Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord wil duel verplaatsen: ‘KNVB geeft Ajax wel toestemming’

Laatste update:

Feyenoord wil de thuiswedstrijd tegen Heracles verplaatsen, maar volgens De Telegraaf en het Algemeen Dagblad gaat de KNVB niet mee in die wens. De leiding van de Rotterdamse club pleit voor een nieuwe midweekse datum in december, terwijl de voetbalbond het duel alleen een dag wil vervroegen. Feyenoord zet in op verplaatsing van de ontmoeting met Heracles vanwege de start van de groepsfase van de Conference League.

Het bestuur van Feyenoord beroept zich op afspraken die zijn gemaakt met de KNVB over het meedenken met de Nederlandse clubs die in Europa actief zijn. De uitwedstrijd tegen Maccabi Haifa in de Conference League staat gepland voor 14 september, slechts twee dagen na het thuisduel met Heracles. Feyenoord zou normaal gesproken op donderdag spelen, maar vanwege een Israëlische feestdag is de wedstrijd nu twee dagen eerder.

“Wij willen om vele redenen niet op zaterdag spelen en hebben dat aangegeven bij de KNVB. We willen graag de wedstrijd verplaatsen naar een midweekse avond, bijvoorbeeld begin december“, laat een woordvoerder van Feyenoord weten aan het Algemeen Dagblad. “Daar zijn vele redenen voor, waar wij ook niks aan kunnen doen. Allereerst is de wedstrijd dus met twee dagen vervroegd. Ook is er sprake van een verlengde interlandperiode door de FIFA, waardoor een belangrijke speler als Luis Sinisterra op zaterdag 12 september nog niet beschikbaar is. Verder zijn er ook tal van andere (basis)spelers van ons nu actief bij diverse nationale elftallen.“

“Verder lijkt verplaatsing ons juist wegens de afgesproken bescherming van Europese clubs, waar vorige week helaas ook al geen uitvoering kon worden gegeven“, vervolgt de zegsman van Feyenoord. “De uitwedstrijd bij FC Utrecht uit bleef op last van de burgemeester helaas gewoon op 12.15 uur staan. We zien ook niet in waarom dit niet zou kunnen, aangezien de KNVB Ajax al wel toestemming heeft gegeven om de thuiswedstrijd tegen Willem II van zaterdag 4 december te verplaatsen naar een midweekse avond.“ De KNVB laat weten dat er een herziening plaatsvindt van het competitieprogramma. Feyenoord hoopt volgende week definitief uitsluitsel te krijgen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja maar conference league was geen europees voetbal toch?

1 september 2021 om 17:14

Pas groepsfase is definitief europees voetbal. Voorrondes tellen niet mee.

1 september 2021 om 17:22

En die regel heb jij zojuist bedacht Pablo?

1 september 2021 om 17:27

Nee dat dacht ik eigenlijk omdat daarvoor nog voorrondes/kwalificatie genoemd worden. En je pas bij groepsfase een zak geld krijgt.

1 september 2021 om 17:29

Helaas niet. Feyenoord betaald nu pas de bonussen en spelers als Berghuis en Pratto alsmede Advocaat en staf hebben er geen recht op.

1 september 2021 om 17:37

Simpelweg omdat de Conference League niet in de contracten stond, niet omdat dat geen Europees voetbal zou zijn.

1 september 2021 om 19:54

Je kan niet ondertussen de regels veranderen en denken dat dit niet doorgevoerd hoeft te worden in contracten. Bij het tekenen van die contracten bestond de Conference League niet en had Feyenoord met deze plek gewoon Europa League gehaald. Europa League stond in die contracten voor het laagste Europese toernooi, een fatsoenlijke club had dat nu gewoon betaald, omdat dat de insteek van de onderhandelingen was.

2 september 2021 om 10:56

Nijogeth, advocaat zocht de media op en sprak gelijk al over een rechtszaak. Ik denk niet dat je dan nog moet verwachten dat een club nog coulant kan of moet zijn.

1 september 2021 om 17:14

Haha scherp! En om idd even inhoudelijk te reageren.. met Conference League haal je minimale punten binnen voor NL, dus die vergelijking van Fey is redelijk misplaatst.

1 september 2021 om 17:18

Dat is hij niet ze halen gewoon de zelfde punten binnen. Jou verhaal gaat alleen op als je doorgaat. Winst en gelijkspel levert net zoveel op als in de CL

1 september 2021 om 17:19

In de conference league krijg je net zoveel coëfficiënt punten als in de CL en EL?

1 september 2021 om 17:22

Klopt en zeker vanaf nu want de bonuspunten zijn al gegeven (daarom heeft Ajax al 4 punten). Alhoewel je in de CL en EL ook weer bonuspunten krijgt voor eerste of tweede in te groep dus theorisch gezien kan je in de CL meer verdienen (praktisch zal het in de EL en UECL eenvoudiger zijn).

1 september 2021 om 17:38

Man man man, probeer je een beetje bijdehand te doen en dan sla je zo de plank mis. Een winstpartij is net zoveel waard als in de Cl en de EL. Bij de CL worden er alleen meer bonuspunten uitgedeeld en kun je ook nog de El in als je afvalt.

1 september 2021 om 17:42

Eigenlijk erg dat clubs in een nog mindere Europese competitie ook punten kunnen verspelen. Net wat je nodig hebt.

1 september 2021 om 19:05

Wat een domme reactie fledderus. Als je niet weet hoe het precies zit, zeg dan niets.

1 september 2021 om 19:17

Minimale punten? De punten zijn gelijk qua winst gelijk verliez! Alleen in de europa leage kan je meer bonuspunten verdienen!

1 september 2021 om 17:35

Nu haal je dingen door elkaar, Feyenoord stelde dat de conference League geen uefa / champions league is, dicky noemde 3e voorronde conference league een prijs voor Feyenoord die gelijkwaardig was aan de hoofdrondes van de andere toernooien. Maar altijd heerlijk om te zien dat alle punten belangrijk zijn, behalve voor Feyenoord

1 september 2021 om 19:57

Maar, de conference League bestond niet en dus was Europees voetbal bij het tekenen de prijs (aangezien de Europa League de laagste Europese competitie was). Volgens de voorwaarden waarbij het contract was getekend, had Dick Advocaat nu ook dat gehaald met Feyenoord. Echter zijn de regels veranderd en het contract er niet op aangepast. Een eerlijke club had de bedoelingen van het contract gerespecteerd en die bonussen gewoon uitgedeeld. In dit geval vind ik het gewoon een achterbakse actie.

1 september 2021 om 18:18

Dickie en Cor stonden zo stevig in z'n schoenen dat het blijkbaar toch niet zo zwart op wit stond. Maar he, toch leuk gehad vandaag!

1 september 2021 om 18:35

@mgmv
Het stond wel zwart-op-wit maat in de kleine lettertjes stond dat Europese bonussen alleen betaald worden als Feyenoord winst maakt op het Europese voetbal. Gezien de hoge kosten die Europees voetbal met zich mee brengen, was dit kennelijk niet het geval.

1 september 2021 om 19:07

Dat stond helemaal niet in de kleine lettertjes. De conference league was gewoon niet opgenomen als europees toernooi vwb betalen bonussen bij het behalen ervan.

1 september 2021 om 19:58

Niet gek, de conference League bestond nog niet en de huidige plaats had recht gegeven op Europa League in die situatie.

1 september 2021 om 17:15

Er moet alles behalve verschil zijn, maar goed dat snap je zelf ook wel. Er moet één rechte lijn zijn. Jouw reactie is in deze gewoon provocerend en slaat nergens op.

1 september 2021 om 17:37

Maar weet jij ook de reden? Het verhaal zegt niet naar welke datum bv het duel van Ajax wordt verplaatst. Maar Feyenoord wil een duel 2 maanden verplaatsen en dan snap ik ook wel dat de knvb hier niet heel happig op is. Zeker niet als de enige reden is omdat er 1 speler niet bij is. Dat is dan de pech van de club in kwestie lijkt me (dat krijg je met internationals van een ander continent). Anders krijg je straks ook dat alle duels tijdens de Afrika cup verzet moeten worden omdat clubs spelers moeten afstaan.

1 september 2021 om 17:41

Ontspannen, voor zover mogelijk ben ik fan van beide clubs. (teletekstsupporter) En je hebt helemaal gelijk, de regels horen gelijk te zijn.

1 september 2021 om 19:10

Beter lezen. Sinisterra wordt bij naam genoemd, maar Feyenoord heeft inmiddels meer internationals in de selectie. Staat letterlijk in de tekst.

1 september 2021 om 20:14

Feyenoord moet op zondag tegen Heracles en dinsdag tegen Haifa in Israël. Ajax moet op zaterdag tegen Zwolle en pas woensdag uit naar Portugal en die wedstrijd kan wel verplaatst worden naar December. KNVB kan aanvragen van Feyenoord niet blijven weigeren, terwijl alle andere verzoeken gehonoreerd worden.

Ik snap hier echt geen jota van. KNVB is normaal gesproken als de kippen erbij om wedstrijden maanden te verplaatsen, heeft laatst een wedstrijd van AZ in half augustus naar december verplaatst, en bij zo'n overduideljk geval waar Feyenoord op dinsdagmiddag (!) in Haifa moet aantreden geven ze niet thuis. Hou dan je waffel over dat je die Nederlandse clubs wil helpen voor de coefficienten.

1 september 2021 om 17:19

Maar waarom verzetten ze die wedstrijd bij AZ dan wel? Ook nog bij een uitwedstrijd die aanzienlijk minder ver reizen was? Als je startpunt is om Nederlandse clubs in Europa te helpen, dan moet je een lijn trekken. Ik snap het onbegrip hier wel.

1 september 2021 om 17:21

Dat is het wel want waarom verplaatst je Ajax wel? Waarom verzet je de wedstrijd van Vitesse wel? Jij gaat terug de tijd in. Juist dankzij ajax wat toch dan de topclub van NL is. Is dit in gang gezet.

1 september 2021 om 17:23

je speelt zondag, niet zaterdag.

1 september 2021 om 17:25

Punt is dat op zaterdag bepaalde spelers nog niet terug zijn van interland verplichtingen, welke tegenwoordig in 8 dagen 3 wedstrijden moeten spelen van de Fifa. Als international van een Zuidamerikaanse land ben je langer onderweg dan een Europese speler. Verder belachelijk dat de KNVB niet mee wil werken aan het verzoek. Volgens mij is de bond er voor de clubs, en niet andersom.

1 september 2021 om 17:27

Odesza dan begrijp ik het wel, eerst stond er zaterdagavond in de tekst vandaar mijn reactie. Nu het echter op zondag wordt gespeeld snap ik de verontwaardiging heel goed.

1 september 2021 om 17:17

Die wedstrijd die AZ heeft laten verzetten is vreemder dan het verzoek van Feyenoord. AZ speelde al op woensdag uit in Schotland, en de week erna op donderdag thuis. Dan kun je best in het weekend een competitiewedstrijd afwerken. Maar goed, AZ had het recht om die wedstrijd te verzetten, de KNVB heeft daar aan meegewerkt, dus moeten ze dat nu bij Feyenoord ook doen.

1 september 2021 om 17:56

Precies, als je nauwelijks bereid bent om wedstrijden te verzetten hou dan gewoon je muil als Knvb. En ik wil ook geen gelul horen over TV schema's, want dat soort zaken waren ook al bekend voordat je als KNVB ging blèren dat je clubs in Europa tegemoet wil komen. En ja, natuurlijk is Feyenoord ook een beetje opportunistisch, want die wedstrijd tegen Heracles komt natuurlijk niet goed uit als de helft van je basis die week interlandverplichtingen heeft en je sterkste speler zelfs niet op tijd terug is. Maar het is ook een rare zaak dat je als club benadeeld wordt omdat je internationals hebt en Europees speelt. Haifa is ongeveer de verste uitwedstrijd die je kunt hebben in Europees voetbal. En dan komt de KNVB je gewoon niet tegemoet, terwijl ze je eerder ook al in de kak hebben laten zakken, terwijl AZ dat naar Schotland moest wel wordt vrijgesteld. Dat is toch niet te geloven?

1 september 2021 om 20:00

Het verschil zit hem dus in Europa League VS Conference League, denk ik.

1 september 2021 om 18:27

Feyenoord heeft ook gewoon gelijk. Het is erg kinderachtig dat ze alleen naar Ajax wijzen. Inhoudelijk slaat het echter nergens op om dit af te wijzen, gezien de richtlijnen welke tegenwoordig aanwezig zijn.

Lekker stoppen met die verplaatsingen. 2x aangevraagd en 2x moeilijk moeilijk. Dan maar weer 1 lijn trekken.

Beetje raar om die situaties te vergelijken. Een wedstrijd van aankomende maand met een wedstrijd van over drie maanden. Lijkt me helder dat het dan niet zo heel makkelijk gaat. Sowieso is dat “ja, maar zij mochten het wel”-argument een beetje kinderachtig. Overigens zou ik een verplaatsing logisch vinden gezien de tijd tussen de wedstrijden, daar waren toch UEFA-regels voor?

1 september 2021 om 17:25

Toen Ajax onverwacht ver kwam in de CL zat er nog korter dan een maand tussen. Niet alleen werd toen de competitiewedstrijd van Ajax verplaatst, maar de hele competitieronde ging op de schop. Beetje flauw om nu te zeggen dat aankomende maand te kort dag is, het speelschema is nu pas bekend en dan komt Feyenoord ook nog eens voor een totaal onvoorziene situatie van spelen op dinsdagmiddag te staan.

1 september 2021 om 17:37

Toen werd ook duidelijk gemaakt door de KNVB dat het ging om een exceptionele situatie. Misschien dat Feyenoord het hierop kan gooien, toch?

1 september 2021 om 17:39

Maar dat was een hele andere situatie. Dat was speelronde 33 en de KNVB had totaal geen rekening gehouden met eventuele clubs die ver zouden raken in Europa in het speelschema. Zondag-dinsdag is te kort dag en mag officieel niet eens van de UEFA. Alles naar zaterdag was niet mogelijk door beperkte politie inzet door koningsdag. Alleen Ajax een dag naar voren halen wilde de rest niet (alle wedstrijden worden tegelijk gespeeld in speelronde 33). Toen bleef er maar 1 optie over. Als het speelronde 32 was en Ajax kon op zaterdag spelen dan was dat gewoon gebeurd.

1 september 2021 om 17:41

Dat lijkt me hier zeker van toepassing. Lijkt me niet dat verplaatsing van een Conference League naar dinsdagmiddag vanwege een joodse feestdag is meegenomen bij het opstellen van het competitieprogramma. Heel vreemd dat de KNVB dat niet inziet.

1 september 2021 om 18:05

Dan kun je dat toch aanhalen, in plaats van andere situaties erbij te betrekken?

1 september 2021 om 20:10

Een hele competitieronde op de schop gooien om Ajax te helpen aan dikke knaken, want dat was het gevolg.
Dat was toen al duidelijk maar
owee als je toen er iets van zei want het was goed voor iedereen.
Jaja…..voor iedereen.

1 september 2021 om 20:57

Niet te vergelijken. De verplaatsing was in eerste instantie één dag, daar wilde de lokale autoriteiten niet in mee. Verdere verplaatsing kon niet omdat ze anders in de problemen kwamen met het gelijktijdig afwerken van de laatste speelronden en dus hele speelronde eruit. Ajax was echter blij geweest met verplaatsing van een dag. Feyenoord vraagt gelijk om maanden verplaatsing.......

Waarom maakt de KNVB het zichzelf weer zo lastig?? Verplaats gewoon die wedstrijd van Feyenoord naar het moment dat ze dat willen, niet zo moeilijk doen.

Gewoon correcte vraag van Feynoord! Ajax in het verleden ook geholpen om op die manier kans op Europees succes te vergroten, vind dat feynoord deze kans ook moet krijgen. 2 dagen met reizen etc is een te korte voorbereiding.

Behalve uitzendrechten zie ik niet zo snel het probleem al ken ik het programma van Heracles niet. Wat ik mij wel kan voorstellen is dat als de KNVB hier niet in mee gaat ze het zichzelf ook weer behoorlijk lastig gaan maken, tenzij er een extreem goede reden is. In het verleden moest alles wel eens wijken zoals bijvoorbeeld voor Ajax waar zelfs andere niet betrokken clubs van speeldag moesten wisselen Ook als er in principe andere mindere gunstige oplossingen waren waarbij wel aan die 72h afspraak werd voldaan. Sindsdien ligt er een afspraak om zulke aanpassingen standaard te doen. Prima, Cl/el/...cl? (hadden ze geen andere naam kunnen bedenken....) moet natuurlijk geen straf zijn voor de club. En in principe is het voorstel van de KNVB ook gewoon weer die 72h. Maar als de KNVB nu op zijn strepen gaat staan kan ik mij voorstellen dat het in de toekomst toch weer tot rechtzaken komt. Die de KNVB wel wint want er is altijd zo'n hardheidsclausule als we afgelopen jaren hebben gezien. Maar waarom het jezelf moeilijk maken

1 september 2021 om 20:59

Ridicuul. KNVB is bereid te verplaatsen, Feyenoord is het er niet mee eens omdat ze dan spelers moeten missen en willen de wedstrijd maanden verplaatsen en vervolgens doet de KNVB lastig......

Gewoon lekker kappen met die verplaatsingen. Immers, als je dat faciliteert moet je dat ook voor iedereen doen. Het kan niet zo zijn dat van de ene club alles gehonoreerd wordt en van de ander alles wordt afgewezen. Als je niet in staat bent om dit voor alle deelnemende clubs te faciliteren moet je het gewoon niet doen.

1 september 2021 om 17:26

Klopt, maar in dit geval moet er wel verplaatst worden. FIFA hanteert een 48 uurs regel die zelfs niet kan worden gehonoreerd.

dus je bent op zondag rond 17:00 klaar, de volgende middag moet je al op het vliegtuig stappen, dan avond training en de dag erna om 16:30 moet je weer 90 minuten spelen. waarna je een uitwedstrijd hebt tegen de nummer 1 van de eredivisie. knvb doe is ff lief dan

1 september 2021 om 18:05

De wedstrijd mag toch verplaatst worden naar zaterdag? Alle Champions league ploegen die op dinsdag spelen hebben toch ook gewoon op zaterdag een competitiewedstrijd?
Ik snap niet dat Feyenoord er zo een probleem van maakt. De knvb denkt toch mee

1 september 2021 om 18:14

Dat willen ze niet. Want dan zijn een aantal spelers niet beschikbaar. Ben benieuwd hoe dat in de toekomst met bijv. de Afrika cup gaat. Wordt alles dan ook verplaatst?

1 september 2021 om 18:18

Zoveel internationals heeft Feyenoord toch niet. En alle Europese spelers hebben sowieso geen probleem. Wellicht alleen Sinisterra

1 september 2021 om 18:20

Bijlow, Malacia, Til, Sinisterra, Aursnes, Pedersen, Jahanbakhsh (?). Zomaar al een greep internationals uit de basis.

1 september 2021 om 18:22

Zelf vind ik het een zwaktebod door dit alleen al te zeggen als Feyenoord zijnde. Je wil als topclub gezien worden. Dan moet je niet met zo'n reden aan komen zetten.

1 september 2021 om 18:26

@MGMV Ajax, PSV en AZ spelen wel gewoon die zaterdag. Die hebben geen internationals?

1 september 2021 om 18:38


MGMv je bevestigt dus mijn punt.behalve Sinisterra allemaal Europeanen waar zaterdag dus geen probleem voor is.
Wat dacht je van Ajax met Tagliafico en Martinez

Prima reden van feyenoord om de wedstrijd te verplaatsen
Knvb hoort hier gehoor aan te geven elke nl club in europees verband hetzelfde behandelen

1 september 2021 om 18:05

Doen ze toch ook door de wedstrijd van zondag naar zaterdag te verplaatsen

1 september 2021 om 20:04

Precies, snap het gezeur van Feyenoord ook echt niet. Als de knvb dit goedkeurt, hoeft Ajax dus elke keer als ze op dinsdag CL spelen, het weekend ervoor niet in de competitie te spelen… Hele kromme beredenering van Feyenoord.

1 september 2021 om 18:30

Het blijft voor vele lastig te begrijpen maar de KNVB doet voor een ieder hetzelfde vanuit eerste principe. Dat is als een club Europees speelt en je in een nadelige situatie verkeerd de KNVB wilt meedenken. Dat wil niet zeggen dat de uitkomst voor elke club gelijk is want dat kan gewoon weg niet. Elke situatie is ook niet hetzelfde.

In dit geval hebben ze meegedacht en konden ze de wedstrijd naar Zaterdag verschuiven. Dat er dan ook weer problemen zijn met internationals is klote maar dat zie je bij veel clubs. Wedstrijden worden niet verzet omdat je veel spelers hebt van de Africa Cup, dan heb je ook pech.

Daarnaast ken ik de argumenten niet van de KNVB om niet nog verder te gaan in het meedenk proces dus kan ik niet over oordelen.

Stop lekker met deze onzin. Moeten we nou elke keer wedstrijden gaan verplaatsen omdat ze niet 2x in de week kunnen spelen? Kijk hoe ze in Engeland spelen man.. Dus Willem II supporters (in dit geval) kunnen nu niet naar Amsterdam omdat het van het weekend verplaatst wordt naar doordeweeks en alleen omdat ze extra rust willen. Snap overigens dat Ajax er gebruik van maakt als ze de kans krijgen maar de KNVB slaat hier weer een enorme flater. Of bij niemand of bij iedereen.

1 september 2021 om 17:55

Ja ga lekker met Engeland vergelijken. Daar krijgen je jaarlijks 180 miljoen TV geld, daar. kun je wel een bredere selectie mee neerzetten.

En daarnaast is dit ook nog eens een uitzonderlijk geval met een wedstrijd op dinsdagmiddag.

1 september 2021 om 18:38

Die spelen dan ook wel heel veel meer potjes he. En spelers zijn ook duurder daar dus..

Gooi die pot naar de vrijdagavond. Is het weer opgelost.

Iets irritanters dan dit bestaat niet met die verplaatsingen. Kijk je ook een hele periode tegen een scheve ranglijst aan. Gewoon voetballen man.

Dat gehuil van Feyenoord ook elke keer met wedstrijden willen verplaatsen. Doe dan lekker niet mee aan de conference league als je bang bent voor heracles

1 september 2021 om 19:01

Denk dat een Utrecht supporter niet moet beginnen over huilende clubs haha.

Maar ff ontopic. Als er uitzonderingen alleen dit seizoen al voor Ajax AZ en gemaakt kunnen worden dan is het erg vreemd dat het voor Feyenoord niet kan. Of allemaal wel of allemaal niet. Wedstrijd van AZ kan ook een paar maanden later, dan kan Feyenoord ook wel uitgesteld worden toch. We willen toch stijgen op de coëfficiënten lijst. Dan helpt het deze wedstrijd uit te stellen.

1 september 2021 om 19:08

Vertel, waarom mag ik daar niet over beginnen? Volgens mij is dit in 5 maanden tijd al de 3e wedstrijd die jullie willen verzetten?
Snap het ook wel, die drie punten tegen heracles hebben jullie hard nodig in die onderlinge degradatiestrijd.

1 september 2021 om 20:31

Europese verdeling en finale play-offs misschien. Daarna ook zeiken als er een tijd veranderd moet worden. Als er 1 club is die zich altijd benadeeld voelt zijn jullie het wel. En ach we gaan dit jaar nog genoeg punten verspelen hoor, ook super terecht als afgelopen weekend tegen jullie. maar aan het einde van het seizoen staan we toch nog boven jullie.

Waarom niet zaterdag? Als Ajax in de cl speelt, spelen we toch ook op zaterdag? Heel gek dat Feyenoord dat niet wil.

Tja...begonnen als een douceurtje voor louter Ajax- met daaraan gepaste motivatie- blijkt de regeling ( die dus gn regeling blijkt) ook aantrekkingskracht uitoefenen op andre clubs...
En honorering structureel lijkt t competieschema behoorlijk negatief in de weg te zitten: verschillen in aantallen wedstrijden, rare speeldagen...
Dus OF je bevoordeelt ALLE clubs die in Europa actief zijn OF je bevoordeelt geen enkele club..
Wat mij betreft het laatste: de afwezigheid van n speler van bijv Sparta is door die club veel moeilijker op te vangen dan voor bijv Ajax en PSV
Dus: vasthouden aan oorspr schema

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren