Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV wint in slotminuut ook in Denemarken en gaat naar play-offs

Laatste update:

PSV heeft dinsdagavond de play-offs van de Champions League bereikt. De ploeg van Roger Schmidt won tegen FC Midtjylland dankzij een fraaie goal van Bruma in de slotseconden met 0-1, nadat het thuisduel vorige week met 3-0 was gewonnen. Zo haalde PSV in de slotfase van de wedstrijd extra punten binnen voor de coëfficiënt. Als Benfica zijn 0-2 voorsprong uit de heenwedstrijd tegen Spartak Moskou niet weggeeft, dan zijn de Portugezen de volgende tegenstander van PSV.

De wedstrijd opende met een schotje in de korte hoek van Eran Zahavi, dat makkelijk gekeerd werd door Jonas Lössl. Midtjylland had daarna licht de overhand en kreeg de eerste grote kans van de wedstrijd. Een voorzet vanaf de rechterkant werd door Junior Brumado rakelings voorbij de tweede paal gekopt. Daarna had Evander een vernuftige steekbal in huis op Joel Andersson, maar PSV-doelman Joël Drommel was snel genoeg van de lijn om het gevaar af te wenden. Drommel sloeg daarna ook nog een gevaarlijk indraaiende voorzet van Awer Mabil ?weg.

Vroeg in de wedstrijd had Madueke PSV laten schrikken door gehavend op het gras te gaan zitten, maar de rechteraanvaller kon uiteindelijk doorspelen. Aan het eind van de eerste helft volgden twee grote mogelijkheden voor de Eindhovenaren. Zahavi ging in een snelle counter voorbij Rasmus Nicolaisen, maar kon vervolgens niet genoeg kracht meegeven aan zijn schot om Lössl te verrassen. Cody Gakpo kreeg enkele minuten later een nog grotere schietkans, maar de vleugelspits schoot met links recht op de Deense doelman.

Ook in de tweede helft kreeg PSV kansen om een voorsprong te nemen. Madueke pegelde de bal rakelings over in een drukke zestien. Gakpo werd gelanceerd door Zahavi, maar schoot oog in oog met Lössl net naast. Tussendoor verrichte Drommel een moeizame redding op een vrije trap van Evander. Daarna dook Anders Dreyer gevaarlijk op achter de defensie van PSV, maar de rechterspits van FC Midtjylland mikte in het zijnet. In de slotfase van de wedstrijd dacht de ingevallen Marco van Ginkel met een geplaatst schot te scoren namens PSV. Opnieuw was Lössl echter een sta-in-de-weg voor de Eredivisionist. De wedstrijd leek gespeeld, totdat invaller Bruma diep in blessuretijd van links naar binnen dribbelde en Lössl verraste met een schot in de verre hoek: 0-1.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!!!!

10 augustus 2021 om 21:56

Mooi hoor, ik gun het hem wel. Prachtig dat juist hij scoort. Jammer dat hij zo'n hoog salaris heeft, anders zou ik het wel mooi vinden als hij geregeld het laatste kwartier mee mag doen en een soort van cultsub wordt

10 augustus 2021 om 22:08

Ik gun het hem echt van harte en ik hoop dat hij meer zelfvertrouwen zo pompt. Het is gewoon een enorm aardige gast lijkt mij, zo een die gun je veel meer succes.

10 augustus 2021 om 23:08

Laten we hopen dat ie nog iets oplevert

11 augustus 2021 om 01:31

Patrick 10 miljoen euro verkopen moet wel te doen zijn, zijn gemaakt goal is hij opeens veel meer waard geworden.

10 augustus 2021 om 21:57

Bij zijn eerste schot was ik wel degelijk bang, ik ontvang hier alles op een buitenantenne.. hij ging net naast :P

10 augustus 2021 om 22:07

Bij zijn eerste schot dacht ik dat het International Space Station die bal terug moest brengen. Maar serieus, mooi voor hem dat hij erin ligt. Goede invalbeurt.

10 augustus 2021 om 22:23

Vijfmeterlijn, wanneer het zijn handelsmerk zou worden is het een dikke prima, niet iedere speler ramt de 1e bal er direct in, maar voor PSV (en het Nederlandse voetbal) heeft hij prima zaken gedaan.

11 augustus 2021 om 01:30

Dat is een mooie gezegde, een diepe betekenis

Prima invalbeurt van die Bruma…

10 augustus 2021 om 21:54

Dat viel opzich nog best mee toch? Redelijk wat balverlies en mislukte acties. Gefeliciteerd PSV’ers bedankt voor de puntjes en door naar de playoffs mooie avond voor het Nederlands voetbal.

10 augustus 2021 om 22:01

Je weet dat Bruma de winnende heeft gemaakt? Of had je de TV al uitgezet? haha.

10 augustus 2021 om 23:52

En we gaan voor de likes? Geen enkele reactie op de argumenten die ik aanhaal. Goed om te weten dat er niet veel voor nodig is om een invalbeurt goed te noemen haha

11 augustus 2021 om 03:34

Zo zeg, alles goed? Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik informeer je alleen maar even omdat het leek alsof je het had gemist gezien je reactie op baradona wie duidelijk doelde op het doelpunt van Bruma. En de vraag of je de TV al had uitgezet had te maken met hoe slecht de wedstrijd was. Niet zo gefrustreerd doen hoor.

11 augustus 2021 om 09:02

Meer dan prima hoor! Niks gefrustreerd aan , zou niet weten waarom ik gefrustreerd zou moeten zijn.

Zoals ik al aangaf mooie avond voor het Nederlands voetbal en PSV dus heb niet veel te klagen haha

10 augustus 2021 om 21:55

Cadeautje van de keeper natuurlijk, dat wel...

10 augustus 2021 om 22:06

Prima invalbeurt? Leuk dat hij scoorde maar heeft voor de rest niks goeds gedaan.

10 augustus 2021 om 22:30

Denken jullie ook niet, dat binnen het nieuwe verbeterde spelsysteem van PSV, veel meer spelers beter renderen? Bruma kan nog een hele waardevolle kracht worden bijvoorbeeld, zit echt wel talent in.

10 augustus 2021 om 22:41

okydoky, absoluut! Er zit meer 'geloof' in het team, het straalt meer zelfvertrouwen uit.

PSV maakt echt indruk zeg! Ik vind ze echt goed spelen deze eerste wedstrijden en ‘de hand van Schmidt’ begint zichtbaar te worden. In de energie en het druk zetten zijn echt stappen gezet. De ploeg ziet er echt goed uit en mag met vertrouwen de rest van het seizoen tegemoet zien. Het enige is dat er misschien voetballend nog meer uit te halen valt. Midtjylland zette bij vlagen hoog druk en bracht PSV dan wel in de verlegenheid in het onder die druk uit voetballen. Maar dan zoek ik ook wel echt wanhopig naar verbeterpunten. Ik vind ze echt goed.
En dan valt met name Madueke telkens in uiterst positieve zin op. Ergens past hij in het rijtje supertalenten Mount, Foden, Pedri, Haaland en Mbappe. Dat moet ik wel uitleggen: ik vind die jongens opvallen in hoe volwassen ze spelen op jonge leeftijd. Vaak zijn talenten frivool, jeugdig en sprankelend. Dit soort jongens worden gedreven door professionaliteit, productiviteit en honger. Dat zie ik bij Madueke ook wel terug. Hoewel hij erg handig is met de bal zie je weinig onnodige scharen en gaat hij altijd rechtdoor op het doel af. Als het mislukt zie je hem oprecht balen zoals Haaland dat ook kan. Pure frustratie. Daarnaast is hij tactisch erg sterk. Doet zijn werk uitstekend in de verdedigende organisatie en kan razendsnel omschakelen. Ik wil absoluut niet zeggen dat hij qua niveau op hetzelfde niveau zit als sommige van de hierboven genoemde spelers maar ik zie wel overeenkomsten.
Daarnaast hulde voor Schmidt dat hij vandaag Van Ginkel niet laat starten. Als je op zon manier kunt rouleren en kan gaan werken met een groep van 15/16 basisspelers, kun je de selectie lang fit houden en deze intensieve manier van spelen volhouden. Bij ploegen als Man City en Chelsea merk je ook dat je er met 11 goede spelers niet bent.
Ik vond Midtjylland ook best goed vandaag. Er waren een paar spelers die niet meekonden in het hoge tempo en ze misten wat kwaliteit om beslissend te zijn maar de intenties waren goed. In de Europa League kunnen ze op deze manier best een eind komen.
Nu is het voor PSV op naar, waarschijnlijk, Benfica. Een zware tegenstander en een mooie check of ze klaar zijn voor de Champions League. Midtjylland en Ajax achtte ik als echt zware tegenstanders voor ze en die twee testen zijn toch glansrijk doorstaan. Dan moet je Benfica ook kunnen hebben maar ze zullen weer twee keer top moeten zijn.

10 augustus 2021 om 22:08

Ga vooral zo door man! Leuk dat je tijdens de wedstrijd al bezig ben met jou verslag. Laat je niet stoppen door wat andere zeggen. Nogmaals, ga vooral zo door!

10 augustus 2021 om 22:13

Blijf lekker doen als je dat leuk vindt joh. Ik houd er zelf niet echt van, maar zoals je zegt: dan scroll ik lekker verder. Het komt een beetje over alsof je denkt de wijsheid in pacht te hebben, maar dat denkt iedereen hier van zichzelf. Anders reageert niemand 😉

10 augustus 2021 om 22:19

Je hoeft geen profvoetballer geweest te zijn om een mening te geven. Daarom vind ik VI zo leuk. Ik vond iig leuk om te lezen!

10 augustus 2021 om 22:25

Ik vind het helemaal niet overkomen alsof hij denkt de waarheid in pacht te hebben. Ik zie gewoon een enthousiast verhaal met vaak "ik vind..", het is gewoon zijn mening over het huidige PSV. Leuk toch, lekker mee doorgaan hoor riqui8, wie het niet zo boeit scrollt er wel voorbij

10 augustus 2021 om 22:26

riqui8, niks mis me, het is tenslotte jouw beleving tijdens zo'n wedstrijd.

10 augustus 2021 om 22:43

Nee hoor, ga gerust door 👍🏻

10 augustus 2021 om 23:30

Blijft opvallend dat als je op VZ iets cynisch, negatiefs of provocerend plaatst richting een andere club, dat je wordt bedolven onder de duimpjes. Maar plaats je een wat inhoudelijke, langere reactie dan komt er sarcastisch gezeur en gezanik wat weer duimpjes oplevert. Wil men hier het niveau simpelweg niet omhoog krijgen? Willen we dan het echt het niveau niet verder krijgen dan "PSV is kut, Ajax is goed", etc? Inhoudelijke, langere reacties zijn een verademing ten opzichte van de opportunistische bagger die hier normaal gesproken gereageerd wordt. Inclusief bijbehorende duimpjes van de eigen achterban.

10 augustus 2021 om 23:56

Een like voor jou! Nouja dat is een beetje een gewoonte aan het worden iedereen wil ook graag het grappigste zijn met zijn opmerkingen terwijl er inhoudelijk niet echt gereageerd word. Sarcastisch en cynisch zijn is in.

11 augustus 2021 om 01:25

Fossen, dat is inderdaad een beetje de algehele tendens die heerst op VZ tegenwoordig. Niet perse erg, die mensen mogen ook zeggen wat ze vinden. Ik merk in ieder geval ook dat er een groep is die mijn langere, inhoudelijke comments (en die van anderen) wel waardeert. Dat stemt me in ieder geval altijd vrolijk en voor die groep zal ik stug doorgaan met zulke commentaren. Wat een opportunistische duimpjesscorer ervan vindt, zal mij een worst wezen. Vaak zie ik er dan ook juist nog de lol van in om ze uit te dagen tot inhoudelijkere comments. Het zit vaak wel in ze. Alleen is opportunisme 'makkelijker'.

11 augustus 2021 om 02:49

Online reactieniveau ga je niet opkrikken, mensen met hersenen hebben betere dingen te doen dan discussies voeren met anonieme gebruikersnamen, wat schiet je er überhaupt mee op. Niets. Voor de meesten is het puur vermaak of uit verveling slap ouwehoeren.

11 augustus 2021 om 06:03

Je kunt toch ook slap ouwehoeren en toch inhoudelijk wat toevoegen? Zo moeilijk is het niet.

10 augustus 2021 om 21:56

Ik vond deze wedstrijd juiste de minste van de 4 officiële wedstrijden die ik heb gezien van PSV. De energie tegen Ajax en Galatasaray was een stuk hoger. Logisch omdat je met 3-0 voor staat, maar toch had ik een wat frivoler PSV verwacht.

10 augustus 2021 om 21:59

Ja maar waarom zouden ze? Ze staan met 3-0 voor, komend weekend de eerste competitiewedstrijd en dan volgende week play-offs. En je speelt nog eens een uitwedstrijd ook, dus je hoeft het publiek niet te vermaken. Ik vind het juist mooi dat ze dit nu op zo'n manier uitspelen in plaats van het naieve spel dat we in eerdere jaren wel eens gezien hebben en dat ze alsnog de deksel op de neus krijgen.

10 augustus 2021 om 22:00

Helemaal mee eens, wizzle! Mijn comment sloeg ook meer op de afgelopen wedstrijden in het algemeen. Deze was niet per se heel overtuigend. Desondanks toch wat goede momenten gezien.

10 augustus 2021 om 22:03

Ja, daar is zeker wat van te zeggen. Inderdaad goed uitgespeeld en geen risico's genomen. Ging er zelf wat anders in en had een leuk frivool potje verwacht!

11 augustus 2021 om 10:54

De uitwedstrijd tegen gala was ook een stuk minder toen ze al min of meer door waren. Dat heb je altijd in zo'n geval.

10 augustus 2021 om 22:00

Moet wel zeggen, ik vind het een hele prestatie dat je zo'n grote analyse voor zo'n flut wedstrijd hebt kunnen typen haha. En inderdaad, het zal waarschijnlijk Benfica worden, wel even andere koek natuurlijk maar ik ben ervan overtuigd dat we het hun lastig kunnen maken!

10 augustus 2021 om 22:02

Hahaha, meer tijd om te typen he ;p Benfica zal lastiger worden maar ik acht ze minder dan Ajax. Maar je moet gewoon twee wedstrijden top zijn. Dan kan het.

10 augustus 2021 om 22:08

Minder dan Ajax denk je? Heb ze nooit zien spelen maar als ik naar de namen kijk dan staat er echt een hele goeie ploeg op dat veld, dat maakt het natuurlijk nog geen team. Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen, hopelijk vallen ze tegen.

10 augustus 2021 om 22:26

Ik denk het wel. Ajax is natuurlijk dichter bij huis waardoor het makkelijker wordt om het te relativeren. Maar ze hebben gewoon echt hele goede spelers en bewijzen al jaren prima mee te kunnen doen met de top. Bij een wedstrijd Ajax - Benfica nu, zou ik Ajax als gedoodverfd favoriet zien.

11 augustus 2021 om 02:55

Zoveel presteert benfica toch niet meer tegenwoordig? Europees is het toch een stuk minder dan voorheen volgens mij, dus waarom zou psv er zo bang voor moeten zijn? Ook qua namen is het niet meer wat het weest is.

11 augustus 2021 om 12:23

Je hoeft er niet bang voor te zijn maar het is wel een geduchte tegenstander. Ze verslaan ook Spartak Moskou overtuigend. Ze zullen een categorie hoger zijn dan Midtjylland en de wedstrijd kan wat mij betreft twee kanten op vallen maar PSV heeft zeker kans.

10 augustus 2021 om 22:07

Ik vond het vanavond juist wat minder, alhoewel dat niet erg is natuurlijk. En gezien de cumulatieve tussenstand ook best begrijpelijk. Wat me vooral opvalt is dat de ondergrens gewoon een stuk hoger ligt vergeleken met vorig jaar, toen het juist vaak 'omviel' als het tegenzat. Nu vind ik het duo Ramalho/boscagli echt ijzersterk, waarbij met name de Braziliaan een rots in de branding is. Verder valt het me op dat PSV in balverlies dermate goed 'staat' dat de afvallende bal telkens voor de Eindhovenaren is. Positief vind ik verder de opleving van Sangaré, die met zijn fysiek en onderscheppend vermogen echt van waarde is. Dat hij nu met betere spelers omringt is en zich puur op zijn eigen spel kan concentreren gaat echt zijn ontwikkeling ten goede komen denk ik.

Verder wed duidelijk dat de wens van Schmidt voor vier, vijf extra krachten gerechtvaardigd is. Vertesse vind ik voor de laatste twintig minuten een prima invaller voor een moe geslagen verdediging, maar wanneer Mauro en Bruma de alternatieven voorin worden is het magertjes. Wel leuk voor laatstgenoemde dat hij de wedstrijd wist te beslissen. Gun hem het wel, want het is een leuk kereltje. Maar hoop wel dat het goaltje bijdraagt aan interesse van buitenaf om hem te zien vertrekken.

10 augustus 2021 om 22:12

Ik ben er echt van overtuigd dat we zonder Ramalho verloren hadden. Zo’n Teze raakt eigenlijk altijd in paniek als we onder druk staan. En de rest is zo ook iets minder angstig met zo’n kanjer achterin.

10 augustus 2021 om 22:24

Gezien het feit dat hij zes jaar in Oostenrijk voetbalde, bij Leverkusen mislukte en zelfs wegmocht bij RB Leipzig, was ik wat sceptisch. Maar PSV heeft echt een klasbak in huis met Ramalho. Verdedigend bijna waterdicht, flair, inzicht en rust in balbezit en verder echt een leider binnen het elftal. Op basis van wat ik gezien heb tot dusver heeft hij naar mijn mening in Nederland alleen in Blind zijn gelijke wat deze eigenschappen betreft.

10 augustus 2021 om 22:36

Misschien is het goed om Bruma nog een jaartje de kans te geven. Als Schmidt hem tactische discipline bij kan brengen zie ik hem best renderen in het systeem van Schmidt. We hebben hem als Nederlanders natuurlijk beoordeeld in de Eredivisie. Als hij tegen twee geparkeerde bussen een gaatje moet zoeken, door zes man heen moet slalommen en beheerst af moet maken, is het niet zon goede speler. Zeker. Echter, zie ik best potentie in hem voor Schmidts full-gass-fussball of als invaller in de laatste minuten als ruimtes groter worden.

10 augustus 2021 om 22:48

In de euforie die momenteel rondom PSV hangt is opportunisme verleidelijk, maar een langer verblijf van Bruma vind ik in elk geval nadeliger dan een snel vertrek. De basistechniek van die jongen voldoet gewoon niet, heeft echt de dozen nog om de schoenen. Vind Vertesse een betrouwbaarder invaller en denk zelfs dat Doan - die ik ook te min vind voor het niveau dat PSV nastreeft - meer te bieden hebben.

Las onlangs dat PSV aan Sebastian Cordova gelinkt wordt. Tweebenige nummer 10, die ook beide flanken uit de voeten kan en tot de beste spelers van de Olympische Spelen werd gerekend. Even wat video's gekeken van die jongen, lijkt me echt een perfecte aankoop voor deze zomer om direct meer creativiteit in de selectie te brengen en een uitstekende kandidaat om volgend jaar de rol van Gotze over te nemen. Qua stijl lijkt hij ook sterk op de Duitser.

10 augustus 2021 om 23:27

@ Gomes , ziet er goed uit op video die Cordova. Zou echt lekker als we hem en Berisha binnenhengelen (ipv De Jong en Veerman die ook genoemd worden). Dan nog een rechtsback en een vervanger voor Sangaré en het ziet er heel goed uit.

10 augustus 2021 om 23:32

@gomes1psv. Ja ik was ook sceptisch, ook omdat Trauner een betere verdediger zou zijn dan hij (kende Trauner alleen van LASK). Maar hij is veel meer dan een CV. Echt ieder Inside PSV filmpje zie je hem coachen, voor, tijdens en na de wedstrijd. Had ik echt totaal niet verwacht, bizar wat we transfervrij binnen hebben gehaald met Pröpper, Ramalho en Van Ginkel.

10 augustus 2021 om 23:34

@gomes1psv. Ben echt zo benieuwd met welke aankopen ze gaan komen. Als ik tot nu toe Luuk de Jong het meest hoor wordt ik nog niet heel gelukkig. Ook benieuwd waar ze op wachten, ze hebben nog 3 weken.

10 augustus 2021 om 22:55

Ik kan er altijd van genieten als iemand een uitgebreide analyse geeft. Je moet gwn altijd de ‘lekker lang verhaal’ comments negeren

Parodie op een wedstrijd, met het perfecte resultaat. Snap het helemaal verder. Fijn voor Bruma, is een hele fijne kerel. Fofana had wat langer gemogen en Gakpo mag wel verbeteren, als aanvoerder nog wel. En Max kan nog steeds niet zo best verdedigen, vliegt er steeds langs. Verder niet te veel woorden aan vuil maken, coëfficiëntenpolonaise!

10 augustus 2021 om 21:58

Gakpo was 2 weken geleden nog in Ibiza. Komt wel goed, rustig aan..

10 augustus 2021 om 22:14

Was ondertussen al 3 weken, dan mag je wel iets beter spelen toch? Veel verkeerde keuzes, maar ik zal hem de tijd geven

10 augustus 2021 om 23:59

Nu is het pas twee weken in training zijn wel een argument. Interessante comment dit.

11 augustus 2021 om 01:33

Is hopen dat het eruit komt, dit seizoen is geen excuus mogelijk dan moet hij er staan en dan geld het niet meer van ja hij is maar talent heeft tijd nodig, nee hij moet er dit seizoen direct staan en van waarde zijn. Was vandaag niet vooruit te branden irriteerde mij kapot aan hem zo statisch allemaal.

10 augustus 2021 om 22:04

Ik vind het wel echt raar dat gakpo aanvoerder is van PSV. Of is hij de reserve aanvoerder? Want voor mijn gevoel was hij vorige seizoen nog niet eens een vaste basisspeler en nu speelt hij ook nog niet echt overtuigend. Naar mijn mening is hij een ongeschikte kandidaat voor de aanvoerdersband

10 augustus 2021 om 22:08

Van Ginkel is normaliter aanvoerder. Gakpo reserve. Waarom is hij ongeschikt trouwens?

10 augustus 2021 om 22:08

Reserve aanvoerder. Van Ginkel is eerste aanvoerder.

10 augustus 2021 om 22:13

Hij is reserve aanvoerder na van ginkel. Daarnaast was hij vorig jaar wel basisspeler en een van de betere op het veld.

10 augustus 2021 om 22:14

Gakpo was vorig seizoen de beste PSV-er, alleen raakte geblesseerd op een vervelend moment, waardoor hij bijna alle toppers aan het begin van het jaar heeft gemist. Hij is een jongen van de club, geboren in Eindhoven en heeft aangegeven ooit Algemeen directeur te willen worden van PSV. Slimme kerel, met veel potentieel. Ik ben erg blij met de keuze om hem belangrijk te maken. Naar mijn mening ook echt verdiend.

10 augustus 2021 om 22:15

@cuco10. Ja dat was hij zeker, wat mij betreft misschien wel de beste. Alleen het is niet een echte leider, maar daarvoor is hij ook reserve aanvoerder.

10 augustus 2021 om 22:27

Dat is meer de buhne hoor. Gakpo is de enige Eindhovenaar in de selectie. Dat vinden een aantal mensen binnen de club nogal belangrijk.

10 augustus 2021 om 22:46

De beste PSV-er? Vind dat er nogal overdreven over hem wordt gedaan. Natuurlijk een goed talent maar naar mijn mening niet iemand die bijvoorbeeld al zo ver is/was als Malen vorig seizoen.

10 augustus 2021 om 23:37

@memphisdepay. Maar ook Malen heeft echt veel gemist, en veel voor zichzelf gespeeld. Na Malen dan misschien de beste?

10 augustus 2021 om 22:52

En het allermooiste nog is dat het uitgerekend een Portugees is die in de slotminuten nog even wat coefficientiepuntjes pakt voor NL. De ironie...

1-0 met de handrem erop, geen blessures en toch maximaal resultaat voor Nederland. Chapeau!

Wereldspeler die Bruma! Zonder gekheid, is dat niet een speler die in een roulatiesysteem best aardig kan meedraaien dit seizoen? Hoeft wat mij betreft niet per se te vertrekken.

10 augustus 2021 om 21:55

Je hebt nu als aanvallers alleen Vertessen toch? Dan zou het niet heel gek zijn, then again kan een jeugdspeler het niet veel slechter dan Bruma.

10 augustus 2021 om 21:57

@JK, ik heb Bruma bij vlagen best aardige dingen zien doen en wil hem niet te snel afschrijven. In de basis is hij een klasse beter dan welke jeugdspeler dan ook. En het is wel een echte buitenspeler, daar heeft PSV er inderdaad niet veel van.

10 augustus 2021 om 22:01

Waar we het gister al over hadden. In een goed draaiend elftal kunnen dit soort spelers prima mee. Bruna en Vertessen als back up. Nieuwe spits erbij en aanval zit wel goed. Ik denk alleen dat Bruma teveel verdiend om back up te zijn, dus bij een goed bod verkopen en nieuwe speler halen.

10 augustus 2021 om 22:10

Het zou inderdaad wel kunnen dat hij in een goed lopend team een leuke invaller kan zijn, dat trekt wel meestal het niveau omhoog. Hij heeft de schijn tegen maar wie weet.. ooit heeft hij het wel gekund.

10 augustus 2021 om 22:16

Romero komt wss in september weer terug. Daarnaast is fofana er nog. Die verdiend ook wat minuten. Bruma meteen verkopen en nog een buitenspeler halen. Als het kan zelfs 2. Gakpo en madueke moeten ook hun rust pakken.

10 augustus 2021 om 22:16

Plus, hij en vertessen hebben wel snelheid. Mochten ze invallers tegen al wat moe geraakte backs dan vind ik dat helemaal zo gek nog niet. Ik denk dat Bruma en Vertessen prima kan op de bank. Daarnaast nog een De Jong als stormram en je hebt echt een hele goede aanval , en een hele goede aanvalsbank. Aan de andere kant , mocht je Bruma nog ok kunnen sluiten en er een andere betere buitenspelen voor terug halen dan moet je dat altijd doen. Ik denk dat een Stormram wel echt lekker is. En met vertessen heb je dan nog steeds snelheid op de bank!

10 augustus 2021 om 22:18

Hij kan prima dribbelen, is heel snel maar hij kan gewoon echt niet schieten en passen. Maar dat ik echt denk dat hij gewoon op het niveau amateur zit daarmee. Toen hij werd aangetrokken heb ik zoveel beelden van hem gezien waarop hij het wel leek te kunnen, heel apart. Het is echt niet verbeterd in de 2 jaar dat die bij PSV zit. Net zoals Luuk de Jong bij Twente nog kon dribbelen.

10 augustus 2021 om 22:33

@ Justin Morris , hoop dat andere clubs dezelfde conclusie na deze wedstrijd trekken als de mensen hierboven ! Kan zomaar zijn dat er voor een zacht prijsje (meer dan 5 miljoen zal ie niet kosten) er een andere club toch weer instinkt en hem ophaalt haha

10 augustus 2021 om 22:40

@MT87. Ja daar moeten we echt op hopen, haha! Ik vind het echt zo’n speler voor een Griekse, Turkse of Cypriotische club. Die dan in een Europa League wedstrijd er 2 frommelgoals inlegt. Zie hem ook echt naar 1 van die 3 competities gaan, laten we hopen op meer dan 4 miljoen.

Coëfficiënten comments incoming…

10 augustus 2021 om 22:11

En terecht. Dat is vooral wat telt in deze pot. Petje af weer voor PSV, het ziet er tot nu to echt goed uit. Benfica wordt een lastige pot, maar niet onmogelijk

10 augustus 2021 om 22:45

Dat is maar net de vraag. Waar we wat aan hebben is een betere uitgangspositie voor Ajax en PSV. Waar we niks aan hebben is dat ploegen als Vitesse Europe ingaan, en we daardoor het totaal aantal behaalde punten door meer ploegen moeten delen.

10 augustus 2021 om 23:24

Ligt eraan. Als ik naar de huidige status van de competitie kijk. Is het Ajax & Psv en dan een hele tijd niks. En dat zal alleen veranderen als clubs als Feyenoord & AZ echt zeker zijn van Europese inkomsten. En resterende subtoppers ook vaker het toernooi halen.

Op de korte termijn is het misschien slecht voor de coefficienten. Maar op de langere termijn moeten clubs als Vitesse / Utrecht gwn minimaal groepsfase conference league halen, wil je een gezondere competitie krijgen.

Altijd al gezegd, wat is die Bruma toch een ontzettende held, rasvoetballer ;-)
OT: deze 90 minuten krijgen we nooit meer terug in ons leven. Op naar Almelo

Het was niet bepaald om aan te gluren vandaag, maar wel professioneel de wedstrijd uitgespeeld en zelfs nog gewonnen door onze grote held Bruma. Nu op naar Almelo en Lissabon. Benfica is voor mij zeker de favoriet tegen PSV met namen als Otamendi, Vertonghen, Grimaldo, Everton, Joao Mario, Weigl en Yaremchuk. Kortom: een ervaren ploeg met veel bekende namen. Denk dat het 70/30 is in het voordeel van Benfica. Scheelt wel dat PSV de return thuis speelt.

10 augustus 2021 om 21:56

2 ervaren maar slome verdedigers, een prima back, een uitgerangeerde nummer 10, een statische centrale middenvelder en een spits die het van momenten moet hebben.

Als PSV wil aantonen dat ze Champions League-waardig zijn zullen ze dit Benfica moeten pakken, zo niet dan hoor je er echt niet thuis. Want zo goed is dit Benfica dus echt niet.

10 augustus 2021 om 23:39

In een heel negatief daglicht dacht ik dat je PSV beschreef .

Met het tweede gedeelte eens. Van wat ik tegen Spartak heb gezien (eerste wedstrijd) vond ik Benfica niet perse kwetsbaar achterin wat betreft snelheid. Maar Spartak had ook geen snelle behendige buitenspelers.

10 augustus 2021 om 21:59

Het shirtje van dit seizoen doet me aan jouw plaatje denken. Of een jaar daar voor met Wim Kieft nog was panini '94.

10 augustus 2021 om 21:59

Ik geef PSV meer kans dan die 30. En je noemt daar een paar relatief bekende ervaren spelers, maar die heeft PSV ook, met daarbij grote talenten die het wel eens ver kunnen schoppen.

10 augustus 2021 om 22:06

Tegen Benfica wordt de verdediging voor het eerst echt getest. Sowieso verschrikkelijk gelouterd die Portugezen, wordt billenknijpen en veel come on PSV vanaf de tribune Toch zit er veel meer ervaring in de ploeg nu. Kansen afmaken en hopelijk stijgt Drommel boven zichzelf uit.

10 augustus 2021 om 22:19

Precies. Ik denk ook een hele zware pot, maar ik denk toch echt 55/45 voor PSV. Ik ben echt onder de indruk van de basiself van psv, vooral in de balans. Het is fris, het is jong, het is ervaren .. ze hebben echt alles!!
Maar die Portugezen mag je helaas nooit onderschatten … vooral heel benieuwd

Weinig boeiende wedstrijd. PSV leek niet echt te willen. Lekker dat ze uiteindelijk nog winnen voor de Europese punten!

10 augustus 2021 om 21:55

Ik weet het niet. Ik denk dat het een combinatie was van niet willen en niet hoeven. Misschien ook nog wat vermoeidheid van zaterdag in de benen.

10 augustus 2021 om 22:15

En toch had het qua kansen ook zo weer 0-3 kunnen zijn. Weinig te vrezen van deze Denen.

Een wedstrijd die nooit een wedstrijd werd. Toch lekker om op het einde nog met de punten op zak naar huis te kunnen gaan, dat wel.

Nou Bruma laat in een paar minuten zien wat Gakpo niet kon en scoort nog eventjes. Wat voor groot talent is Gakpo dan? Agh ja. Nou was niet veel aan, keek met een schuin oog. Maar iig wel de coef. puntjes binnen dus top. En Psv moet nog wel echt alles geven want Benfica ga je echt niet zomaar van winnen.

10 augustus 2021 om 21:55

Je keek met een schuin oog, maar vind het wel gepast om Gakpo nog even af te kraken omdat hij even wat minder speelt momenteel. Juist ja, komt op mij enigszins opmerkelijk over

10 augustus 2021 om 21:57

Haha heb het gewoon gevolgd, hij was matig ja. Maar vertel dan vond je Gakpo wel goed doen? Was hij niet matig? Oh en kijk de reacties in live meepraten maar even nog terug. Maar dank voor je sterke reactie hoor uhm.

10 augustus 2021 om 22:00

Uit je reactie leid ik af dat je Gakpo geen groot talent vind. Hij speelde vandaag niet erg goed en eerlijk gezegd de laatste paar wedstrijden sowieso niet opvallend. Maar tegelijkertijd vind ik hem wel alles hebben wat een moderne aanvaller nodig heeft.

10 augustus 2021 om 22:05

"nou Bruma laat in een paar minuten zien wat Gakpo niet kon en scoort nog eventjes. Wat voor groot talent is Gakpo dan?"

Haha, dus jij concludeert dat Gakpo geen groot talent is omdat Bruma in een kwartiertje iets meer laat zien dan Gakpo? Het moet niet gekker worden hier

10 augustus 2021 om 22:06

Ja leuke speler prima maar we moeten niet doen alsof het een toptalent is. En daarnaast hij is ook gewoon alweer 22 jaar. De eisen worden steeds minder zeg. Memphis bleef en maakte Psv kampioen met veel inbreng. Daarna Bergwijn met prima prestaties maar iets minder maar nu worden spelers die nog nauwelijks iets laten zien (op constante wijze) meteen als toptalenten gezien en enorm opgehemeld.

10 augustus 2021 om 22:13

Andersom moeten we ook niet doen alsof iemand die net 22 jaar is geworden en reserveaanvoerder bij PSV is geen talentvolle speler is. Toptalent misschien niet, maar hij kan echt een prima speler worden. Paar klasses beter dan Bruma, kan je zelfs met een schuin oog nog zien

10 augustus 2021 om 22:20

Sommige spelers komen wat eerder, sommige spelers wat later… Gakpo vind ik echt alles hebben!! Ik verwacht echt dat hij niveau Memphis nog gaat halen.

10 augustus 2021 om 22:01

Hij is ff 2 potjes wat minder. Dat ie een groot talent is heeft ie al duidelijk laten zien.

10 augustus 2021 om 22:04

Bizar dat je Gakpo hierop afrekent. Op enkele minuten. En hoelang zit Gakpo tot op heden bij de selectie? Blijft voor mij één van de grootste Nederlandse talenten. Niet zo groot als Madueke denk ik, maar echt wel een topper in wording

10 augustus 2021 om 22:08

Moet ie wel snel zijn. Is ook alweer 22 jaar. Tsja. -_-

10 augustus 2021 om 22:10

Ja, is nog vrij jong. En speelt toch al erg volwassen. Echt een hele fijne speler. Na de zomerstop overigens nog niet heel sterk

10 augustus 2021 om 22:33

Buiten Nederland zul je dit echt niet vaak horen over een jongen die net 22 is geworden: "is ook alweer 22". Ja, dat betekent dat het gewoon nog een talent is, niet iedereen komt op zijn 18e. Tijd zat nog om een heleboel stappen te zetten.

11 augustus 2021 om 01:36

Socio hij moet het elke wedstrijd nou gaan alten zien of hij dat toptalent wel is, ik geef hem voordeel bam de twijfel, maar beoordeel hem wel hard, bij PSV moet je er elke week presteren het is immers een topclub geen Utrecht..

10 augustus 2021 om 22:13

Kennelijk kijk je wel vaker met een schuin oog. 41 goals en assists in 92 wedstrijden voor PSV is toch een heel goed gemiddelde voor een jonge speler als hij? Met zijn snelheid en schot is het een jongen die bovengemiddelde kwaliteiten meebrengt.

10 augustus 2021 om 22:20

Gakpo is een topper! Net terug van vakantie. Gaat dit seizoen weer heel belangrijk zijn. Voor de mensen die hem geen groot talent vinden. Kijk even z'n laatste wedstrijd in Jong Oranje terug. Het is sowieso idioot dat de Boer Promes boven Gakpo verkoos tijdens het EK.

10 augustus 2021 om 22:44

Vooral zijn harde lage schot is iets wat sommige topaanvallers jaloers op zijn. En zijn aanname en naar binnen komen is echt goed. Dat leidt tot dat rendement. Zal wel weer wat beter gaan spelen, heeft een super korte vakantie gehad.

Als zelfs Bruma gaat scoren valt er weinig te beginnen tegen PSV…

11 augustus 2021 om 08:08

Wilde ik net zeggen. Tegenstanders pak de koffers maar in.

Teze is geen rechtsback. Drommel moet echt een tandje bijzetten, want hij overtuigt absoluut niet vooralsnog. Yorbe Vertessen ga ik denk ik gaandeweg het seizoen fan van worden, echt een leuke fanatieke speler. En Zahavi gaan we de oorlog ook niet elke wedstrijd mee winnen, is toch echt te vaak of top of onzichtbaar. Doe Berisha dan maar, die kan ook op de flanken dus dan kan je hem een seizoen rustig brengen. Tot zover de lessen die je kunt trekken uit deze pot zonder het heilige vuur. Lekker dat Bruma nog even scoorde. Voor de coëfficiënten en hopelijk voor zijn kans op een transfer. Want tot die goal zat ik echt te balen hem weer in een PSV shirt te zien. Was helaas geen hele leuke wedstrijd vanavond. Wens jullie een fijne voortzetting.

10 augustus 2021 om 23:41

Ben het met alles met je eens. Zag het eerst ook echt niet in Vertessen zitten, maar hij toont wel aan dat hij zichzelf kan verbeteren. En hij is nooit helemaal onzichtbaar, en met zijn snelheid heeft hij altijd een wapen. Bruma is een leuke kerel maar hopelijk zorgt dit ervoor dat een club 4 miljoen of meer voor
hem wil betalen.

11 augustus 2021 om 00:20

Toen hij tegen Ajax versnelde vanaf de rechterkant en de zestien indenderde keek hij nog één keer op en passte hij de bal zijwaarts strak in de voeten van Madueke, die helaas Pasveer trof. Maar dat was wel het moment dat ik dacht: hey, hij kan meer dan alleen hard rennen. Dat hij op die snelheid overzicht kan houden en in een volle zestien de vrije man kan (en wil) vinden geeft me wel vertrouwen voor zijn toekomst.

11 augustus 2021 om 08:21

@MT87. Ja kan ik me wel in vinden. Vond zijn goal ook heel goed direct laag geschoten. Heb altijd zo’n hekel eraan als spelers op hun allerhardst gaan uithalen. Hij zal in ieder geval zijn minuten krijgen, wie weet hoe hij zich kan ontwikkelen!

Lekker toch nog even die overwinning in de laatste minuten. En ik gun Bruma het wel. Prima actie ook, al was dat zijn enige goede actie van de avond. Verder geen beste wedstrijd maar dat hoefde ook niet.

Bruma een nieuwe kans geven? Viel uitstekend in en dat doelpunt verbaasde me niks.

10 augustus 2021 om 22:00

Viel inderdaad aardig in maar met het vorstelijke salaris dat hij verdient en de wedstrijden die ik hem heb zien spelen dan moet je afkoersen op een vertrek lijkt me. Beste voor beide partijen.

Saaie wedstrijd, maar heel professioneel uitgespeeld door PSV. Nu maar hopen dat Spartak gaat stunten in Portugal haha.

Wat zullen we zeggen, op 20 procent? 25 procent? Deze vrijwel besliste wedstrijd toch nog gewoon gewonnen door, jawel hoor, Bruma! De wedstrijd was natuurlijk niet om aan te zien maar ach, als PSV-er weet je dat er nog belangrijkere wedstrijden komen waar wel 100 procent gegeven moet worden. Leuk dat we de wedstrijd alsnog hebben gewonnen, wel een hele grote blundert trouwens.

Brumaaaaaa, haha schitteren dat hij het doet. Hopelijk kunnen we hem nu verkopen.

MOTM was voor mij toch weer ralmaho. Die speelt echt sterk. Niet te geloven dat hij maar 2,5 miljoen heeft gekost.

10 augustus 2021 om 21:57

Zo, die verbaast mij echt zeer positief.

10 augustus 2021 om 22:03

Jij gaat voor Ramalho, dan ga ik voor Sangare, die haalde echt alles weg op dat middenveld en loste toch wel heel veel fouten van Propper op wie matig speelde. Zou ze beide een dikke 8 durven geven, de rest zou in mijn ogen niet veel hoger dan een 5.5 krijgen.

10 augustus 2021 om 22:10

Sangare is zo sterk momenteel. Veel meer vertrouwen dan met Rosario samen. Speelt ook echt in dienst van iedereen. Heel blij met hem. Propper heeft nog wat tijd nodig net als Gakpo. Komt allemaal goed. Wel lekker dat er al zoveel wedstrijden zijn gespeeld nu Benfica komt.

10 augustus 2021 om 22:21

Sangare speelde inderdaad erg sterk maar de voorzetting van hem is echt matig. Passes geven moet hij echt gaan trainen want veel te veel komt niet aan. Zeker op zijn positie zou dat wenselijk zijn. In het onderscheppen van de bal is hij wel echt een meester. Zit overal tussen met die stelten van hem. Mooi om te zien.

10 augustus 2021 om 22:23

Hij speelt vooral veeeel meer in dienst, dan blijkt die gozer echt zo ongelofelijk goed. Hij moet alleen niet denken dat hij meer moet doen dan dat. Balletje breed, naar voren (kort), balletje terug en weer door..

En Ramalho voor 2,5 miljoen is een wereldaankoop.

10 augustus 2021 om 22:08

Zag je hoe hij die bal aannam die Boscagli met mach 5 op hem terugspeelde? Zo rustig en beheerst. En dat tussen twee man!

10 augustus 2021 om 22:30

Boscagli speelde vandaag ook niet sterk. Normaal voegt hij meer toe op die positie. Echter oogde hij verdedigend kwetsbaar. Je merkte ook op een gegeven moment dat Ramalho tot aan de rechtsbuiten van Mydtjiland verdedigde. Maakt een sterke indruk achterin!

10 augustus 2021 om 22:40

Inderdaad, Teze liet af en toe nog wel eens een steekje vallen, maar Ramalho staat er dan meteen om te corrigeren. Bizarre is dat hij, als het moet, de kant van Max zelfs nog afdekt. Zag ik hem tegen Ajax een keer doen bij een counter. Schijnt dat Ramalho niet snel is, maar kennelijk snel / slim genoeg om overal te zijn waar hij nodig is.

10 augustus 2021 om 22:51

Gewoon tactisch een slimme speler. Positioneel staat hij vaak goed en mede door zijn timing voorkomt hij situaties waarin hij op snelheid kan worden afgetroefd. Daarnaast vind ik hem verdedigend ook sterk in de 1vs1. De rust die hij uitstraalt ontbreekt nog wel is bij de overige verdedigers. Vond Teze overigens ook zwak spelen. Voegt weinig toe op die positie.

Nederlandse voetbal in ieder geval een goede dienst bewezen, de coëfficiënten binnen geharkt. Snel vergeten deze pot, top dat je hem wel nog wint zeg.

10 augustus 2021 om 21:57

Waar kun je een overzicht vinden met de coefficienten van de voorrondes van dit seizoen erbij? Heb het nog niet kunnen vinden.

10 augustus 2021 om 22:01

Nog even tot vrijdag wachten, dan bij google invullen: UEFA Klassement en dan heb je hem.

10 augustus 2021 om 23:30

Coefficienten. nl heeft hem ook vgm. Worden meestal dezelfde avond nog toegevoegd

Helemaal top voor PSV, mensen rust gegeven, op het veld ook rustigaan gedaan, op de valreep nog wat extra centen en coefficientpunten opgeraapt. Uitstekend! Op naar competitiestart en dan -belangrijker nog- op naar Lissabon. Ik denk dat dit PSV de groepsfase gaat halen, het ziet er verzorgt en (met name aanvallend) sterk uit in de wedstrijden die er toe doen tot dusver, Benfica zal wel een aardige kluif zijn maar ik zie ze wel door gaan. Wederom twee ploegen in de CL zou top zijn!

10 augustus 2021 om 22:02

Ik hoop het! Benfica zal voor de liefhebber een razend interessante pot zijn. Ik denk dat het twee gelijkwaardige ploegen zijn maar PSV is echt goed in vorm. Hopen dat het lukt!

10 augustus 2021 om 22:06

Word een taaie wedstrijd tegen Benfica, we zullen absoluut niet de favoriet zijn maar misschien ligt de underdog rol ons wel beter. Ben benieuwd op welke manier Schmidt gaat spelen en ook benieuwd hoe Benfica gaat spelen anders gewoon vol op de counter en kijken of we daarmee de 0 kunnen houden en goaltjes kunnen maken. Als we verliezen vind ik het geen schande overigens, die ploeg van Benfica met namen als Vertonghen, Otamendi, Mario, Weigl, R Silva en Pizzi is gewoon ijzersterk.

10 augustus 2021 om 22:14

Ik denk dat psv gewoon van Benfica gaat winnen, de snelheid voorin en de voetballende kwaliteiten van Gotze gaan de oude en trage verdediging opbreken. Overall vind ik psv wel sterker ogen eigenlijk, zitten ook in een goede flow hè.

Lekker voor de Uefa punten. Grappig trouwens dat de Denen achter de goal vrolijk blijven doorklappen na de goal van Bruma

Bruma +3 mln
Oh mensen, dit was niet best maar dat was ook wel erg logisch na de 3-0 vorige week.
Lekker maximaal resultaat met minimale inspanning.
En weer door.

Lekker bezig PSV, goed voor Nederland. Nu nog ff Vitesse en Feyenoord regelen!

Goed resultaat ivm coefficenten etc. PSV is echt uit de startblokken gesprongen en zien er heel fit uit, toch is het nog vroeg en zou ik niet te hoog gaan springen. Benfica heeft een paar hele goede spelers, en ik denk oprecht dat ze veel moeite zullen hebben met de aanvallers en dribbelende spelers van Benfica. Als ze daar goed op gehandhaafd zijn zal het goed komen.

Geen boeiende wedstrijd en toch een 0-1 overwinning, dan doe je het gewoon goed. Ook mooi voor Bruma dat hij zijn goaltje meepikt, goed voor zijn vertrouwen. Wellicht dat er nog een rol voor hem weggelegd kan zijn voor de roulatie gedurende het seizoen.

Als Ajax een oefenwedstrijd heeft gespeeld volgt er nog een artikel met cijfers, en nu niets?

10 augustus 2021 om 22:53

Doe ik wel. Drommel: 5,5. Teze: 5 ; Ramalho: 7,5 ; Boscagli: 6 ; Max: 6. Pröpper 5,5 ; Sangaré: 7 ; Götze: 6. Gakpo: 6 ; Zahavi: 5,5 ; Madueke: 6. Was natuurlijk geen hoogstaande wedstrijd, maar wel met twee lichtpuntjes. Teze had ik gehoopt op meer, maar hij had Ramalho toch te hard nodig. En aangezien hij primair een verdediger is, met weinig aanvallende inbreng, kan ik hem als enige geen voldoende geven. De rest was degelijk. Pröpper moet er ook nog even inkomen, als wissel voor Van Ginkel vond ik hem wel sterk. Hij speelde degelijk, maar ik verwacht meer van hem, anders had ie ook een 6 gehad.

10 augustus 2021 om 23:23

Kijk, hier heb ik wat aan! Danku!

Ik hoef hier geen heel relaas te schrijven.
0-1 en ongelofelijk maar waar, Bruma scoort.
Viel me vandaag en voorgaande potten ook al op: hoekschoppen voor psv is werkelijk dramatisch. Komt niets maar dan ook helemaal niets uit. Goede koppers hebben we niet.
Maar goed er moeten nog 5 nieuwe spelers komen en we moeten gewoon nog beter worden.

Eerlijk is eerlijk, bij Drommel ziet alles er niet even spectaculair uit, maar het was vandaag toch een heel degelijke keeper.

rustig aan gedaan uiteraard, ongeschonden eruit en weer verder.

Topprestatie van Psv. Erg belangrijk weer voor de punten voor NL. Hopelijk halen ze de groepsfase.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren