Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Maher sluit aan bij Oranje, Van Gaal traint achter gesloten deuren

Laatste update:
/

Adam Maher is zondag aangesloten bij de eerste groepstraining van het Nederlands elftal in de aanloop naar de wedstrijd tegen Roemenië in het kader van de WK-kwalificatie. De middenvelder van AZ werd zaterdag opgeroepen omdat Wesley Sneijder door een liesblessure het trainingskamp van Oranje moest verlaten.

Maher speelde donderdag met Jong Oranje een oefenduel tegen de leeftijdsgenoten van Israël en keerde pas zaterdagavond terug in Nederland. Vanuit Schiphol vertrok de middenvelder meteen naar Huis ter Duin.

Van Gaal, die nu over een fitte spelersgroep van 23 internationals kan beschikken, oefende achter gesloten deuren in Alkmaar, zo meldt het ANP. Oranje traint maandag wederom bij AZ, omdat de speelvelden van Quick Boys en ADO Den Haag afgelopen week niet in goede conditie waren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd of Maher ook gelijk start tegen Roemenië of dat hij van der Vaart laat spelen. Ik denk eerlijk gezegd meer van der Vaart. Wat ik tot de dag nogsteeds niet begrijp is waarom Strootman steeds de aanvoerders band draagt? Die man heeft 0,0 ervaring, iemand als van der Vaart hoort de band te dragen met 104 caps.

24 maart 2013 om 14:10

Dat had Koning Louis de Eerste al eens uitgelegd... hij is de aanvoerder van de 'komende' generatie. Ervaring is van secundair belang bij onze almachtige bondscoach.

24 maart 2013 om 14:38

Zo verkeerd vult Strootman het niet in hoor. Hij moet alleen is een keer met een positieve instelling het veld in gaan. Er straalt bij hem echt nooit plezier af.

24 maart 2013 om 19:05

Haahahaha, dat klopt altijd zo een boze agressieve blik. Maar hij heeft wel de uitsraling van een leider.

24 maart 2013 om 16:53

Ik denk dat vdvaart gaat gewoon starten en Maher op de bank. Zoals vgaal heeft gezegd, Maher staat in het rijtje - Sneijder, vdvaart, Maher. Dus derde keus als no. 10. Strootman is derde aanvoerder, dus als Sneijder en Kuijt niet spelen, gaat de band naar Strootman en verkeerd is het ook niet. Strootman vervult zijn leiderschap heel goed en is bijna altijd verzekerd op een basisplek terwijl dat niet het geval is voor vdvaart. Sneijder is altijd eerste keus als no. 10 en is eerste aanvoerder.

Hopelijk gaan we zo spelen.

steek
janmaat
de vrij
bmi
blind
maher
strootman
vaart
john
persie
John
24 maart 2013 om 14:05

Je hebt veel vertrouwen in John zo te zien

24 maart 2013 om 14:56

Ja na Italië ben ik overtuigd.

Beetje dom inderdaad maar Robben is linksbuiten.

24 maart 2013 om 14:07

2x John??
Bovendien word Maher erbij gehaald als 23e man. Verwacht dat van der Vaart gewoon de plaats van Sneijder overneemt. Hoop ook dat Robben ernaast staat, wat was die slecht afgelopen vrijdag.

24 maart 2013 om 14:08

Verwar je Robben niet met Lens?

24 maart 2013 om 14:35

Misschien speelt sam7689 met de gedachte om nog een mutatie in de selectie aanbrengen met de inbreng van Joshua John/paddy John/collins John.

Als ik eerlijk ben zie ik maher liever dan van der Vaart én Sneijder.

Sneijder heeft behoort tot de toppers van europa op de 10 positie in zijn scudetto jaar, maar zachtjes aan zie ik gewoon nu al meer in Maher, wat sommige mensen appart vinden omdat zij vinden dat hij nog niets bewezen heeft, maar maher is gewoon een fenomeen en ik zou hem graag is de eerst komende 5 interlands in de basis zien staan en dan denk ik dat heel de wereld zit te kwijlen erbij, daarbij wordt maher alleen maar beter en sneijder zal niet meer beter worden.

Met alle respect voor sneijder en uiteraard gaat hij mee naar brazilië! maar ik prefereer fitheid boven status (en in principe van gaal ook)

Maarten Stekelenburg
Janmaat - De Vrij - Martins Indi - Blind
Strootman
Maher - Vilhena
John - Robin van Persie - Robben

Ik zou hem dinsdag graag zo zien, al is dit totaal ondenkbaar als je het selectiebeleid hebt gezien met van der vaart & vilhena en ook siem de jong boven maher.

En dan vergeet ik De Guzman nog die een buitengewoon puike pot speelde!!

24 maart 2013 om 14:37

Inderdaad, Lens heeft werkelijk niks goed gedaan. Gewoon Schaken erin dus, deed het goed in de minuten die hij speelde.

24 maart 2013 om 14:59

wie speelden er wel goed afgelopen vrijdag?

24 maart 2013 om 16:12

Wat zijn eigenlijk de uitgesproken wapens van Maher? Hij heeft een heerlijke eerste aanname, maar wat is de kwaliteit van het vervolg? Ik hoor soms mensen hem vergelijken met Iniesta, maar Maher heeft geen acceleratie. Maher kan niet een man voorbij in de 1 vs 1. Hij gaat er soms voorbij zo dribbelend aan de zijkant en dan schuin door de benen van een verdediger. Meer een sporadisch iets dan regelmaat zou ik zeggen en is niet wat ik met de 1 vs 1 bedoel. Hij heeft er gewoon de snelheid niet voor. Zijn schot van afstand is matig. Te zacht en ook gewoon niet uitgesproken goed qua richting. Zijn kans conversie percentage is ook niet om naar huis te schrijven. Hij is soms goed voor een goaltje, maar is geen killer. Hoeveel kansen heeft hij gemist tegen Italië? Maher heeft dan de visie om mensen vrij voor de keeper te zetten, maar als ik AZ zie, dan verwonder ik mij erover hoeveel ballen ook fout gaan. Dat is niet alleen de hoge risico ballen, maar ook ballen waar je toch van mag verwachten dat die goed aangespeeld worden. Vilhena heeft beter gewogen steekpasses vaak dan Maher me dunkt. Ik zag op Eredivisie Live webpagina dat Maher's accurate passing op 67 staat (847 goede en 414 foute). Dat is gewoon best wel slecht. Factoren (slechte) medespelers en risico bereidheid spelen een rol, maar ik vind het wel wat te bont hoor.

Ik ben benieuwd wat jij (als naam drager) nu dan zo ziet in de speler. Ik zie zijn eerste aanname en klasse in de kleine ruimte, maar hoe vertaald zich dat nu dan in een goed vervolg en rendement? Van Ginkel heeft vanuit een diepere positie met meer verdedigende taken meer goals assists gemaakt dan Maher in de Eredivisie dit seizoen. Veel meer zelfs. Ook nog eens vaak van die echt belangrijke, die punten opleveren (de gelijk makende of de winnende assist/goal ). Rendement maakt het verschil tussen een speeltuin voetballer en een briljant voetballer.

En dan als laatste zijn mentaliteit. Het is mij opgevallen dat hij soms gewoon een man voorbij zich laat lopen. Heel raar. Tijdje terug tegen ik denk PSV toen de score al vrij opgelopen was. Ik kon het niet geloven. Van Gaal maakt de observatie dat hij goed is tegen sterke tegenstanders, maar slecht tegen de matige. Dat is een mentaliteits zwakte. Het opladen tegen de kleintjes zie ik als een van de grootste kwaliteiten die een speler moet hebben, want tegen de kleintjes worden clubs vaak kampioen en komen landen een ronde verder (kwalificatie of naar de knock out ronde op een eindtoernooi). Ik zie hem soms casual doen op het veld en de grootmeester acteren. Voetbal is niet alleen maar wat je met een bal kunt doen, het is veel meer. Is dat wel in orde met hem? Tuurlijk is voetbal een team prestatie, maar hoe is het mogelijk dat AZ in degradatie nood verkeerd met zo'n goot aanvallend talent die de lijnen dan mag uitzetten?

Ik stel heel wat vragen, maar ben gewoon benieuwt waar al het rotsvast vertrouwen in deze jongen eigenlijk op gestoeld is?

24 maart 2013 om 16:28

koriander

ken jij een talent die in een matig team speelt (vergeleken met de rest van de competitie) en die toch veel assists op zijn naam heeft? ook is het bij vitesse veel makelijker spelen dan bij AZ, AZ staat net boven de degradatie streep en dat is niet zomaar het team is gewoon matig daarintegen speelt van ginkel in een van de beste teams in de eredivisie.

en natuurlijk moet hij gewoon voor de volle 1239021948790432-% tegen de kleintjes spelen maar vroeger had van persie ook die problemen en kijk hoe hij zich nu gedraagd een goede begeleiding is de sleutel.

en zijn kwaliteiten zijn zijn diepgang, combinatievoetbal, inzicht en zijn passjes

24 maart 2013 om 18:56

> ken jij een talent die in een matig team speelt (vergeleken met de rest van de competitie) en die toch veel assists op zijn naam heeft?

Kevin De Bruyne misschien? Heeft 8 assists in Bundesliga in zijn eerste seizoen, 6 goals en 2.5 key passes per wedstrijd.

> ook is het bij Vitesse veel makkelijker spelen dan bij AZ, AZ staat net boven de degradatie streep en dat is niet zomaar het team is gewoon matig daarentegen speelt van Ginkel in een van de beste teams in de eredivisie.

Zeg ik iets raars als ik zeg dat AZ beter heeft gevoetbald dit seizoen dan Vitesse? Wellicht dat Vitesse Bony heeft, maar AZ heeft Altidore. Bovendien doet Bony dus echt heel weinig in het veld (schermt wel goed de bal af), terwijl Altidore nog wel wat dynamiek heeft om als 10 mee te werken. Ook is het een kip ei discussie. Staat Vitesse zo hoog omdat van Ginkel de punten pakt voor Vitesse en Maher niet, of heeft Maher slechts een redelijk rendement omdat AZ een team is dat zo laag staat?

> en natuurlijk moet hij gewoon voor de volle 1239021948790432- tegen de kleintjes spelen maar vroeger had van Persie ook die problemen en kijk hoe hij zich nu gedraagt een goede begeleiding is de sleutel.

Oke, dus dit zit wellicht nog in de pijplijn om ontwikkeld te worden. Voor nu stellen we samen vast dat het er nog niet echt is dan en dat kan dus ook als reden aangedragen worden waarom AZ zo laag staat.

> en zijn kwaliteiten zijn zijn diepgang, combinatievoetbal, inzicht en zijn passjes

Oke als dit zijn "wapens" zijn, dan vind ik het juist om er kanttekeningen bij te plaatsen zoals ik dat heb gedaan. Zijn combinatievermogen is van hoge kwaliteit en daar kunnen we kort over zijn. Echter zijn diepgang is meer dynamiek dan het vermogen om een man voorbij te gaan. Soms in situaties kan hij door de benen van de tegenstander van buiten naar binnen snijden, maar dat is niet het echte 1 vs 1 wat ik bedoel. Zijn inzicht is ook goed, hij ziet het vaak wel, echter zijn passjes hebben een hele hoge foutmarge. Niet alleen de hoge risico ballen (zelfs Bergkamp maakte daar fouten in), maar ook ballen waar hij alle tijd heeft, over 20 meter, komen gewoon ergens anders aan. Zodra de 5 meter zone om hem heen eindigt wordt het domweg matig naar mijn mening. Anders duik je niet onder de 70 accurate passes over een Eredivisie seizoen. Zelfs Overtoom bij Heracles en nu AZ doet dat veel beter.

Verder noem je afstandsschot en afrondings vermogen niet als speciale kwaliteit dus dan zijn we het daar op eens misschien.

Hij koppelt voor mij dus voetballend vermogen aan vrij weinig wapens die dat voetballende vermogen echt omzet in rendement. Dat doen de echt grote voetballers.

Misschien komt dat nog wel (hij is nog jong), maar ik vind het interessant om even met mensen hierover de sparren.

Cheers

Ik vond dat het vrijdag in 20 minuten weer aangetoond werd waarom je Sneijder beter kwijt dan rijk kan zijn. De eerste 2 keer dat we in de buurt van de 16 kwamen moest hij gelijk weer schieten.
Alleen in uiterste bloedvorm mag ie van mij zo aanvallen verpesten en anders 1 keer per wedstrijd. Vindt je het gek dat Van Persie niet veel scoort met hem erin. Ik hoop dat Maher met het WK boven hem in de pikorde staat.

24 maart 2013 om 14:12

Inderdaad, een Sneijder in bloedvorm mag van mij vaak van afstand schieten, maar in de vorm zoals hij nu verkeerd kan hij beter RvP bedienen. Maher zal veel sneller de pass op van Persie geven dus is Maher in mijn ogen beter geschikt in dit team op dit moment.

24 maart 2013 om 14:16

Ja, je hebt wel gelijk. Ik had me ook totaal vergist in sneijder, dacht dat die alles zou waarmaken maar niets bleek waar te zijn. Het is beter voor het nederlands elftal als van gaal hem gewoon niet meer selecteert. Het probleem is dat, van gaal sneijder als 1ste aanvoerder ziet. Misschien bloeit sneijder volgend seizoen wel bij galatasaray. Maar dit seizoen is het gewoon voor hem om ritme te krijgen ipv opnieuw proberen de beste speler te zijn. Heb liever dat van gaal van gedachten verandert en de aanvoerdersband aan van der vaart geeft en 2de aanvoerder aan van persie, of omgekeerd.

24 maart 2013 om 14:31

na 1 wedstrijdje waarin hij na 20 minuten uitviel met een blessure, concludeer jij dat sneijder er niet meer bij hoort en dat v gaal hem beter niet meer kan selecteren?

achterlijk, een beetje krediet mag wel hoor. We hebben van persie continue in de spits laten staan, bijna de volledige v marwijk periode, terwijl hij nooit scoorde en sneijder krijgt 20 minuten?

24 maart 2013 om 14:34

Niet selecteren is overdreven maar van mij hoeft ie niet te spelen als ie alleen maar aanvallen kan verpesten. Zo vaak kwamen we niet bij de 16 eerste helft, en hij voelt zich blijkbaar zo belangrijk dat ie persoonlijk beide aanvallen kansloos om zeep helpt.

24 maart 2013 om 14:45

@ koning2,

zolang sneijder op dit moment niet presteert als in de jaren ervoor dan vind ik dat hij niet moet spelen en wellicht ook niet selecteren. Ik heb het namelijk over deze half jaar. Sneijder is nog niet fit genoeg, heeft nog geen ritme en krijgt af en toe nog wat blessures.

@kuipman,

Ik denk sneijder niet laten spelen ipv niet selecteren het juist erger maakt. Sneijder is een speler die graag wil spelen wanneer die geselecteerd is. Je hebt toch af en toe weleens gezien dat die nare trekjes vertoonde wanneer hij niet tot spelen kwam terwijl die geselecteerd was. Op dit moment speelt sneijder niet eens 50. Wat ik al eerder zei. We wachten op dit moment af tot het volgend seizoen. Wie weet is die weer fit genoeg.

Gewoon zo spelen, Strootman is nou niet bepaald in vorm. en Vilhena doet het gewoon hartstikke goed bij Feyenoord dus waarom niet

Stekelenburg
Janmaat
de Vrij
BMI
Blind
Lens
Clasie
Vilhena
John
vd vaart
v Persie
24 maart 2013 om 14:21

Ik vind De Guzman momenteel veel beter dan Clasie. Strootman en De Jong zijn denk ik veel beter dan Vilhena. Probeer wel objectief te blijven.

24 maart 2013 om 14:32

Ik vondt de Guzman zeker niet slecht maar ik heb hem verder niks speciaals zien doen eerlijk gezegd. Ja balletjes naar de goede kleur spelen maar dat kan Clasie ook. Ik heb dan ook geen idee waar je je mening op baseert.

Als Clasie in goede vorm is strooit ie met steekpasses en kiest ook beter positie.

24 maart 2013 om 14:38

De Guzman is veel verder in zijn ontwikkeling dan Clasie. De Guzman houdt bij vlagen het niveau hoog, onderschept veel ballen en zet op de juiste momenten druk. Dat doet Clasie bij Feyenoord maar nog niet genoeg bij Oranje. Vooral tegen Italië zag je het verschil omdat De Guzman Clasie verving. De Guzman heeft ook veel meer ervaring dan Clasie.

Strootman en De Jong zijn veel beter en verder dan Vilhena. Iedereen ziet dat daarom zei ik ''probeer wel objectief te blijven'' omdat hij graag 2 Feyenoorders wil zien op het middenveld.

24 maart 2013 om 14:49

Tja maar Vilhena is logisch lijkt me. Alles wat je over de Guzman zegt heeft Clasie ook al in Oranje laten zien dus zo veel beter kan ie niet zijn. Iets beter misschien maar veel beter is erg overdreven.

24 maart 2013 om 15:03

@ Kuipman

De Guzman is ook niet dezelfde type speler. Bij Swansea speelt hij eigenlijk als een semi-box2box speler. Hij heeft veel meer diepgang in zijn spel, waardoor hij regelmatig opduikt in de 16, terwijl hij ook veel gaten dichtloopt. In de kleine ruimte is hij superieur aan Clasie en bovendien benadert De Guzman de traptechniek van Van der Vaart en Van Persie. Ja, zijn traptechniek overstijgt die van Robben en Sneijder.

Hij kan dan ook makkelijk een topclub aan, alleen moet hij leren dwingender te zijn. Ook in Oranje is hij eigenlijk nog iets te bescheiden voor iemand met zoveel talent, maar dat kan veranderen naarmate hij meer en meer opgeroepen wordt.

Vergis je niet in De Guzman, hij is de moderne middenvelder die we zolang misten.

24 maart 2013 om 16:04

Klopt helemaal wat je zegt. In de kleine ruimte de bal naar voren spelen is er in het NL elftal niemand beter dan De Guzman. Wat ik alleen jmmr vind is dat het lijkt of hij wat breder is geworden en dat is ten koste gegaan van zijn korte draai. Voorheen bij mallorca was hij super wendbaar en kon hij makkelijk wegdraaien en bij zijn man en de bal drna in rap tempo verplaatsen omdat in Spanje alles op techniek gaat en ook zo word getraind. In Engeland heeft hij veel in het krachthonk gezeten lijkt het. Daarnaast heeft hij wat aan snelheid verloren. Desondanks heeft hij veel andere facetten om heel ver mee te komen. Hoop ook dat hij weer gwn speelt tegen Roemenie.

24 maart 2013 om 14:26

Omdat Strootman alle ballen onderschepte waar die goede backs niet bijkwamen. Omdat Strootman de hele wedstrijd aanspeelbaar was, geen een keer balverlies leed en iedere pass aankwam of hij nou breed of diep was. Dus ja, als hij dan uit vorm is, dan wil ik hem weleens meemaken als hij in vorm is. Dan is hij dus met vlag en wimpel europese top. Vilhena leid bij feyenoord veel balverlies komt vaak te snel met de pass, waardoor hij in de voeten van de tegenstander komt en verdedigend komt hij nog tekort, lijkt me tegen een ploeg als Roemenie toch een te groot risico.

Ik hoop op een middenveld met De Jong, VDV en Maher. Daar zit echt alles in... loopvermogen, techniek en passing. Uiteraard wordt Rafa automatisch aanvoerder.

24 maart 2013 om 14:20

Waarom De Guzman eruit halen? Hij speelde echt goed, net als tegen Italië.

Van Gaal heeft op de persconferentie zelf aangegeven dat Van der Vaart hoger in de pikorde staat dan Maher, dus het lijkt me dan ook dat die gewoon speelt op de plaats van Sneijder. Verder denk ik dat hij niet zoveel aanpassingen zal doorvoeren en dat Stekelenburg op goal staat. Wellicht zal Lens vervangen worden door John/schaken.

Stekelenburg
Janmaat
De Vrij
Martins Indi
Blind
De Guzman
Van der Vaar
Strootman
John/Schaken
Van Persie
Robben
24 maart 2013 om 14:29

Hij zei ook dat het gaat om wie op het moment beter speelt.
Dat hij nu weer naar hiërarchie kijkt vind ik persoonlijk wel jammer.

Van Persie en enigzins Robben kan ik wel begrijpen, maar Van Der Vaart en Sneijder steken er echt niet boven uit.

bij deze opstelling het liefst wisseling van flank tussen John en Robben, zonder te eigenwijs spel.

training #1
Janmaat
De Vrij
Martins Indi
Blind
De Guzman
Maher
Strootman
Robben
Van Persie
John
24 maart 2013 om 14:45

ik zie liever robben 90 min lang op links en john op rechts want anders krijggt van persie geen voorzetten. maar de rest van je opstelling is ook mijn favoriete op dit moment alleen hoeft strootman van mij niet per se en stekeleburg op goal.

vindt zowiezo dat vdv en maher voorkeur moeten krijgen als het aan de visie ligt van de bondcoach.br Ik bedoel vdv kiest voor hsv in de bundesliga voor speel minuten maher voorkeur ligt om naar een top van nederland te gaan en hij speelt elke week. Sneijder heb ik.meer het idee dat hij voor het geld en de aandacht speelt. inplaats om als sportman voor het hoogste te gaan die ambitie had tie wel en toen vondt ik hem 1 van de beste en dat mis ik nu bij hem helaas.

Ga er vanuit dat van der Vaart gewoon in de basis start aanstaande dinsdag. Maarja je weet het met onze bondscoach natuurlijk nooit..

Ik snap niet dat mensen verwachten dat Maher in de basis zal beginnen. Als dat gebeurt dan schendt Louis zijn eigen filosofie en dat zal hij Nooit doen. Dat snappen jullie onderhand toch ook wel of moet dat nog worden uitgelegd. Hij roept Vilhena en de Jong op ten faveure van Maher dus dat betekent dat zij tijdens deze duels in de hiërarchie boven Maher zullen staan. Dat betekent dus ook dat Maher voor komende dinsdag de 4e nummer 10 is achte Van der Vaart Vilhena en de Jong. Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar dat is nou eenmaal de selectieprocedure van Van Gaal. Hij roept Maher niet op, omdat hij andere de kans wilt geven/ beter vindt dus waarom zou hij Maher dan nu opeens boven de rest gaan verkiezen. Ga er maar vanuit dat het middenveld hetzelfde eruit zal zien als vrijdag dus met Strootman Van der Vaart en de Guzman. Wellicht dat er nog kleine verassingen bijzitten zoals het debuut van Vilhena of de Jong speelt. Misschien dat er ook vantevoren was bepaald dat de Guzman en Clasie allebei een wedstrijd zouden spelen. Maar Maher zal echt niet in de basis starten

24 maart 2013 om 14:54

Volgens mij heeft van gaal meerdere malen zijn filosofie geschonden zie lens die 3 weken niet heeft gespeeld en robben tegen italie. En wie zegt dat vilhena en de jong allebei voor de 10 zijn opgeroepen vilhena speelt meestal op linkshalf en de jong rechtshalf en eventueel spits, ant denk je nou echt dat we 4 spelers voor de 10 nodig hebben. De jong is denk ik 2e spits achter van persie, want ik denk niet dat bij van gaal dirk kuyt 2e spits is.

24 maart 2013 om 15:16

Van Gaal heeft al eerder aangegeven dat hij in de Jong geen spits ziet. Zijn 1e spits is Van Persie en daarna moeten Huntelaar en Lens het uitvechten wie nummer 2 is. Over Robben heeft hij al gezegd dat hij een uitzondering is om dat het een speler van wereldklasse is en Lens was in zijn ogen ook noodzakelijk omdat Huntelaar geblesseerd raakte. Anders was Lens ook niet opgeroepen. Maher is daarentegen niet noodzakelijk.

24 maart 2013 om 15:30

Dus je roept een spits op omdat je tweede spits geblesseerd is en dan zet je die op rechtsbuiten in plaats van een rechtsbuiten? Klinkt logisch.

Dit lijkt me een betere opstelling omdat ik Strootje wel heel zwak vond spelen

Vermeer
Janmaat
de Vrij
Indi
Blind
de Guzman
v/d Vaart
Tony
Schaken
v Persi
Robben
24 maart 2013 om 15:39

dus na 1 zwakke wedstrijd zet je hem ernaast? bovendien speelde strootman nieteens zo slecht er zat alleen (veel) te weinig diepgang in zijn spel.

Ik hoop toch op een iets andere, meer aanvallende opstelling. En bovendien begrijp ik de keuze voor Vermeer niet.

Stekelenburg
Janmaat
de Vrij
BMI
Blind
Maher
Strootman
VDV
Robben
van Persie
John

Aan de hand die er zwak speelden vrijdag zal het dit wel worden denk ik. Ik zou zelf denk ik met Siem de Jong gestart zijn ipv van der Vaart omdat ik denk dat van Persie daar veel meer aan heeft en van Persie laat zich zo vaak terugzakken zodat Siem ideaal zou zijn om door te schuiven naar de punt.

Vermeer
Janmaat
de Vrij
BMI
Blind
Clasie
vd Vaart
Strootman
Schaken
van Persie
Robben
24 maart 2013 om 15:14

Beide spelers gaan er graag overheen. De enige die dat zelden doet is Sneijder. Hem zie ik liever nooit meer in Oranje, maar wie ben ik...

Leuk voor die jongen. Ik hoop dat hij mag invallen.

Mijn opstelling

Steek
Janm-dvrij-bmi-blind
Strootman-guzman
Robben/vdv/ John
vpersie

@schoenveter, een goeie opstelling en dan hopen dat toch maher en vilhena er nog even inkomen, 2 toptalentjes zyn het. Siem de jong is toch ook opgeroepen? Een invalbeurt verdiend hy wel hys erg goed bezig

Mooi dat Maher er bij zit, lastig om een keus te maken hem wel of niet op te stellen. In de toekomst natuurlijk degene die het moet gaan doen maar VDV heeft de laatste wedstrijden in het NL elftal gewoon goed gespeelt.

Steek
Janmaat - De Vrij - BMI - Blind
Strootman - De Guzman
Maher/vdv
John/schaken - V. Persie - Robben

De Guzman is een betere voetballer dan Maher dus deze zou ik in de basis laten starten samen met Van der Vaart en Strootman. Maher kan altijd nog van pas komen als invaller. De aanval zou ik laten bestaan uit: Van Persie, John en Schaken.

Vermeer
Janmaat
BMI
De Vrij
Blind
De Guzman
Strootman
Van dr Vaart
Schaken
Van Persie
John

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren