Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bayern vindt prijskaartje ‘te hoog’: ‘Je kan niet drie topspelers kopen’

Laatste update:

Bayern München is druk bezig met het samenstellen van de selectie van volgend seizoen. Diverse namen werden al gelinkt aan de topclub, onder wie Dayot Upamecano, Sergiño Dest, Kai Havertz en Leroy Sané. Hasan Salihamidzic, sportief directeur van der Rekordmeister, verzekert dat de club niet al te veel geld gaat spenderen komende transferperiode.

"Je kan niet drie topspelers kopen in één jaar", benadrukt de oud-middenvelder van Bayern in gesprek met Kicker. "We moeten nagaan wat het beste zal zijn voor het team, maar ook wat financieel haalbaar is. We gaat onszelf in financieel opzicht nooit in de problemen helpen", verzekert Salihamidzic, die zich niet specifiek uitlaat over de transferdoelwitten.

Flick: 'Heb er vrede mee als ik volgend jaar geen trainer van Bayern meer ben'

Volgens Kicker vindt Bayern het prijskaartje van Upamecano veel te hoog. RB Leipzig verlangt zestig miljoen euro voor de centrale verdediger, een bedrag dat Bayern niet wil betalen voor de jonge Fransman. Bayern heeft het vizier ook gericht op onder anderen Dest, Havertz en Sané. Bij de twee laatstgenoemde spelers worden eveneens torenhoge transferbedragen genoemd van circa honderd miljoen.

Dest lijkt momenteel verreweg de goedkoopste optie voor Bayern, dat nog op zoek is naar een rechtervleugelverdediger. Volgens verschillende media zijn Ajax en Bayern niet ver van elkaar verwijderd inzake de transfersom van de negentienjarige Amerikaan. Dest, die nog tot medio 2022 vastligt in de Johan Cruiff ArenA, was onlangs nog in Duitsland om een wedstrijd van Bayern te bekijken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Om Dest nou een top speler te noemen vind ik een beetje overdreven.

24 februari 2020 om 13:03

Niemand noemt Dest een topspeler.... Alleen dat Bayern niet 3 topspelers in 1 jaar kan kopen.

24 februari 2020 om 18:49

Top talent zeker.. die jongen is nog piepjong em als hij deze lijn doorttrekt word hij 1 van de beste van de wereld.

Toch wel zonde dat Dest niet meer in Oranje te zien is. In potentie een van de beste rechtsback ter wereld. Een Bayern heeft niet zomaar interesse. Verder heeft Bayern Munchen, Upamecano totaal niet nodig. Zij hebben met Sule, Hernandez, Pavard en Bosteng genoeg CV's. Arsenal zou de perfecte bestemming zijn voor Upamecano. Hij kan daar de man worden centraal achterin.

24 februari 2020 om 11:27

Ach Zermatt. Je bent een toffe peer, maar je snapt weinig van het spelletje. Upamecano is op van zijn leeftijdscategorie de beste cv die er rondloopt die gaat echt niet van de Duitse top naar de Engelse subtop. Arsenal speelt waarschijnlijk niet eens CL volgend jaar. Helemaal met het feit dat Upamecano ook gewoon naar absolute topclubs kan. Blijf vooral dromen!

24 februari 2020 om 12:13

Upe is goed maar Bayern heeft hem niet nodig en volgens Upe ligt z’n ambitie in Engeland. Gezien de situatie met city zal united wel eens kunnen winnen inzake Upemacano , ze hebben simpelweg het meeste te bieden.

24 februari 2020 om 12:16

Upamecano wilde afgelopen zomer dolgraag naar Arsenal. Verder kan Arsenal via EL winst alsnog CL halen. Het is dus alles behalve uitgesloten dat Upamecano voor Arsenal tekent.

24 februari 2020 om 12:28

Upe zou ik het liefst bij Bvb zien, naast Hummels. Barca heeft genoeg cv’s inmiddels. Real kan optie zijn.

24 februari 2020 om 12:35

BVB heeft ook nog zagadou. Ik zou upamecano graag bij Arsenal zien. Denk dat die goed past in de PL.

24 februari 2020 om 12:59

Arsenal heeft ook nog een goede kans om CL te halen via de competitie hoor.. zo groot zijn die verschillen allemaal niet. En zoals Zermatt zegt, Upa wilde afgelopen zomer al graag naar Arsenal.. en van Leipzig naar Arsenal blijft nog steeds gewoon een stap omhoog.. qua club, fans, aanzien, financieel vermogen, verwachtingen etc..

24 februari 2020 om 13:00

En competitie natuurlijk!

24 februari 2020 om 13:46

Heb je nou nooit het idee dat je soms beter even gas terug kunt nemen? Hij snapt weinig van het spelletje omdat hij niet jouw subjectieve mening deelt over Upamecano? Verder is Leipzig in Europa gewoon een Europese subtopper die bovendien net komt kijken. Arsenal mag dan niet lekker draaien, maar is in Europa vele malen groter dan Leipzig. Dat snap je toch zelf ook wel?

24 februari 2020 om 14:37

Iemand die Upa de beste in zijn leeftijdscategorie noemt, weet volgens mij niet wie Mathijs de Ligt is. Of Demiral for that matter... Begrijp me niet verkeerd, ik zou Upa graag naar Arsenal zien komen, maar De Ligt en Demiral zijn er zo al twee die bij de Europese top spelen. En om jouw vraag voor hem te beantwoorden: Nee, hij kan geen gas terug nemen als het over de Buli gaat, dat is het Walhalla volgens hem.

24 februari 2020 om 15:57

@Samcro: Bij Europese top spelen, wil natuurlijk niet zeggen dat je ook top bent. Nacho, John Stones, Rugani, Lenglet, Kimpembe, Kehrer en Matip zijn ook jonge verdedigers die bij Europese top spelen. Zijn zij dan ook direct beter dan Upamecano? Absoluut niet. De beste spelers spelen niet altijd in Europese top.

24 februari 2020 om 11:40

In potentie een van de beste rechtsbacks ter wereld? Op basis waarvan? Ik zie het niet.

24 februari 2020 om 11:44

Boarurum, basseert hij op een paar potjes tegen Pec Zwolle en Fortuna. Daar heeft Dest vast en zeker laten zien de volgende Dani Alves te zijn denk ik.

24 februari 2020 om 12:17

In potentie de beste back ter wereld is wel overdreven, maar ik denk wel echt dat zijn potentie hier wordt onderschat. Voor een 18-jarige back is hij gewoon al erg goed, en als hij die verdedigende onoplettendheden eruit haalt kan hij denk ik over een aantal jaar best een gewaardeerde basisspeler zijn bij een topclub.

24 februari 2020 om 11:48

Ik snap Zermatt wel. Dest is aanvallend echt wel goed en kan nog steeds veel beter worden daarzo. Zit nog veel rek in, heeft een grote technische bagage. Verdedigend kan hij ook stabieler worden ofcourse, hij is jong. Marcelo werd ook lang gezien als éã©n van de beste backs ter wereld. Echter zal Dest zich eerst moeten bewijzen in een grotere competitie, waar hij week in week uit kan spelen. Zou hem liever naar een subtopper zien gaan dan, Leverkusen ofzo.

24 februari 2020 om 11:53

Hij heeft zeker potentie, maar persoonlijk zou ik er nog geen 25 miljoen voor neerleggen. Zeker aangezien Bayern gewoon de beste rechtsback van de wereld in de selectie heeft zitten in de vorm van Kimmich. Snap persoonlijk niet waarom die steeds op het middenveld geposteerd wordt. Daar is hij nog steeds een hele goede speler, maar op de back is hij zoveel beter.

24 februari 2020 om 12:09

De beste rechtsback is toch echt hakimi en zelfs in potentie een wereldtopper.

24 februari 2020 om 12:14

Mee eens, loopvermogen dynamiek techniek discipline. Voert taken uit en in DL is dat heilig. Hij moet absoluut niet terug naar Madrid.

24 februari 2020 om 13:48

Dest kan leuk aanvallen en verdedigend heb je er weinig aan. Ik zie er geen potentiele topspeler in. Bovendien moet je maar hopen dat hij niet hetzelfde krijgt als Mazraoui en een jaar stilstaat.

24 februari 2020 om 15:05

Met Hateboer en Dumfries hebben we 2 prima opties voor de rechtsback positie. Vind het niet erg Dat Dest voor USA kiest.

24 februari 2020 om 16:01

Hateboer en Dumfries mogen zijn veters geen eens strikken.

Laten we inderdaad hopen dat Bayern weinig spendeert. Gelukkig staan Leipzig en Dortmund niet stil. Het gat wordt al steeds kleiner dus ik juich het alleen maar toe.

24 februari 2020 om 11:44

Als Sané en Havertz naar Bayern gaan. Als Sancho en haaland weggaan bij BVB en werner en upamecano bij Leipzig word het gat alleen maar groter.

24 februari 2020 om 12:31

Nee, Bvb is in staat om spelers te vervangen. Zie bv Aubameyang of Dembele. Ik dacht ook dat Reus onvervangbaar zou zijn. Reyna, Raschl en Moukoko staan klaar.
Ik verheug me op Moukoko want dat is een combinatie van Pelé en CR7.

24 februari 2020 om 12:32

Ja maar dat zeg ik toch ook, het is toch zo dat die oudere jongens geen geld meer gaan opleveren maar hun vervangers in de meeste gevallen wel geld kosten (Havertz, vervanger Lewa en een extra centrum verdediger evt). Hierdoor levert München toch geld in. Waarbij bv. Dortmund en Leipzig spelers voor heel veel verkopen en waarschijnlijk goede vervangers binnen halen voor minder geld. Hierdoor komt de competitie toch dichter bij elkaar

24 februari 2020 om 13:12

Dat ze goede vervangers halen is niet zeker. Beide clubs kunnen en halen geen spelers als sane. De stap dat Leipzig en BVB naast Bayern kunnen komen zie ik ze niet maken. Bayern heeft geld om die toppers te halen. En beide andere clubs hebben ook geld alleen de echte toppers gaan daar niet heen.

24 februari 2020 om 13:14

Bayern heeft geld als water joh, dat maakt echt niet uit of ze hun spelers voor minder verkopen dan BvB en Leipzig doen. Ik snap je punt wel dat BvB en RBL niet per se zwakker hoeven te worden, maar het argument geld gaat niet op vind ik.

24 februari 2020 om 13:21

@joshp. Zolang Bayern in staat is structureel jaarlijks 100 miljoen aan salarissen meer te betalen dan de concurrenten is de kans zeer klein dat de andere clubs echt dichterbij zullen komen. Het gat wat er financieel tussen de clubs zit is jaarlijks ook alleen maar aan het groeien.

24 februari 2020 om 13:52

@lierse1997 - Omdat Leipzig 'm heilig is en nog niet het kleinste kritische stukje over Leipzig kan slikken (en soms over de Bundesliga in het algemeen). Bayern heeft met afstand de grootste aantrekkingskracht in Duitsland en hebben zelfs het vermogen om de grote spelers bij de directe concurrenten weg te halen. Het gat is dit seizoen even niet groot, maar dat wil niet zeggen dat het gat het volgende seizoen ook zo klein blijft.

Allemaal vrij logisch. Kijken welke plekken er echt versterkt moeten worden en welke spelers interessant zijn daarvoor. Om nu voor ruim 350 miljoen aan spelers uit te geven in 1 jaar tijd is ook aan de hoge kant. En dat mede voor 2 talenten en 1 speler die terugkomt van een blessure waardoor hij er ruim 6 maanden uit lag.

Van Bayern's kant snap ik het wel, maar probeer wel het Duits talent binnen te halen zou ik zeggen. Die gaan over het algemeen niet snel meer weg en je hebt er jaren plezier van. Sane zou ik wel even mee wachten, want je kunt niet verwachten dat een speler hetzelfde terugkomt van een blessure. Dadelijk geef je 80 mil uit voor een nieuwe arjen robben. Dan doel ik alleen op zijn blessure gevoeligheid, voor de rest is hij super belangrijk geweest voor Bayern...

Tja, geen 60m voor upamecano willen betalen maar wel 80 voor hernandez, dat lijkt me gewoon slechte zaken doen. Ik denk dat een middenvelder als havertz het belangrijkste is op dit moment. Met wat geluk kan je sane voor minder ophalen aangezien hij zo lang geblesseerd is geweest en hij weg wil. Al helemaal als City geen cl mag spelen.

24 februari 2020 om 11:34

Bayern heeft nu Goretzka en Mueller daar lopen. Havertz zou leuk zijn maar is niet direct nodig. Een vleugelspeler is meer nodig.

24 februari 2020 om 11:38

Havertz speelt dit seizoen echt als een natte krant. Laatste tijd weer iets beter, maar zie op dit moment nog geen speler die Bayern direct nodig heeft.

24 februari 2020 om 11:49

Goretzka en Muller spelen nou niet echt geweldig. Maar wat ik zie van Havertz bevalt me ook niet echt, vind hem dit seizoen echt niet goed.

24 februari 2020 om 11:59

@raulista. Als je vind dat Mueller niet geweldig speelt dan raad ik je aan om Bayern eens te gaan kijken. Zijn stats zeggen genoeg. Betrokken bij een doelpunt elke 74.3 minuten. En in de laatste maanden onder Flick is dat elke 67.1 minuten.

24 februari 2020 om 12:35

Niet mee eens, gisteren was hij aanvoerder met 20 jaar en was subliem. De fout die Bosz maakt is dat hij Havertz op rechtsbuiten neerzet die naar binnenkomt om ruimte te maken. Havertz moet juist op 10 staan waar hij zijn visie , z’n steekpass kan gebruiken or z’n diepgang naar voren. Met Brandt lukte dit optimaal.

24 februari 2020 om 13:11

Leuk, maar in de 8 wedstrijden op rechtsbuiten scoorde Havertz 4 keer en had hij 2 assists. Dat vergeleken met de 18 wedstrijden als 10 waar hij slechts 3 keer scoorde en 1 assists had. Realiteit is gewoon dat Havertz overall gezien een zwak seizoen speelt, wat goede wedstrijden tegen clubs als Paderborn en Augsburg veranderd daar niet zoveel aan.

24 februari 2020 om 13:45

Ja, penalties meetellen om feiten mooier te maken. Als 10 is Havertz veel en veel beter zeker voor z’n ploeg. Jogi zet hem ook niet RAM.

24 februari 2020 om 13:59

Penalties? Hoezo meervoud, het gaat er om 1. Nu ben ik geen wiskundige, maar 8 wedstrijden, 3 doelpunten en 2 assists, is nog altijd een stuk beter als 18 - 3 - 1.

Sane zou echt een uitstekende aankoop zijn. Is Duits en nog best jong. Kreeg voor zijn blessure toch niet veel speelminuten.

24 februari 2020 om 12:55

wist niet dat Coman terug was Maar is een Sane in vorm niet beter dan Coman?anders is het inderdaad wel zonde dan kunnen ze beter een backup halen.

24 februari 2020 om 13:50

Sane zn linker kleine teen alleen al is beter dan Coman.als je Sane voor 80mln kan halen moet je het meteen doen.coman als backup , en als ie dat niet wilt dan heb je Davies nog als backup.er zijn altijd risicos , maar gelukkig kunnen we ons dat veroorloven. Voor een club als Shalke is dat natuurlijk een ander verhaal , die zullen er iets meer moeite mee hebben als ze het uberhaupt kunnen betalen. Ik zeg doen!

24 februari 2020 om 18:35

Vind Coman niet meer dan een renpaard. Geen actie , geen overzicht, geen voorzet.
Sane is op alle vlakken beter.
Hoewel ik niet overtuigd ben van Coman wilt dat niet zeggen het niks gaat worden , als ie zn snelheid effectief gebruikt (wat ie vaak doet) dan kan hij belangrijk worden.
Vind Coman een speler die je in de 70/80e minuut erin kan brengen en zn fitheid en snelheid kan gebruiken tegen vermoeide verdedigers .. een beetje zoals tegen Juve een paar jaar geleden.

Salihamidzic maakt ons allen wat wijs, ze hebben €200 miljoen aan sponsorinkomsten gereserveerd voor transfers. Daarnaast lopen huurcontracten af (Odroziolo, Coutinho, Perisic) en moeten belangrijke contracten ( Alaba Thiago ) verlengd worden. Javi en Tolisso mogen en kunnen verkocht worden. Indien de huurovereenkomst aflopen en geen verlengingen plaatsvinden is er genoeg financiële ruimte. Havertz is topprioriteit 1, Sane is al lang in kannnen en kruiken en is goedkoper geworden en 3de prioriteit is een RA, niet Dest maar Hakimi is Wuenschkandidat. Het eventuele verlies van Thiago kan worden opgevangen door Kimmich, Goretzka, Cuisance, Alaba. Nuebel komt van de zomer.GK: Neuer LA: Davies CV: Suele CV: Lucas RA: Hakimi CM: Kimmich CM: Goretzka LAM: Sane CAM: Havertz RAM: Gnabry SP: Lewandowski.Duitse kern is terug en Tuchel zal wellicht trainer worden met als assistent Herr Flick.

24 februari 2020 om 13:05

Dit lijkt mij wel juist. Natuurlijk zal Bayern wel naar Dest geinformeerd hebben, maar hij is wel een risico-transfer. Ik denk dat hij gewoon bij Ajax zal blijven....

24 februari 2020 om 13:22

@marshmallow "en 3de prioriteit is een RA, niet Dest maar Hakimi is Wuenschkandidat" keep on dreaming. RM gaat deze topspeler die tevens uit eigen jeugd komt echt niet verkopen. Zidane is ook fan van hem. Hij gaat volgend seizoen gewoon de rb worden voor RM. Wordt een van de sterren van het nieuwe RM.

24 februari 2020 om 13:46

Real gaat niet een seizoen beginnen met 3 rechts achters.

24 februari 2020 om 13:57

Hakimi gaat nergens heen. Carvajal is niemeer de oude. En Hakimi is gewoon de toekomst. Zoals Mrkrillin aangaf is Zidane ook fan van hem.

24 februari 2020 om 16:21

@marshmallow "real gaat niet een seizoen beginnen met 3 rechts achters." Klopt en daarom zal Carajval of Odroziolo verkocht/verhuurd worden. Hakimi gaat gewoon zijn kans krijgen, zijn kans pakken en komende jaren de rechtback worden van RM. Welke redenen zou RM hebben om hun eigen talent te verkopen die nu al behoort bij beste rechtsback van de wereld. Leg me je logica uit waarom zij dat zouden doen en dan 2 rechtsbacks behouden die aantoonbaar slechter zijn.

24 februari 2020 om 17:00

@Marshmallow: Jij zegt dat de deal met Sane in kannen en kruiken is. Weet je toevallig ook hoe hoog het transferbedrag zal zijn?

25 februari 2020 om 03:18

€80 miljoen euro

Dan zal Bayern helemaal geen geld neerleggen om Coutinho definitief over te nemen?

24 februari 2020 om 15:16

volgenmij was er al bekend dat Bayern Coutinho niet definitief over wilde nemen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren