Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal gewezen op alternatief: ‘Hij heeft ongelofelijk veel schijt aan alles’

Laatste update:

Yassin Ayoub en Reda Kharchouch zijn zeer benieuwd of bondscoach Louis van Gaal tijdens dit WK nog een beroep gaat doen op Xavi Simons en Noa Lang. Het Excelsior-duo is overtuigd van de kwaliteiten van het tweetal, maar begrijpt ook dat de keuzeheer van het Nederlands elftal nog voorzichtig is. Ayoub zou het leuk vinden om Lang te zien spelen tijdens het WK, zo zegt hij te gast in het programma Leeuwen van Voetbalzone. “Het is wel een jongen die ongelofelijk veel schijt heeft aan alles.”

Ayoub vindt dat Nederland helemaal geen slechte groepsfase heeft gespeeld in Qatar. “Misschien ben ik heel positief ingesteld, maar ik vind dat Nederland het gewoon oké doet. Ze zijn door, en daar gaat het om in een toernooi. Je moet erin groeien. Kijk maar naar jongens als Gakpo, die groeien in het toernooi. Dat is goed voor zijn vertrouwen, maar ook voor zijn naam. Memphis Depay komt nu terug, hopelijk is hij gewoon superfit in die achtste finale.”

Op de vraag van presentator Justus Dingemanse, of Lang 'het Nederlandse voetbal weer een beetje heet kan maken', reageert Ayoub met een positieve noot over de buitenspeler van Club Brugge. “Het is wel een jongen die ongelofelijk veel schijt heeft aan alles, die niet versteld staat van zestig of zeventigduizend man. Hij raakt niet snel in paniek en heeft best wel een persoonlijkheid in de zin van: ik doe het. Dat kan best goed uitpakken.” Tot dusver wacht Lang nog op zijn eerste speelminuten in Qatar.

Kharchouch is ook benieuwd naar wat jongens als Lang, maar ook Simons, kunnen brengen. Al begrijpt de spits wel dat Van Gaal het rustig aanpakt met het tweetal. “Die andere spelers hebben echt al op grotere podia gespeeld”, aldus Kharchouch, die denkt dat Van Gaal voor een dilemma staat. “Gaat hij zich vasthouden aan die 5-3-2 om iedereen in zijn positie te brengen, of gaat hij met creatieve spelers spelen en jongere jongens de kans geven? Dat is de vraag op dit moment.”

Moet Noa Lang de kans krijgen bij Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja nee. Sorry. Ik vind niet dat Noah Lang zijn beurt nu is aangekomen. Ik vind het zelf raar dat Luuk de Jong en Xavi Simons geen kansen krijgen.

2 december 2022 om 00:46

Luuk alleen als er fatsoenlijke buitenspelers worden opgesteld die voorzetten geven, anders heb je niet zo veel aan hem denk ik. Dus ook 4-3-3. Of als stormram, voor als er nood aan de man is. Xavi ziet 3/4 Nederland graag debuteren denk ik. Lang mag het ook proberen als invaller 15 minuten voor tijd ofzo. Nu ik toch bezig ben zie ik Frimpong ook graag debuteren. Erg benieuwd wat zijn impact zal zijn in dit elftal. Geen idee of jullie op mijn mening zaten te wachten, maar ik ben hem nu toch wel ff lekker kwijt

2 december 2022 om 00:49

"of als een stormram, voor als er nood aan de man is"? Wat betekent dit precies? Kan De Jong "als er nood aan de man is" dan wel opeens in een niet-433 spelen? Los daarvan, in een goed uitgevoerde 352 komen de voorzetten van de wingbacks, dus 433 is niet per se een vereiste om De Jong te laten renderen.

2 december 2022 om 01:08

Luuk zijn voetballend vermogen is echt er op vooruit gegaan sinds zijn periode in Spanje. Dat zie je bij PSV. Het is echt niet alleen een optie voor alles of niets voetbal

daar ben ik van overtuigd

2 december 2022 om 01:09

@fan123 Je hebt een punt met de wing backs. Alleen heb ik die dit WK nog geen voorzet zien geven... Met "nood aan de man" bedoel ik dat wij achter staan en er iets geforceerd moet worden. Het draait in ieder geval voornamelijk om de aanvoer bij Luuk toch.. Dan kan hij geweldig zijn.

2 december 2022 om 11:46

Houdt een bal vast, kan als kapstok fungeren voor de rest van het spel, andere spelers kunnen er lekker omheen dartelen, altijd aanspeelbaar. Moet ik nog doorgaan? Of maakt dat niet heel veel uit en blijf je toch wel vasthouden aan het aloude en al vaak weerlegde adagium dat hij alleen wat kan met voorzetten?

2 december 2022 om 17:44

@yelle Nee, dat zou ik nooit doen! Wel vind ik dat in mijn omschrijving Luuk het best wordt benut in zijn kwaliteiten.. Ik denk dat andere spelers beter zijn in de omschrijving die jij geeft.

2 december 2022 om 00:46

Het enige wat Noah heet zal maken is zijn eigen hoofd, wanneer hij zou vinden dat die speeltijd verdient en zich benadeeld zou voelen als die dat niet krijgt. Maar uiteindelijk komt hij niet in aanmerking voor speeltijd. Er zijn betere opties binnen de selectie, en zelfs buiten de selectie (Danjuma, om er één te noemen).

2 december 2022 om 07:39

@Fan123,

Het is vreemd dat Xavi Simons met 15 eredivisie wedstrijden in de benen moet debuteren volgens velen. De statistieken die Simons haalt, die haalde Lang ook, 3 seizoenen geleden in de eredivisie.

Sindsdien is die jongen twee keer (zo een beetje) MVP van de Belgische competitie geweest…

En dan moet Simons eerder debuteren dan Lang?

2 december 2022 om 08:03

Ik zou in de 532 meteen kunnen verzinnen op welke plek ik Simons zou neerzetten. Achter de spitsen op het middenveld. Waar zou jij in deze formatie Lang zetten?

2 december 2022 om 08:08

@Yoda,

Voor mij zou het logisch zijn om Klaassen naast Frankie te zetten. Door zijn loop vermogen, duel kracht, kop kracht en het winnen van de tweede bal. Voetballend beter dan bijv de Roon.

Voor in Gakpo en Depay
Op 10 in eerste instantie Berghuis, maar Lang zou mijn eerste wissel zijn daar.

2 december 2022 om 09:38

@D-Bergkamp, “ En dan moet Simons eerder debuteren dan Lang?”

Iedereen, waaronder ik, vind Xavi leuk en heeft een zwak voor hem. Natuurlijk zijn de stats van Lang beter, maar hij heeft een veel minder leuk imago. Je weet toch wel dat heel VZ reageert op basis van onderbuik gevoelens.

Go Xavi!

2 december 2022 om 11:12

@bergkamp:

Vergeet je ook niet te vertellen dat Noa Lang dit seizoen als een natte krant speelt en bankzitter is bij Cub Brugge. Daar doen de 2 goaltjes die hij in de Belgische Beker, tegen een 2de klasser, niets aan af...

Xavi Simons daarentegen is momenteel in bloedvorm.

2 december 2022 om 12:31

Noa Long en Xavi Simons spellen op verschillende posities, dus jou argument slaat nergens op

2 december 2022 om 12:35

Ik zou terug naar 433 gaan met de volgende opstelling.Gakpo - Depay of Luuk - SimonsDe Jong - Berghuis - Koopminers Malcia - Van Dijk - De Vrij - Dumfries Noppert

2 december 2022 om 13:45

Klaassen (of Berhguis) naast Frenkie zal natuurlijk nooit werken. Dat zijn geen "8". Omdat ze soms bij Ajax op de 8 spelen, lijkt het alsof ze dat kunnen. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat tegenstanders in de Eredivisie tegen Ajax zich bij voorbaat al neerleggen bij een nederlaag, alleen gaan verdedigen en Ajax alles laten doen wat ze willen. Dan ziet een Klaassen of Berghuis, een voetballer, op de 8 er opeens heel goed uit.

Normaal gesproken, als alles normaal zou verlopen, zou Koopmeiners de onbetwiste basisspeler zijn naast Frenkie. Maar om de één of andere reden heeft hij zo hard gefaald in die 2de wedstrijd, dat ik snap dat niemand het meer in hem ziet zitten. Zonde.

Terugkomend op Lang vs Simons: Simons is veel natuurlijker op de 10 dan Lang. Lang heeft misschien net zo goede of betere stats, of betere prestaties in het algemeen, maar het heeft ook te maken met persoonlijkheid. Het moet altijd "de grote Lang show" zijn en dat komt het team niet ten goede. Zeker niet als je met Depay ook zo'n speler hebt die wil dat alles om hem draait. Twee zulke gevallen in 1 basisopstelling werkt niet.

2 december 2022 om 14:23



@bergkamp. Plausibele opstelling. Kan ik me best in vinden. Maar als ik dan in die samenstelling de 10 zou vervangen, wordt dat in mijn optiek altijd eerder Xavi dan Lang. Ik vind Gakpo niet eens geschikt voor die plek. Eigenlijk ook niet als spits, maar goed hij maakt als enige doelpunten. Lang zou voor mij pas in aanmerking komen als we naar 433 gaan. Maar dan vind ik weer dat Gakpo en Bergwijn voor linksvoor betere opties zijn dan Lang.

Maar goed. Ik ga er niet over. En ik ben hier ook niet om Xavi te promoten of Lang af te vallen.

2 december 2022 om 14:38

Lang z'n 'bad boy' reputatie zal hier in meespelen denk ik. En wellicht het feit dat bijna niemand beelden van hem ziet. Ik mag die branie wel en van mij zou hij zo mogen invallen. Of dat eerder of later is dan Simons laat ik dan in het midden. Van beiden kan ik wel genieten. Zolang het niet tegen Ajax is uiteraard... :-p

2 december 2022 om 15:42

@D-Bergkamp Hoeveel Eredivisiewedstrijden heeft Klaassen dan gespeeld dit seizoen?

2 december 2022 om 07:44

@Timmio,

Wat heeft Simons meer laten zien en/of meer bewezen dan Lang?

Lang in Belgische competitie
78 wedstrijden
25 goals
25 assists

Die jongen laat al drie jaar (op dit halfjaar na) een heel hoog niveau zien.

Xavi heeft net 12 wedstrijden eredivisie gehad..

2 december 2022 om 07:53

Je kunt met heel veel statistieken aankomen, maar je ziet toch hoeveel potentie Xavi heeft?
En ook Lang heeft zeker iets extra’s.

2 december 2022 om 07:59

@inti,

Zeker zie ik die potentie, alleen spelen we morgen. Potentie is interessant voor over 2 jaar. En Xavi is er dan zeker bij en waarschijnlijk ook basis speler.

Alleen nu heeft Lang voor mijnen streepje voor op basis van bewezen prestaties.

2 december 2022 om 09:21

Maar Lang speelt nauwelijks dit seizoen en Simons is in vorm. En we spelen morgen

2 december 2022 om 09:53

Precies, we spelen morgen. Lang is al een half jaar uit vorm en speelt amper bij Brugge. Xavi Simons speelt de sterren van de hemel bij Psv.

Vorm van de dag is leidend bij jongens die niet sterkhouders zijn in het elftal. Waarom zou je Lang opstellen als die al een half jaar geen bal goed heeft geraakt.

2 december 2022 om 13:55

@migi,

in 16 wedstrijden mee gedaan en voor 12 wedstrijden aan minuten. Wil je dat nauwelijks spelen noemen?

2 december 2022 om 16:14

Je hoeft ze ook niet te vergelijken en als je dat doet, gaat het om nu. Op dit moment speelt Lang niet altijd bij Brugge en staat hij momenteel op 2 goals en 2 assists in 479 minuten, verdeeld over 12 wedstrijden. Xavi Simons staat op 8 goals en 4 assists in 1.125 minuten verdeeld over 14 wedstrijden. Dan is Simons ook nog eens bijna 4 jaar jonger.

Ook hadden beide heren een totaal ander verloop, waarbij Xavi Simons zich in het eerste moest knokken bij Barcelona, PSG en nu PSV. Noa Lang moest dat bij Ajax, FC Twente en nu Club Brugge. Niets ten nadele van Lang uiteraard, maar op basis van prestaties op het moment en vorm zit Xavi Simons er beter in. Maar goed, je kunt ze prima allebei kansen geven, want slechter dan Bergwijn en vooralsnog Memphis kunnen ze het eigenlijk niet doen. Dan zijn er bij Memphis uiteraard verzachtende omstandigheden. Die is gewoon nog niet fit genoeg.

2 december 2022 om 17:06

Oké das iets meer dan ik dacht, maar hij speelt alsnog dusdanig slecht dat ie z'n plek kwijt is. En dat staat toch compleet haaks op "de wedstrijd is morgen". Noa Lang is dit seizoen gewoon matig en Xavi Simons heel goed. En de wedstrijd is morgen.

2 december 2022 om 17:44

Wat Migi zegt. Noah speelt het hele jaar al niet en Simons laat echt zien wat fantastisch te hebben. Ook qua speelstijl en afjagen

2 december 2022 om 09:57

Noah Lang niet aan de beurt maar Simons wel? Leg uit, die Lang laat het toch al langer zien? Simons nu een half jaartje?

Overduidelijk. Ik vond deze kerel altijd zo bloed irritant, maar sinds een poosje ben ik wel echt van hem gaan houden, hoop echt dat hij inderdaad een kans krijgt tegen USA, dat wordt of een fantastische zet of het wordt er eentje die onvergetelijk wordt.

Noa Lang? Had je beter thuis kunnen laten voor misschien een creatieve middenvelder. Dat Simons nog niet heeft gespeelt vindt ik wel erg raar. Had toch wel verwacht dat hij minuten zou maken.
Zelfde had ik gedacht van Luuk de Jong. Dacht dat hij de hoogste spits zou zijn, blijkt hij derde keus..

2 december 2022 om 01:24

Ik begrijp die schreeuw om Simons echt niet. Hij zit nu net een paar maandjes op voetballen en heeft, buiten een goede instelling, niets bijzonders nog laten zien . Dit is niet een podium om kansen te krijgen, niet voor Simons, Lang of Taylor. Je hebt vanaf nu nog 90 minuten lang om te winnen en dat is het.

Je hebt spelers nodig die nu al een paar jaar op niveau hebben laten zien dat ze het goed aankunnen en die moeten dat nu gaan leveren.

Berghuis, Gakpo, Van dijk, Dumfries, De Jong, Depay (mits fit)… alle goede wedstrijden ten spijt, maar zij moeten het wel gaan laten zien.

2 december 2022 om 08:05

@Markovv

Lang in 2,5 Belgische competitie
78 wedstrijden
25 goals
25 assists
2x mvp van Brugge en 1x van de competitie

Hoe bedoel je dat Lang het nog moet laten zien?

2 december 2022 om 09:34

Kijk je überhaupt wel eens PSV? Xavi is na Gakpo de beste bij PSV en heeft het in alle topwedstrijden laten zien. In die wedstrijden heeft hij laten zien bijna alle facetten van het voetbal beter te beheersen dan Klaassen, die elke keer mag aanrommelen. Leuk dat Klaassen 1g en 2a heeft, maar voetballend voegt die echt 0,0 toe. Kan geen mannetje uitspelen, blinkt niet uit in het positiespel, speelt vooral verstoppertje. Xavi brengt bravoure, lef, individuele kwaliteiten, en heeft minstens zo veel scorend vermogen als Klaassen. Het is voor mij echt een godswonder waarom we Klaassen elke keer maar blijven zien.

2 december 2022 om 09:37

Simons die laat al het heel seizoen zien een van de smaammakers te zijn in de Eredivisie en ook in de Europese wedstrijden heeff meneer zijn visitekaart afgeleverd. Laten we niet vergeten dat hij ook in een elftal met alleen maar winnaars heeft gespeeld bij PSG.

De keuze om Lang en Taylor mee te nemen, volkomen belachelijk.

2 december 2022 om 10:02

Helemaal met je eens Markovv, Simons een jeugdspeler die nu 12 potjes eredivisie heel redelijk gespeeld heeft. Net als Taylor en samen lekker op de bank om te ruiken. Volgende wk zal Simons spelen als ie zich door ontwikkeld maar waarom zou hij eerder op 10 moeten staan dan een Berghuis die het al jaren op rij laat zien?

2 december 2022 om 14:41

@rubentje: de statistieken van Klaassen liegen niet... Maar heel eerlijk, ik zie hem liever ook banken, ook bij Ajax, maar op de een of andere manier brengt ie toch iets wat hem of andere spelers in scoringspositie brengt. Voetballend vind ik het wat matigjes, in alles lijkt hij n tegenpool van Simons, maar de naam Mister 1-0 is niet voor niets.

2 december 2022 om 16:08

Hij had gewoon Danjuma mee moeten nemen. Dat is een regelrechte blunder. Die was in ieder geval al weer richting topfit aan het gaan. Memphis is net fit genoeg om 90 minuten te voetballen waarvan hooguit 60 voluit. Nu moet je Memphis natuurlijk wel meenemen, maar Danjuma had er absoluut bij moeten zitten.

2 december 2022 om 21:51

@Laurens E: Luuk de Jong is denk ik wel de hoogste spits, alleen niet de eerste 😆

Ik snap de wissels sowieso niet lang kan ook op 10 of in de spits.. helemaal als je laatste 30 min iets noet forceren. Snel, techniek goed schot en ballast kan die zijn

Het gelijk van Van Gaal, wij zijn door waar landen als Belgie en Duitsland naar huis zijn. Dus die zal niet te gek veel veranderen en hopen dat zijn spelers steeds een beetje beter in vorm raken. Het thuisfront echter wil EN winnen EN mooi voetbal zien. De nederlandse mentaliteit. We zouden wat dat betreft wat meer de oude italiaanse mentaliteit moeten hebben, het maakt niet uit hoe, als je maar wint. Niemand zal zeggen dat we kampioen zijn geworden met onogenlijk betonvoetbal, het kampioen worden zelf zal blijven hangen. Lang, Simons, Taylor, ze krijgen hun kansen nog wel na dit WK. Waarbij ik nog wel wil aantekenen dat Lang tegen de USA een misser van jewelste zou zijn want de USA gaat superintensief afjagen. Dat brengt met het niveau van USA veelal lomp inkomen met zich mee. Ik vrees dat Lang daarbij weleens zijn koppie zou kunnen verliezen en zomaar een paar kaarten zou kunnen pakken. En voordat ik hier afgebrand ga worden, het is een mening, niet onderbouwt met feiten maar op gevoel.

2 december 2022 om 16:03

Dat kun je niet vergelijken met de Italiaanse mentaliteit. Die hadden in het verleden een defensieve opvatting, maar kregen dan ook weinig kansen tegen en creeerden zelf nog best wat voor zo'n verdedigende stijl. Dit Oranje speelt gewoon erg slecht, maar het viel door een bevlieging van Gakpo de goede kant op. Tegen een tegenstander die wel op komt dagen in aanvallend opzicht, zal Oranje gewoon uit een ander vaatje moeten tappen. Het geluk van Van Gaal is de loting, want in de poule van Duitsland stonden we nu waarschijnlijk schande te spreken van een waardeloos verlopen WK. De Italiaanse tactiek klopte destijds. De tactiek van Van Gaal klopt juist totaal niet. Het is ondanks de tactiek dat wedstrijden gewonnen worden. Daar hoef je enkel de wedstrijden voor te kijken. De backs zijn hopeloos en dat is de hele reden dat deze tactiek uberhaupt zin heeft.

2 december 2022 om 16:16

Nou vond ik de poule van België en Duitsland wel een stuk zwaarder dan die van Nederland. Dat je dan tegen Kroatie en Spanje gelijk speelt is niet vreemd, maar dan is een struikelpartij tegen Japan of Marokko wel fataal. Dat is toch anders wanneer je Senegal zonder Mané treft, Ecuador (ook geen bijzondere tegenstander) en een heel zwak Qatar.

Het hoeft absoluut niet met oogstrelend voetbal, maar de partijen die we tot op heden gezien hebben waren wel bedroevend. Ik weet ook niet hoe mensen erbij komen dat we wereldkampioen gaan worden, daar is echt geen indicatie voor. We zullen ongetwijfeld instaat zijn Argentinië, Brazilië of Frankrijk het scoren lastig te maken. Maar we gaan niet 3 van die hordes overleven. Terwijl een horde als de VS niet zo eenvoudig gaat zijn wanneer je zo pover voetbalt.

Je mist uiteindelijk ook gewoon de individuele kwaliteiten die je in 2010 en 2014 wel had. Als we de kwartfinale halen hebben we een prima resultaat gehaald, alleen jammer dat we dan waarschijnlijk wel weinig genoten hebben. Dat is wel eens anders geweest, maar misschien is dat na 2 misgelopen toernooien en een redelijk mislukt EK wel weer de volgende stap in de stijgende lijn. En dan op het EK van 2024 mikken op de halve finales met wat fatsoenlijker voetbal.

Je analyse over Noa Lang deel ik wel redelijk, als die een paar tikjes krijgt of niet lekker in de wedstrijd komt dan zou dat wel eens de zwakke schakel kunnen zijn. Ik zou Lang als invaller wel overwegen wanneer je iets moet forceren. Heel leuk om spitsen als De Jong, Janssen, Weghorst te hebben ... maar zonder aanvoer vanaf de zijkant heb je er weinig aan.

Wij van wc eend adviseren wc eend.Tuurlijk steunen deze marokkaanse broeders hun broertje noahmed lang. Dat deden ze ook al bij ihatarren en zn mogelijke terugkomst naar psv. Maar nu even zonder gekheid, ik snap wat ze bedoelen maar ik vind persoonlijk dan toch dat simons eerder die kans verdient. Ook omdat lang afgelopen 2 maanden gewoon niet zo erg in vorm was vergeleken met simons

4-3-3 spelen en oranje laten spelen zoals wij dat gewend zijn uit het verleden. Oranje wordt denk ik verslagen door de VS omdat zij wel met vooral passie en wilskracht spelen. Oranje is onherkenbaar, mak en straalt niets uit.

Terug naar je roots, gebruik inderdaad een talent zoals Xavi of een arrogante lul als Noa die wel durft te voetballen.

Maar met het huidige spel van Oranje ga je het niet redden. Enige voordeel dat oranje heeft is dat er al een paar grote landen zijn gesneuveld waardoor de kansen vergroten, maar zie ik de VS om eerlijk te zijn ook als een grote blok op de weg. Hij is te nemen zelfs met het huidige spel omdat oranje simpelweg meer kwaliteit heeft

Ik vind het heerlijk dat er nu gesproken wordt over veranderen van systeem. Hij heeft zich anderhalf jaar geleden ingepraat dat dit het beste middel is om kampioen te worden. 3 gespeeld, 7 punten en door naar volgende ronde. Oftewel, "het werkt". Waarom zou hij nu ineens systeem omgooien? Daar geloof ik niet in. Van Gaal wil volgens mij dolgraag bewijzen dat zijn systeem werkt en die zie ik daar enkel bij noodzaak vanaf stappen. En zelfs dan zie ik het nog niet gebeuren qua systeem.

Dat hij wat aanvallender ingestelde spelers zou kunnen opstellen is een tweede, maar zelfs daarin.. ik zie het niet gebeuren.

Om nu in de finales de boel ineens om te gooien lijkt me niet handig. De 0 houden is belangrijk, vooral in een toernooi en KO fase als je kampioen wil worden. Mocht het van Gaal lukken dan zul je niemand meer horen over hoe we voetbal speelden want wat zouden we graag die beker eens mee naar huis willen nemen!

Super handig in een teamsport, schijt aan alles. Sowieso is dat de basis van succes in voetbal, een team met allemaal jongens die puur aan zichzelf denken en schijt hebben aan alle haters. Met deugers die denken aan teambelang en een bal overspelen win je de oorlog niet. Als je schoonmoeder je geen klootzak vindt hoor je niet thuis in Oranje.

Het is heel duidelijk dat Noa Lang helemaal geen schijt heeft aan alles. Als dat namelijk zo was, deed hij het gewoon weer goed bij Brugge en dat is niet het geval. Het is wel zaak dat die jongen zo langzamerhand gaat beseffen dat z'n gedrag hem in de weg zit. Anders gaat hij de middelgrote competities niet ontstijgen en is het een kwestie van tijd tot Oranje uit beeld verdwijnt.

Toch kun je nu wel stellen dat jongens als Lang, Simons, De Jong en Weghorst het onmogelijk slechter hadden kunnen doen dan een totaal niet 'fitte' Memphis en een hele slechte Bergwijn. In dat opzicht zijn het gewoon regelrechte blunders van de technische staf dat ze geen minuten hebben gemaakt.

We hebben met Depay al een speler in het team die geen ritme heeft en waarvan we al 3 wedstrijden op rij hebben gezien wat dat oplevert. Laten we alsjeblieft niet nog zo'n speler opstellen. Zet dan Simons in de basis achter Gakpo op links en doe de combi Klaassen/berghuis op rechts.

Ik denk dat Lang een figuurlijke god al op zijn knieën mag bedanken dat hij überhaupt op het WK staat. Xavi erbij is ergens wel logisch, maar die hoeft van mij niet te starten in beslissende wedstrijden.

Bovendien hebben we met Depay al een ego apart, laat staan als er 3 in staan.

Wat lees ik nu? Een beter alternatief dan Koopmeiners, Janssen en Weghorst in de 80e minuut en Taylor in de 85e minuut? Wel oppassen dat je niet per ongeluk een beetje creativiteit in dit team gaat proberen te brengen...

Nog maar een egootje erbij. Wordt zo langzamerhand een lekker gezelschap. Voorheen had je ook nog Promes, maar die heeft zichzelf bijna bij iedereen onmogelijk gemaakt. Ik zal er geen traan om laten wanneer Nederland vanavond wordt uitgeschakeld. Dan doe ik even de vingers in beide oren om het gefluit niet te hoeven horen;-).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren