Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Inter straft verdediger voor kopen van kaartjes voor Milan-Barcelona'

Laatste update:

Matías Silvestre komt donderdag met Internazionale niet in actie in het Europa League-duel met CFR Cluj. Officieel kampt de verdediger met een spierblessure, maar Italiaanse media claimen dat Silvestre disciplinair is geschorst.

Diverse Italiaanse televisiezenders waren getuige van het moment dat Silvestre kaartjes kocht voor de Champions League-wedstrijd tussen AC Milan en Barcelona, woensdagavond in het San Siro. De verdediger verzekerde dat de kaartjes voor een vriend waren, maar daar gelooft zijn werkgever naar verluidt weinig van.

Inter-coach Andrea Stramaccioni heeft Silvestre, naar verluidt op nadrukkelijk verzoek van preses Massimo Moratti, buiten de selectie voor het duel met CFR Cluj van donderdagavond gehouden. De 28-jarige verdediger speelde dit seizoen maar zes duels in de Serie A en moet het hebben van speelminuten in de Coppa Italia en Europa League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beetje overdreven als je het mij vraagt.

20 februari 2013 om 17:46

ligt er aan wat er op programma staat voor inter spelers vnv maar anders zie ik geen reden dat een geblesseerde speler hier voor geschorst wordt

20 februari 2013 om 17:48

Hij speelt alleen in de Copa, dus zal waarschijnlijk niet veel op de agenda hebben staan hehe

20 februari 2013 om 17:52

Blijkbaar is het een voetballiefhebber, dat is toch alleen maar mooi zou je zeggen!

20 februari 2013 om 18:19

Of hij wil gewoon zien hoe de aartsrivaal een pak slaag krijgt?

20 februari 2013 om 18:21

Een voetballiefhebber is prima, ook bij Inter. Maar is het niet een beetje raar da teen speler van Inter niet morgen bij zijn eigen team gaat kijken dat uit moet voetballen tegen Cluj en ondertussen wel bij de concurrent en rivaal gaat kijken?

Wanneer je speler bent van Inter, en Inter moet internationaal uit spelen. Dan moet je ten allen tijde mee tenzij je niet vervoerd kan/mag worden. Je bent onderdeel van het team van Internationale en je zal ze dus ten allen tijde moeten supporten.

20 februari 2013 om 18:31

@de-lano

Nee, dat is onzin. Volgens jou redenatie moet dus elke speler die niet bij de selectie zit op eigen houtje naar de wedstrijd reizen om daar op de tribune te zitten kijken. Je gelooft toch niet dat van Barcelona vanavond alle selectiespelers op de tribune zitten?

On: Als hij bij de selectie had gezeten dan was hij echt wel mee afgereisd naar Roemenië, ik kan het me ook niet voorstellen dat ze hem straffen omdat hij kaartjes voor een evenement koopt. Waarschijnlijk een broodje aap verhaal.

20 februari 2013 om 19:41

Hetgeen ik uit de tekst kan opmaken is dat hij normaal gezien wel bij de wedstrijdselectie zat, maar aangezien hij van plan was naar AC- Barca te gaan kijken, Strama hem buiten de selectie moest laten.

Hij is dus niet geblesseerd, maar Moratti oordeelde dat hij niet professioneel is, omdat hij de dag voor een wedstrijd nog naar een CL wedstrijd gaat kijken. Ik zelf kan het wel begrijpen. Je wil namelijk dat al je spelers uitgerust zijn.

21 februari 2013 om 15:49

Helemaal waar. Het siert hem. Waarom zou je niet naar de rivaal mogen gaan kijken ??? Absurd dit.

Belachlijk dat ie iemand daarvoor schorst. Wat is het probleem? Zijn werkgever mag hem niet met dit soort prive zaken bemoeien.

Erg idioot van Inter.

20 februari 2013 om 18:18

Wat het probleem is, dat men als een topsporter moet leven en dus niet in de avond tot 23:00 uur in een koud tochting stadion moet zitten terwijl je de volgende dag een top prestatie moet leveren waar je dik voor betaald krijgt. Daar wel eens aan gedacht?

Of hij zou met de rest van de selectie mee kunnen naar het duel van zijn eigen ploeg? Maar hij gaat liever niet mee met zijn eigen ploeg, hij kijkt liever naar de concurrent.

20 februari 2013 om 18:43

Een koud tochtig stadion, je klinkt zijn moeder wel! Het zijn volwassen mensen die zelf wel kunnen bepalen wat goed voor hen is. Daarbuiten moet je niet per se om 23u in je bed liggen, want te veel slaap is ook niet.

Hij kijkt misschien gewoon liever naar Barça dan naar Inter, wat je hem niet kwalijk kan nemen.

20 februari 2013 om 19:00

Lol wat ben jij een huilebalk. Nog steeds chagrijning over de wedstrijd gisteren?

20 februari 2013 om 19:01

Veel slaap is volgens mij wel goed hoor als je topsporter bent. Ik heb er geen verstand van, maar je hoort vaak van topsporters dat ze veel slapen. Het is overigens overduidelijk dat er genoeg voetballers zijn die niet zelf kunnen bepalen wat goed voor hun is, voorbeelden genoeg.

je zou beter moeten weten. die "vriend" heeft zelf ook benen, en ook andere vrienden, dus ga je niet als uitgerekend speler van de grote rivaal kaarten halen. terecht dat zo'n speler daarop gepakt wordt

20 februari 2013 om 17:50

Je mag toch best in je vrije tijd naar zo'n prachtige wedstrijd gaan als je toch in de stad woont?

20 februari 2013 om 18:47

Nee, dat mag je niet. je bent geen werknemer van KPN met een mobiel abonnementje bij Vodafone, je bent een vetbetaalde voetballer in een bijzonder rivaliserende omgevng. formeel mag je alles, maar je zou moeten weten wat dit qua beeldvorming doet lijkt me zo

20 februari 2013 om 19:01

Ja maar al die transfers van Inter naar Milan en daarna naar Juve mag allemaal wel zeker. Die clubs hebben zelfs ook niks met die rivaliteit gast. Dit slaat gewoon nergens op.

20 februari 2013 om 19:43

Dat slaat helemaal nergens op.
Als jij geen verplichting hebt van je werkgever en je bent in je eigen tijd naar voetbalwedstrijd, de sport die jijzelf speelt op ( bijna, EL ) het hoogste niveau en er is een prachtige wedstrijd op het hoogste niveau, CL, waar jij heen kan. Waarom zou je er dan niet heengaan?!? Ze mogen helemaal niks zeggen over jouw vrije tijd.

Straks gaan ze je nog verplichten hoevaak je je vrouwtje mag pakken of waar je op vakantie gaat.

20 februari 2013 om 17:50

Onterecht, waarschijnlijk was het buiten zijn 'werk' om. Misschien wil hij Milan niet eens zien spelen maar juist naar Barcelona kijken. Sowieso moet het Inter niets aangaan of iemand Milan wél wilt zien spelen. Als hij bij Inter gewoon zijn best doet is er toch niets aan de hand?

20 februari 2013 om 18:23

Wanneer hij vanavond naar Milan - Barcelona zou gaan kan hij morgen niet naar Cluj - Internationale kijken. Hij verkiest er dus voor om vanwege zijn blessure niet mee te reizen met zijn eigen team om hun te supporten. Maar ondertussen gaat hij naar de wedstrijd van de grote concurrent? Not done.

Als hij dan toch een wedstrijd had willen bezoeken had hij met zijn team meegereisd naar Cluj.

20 februari 2013 om 19:46

@ De-lano

Ik weet niet of je het verhaal helemaal goed begrijpt. Volgens VZ is Silvestre helemaal niet gelesseerd en zou hij eigenlijk morgenavond gwn spelen. Hij speelt overigens wel vaker in de UEL en Coppa, daar hij veel minder in de SA speelt.

Moratti kreeg dus wss te horen dat Silvestre de avond voor de wedstrijd tegen Cluj nog naar de wedstrijd Ac-barca wou gaan kijken. Volgens Moratti gedraagt hij zich dus niet als een professional, aangezien hij zelf de dag erna een wedstrijd heeft en topfit moet zijn. Daarom heeft hij Strama dus gevraagd hem buiten de selectie te houden.

Begrijpelijk wel, maar of heel dit verhaal waar is...

Oei, haha. Ik zou het ook niet prettig vinden als een speler van PSV kaarten koopt voor Ajax - xxxx, maar is het buiten de selectie zetten van Silvestre de goede reactie van de club? Ik vind het erg zwaar..

20 februari 2013 om 17:57

Het is volkomen belachelijk wat inter doet. Anders ziet hij de wedstrijd op de bank voor de TV. Kennelijk speelt Inter thuis morgen anders had hij niet eens gekund want dan waren ze vandaag of gister al vertrokken naar Cluj. Dus dan klopt zijn verhaal dat het voor een vriend was ook nog. Inter speelt pas sávondsen hij zal wel in Milaan wonen dus ligt normale tijd op bed. Inter veranderd in 1 van de meest verrotte clubs die ik ken om zo smerig met eigen personeel om te gaan.

20 februari 2013 om 18:12

Silvestre zit niet bij de selectie en inter speelt uit

20 februari 2013 om 18:12

Als het nou het boegbeeld van de club is dan kan ik het me enigzins voorstellen, maar Silvestre speelt bijna niet en is nooit belangrijk voor de club geweest. Als Manolev is zijn tijd bij PSV naar een Champions League wedstrijd van Ajax tegen Madrid was gegaan zou ik het totaal niet erg vinden.

als het in zijn eigen vrije tijd is dan mag het tog wel?

20 februari 2013 om 17:53

ach sta niet gek te kijken is toch ook belachelijk hoe ze met sneijder om gingen rare voorzitter daar

20 februari 2013 om 17:55

Dat is ook weer waar.

20 februari 2013 om 18:26

Sneijder Ging ook niet zo netjes met inter om hoor hij had best wel een paar miljoen in kunnen leveren met 8 miljoen hoef je ook niet te klagen he en daarnaastis het gewoon logisch dat je een speler die niet meer in je plannen voorkomt en die sws niks presteerd niet beloont met een plek in de selectie van internazionale!

20 februari 2013 om 18:39

Ze zeggen altijd dat spelers met volle verstand een contract hebben getekend als ze er onderuit willen komen...

Maar dat geldt net zo goed voor clubs natuurlijk. Inter heeft met volle verstand het contract voor Sneijder opgesteld, dan moeten ze niet opeens moeilijk gaan doen.

En waarom zou hij opeens niet meer in de plannen voorkomen? Net alsof ze het zo geweldig doen zonder Sneijder met die 5e plek.....

20 februari 2013 om 19:52

Omdat Sneijder 3/4 van het seizoen geblesseerd is en een monsterlijk salaris heeft, daarom. Je kan gwn geen elftal bouwen rond een speler die zo blessuregevoelig is. Kijk maar eens hoeveel wedstrijden hij afgelopen seizoen gespeelde heeft. Bovendien ging het met Sneijder erbij trouwens vaak slechter.

Het contract ondertekende beide partijen na lang onderhandelen en nadat veel clubs interesse toonde na het topjaar van Inter en Sneijder. Denk dus maar niet dat Moratti op een dag plots zei: 'hey, ik ga Sneijder extra miljoenen geven. Ik mag die gozer wel!'

Sneijder was het salaris dat hij verdiende gwn niet meer waard en moest daarom vertrekken. Zijn jullie daar eigenlijk nog steeds om aan het wenen? Probeer jullie er mss eens over te zetten...

Die jongen word nu misbruikt door inter om de rivaliteit alvast op te voeren voor de aanstaande derby. Ook al zou die speler van Inter echt willen kijken dan kan het toch ook speciaal voor Barca zijn met als excuus: lekker kijken hoe rivaal Milan word weggetikt?
Als ik trainer was van inter zou ik juist met de hele selectie gaan kijken zodat de spelers van Inter kunnen zien dat Milan niet veel voorstelt ten opzichte van barca en dat weer de spelers van Inter vertrouwen geeft.

Er zal wel meer aan de hand zijn deze speler is ook niet tevreden met het feit dat hij niet veel speeltijd krijgt mischien dat hij ruzie had met de club en daarom een kaartje kocht

20 februari 2013 om 18:14

Of miss is hij gwn een voetbalfan

dit vind ik enorm triest hoor, laat hem lekker naar een voetbal wedstrijdje gaan wat maakt dat nou uit, een speler van bijvoorbeeld ajax mag toch ook gewoon kijken naar bijvoorbeeld Feyenoord - Psv???

Wat een rare club. Is maar goed dat Sneijder daar weg is.

20 februari 2013 om 17:49

Goed voor inter ja sneijder had er volgens mij dolgraag willen blijven maar als je minder word tja... niet iedereen is goed gtenoeg voor internazionale

20 februari 2013 om 17:51

Inter kan Sneijder best gebruiken, alleen (heel begrijpelijk) niet voor zo'n enorm salaris

20 februari 2013 om 17:53

Ok het was idd geen slechte speler maar wat ik probeer te zeggen is dat er andere spelers in de slectie zitten die de afgelopen tijd ( de laatste tijd niet zo) veel beter presteerden dan sneijder maargoed idd t salaris was ook erg groot wel jammer dat die niet een beetje wilde inleveren voor zn club

20 februari 2013 om 17:55

Klopt. Inter heeft namelijk veel betere aanvallende middenvelders zoals .....

On:

Rare beslissing. Die man mag best zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet.

20 februari 2013 om 17:56

Op dit moment is Platje voor Inter nog een aanwinst. Inter zou met dit team in Nederland niet eens in de top drie eindigen.

20 februari 2013 om 17:58

Coutinho ook niet zeker

20 februari 2013 om 18:00

Fredy Guarin, Mateo Kovacic, Ricky alvarez eerst ff checken he..... deze spelers leveren stuk voor stuk betere prestaties dan sneijder hebben een groter loopvermogen zijn minder blessure gevoellig zijn jonger ( met name kovacic) en eigen geen 10 miljoen euro als salaris

20 februari 2013 om 18:02

lol
doe ff normaal Inter heeft een van de betere teams van de wereld jij bent niet serieus te nemen hebt er duidelijk geen vestand van ga eerst eens de feiten checken Inter is is een europese topclub in een topcompetitie met een topselectie Jij zit hier gwn een beetje te stoken!

20 februari 2013 om 18:09

Een van de betere teams ter wereld? Ik schat ieder team dat nu nog in de CL actief is hoger in dan Inter en dan hebben we de EL teams nog niet eens mee gerekend.

20 februari 2013 om 18:16

haha inter zou met deze selectie gemakkelijk kampioen worden in de eredivisie, overigens de hele top 7 in italie zou dat kunnen, de eredivisie stelt echt niet zo veel voor als iedereen denkt met 0 clubs bij de laatste 16 van de cl en 1 bij de laatste 32 van de el

20 februari 2013 om 18:17

Inter wint de EL met gemak doe eens normaal man in de cl zijn er maar een stuk of 7 a 8 teams de beter zijn dan inter maar ploegen als schalke en galatassaray? Dacht T Niet !

20 februari 2013 om 18:19

Hahaha, betere teams. Juventus, Milan, Napoli, Dortmund, Bayern, Chelsea, City, Spurs, United, Arsenal, Atletico, Real, Barca, Shakhthar.

Inter is subtop Europa momenteel, ik denk persoonlijk dat een Ajax/psv Inter zouden verslaan.

20 februari 2013 om 18:20

@damsco93

inter is sws al beter dan malaga, valencia, celtic en schalke
verder kunnen we gala, porto, arsenal, milan en shaktar hebben (ongeveer gelijkwaardig)
De overige 7 zijn inderdaad wel beter dan ons, maar met je alle cl clubs beter dan inter, dan ben je totaal niet op de hoogte en niet meer serieus te nemen

20 februari 2013 om 18:20

gemakkelijk xD met 2 vingers in de neus Inter heeft een geweldige selectie er zijn een paar plekken die verbeterd kunnen worden maar met de kwaliteit die inter heeft zou inter iedere ploeg in de eredivisie met 2 vingers in de neus verslaan

20 februari 2013 om 18:23

@ kevinho026 Ajax en psv komen niet eens in de buurt van inter atletico shakhtar spurs city dortmund en al helemaal arsenal zijn echt niet beter dan inter en Milan ook niet ik weet niet hoe je op het vreemde idee komt man kwalitatief heeft inter een velen malen betere selectie en staan ze wel degelijk nog boven de subtop van europa en als ik praat over subtop heb ik het over clubs als de spurs en arsenal

20 februari 2013 om 18:30

Ja want de Italiaanse competitie stelt wel wat voor. De competitie wear je kampioen kan worden door wedstrijden te kopen. Italie is allang niet meer wat het was. Duitsland is ze al voorbij en misschien Frankrijk en Portugal ook binnenkort.

20 februari 2013 om 18:38

de italiaanse competitie is een stuk teruggezakt dat is waar, maar frankrijk en portugal zullen ze zeker niet voorbijgaan de komende jaren, de serie a loopt juist weer uit op die landen en de eredivisie zou nooit beter worden dan de serie a.
Verder snap ik dat je jezelf verdedigt ook al weet je wss dat je ongelijk hebt, maar om nou dat argument van wedstrijden kopen er bij te halen vind ik wel erg sneu, omkopen gebeurt in bijna elk land wel, in italie proberen ze het juist op te lossen door het te bestraffen, daardoor hoor je er ook regelmatig wat over, verder gaat het meestal alleen nog maar om schandalen van jaren terug en blijkt dat het vooruit gaat en er nauwelijks meer wedstrijden worden verkocht in italie

20 februari 2013 om 18:51

Nauwelijks meer wedstrijden verkocht? Juist in een tijd waarin Europol een grootschalig onderzoek doet naar match fixing verwacht ik dat de Sersie A er dik en dik in betrokken is. Het is immers de eerste grote competitie waar het ontdekt is. Ik zie niet in waarom het opeens zou zijn gestopt. Dat soort praktijken stoppen niet zomaar. Net zoals je de illegale drugshandel en wapenhandel ook niet zo makkelijk kan stoppen.

In Italie word je kampioen door wedstrijden te kopen. Daar blijf ik bij. Hopeloze competitie die de meeste mensen liever niet eens kijken lol. Kijk alleen maar naar wat e ris gebeurd met de twee bekendste teams. AC Milan en Inter. Allebei stellen geen ruk meer voor.

20 februari 2013 om 19:09

Waarom zou hij z'n contract laten verslechten. Inter wou hem houden dus gaven ze hem z'n dik contract. Vind jou reactie echter meer jammer, inleveren voor z'n club?! Als dank voor wat? Dat ze hem maanden buiten de selectie hebben gehouden?

20 februari 2013 om 19:13

Volgens europol gaat het vooral om de wedstrijden in de bundesliga en de turkse competitie. En jouw ajax miss wel ofwa als je het niks vind is dat jouw keus wat kan het ons schelen wat iemand zonder voetbal,verstand over de serie a vind, lol geen ruk meer voorstellen, na jouw reactie te hebben gelezen weet ik zeker dat je gwn een nepfan bent van voetbal,dat niks maar dan ook niks erover weet

20 februari 2013 om 19:15

Markjanko

Inter heeft super slecht gehandeld 10 mil per jaar voor sneijder is veel te veel, ze zijn er spijtig genoeg te laat,achtergekomen

20 februari 2013 om 19:28

Doe normaal portugal en frankrijk ? en duitsland doet gwn meer in europa de serie a is echt wel beter hoor een veel sterkere competitie op alle frontenm je weet er niks van man.

20 februari 2013 om 19:29

Serie a is juist de competitie waar tb goed gaat op dat gebied de bond heeft er hard naar gestreefd dat en is beloond !

20 februari 2013 om 20:21

@markjanko HIj werd pas nadat hij besloot niet bij te tekenen buiten de selectie gehouden mede omdat ze wisten dat ze hem dan zouden verkopen en hij dus niet meer in de verdere plannen voorkwam hij presteerde totaal niks was vaak geblesseerd tis jammer maargoed in deze tijden moet inter op de centen passen en kunnen ze niet aan zon speler die totaal niet boven de selectie uitsteek wel een salaris geven dat daar bovenuitsteekt!

20 februari 2013 om 21:42

Haha legend121 doet net alsof Inter een topclub is..

Het zou overdreven zijn om hem hier disciplinair te gaan schorsen. Rivaal of niet, het is een geweldig affiche. Zo'n speler moet toch zelf weten wat ie met z'n vrije tijd doet. Het is niet zo dat ie een Balotelli streek of iets dergelijks uit haalt.

20 februari 2013 om 18:25

Wat hij moet doen in zijn vrije tijd? Het is geen vrije tijd, hij is geblesseerd. Wanneer hij dat niet was had hij meegereist met de selectie naar Cluj. Nu is hij geblesseerd en kiest hij er voor om niet met de selectie van zijn eigen ploeg mee te reizen naar Cluj. En ondertusesn gaat hij wel naar Milan - Barcelona kijken? Dat kan gewoon niet als teamspeler met een dik salaris.

Hij is in dienst van Inter, krijgt dik betaald door Inter en hoort dus Internationale te steunen. Als hij dan toch een wedstrijd had willen kijken had hij mee af moeten reizen naar Cluj.

Erg hypocriet gehandeld van Inter inderdaad.
Het was anders geweest als hij wekelijks naar Milan zou gaan, maar dit kan in mijn ogen geen kwaad.

Ik denk dat Silvestre dan toch wil genieten van de wedstrijd waar verdenkt Inter hem dan van? Hij gaat toch kaartjes halen om van een wedstrijd te genieten daar is naar mijn mening niks mis mee. Silvestre zegt dat hij het voor een vriend haalt dat kan maar ik denk dat hij het eerder voor zichzelf haalde.

Onzinnig zolang hij maar niet voor AC Milan maar voor Barça juicht of helemaal niet wat is het probleem dan? Hij is toch geblesseerd en mag toch gewoon een mooi potje voetbal kijken?

Wat ongelovelijk triest zeg

Ondanks dat Milan en Inter grote rivalen zijn is dit (als het waar is) zeer overdreven, vooral omdat die jongen dat in zijn vrije tijd doet.

20 februari 2013 om 18:14

je moet niet vergeten dat het vlak voor de derby is en het nu dus extra gevoelig ligt, maar ben het met je eens dat schorsen belachelijk is

20 februari 2013 om 18:26

Daar heb je gelijk in, maar toch zouden fans moeten respecteren dat een speler van je club een wedstrijd gaat zien, ook al is dat een wedstrijd van de rivaal. Het is in zijn vrije tijd dus zijn goed recht, maar ik begrijp dat het niet lekker valt bij Inter.

Inter maakt zichzelf echt belachelijk, eerst dat hele gedoe moet Sneijder en nu een speler schorsen omdat hij naar ACM - FCB gaat echt belachelijk dit

20 februari 2013 om 19:58

Jij maakt jezelf belachelijk! Probeer de tekst mss eerst eens te lezen? Er staat toch heel duidelijk dat Silvestre niet echt geblesseerd is, maar gwn disciplinair geschorst. Hij zou dus normaal gezien morgen gwn meespelen, maar omdat hij naar de wedstrijd Ac-barca wou gaan de avond ervoor, werd hij geschorst.

Hij heeft dus geen vrije tijd zoals de meeste napraters hier zitten te beweren. Staat toch heel duidelijk in de tekst.

20 februari 2013 om 20:37

ik zeg toch heel duidelijk day Silvestre geschorst is omdat hij naar ACM - FCB wou ik zeg niet dat hij geblesseerd is en ik zeg ook niet dat hij een vrije dag heeft. misschien moet jij maar eens beter lezen want nu praat je echt onzin

Voetballers mogen dit niet voetballers mogen dat niet.. wat is er met hun werkgevers, nog is zeggen met wie ze gaan trouwen en het is goed..

Ik snap hun punt niet, wat win je hiermee als werkgever? moet die speler zich nu slecht voelen of wat..

Terechte schorsing moet hij maar geen kaartje kopen voor de aartsrivaal..!!

20 februari 2013 om 17:50

Misschien support hij Barcelona wel...?

20 februari 2013 om 17:54

Waarom? Als hij kaarten wilt voor ze vriend of voor zichzelf wat maakt dat nu uit?

Geschorst omdat je met je vak bezig bent..

Waarom mag dit niet? Dan heb je veel geld, mag je geen kaartjes kopen voor een voetbalwedstrijd.

Wat een onzin! Je ziet zo vaak spelers van een club die niet meespeelt op de tribune zitten bij een wedstrijd, Inter kan die jongen toch niet straffen als hij naar een wedstrijd gaat in zijn vrije tijd? Ik bedoel straks wordt hij nog geschorst omdat hij boerenkool als avondeten eet, kom op zeg, hij mag toch nog zelf beslissen hoe hij zijn avonden invult.

Dit snap ik dus echt niet, waarom zou iemand die zelf voetbalt geen voetbalwedstrijd mogen kijken? Iedereen zou graag Barcelona eens in actie willen zien dus het lijkt mij logisch dat wanneer ze naar de stad komen waarin jij woont dat jij gewoon die kaartjes koopt.

kom op dit moet toch gewoon kunnen???? Kan je juist zien wat de zwaktes van milan zijn als je naar die wedstrijd kijkt ofso. Wat een onzin! Rare jongens die itilianen

Ik denk dat Inter straks naar buiten zal brengen dat dit is omdat hij eventueel de volgende avond weer moet voetballen in de EL. Maar iemand buiten de selectie latne omdat er een topwedstrijd in de stad wordt gespeeld is pure onzin. Zo groot kan de rivaliteit tussen AC en Inter niet zijn.

Dit vind ik echt schandalig. Hij mag toch gwn die wedstrijd bezoeken.

Tja het is zijn vrije tijd. Hij had ook tot 6 uur in de ochtend uit kunnen gaan. Ik snap niet dat Inter er zo'n probleem van maakt. Hij doet toch niks ten nadele van de club? Ik denk niet dat het zijn prestaties zal verminderen als hij naar die wedstrijd gaat kijken.

20 februari 2013 om 18:15

Het is ook niet eens een speler die veel speelt en bovendien nog geblesseerd ook dus het zou helemaal niet ten nadele zijn voor Inter als hij naar die wedstrijd ging, beter dan uitgaan tot laat lijkt mij, tenzij hij dat erna doet

On: Als Silvestre in z'n vrije tijd het kaartje koopt en tijdens de wedstrijd geen afspraak of wat dan ook met Inter heeft dan lijkt het mij geen probleem dat hij naar die wedstrijd gaat, ik zou het ook wel willen als ik hem was.

20 februari 2013 om 18:19

Ja ik bedoel maar dat hij in zijn vrije tijd moet doen wat hij wil. Hij kan natuurlijk uit gaan tot laat, maar niet op de dag voor de wedstrijd (was ik net vergeten te vermelden). Als ik hem was zou ik alsnog naar die wedstrijd gaan kijken. Dit hoeft hij niet te pikken.

20 februari 2013 om 18:50

Jaa snapte wel wat je bedoelde, probeerde alleen meer nadruk te leggen op het feit dat het geen belangrijke basisspeler of wat dan ook is. Je hebt voor de rest gewoon gelijk, of hij nou de wedstrijd via de tv kijkt of in het stadion, lijkt me dat er niet veel verschil in zit ten nadele van Inter ofzo.

He Inter, ik krijg toch af en toe de kriebels van die club, wat een enge mensen moeten daar zitten. Laat die verdediger toch een keer Messi en consorten bewonderen in zn vrije tijd. Ziet ie ook een keer de echte topclub van Milaan aan het werk.

Dit gaat toch echt te ver.
Dus omdat hij bij inter speelt mag hij geen wedstrijd van ac milan of barcelona kijken moet niet gekker worden..

moet kunnen als neutrale toeschouwer en voetballiefhebber, dit is niet zomaar een wedstrijd van milan, maar een absolute cl-topper

Kinderachtig van Inter, laat de man genieten van zijn vrije dag.

Aan de ene kant is het belachelijk dat hier een straf voor wordt uitgekeerd en schorsing, dat je niet wilt dat hij gaat ok, maar om hem dan gelijk buiten de selectie te plaatsen, aan de andere kant blijft milan onze aartsrivaal dus ergens snap ik het ook wel, eigenlijk kun je het als inter speler gewoon niet maken tegenover je fans om naar een milan wedstrijd te gaan, ook al is het tegen barca

Vreemd is het wel. Hij mag gwn kaarten kopen voor een vriend of zelf gaan. Maar eigenlijk hoor je dit niet te doen. Als bijv gatusso of nesta zou komen is het niet vreemd. Maar wel vreemd dat een interspeler een match van milan wilt bijwonen.

20 februari 2013 om 19:11

De manier waarop ze daar in Milaan (en vooral bij Inter) een club leiden, dat is pas vreemd.
Onbegrijpelijk hoe je fan kan zijn van die club, hopelijk uit de Vieri/ronaldo-tijd, anders snap ik het niet.

20 februari 2013 om 19:26

ik was al sinds 2007 fan. het gaat helaas steeds slechter met inter :S

20 februari 2013 om 20:02

Waardeloze reactie, die 2e alinea. Je mag al geen fan meer zijn van een grote club die minder is nu , man man

20 februari 2013 om 21:45

Grote club? Ga toch weg man.. Vreselijke club! Terecht dat ze niet meer in CL spelen.. Waardeloze club!
Fan van zo'n club zijn zal vast voelen als een vernedering als de club zich zo blijft opstellen tegenover werknemers..

Je bent niet goed als je hierom mensen gaat lopen schorsen. Ieder moet toch zelf weten wat die in zijn vrije tijd doet. Je kan toch moeilijk gaan ontkennen dat dit gewoon een mooie wedstrijd is dat het dan een rivaal is nou prima En *normale* mensen vinden dit ook gewoon een mooie wedstrijd dus het zou vreemd zijn als voetballers dit niet vinden. Inter moet zich hier gewoon schamen voor

slaat echt nergens op, misschien wil hij gewoon met zijn zoontje naar de wedstrijd omdat zijn zoontje fan is van Messi, en gezien ze nu in Milan spelen kunnen ze samen erheen gaan, en nu straft Inter hem daarvoor?

Haha wat willen ze dan? Dat je in je woonkamer wacht tot de volgende training?

Dat die Moratti niet goed wijs is hebben we al gezien met de perikelen van Wesley Snijder...
Als er een topwedstrijd is wat op voorhand een kraker lijkt te worden, mag je als liefhebber - neutrale kijker - toch wel naar een wedstrijd gaan kijken?
Als dat niet zou mogen zouden wij in Nederland nooit meer na de voorrondes Championsleague wedstrijden kunnen kijken - en wij als Spartanen zouden dan helemaal geen eredivisiewedstrijden mogen bezoeken?
Net zoals die Berlosconi-, zijn broer - en die vice voorzitter - compleet gestoord.

Voetbal is een spelletje. Het is allemaal leuk en zo maar je moet het niet TE serieus nemen, zo wordt het helemaal niet meer leuk.

Haha zou natuurlijk te belachelijk voor woorden zijn mocht dit effectief zo zijn. In je vrije tijd doe je natuurlijk wat je wilt, mits op een verantwoordelijke manier.. Een wedstrijd gaan kijken is eigenlijk gewoon ontspanning, liever zoiets dan op Café hangen als prof lijkt me.. Maar goed, de Italiaanse media staan ook bekend als sensatie kranten.. Dit weekend is Inter - Milan en dan zullen er wel weer allerlei zaken omtrent spelers en de club in de krant terecht komen.

ik weet niet wat de afspraken zijn met hen wat de wedstrijd van Inter betreft, maar als hij niet mee hoeft te gaan kan je toch rustig Milan- Barca kijken. Niks mis mee. En als hij zich niet misdraagt is er zeker niks mee.

Misschien is de persoon die mee gaat wel fan van Messi.

het wordt anders als hij met een Milan sjaaltje juicht bij een goal van Milan. Dan zet je jezelf gewoon voor schut en maak je jezelf belachelijk/onmogelijk bij je club en fans.

Slaat nergens op dit. Als die jongen een voetbal wedstrijd wil zien dan mag dat toch? Vind dit echt een beetje overdreven...

Die jongen mag toch al ook wel van een CL wedstrijd genieten! Wat een Rot club is dat inter aan het worden, ook geen echt goede spelers meer en met al die trainers wisselingen! Pff weg met moratti.

Inter ik had al geen respect meer voor de club na het Sneijder gezeur.
En nu dit weer je moet toch zelf weten wat je in je vrije tijd doet ?

Misschien een ACM fan hahah. Balotelli is ook een AC Milan fan

Internazionale is sowieso een club die van gekkigheid niet meer weet wat ze moeten doen.
Een club besturen en naar een hoger plan brengen gebeurt daar alleen door toeval of passanten.

Eerlijk gezegd lijkt me dit een topdeal voor Silvestre, hij kan naar AC Milan-barca en hoeft niet naar Inter-cluj.

Belachelijk dit, al gaat hij naar Verona tegen Zenit ik noem maar wat.. omdat het de stads rivaal is wordt er een punt van gemaakt...

Dit heeft niks meer met professionaliteit te maken maar gewoon met ego trippers van Inter die de situatie niet kunnen beheersen..

Als je er niks van zegt zou dit misschien ergens in een hoekje in een krant staan en was het een minuut of 2 nadat je het leest weer vergeten zijn nu creëren ze juist een "crisis" situatie

Snap de ophef niet, die wil gewoon een mooie pot voetbal zien. Overdreven om hem dan niet op te nemen in de selectie voor donderdag.

Dan wilt een mens eens wat Barcelona voetbal zien, word je ervoor gestraft, ik zou gewoon toch mooi gaan, wat een gekke straffen bij Inter.

Wat is dit dan weer voor een grap. Deze man is geblesseerd en heeft vanavond waarschijnlijk niks te doen. Hij is voetbalfan en wil wel eens Barcelona in actie zien, en die spelen vanavond toevallig in zijn stad.

Wat een hopeloze actie van Inter zeg. In plaats van zich af te vragen of deze speler misschien stiekem met Allegri gaat praten over een transfer zou ik me bezig houden met de vraag waarom spelers als Coutinho gewoon weg kunnen daar.

Laat die man lekker naar die wedstrijd gaan.

20 februari 2013 om 20:00

Hij is niet geblesseerd. Normaal gezien zou hij morgen spelen in de EL aangezien hij niet veel in de Serie A en Coppa voetbalt. Ik vind deze actie ook overdreven. Hij mag in zijn vrije tijd doen wat hij wilt zolang hij maar presteert op het veld.

20 februari 2013 om 20:02

Lees de tekst. Volgens VZ is hij niet geblesseerd en wordt hij buiten de selectie gehouden omdat hij de avond voor zijn eigen wedstrijd naar Ac-barca wil gaan kijken.

Het kan me niet verwonderen als dit gewoon een gerucht is zoals je wel vaker ziet in Italie

20 februari 2013 om 20:30

Ik weet niet of jij (en eigenlijk iedereen hier op VZ) de tekst wel voor 100 begrijpt. Silvestre is volgens VZ niet geblesseerd. Hij zou normaal gezien morgenavond gwn hebben meegespeeld tegen Cluj, wss in de basis. Maar omdat hij naar AC -barca wou gaan kijken de avond voordat hij een eigen wedstrijd zou moeten spelen, besloot Moratti hem te schorsen. Hij wil dat zijn spelers topfit zijn en niet de avond voor een wedstrijd laat in de nacht pas thuis zijn.

Ik begrijp Moratti dus wel, al weet ik natuurlijk niet hoeveel er waar is van dit verhaal.

De redenering dat hij niet in de selectie zit omdat hij naar Milan-barca wilde klopt al niet. Als hij in de selectie zou zitten zou hij vanavond al in Cluj zijn en niet eens naar die wedstrijd kunnen gaan. Broodje aap verhaal dit dus

ik begrijp gewoon niet waarom het niet zou mogen dat een speler van inter naar een wedstrijd van ac gaat kijken.. zijn ze misschien bang dat ie zou willen overstappen?
wat een onzin om hem daarom dus niet op te stellen..

Ze doen net alsof ze de macht hebben over keuzes van hun spelers buiten het veld.
Als hij vrij heeft, kan hij toch naar die wedstrijd gaan.

Werkelijk hoe diep kan je zinken als club. Wat spelers in hun vrije tijd doen moeten ze zelf weten!

Volgens mij kan dit helemaal niet kloppen..
Het lijkt mij dat Inter inmiddels naar Cluj toe is.. Als hij gewoon bij de selectie zou zitten en dus niet geschorst is, had hij helemaal niet naar Milan kunnen gaan toch..
Hij is waarschijnlijk gewoon geblesseerd. Dan is het wellicht lullig, dat hij wel bij Milan gaat kijken en niet bij Inter, maargoed, dat is ook een tikkeltje verder weg..

Ik denk niet dat ie Cluj had willen missen

Wat een onzin dit. Voetballers mogen echt helemaal niks. Hebben veel geld maar mogen het niet uitgeven ofso. Eerst Fellaini die een avondje ging stappen en nu een speler die een voetbalwedstrijd wil kijken. Waar gaat dit heen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren