Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bordeaux meldt zich met Malcom-miljoenen bij PSV

Laatste update:

Girondins Bordeaux heeft zich bij PSV gemeld voor Steven Bergwijn, zo meldt De Telegraaf woensdag. De Eindhovense club wil echter geen medewerking aan een transfer van de aanvaller verlenen, ook al heeft de Ligue 1-club een bod uitgebracht en is men bereid om het eigen transferrecord van 13,5 miljoen euro te breken.

PSV heeft in de gesprekken met Bordeaux volgens het dagblad laten weten dat er niet te praten valt over een transfer. De landskampioen is geenszins van plan om naast Colombiaans international Santiago Arias, die dicht bij een transfer naar Napoli is, nog andere belangrijke krachten te verkopen. PSV heeft eerder ook laten doorschemeren minstens twintig miljoen euro te verlangen, als het überhaupt tot een transfer komt.

Het ligt niet voor de hand dat Bordeaux aan de vraagprijs van PSV gaat voldoen, ook al ziet de financiële huishouding van de Franse club er na dinsdag rooskleurig uit. De Ligue 1-club verkocht de Braziliaan Malcom voor 41 miljoen euro aan Barcelona, exclusief een variabele bonus van een miljoen euro.

“Als PSV mij niet wil laten gaan, is het niet aan mij”, luidt de reactie van de twintigjarige Bergwijn. De aanvaller staat nog drie seizoenen onder contract en mogelijk zal hij zijn verbintenis op termijn kunnen opwaarderen en verlengen. Ook Mark van Bommel verwacht dat Bergwijn gewoon blijft. “Wij willen hem niet verkopen”, bevestigt de trainer.

Denk jij dat Steven Bergwijn deze zomer bij PSV blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon 40 miljoen voor Bergwijn vragen, PSV hoeft hem niet kwijt en Bergwijn heeft heel veel potentie.

25 juli 2018 om 06:30

In wat heeft hij veel potentie? Wees is eens concreet. Ik denk dat zijn niveau hoger ligt als PSV. Maar zeker niet de absolute top. Ik denk uit eindelijk niveau in hele goede doen Schalke, Villareal zoiets.

25 juli 2018 om 06:53

Ik vraag me echt af of jij het afgelopen half jaar van PSV wel hebt gezien. Bergwijn was daarin met afstand de beste aanvaller van PSV. Bij bijna al zijn goals druipt de klasse ervan af. De goals tegen Sparta, Utrecht uit en thuis en ook het subtiele stiftje tegen Feyenoord waren voor mij allemaal goals waarbij ik zeg dat doen niet veel hem na.

25 juli 2018 om 09:08

Denk dat een bedrag tussen de 15-20 miljoen het maximaal haalbare zal zijn. Vind het toch een beetje een looppaard a la Narsingh. Mist in mijn ogen een beetje de finesse om in de kleine ruimte te functioneren.

Bordeaux is overigens wel een leuke club voor hem. Mooie tussenstap ipv gelijk naar een te grote club gaan zoals Depay. Depay was wel veel verder, maar een tussenstap had voor hem ook beter geweest.

25 juli 2018 om 09:19

Ik denk inderdaad dat voor hem, dit een ideale stap zou zijn. Alleen heb niet het gevoel dat Bergwijn nu weg wil.
Voor PSV daarom zaak om voet bij stuk te houden en minimaal 20 miljoen te vragen.

25 juli 2018 om 09:47

Bergwijn vergelijken met Narsingh.. Sorry dat zie ik echt totaal niet. Los van kwaliteit zijn het echt niet dezelfde soort spelers.

25 juli 2018 om 17:19

Niet de finesse heeft,. Haha. Je mag dan wel objectief heten, maar voetbal kennis heb je niet, als je niet ziet dat. Zal ie effe het verschil vertellen, Bergwijn heeft bijvoorbeeld meer finesse in zijn benen dan depay. Ja depay kon iemand uitspelen, maar moest altijd naar de bal daarvoor kijken, Bergwijn kan dat zonder naar beneden te kijken. Mocht je Bergwijn nu met iemand willen vergelijken dan komt neres daar wat mij betreft het dichte bij.

25 juli 2018 om 11:16

Ik vind dat ze bij PSV Bergwijn echt een beetje overschatten. Leuke buitenspeler, die afgelopen seizoen na heel veel vertrouwen eindelijk wat liet zien. Maar de absolute top zal ie never nooit bereiken, en zelfs de europese subtop is nog lang niet zkerr. Dan komt idd een Bordeaux, maximaal europese middenmoot, ik vraag me zelfs af of ze beter dan PSV zijn... en die bieden net niks omdat ze nooit meer dan 13 mio betald hebben...
Dan moet je als Nlse topclub ook gewoon een statement maken en niet verkopen vind ik.

Die jongen wilt weg en dan is het wachten hoe serieus het dan wordt. Geen verkeerde speler alleen geen rendement. Opvallend dat hij nooit voor oranje zijn minuten maakte. Gezien we zoveel buitenspelers echt missen.

25 juli 2018 om 06:36

Waaruit maak je op dat hij weg wil? Overigens heeft hij in de tweede seizoenshelft wel degelijk rendement laten zien. In de voorbereiding heeft hij die lijn tot zover doorgetrokken dus wie weet wat we van hem kunnen verwachten komend seizoen.

25 juli 2018 om 06:39

Die jongen heeft nu amper een seizoen basis gehad. Heeft PSV er in een paar wedstrijden (o.a Sparta uit) eigenhandig doorheen gesleept en paar hele fraaie goals (Utrecht uit, Sparta dus en Ajax thuis).

Ik vind het geen topper, maar als ik hem ergens mee zou moeten vergelijken, vind ik die met Kluivert het meest logisch. Met als verschil dat Kluivert inderdaad wegwilde en dat dat bij Bergwijn nu uit de lucht is gegrepen door jou. Geen idee waar je dat op baseert? Recente berichten tonen juist dat hij op zijn plek is bij PSV.

25 juli 2018 om 08:10

Qua kwaliteiten vergelijkbaar met Kluivert alleen heeft Kluivert zijn naam nog mee en bovendien is die wel
International, maar als Ajax voor Kluivert al 17 miljoen kan krijgen (met éénjarig contract) dan snap ik dat PSV zeker met dit bedrag niet akkoord gaat. Ook met de wetenschap dat Lozano wellicht nog ergens deze zomer wél gaat vertrekken

25 juli 2018 om 18:17

Als ik in mijn glazen bol kijk, dan zie ik Bergwijn niet alleen belangrijk worden voor PSV, maar ook in het NL elftal, en als de hype rond Lozano wat verder indaald, dan kan het zomaar zijn dat over 6 maandjes deze jonge een grotere waarde heeft dan Lozano. Oohja en Kluivert mag binnenkort alleen de schoenen strikken van Bergwijn..
En dan hebben we het nog niet eens gehad over wat eraan de deur klopt bij PSV, want gapko en malen kunnen al makkelijk het ED niveau aan.

25 juli 2018 om 06:53

Bergwijn heeft aangegeven nog minstens een jaar te willen blijven en daar haal jij uit dat ie weg wil?

25 juli 2018 om 07:25

Jongens, Jasonrhijn is iemand die je beter niet al te serieus kan nemen. Nergens zegt hij dat hij weg wilt, inderdaad, hij heeft juist gezegd zeker nog een jaar te willen blijven. Nu hopen dat Lozano ook blijft, en dan is er een mooie voorhoede!

25 juli 2018 om 07:31

@gilau

Prima dan blijft hij lekker een jaar. Hebben we dat ook uitgesproken toch. De voetbal wereld is een grote grap. Spelers zeggen altijd ja ik blijf. Tot dat er een club die veel meer betaald en op hun vlak alles zoveel beter bied. Vorig jaar wou die jongen toch ook al weg.

25 juli 2018 om 08:43

Jason, het is Bordeaux die zich gemeld heeft. Denk niet dat dat een club is waar hij echt naartoe zou willen/moeten.

25 juli 2018 om 08:19

Bergwijn wilt helemaal niet weg. Heeft hij al meermalen aangegeven. Hij wilt dit seizoen sowieso nog bij PSV blijven. Blijkbaar roep je maar wat. Net als het verhaal over rendement. Afgelopen seizoen na de winterstop regelmatig gescoord en bij doelpunten betrokken. Daarnaast nu in de oefenperiode in 3 van de 4 wedstrijden gescoord. En allemaal tegen serieuze tegenstanders.

25 juli 2018 om 09:46

Allereerst: in alle media wordt geschreven en gequote dat die gozer nog zeker een jaar wil blijven en jij concludeert het tegenovergestelde? Hoe dan?

Ten tweede: wat is er opvallend aan dat een speler zonder rendement geen minuten maakt voor het Nederlands elftal? Dat is toch juist de essentie van selectie: dat je de beste en meest rendabele spelers verzameld? Volgens mij hebben we ruim juist een ruime keuze van het type 't-kan-vriezen-of-dooien-buitenspeler als Bergwijn...

25 juli 2018 om 18:58

Bergwijn kan beter blijven. Hij is vaste basisspeler bij PSV. Ik zou Hem niet verkopen . Volgend jaar pas.

Absoluut geen vooruitgang ten opzichte van PSV. Kan beter blijven en proberen met PSV cl voetbal te bewerkstelligen. PSV zou eigenlijk niet eens moeten willen onderhandelen met dit zooitje mensen dat over de transfers gaat bij Bordeaux.

25 juli 2018 om 06:36

Franse competitie is aantrekkelijker dan de Nederlandse. Ook de leefomstandigheden in Bordeaux lijken mij niet verkeerd. Dan is er nog het financiële plaatje. Alleen kan Bergwijn wel bij een grotere club terecht denk ik.

25 juli 2018 om 06:43

Is de Franse competitie zo aantrekkelijk dan als je niet bij de top 4 ploegen terecht komt? In mijn optiek is de competitie niet zo aantrekkelijk, kan ik me niet voorstellen dat Bordeaux zoveel meer kan bieden op financieel vlak als PSV en sportief denk ik dat je bij PSV sneller bij de grotere clubs op de radar verschijnt dan bij Bordeaux.

25 juli 2018 om 07:05

NL competitie stelt ook niks voor buiten de top(4). En sneller op de radar bij grote clubs...volgens mij is er net een speler van Bordeaux naar Barcelona gegaan.

25 juli 2018 om 07:27

De laatste tijd gaan spelers niet meer zo vaak naar grote clubs. Ook bij Psv vertrekken de grote spelers naar clubs als brighton, Frankfurt of Betis.

25 juli 2018 om 07:27

Ja en verder..... er gaan gewoon zelden spelers van Bordeaux naar grote clubs, terwijl dat vanaf PSV toch wel wat vaker gebeurd. Door het feit dat PSV spelers vaker al international zijn en Europees voetbal spelen.

25 juli 2018 om 07:30

@blackpool, volgens mij ging Depay naar man utd, Moreno naar Roma en gaat Arias nu naar Napoli. Zijn toch redelijk grote clubs.

25 juli 2018 om 08:01

Klopt maar Depay is alweer wat jaren geleden en was nou niet echt een succes bij United. Moreno heeft na 6 wedstrijden alweer vertrekken in de winterstop. Arias verwacht ik wel wat van bij Napoli.

25 juli 2018 om 08:31

Wat is je punt? Het ging erom of ze bij PSV op de radar bij grote clubs terecht kwamen. Dat ze uiteindelijk bij die clubs niet presteerde is hier toch helemaal niet relevant.

25 juli 2018 om 08:48

Dat klopt, maar hij zal zich toch ook achter de oren krabben als hij ziet hoe diegenen het bij desbetreffende clubs hebben gedaan. Misschien is dit een van de weinig verstandige jongens in de sport en opteert hij voor een tussenstap eerst.

25 juli 2018 om 09:03

En daarom zullen grote clubs zich niet snel melden denk ik. Kijk naar de open sollicitaties van Zoet en De Jong al 2 seizoenen lang. Als er een mooie club komt, sta ik daar voor open etc. De Jong was doodziek dat de transfers naar Bordeaux en Mexico niet doorgingen. Uiteindelijk hebben ze maar bijgetekend. Mooi voor PSV maar niet hun ambitie nog geen half jaar geleden. Die grote clubs komen niet zo snel meer. En dan roepen dat Bordeaux volgens jou in geen enkel opzicht een stap vooruit is, tja...

25 juli 2018 om 10:07

Middenmoter jij verzint het ook ter plekke. Bordeaux is afgelopen seizoen gewoon als zesde geeindigd en speelt Europees voetbal. Bordeaux is ook zesvoudig landskampioen en speelt nagenoeg elk jaar Europees voetbal( in 2009 voordat het geld in Parijs kwam ook nog kampioen geworden) dus hoe jij Bordeaux inschat klopt niet

25 juli 2018 om 13:51

Nürnberg is in de Bundesliga na Bayern ook de ploeg met de meeste kampioenschappen. Maakt dat ze ineens subtop? Dat je die landskampioenschappen noemt is leuk, maar je weet zelf ook wel dat zoiets hier helemaal niet van toepassing is om ze in te schatten. Verder staat voor mij PSG op eenzame hoogte in Frankrijk en durf ik hun alleen tot de top te scharen. De rest daaronder is voor mij subtop en dan kom ik bij teams als Bordeaux die ik tot de middenmoot schaar. Net als dat ik bijvoorbeeld een team als Burnley in Engeland tot de middenmoot vind behoren. Je noemt ook allemaal dingen die niet relevant zijn anno 2018. Ze zijn in 2009 kampioen gewonnen ja, Montpellier en Lille werden ook kampioen, maar die noem je dan toch ook niet als ploeg in de subtop?

25 juli 2018 om 06:41

Zeker wel vooruit gang. Zowel sportief als financieel. De Franse competitie is zoveel beter. Daarnaast kan je via die weg je heerlijk in de kijker spelen.

25 juli 2018 om 06:47

Dat de Franse competitie beter is maakt het toch nog geen sportieve vooruitgang. Van de top van de eredivisie naar de middenmoot in Frankrijk is in mijn optiek allesbehalve sportief erop vooruitgaan. Zo speelt PSV wellicht cl wat al meer weerstand biedt en dat in de kijker spelen lijkt mij bij PSV sneller te gebeuren dan bij Bordeaux.

25 juli 2018 om 07:44

Een oprechte vraag; waarom is de cl meer weerstand? Als psv in een poule zou zitten met psg en monaco dan zou je toch al denken dat ze het niet getroffen hebben? In de Franse competitie mag je daar ook nog Lyon en Marseille aan toevoegen. Dat zijn al 8 zware potten.

25 juli 2018 om 07:56

@gio

Jij denkt ook weer zo makkelijk na. Je kijkt naar ranking, mogelijk salaris en CL voetbal, that's it.

Je hebt compleet geen idee wat verandering met een mens doet of kan doen. Zijn teamgenoten en tegenstanders kunnen fysiek sterker zijn, ietsje sneller dan in de eredivisie, het leven daar verandert je als mens omdat je aanpassingen moet maken en niet meer in je comfortzone zit, ...

Er zijn nog zaken op te noemen waarom je al de stap naar het buitenland moet nemen.

Als je denkt zoals jij dat doet dan zouden veel spelers beter in Nederland moeten blijven.

25 juli 2018 om 08:04

@ Jasonrhijn,

Nee, Bordeaux is echt geen vooruitgang t.o.v. Psv. Wat een onzin. Het enige wat aantrekkelijker daar is zijn de stokbroden met Boursin.

In de Franse Competitie zijn alleen Psg, Monaco en wellicht Lyon aantrekkelijk (daar draait zowat heel die competitie om) maar niet om Bordeaux die middelmaat zijn daar.

Met PSV kunnen ze meer bereiken dan Bordeaux en hij kan, naar mijn mening, bij een betere club dan Bordeaux. Het enige wat wellicht kan schelen is het financiã«le plaatje, marja hopelijk staan de voetballende prestaties is hoger in het vaandel dan de zak met geld...

25 juli 2018 om 08:11

Ik kijk inderdaad naar ranking, mogelijk salaris en sportieve vooruitgang bij een transfer. De manier waarop jij denkt zou Bergwijn ook naar Petrolul, Nancy of Preston north end kunnen gaan om zich te ontwikkelen. In het maken van een volgende stap in een speler zijn carrière moet er een van die drie elementen zitten, want anders is er geen aantrekkelijkheid in het maken van die transfer.

25 juli 2018 om 10:10

Middenmoter jij verzint het ook ter plekke. Bordeaux is afgelopen seizoen gewoon als zesde geã«indigd en speelt Europees voetbal. Bordeaux is ook zesvoudig landskampioen en speelt nagenoeg elk jaar Europees voetbal( in 2009 voordat het geld in Parijs kwam ook nog kampioen geworden) dus hoe jij Bordeaux inschat klopt niet

25 juli 2018 om 10:57

Ijsmuts, als PSV in zo'n poule zou zitten zou ik van verbazing van mijn stoel vallen. Teams uit hetzelfde land zijn uitgesloten tijdens de loting voor de poules.

25 juli 2018 om 13:59

@Marseillefan1, als je mijn reacties leest dan zie je toch wel dat ik niet zomaar wat uit mijn nek lul. Staar je niet blind op de stand en dat ze 6e zijn geworden. PSG staat voor mij op eenzame hoogte. Voor mij is de subtop al meteen daaronder die eindigt bij Marseille met 77 punten. Het verschil tussen Rennes die 5e werd en Marseille die 4e werd was 19 punten. Moet ik ze dan tot de zelfde categorie nog scharen. Als jij dat zou vinden dan kan je het niet gek vinden dat ik Bordeaux tot de dezelfde categorie schaar als Montpellier die met maar 4 punten minder dan Bordeaux op de 10e plaats eindigde.

25 juli 2018 om 07:03

Denk dat Bordeaux qua niveau ongeveer gelijk is aan PSV, volgens mij spelen ze komend seizoen ook Europees voetbal. Maar het is wel een avontuur in een ander land en een nieuwe (sterkere) competitie. Ik weet niet hoe Bergwijn er tegenover staat, wil hij graag blijven of wil hij weg. Als hij weg wil lijkt Bordeaux me een uitstekende optie.

25 juli 2018 om 07:17

Qua club niet nee. Maar Bordeaux ligt wel in een mooier gebied dan Psv. Enfin voor het voetbal kan hij net zo goed blijven.

20 miljoen is best weinig... bordeaux heeft genoeg geld binnen gekregen.. PSV moet proberen om het onderste uit de kan te halen. Gewoon minimaal 30 vragen en vast blijven houden aan die prijs.

13,5 is een fooi tegenwoordig. Daar gaan ze gelukkig sowieso niet mee akkoord.

PSV zegt dat het niet tot een transfer komt, maar mocht dat wel zo zijn boven de 20 miljoen.
Dat is toch ook raar, je wilt toch geen transfer, noem dan ook geen bedrag.
Laat Bordeaux maar bieden wat ze denken dat hij waard is.
Ik zou Bergwijn dan pas echt laten gaan bij een bedrag van 35 a 40 miljoen.

Niet verkopen en al helemaal niet voor de bedragen die hier genoemd worden. Is pas 20 jaar en liet afgelopen jaar voor het eerst zien waarom ze het bij PSV zo in hem zien zitten. Ik verwacht dat hij komend seizoen nog constanter en belangrijker wordt en dan kan hij naar een betere club dan Bordeaux. Want Bordeaux vind ik nou niet bepaald een droomclub.

Als je 20/30 miljoen kan krijgen, gelijk doen. Hij heeft me nog allerminst overtuigd. Bij vlagen laat die wat zien maar het is te weinig.

25 juli 2018 om 08:36

Precies daarom mag hij van mij juist blijven. Jij zag toch ook dat er steeds meer vlagen te zien waren vanaf de tweede seizoenshelft?? Voor mij juist een teken dat hij zich snel ontwikkeld. Ook in de voorbereiding is hij gretig tot nu toe. Ik zou zeggen minimaal 30-35 miljoen

Waarom zou je van PSV naar Bordeaux willen gaan. Dat lijkt me een hele onlogische stap. Als hij dit seizoen goed speelt komt hij waarschijnlijk bij een veel betere club in een grote competitie terecht.

"Als PSV me niet wil laten gaan"..

Waar gaat het heen met die jonkies? Laat eerst eens wat zien en probeer de club wat terug te geven voor de tijd die ze in je geïnvesteerd hebben, zou ik zeggen.

PSV heeft duidelijk gezegd dat ze hem niet willen verkopen, Bergwijn heeft duidelijk gezegd dat hij nog zeker een jaar wil blijven. Dan zou het wel vreemd zijn als de nummer zes van Frankrijk er in zou slagen om zowel de speler als de club van gedachte te laten veranderen.

25 juli 2018 om 08:31

Dat heb ik als Ajacied al zo vaak meegemaakt ... dat zijn alleen maar bevestigingen dat er serieus iets speelt! Ik begrijp het wel van bordeaux deze jongen kan een sensatie worden in Frankrijk! Voor bordeaux is het te hopen dat niet ineens Monaco of Lyon wakker worden in deze en een zelfde truc flikken als barca bij roma deed met malcolm!

Meestal wordt het management van de speler eerst zelf via via gepolst of er intresse is in een overgang en als dat bevestigt wordt dan meld zo’n club zich in dit geval bij PSV en kan het spelletje beginnen.
Moet zeggen dat PSV in de gaten heeft hoe het spel gespeeld wordt en nu naar buiten (pers) brengt niet te willen verkopen maar dat is meestal om de tanden te laten zien en de hoogste prijs te krijgen want als bergwijn weg wil dan ga je hem niet ongemotiveerd aan zn contract houden en zeker niet met de financiële positie van PSV die met die miljoenen meteen voor een middenvelder zal doorschakelen.
PSV zal ook snel willen handelen om tijd te hebben om die speler te kunnen halen dus als dit verhaal klopt verwacht ik begin volgende week een accoord en PSV houd voorin met lozano,malen en de jong genoeg over.

Voor een bedrag boven de 15 miljoen lekker laten gaan. Lozano kan dan eindelijk op links en met Malen, Gakpo en Gudmundsson 3 prima jonge vleugelaanvallers.

25 juli 2018 om 09:16

Ja precies, we moeten Bergwijn gewoon zo goedkoop mogelijk laten gaan omdat we dan toch een ander talent op kunnen stellen. Dat PSV dit niet ziet is wel bijzonder, je hoeft helemaal geen 20+ te vragen voor een speler want je kunt hem voor 15 miljoen verkopen. Echt heel slim.

25 juli 2018 om 10:57

Vragen kan maar of dit realistisch is. Ik moet nog overtuigd worden van de kwaliteiten van Bergwijn...

25 juli 2018 om 11:58

Tuurlijk is dat realistisch, de markt slaat volledig door de afgelopen tijd. Bergwijn gaat nog groeien en heeft al laten zien dat hij nog beter kan. Kluivert met 1 jaar contract 17 miljoen, dan schat ik Bergwijn hoger in met een 3-jarig contract.

Telegraaf nieuws. Deze jongen heeft andere ambities dan de middenmoot van Frankrijk

25 juli 2018 om 11:00

Want jij knikkert met hem? Als er een bod komt met genoeg sportieve ambitie en geld zal ook Bergwijn gaan nadenken over de toekomst.

PSV moet minimaal 25 miljoen vragen. Voor zijn ontwikkeling is het wel beter dat hij nog 2 jaar bij PSV blijft.

Overhyped talent i.i.g. zo snel mogelijk verkopen, als PSV 20 miljoen kan krijgen moet ie al weg zijn voor ze het geaccepteerd hebben.

25 juli 2018 om 09:44

Ik zie hem zich nog wel verder ontwikkelen tot iemand die het prima kan doen bij de Europese middenmoot als hij nog minimaal één jaartje blijft. A la Promes. Maar wat mij opvalt is dat bijvoorbeeld Tottenham al vóór dit seizoen achter hem aan zat en hij door velen zo wordt opgehemeld op basis van een handvol aardige wedstrijden afgelopen seizoen. Het duurde best lang voor het allemaal een beetje uit de verf begon te komen en zó constant en enorm indrukwekkend was het nou ook weer niet. Ben benieuwd waar dat dan allemaal op gebaseerd is. Het feit dat hij er in de jeugd zo bovenuit stak?

25 juli 2018 om 09:52

Nee, voor velen is dat het feit dat hij bij Fifa een hoge potentie heeft.

Ik denk wel dat hij gaat, dan kan psv eindelijk de opvolger van van Ginkel halen..

25 juli 2018 om 09:54

Komst van een nieuwe middenvelder is niet afhankelijk van het vertrek van arias en/of Bergwijn. Bergwijn blijft gewoon lekker bij PSV dit seizoen, zoals door beide partijen meermaals aangegeven.

Bespottelijk zeg. Als Bordeaux meent ineens een grote club meent te zijn die even komt shoppen bij PSV om daar een van de meest gewilde spelers op te halen, mag het ook een volwassen bedrag meebrengen dat past bij die megalomanie! 13,5 miljoen vind ik zo'n belediging dat ik niet eens meer zou opnemen als ze daarna nog bellen. Helemaal na wat ze vorig jaar rond De Jong geflikt hebben. Hou eens op zeg.

Overigens totaal geen mooi vooruitzicht voor Bergwijn, die bij PSV precies weet wat hij kan verwachten: een basisplaats op rechtsbuiten in de nationale competitie en Champions League en het volste vertrouwen van spelers, staf en fans. Bergwijn speelt pas een halfjaar op het niveau dat verwacht wordt bij Psv, laat hem nou gewoon eens minstens een jaar dat doorzetten en een belangrijke speler worden en dan komt er echt wel een mooiere club dan Bordeaux langs.

25 juli 2018 om 10:23

Lezen blijft moeilijk. Waar in het artikel staat dat er een bod ligt van 13,5 miljoen? Het enige wat er staat is dat men bereid is het clubrecord van 13,5 miljoen te verbreken.

Erg wisselvallige speler. Als je er een zak geld voor kunt krijgen en de speler wil ook graag, laat hem gaan. Mocht hij wel goed zijn dan komt hij wel boven drijven al zie ik dat niet gebeuren. Net als bij Kluivert is hij ook net uit de pampers en is nog geen vol seizoen dwingend aanwezig geweest.

Naar Bordeaux schiet Bergwijn toch niks mee op. Zie hem nog steeds als een talent dat net komt kijken, nog niet constant maar laat hele leuke dingen zien. Zou veel beter voor hem zijn om volgend seizoen als basisspeler echt te laten zien wat hij kan, dan komen er grotere clubs als Bordeaux. Maargoed, Franse competitie is niet verkeerd natuurlijk en ook financieel zal hij er zeker niet slechter van worden. Is de vraag hoe gevoelig Bergwijn daar zelf voor is. Je kan altijd zeggen ik blijf nog een jaar totdat hij ziet wat hij daar kan verdienen, hoofdje op hol brengen noemen ze dat.

Lijkt me een goede club voor Berwijn maar is 13,5 miljoen niet een beetje weinig? Ik denk dat PSV er ook wel 20 voor kan krijgen.

13,5 in de huidige markt is natuurlijk niks. Denk minimaal 30 mil. anders gewoon niet. Wij kunnen nog hoop plezier beleven aan deze jongen, mits hij zich blijft ontwikkelen, zoals hij dat de laatste half jaar heeft gedaan.

13,5 miljoen, veel te weinig. Als psv m verkoopt, zou ik toch echt minimaal 30-40 miljoen vragen, want psv heeft m nodig.

Ik als Ajacied zie het liefst zo veel mogelijk (potentiele) toppers in NL blijven. Ook bij Psv. Gewoon zo hoog in de boom gaan zitten dat ze vanzelf afdruipen, of je zo'n achterlijke klaper maakt dat je er echt watg voor terug kan halen. Make the eredivisie great again

Verkopen voor min 20 miljoen en doorverkoopclausule bedingen.
Zodra Lozano blijft heb je naast Luuk nog Malen, Romero, Pereiro. 5 aanvallers voor 3 posities. Pereiro is imo een 10.

Bergwijn heeft zijn potentie nog steeds niet helemaal eruit laten komen. En ik verwacht dat dat nog wel zal gebeuren. Daarom zou ik hem nog minstens een jaar houden. Hij draait ook een zeer goede voorbereiding. Verder heeft Bordeaux onprofessioneel gehandeld toen ze De Jong wilde hebben. Ik zou daarom niet snel zaken doen met deze club.

Ben niet zo bang dat Bergwijn dit gaat doen. Kan iemand me uitleggen waarom je PSV zou willen inruilen voor Giro.... Bordeaux? Naar mijn idee is het eerder een stapje omlaag dan omhoog.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren