Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bryan Linssen kondigt transfer aan: ‘Hij weet wat ik wil’

Laatste update:

Bryan Linssen is bezig aan zijn laatste seizoen bij Vitesse, zo vertelt de 29-jarige aanvaller in gesprek met Voetbal International. Linssen geeft aan dat hij deze beslissing al vóór de crisis bij de Arnhemmers en het vertrek van Leonid Slutsky had genomen. De routinier heeft besloten zijn aflopende contract in GelreDome niet te verlengen.

"Ik weet niet waar ik naartoe ga. Ik heb het met mijn zaakwaarnemer Patrick van Diermen besproken en hij weet wat ik wil. En ook dat het zo kan zijn dat ik toch opensta om iets te doen wat ik niet meteen wil", aldus Linssen. Het weekblad stelt gedecideerd dat Linssen een voorkeur heeft voor Feyenoord, maar de goaltjesdief zelf wil er niets over kwijt.

"Nederland? Ja, er is wel iets wat ook reëel kan zijn. Feyenoord? Dat kun je zelf wel invullen. Hou nou maar op. Je weet dat ik het toch niet uitspreek. Dan ga ik dingen op gang brengen, daar hou ik niet van. Je verdient iets op het veld en niet met woorden", aldus Linssen, die ook na aandringen niet wil toegeven dat hij graag naar de Rotterdamse club wil verkassen.

"Nee. Doe eens normaal. Wie ben ik om te zeggen dat ik daarheen mag? Ik wil me niet verkopen aan welke club dan ook. Ik vind het net zoiets als mensen gaan zeggen dat ze in Oranje willen, dan ben je zelf aan het solliciteren. Je moet het op het veld laten zien, dan komen ze vanzelf. De kans dat ik naar het buitenland ga, is veel groter. Maar waarom hebben we het hierover?"

Verwacht jij dat Bryan Linssen naar Feyenoord gaat verkassen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

“ Waarom hebben we het hierover”..? Omdat je zelf aangeeft dat je weg gaat👀

Voorderest een prima speler, had al gehoopt dat AZ hem kocht van de zomer voor de breedte, als Stengs of Idrissi uitvallen is dit een prima vervanger.

4 december 2019 om 07:12

AZ kan leuk zaken doen door hem vast te leggen als routinier. Bij een vertrek van Idrissi of stengs kan Linssen het uitvechten met Evjen en Aboukhal bijvoorbeeld. Te Wierik transfervrij achterin is ook niet verkeerd... AZ heeft ook ervaren Nederlanders nodig (zie Vlaar) tussen de toptalenten.

4 december 2019 om 07:31

Linssen zou ik wel zien zitten, maar te wierik is niet het niveau wat az moet nastreven. Juist nu het zo goed gaat moet er doorgepakt worden en een echt goede CV gehaald worden. Ervaring is inderdaad goed, maar dan wel een speler die het verschil ook zal maken. Ben overigens erg benieuwd naar Evjen na de winter. In Noorwegen gekroond tot voetballer én talent van het jaar.

4 december 2019 om 08:37

Hou eens op met die Te Wierik he.. Bij gebrek aan ambitie zou ik die halen inderdaad. Maar AZ heeft aanvallend voorlopig genoeg. Betwijfel ook of hij naar AZ zou willen salaristechnisch want ik Arnhem betalen ze niet minder dan in Alkmaar. Bovendien past het niet in het beleid om Linssen aan te trekken.

4 december 2019 om 07:35

Ik denk dat hij richting midden oosten gaat om nog even te verdienen zodat hij daarna met pensioen kan.

4 december 2019 om 10:52

Dat dacht ik ook gelijk na zijn uitspraak "en ook dat het zo kan zijn dat ik toch opensta om iets te doen wat ik niet meteen wil". Dat hij nu vooral een financieel goede deal wil en niet een specifieke club wil.

Utrecht mag hem van mij wel oppikken. Hebben echt nog een speler nodig met enige voetbal IQ, vooral in de aanval. Daarnaast zou je dan ook weer 433 kunnen spelen. Ik denk dat hij eerder naar een 2. Bundesliga of een andere buitenlandse competitie zou willen op je 29e.

4 december 2019 om 08:38

Waarom zou hij naar Utrecht gaan? Kan hij net zo goed bij Vitesse blijven. In Arnhem speelt hij om dezelfde plekken en kan hij meer verdienen.

4 december 2019 om 08:48

Ja, Maher kon ook meer verdienen bij AZ En speelde dan zelfs om hogere plekken. Soms kan een plan of trainer een boel uitmaken.dus het kan zeker wel dat Linssen naar Utrecht zou gaan. Met hem erbij, ben je als Utrecht-zijnde wel een stuk sterker voorin, daar waar het de laatste jaren echt aan schort sinds het vertrek van Haller en Labyad.

4 december 2019 om 14:34

Zoals ik zei, het is een stap opzij. Vitesse is echt niet superieur tov Utrecht. Als je kijkt naar de eindklasseringen en gewonnen Play-offs is Utrecht verder dan Vitesse. Daarnaast bestaat er ook iets als een nieuwe uitdaging. Daarnaast denk ik als Utrecht fan en ik zie Linssen er graag bij, relatief realistisch. Maar zoals ik ook zei, ik zou als ik hem was eerder nog een buitenlands avontuur aangaan

Vreemd interview, beetje spastisch. Zie er niet zo veel problemen in als een speler zijn wens of droom uitspreekt. Leuk voor Feyenoord dat er nog zulke spelers zijn, dat wordt langzaamaan zeldzaam helaas.

4 december 2019 om 07:09

Het probleem zal wel zijn dat hij de eventuele concurrent niet tegen dde schenen wil schoppen. Stel hij spreekt uit dat hij heel graag naar Ajax wil en hij krijgt een contract bij Feyenoord, dan kom je toch even anders binnen

4 december 2019 om 07:12

Totale onzin wat zegt natuurlijk. Momenteel zou elke speler in de ED naar Ajax willen voetballen. Moet niemand het dus hardop zeggen omdat ze dan nergens anders meer aan de bak komen in de ED?

4 december 2019 om 07:37

Helaas werkt het volgens vele “supporters” zo wel. Die herinneren iemand jaren later nog aan een uitspraak. En elke speler? Nah ik denk dat er veel willen, maar net zoals Onana niet naar een andere club wil waar hij op de bank beland, zijn er ook spelers die niet naar Ajax willen omdat zij daar niet aan spelen toekomen.

4 december 2019 om 07:40

De stelligheid waarmee jij stelt dat elke eredivisievoetballer momenteel naar ajax zou willen lijkt me anders ook onzin.

4 december 2019 om 08:22

Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Het lijkt me alleen geen fijne bagage om mee te nemen naar je nieuwe club. Ik zou daar persoonlijk geen uitspraken over doen.

Aderlating voor Vitesse, maar begrijpelijk. Enige fatsoenlijke vaste transfer geweest van de laatste jaren, bracht lef en pit met bovendien scorend vermogen. Zijn goed recht om niet te verlengen, Vitesse is een zinkend schip.

4 december 2019 om 07:42

Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet.

Kan zeker van waarde zijn voor mijn club. Echter, moeten we juist af van "oudere" spelers die geen restwaarde meer vertegenwoordigen. Lastige keuze, want ik vind dit wel een goede voetballer.

4 december 2019 om 07:51

Helemaal mee eens. Ik denk zelf dat we deze jongen wel moeten halen!
Sinisterra-Jorgensen-Berhuis voorin, dan moeten we verder Naraingh en Larsson verkopen voor eab. Dan hebben we met Summerville-Bannis-Azarkan 3 jongens die in jong kunnen spelen in de voetbalpiramide met Huijgen Bellarbi en Toure op de bank! Dan hebben we ook nog wel 2 mensen nodig die de bank kunnen vullen. Linssen en een wat jongere goede 2e spits lijken mij dan meer dan prima aankopen. Linssen maakt al jaren 10+ doelpunten. Dan ben je gewoon goed genoeg, ik denk zelfs dat hij er Sinisterra uit speelt. Dan heb je talent voor de toekomst en een prima aanval.

4 december 2019 om 08:10

Aan de andere kant heb je wel wéér een speler die alleen maar in de bal komt en naar binnen trekt. Spelers met diepgang hebben we maar weinig, dit mis ik vooral op het middenveld. Ik heb wel eens geopperd om Larsson op 10 te proberen. Met zijn kwaliteiten zou hij daar in iedergeval wel geschikt voor zijn.

4 december 2019 om 10:15

Summerville heeft vorig seizoen in de KKD gespeeld en dit jaar eredivisie en dan wil je hem volgend seizoen in de piramide hebben waar ze lager dan KKD zullen instromen... Summerville zet je volgend seizoen gewoon op rechtsbuiten als je slim bent. Die jonge laat zien dat hij de eredivisie aankan en kan alleen maar verder groeien. Laat sinistera op links en Summerville op rechts en dan zul je groeien als club... Linssen is leuk, maar daar moet je nu juist van af. Waarom denk je dat Feyenoord tussen Utrecht en Vitesse staat en ingehaald door AZ?

4 december 2019 om 10:26

Summerville is dan de eerste invaller op de rechtsbuiten. Dan kan hij daarnaast met Bannis en Azarkan gewoon minuten maken!
Natuurlijk moeten we vooruit, dat staat niet los van dat we ook moeten presteren. Als je dan transfervrij 10-15 goals kan binnen halen moet je dat mijn inziens altijd doen. Wanneer je Summerville en alle jonge jongens nu direct in de basis doet dan ga jr volgend jaar niet tussen Utrecht en Vitesse staan maar eronder. Dan raak je die jongend ook weer sneller kwijt. Als je elk jaar 2e of 3e eindigd veel mindet snel.:

4 december 2019 om 07:56

Ik ben geen Feyenoordfan, maar als ik de leiding had in Rotterdam zou ik hem niet halen. Dit soort spelers brengen je club niets verder. Hij gaat echt niet Feyenoord terug de top-3 in brengen (of top-2). Leuke speler voor de subtop, that's it. Niet iedere uitblinker bij de subtop voegt wat toe aan de traditionele top-3. Denk aan Labyad, Larsson, Ramselaar etc.

4 december 2019 om 13:35

Niet elke uitblinker uit de subtop voegt wat toe nee, maar Linssen denk ik wel. Hij heeft gif en karakter, wat Feyenoord best kan gebruiken

4 december 2019 om 07:56

@repuiztav Qua ervaring valt het juist toch mee met AZ? Dit is een speler die tot nu in 15 wedstrijden betrokken is bij 11 goals (8 goals/3assists). Juist een speler als een AZ hem haalt die komende jaren daar blijft en voor stabiliteit zorgt. In de zomer kan AZ zo hele voorhoede kwijt zijn (idrissi was al veel belangstelling en Stengs en Boadu ook nu veel). Voor de club juist belangrijk om dan spelers te halen die ook komende jaren blijven waar je omheen kan bouwen met jong talent.

4 december 2019 om 08:39

Ik denk dat Feyenoord vooral behoefte heeft aan kwaliteit. Je kan wel weer vijf miljoen voor een Larsson gaan halen, maar de scouting van Feyenoord faalt behoorlijk. Dan kan je beter voor echte kwaliteit kiezen die misschien geen restwaarde meer heeft maar je team wel naar een hoger niveau tilt.

4 december 2019 om 10:47

AZAlkmaar2. Dat klopt. Maar dat is juist hetgene wat Feyenoord de laatste jaren verweten wordt. Dit soort spelers zijn voor de korte termijn, maar leveren je uiteindelijk geen geld op (qua transferwaarde). Linssen zou jongens als Summerville, Azarkan, Sinisterra in de weg staan. Jonge jongens met doorgroeimogelijkheden en de jongens die uiteindelijk meer waarde gaan vertegenwoordigen.

4 december 2019 om 08:51

@repuiztav serieus?de leeftijd en restwaarde vind ik niet zo spannend als ze echt wat toevoegen op het veld.maar met Linssen schiet Feyenoord toch helemaal niks op. Van zulke voetballers hebben ze er al genoeg.

4 december 2019 om 10:01

Wel een mooi type speler dat qua persoonlijkheid prima past bij de club. We hebben genoeg half bakken mooi weer spelers gezien de afgelopen jaren. Laat maar eens een vechter komen die niet terugdeinst om met het mes tussen de tanden te spelen. Je kan denk meer verwachten van Linssen dan van Larson, hoe gek dat ook klinkt.

4 december 2019 om 10:28

Helemaal eens. Een prater en leider, goals en assists elk jaar boven de 15!assits/goals. Dat is naast berghuis beter dan al onze aanvallers!!! Laat hem 3 jaar bij Feyenoord en je kunt Summerville, Toure en Azarkan rustig brengen!!

4 december 2019 om 12:58

Transfervrij, dan zou ik het gewoon doen.natuurlijk ga je hier niet aan verdienen. Maar je kan je geld beter stoppen in een of twee echte talenten dan 4 of 5 net niet spelers. Feyenoord zit in een situatie dat ze met een beperkt budget een paar spelers moeten halen. Natuurlijk is hij geen wereld top. Maar wanneer je dan een positie al gratis in kan vullen met een speler die beter is dan wat er nu loopt is dat mooi meegenomen en kan je wat je uit spaart in talentvolle spelers stoppen die in de toekomst wel iets op gaan leveren. Daarnaast is het voor jonge talenten wel lekker wanneer er ook een paar evaren spelers op het veld staan.

Als ik hem was zou ik voor het geld gaan. Het lijkt mij dat hij met zijn kwaliteiten ergens een mooi salaris kan binnen kan halen en daar heeft hij later alleen maar profijt van.

Hier moet Feyenoord niet aan beginnen, een goede voetballer daar niet van! Maar niet eentje die Feyenoord beter maakt, en ook helemaal geen restwaarde vertegenwoordigd. Wat toch wel essentieel is om te groeien, waar de Rotterdammers al jaren op hopen.

4 december 2019 om 07:53

Ik denk dat hij Feyenoord juist wel beter maakt. Met Linssen en Berhuis heb je dan 2 buitenspelers die altijd 10+ goals maken. En dat gratis! Altijd doen. Larsson en Naraingh weg. En een jonge spits halen en we hebben een meer dan prima aanval.

4 december 2019 om 08:11

@dirkiekuyt1980 normaal gesproken eens dat Linsen zeker waarde kan hebben voor Feyenoord. Bij laatste EL keek ik wat Feyenoord op de bank had om in te brengen en ze hadden werkelijk niets! Alleen Feyenoord heeft nu te veel spelers die niet verkocht kunnen worden. Een Vermeer, Marsman, Le (huurspeler), vd Heyden, Bottegin, Kasdorp (huurspeler), Tapia (aflopend contract), Fer, Toornstra en Narsing gaan Feyenoord niets opleveren qua transfersommen. Dan heb je spelers waar Feyenoord die doorlopend contract hebben en niet oud zijn. Deze spelers moeten dus wat geld opleveren (volgens transfermarkt): Bijlow (3 miljoen), Senesi (7 miljoen), van Beek (2,5 miljoen), Johnston (250k), Haps (6 miljoen), Malacia (3 miljoen), Geertruide (500k), Ayoub (2,5 miljoen), Burger (1,5 miljoen), Bouchatnoui (250k), Kockcu (7 miljoen), Kelly (1 miljoen), Larsson (6 miljoen), Berghuis (13 miljoen), Sinestra (1,75 miljoen), Jorgenson (7.5 miljoen, contract tm 2021) en Bannis (300k). Feyenoord heeft weinig waarde in de selectie. Een Haps, Larson en Jorgenson gaan de waarde nooit halen. Jorgenson heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar te gaan. Haps is altijd geblesseerd. Berghuis zie ik ook niet weggaan voor dat bedrag. Heeft goed salaris en niet veel clubs hebben intersse in hem. Spelers als Ayoub, Kelly, Johnston en van Beek kans is groot dat die ook gewoon gratis weggaan of weggedaan worden (ontbinden contract). EeN Bryan Lissen kan sportief zeker van waarde zijn voor dit Feyenoord, alleen zal ook niets opveren qua doorverkoop. Wordt ook op 3 miljoen geschat door transfermarkt.

4 december 2019 om 08:13

Dirkie het vervelende is altijd, en dat weet je waarschijnlijk zelf ook. Er is geen enkele garantie dat Linssen 10+ goals in de kuip maakt, er zijn meer dan genoeg voorbeelden bij beide onze clubs. En dan zit je dan met een dure speler zonder restwaarde, denk dat Arnesen beter kan mikken op een talent rond de 25 jaar nog niet te jong of oud en verkoopbaar in de toekomst.

4 december 2019 om 08:18

Wat een onzin zeg. Hoezo gaan Haps etc de waarde niet halen. Als je voor een St Juste al 11 miljoen krijgt.

4 december 2019 om 10:45

Klopt, maar dan kun je niemand halen.
Ik zeg; verkoop Larsson + Naraingh, zeg 5/6 miljoen.. haal Linssen en je wordt er niet slechter van. + je spaart 1x salaris uit en je hebt 5/6 miljoen. Dan heb je met Azarkan, Toure en Summerville 3 spelers doen strijden om de 4e plek als buitenspelers. Kunnen die ook mooi minuten maken in Jong. Dan kun je met die 5/6 miljoen en salaris een jonge spits halen. Is je aanval sterk dan dat die was!

4 december 2019 om 16:08

Dirkie dat is op zich geen slecht idee, maar aan wie kan je Narsingh en Larsson zo snel slijten? Azarkan, Toure (familie van Yaya Toure?) en Summersville zat toch bij Ado? Een jongen spits is het belangrijkst, Jorgensen is het belangrijkst.

6 december 2019 om 16:17

transfermarkt is een schatting van de waarde waarbij veel waardes niet up to date zijn. Daarnaast gaan er maar zelden spelers weg voor hun waarde. Ajax vangt altijd meer dan de daadwerkelijke waarde van de spelers. Naar zoiets moet Feyenoord ook streven. Kokcu bijvoorbeeld kan wel 7 miljoen waard zijn op transfermarkt maar Feyenoord gaat een bod van 7 miljoen op hem nooit accepteren. Volgens de geruchten wilde Arsenal al 20 miljoen neer leggen.

4 december 2019 om 08:16

Hahaha, meen je dat serieus? Zowel Ajax, Feyenoord en Psv zullen altijd een stap omhoog zijn, ongeacht de plek op de ranglijst. De prijzenkast van Vitesse, en de supporterschare van de traditionele top drie alleen al is niet te vergelijken. We moeten wel realistisch blijven met z'n allen.. 😴

4 december 2019 om 12:07

Daar noem je ook clubs die
allen gedegradeerd zijn en een veel groter verval hebben meegemaakt. Terwijl Feyenoord nu incidenteel een keer 7e staat, nou nou... Mooie vergelijking hoor!

4 december 2019 om 16:13

GdonCaballito je kan het gezeik noemen, maar dat zijn toch echt feiten hoor. Wat magere jaren doen daar niks vanaf, een topclub ben je afhankelijk van het verleden wat je bereikt hebt. Qua prijzen, en natuurlijk de grote van je supporterschare. Hoezo wil jij het verleden vergeten? Terwijl dat je juist een topclub maakt? Degredatie doet daar niets van af.

6 december 2019 om 16:20

Als Feyenoord een middelmatige middenmoter is, hoe verklaar je dan dat ongeveer alle spelers die van een utrecht rinchting de Kuip kwamen allemaal faalden? Als Utrecht een stap hoger is dan feyenoord, zou je verwachten dat die spelers makkelijk zouden meedraaien in dit Feyenoord....de druk die bij Feyenoord op de spelers staat is tientallen keren hoger dan bij een club als utrecht waar alles mag en niks hoeft. Feyenoord heeft een begroting dat gelijk is aan de begroting van AZ, Vitesse en Utrecht bij elkaar. Ga je onzin lekker ergens anders spuien dan hier.

4 december 2019 om 09:14

Natuurlijk onzin. Omdat ze het nu wat minder doen zeg je dit. Sinds 2012 2 keer buiten de top 3 gevallen (2 keer 4de). Vitesse sinds die tijd 1 keertje 4de geworden en anders lager. Feyenoord komt er echt wel weer bovenop. Ook wat Sulejmanii aangeeft is gewoon waar. Dat jij dan wat clubs die in verval zijn geraakt noemt doet niets af aan Feyenoord.

4 december 2019 om 09:32

"feyenoord komt er echt wel weer bovenop"nee, dat geloof ik niet. Het zal duidelijk worden dat het kampioenschap van 2017 een incident was, en Feyenoord zal verder afzakken. Daarentegen kan ik me wel voorstellen dat spelers in de komende jaren nog graag in de kuip spelen.

4 december 2019 om 10:25

En ik geloof het wel. Persoonlijk vind ik dat we momenteel op een behoorlijk dieptepunt zitten en we eigenlijk alleen maar omhoog kunnen kijken. Kampioenschap was inderdaad incidenteel, maar afzakken? Naar wat? Plek 7?

4 december 2019 om 15:29

@gdon - Hoop doet leven Jij zegt dat de plek 'zeker' wordt overgenomen, ik 'geloof' in verbetering. Klein verschil. Maar jij kan er dus wel objectief naar kijken omdat je geen Feyenoord supporter bent? Haha.

4 december 2019 om 16:17

GdonCaballito op wat is het gebaseerd dat AZ het gaat volhouden? Ze zijn wel vaker boven blijven drijven, en toch wel afgezakt uiteindelijk. Het is niet makkelijk hoor, om in de topdrie te blijven bivakkeren.

4 december 2019 om 16:58

Ah oké, duidelijk. Dan ben ik net als Sulejmanii wel benieuwd waarom je denkt dat AZ het vol gaat houden? Of zoals je zegt: die 3e plek zeker gaat overnemen?

4 december 2019 om 18:14

Hooguit tijdelijk, het gat in de begroting en achterban is daarvoor veel te groot. Je hebt het dan over ongeveer 70 miljoen vs ongeveer 25 miljoen. En voorlopig komt AZ daarin ook niet dichterbij.waar AZ wel een (forse) voorsprong heeft is het kapitaal op het veld. Alleen raakt AZ, net als de meeste clubs in de eredivisie, jaarlijks zijn beste spelers kwijt en is het lastig om daar dezelfde kwaliteit voor terug te halen. Dat zal de komende jaren niet anders zijn. Elke paar jaar staat er een compleet nieuw team en dan is het maar afwachten hoe die verhoudingen liggen. Zeker zolang Feyenoord jaarlijks 50 miljoen meer uit kan blijven geven lijkt het mij niet dat AZ structureel boven Feyenoord gaat eindigen. De komende 2 of 3 jaar zou het, zeker als ze spelers as Stengs en Boadu nog even kunnen houden, echter zo maar eens kunnen dat ze zich wel in de top 3 spelen.

Hahaha maar Brian... wie zegt dat jij in Oranje zou moeten én is toerekening svatbaar om dat te doen dan? Let wel, dit is hem dus niet in de mond gelegd hè? Komt ie zelf mee en daarna bescheiden zeggen dat-ie niet gaat solliciteren. Man, zeg gewoon dat Feyenoord in Nederland een optie is en je anders hoopt dat je in het buitenland nog een leuk en lucratief aan kan gaan. Niks mis mee, maar schei uit met dat vals bescheiden gedraai. Als je halverwege het seizoen aankondigt dat je transfervrij vertrekt aan het eind vind je dit soort vragen helemaal niet vervelend, dan ben je er zelfs op uit!

4 december 2019 om 09:10

Dan lees je niet goed. Hij zegt dat hij zich niet bij een club naar binnen wilt praten door het over hun te hebben en dat het op basis van prestaties moet zijn. Als voorbeeld haalt hij aan dat legio voetballers zichzelf in Oranje proberen te praten door in interviews te zeggen dat ze een kans verdienen etc. Compleet een ander verhaal dan jij hier schetst. Sterker nog, ik vind het bijna knap dat je dit eruit weet te halen omdat hij bijna het tegenovergestelde is van wat hij zegt.

Blijft toch vreemd dat de Nederlandse critici blijft roepen dat Feyenoord geen topclub meer is doordat ze veel middelmaat halen. Feyenoord tot op de grond toe afbranden voor hun wanbeleid. Maar vervolgens wel continue zulke spelers naar de club toepraten. Kunnen ze achteraf roepen hoeveel middelmaat Feyenoord heeft.

Ik gun hem best een transfer naar Feyenoord. Sympathieke speler. Vraag mij wel af of Feyenoord er aan moet beginnen. Zie namelijk niet direct dat hij aanmerkelijk beter dan een Larsson is bijvoorbeeld. Die deed het ook heel leuk bij een subtopper. Sowieso zit je nog met Sinisterra en komt volgend jaar een Summerville terug. Dan zou ik mij eerder op die 2 richten qua speeltijd. Die hebben nog enige restwaarde.

Mis een klein beetje het nut van dit interview. Linssen geeft aan dat hij weggaat, maar nog niet waarheen..oke..logische vraag waar zou je graag heen willen..nee daar ga ik echt geen antwoord opgeven..Goed verhaal..

Vervelend dat de journalist maar weer al te graag Feyenoord door z'n strot duwt. Laten we maar lekker afwachten wat die jongen wil gaan doen. Hij heeft nog een half jaar voor zich om zich voor Vitesse in te zetten en kan daarna lekker z'n keus maken na het werk van z'n zaakwaarnemer. Sympathieke gozer die ik absoluut een leuke stap gun. Maar bij Feyenoord hoef ik 'm komende zomer niet te zien, omdat voornamelijk de prioriteiten op andere plekken moeten liggen.

Logisch Bryan dat je elders voor een mooi contract gaat. Alleen ik hoop wel dat je een mooi avontuur in het buitenland gaat pakken. Een mooie club in Duitsland zou perfect bij je passen. Feyenoord is een prachtige club, maar de komende jaren blijf je daar ook in de marge voetballen. Anyway ik hoop nog op een mooie 2e seizoenshelft met jou als Topper in Arnhem en dan kan je via de voordeur het Gelredome verlaten.

Typische speler voor Feyenoord deze Linssen. Heeft grinta, een positieve mentaliteit en een neusje voor de goal. En nog een koopje ook.

4 december 2019 om 18:02

precies! Feyenoord heeft behoefte aan nog meer Ereidvisie middelmaat

4 december 2019 om 19:19

Maar wie moet - kun je dan wel halen zonder budget? Met ook in het achterhoofd dat ja Karsdorp en Ie hebt gehuurd, de contracten van Botteghin, vd Heijden en Tapia aflopen, en je op Berghuis na alle aanvallers deze zomer of moet verkopen of verlengen om er nog iets aan te verdienen (zo wie zo zul je nooit veel gaan vangen voor Narsingh, Larsson, Sinisterra (heeft meen ik nog wel een verleng optie in zijn contract) en Jorgensen). Direct mee eens dat Linssen geen top speler is waar je het gat met Ajax en PSV mee gat dichten. Maar met alle investeringen die je verder nog moet doen lijkt het me geen onaardige optie wanneer hij transfer vrij kan komen, dan kun je het geld wat je aan die speler uitspaard beter stoppen in spelers die wal wat extras hebben.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren