Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Torino tweet ‘slechtste foto ooit’ over Black Lives Matter-beweging

Laatste update:

Torino heeft dit weekend opzien gebaard met een tweet over de Black Lives Matter-beweging. Zaterdagavond, tijdens de thuiswedstrijd tegen Parma (1-1) in de Serie A, plaatste de club een foto van Nicolas N'Koulou na diens openingstreffer in de eerste helft. De verdediger knielde na zijn doelpunt en op de foto leek het alsof hij dat deed voor zijn blanke medespeler Andrea Belotti.

Torino lijkt gezien het bijschrift van de tweet (#BlackLivesMatter) steun te betuigen aan de beweging, maar de symboliek op de foto zorgt voor gefronste wenkbrauwen. "Dit is de slechtst mogelijke foto ooit die jullie hadden kunnen uitkiezen", luidt een reactie op Twitter die bijna evenveel likes kreeg als de foto zelf: circa negenduizend om elfduizend. Het populaire account Troll Football, dat nota bene bekendstaat om zijn grappen, acht het nodig de tweet van Torino te 'herstellen' door simpelweg een foto van enkel N'Koulou te plaatsen.

Italiaanse media spreken van een 'eigen doelpunt' van de socialmedia-afdeling van Torino, dat de tweet plaatste op zowel het Engelstalige als het Italiaanse clubaccount. Later op de avond werd dezelfde foto door de club geplaatst bij een tweet over de wedstrijdreactie van N'Koulou. De dertigjarige mandekker uit Kameroen zei dat hij na zijn treffer meteen dacht aan zijn 'broeder George Floyd' en dat het lot van de Amerikaan hem aan het hart ging. N'Koulou opende de score in de vijftiende minuut met een kopbal uit een corner van Álex Berenguer; de eindstand werd na een halfuur bepaald door Juraj Kucka.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kijk, een voorbeeld van iets dat goed bedoelt is maar er helaas niet goed uitkomt, dat maakt de club natuurlijk niet racistisch.

21 juni 2020 om 12:08

Zeker niet, al was dit bedoeld, dit is puur de media-afdeling. Lijkt me sterk dat dit langs alle voorzitters en spelers etc gaat. Maar het laat wel zien hoe onwetend mensen kunnen zijn, diegene die dit geplaatst heeft moet worden onderwezen dat dit niet zo handig is.

21 juni 2020 om 12:14

Dat is een beetje overdreven, niet? Het is gewoon onhandig, meer niet.

21 juni 2020 om 12:25

Onderwezen klinkt wat zwaar. Erop gewezen misschien? diegene zal nu vast ook wel snappen waarom het onhandig was, en in de toekomst wellicht een tel extra nadenken. Das alleen maar goed !

21 juni 2020 om 12:44

Dan is diegene toch soort van onderwezen erop, z'n fout/onhandigheid is terechtgewezen.

21 juni 2020 om 12:49

Neem aan dat de foto binnekort ook verwijdert zal worden?

21 juni 2020 om 12:09

een keer een grap maken die eigenlijk niet kan, maakt je ook niet meteen racistisch. Of als je een keer een grap maakt over Joden ben je ook niet meteen aanhanger van de Nazi\s. Het draait allemaal om perspectief en context. In dit geval is het gewoon heel ongelukkig van Torino, maar ik vraag me af wat je gezegd zou hebben als dit bij Lazio was gebeurd. Of je het dan ook zo onschuldig had gevonden

21 juni 2020 om 12:35

Ik vraag me wel af wat er door je hoofd gaat als je dit als foto verkiest. Dan ben je echt een idioot.

21 juni 2020 om 12:44

Tja, voor deze foto en de grap geld hetzelde, er zullen mensen zijn die het er niet mee eens zijn, en dan vervolgens er kritiek op hebben.beetje 't zelfde als Johan die zelf kritiek heeft op alles wat niet overeenkomt met zijn geaardheid/geslacht/huidskleur/gedachtegang/politi... voorkeur/afkomst

21 juni 2020 om 13:26

Nou, we kunnen ook overdrijven hè. Dit is gewoon onhandig, niets meer niets minder. Zit niets bewusts achter. Het is gewoon zonder erover na te denken geplaatst, met de focus op de boodschap in plaats van het beeldmateriaal. Kan gebeuren.

21 juni 2020 om 13:57

Blijft toch spijtig hoe vaak Lazio wordt neergezet als een soort bolwerk voor neo-fascisme/nazisme. De club zelf kan er vrij weinig aan doen dat een gedeelte van de harde kern deze standpunten heeft. Erg jammer, want Lazio is een mooie, historische club waar altijd ruimte is geweest voor spelers van welke afkomst dan ook.

21 juni 2020 om 15:10

@goonerkid, wat je zegt is niet helemaal waar. Lazio is een club die door Mussolini groot gemaakt is. Het fascisme (dat is niet hetzelfde als nazisme) zit dus verworven in de clubgeschiedenis. Het NOS artikel van 25 oktober 2017 laat goed zien dat er meer gaande is dan alleen een harde kern die neofascistisch is. Ben het wel met je eens dat Lazio verder gewoon een mooie en hitorische club is. Google maar eens op 'lazio is van oorsprong de club van fascist Mussolini'.

21 juni 2020 om 16:08

Klopt, daar ben ik mij ook bewust van. Echter kan de club zoals hij nu is er vrij weinig aan doen. Heel het Italiaanse voetbal is verworven in het fascisme, omdat Mussolini snel inzag dat calcio een goed propagandamiddel kan zijn. Heb er ooit een essay over geschreven, en het fascisme heeft het Italiaanse voetbal tot op de dag van vandaag beïnvloed. Hitler bijvoorbeeld zag totaal niet de meerwaarde in van het voetbal en was sterk tegen een Reichsliga en betaald voetbal. Over de man zelf kun je natuurlijk een eigen opinie hebben maar het is wel een feit dat Mussolini voetbal heeft groot gemaakt in heel Italië. Niet vanuit een oprechte liefde voor het spelletje maar het is inderdaad wel goed om te erkennen dat Mussolini een rol heeft gespeeld bij Lazio.ik noem overigens bewust neo-nazisme omdat de Irriducibili daar wel een handje in hebben gehad door de jaren heen. Denk aan dat Klose mit uns spandoek en het spandoek waar werd gerept over ''de ovens van Auschwitz''. Het is trouwens wel zo dat de Irriducibili inmiddels zo goed als verdwenen zijn. Maar het blijft toch zo dat veel voetballiefhebbers een Lazio supporter met argusogen zullen aankijken en dat vind ik verre van eerlijk.

21 juni 2020 om 16:40

Ik noemde Lazio ook in mijn eerste reactie, niet omdat ik ze associeer met hun verleden, maar de meesten dat wel doen. De tijd moet helen wat betreft het beeld omtrent Lazio. Ik was in 2018 in Rome tijdens Derby Della Capitale. Een genot om dat tussen de locale supporters te bekijken in een kroeg.

21 juni 2020 om 12:35

Zo denken wij ja.. Maar dit krijgt ook weer zo'n zielig staartje.. Let maar op! Ik ben er zo klaar mee.. Moeten we nu in een grijze saaie wereld leven waar we al onze uitspraken moeten wegen? Nou ik ben dat echt niet van plan kan ik je zeggen..

21 juni 2020 om 13:00

Klopt. En humor moet verbannen worden uit deze wereld. Helemaal sarcastische... en dat vind ik nu net zo leuk ;-).Trouwens wel grappig dat ie over zijn broeder Floyd praat. Dat was toch een crimineel die zwangere vrouwen overviel en bedreigde en aan de crack was. Om die nou je broeder te noemen is eigenlijk ook wel humor

21 juni 2020 om 12:37

Church, klopt als een bus. Zo zijn er echter ook voorbeelden van iets dat grappig bedoeld is (kwetsende grappen oid zoals Derksen doet), wat er ook niet goed uitkomt. Dat maakt Derksen niet direct racistisch. Get the point?

21 juni 2020 om 12:42

't maakt me vrij weinig uit of Derksen racistisch is de ja/nee - punt is dat hij zo'n soort grappen anno 2020 niet meer kan maken. Wacht, wacht - ik bedoel hij kan ze wel maken maar dan moet ie wel begrijpen dat het gros van de wereld dit volledig achterlijk vind en het dus ook kan gebeuren dat hij geboycot wordt door dit soort achterlijke uitspraken.en zo blijft de wereld draaien!

21 juni 2020 om 12:43

Church, en wat nou als Derksen deze foto had geplaatst?

21 juni 2020 om 12:48

Als Derksen zonder context deze foto zou retweeten, dan lijkt het me een stevig statement m.b.t wat zijn gedachtegang is. Stel je voor hij retweet deze foto, en vult het aan met een "grapje" - dan lijkt het me duidelijk dat mensen boos zullen worden aangezien iedereen ziet dat deze foto verkeert valt. Laat hij zien de plank weer volledig mis te slaan, en zullen meer en meer mensen zich uitspreken over wat een mafkees Johan wel niet is.kortom, context. Torino staat bekend om voetbal, niet als een club die grapjes maakt over mensen en hun sexualiteit/afkomst/geslacht, etc..

21 juni 2020 om 13:00

Wat ik bedoel is dat Derksen bekend staat om zijn kwetsende grappen. Sommigen lachen erom, steeds meer niet. Maar nu ineens wordt ie door iedereen aan de hoogste boom geknoopt. Sponsors stoppen, spelers gooien het programma in de ban, roepen zelfs op om Derksen te boycotten. Waarom niet vorige maand, of na een grap over homo's, of over Manolev? Daar heb ik moeite mee. Ineens is het en massa tegen Derksen. Met de voetballers voorop. En dat vind ik hypocriet. Ook met het al veel genoemde punt dat voetballen in Qatar wel mag. Voetballen voor sponsors die jou betalen, maar die kinderarbeid stimuleren, mag wel. Etc. Zulke selectieve verontwaardiging. Omdat het nu toevallig booming is? Lekker makkelijk

21 juni 2020 om 13:01

Haha Formus. Denk dat ie gelyncht zou worden

21 juni 2020 om 13:13

En dat bedoel ik Robert. Hij maakt slechte grappen, deze foto vraagt om slechte Derksen grappen. En daar moet ie in minderen, want het wordt steeds minder leuk en getolereerd. Daar mag ie rekening mee houden. Maar jonge jonge, wat een heisa. En wij doen er allemaal aan mee. VZ zou ook eigenlijk dit soort onderwerpen moeten vermijden, het is tenslotte een voetbalsite. Dat is in ieder geval wat ik vaker teruggelezen heb in een bericht als een reactie van me was verwijderd. Maar ondertussen gaat dit niet meer over voetbal en alleen maar over heel andere dingen. En we doen er helaas allemaal aan mee, inclusief ondergetekende.

21 juni 2020 om 13:19

Ik denk dat het vooral te maken heeft met het momentum dat er speelt, het is niet vaak dat er een topic zoveel aandacht krijgt op een wereldwijd platform. Denk dan ook zelf dat het veel te maken heeft met "pick your battles"denk zelf ook dat het niet "ineens" is, maar een opbouw van momenten, niemand is "ineens" tegen Derksen, hij heeft deze reputatie jaren, jaren, jaren opgebouwd en nu zijn er genoeg stemmen die eindelijk de mond open trekken.en dat is moeilijk, want je ziet nu ook nog het mereendeel van VZ dat het volledig bagatalliseert, en de mond probeert te snoeren door dit soort movements af te doen als hypocriet, etc.kortom; mensen worden al jaren zo de mond gesnoerd, daarom hoor je er weinig over. Nu is er dat momentum.bovendien kan ook vrij weinig met het Qatar element, het gaat hier over kleine veranderingen. Om elke voetballer die zich plaatst met hun land in Qatar hypocriet te noemen omdat ze zich uitspreken tegen mannen die onzuinige grappen maken IPV het aan te moedigen en de kleine stappen die er gezet worden te applaudiseren vind ik dan ook enorm apart. Maargoed, da's mijn mening.

21 juni 2020 om 14:13

Las net nog een artikel op de voorpagina van de Telegraaf over Qatar, dat de broer van de emir van Qatar in de woestijn zijn Indiaase chaffeur dood sloeg, terwijl die smeekte voor zijn leven. Maar goed, mensen uit India vallen niet onder BLM dus kunnen zwarte voetballers daar kennelijk prima ballen en de emir en zijn broer netjes een handje geven voorafgaand aan het duel. En laten we ze vooral niet hypocriet noemen.

21 juni 2020 om 14:34

Kijk Church, en dat vind ik nou hypocriet. Gebruik maken van het momentum. Dan loop je dus gewoon met de meute mee. Het gaat hier dus niet om het principe of dat iets goed of slecht is, maar omdat iedereen het doet. En dat vind ik hypocriet. Het lijkt meer om de likes of statements te gaan om er bij te horen dan daadwerkelijk na te denken waar dit om gaat. En daarom haal ik Qatar en Nike/Adidas en weet ik veel wat erbij. Omdat ze daar niet mee stoppen, omdat dat geld in het laatje brengt. En omdat niemand dat doet. Etc. Vreselijk. Edit: oh, en weet je, slavernij begon ook omdat velen dat deden en mensen niet nadachten. De Duitsers begonnen ook de Tweede Wereldoorlog omdat mensen volgden en niet meer nadachten. Sta op als het moet en niet alleen omdat de meute het doet en het dus ook verwacht wordt. Blijf denken ipv volgen. Derksen maakt slechte grappen. Maar dat deed ie vorige week, vorig jaar en 10.jaar geleden ook. Besef dat ook. Edit2: en dit alles gezegd hebbende zonder oordeel over of dit goed of fout is wat Derksen zei.

21 juni 2020 om 14:43

Dus we moeten grapjes van Johan maar slikken omdat er iets over zeggen "hypocriet" is? En dan de link leggen tussen slavernij en Wwii met het idee je als collectief ergens achter te zetten?holy shit. Laten we wel wezen, zwarte mensen hebben wereldwijd pas pak 'm beet 30 jaar gelijke rechten, maar nu is het allemaal al zo erg dat je deze movement te ver vind gaan?

21 juni 2020 om 14:50

Nee de movement is prima. Je moet me geen woorden in de mond leggen. Het is helemaal prima zelfs, maar we slaan door. Mensen kopiëren, imiteren, doen dingen om er bij te horen en doen vooral dingen zonder nadenken. Die voetballers vonden Derksen nu ineens fout genoeg om dus te boycotten. Te toevallig zeg. Wat Derksen doet is dom, maar hoort niet in de BLM richting. Maar daar wordt ie wel geduwd. Men gebruikt der BLM beweging om Derksen te wippen. En daar is het niet voor bedoelt. En dat merk je aan alle reacties. Pak Qatar aan waar de echte slavernij is, pak racisme aan, maar pak niet een domme grapjas aan die een slechte opmerking maakt. Denk na!!

21 juni 2020 om 14:57

Volgens mij is de enige man die hier de BLM movement er bij betrekt Johan Derksen, aangezien hij ervoor kiest om grappen te maken over iemand die hij zelf met de BLM movevement associeert.derksen is al jaren fout bezig, maar nu is er eindelijk het momentum te zeggen genoeg is genoeg, en da's prima. Johan kiest ervoor om te procoveren, moet ie ook maar accepteren dat dit kan gebeuren.ik snap je punt over Qatar, maar waarom moet de gehele berichtgeving een waarde van 0 hebben omdat jij vind dat ze Qatar moeten aanpakken? Kun je niet gewoon waarderen dat dit een stap in de goede richting is, en dat qatar wellicht een volgend topic kan zijn?of is het makkelijker om over qatar te praten omdat 't niet over Nederland gaat, en het niet strookt met het idee dat er "helemaal geen racisme" in Nederland is?johan mag grapjes maken wat ie wil, maar VVD mag niets zeggen omdat HIJ (juist hij trouwens, en niet JD) de hypocriet is?sorry maar ik kan er met m'n harses niet bij dat dit hier op voetbalzone de norm blijkt te zijn met betrekking tot het lezen van dit soort berichten waar VVD zich uitspreekt over JD.

21 juni 2020 om 15:52

Church, ik vind het prima dat Derksen aangepakt wordt. Maar Derksen is een clown. In Qatar is er echt slavernij, heel veel racisme en discriminatie. Waarom pakken we dan de clown aan die bijna niks voorstelt en laten we het ware probleem voor wat het is? Omdat ze er financieel afhankelijk van zijn? Omdat dit makkelijk is? Omdat de meute dit doet? En er is racisme in NL. Ook omgekeerd racisme. Maar racisme houdt niet op bij de landsgrenzen en zeker niet bij het aanpakken van Derksen. Eerder bij het standpunt dat ze Qatar boycotten etc. Maar dat doen ze niet. En dat vind ik hypocriet en ik vind dat dat benoemd mag worden. Ga dan echt ergens voor staan!!

21 juni 2020 om 15:55

Oh, en ik zeg nergens dat VVD hypocriet is. Ik vind de acties hypocriet. Dat is echt heel wat anders.

21 juni 2020 om 16:04

Oh, en nu nog even de allerergste reacties van voetballers, directeuren, clubs etc als het gaat om voetballen in landen met slavernij, racisme, schending mensenrechten: we moeten de politiek en sport gescheiden houden. Ja, als het ze uitkomt. Hypocriet? Zeg het maar. Je weet wat ik er van vind.

Iedereen begrijpt toch dit gebaar van Nkoulou. Echt weer gedoe om helemaal niks...

21 juni 2020 om 13:01

Niet volgens deze movement die elke gelegenheid aangrijpt

21 juni 2020 om 13:08

@robert41 , welke movement? Als je de BLM bedoelt: nergens zie ik in bovenstaand artikel vermeld dat de BLM hierop heeft gereageerd.

Ik moet er eerlijk gezegd best wel om lachen haha. Wat een blunder zeg. Vooral het gezicht van Belotti die daar als een Middeleeuwse koning zijn onderdaan aankijkt is toch hilarisch. Slecht aangevoeld van de media-afdeling.

21 juni 2020 om 13:02

Moest er ook om lachen. Wel mee oppassen want je wordt zo vastgezet

21 juni 2020 om 13:31

De spelers van het Nederlands elftal voor mannen, vrouwen en Jong Oranje zijn klaar met Ajax/barca2014. De spelers hebben via social media een statement naar buiten gebracht waarin zij zeggen zich niet meer te laten interviewen door Ajax/barca2014.

"Dit is ver over de grens. Niet voor de eerste keer, niet voor de tweede keer. Keer op keer op keer. Enough is enough. Wij, Oranje-internationals, laten ons niet meer interviewen door Ajax/barca2014 ", laat onder anderen aanvoerder Virgil van Dijk weten via Twitter.

Jezus Christus, je moet toch echt de grootste steen voor je kop hebben als je niet doorhebt dat dit er verschrikkelijk uitziet. Ongelooflijk dit.

Het zal niet meteen racistisch bedoeld zijn, maar ongelooflijk zeg, hoe dom kun je zijn... Dat je dit als PR-afdeling er niet uit pikt

Haha, is het raar als ik zeg dat ik sceptisch ben. We hebben het wel over Italie…. Of het is onwetendheid of een 'bewussie'.

21 juni 2020 om 13:04

Ja hoor. Daar gaan we weer..... boycotten die club

21 juni 2020 om 13:38

Je reactie laat zien dat je mij totaal niet begrijpt...

Dat dit alweer de media ingegooid word zegt genoeg. Een dom beeld uitgekozen, maar we blijven olie op het vuur gooien met zijn allen. Natuurlijk is dit geen racisme, maar een ongelukkig beeld gekozen door een stagiaire. lk hoop echt dat deze fase snel voorbij is. De mens wordt steeds gekker.

21 juni 2020 om 12:58

welke fase bedoel je? De awareness fase waarbij slecht gedrag dat jaren door de beugel kon eindelijk de aandacht krijgt die het verdient?denk dat we er wel tegen kunnen met z'n allen, of niet?

21 juni 2020 om 13:08

@Church89
Ik denk dat hij de fase bedoelt dat over iedere uitspraak, tweet, facebookpost, afbeelding, woordkeuze en miscommunicatie de racismescanner overheen gaat om met de vinger te kunnen wijzen en te kunnen zeggen dat er weer een uiting van racisme is gevonden, als jij dat de aandacht vind krijgen die het verdiend dan heb je je deugpunten weer binnen.

21 juni 2020 om 13:09

Bedoel de "alles onder een vergrootglasfase".racisme zien in Alles en racisme gebruiken als excuus om dingen te slopen/plunderen of haat te zaaien.

21 juni 2020 om 13:12

@peperbus038, reageer je zelf niet een beetje overtrokken? En gooi je zelf geen olie op het vuur? Nergens in het artikel wordt de foto als racistisch bestempeld maar als ongelukkig.

21 juni 2020 om 13:15

Waarom zou dit anders nieuws zijn dan denk je? 2 ploeggenoten die een doelpunt vieren? Dat wekt toch wel de suggestie dat dit bedoelt word , niet?

21 juni 2020 om 13:32

@peperbus038, dat maak jij ervan want ik zie niets meer dan een ongelukkig gekozen foto. De viering van N'koulou en de foto ervan was bedoeld als steunbetuiging aan de BLM maar is ongelukkig gekozen. Nergens wordt geschreven over racisme of dat iemand de foto racistisch vindt.

Ja hallo, wie heeft deze kniel verzonnen? Laat ik dat symbool dan het meest onhandige van alles vinden. Niet de foto zelf.

Het is wel interessant dat ze dit in Italiã« gewoon echt niet zien. Wij zoeken hier direct een probleem achter, een donkere speler die knielt terwijl een witte speler ernaast staat, racisme! Maar andersom was het geen probleem geweest. Het is natuurlijk binnen de hele discussie enorm ondoordacht en wetende hoe gevoelig dit allemaal ligt is het een domme zet deze specifieke foto te posten, maar ik kan me niet voorstellen dat dit inderdaad racistisch bedoeld is.

21 juni 2020 om 13:43

denk dat knielen over het algemeen een context heeft van subversie, of dit nou blank of zwart is - het ongelukkige feit dat je hier een zwarte man ziet knielen voor een blanke man is enorm ongelukkig - maar andersom was het zo'n probleem geweest, nogmaals, BLM staat voor gelijke rechten, niet voor onderdrukking van blanke mensen. En nogmaals; het gaat er bij deze foto niet om wat er "bedoelt" is, het gaat erom hoe het eruit ziet. Verwijderen, excuses maken - doorgaan.

21 juni 2020 om 13:46

Of een plaat voor hun kop hebben? Ik zeg niet dat de club racistisch en zal goed bedoeld zijn, maar knielen voor iemand is toch een van de meeste symbolische manier om je onderdanig op te stellen. Zeker het neer kijken op Nkoulou door Belotti is kenmerkend. Nee, in de realiteit is dit allemaal niet het geval, maar als je enkel de foto bekijkt lijkt het zo.
Dat Nkoulou Floyd zijn broeder noemt en hem eert is dan weer heel erg overdreven zeg. Hoe kun je nou een crimineel eren...

21 juni 2020 om 13:53

mensen gaan de fout in, mensen gaan de gevangenis in, dat maakt ze nog niet minder menselijk, en dat geeft niemand het recht om iemand te vermoorden.los daarvan, als we die kant op gaan dan kunnen we net zo goed kappen met de maatschappij want het gros van de miljoinairs zijn criminelen en doen aan belastingontwijking. Messi? doe maar niet eren want die heeft belasting ontdoken - als de politie hem vermoord? Mwoah, ook prima - is toch maar een crimineel.

21 juni 2020 om 14:22

Een crimineel verdiend het zeker niet om te sterven en al helemaal niet nadat hij is aangehouden en is geboeid. Eren is echter een stap verder, daarmee doe je geen recht aan de slachtoffers van Floyd.

21 juni 2020 om 15:20

@Church89
Mensen maken fouten en gaan de gevangenis en mag nooit een reden zijn om iemand te vermoorden, je vergelijk van belastingontduiking met iemand met een lang strafblad die een huis binnendringt en een pistool in de buik van een vrouw duwt vind ik niet heel sterk.

21 juni 2020 om 21:14

Stop eerst maar eens met de woorden in mijn mond te leggen. Je praat veel, maar zegt niks. Nergens, maar dan ook nergens! Zeg ik dat het goed is dat hij vermoord is. Het is een schande. De blik in de ogen van de desbetreffende agent was angstaanjagend. Het had niet mogen gebeuren en dat er een beweging is voor gelijkheid kan ik helemaal begrijpen, maar dat staat los van het feit dat deze man een crimineel is. En het mishandelen van zwangere vrouwen gaat voor mij iets verder dan de belasting onderduiken. Dat laatste valt nog uit te leggen als onbezonnen of zelfs onwetend en moet gestraft worden, maar staat nog lang niet gelijk aan de waslijst aan daden dat Floyd achter zijn naam staat. Dus zo'n iemand zou nooit als voorbeeld mogen dienen.

Hahaha, ik kan hier wel om lachen. Handige social media gast hebben ze daar.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren