Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray gaat in 15 minuten blessuretijd van de hemel naar de hel

Laatste update:

Galatasaray heeft zich zondagavond geblameerd in de Süper Lig. De grootmacht uit Istanbul leek op eigen veld tegen middenmoter Gaziantep BB SK op weg naar een simpele overwinning, maar in de slotfase ging het toch nog fout voor Cim Bom, dat vanaf de 55ste minuut met tien man speelde. De bezoekers scoorden tweemaal in het laatste kwartier, waaronder in de vijftiende minuut van de blessuretijd: 3-3. Zodoende is de achterstand van Galatasaray op koploper Istanbul Basaksehir met nog zes duels voor de boeg opgelopen tot liefst acht punten.

Galatasaray, waar Ryan Donk vanwege een schorsing ontbrak en Ömer Bayram negentig minuten op de bank zat, begon degelijk aan de wedstrijd en kreeg al in de vierde minuut een enorme kans op de openingstreffer. Radamel Falcao werd in de zestien knap vrijgespeeld door Emre Akbaba, maar de Colombiaanse aanvaller produceerde vervolgens met de buitenkant van de voet een rollertje dat doelman Günay Güvenç niet in de problemen bracht. Dertien minuten later nam Gaziantep aan de overzijde verrassend de leiding. Güray Vural had een afdraaiende hoekschop in huis, waarna verdediger Papy Djilobodji fenomenaal raak kopte vanaf een meter of twaalf: 0-1.

Het antwoord van Galatasaray volgde bijna onmiddellijk via Henry Onyekuru. De linksbuiten speelde Güvenç uit en had de bal vervolgens voor het inschieten, maar zijn poging werd uiteindelijk op de doellijn weggehaald door een verdediger van Gaziantep. De bezoekers uit Oost-Turkije hielden zo stand, maar in de laatste tien minuten voor rust wist Galatasaray de wedstrijd alsnog te kantelen. Eerst tekende Falcao met een schot in de korte hoek voor de gelijkmaker en kort erna was het Younès Belhanda die in de zestien twee verdedigers in de luren legde en vervolgens doeltreffend uithaalde voor de 2-1.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Galatasaray3430315993
2Fenerbahçe3327515786
3Trabzonspor33174121355
4Besiktas3315612651
5Medipol Basaksehir3314712649
6Rizespor3314613-648
7Kasimpasa3313713-446
8Antalyaspor33111210045
9Alanyaspor33111210-345
10Sivasspor33111210-545
11Adana Demirspor3491411241
12Samsunspor3310914-639
13Ankaragücü3381312-337
14Kayserispor33101013-1037
15Konyaspor3381213-1336
16Gaziantep FK339717-1334
17Hatayspor3371214-933
18Fatih Karagumruk338916-533
19Pendikspor337917-3130
20Istanbulspor334722-3516

Galatasaray ging zo met een nipte voorsprong aan de thee, maar tien minuten na de onderbreking ging het achterin mis bij Cim Bom. Jean Michaël Seri verstuurde een foutieve terugspeelpass, waarna Kenan Özer alleen op Okan Kocuk, in het doel van Galatasaray de vervanger van de vorige week ernstig geblesseerd geraakte Fernando Muslera, af kon. De spits van Gaziantep werd op het laatste moment echter gevloerd door Çalik, waarna de verdediger van Galatasaray met een directe rode kaart van het veld werd gestuurd door scheidsrechter Alper Ulusoy.

Het team van trainer Fatih Terim kwam zo met tien man te staan, maar wist zijn voordelige marge halverwege de tweede helft toch te verdubbelen. Sofiane Feghouli zorgde met een schot vanaf ongeveer vijftien minuten voor de 3-1 en daarmee leek het verzet van Gaziantep wel gebroken. De bezoekers wisten zich twaalf minuten voor tijd echter toch weer terug te knokken in de wedstrijd. Patrick Twumasi trok vanaf de linkerflank naar binnen, waarna de buitenspeler de bal met rechts indraaide. Het leder ging aan iedereen voorbij en plofte verrassend in de verre hoek. Galatasaray kende zo een bloedstollend slot en in de krankzinnig verlopen blessuretijd ging het toch nog mis voor de ploeg van Terim. Eerst werd een fantastisch doelpunt van Olarenwaju Kayode in de 97ste minuut nog door de VAR afgekeurd vanwege een overtreding, maar in de 105ste minuut viel de 3-3 toch nog uit een strafschop van Alexandru Maxim.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mochten er hier Gazi Antep supporters zijn mijn felicitaties. Puntje uit het vuur gehaald.
Hard voor geknokt en een verdiende punt.

Jammer dat de goal met omhaal is afgekeurd. Die goal deed me toch denken aan Moussa Sow.
Die scoorde namelijk ook zo tegen Galatasaray.

Wat een fantastische wedstrijd. Dit is met afstand de meest sensationele, bijzondere wedstrijd van 2020. Ik verwacht dat Galatasaray fans veel kritiek zullen hebben op de scheids. Scheids floot imo een slechte pot, maar 3-3 is zeker een terechte uitslag

21 juni 2020 om 22:37

Het mooie is, vier artikelen hieronder is er een Fenerbahce topic over de 2-0 verliespartij, maar jij hebt niet eens een reactie gezet in dat artikel 🤣 Galatasaray haat > Fener liefde hahah

21 juni 2020 om 22:42

Dus mijn Galatasaray haat en Fener liefde is te bepalen aan de hand van het aantal reacties dat ik plaats op vz? Zo leer je elke wat nieuws : ))

21 juni 2020 om 23:34

Meestal reageer je eerder op een wedstrijd die er om toe doet zeg maar. Maar dat is mijn gevoel erbij.

Van de hemel naar de hel nog wel. Ik begrijp dat we te maken hebben met beeldspraak maar ik vind het nogal twee extremen om dit in te scharen. Volgende keer beter Galasataray.

Alper Ulusoy. Jij gaat met je naam linea recta de geschiedenisboeken in als de scheidsrechter die heeft laten blijken dat ze dit seizoen Gala geen kampioen willen maken en Trabzon wel. Je negeert de overtreding op Jimmy Durmaz en moest gecorrigeerd worden door de VAR. En dan de 3-3. Ik vraag aan jullie bezoekers. Geef mij 1 voorbeeld waar dit seizoen hetzelfde is gebeurd. Een bal langer dan 6 seconden vasthouden gebeurt bij elke wedstrijd in elke competitie. Waarom krijgt alleen Gala een overtreding tegen daarvoor? Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Geef aub de beker aan Trabzon, dan zijn we er ook klaar mee man.

21 juni 2020 om 22:15

Je hebt helemaal gelijk! Hij moest zelfs een tweede gele prent ervoor krijgen. Alleen in Turkije wordt tijdrekken niet bestraft met geel...

21 juni 2020 om 22:18

Toon mij drie voorbeelden in de laatste 5 jaar waar een keeper de tweede gele kaart krijgt voor tijdrekken. Ik wacht. Gebeurt nooit.

21 juni 2020 om 22:20

Dit is wel heel specifiek haha. Ik kan wel 3 voorbeelden noemen waarin een speler een 2e geel kreeg voor tijdrekken.

21 juni 2020 om 22:28

Haha maar daar gaat het niet over he? Je hebt het over 'alleen in Turkije' maar kan dan geen voorbeelden geven. Jullie hebben hier echt geen eergevoel. Ongelofelijk.

21 juni 2020 om 22:31

Alex, dat wil ik dan wel horen. Noem 3 spelers die tijdens de wedstrijd 2 keer geel pakten voor tijdrekken. Noem ze, zodat ik het ook kan leren.

21 juni 2020 om 22:36

Ik weet niet of ik hier links mag plakken van vz, maar ik heb het net even gegoogled en kreeg heel veel links. Al betwijfel ik of het je frustraties zal wegnemen

21 juni 2020 om 22:43

Oh Alexdesouza, nu geloof ik je! Zo makkelijk gaat het inderdaad.

21 juni 2020 om 23:09

Een voorbeeld ken ik wel, was er dit seizoen bij Ajax-fc Groningen niet een een speler van Groningen die zijn tweede gele kaart kreeg voor tijdrekken bij een ingooi? Kan ook goed zijn dat ik het me compleer fout herinneren, en het bij een andere club was😅. Desondanks sprak een groot gedeelte van Nederland daar schande over, maar de meningen waren verdeeld. Je ziet het inderdaad niet vaak, eerder zelden.

22 juni 2020 om 10:46

Klopt, Warmerdam kreeg zijn 2e gele kaart van Kuipers voor tijdrekken bij een ingooi.

21 juni 2020 om 22:18

Haha, de geschiedenis boeken ? Dit soort scheidsrechters maken juist carrière als ze tegen ons fluiten. Als ze in onze voordeel fluiten, mogen ze hun fluitje inleveren en ergens simit verkopen.

21 juni 2020 om 22:36

"Jij gaat met je naam linea recta de geschiedenisboeken in als de scheidsrechter die heeft laten blijken dat ze dit seizoen Gala geen kampioen willen maken en Trabzon wel"Na 2 seizoenen de scheidsrechter week in week uit mee te hebben is het wel jammer dat deze scheidsrechter het deze wedstrijd niet heeft weten te flikken

21 juni 2020 om 22:38

@FlackoGS. Nu moet ik wel ingrijpen. Het zit GS eens een keer tegen en je begint nu al te piepen. Verman je, man. Als je het hebt over scheidsrechters die clubs voortrekken en dat hierdoor kampioenschappen worden gewonnen, kan jij beter niks zeggen. De halve prijzenkast van GS is zo gewonnen. Schaam je. Dus niet piepen en wees een kerel. Trabzon heeft hier al 15 jaar mee te maken en nog gaan we door. Smeer geen smet op Trabzon als het in Istanbul mis gaat. Scheidsrechters naaien Trabzon al jaren, met als toppunt 2010-2011. Maar dat was toen, wij gaan door. Maar ik zie dat Terim ook jankt. Tjonge jonge.. Wat als GS dit ook 15 jaar mee moest maken. Dan werden jullie vast FB fans. Stand up and fight. Maar ja, dat zit enkel in het DNA van Trabzonspor.

21 juni 2020 om 23:06

Zijn het nu opeens de scheidsrechters die Trabzon genaaid hebben in 2010.. het was toch Aziz Yildirim en zijn georganiseerde maffia?

22 juni 2020 om 00:09

@FenerForEver. En wat heeft Aziz Yildirim gedaan? Zijn sportbroekje aangetrokken en op het veld zelf Trabzonspor verslagen? Het is een publiek geheim (met bewijs) dat er mensen zijn omgekocht. Daar zitten ook scheidsrechters tussen. Dat ik nog de moeite neem om dit uit te leggen ook....

22 juni 2020 om 00:37

İk moet even ingrijpen op deze zin van jou broertje. 'wat als GS dit ook 15 jaar mee moest maken. Dan werden jullie vast FB fans.' Wij waren 14 jaar niet kampioen geworden en we zijn nog steed voor Galatasaray. İn die jaren waren er ook scheidsrechters blunders..groetjes '5561'

22 juni 2020 om 00:49

@brky55. Natuurlijk weet ik dat er ook echte supporters zijn bij GS. Dus mijn woorden zijn niet gericht aan hen, maar aan die nep-supporters die je niet hoort als ze keer op keer cadeautjes krijgen van de scheids, en gelijk gaan piepen als de scheids fluit volgens de regels. Dat zijn gasten die als hun club 5 jaar ofzo geen kampioen wordt, hun interesse in voetbal verliezen. En die gaan hier nu praten alsof zij het weten. Hou op hoor..

21 juni 2020 om 22:52

FlackoGSJij gaat ook de geschiedenis boeken in. Je hebt de mooiste Galatasaray bril op aller tijden.

Eens even kijken, gaan we het hebben over dat we de wedstrijd eindigen met spelers als Sekidika, Jimmy, Okan, Selcuk en de twee centrale verdedigers Lemina en Taylan of zullen we het toch maar gaan hebben over de scheidsrechter ? Het is echt ongekend dat hij die overtreding op Jimmy op de eerste plaats al niet afkeurde, maar die indirecte vrije trap omdat Okan de bal te lang vasthield ? Ahahaha. Corruptie.

21 juni 2020 om 22:56

Een regel toepassen is corruptie ? Haha oke. Of is een regel toepassen wat bij anderen nooit word gedaan corruptie, Zoals de 1 been op de lijn regel wat alleen bij Fener word toegepast..

21 juni 2020 om 23:10

Anadolu gfb. Kijk, als je je zo gaat gedragen als het je aartsrivaal betreft, moet je ook niet om begrip vragen als je zelf wordt benadeeld. Deze regel wordt nooit toegepast, omdat het nergens over gaat. Je telt 10 seconde erbij en laat het door spelen. Zou deze scheidsrechter ooit eerder hiervoor hebben gefloten ? Terwijl het gewoon letterlijk elke wedstrijd gebeurd ?

21 juni 2020 om 23:20

Wij zijn toch ook zo benadeeld, Een regel wat bij niemand ooit werd toegepast werd na elke penalty die Altay eruit hield toegepast. Kregen wij toen begrip ? Nee het was een regel en we moesten er mee dealen. Terwijl Emre een week ervoor tegen Malatya een penalty had gemist met een keeper die bijna op de 5 meter lijn stond. Het is een regel en nu dealen er mee. Ja het is nooit bij anderen toegepast en ja het is heel zuur want door deze beslissing zijn jullie uit de titel race. Precies het zelfde wat ons overkwam.

21 juni 2020 om 22:56

Gangstar.

Tuurlijk is er corruptie Galatasaray is met een dikke touw vastgeknoopt aan corruptie. Geen twijfel over mogelijk !

Als Muslera het hele seizoen geblesseerd zou zijn was Hakemsaray sowieso gedegradeert. Telkens weer moet het team door de scheidsrechter gered worden, die goal van Kayode is onterecht afgekeurd, heel knap van Gaziantep om een gelijkspel te halen maar verdienden het wel om te winnen.
Vrijdag heeft Başakşehir gewonnen en morgen hopelijk ook Trabzon. Galatasaray mag het kampioenschap wel op zijn buik schrijven.

21 juni 2020 om 23:02

Kijk eerst naar je eigen team voordat je over andere teams gaat praten, met jullie schandalige team.

Man man man tis net een komedie film. Zoveel domme fouten aan beide kanten. Waarom in godsnaam gaat die fake muslera de bal langer als 4 seconden in zijn handen houden in de 109ste minuut en met al geel op zak...zucht. Gezien de kansen had antep wel de punt verdiend.

Wat een knotsgekke wedstrijd en helaas een ongelooflijk zuur resultaat, maar we hebben het grotendeels aan ons zelf te danken. Vanaf de 5e minuut tot de 1-1 was het spel weer dramatisch. Na de 1-1 gaat het beter en scoren we terecht de 2-1. Mooie goal van Belhanda.

Terim heeft weer dramatisch gewisseld. Kan iemand mij aub vertellen waarom Selcuk Inan en Jimmy Durmaz mochten spelen. Ik snap dat de bank weinig alternatief biedt, maar zet dan op z'n minst Ömer, Yunus of Emin erin.

Voordat men weer de scheidsrechter en de Turkse competitie gaat aanvallen. De scheidsrechter floot gewoon een puike wedstrijd. De derde goal van Antep werd terecht afgekeurd. De speler raakt Jimmy Durmaz licht, maar haalt hem wel degelijk uit balans. Ook de indirecte vrije trap en de daarop volgende penalty van Antep was terecht. Als Okan nou zijn gezond verstand gebruikte en de bal gewoon zo ver mogelijk wegtrapte, hadden we gewoon gewonnen. Ik denk dat hiermee ook de kans op kampioen worden te zijn verspild. Een verschil van 8 punten inhalen terwijl we nog tegen Basaksehir en Trabzon moeten wordt heel erg lastig.

21 juni 2020 om 22:25

Waarom heeft Omer niet gespeeld? Was toch een vaste waarde..?

21 juni 2020 om 22:27

Respect dat je de wedstrijd op deze manier bekijkt, kunnen @TheMagician & @FlackoGS een voorbeeld van nemen

Hahaha dit slaat toch nergens op. Oké klopt, we hebben het na 3-1 compleet laten lopen. We konden niet eens fatsoenlijk counteren. Maar als je als scheids niet direct de vrije trap van Jimmy ziet en daarvoor 3 min nodig hebt om uiteindelijk toch wel de overtreding te geven, dan snap je het niet. En daarbovenop nog eens een indirecte vrije trap omdat de keeper langer dan 6 seconden de bal vasthoudt. Wees dan consequent. Want nooit passen ze dit echt toe. Gebeurt bij alle wedstrijden waarbij ze langer dan 6 sec vasthouden. Maar nu, opeeeeens, passen ze wel die regel toe. Zoals gezegd, niet dat we goed waren na de 3-1, maar de dingen die op het einde gebeurde kan niet

21 juni 2020 om 22:29

Regels zijn regels. Hij floot juist goed, omdat hij de regels toepast. Met wat jullie hebben vertoont, vind ik dat je geen recht van spreken hebt om de scheidsrechter de schuld te geven.

21 juni 2020 om 23:16

Klopt regels zijn regels. Daar zeg ik niks over. Alleen is het niet consequent en daar gaat het hier om. Nooit wordt deze regel toegepast en als die toegepast wordt, is het voor tijdrekken. Dan zeggen ze te lang de bal vastgehouden dus hop geel of weet ik veel schiet op met die bal. Nooit wordt dus indirecte vrije trap gegeven, wat dus eigenlijk de regel is. Maar ja hoor, nu ineens wordt het wel toegepast. Dat maakt het zo krom.

22 juni 2020 om 10:52

@Gala010. Nee, dat maakt het niet krom. De scheids heeft de regels gewoon goed toegepast. Wat krom is, is het feit dat die GS speler een penalty veroorzaakt op dat moment. Dus die penalty is de eigen schuld van GS. Wees blij dat die goal wordt afgekeurd, terwijl er een minuut doorgespeeld wordt. De scheids had de overtreding op Jimmy niet eens gezien. De VAR corrigeert dat. Dat is ook discutabel, maar daar hoor ik je niet over. Vervolgens gaat keeper Okan ook nog tijdrekken. Allemaal eigen fouten van GS en niet van de scheids. Terim wisselt ook nog eens alle spelers die een bal kunnen afpakken waardoor Gaziantep kan opkomen. Allemaal eigen fouten van GS waardoor ze in deze situatie zijn terechtgekomen. Hier hoor ik het niet over. Die goal had niet afgekeurd hoeven worden waardoor GS met 3-4 kan verliezen ook. Kijk objectief naar de wedstrijden en niet partijdig, dan komt GS al een stuk dichter bij het kampioenschap. En Terim met zijn teksten na de wedstrijd.....wat moet je daar nou van zeggen.

Er moet toch wel echt een wonder gebeuren als we nog kampioen willen worden. Als we nog alles in eigen handen zouden hebben door te winnen van zowel Basak als Trabzon was het een ander verhaal, maar je bent nu weer afhankelijk van drie andere teams. Hoewel de scheidsrechter een cruciale rol heeft gespeeld, denk ik niet dat we zijn bestolen. Ja, de overtreding op Jimmy moest hij gelijk al zien en fluiten. Ja, we zijn misschien het eerste team in de afgelopen 10 jaar die een indirecte vrijtrap tegen krijgt doordat de keeper de bal te lang heeft vastgehouden. Ja, de scheidsrechter had niet de bedoeling om de wedstrijd fair te laten uitspelen. Maar, we moeten naar ons zelf kijken. Na de hervatting van het voetbal lijkt het weer een beetje op de eerste seizoenshelft. Het spel is weer niet om aan te zien. Een reden kan zijn de afwezige spelers, zeker vandaag. Maar alsnog hoorde je hier de wedstrijd al uit te spelen. Onyekuru die wederom een 1000 kans mist, Sarrachi die mij deed denken aan Lato met een moeilijke naam, Belhanda die een ongelofelijke pass geeft waardoor Ahmet rood krijgt. Fatih Terim die vervolgens twee middenvelders centraal achterin laat spelen. Selcuk die erin komt in plaats van Omer Bayram, die met zijn dynamiek handig was geweest. We moeten echt naar ons zelf kijken. Vorige week zijn we bestolen, eens. Vandaag heeft de scheidsrechter een cruciale rol gespeeld, eens. Maar hoe dan ook gaan Basak en Trabzon punten pakken van ons, en dit kom door ons spel. Edit: @redactie voetbalzone, het zou een wereld van verschil maken voor de lezer om witte regels te kunnen gebruiken tussen de alinea's.

21 juni 2020 om 22:41

Vind het vooral zonde voor Okan. Hij keepte niet eens zo slecht tot de 3-3. De twee goals van Antep daarvoor waren gewoon onhoudbaar en de eerste goal is te wijten aan het feit dat de halve verdeding slaapt. Okan had nog in de 89e minuut een goede redding en ook net voor de afgekeurde 3-3. Maar ja, in de laatste minuut heeft die het helaas verkloot. Ik denk dat dat ook funest voor zijn zelfvertrouwen gaat zijn.

Ondanks zowel fouten aan de arbitrale kant als op het veld, vond ik het wel een vermakelijke pot voetbal. Drama, comeback, afgekeurde goal, knotsgekke gelijkmaker in de 115e minuut en een rode kaart.

Galatasaray fans die praten over corruptie. Ik zou zeggen kijk eerst naar jullie zelf. De voorbijgaande 2 jaren letterlijk kampioenschappen cadeau gekregen door de scheidsrechters. Don’t make me laugh....

De bal langer dan 6 seconden in je handen vasthouden, Gewoon een indirecte vrije trap. Toen wij moord en branden schreeuwden omdat die penalty regel alleen bij ons werd toegepast met 1 been op de lijn, Was het een regel en moesten we er mee dealen. “God heeft geen knuppel” Eehm nee klinkt raar gewoon Allahin sopasi yok. Het is een regel en is al heel lang bij niemand toegepast en word nu bij jullie wel gedaan. En daardoor zijn jullie uit de titel race verdwenen heerlijk gevoel dit hee-eeerlijk.

21 juni 2020 om 23:02

Net zo heerlijk als een kampioenschap, of ben je dat inmiddels vergeten na vijf jaar? Ik ben oprecht nieuwsgierig namelijk?

21 juni 2020 om 23:14

Fener fans staan achter hun club ondanks alles. Wij zijn geen succes supporters. We zijn het na 5 jaar inderdaad een beetje vergeten. Fener krijgt namelijk geen kampioenschappen cadeau.En daarbij heeft anadolu gfb helemaal gelijk. Die penalty regel was inderdaad regel is regel.Nu is het jullie beurt. Accepteer het gewoon kerel.

21 juni 2020 om 23:14

Vraag je dit als een Gala fan die 14 jaar op rij niet kampioen is geworden, Aan een Fener fan die met 28 titels de meeste kampioenschappen bezit ?

21 juni 2020 om 23:24

Anadolu, gezien het feit dat ik die 14 jaren niet heb meegemaakt kan ik hier geen uitspraken over doen. Ik denk wel dat ik het zou vergeten, net zoals jullie nu vergeten zijn. Over de 28 kampioenschappen, bedoel je die jaren waarin er twee, soms drie teams tegelijk kampioenen werden in Turkije doordat er regionale competities werden gespeeld?

21 juni 2020 om 23:29

Bati, ik weet niet of je mijn reactie hebt gelezen, maar ik gaf al gelijk aan dat wij als Galatasaray eerst naar ons zelf moeten kijken. Ik beweer ook zeker niet dat we vandaag zijn besloten. Verder distantieer ik mij van je opmerking over het cadeau krijgen. Geen enkel club krijgt kampioenschappen cadeau. Als je kampioen wil worden in Turkije moet je ook winnen van de scheidsrechters.

21 juni 2020 om 23:31

Je kraamt onzin uit. Fenerbahceorg heeft deze en alle andere onzin verhaaltjes de geschiedenis boeken in gestuurd. Bekijk even het kopje 28 titels op de site. Wij zijn vanaf 1907 tot 2020 de grootste van Turkije. Niet vanaf 1959 tot 2020. Dus 5 jaar niet kampioen worden zal ons niks laten vergeten, Maar als deze 5 jaar oploopt naar 14 zullen we het wel vergeten

21 juni 2020 om 23:41

Galatasaray heeft ooit de Emirates Cup gewonnen. Dat tel ik nu ook mee als landstitel. Waarom? Zomaar, niet alle Turkse ploegen mochten meedoen en het was ook niet echt professioneel maar toch ga ik het doen? Euh wat TFF zegt dat het niet telt? Neen ik ga het toch tellen want het komt me goed uit! Niet dat we 60 jaar geleden iets anders hadden beslist of zo.

21 juni 2020 om 23:47

Ik kraam onzin uit? Op de site van Fenerbahce staat dat er 6 kampioenschappen zijn in de ''milli Kume'' competitie. Een competitie waarin alleen teams uit Istanbul, Ankara en Izmir deel uitmaakte, maar niet de clubs uit andere regio's zoals een Bursa Merinos. En Fener wilt dat deze kampioenschappen meetellen als landelijke kampioenschappen? Ik kraam volgens jou onzin uit, maar is het geen onzin dat die kampioenschappen door jou en je club als landelijke kampioenschap worden bestempeld terwijl er meerdere regionale competities werden gespeeld? Ben je trouwens vergeten hoe het is om je club te supporter op een dinsdag of woensdag avond te supporten rond een uur of 20:45? Hoe lang heeft dat geduurd, met aankomend seizoen erbij?

21 juni 2020 om 23:47

We tellen de Emirates Cup als 10 landstitels, Daarmee komt Gala op 33 landstitels en zijn jullie de grootste van Turkije! Proficiat

21 juni 2020 om 23:53

Support me team liever niet op een Dinsdag of Woensdag om 20:45, Dan dat ik elke keer een afslachting moet meemaken. Toch maar liever survivor kijken dan naar Yasin. Dat een Bursa Merinos niet meedoet aan de competitie omdat ze de reiskosten niet konden opbrengen en zelf met de teams in Bursa een balletje trapten, Wilt niet zeggen dat de rest van Turkije gewoon een landelijke competitie hebben afgelegt. Het waren gewoon landelijke competities waarin Fener er 8 en jullie maar 1 titel uit hebben gehaald. Ga nou niet dingen van 1917 vergelijken met 2020. Want dan zijn jou titels van nu over 50 jaar ook niks waard als ze dan een robot scheidsrechter hebben en zeggen “Ja maar toen floten er mensen wil je dat als landstitel benoemen”

22 juni 2020 om 00:39

Als we de kampioenschappen gaan tellen die ook voor 1959 tellen dan staat de teller van Galatasaray op 39

22 juni 2020 om 00:44

Over die afslachtingen, die kan je ook om 18:00 uur bekijken tijdens een Audi Cup. Dan hoor je misschien ook een Ersun Yanal die roept dat Sadik op de grond moet liggen om tijd te rekken, zodat het verschil niet groter wordt.het valt me op dat je inhoudelijk probeert te reageren op mijn reactie, maar de kern steeds (bewust?) overslaat. Feit is dat er meerdere regionale competities bestonden. Fenerbahce is 6x kampioen geworden in een competitie waarin alleen clubs uit Istanbul, Ankara en Izmir deel uit maakten. Bijvoorbeeld, in 1940 wint Fenerbahce de ''milli Kume'' en Besiktas de ''istanbul competitie'', terwijl Eskisehir Demirspor eerste eindigt in de ''turkiye Futbol Birinciligi''. Dus drie competities, buiten de overige regionale competities, maar die van Fener moet worden geteld als een landelijke competitie? Zullen we de ''4 Buyukler Kupasi'' van Acun ook tellen, zodat het 29 kampioenschappen worden? Je laatste zin is trouwens een indicatie hoe kansloos heel je beredenering is.

22 juni 2020 om 06:55

Gala heeft voor 1959 slechts 1 landstitel, Je telt de Turkse bekers erbij.

22 juni 2020 om 07:07

Ik sla de kern over ? Haha vriend jij komt telkens met punten wat niks met de discussie te maken heeft. Je komt als eerst reageren op mij met dat wij kampioen worden zijn vergeten, Vervolgens voeg je er aan toe dat we zijn vergeten CL te spelen? Error. Maar toch blijf ik op alles reageren. Precies welke kern sla ik over ? Nou hier alsnog je reactie op weer onzin van je : Turkiye Futbol Birinciligi en Milli Kume zijn inderdaad verschillende organisaties wat in het zelfde jaar is gespeelt. Dit komt omdat er toen te weinig teams waren en een jaar van 52 weken ja 365 dagen niet met 1 competitie vervult kon worden. Dus als de ene was afgelopen begon de andere alweer. Dit wilt niet zeggen dat er dan 2 landstitels in 1 jaar werden gegeven. De kampioen van Milli Kume en Futbol Birinci Ligi speelden een finale tegen elkaar. Waren de kampioenen van de 2 competities het zelfde team, Dan was er geen finale nodig. Ik herhaal ga niet de situatie van een 1917 vergelijken met die van nu. Want dan is jou kampioenschap van nu over 50/100 jaar ook niks waard, Als ze dan ook de tijdperk van nu gaan kleineren met wat ze dan allemaal gaan hebben. Het feit is Fenerbahce heeft 28 landstitels en Gala 23. Oh en nog even over afslachtingen he laten we niet elkaars wedstrijden tegen andermans ploegen erbij betrekken want dan zijn we morgen nog niet klaar met als eindpunt de 12-0 tegen Slavia. Maar laten we kijken naar onderlinge resultaten. Het seintje is denk ik binnen..

22 juni 2020 om 13:02

Het feit is dat fener 19x kampioen is geweest. Deal with it. Is men zo wanhopig nu bij fener om regionale toernooitjes ook erbij te tellen. Wel diep gezonken zeg.

22 juni 2020 om 22:47

Regionale toernooitjes ? Ahaha oke.

Fatih Terim kampioen: scheidsrechters kunnen ook fouten maken.Fatih Terim nederlaag: ........Haha er zijn meer corrupte uitslagen voor gala dan tegen waarom nu huilen?

21 juni 2020 om 23:01

Je bent sinds vandaag lid zag ik op je profiel. Doordat je hier helemaal nieuw bent is het tijd voor je ontgroening. Fatih Terim zei dit inderdaad, maar met sarcasme. Nadat 17 clubs in Turkije broer en zus waren geworden en een verklaring ondertekende dat scheidsrechters mensen zijn en fouten kunnen maken. En het grappige is, dat alle clubs die het ondertekent hebben, dus de 17 clubs behalve Galatasaray, een week later en tot de dag van vandaag moord en brand schreeuwen. Terim was juist degene die in dezelfde week vorig jaar had gezegd dat gerechtigheid voor iedereen nodig is.hoe voelt je ontgroening? Welkom op voetbalzone.

21 juni 2020 om 23:05

Waarom heb ik het gevoel dat de meeste GS fans zo arrogant zijn? Drink lekker een biertje en cool down mate

21 juni 2020 om 23:07

Haha nou nou... wat een weerlegging.
Trouwens Trabzonspor heeft niks getekend. Volgens mij moet je eerst beter onderzoeken en met de feiten komen? Zullen we daarna over ontgroening praten😳

21 juni 2020 om 23:18

Hasan, ik heb je een privé bericht gestuurd waarin is te lezen dat alle 17 clubs, inclusief Trabzonspor dit hebben ondertekend. Verder heb ik je ook tips gegeven, ik raad je sterk aan om deze tips zeker te gebruiken, en natuurlijk raad ik je ook aan om je huiswerk te doen voordat je iets beweerd.

21 juni 2020 om 23:20

Ik had een heerlijke Despo op tafel Babacan, maar na de wedstrijd bleek dat mijn flesje kapot was gegooid .

21 juni 2020 om 23:32

Türk futbolunda çok değerli bir markadır. Biz neden ona haksızlık yapılmasını isteyelim? Kulüpler Birliği'nin hazırladığı o metni 17 kulüp değil 8 kulüp imzaladı. Bilgi kirliliği var. İmzalayanların da bazıları 'aceleden imzaladık' dedi. Trabzonspor imzalamadı. Kulüpler Birliği'nin yerinde olsam hakemler aleyhine açıklamada bulunamam. Hicap duyarım. Ben ne Ali Dürüst'ün istifa edeceğini biliyordum ne de geri döneceğini biliyordum. Sayın Dürüst, Galatasaray'a hizmet etmiş biridir, ama federasyonda Galatasaray'ın temsilcisi değildir." Aldus Mustafa Cengiz. https://www.google.nl/amp/s/www.yenisafak.com/amphtml/spor/mustafa-cengiz-o-metni-17-degil-8-kulup-imzaladi-3446182

Haha loser.

21 juni 2020 om 23:44

Ontgroening dit en dat. Wat een agressie toch wat een frustratie....is jammer he als de scheidsrechter niet meewerkt in de laatste weken van de competitie. Geniet toch eens een beetje van het hele seizoen. Jullie hebben eindelijk, na bijna een kwart eeuw gewonnen bij Fenerbahce!! Topper als Falcao gekocht maar sampiyonluk yarinlara kaldi😄

22 juni 2020 om 00:41

Als we morgen hamsi gaan eten met raki ben ik cool down bro :D

22 juni 2020 om 00:57

Je maakt jezelf nog kanslozer. In het officiële statement van de Kulupler Birligi staat dat de 17 clubs de inhoud delen. Dat achteraf een club zegt het niet ondertekend te hebben is als: ik post op mijn Facebook een berichtje waarin Trabzonspor zwaar beledig, maar een dag later zeg ik dat het mijn neefje was op mijn account. Right. Je probeert een officiële statement weg te werken door enkel uitspraken van andere mensen..

22 juni 2020 om 01:35

Zo club zo toeschouwer. Zelfs Mustafa Cengiz jou baskan geeft aan dus niet zoMaar iemand dat Trabzonspor dit niet heeft ondertekend. Maar je moet wel bepaalde capaciteiten hebben om dit te begrijpen.

Wat een draak van een wedstrijd! Dit is waarom ik voetbal kijk. De Turkse competitie is een lust voor het oog. Gala die zonder muslera 3 tegendoelpunten krijgen. Fatih terim en zijn mannen hebben hun verdiende loon gekregen. Na 2 gestolen kampioenschappen zijn ze nu eens kind van de rekening.

Misschien moeten de supporters van de 'grote' 4 minder huilen en met vingers naar elkaar wijzen. Maak je maar zorgen om het niveau van de competitie. Als ik sommige argumenten zie kam ik jullie allemaal niet serieus nemen.

Wat een rare wedstrijd.. tjah weet niet eens wat ik over de scheids moet zeggen. En over sommige reacties hier al helemaal niet. 1 Fener fan beweert dat ze 28x kampioen zijn geworden een andere Besiktas fan beweert dat we 2x gratis kampioen zijn geworden achterelkaar. De andere begint weer over de penalty van Altay(overigens ben ik het eens over het penalty van Altay en Emre Belezoglu). best wel lachwekkend allemaal iemand die de Turkse competitie niet volgt zal zich kapot lachen om de reacties hier. Mensen reageren hier niet om de feiten maar puur om afgunst. Laten wij lekker allemaal op elkaar zeiken dan kan ondertussen Trabzon of Basaksehir kampioen worden. Ik gun het Trabzon trouwens van harte! Puur al om het seizoen 2010-2011.

22 juni 2020 om 11:04

@Volkan. Mooie reactie van je. Het Turkse voetbal heeft een sterk GS, FB, BJK, TS, BS nodig om het voetbal naar een hoger niveau te tillen. Dat lukt niet als ze in Turkije altijd direct naar de ander kijken bij vermeende fouten, en zelden naar zichzelf. Kijk naar jezelf en verbeter jezelf en maak geen fouten. Hier is momenteel geen plek voor in het Turkse voetbal. Hopelijk verandert dit snel en krijgen we een competitie waarbij 6 clubs strijden om het kampioenschap. En niet strijden om welke club het meest benadeelt wordt door scheidsrechters. Verbeter de conditie, inzet en techniek van je spelers en ontwikkel je spelsysteem en tactiek. Met eigen spelers en gerichte buitenlandse aankopen. Dan zijn we op de goede weg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren