit mogelijk? Oh ja, vergeten: Pochettino is daar coach natuurlijk. Ze willen eindelijk eens de grote beker winnen en dan trekken ze een coach aan die nog nooit iets gewonnen heeft. Logica...

25 november 2021 om 08:58

Je kan niet alleen Poch. De schuld geven.
Als je voorste 3 allemaal verzaken om maar enigzins het team te helpen druk zetten/verdedigen dan is het erg lastig tegen teams als city, livepool, bayern, chelsea

City is een gekocht team, maar gelukkig wel eentje waar ze willen aanvallen en vermaken. Dan heb ik er niet eens zoveel moeite mee, maar wanneer je honderden miljoenen hebt geïnvesteerd en het lijkt nog steeds nergens op dan zakt mij daar de broek van af.

City terecht winnaar. Wel genoten van de wedstrijd als je ziet hoe beide ploegen onder de druk kunnen uitkomen en spelers nooit in paniek raken. PSG moet kappen met die lompe tanks op het middenveld en de 3 voorin wat meer energie erin steken.

Kan persoonlijk erg genieten van paredes zijn strijd maar hij moet die theaterschool wel even achterwege laten.

25 november 2021 om 09:00

Dat is typisch zuid Amerikaans temperament, dat gaat er nooit uit

Blij met uitslag!
Frankrijk minder punten voor coëfficiënt en liever Psg loten dan city voor Ajax.

Man ik erger me aan de reacties hier, ze spelen tegen misschien wel het beste team uit Europa en worden 2e kan gebeuren, we weten allemaal dat teams als City, Bayern gewoon voetballend beter zijn, Liverpool ook, maar de rest? Chelsea en de rest die hopen echt niet dat ze Psg loten de volgende ronde. Het middenveld is trouwens wel echt belabberd, vind het makkelijk om weer alle schuld op Messi te schuiven maar dat hoort erbij. Speelde een redelijke wedstrijd met de ballen die hij kreeg. Want veel had Psg de bal niet.

Denk oprecht dat Ajax voetballend beter is dan dit Psg.

24 november 2021 om 23:40

Weer verdedig je Messi, ongelooflijk dat je zegt dat jij objectief bent, zelfs je account 19messi33 verwijderen helpt niet om objectief te zijn. Is toch niet normaal dat hij wandelt en zijn man telkens laat lopen waar een goal uitkomt.. zelfs nou ben je niet kritisch op je held Messi.

24 november 2021 om 23:51

Net zoals jij altijd je idool C.Ronaldo verdedigt want toen city 0-2 won van united had je ook geen kritiek op Ronaldo die niks deed. Zelf ben je nooit Objectief dus totaal geen recht van spreken jij.

24 november 2021 om 23:54



Het gaat hier om Paris. Snap niet waar je nou oftopic gaat. Kijk naar jezelf je bent nooit objectief over Messi. Wat heeft Ronaldo met met dit topic te maken?

25 november 2021 om 00:11

Heeft er niks te maken. Gaat erom dat jij zelf nooit objectief bent over Ronaldo. En dan ga je andere beschuldigen van niet objectief zijn. En ik ben geen fan van Messi of Ronaldo dus waar heb je het over?

25 november 2021 om 00:31

Nou je kan zeggen wat je wil, maar ook als Ronaldo een bagger wedstrijd speelt probeerd hij het wel van minuut 1 tm 90. Als messi net zo slecht speelt doet hij steeds minder

25 november 2021 om 01:13

Aqua

Hoe speelde Ronaldo tegen City? Net zo slecht of ik bedoel nog slechter, maar omdat hij meer rent ziet het voor jou en vele er beter uit. Het zal me ook een zorg zijn wat jij vindt, Messi speelde een redelijke partij, verdedigend was het niet goed van de 3 heren, maar waarom val je mij constant aan? Je bent echt een kansloos figuur. Ronaldo is in jou ogen de beste maar je hebt dam ook de slechtste ogen van de wereld. We praten over eem paar weken wel weer als beidem teams elkaar loten, en dam wil ik geen excuses horen als Psg United eruit knikkert door Messi.

Je kan rennen zoveel je wilt maar als je een bal niet kan kaatsen of een dribbel kan uitvoeren dan blijft er weinig over. Ronaldo wordt nooit bekritiseerd door jou, heeft al 5x verloren en geen enkele keer heb ik jou horen zeggen dat hij slecht speelde. Telkens was het, Maguire, het team Ole kan er niks van, vind je maar eem kansloos figuurtje

25 november 2021 om 00:12

Messi was belabberd slecht net als Neymar en Mbappe. Je kan moeilijk het middenveld de schuld geven als die moeten rennen voor en hunzelf en ook die 3 voorin. Lekker makkelijk Messi niet de schuld geven maar die was net zo medeplichtig.

Wat heb ik toch weer gelachen om bepaalde mensen deze wedstrijd altijd maar weer provoceren en haten.
Het klopt dat City beter was als PSG maar City is een tram wat beter op elkaar is ingespeeld.
Dan hoor je vervolgens Messi is aan het wandelen?
Maar Mbappe en Neymar deden precies hetzeltde en hadden ook geen zin om elke keer mee te verdedigen.
Als Donnarumma, Veratti en Ramos er weer bij zijn word het ook een ander verhaal. Geef PSG nog wat meer tijd en iedereen gaat zien dat ze binnenkort ook beter voetbal gaan laten zien en meer zullen scoren.

Eeuwige zonde dat je psg over city koos,Beste competitie misgelopen en een gretige team dat altijd wil winnen en de beste coach voor Messi.Maarja je vriendje Neymar achterna gaan…

25 november 2021 om 01:09

City had net Grealish gekocht..konden volgens mij Messi al niet meer betalen. Daarnaast was er volgens Pep nooit echte contact tussen de twee voor een eventuele overgang. Terwijl PSG meteen alles op orde had om hem binnen te slepen. Dat hij PSG over City koos is voor mij ook enorm zuur. Vooral omdat Ronaldo bij United speelt. Hadden we nog een keer deze twee grootheden op hoogste niveau met elkaar kunnen zien strijden in een Engelse derby pfft. Als je het zo bekijkt is het eeuwig zonde. Vergeet alleen niet dat spelers van City al paar jaar aan elkaar gewend zijn geraakt en goed kunnen vinden. Bij PSG moet dat nog komen.

25 november 2021 om 08:21

Hij had toch gewoon heel veel salaris in kunnen leveren? Dan had ie nou in de beste competitie gespeelt ipv die farmers league. Hij dacht gewoon de easy weg te kiezen. Lekker statpadden in de ligue 1 en een champions leageu beschrijven.

Hoop dat Van Gaal nog even wat highlights van Brugge heeft meegepikt, want Noa Lang heeft zich volledig gediskwalificeerd. Maakte een pure frustratie tackle, vol van achteren, vliegend en met gestrekt been, die elke normale scheidsrechter als donkerrood had beoordeeld. Op een eindtoernooi kun je zo'n losgeslagen projectiel niet gebruiken. Hij heeft zichzelf niet in de hand.

25 november 2021 om 11:25

Berghuis ook maar niet meenemen dan?

25 november 2021 om 14:24

Spelers met zo'n kronkel zijn op een eindtoernooi killing.

Tegen dit PSG heeft elke club kans. Zolang die voorste 3 niks doen in verdedigend opzicht heb je altijd een man meer in balbezit. Zie Ajax op een goede dag dit PSG afstraffen. Ze missen gewoon een leider, een Thiago Silva. Wellicht dat Ramos dat na de winter kan maar voor nu zijn clubs als Chelsea, Bayern, City en Liverpool een stuk sterker. Met name omdat van die clubs elke speler vecht voor iedere centimeter. Ik noemde Ajax hiervoor als voorbeeld van een club met een (veel) mindere selectie, maar wel een team dat strijd als 1 geheel. Ook ploegen als Villarreal, Atletico en Benfica zie ik het dit PSG enorm moeilijk maken.

De grote redder van United! Die Poch bewijst keer op keer dat hij geen coach voor de top is.
Het past wel uitstekend in het falende beleid van United dat ze hem gaan aantrekken...

PSG is echt het kneuzigste topteam ooit. Ik hoop dat Ajax ze loot en van het veld tikt. Vooral die drie voorin, dat kan toch niet. Dat je 1 ster in je team hebt die zich te goed voelt om te rennen ok, maar drie is wat veel.

Het Ajax van België is toch meer het Ajax onder Frank de Boer.

Gaan we het nog hebben over die schandalige tackle van Noa Lang? wat een smerige frustratie tackle zeg, heeft heel veel geluk dat hij hier alleen maar geel voor kreeg, want volgens mij had hij bij elke andere scheids het veld mogen verlaten.
En waarom speelt vormer niet? dat was toch tot kort geleden toch gewoon de aanvoerder daar?

25 november 2021 om 09:07

@juweel

Heel Brugge speelde gefrustreerd gisteren, maar dit is dan ook typisch Belgisch vind ik. Op zo'n belangrijk moment geven ze nooit thuis... Je begint heel leuk met 4 op 6 om er dan op zo'n manier uit te gaan.

Dan vond ik die van Balanta nog erger, plant die een kniestoot in het gezicht van Nkunku.

Ik vind het jammer voor Messi.. Zijn carrière gaat als een nachtkaars uitgaan als die nog lang bij PSG plant te blijven. Ik neem het niet per sé op voor Messi, want ik vind ook dat hij niet vrijuit gaat. Je mag wat meer moeite doen ook, zeker als je bij een nieuwe club komt.

Laporta, doe er alles aan om hem terug te halen in 2023. Die jongen is niet gelukkig bij PSG, dat zie je aan alles.

Wat een kop weer van dit artikel, alsof Man City een ploeg is met een kleine begroting en weinig sterren. Het zijn allebei 2 geld clubs

25 november 2021 om 14:20

Ik denk dat je de betekenis van ''sterren'' dan nog eens goed moet gaan onderzoeken. Noem eens een absolute sterspeler bij Manchester City wie gisteravond speelde? Normaal gesproken kun je de Bruyne zeggen maar die was er niet. Bij PSG lopen 3 absolute sterren voorin, dus de kop van dit artikel klopt gewoon 100 procent. Nogmaals, je iets beter gaan inlezen betreft de betekenis ''sterren"

25 november 2021 om 15:29

Eens dat er bij PSG 3 sterren voorin lopen maar de spelers van PSG zouden ook zo voor een City kunnen spelen qua salarishuishouding etc. En wat ik bedoel is dat de spelers van Mancity nou ook niet bepaald koekebakkers zijn en niks hebben gekost. Een dergelijke titel zou ik persoonlijk pas van toepassing vinden wanneer een (met alle respect) Nederlandse club PSG van het veld tikt. Maar goed dat is mijn mening.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren