Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Zonder CL wordt mijn tijd hier gezien als incompleet'

Laatste update:

Josep Guardiola is als trainer van Bayern München twee keer op rij kampioen geworden en de Spanjaard stevent op zijn derde titel af. Toch wil Guardiola, die na het seizoen naar Manchester City vertrekt, de kroon op het werk zetten. Dat houdt dus in dat hij met Bayern München gaat voor de Champions League wil winnen.

/

Voor de derde keer op rij onder Guardiola staat Bayern München in de halve finale. In 2014 was Real Madrid te sterk voor der Rekordmeister, vorig seizoen moest Guardiola zijn meerdere erkennen in zijn ex-werkgever Barcelona. “Voor de derde keer in drie jaar tijd staan we in de halve finale, maar ik weet dat mensen zeggen dat mijn werk niet compleet is als ik de Champions League niet win.”

“Ik ben hoe dan ook gelukkig met mijn ervaringen in Duitsland. Ik ben een betere coach, een beter persoon, relaxed. Atlético Madrid is te vergelijken met Barcelona en Real Madrid. Het zal een mooie wedstrijd worden en wij gaan er alles aan doen de finale te bereiken”, vertelt de Spanjaard.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dominant voetbal gezien de laatste 3 jaar, vooral in de competitie maar tegen grotere ploegen moet het toch beter. Grootste probleem lag ook bij Robbery die steeds maar geblesseerd raakten en die spelers heb je gewoon nodig. Die 2 zijn voor mij nog steeds onvervangbaar

27 april 2016 om 10:35

Ik vind Costa een fantastische speler en een waardige opvolger. Wat mij betreft is hij gelijkwaardig aan Ribery. Robben staat daar nog boven

27 april 2016 om 11:24

Een paar jaar geleden dook hier voortdurend iemand op voor wie het een obsessie was te bewijzen dat Ribéry toch echt beter en belangrijker was dan Robben. Al een tijdje niets meer van vernomen.

27 april 2016 om 12:00

Ribery was ook de àllerbeste bij Bayern. Elke Bayern fan weet dat. Sinds Guardiola er is is Robben beter, maar Robben heeft nooit het niveau bereikt dat Ribery had tussen 2011-2013.

27 april 2016 om 12:02

hahaha nee ribery is niet beter hun hebben allebei hun hoogtepunten gehad en ik vond robben toch een tikkeltje beter maar wat een smaakmakers waren het al hoewel ribery wel derde is geindigd en beste speler van europa heeft gewonnen het gaat een beetje gelijk op vind ik allebei fantastisch

27 april 2016 om 13:13

@silenstrike.
Ben een frequent volger van het Duitse voetbal al heel lang, dus weet heus wel dat Ribéry een heel goede periode heeft gekend. Het is een ander type dan Robben, meer een spelmaker vanaf links. De pro-Ribéry lobby hier destijds zag ik meer als poging van de echte BuLi-volgers de kwaliteit van Ribéry onder de aandacht te krijgen omdat men de (terechte) veronderstelling had dat veel Nederlanders de Bundesliga onvoldoende volgden en zodoende slechts op Robben gefixeerd waren waardoor de waarde van Ribéry in hun ogen wat ondersneeuwde. Persoonlijk vind ik als volger dat ze allebei grote verdiensten hebben maar dat Robben nog een tikje 'belangrijker' was in zoverre je daarvan Ian spreken. Dat baseer ik met name op zijn cruciale rol in veel topwedstrijden, daar waar Ribéry in die duels relatief vaak niet thuis gaf en/of zelfs zijn eigen team benadeelde met rode kaarten en acties waar hij mee weg kwam, maar die hem ook evengoed rood op hadden kunnen leveren.

27 april 2016 om 13:21

Waarom staat Robben boven Costa? Costa presteert veel beter man. Robben is echt niet meer de beste op de flanken. Je kijkt te veel naar het verleden.

27 april 2016 om 15:09

Het jaar van de CL finale? Ribery heeft idd goede wedstrijden gespeeld maar Robben is een periode bijna van het niveau Messi en Ronaldo geweest.
WK was er geen betere speler dan Robben

27 april 2016 om 16:11

Nou nou jij kan ook overdrijven, oke ribery haalde een hoog niveau die tijd maar robben ook was ook vaak beslissend

Dan is dit je kans Pep, als Bayern Atletico aan de kant zet dan zijn Real en City geen partij vind ik.

27 april 2016 om 10:56

Het nadeel voor Pep is dat Atletico vaak juist in dit soort wedstrijden heel stug kan zijn :P. Ik denk dat ze PSV toch een beetje hadden onderschat.

27 april 2016 om 11:44

Of Atletico heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen als Psv die niets te verliezen hebben.

27 april 2016 om 12:02

Tegen PSV moesten ze ineens zelf het spel maken en dat is niet echt hun ding.

27 april 2016 om 10:56

Want Real Madrid en Man. City zijn veel minder dan Bayern??
Bij een finale tussen Bayern en Real Madrid lijkt er mij niet één overduidelijk de favoriet.

27 april 2016 om 11:28

Bayern is zeker wel beter dan Manchester City. Alleen zegt dat in zo'n eindfase van de CL niet alles. Ze hebben zich in de CL-finale al vaker stukgebeten op Britse clubs die de bus parkeerden (aston Villa, Chelsea) of in die wedstrijd eigenlijk de mindere waren (manchester United).

27 april 2016 om 12:04

Ja, ze zijn beter dan Man. City, maar zoals je al aangeeft is City dan niet kansloos.
Etcheverry beweerd dat zowel Real als City geen partij zijn voor Bayern. Denk dat velen het hier niet mee eens zijn. Ik tenminste niet.

27 april 2016 om 13:17

Duidelijk. Denk dat Bayern het in een finale over een duel juist erg lastig zou krijgen met City. Die duiken dan mooi in de underdogrol en hebben met Silva, Aguero en De Bruyne een aantal spelers die zich in zo'n bijzonder duel met uitvallen extra kunnen profileren.

27 april 2016 om 13:21

Geen enkele ploeg die het tot de kwartfinales schopt is kansloos; er zijn altijd momenten waar iets uit te halen valt. Ook voor City zal er tegen Bayern kansen liggen, maar dan vooral in de omschakeling met hun snelle voorhoede. Maar alsnog schat ik ze inderdaad veel minder in dan Real, Bayern en miss Atletico. Gisteren zag je toen Real de tweede helft meer druk naar voren gaf dat City er amper uit kwam. Het ontbreekt een bepaald voetballend vernuft, of een bepaald technisch en tactisch aspect bij die ploeg. Je zag dat Real de bal onder druk heel simpel (maar indrukwekkend) de bal op het middenveld rond tikte. Dat soort dingen beheerst City niet, iets wat inherent is aan alle PL ploegen (op Arsenal op in vorm na)

27 april 2016 om 11:02

Bayern zal dit jaar ook niet tot de finale doordringen want Atletico schat ik op dit moment hoger in dan Bayern.

27 april 2016 om 11:05

Ohh mag ik je glazenbol. Real en Atletico gaan ook niet verder.

27 april 2016 om 12:14

Daar heb je geen glazen bol voor nodig, kijk gewoon naar de vorm dan weet je genoeg.

27 april 2016 om 12:19

Atletico komt niet eens in de buurt van Bayern. Het enige wat ze kunnen is de bus parkeren tegen grote ploegen. Wanneer psv op bezoek komt is het 3 keer niks.

27 april 2016 om 15:22

Ja maar tegen Bayern zal de bus parkeren juist goed werken vandaar dat ik hun dan ook zie winnen vandaag.

27 april 2016 om 18:09

vandaag winnen en hoger inschatten is iets anders.

27 april 2016 om 11:10

Real met Ronaldo kan Bayern weer een pakslaag geven maar ik vind Bayern ook sterker momenteel..
Bayern heeft wel 1 probleem en dat is dat ze veel finales verliezen bij Real is dat niet geval.
Die hebben nog nooit een finale verloren.

27 april 2016 om 11:32

Inderdaad. Aston Villa, Porto, Inter, Manchester United, Chelsea.

27 april 2016 om 12:42

Real heeft al 3 finales verloren dus praat geen onzin gozer!

27 april 2016 om 12:54

Real heeft nog nooit een finale verloren in de cl.
10 keer finale gehaald en 10 keer gewonnen.

Heeft alle geluk van de wereld gehad tegen Juventus. De laatste keer dat Bayern de Champions League won, schakelde het Juventus ook uit. Toen in de kwartfinale.

27 april 2016 om 10:56

Alle geluk? Juve stond 2-0 voor in de 2e wedstrijd!! Ze hebben de wedstrijd uit handen gegeven... is geen geluk, maar de klasse van Bayern

27 april 2016 om 11:12

Ze stonden eigenlijk 3-0 voor de goal van Dybala was niet toegekend terwijl het wel een geldige doelpunt was..


27 april 2016 om 11:30

Zo kan je elke wedstrijd dood analyseren... Barca had ook een penalty moeten krijgen tegen Atletico in de laatste minuten. Dat is voetbal waar fouten gemaakt kunnen worden... Juve had dit nooit uit handen hoeven geven.

Zonder CL heeft hij gewoon gefaald in Munchen. Toen hij kwam waren ze al de beste van de wereld en hadden ze alles gewonnen, met gevarieerd spel. Ik vind Bayern nu minder dan voor Pep kwam. Zonder hem hadden ze ook wel kampioen van Duitsland geworden, dus zo heel veel heeft hij niet aan Bayern toegevoegd. Dit is wel allemaal gerelateerd aan hoe Bayern er voor stond toen hij kwam.

27 april 2016 om 11:36

Onzin! Iemand die 3 keer achter elkaar kampioen kan worden heeft niet gefaald. Je vergeet Barca ook nog wat prachtig spel vorig jaar heeft laten zien.. dat ligt echt niet aan Guardiola

27 april 2016 om 11:42

@ Anlista

Nee, want het kampioenschap in de BL stelt al jaren niets meer voor.

27 april 2016 om 11:50

Dat bepaal jij zomaar? De BuLi is nog steeds een top 3 competitie.

27 april 2016 om 11:53

De lat bij FC Bayern ligt gewoon hoger omdat zij veruit de beste spelers in de competitie hebben en tevens de macht + middelen om alle topspelers bij de directe concurrentie weg te halen. Onder dat soort omstandigheden hadden wel meer trainers 3x op rij kampioen geworden.

Juist op het moment dat ze het prachtige spel nodig hadden in Europa kwam er niks van terecht en werden ze kansloos uitgeschakeld door Real en Barca. Daar had ik meer van verwacht qua spanning, juist omdat ze zo dominant waren in eigen land en prachtig voetbal lieten zien.

27 april 2016 om 12:42

@ Superbuli

Nee, maar o. a. de Duitse Bayern fans, als het triple niet gewonnen wordt, is het een mislukte seizoen. Snap ik ook nog op basis van alle investeringen ten opzichte van de concurrentie.

Voor de neutrale kijker is het sowieso saai. Kijk maar hoeveel mensen alleen hier de PL en La Liga volgen in vergelijking met de BL.

27 april 2016 om 13:42

Ik vind niet dat je gefaald hebt als je ieder seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt. Er zijn meerdere wereld teams en je kan niet allemaal de CL winnen. Als Barcelona kampioen wordt en de beker wint kan je toch ook niet spreken van falen?

27 april 2016 om 14:11

Het heeft te maken met de tegenstand in de competitie. In Spanje is kampioen worden nog heel lastig, omdat bijvoorbeeld een Barca nog Real en Atletico Madrid voor moet blijven. In Duitsland is het relatief makkelijker kampioen worden met Bayern, omdat ze niet echt een tegenstander hebben die op gelijke voet staat, of als ze wel aanklampen koop je ze het seizoen erop helemaal leeg.

Ik denk zonder twijfel dat Bayern een hele grote kans gaat maken op de winst. Ze spelen best wel goed en zijn ook nog eens in een goede vorm. Met Guardiola aan het stuur zou het me nog niet eens verbazen als ze deze keer de Champions League opnieuw winnen. Ik ben zelf ook een Bayern fan, maar als nog denk ik dat ze gewoon een hele grote kans maken.

Nu Barca is uitgeschakeld zijn zij de grote kanshebber natuurlijk. Je moet de andere teams niet onderschatten, maar als Barcelona in vorm is dan heb je geen kans en bij de andere teams ligt dat toch anders.

Tja onder Ancelotti zal er een ander soort voetbal gespeeld worden. Dus het meeste wat Guardiola gedaan heeft is over een jaar historie en niet meer relevant. Er is dus wat mij betreft geen basis gelegd voor de toekomst. De kampioenschappen en nationale bekerwinsten had Bayern onder Heynckes ook gehaald. Dus wil je in mijn ogen als toegevoegde gelden in de historie van FCB, dan zul je de CL moeten winnen anders word je gewoon een reiziger die niet opgehouden hoefde te worden

27 april 2016 om 14:49

Dit is natuurlijk niet waar he. Pep heeft alle spelers van bayern beter gemaakt. Hier zal ancelotti ook de vruchten van plukken. Ik denk dat ancelotti een nieuwe dimensie kan toevoegen en dat dit elftal een ongelofelijke machine gaat worden. Het tikken van guardiola gemixt met de snelheid van ancelotti. Gaat heerlijk worden.

27 april 2016 om 15:10

Nou , je kunt moeilijk spreken dat spelers beter worden als ze slechter presteren ( van CL winst naar niks)

Knap om een team dat de Treble heeft gewonnen een metamorfose te laten ondergaan, maar daarbij ook alle spanning en sensatie van een voetballend elftal weg te nemen.

Guardiola is een bloedzuiger, die zijn werk heel goed doet. Maar zal meer vijanden dan vrienden hebben.
Hoop dat Atletico met haar vechtlust, Bayern en dan vooral Guardiola, een lesje voetbal voor het volk geeft.

27 april 2016 om 13:39

Is het nog ergens op gebaseerd dat het een bloedzuiger is met meer vijanden dan vrienden? Hoor nooit zo veel gekke dingen over hem.

Beste mensen Atletico schakelt Bayern gewoon eenvoudig uit hoor. Jammer voor Guardiola dus. Ik had echt graag Bayern gewild in de finale dan Atletico, gezien Bayern "makkelijker" te verslaan is voor Real Madrid. Oh ja...real Madrid gaat gewoon verder hoor, thuis maken ze het karwei netjes af, en is de undecima in handbereik!!!!

27 april 2016 om 13:38

Undecima? Moet niet triester worden. Ik hoop alsnog dat city door gaat. Real speelt ook niet briljant hoor alsof die de CL zo op kunnen halen.

27 april 2016 om 14:04

Real gaat de CL winnen!

27 april 2016 om 14:51

Gekkigheid. Bayern makkelijker te verslaan lol. Als bayern in vorm is gaat real gewoon met 4-0 naar de slachtbank hoor.

Gun het hem wel. Heeft Bayern mooi laten voetballen en dit zou een mooie bekroning zijn van het tijdperk Guardiola.

Met Ancelotti heb je in ieder geval al iemand die wel ervaring heeft met het winnen van CL :P

Als Guardiola er 3 keer oprij, eruit gaat tegen een Spaanse team in de halve finale, mag hij van mij wel bestempeld worden als een flop.
Vooral de manier waarop hij tegen Barca en Real heeft verloren, is waarom hij een flop genoemd kan worden. Hij heeft vooral tactisch gefaald, door met een hoge lijn te blijven spelen in de halve finales.

Ik hoop daarom ook dat, wanneer wij City uitschakelen, tegen Bayern komen in de finale. Guardiola zal waarschijnlijk met een hoge lijn spelen zoals 2 jaar geleden, en met Bale en Ronaldo zullen wij ze weer afstraffen.

27 april 2016 om 17:44

Ik snap niet dat alle real fans het liefste de sterkste tegenstander in de halve finale willen hebben.

27 april 2016 om 17:47

Finale*

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren