Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Evra bedreigt ‘zoon van lek condoom’: ‘De volgende keer sla ik je’

Laatste update:

Patrice Evra heeft zich niet bepaald populair gemaakt bij Jérôme Rothen. De 37-jarige linksback deelde afgelopen woensdag nadat Manchester United zich ten koste van Paris Saint-Germain wist te plaatsen voor de kwartfinales van de Champions League via social media een video, waarop hij uitbundig feestvierde met Paul Pogba. Die actie is in het verkeerde keelgat geschoten bij Rothen, die vervolgens op zijn beurt weer kan rekenen op een tamelijk grove respons van Evra.

United won woensdag met 1-3 op bezoek bij PSG en schaarde zich zo bij de laatste acht van het miljardenbal. Evra was aanwezig bij de wedstrijd in het Parc des Princes en plaatste nadat het laatste fluitsignaal had geklonken een video op social media waarop te zien was hoe hij samen met United-middenvelder Pogba, die een schorsing uitzat, feestvierde op de eretribune van de Franse club. Rothen, oud-aanvaller van onder andere PSG, heeft geen goed woord over voor de actie van Evra. "Hoe durf je om op de eretribune van het Parc des Princes op zo'n manier te juichen, voor het oog van de PSG-fans?", vraagt de veertigjarige Fransman zich hardop af in gesprek met The Sun.


"Vier de overwinning in de kleedkamer van United, maar toon respect voor de mensen in het stadion en spring niet rond uit leedvermaak. Heb respect voor de mensen die betalen voor zulke wedstrijden", vervolgt Rothen. Pogba mengde zich met Evra in de feestvreugde, maar daar heeft Rothen naar eigen zeggen geen problemen mee. "Hij is speler van United, dus natuurlijk heeft hij het recht om de zege te vieren. Maar Patrice? Hij is een vriend van me, ondanks dat het inmiddels al een tijd geleden is dat ik hem heb gesproken, maar fucking hell, dit kun je niet doen!"

Evra heeft inmiddels in een nieuwe video op social media gereageerd op de uitlatingen van Rothen. De momenteel clubloze verdediger laat er geen gras over groeien: "Ik heb me laten vertellen dat Jérôme lelijke dingen over me gezegd heeft. Ik geloofde het niet, totdat iemand me de video liet zien", begint hij, geciteerd door ESPN. "Jij, zoon van een lek condoom… Sorry, ik bedoel meneer Rothen. Je bent echt boos, nietwaar, blondje? De volgende keer dat ik je zie, sla ik je in je gezicht. Dit zijn geen loze bedreigingen: je zult zien wat gebeurt als we elkaar uiteindelijk zien."

Evra roept in herinnering dat hij en Rothen in het verleden bij AS Monaco teamgenoten waren. "We aten van hetzelfde bord, we speelden samen. Ik moest altijd iedereen uitspelen, zelfs de doelman, zodat jij de bal fatsoenlijk kon voorgeven, en nu praat je op deze manier? Je bent het verleden snel vergeten. Jij was sowieso altijd al een salty prick. Ik herinner me dat L'Équipe jou ooit na een wedstrijd als rapportcijfer een 5 gaf, terwijl de overige spelers van onze ploeg een 7 kregen. Je was zo paranoïde dat je de journalist opbelde en hem vroeg waarom hij dat had gedaan. Piece of sh… Ik zal het beleefd houden. Stop met het verspreiden van bullshit, stop met het verspreiden van leugens. Wees voorzichtig, want vroeg of laat zullen onze paden elkaar kruisen. Daar ben ik van overtuigd", besluit Evra.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed verhaal , lekker kort ook 😴

9 maart 2019 om 14:02

Haha...Evra heeft t IQ van een oorworm. Op die leeftijs nog zulke woorden gebruiken. Dan ben je echt mislukt in t leven. Wat zullen z'n kinderen denken!?

9 maart 2019 om 14:31

Die Evra is en blijft een volslagen hypocriete idioot. Hij mag best juichen, dus de reactie van Rothen is imo ook overtrokken maar om dan te reageren met zo’n opmerking en meteen te bedreigen is zo dom. Geeft aan dat hij nog steeds de domme vent is die een eigen fan een karatetrap verkocht. Bovendien ben je helemaal een droeftoeter als je mensen “blondje” gaat noemen op een denigrerende manier, terwijl je zelf waarschijnlijk (helaas) vaak genoeg racistisch bejegend bent. Dan heb je het niet helemaal door denk ik.

9 maart 2019 om 16:09

Het is eerder racistisch dat jij achter "blondje" iets zoekt. Niets discriminerend aan. Dat bedreigen is natuurlijk superkinderachtig. Lekker mee kappen Evrione! Hij heeft echter wel gelijk over het feit dat Rothen een volle verliezer is.

9 maart 2019 om 16:29

Jawel, is wel racistisch. Vervang blondje hier voor zwartje dan begrijp je het misschien.

9 maart 2019 om 16:43

Nog 1tje die het niet begrijpt, zwartje is toch geen algemeen bekende naam voor een type haarkleur. Als hij Brunetje had gezegd was deze opmerking niet gemaakt.

9 maart 2019 om 16:43

Nog 1tje die het niet begrijpt, zwartje is toch geen algemeen bekende naam voor een type haarkleur. Als hij Brunetje had gezegd was deze opmerking niet gemaakt.

9 maart 2019 om 17:01

Dan nog is het een aparte woordkeuze, aangezien Rothen niet blond is. Daarom denk ik eerder dat hij doelt op de huidskleur en dan is het gewoon raar en hypocriet om te zeggen, aangezien Evra op zijn achterste poten zou staan als het andersom gezegd zou worden.

9 maart 2019 om 18:01

Het maakt toch ook geen ster uit of hij doelt op zijn haar-, huids- of oogkleur. Hij praat denigrerend over iemand omwille van zijn uiterlijke kenmerken. Zoals Warabe zegt: zeg 'zwartje' tegen Evra en hij scheld je voltallige familie de grond in. Maar zelf wel hypocriet genoeg zijn om het wel te doen. Sja, hij is niet de snuggerste zullen we maar zeggen.

Ik zal het beleefd houden 😂

Oké.. Wat een raar gedrag.. Verder geen woorden aan vuil maken.. Mogelijk strafrechtelijk wat mee doen want dit is overduidelijk bedreiging..

9 maart 2019 om 13:23

Haha meneer de rechter ik eis een straf voor dhr Evra want hij noemde me zoon van een lek condoom. Haha nogmaals

9 maart 2019 om 13:29

Hij doelt uiteraard op de 'bedreiging' dat hij hem zal gaan slaan. Strafrechterlijke vervolging is natuurlijk zwaar overdreven. Zo'n idioot moet je gewoon recht in zijn gezicht uitlachen. Heeft als bijna 40-jarige man het denkvermogen van een kleuter.

9 maart 2019 om 13:32

Zou eerder voor de bedreiging gaan als ik aangifte zou doen, al vind ik die van jou ook wel lasterlijk ja. Maar denk vooral dat Evra zich eens moet oriënteren op een kliniek; afkick- of regulier.. kan ik niet direct inschatten.

9 maart 2019 om 13:33

Heb je het artikel wel goed gelezen ACmilan73?

“De volgende keer dat ik je zie, sla ik je in je gezicht. Dit zijn geen loze bedreigingen, je zult zien wat gebeurt als we elkaar uiteindelijk zien...... Wees voorzichtig, want vroeg of laat zullen onze paden elkaar kruisen.”

Aldus Evra. Lijkt me een overduidelijk gevalletje van serieuze bedreiging aan het adres van Rothen. Dat zal elke willekeurige rechter waarschijnlijk ook beamen.

9 maart 2019 om 13:37

Die opmerking over het slaan is gewoon een regelrechte bedreiging. Daar kan je een prima zaak van maken bij de rechter.

9 maart 2019 om 14:54

Serieuze bedreiging....😂😂😂😂

9 maart 2019 om 15:04

@Juga

Goed onderbouwd man 👍🏼Vertel me eens: wat is er in jouw optiek niet serieus bedoeld aan zijn letterlijke en overduidelijke bedreigingen aan het adres van Rothen? Ik ben erg benieuwd naar je uitleg.

9 maart 2019 om 16:15

Juga kijk uit iemand die buitenspelval heet en met een grensrechter als foto, wil je niet mee in discussie gaan

9 maart 2019 om 17:09

@ACmilan73

Moet jij weten als je dat niet wil. Het ik ergens een gevoelige snaar bij je geraakt of zo? Zie zelf het verband met een discussie uit de weg gaan en mijn voetbalgerelateerde nickname en avatar op een voetbalsite niet zo. Maar goed, ik begrijp je dat daar naar vragen toch geen antwoord oplevert, dus wens ik je verder maar een fijn weekend.👍🏻

9 maart 2019 om 18:33

Je heb gelijk FRtorres, ik zou er eigenlijk niet op in moeten gaan. Het niveau van inhoudelijk reageren gaat inderdaad hard achteruit de laatste maanden. Ik post hier ook een heel stuk minder de laatste tijd, in weekenden af en toe. Het plezier daarvan vergaat soms een beetje. Je ziet ook steeds meer van de ‘oude garde’ verdwijnen helaas.

9 maart 2019 om 13:36

Jij bent geen kerel man sorry, dus eerst praat je gek en wanneer iemand dat niet accepteerd moet je meteen vervolgen? Dan moet je maar geen stoere praatjes hebben 😉

9 maart 2019 om 13:40

Hahaha hier hebben we een gangster aan hoor 😂 Rothen had geen 'praatjes', die gaf gewoon vrij beschaafd zijn mening. Evra daarentegen reageert als een volstrekte randdebiel en begint meteen hem te beledigen en te bedreigen. Echt letterlijk om niks. Die man heeft echt een steekje los. En als jij dit werkelijk ziet als een logisch antwoord op de zgn. 'praatjes' van Rothen denk ik dat er bij jou misschien evengoed een steekje los zit.

9 maart 2019 om 13:46

Vrij beschaafd zijn mening? Ik vind dat hij nogal duidelijk een oordeel velt over Evra, terwijl het volgens mij vrij normaal is een klein feestje te vieren als de club waar je voor bent net zo'n comeback heeft bewerkstelligd. Hij zoekt met niemand de confrontatie, maar toch is er een zure verliezer die hem er uiteindelijk uitpikt. Dat vind ik verre van beschaafd.

Overigens praat ik totaal niet goed hoe Evra reageert, maar deze meneer Rothen is zelf ook maar asociaal bezig als je het mij vraagt.

9 maart 2019 om 13:46

Pas op maar Sander, straks komt Erik jou op zijn Adidas slippers bedreigen.

9 maart 2019 om 13:54

Ericdejong, stoere, echte kerel, lijkt me meer iets zeggen over jouw manier van opvatting en overvloedig testosteron-gehalte. Rothen heeft gewoon moeite met de wijze waarop dhr. Evra zich als gast wat ongegeneerd profileerde ten overstaan van PSG-prominenten op de eretribune en verwoordde op een redelijk beschaafde, doch venijnige wijze.

Hoezo praat hij daarmee gek of zijn dat stoere praatjes? Evra daarintegen ervaart de opmerking als een rode lap op een stier en gaat met de hoorns vooruit vol in de aanval.

9 maart 2019 om 14:04

@Nijogeth
Precies. Zijn reactie was zuur en laat zien wat een slechte verliezer hij is. Hoe Evra reageert is ook overdreven, maar beide zitten fout.

9 maart 2019 om 14:11

Nijogeth: Oh ik ben het ook totaal niet met hem eens hoor. Van mij mag Evra prima juichen als zijn oude club doorgaat in de CL. Maar Rothen praat wel gewoon normaal, die beledigt en bedreigt niemand..

9 maart 2019 om 14:40

Nijogeth,

Dit staat toch totaal niet in verhouding.
Rothen geeft een mening waar ik het ook niet mee eens ben maar doet dit zeker op een beschaafde manier, hij gebruikt geen scheldwoorden en al helemaal geen dreigementen.
Krijg je als Rothen zijnde dit terug. Echt te achterlijk voor woorden van deze Evra.

9 maart 2019 om 15:27

@buitenspelval

Heb het idee dat Eric driekwart van de woorden die je hier gebruikt niet kent, dus ben bang dat hij het punt van de reactie volledig zal missen.

9 maart 2019 om 16:46

Tubby, ik reageerde dan ook op SanderKoevoets, die zei dat Rothen vrij beschaafd reageerde. Dat vind ik dan weer niet en daar geef ik mijn mening over. Overigens wil dat niet zeggen dat Rothen zijn mening niet mag geven, maar ik vind niet dat hij nou zelf beschaafd bezig is. Ik neem aan dat iedereen het er verder over eens is dat hetgeen Evra flikt, dat dat inderdaad een flink beetje teveel van het goede is.

Leuk dat evra op het einde ook zegt: "ik zal het beleefd houden". Je hebt net daarvoor iemand uitgemaakt voor zoon van een lek condoom.

9 maart 2019 om 13:26

Gevalletje 'let it all out' van Evra en gelijk heeft ie. Wie is die Rothen wel niet om te bepalen waar hij feest viert. En 'to be continued' zo te lezen! Uit t hart, uit zn mond

9 maart 2019 om 14:19

Mwouh, er zijn wat ongeschreven etiquetten voor gasten van de tegenpartij, wanneer dezen op de eretribune plaatsnemen. Die zijn niet door Rothen bepaald, maar er wordt gewoon van gasten een waardige, respectvolle houding verwacht, met daaraan ingetogen viering van doelpunten en overwinningen.

Uiteraard mag Evra zijn hart en mond laten spreken en uit zijn bol gaan, maar je kunt ook overdrijven en schijt hebben aan je positie. Als Evra zich in die mate wil laten gaan, inclusief het bewust filmen van zijn uitspattingen, dan zit hij op de verkeerde tribune.

Zijn gedrag en het plaatsen van de video kan ook opgevat worden als provoceren en misschien is dat ook zijn bedoeling geweest. Zoals Rothen dat ook ervaart en daarop reageert. Ik heb overigens het gevoel, dat er al langer wat wrijvingen zijn tussen deze twee heren.

9 maart 2019 om 14:53

Buitenspelval

Uiteraard zijn er etiquetten als je op de ere tribune plaats neemt. Dat je daar als persoon het respect voor moet opbrengen ben ik geheel met je eens. Ook Overmars kreeg dit te horen in Madrid.

De filmpjes, ook daarvan kan 'men' in sommige gevallen over vallen en van waar en wanneer het getoond word.

Echter roert Rothen zijn mondje tegen Evra en daarop reageert hij 'gepast' in mijn ogen. Rothen moet zich fijn met zichzelf bezig houden, anderen van PSG hadden Evra daar zelf wel over aangesproken. De tijd zal ons gaan leren of Evra een man van zn woord is

Zo die Evra gaat wel los haha, maar had hetzelfde gedaan want wie the f is Jérôme rothen om jou te vertellen of je mag juigen voor de club waar je het meest hebt bereikt in je leven

9 maart 2019 om 13:28

Sorry hoor, maar als jij mensen gaat uitschelden en bedreigen omdat iemand een mening heeft over je manier van juichen ben je net zo'n vreemde vogel als Evra.

9 maart 2019 om 13:29

Als jij hetzelfde had gedaan zegt dat heel veel over jouw manieren en benaderen van mensen.

9 maart 2019 om 14:07

Als jij als groot voetballer in je eigen land bij de club van je hoofdstad lomp gaat staan juichen als het thuisspelende team net zo zuur uitgeschakeld word, dan ben je Patrice Evra. Wat is dat een sukkeltje geworden zeg. Toen die bij united op zn plekkie zat aan het begin leek het een normale gozer. Maar wat een droeftoeter zeg. Rothen heeft gewoon gelijk. Hij is helaas de enige die er publiekelijk wat van zegt.

9 maart 2019 om 15:53

Mensen zeuren de laatste tijd over alles. Hier en in het buitenland. Hoop dat die mensen zichzelf nou niet een beetje zat worden. En ja je hebt altijd mensen zoals Evra erbij, die lekker aan t juichen zijn voor hun club. En dan mag dat niet dan gaat ene rothen BS over je op internet zetten. Daarnaast is Evra allang geen rolmodel meer, laat hem lekker zn ding doen. We hebben het deze dagen al over Ramos, Neymar Sr, Cantona, en weet ik veel wie op de tribunes gehad. Wat een gezeur joh

11 maart 2019 om 17:15

Rolmodel? Jongen, je begrijpt het niet. Maakt niet uit.

Evra heeft wel vaker vage dingen gezegd, maar dit slaat echt alles... kom op man, dan ben je bijna 40.

Waarom zou Evra niet mogen juichen? Hij is toch op dat moment ook supporter.

9 maart 2019 om 13:36

Dan moet hij lekker als supporter in het uitvak gaan zitten, niet op de eretribune van psg.

9 maart 2019 om 15:34

Wat hadden ze dan met Pogba en Evra verwacht op hun eretribune? Van der Sar en Overmars konden zich ook niet inhouden in het Bernabeu, en dat het irritatie kan opwekken is opzich begrijpelijk net als hun blije reactie wat mij betrefd.

Net als met Perez die het ook niet leuk vond dat Overmars en van der sar gingen juichen. Alleen evra kan niet tegen kritiek.

9 maart 2019 om 13:48

En ook dat is natuurlijk onzin van Perez.

Die evra die begint wel een beetje door te draaien misschien beetje normaal doen een optie ?

Zo'n type zou je vader zijn joh. Wat een volslagen idioot man, plaatsvervangende schaamte gewoon voor hoe hij uit zijn plaat gaat om zo'n simpele opmerking. Altijd al een misselijk ventje geweest die Evra maar dit spant toch wel de kroon hoor. Man, man, man...

Blaffende honden bijten niet. Het zegt genoeg over Evra om in de media zulke dreigementen te gooien, dan ben je kansloos bezig en alleen uit op aandacht.

"zoon van een lek condoom" is trouwens wel goed gevonden.

9 maart 2019 om 14:15

Broken condom is wel een veel voorkomende term in het Engels, maar die Evra is wel raar dat hij in zijn eigen land viert dat een team er uit is. Ondanks dat hij ex werknemer is van de tegenpartij. Stel dat Ajax Liverpool tegen komt in de volgende ronde, en Dirk Kuyt staat te springen op de banken van de arena omdat hij speler van Liverpool is geweest.

9 maart 2019 om 15:38

Dirk zal in iedergeval nooit staan te springen voor Ajax.

Blondje? Wat zou het geweest zijn als Evra 'zwartje' werd genoemd? Oh ja, dat werd al een keer gedaan en toen was het kot te klein voor meneertje. Om nog maar te zwijgen van zijn boertige reactie richting Rothen. Zoon van een lek condoom, wtf? Dit kan zomaar?

9 maart 2019 om 13:54

Vond je de reactie van Evra op Suarez onterecht? Vind je dit vergelijkbaar? Iets in mij vind het erger als je zegt dat je iemand schopt omdat het een neger is dan iemands haarkleur aanhalen. Misschien zit ik daar helemaal mis en kan je mij nieuwe inzichten geven.

9 maart 2019 om 14:07

Waar haal je dat vandaag? Ik kan alleen vinden dat Evra verhaal kwam halen waarom hij hem schopte, en dat Suarez tijdens het gesprek hem uitschold voor Negro. Nergens kan ik vinden dat hij dat als reden gebruikte. En natuurlijk is het niet volledig vergelijkbaar, maar je kan niet ontkennen dat hij hier wel heel losjes het woord blondje gebruikt, en dat het andersom heel wat zou hebben opgeschut

9 maart 2019 om 14:46

Iemand meteen aanspreken als blondje vind ik even erg. Dat moet ook aangepakt worden, of mag Evra net iets meer ofzo? Dit is toch geen normale jongen meer, hoe hij Rothen beledigt. Maarja, het is een hypocriet.

9 maart 2019 om 14:48

Dus die Rothen is blond? Blond van huidskleur of begrijp ik het niet goed? Moest hij Ros zojn had Evra hem Rooie ofso genoemd, dit heeft niks met huidskleur te maken. Wtf man

9 maart 2019 om 15:17

Ik vind niet dat Evra iets meer mag. Blondje gaat denk ik meer over zijn haarkleur en “Porque tu eres negro” zegt meer iets over iemands ras. Is het ook erg als ik iemand brunette zou noemen?

9 maart 2019 om 15:20

Evra vroeg in het Engels waarom Suarez hem schopte en Suarez antwoordde toen met: “Porque tu eres negro”. https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/sport/2705113/suarez-noemde-evra-zeven-keer-negro.amp

9 maart 2019 om 15:40

@Millonario

Dat is helemaal niet hetzelfde, blondje is vergelijkbaar met ey lange of ey kleine, ey lelijkerd. Niet vergelijkbaar met racisme...

9 maart 2019 om 15:47

@DStudge15

Blond staat los van de huidskleur volgens jou of refereert op geen enkel manier aan ethnische afkomst? Nee, natuurlijk niet. De meeste mensen van Afrikaanse, Aziatische of Indiaanse afkomst zijn natural blond of aanbeboren roodharig 😶 Volgens mij begrijp je het inderdaad niet zo goed nee.

9 maart 2019 om 15:55

@AatMaat

Beetje naïef om te denken dat het blondje of kroeskop nooit over iemands ras gaat. Evra gebruikt deze term bewust als statement. Of hij het racistisch bedoelt is een tweede, maar het is wel zeker denigrerend bedoeld.

9 maart 2019 om 16:12

Ik vind racisme een gezwel in de samenleving, echter ben ik ook een voorstander van respect geven is respect ontvangen. In dat opzicht mag Evra best wat vaker zelf respect geven, ipv alleen maar verwachten dat hij het respect zomaar krijgt.

9 maart 2019 om 16:40

@buitenspelval misschien een beetje naïef inderdaad. Ik had nog geen moment aan kroeskop gedacht, dan was de wereld inderdaad te klein geweest.

9 maart 2019 om 18:11

Jij weet donders goed wat Evra probeerde te doen, dus niet zeveren he. Het is onnodig en provocerend, hij probeerde wat in gang te schieten en denkt hij iets meer mag. Noem hem zwartje en hij heeft drie jaar lang over gelijke rechten en black lives matter.

9 maart 2019 om 18:19

Aad, ik denk dat het in deze beter is als je voorbeeld zou pakken waar je iemand "Kroeskopje" zou noemen. Dit is naar mijn mening ook gewoon een verdekte racistische opmerking. Blonde haren koppel je nu eenmaal sneller aan een blank persoon, net zoals zwart kroeshaar weer vaker voorkomt bij een persoon van kleur. Maar kan ook slechts mijn kijk erop zijn, ik kan begrijpen dat mensen hier een racistische ondertoon proeven.

10 maart 2019 om 02:18

Bespaar me die nonsens dat het ene niet racistisch is en het andere niet. Wie heeft die onderscheiding gemaakt? Flauwekul, we weten allemaal wel wat Evra bedoelde.

10 maart 2019 om 18:07

Neenee, Aadmaat. Zo is het niet gegaan, dat is ondertussen al tegengesproken. Maarja, je gelooft wat je wil.

9 maart 2019 om 15:08

Oerstomme reactie van Evra natuurlijk, maar om nu de ‘racistische troefkaart’ te spelen omdat hij blondje zegt vind ik ook wel sneu hoor. Dat is nog wel het minst erge wat hij heeft gezegd.

9 maart 2019 om 15:24

Hij heeft 100% gelijk. Zodra een blanke man maar iets zegt wat door iemand als racisme kan worden beoordeeld, staat de hele wereld op z’n achterste poten. Maar als er iets wordt gezegd naar een blanke man kan alles. Is een walgelijke reactie van een zeer sneue Evra. Deze man zou nergens op het ereterras geaccepteerd moeten worden.

10 maart 2019 om 12:21

Die kaart wordt niet meteen gespeeld, maar je kan nagaan hoe Evra zou reageren als ze hem zouden aanspreken op zijn uiterlijk.

9 maart 2019 om 18:29

Spijker op zijn kop! Zwaar racistische opmerking, valt verder niemand over...

Blijft een hypocriete huichelaar die Evra. Iedereen voor rotte vis uitmaken en als er iets over meneer zelf wordt gezegd tijdens een wedstrijd in de heetst van de strijd, dan gaat hij vervolgens lopen huilen in de media over hoeveel onrecht hem wel niet wordt aangedaan.

9 maart 2019 om 14:04

Moet eigenlijk kunnen wat Suarez zei?

9 maart 2019 om 18:36

@AadMaat: nee, maar dan zelf bij een willekeurige andere zelf racistisch bezig zijn, is net zo sneu. Of als het naar een blanke man toe is, kan het nooit racisme zijn bedoel je?

Wat een clown die Evra die slaat nog geen deuk in een pakje boter.

Pffff Evra is echt 1 van de grootste losers uit de geschiedenis van het voetbal. En dan doel ik nog niet eens op zijn 4 verloren CL finales....

Evra is altijd een tokkie geweest. Jammer dat hij zo makkelijk hapt.

Mensen lopen weer te lullen over vervolgen en een zaak van maken. Doe effe normaal man. Hij zegt dat hij hem gaat slaan. Nou, ik denk dat Rothen gelukkig man's genoeg is om gewoon verder te gaan met zijn leven in plaats van naar een rechter te stappen. Kost weer tijd, geld en moeite die hij beter in zijn gezin kan stoppen bijvoorbeeld.

Mensen lopen weer te lullen over vervolgen en een zaak van maken. Doe effe normaal man. Hij zegt dat hij hem gaat slaan. Nou, ik denk dat Rothen gelukkig man's genoeg is om gewoon verder te gaan met zijn leven in plaats van naar een rechter te stappen. Kost weer tijd, geld en moeite die hij beter in zijn gezin kan stoppen bijvoorbeeld.

Evra mag natuurlijk wel de winst vieren, maar zijn reactie slaat wel door

37 en nog zo'n charmante praat uitslaan... Klasse kan je inderdaad niet kopen.

Deze evra is echt aan vage jongen. Toen hij zwarte werd genoemd door suarez ging die janken maar noemt iemand anders wel blondje

Evra's antwoord is niet zo netjes alhoewel een beetje grappig.
Maar ik kan echt niet tegen zeurpieten zoals deze Rothen, wat is dat nou weer voor totale onzin dat je niet mag vieren in het stadion?????hou toch op man.

BIj zulke mensen moet je juist nog harder gaan juichen

9 maart 2019 om 18:40

Het is maar wat je leuk noemt. Als Rothen Evra ‘zwartje’ had genoemd, stond iedereen op zijn achterste poten. Maar blijkbaar kan en mag je alles tegen een blanke man zeggen. Deze Evra laat zien wat een trieste domme man het is in zijn reactie (wat de aanleiding ook mag zijn) en laat zien dat racisme ook gewoon in hem zit.

Zullen we nu met zn allen racisme schreeuwen? Gaat echt nergens over. Blondje...... Wanneer Evra zelf voor zwartje wordt uitgemaakt zou de wereld te klein zijn.

9 maart 2019 om 15:08

Blondje is niet racisme. Blondje of over huiskleur beginnen is heel wat anders....

9 maart 2019 om 16:55

Nee dat is niet iets anders, maar alles wat over blanke mensen wordt gezegd is volgens de gekleurde bevolking nooit racistisch, maar andersom wel. Mensen zoals jij is een reden dat er zoveel mis is in dit land.

9 maart 2019 om 18:43

@ElFenemeno: ben het niet vaak eens met jou hier op VZ, maar je slaat wat mij betreft de spijker op de kop hier. Zeker van Evra zou je na het incident met Suarez destijds verwachten, dat hij wel weet wat racisme is. Maar nee hoor, meneer doet het gewoon open en bloot op social media. Dit is net zo racisme!

10 maart 2019 om 02:30

En dat beslis jij dan?, Aqua1?

Vind Evra maar een aandachtstrekker met dat overdreven positieve gedoe altijd en nu toevallig even wat stoere praat. Wellicht was die als voetballer niet zo populair dat die dat nu met social media probeert te bereiken.

Wat is die Evra toch een gefrustreerd mannetje. Wat heeft die een zwaar leven.

Ik heb dit echt vol ongeloof gelezen. Wat een volslagen idioot is die Evra zeg.

De reactie van Evra kan ik me enigszins wel begrijpen. Wie is Rothen om het gejuich/gedrag van Evra te beoordelen. Laat ze lekker uitbundig juichen van een mission impossible victory.

De reactie van Evra is heerlijk. Gewoon meteen de mond snoeren. Als iemand mij op een beleefd manier denigreerd moet je ze gewoon hard terug pakken zo zou ik het doen. Wat beschaafd...remmen los.

9 maart 2019 om 18:46

Tuurlijk, laat Evra maar racistisch zijn, heerlijk inderdaad... als Rothen hem in social media ‘zwartje’ had genoemd had ik je nog wel eens willen horen... gewoon dieptriest deze oerdomme Evra... maar nog stuitender dat er mensen hier zijn (waar jij er 1 van bent) die openlijk toegeeft dat je geniet van racisme... staat je goed...

Alles goed Evra? Je praat alsof je 20 jaar aan frustratie in één keer uit je systeem spuwt.

Wat een vervelend mannetje is die evra. Alleen maar raar doen twerken met zn kont denken dat ie grappig is. Suarez heeft gelijk hoe hij jou behandelde misselijk mannetje

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor zijn magische spreuk voor het terugbrengen van mijn ex-vriendin ... Robert van Jake en ik zijn nu 3 jaar aan het daten en we hielden zoveel van elkaar, maar er gebeurde iets slechts, ik bedroog Robert van Jake en toen ontdekte ze dat ze het uitmaakte, dit heeft echt mijn leven slecht beïnvloed, mijn sociale leven, mijn werk en alles, ik was kapotgeslagen en mishandeld en ik leerde dat ik alles kwijt was, ik bleef Robert van Jake bellen om te vragen voor haar vergiffenis, maar ze wilde niet reageren, ik stuurde vrienden naar haar maar ze wees ze af, ik kwam later in contact met een vriend die me aan lord Bubuza voorstelde de toverspreukgieter die me vertelde dat Robert van Jake naar me terug zal komen in de volgende 12 tot 16 uur alleen als ik strikt aan zijn instructies houd die ik heb gedaan en het niet tot 16 uur was dat Robert van Jake naar mijn huis kwam en zelfs om mijn vergeving vroeg, was ik verbluft en wist niet wat ik moest doen zeg maar alle glorie aan heer Bubuza voor zijn prachtige werken ... Heeft u zaken slechter dan de mijne? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://lordbubuza.website2.me of via Whatsapp: +1 505 569 0396 ..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren