Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Egypte is ‘optimistisch’ over WK-deelname van Salah

Laatste update:

Mohamed Salah moet het WK in Rusland waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller van Liverpool raakte zaterdag in de finale van de Champions League tegen Real Madrid (3-1 verlies) geblesseerd en manager Jürgen Klopp vreest het ergste.

“De situatie tussen Sergio Ramos en Mo was erg slecht voor ons, het was een schok voor het elftal. We zakten daarna te veel in en moesten hard werken en rennen. Toen het rust was… yeah. Wat ik kan zeggen over de doelpunten? Zij maakten er één, wij hebben er drie gemaakt”, doelde Klopp tegenover BT Sport op de blunders van Loris Karius.

“Of Salah een twijfelgeval is voor WK? Ja, dat is hij. Ongelooflijk. Het is iets met de schouder. Alles is mogelijk. Ik heb hem na de tijd niet meer gezien”, aldus de Duitser, die er bij de de Duitse televisie aan toevoegde dat de schouder van de international van Egypte ‘waarschijnlijk gebroken’ is. Zaterdagavond nog wordt een diagnose vastgesteld.

Klopp wilde niet al te veel uitweiden over de flaters die Karius beging bij de doelpunten van Karim Benzema en Gareth Bale: “Wat kan ik zeggen? Loris weet het zelf ook, iedereen weet het. Het is jammer dat dit in zo’n wedstrijd gebeurt, in zo’n seizoen. Ik heb met hem te doen. Het is heel moeilijk om de negatieve gedachten in zijn hoofd nu kwijt te raken.”

Update 27 mei 0.09 uur - Egypte is ‘optimistisch’ over WK-deelname van Salah
Jürgen Klopp zei zaterdagavond te vrezen voor een gebroken schouder bij Mohamed Salah, maar de voetbalbond van Egypte claimt contact te hebben gehad met de medische staf van Liverpool en is op basis van dat gesprek ‘optimistisch’ dat de aanvaller aanwezig kan zijn op het WK in Rusland. Dat laat dr. Mohammed Abu Ola via Twitter weten.

Denk jij dat Mohamed Salah het WK moet missen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Erg jammer voor Salah dat hij het WK moet gaan missen. Tja en Karius die gast is gewoon bizar slecht. Maakt nooit topreddingen, pakt geen punten en maakt blunders.

26 mei 2018 om 23:46

2e seizoenshelft heel sterk gekeept, maar vandaag gefaald. Pakt geen punten en maakt nooit topreddingen is onzin.

26 mei 2018 om 23:49

Als jij blij bent met Karius dan prima. Maar ik zie niks in hem maar goed wat jij wilt.

26 mei 2018 om 23:51

Wie kwam er in de 2de seizoenshelft over van Southampton? Heeft meer met hem te maken dat het stabieler is vanachter. Hier was het gewoon op wachten.

26 mei 2018 om 23:54

Precies ja van Dijk is een oase van rust achterin. Een leider, verdedigend sterk daarom gaat het prima maar die Karius kan er niet veel van.

27 mei 2018 om 00:14

Maar dit zijn de wedstrijden waarin je je als keeper moet laten zien en gezien de blunders kon hij de druk niet aan. Op dit niveau geld geen enkel excuses meer.

27 mei 2018 om 00:28

ik vond die blunders maar bijzaak,in vergelijking met Bale zn goals.

27 mei 2018 om 10:00

Vlug tevreden blijkbaar..... Pakt geen punten is op zichzelf al te weinig voor de top.....
Er was geen reden om plots midden in het seizoen Karius eerste doelman te maken....
Tja nu krijgt Klopp de rekening gepresenteerd ! Hij heeft zich echt wel miskeken .

Jammer dat zon vieze overtreding toch niet word bestraft...
Jammer dat een van de spelers waar het heerlijk is om naar te kijken nu waarschijnlijk het wk ook nog mist en de kans op de ballon d'or

26 mei 2018 om 23:48

Het was geen smerige overtreding en nooit de intentie van Ramos om hem uit de wedstrijd te krijgen met een blessure. Ja, vasthouden maar dat gebeurt in elk duel en ook Salah maakt gebruik van zijn handen maar meer dan een hele vervelende val was het uiteindelijk ook niet. Ik heb Ramos in zijn carrière smerige dingen zien doen maar daar valt dit niet onder

27 mei 2018 om 00:20

Het begon als een duel waarbij ze allebei in elkaar gingen. Daarna ging Ramos over tot het nog meer trekken vd arm van Salah en als klap van de vuurpijl maakte hij een lock en draaide zich met zijn lichaam om met zijn volle gewicht op de arm te vallen. Het hele gebeuren speelde zich over meerdere meters. Conclusie: smerigheid ten top. Weg finale, weg wk, weg grote kans op ballon dor. Enige lichtpuntje is dat Real niet beter was maar dat dit moment samen met een 2 doelpunten van Karius de wedstrijd hebben bepaald.

27 mei 2018 om 00:21

*klap op de vuurpijl

27 mei 2018 om 00:39

@Dammie
Ik ben toch minder mild over deze actie. We moeten even de diagnose afwachten. Is het een gebroken sleutelbeen, dan is het idd het lang vasthouden vd arm van Salah, waardoor hij zijn val niet kon breken.

Maar is de arm uit de kom dan is het meer de draai die Ramos bij de val maakt terwijl die de arm van Salah klemt. Dat laatste is meer plausibel, en dit is echt geen toeval. Iedereen die een beetje vechtsport kent weet dat dit een hele gevaarlijke actie is. Ramos klemt bewust mr draait in de val ook bewust door op Salah zijn rug te vallen. Hierdoor gaat de schouder kop van voren uit de kom..

Dit is mijn analyse op basis vd beelden. Naar mijn mening was hier niets ongelukkigs aan. Dat de gevolgen net iets groter zijn dan dat hij had verwacht.. kan wellicht, maar die risico heeft hij bewust op de koop toe genomen. Zo kan hij een speler uitschakelen, zonder een kaart. Sterker nog.. meneer heeft geen eens een vrije trap tegen gehad.

Edit: hij wordt getrokken aan zijn rechter arm, maar raakt geblesseerd aan zijn linkerarm. Dit lijkt toch niet te gaan richting de schouder uit de kom, maar meer richting gebroken sleutelbeen/ wellicht schouder kop/dak.

27 mei 2018 om 03:01

Niet smerig? Als hij nadacht had hij de arm tijdens het vallen wel losgelaten ipv tijdens de val vast te houden. Ik zei het tijdens de wedstrijd al , je kan je arm breken zi

27 mei 2018 om 09:04

Kom op jongens, dit soort dingen gebeurt in een split second en in het vuur van de wedstrijd. Denken jullie nu werkelijk dat Ramos opmaat moment gedacht heeft zo Salah eens uit de wedstrijd te krijgen? Ik vind dat hij smerige trekjes heeft maar die liggen op hele andere vlakken dan wat je hier zag gebeuren. Soms moet je ook beseffen dat het gevolg van een actie (gebroken arm) niets te maken heeft met de intentie van een speler in een duel. Het duel was niet smerig, de gevolgen waren dat helaas wel maar dat hoort ook bij een contactsport als voetbal

26 mei 2018 om 23:50

Vieze overtreding valt wel hoor, vind het eerder ongelukkig. Was totaal niet zijn intentie om zijn schouder te breken en het is nou eenmaal een mannensport ongelukjes kunnen gebeuren. Het is dat Salah het is dat het een hele heisa is geworden. Was dit gebeurt bij bijv Benzema door Van Dijk had je niemand hierover gehoord.

27 mei 2018 om 06:05

Dan kijk maar eens mma. Daar vreten ze zo'n dingen uit. Smerigheid ten top en volgens mij wetende dat de kans groot is er mee weg te komen! En dat is uiteindelijk wel gebleken

27 mei 2018 om 15:11

Als het zelfs bij Rico en badr's sport niet mag dat zegt wel genoeg of niet

26 mei 2018 om 23:50

Alsof er nooit wordt getrokken of dat een verdediger een aanvaller neerhaalt bij een duel man man. Hij komt gewoon erg ongelukkig neer zo is voetbal gewoon hopen dat hij zo snel mogelijk weer fit is.

27 mei 2018 om 00:16

Zouden jullie aub even foto’s willen opzoeken. Het was niet trekken maar klemmen en dat is onwijs gevaarlijk

27 mei 2018 om 00:25

Er wordt zovaak aan de arm getrokken en dat is hier ook het geval. Tja komt ongelukkig terecht doe niet alsof het nooit is voorgekomen. Tuurlijk is dit bewust trekken van Ramos maar dat mensen hier complot theorieën verzinnen over hoe hij probeert zijn schouder expres te breken slaat nergens op. Zou zelfs knap zijn als hij dat bewust wilt doen.

27 mei 2018 om 04:37

Ja klopt echt. Alleen jammer voor jouw theorie was het niet de arm die geklemd werd maar de andere schouder waaraan hij geblesseerd raakte. Wat is nu de theorie? Ramos klemde bewust de ene arm zodat hij zou vallen op de andere arm en dan zijn schouder zou breken en huilie huilie? Mensen denken echt dat voetballers een soort van geheimedienstagenten zijn die jarenlange training hebben gehad in krav maga. Wat hier gebeurde was niet meer dan wat er in bijna elk duel om de bal gebeurt. Salah komt alleen verkeerd terecht en dat is jammer, maar de claims dat Ramos hem expres geblesseerd heeft zijn belachelijk.

27 mei 2018 om 06:09

T risico is erg groot wanneer je dit doet. T zijn MMA technieken die hij toepast. En ramos staat bekend als op en top smeerkees en een rode kaarten pakker, dus de meesten kijken er echt niet zo raar van op als het niet zo onschuldig is als jíj insinueert

27 mei 2018 om 10:32

Het was wel een overtreding en ook een waarbij Ramos gewoon even wilde laten zien dat hij in het veld stond, gewoon intimidatie zoals ook Van Dijk dat bijvoorbeeld altijd doet. Maar denken dat dit een actie was om hem uit de wedstrijd te halen is niet reeel om dat te denken. Dan had hij hem wel met een sliding gepakt een heupworp schakel je iemand normaal gesproken niet mee uit hij kwam gewoon verkeerd terecht. Dat kun je niet voorspellen. Daarbij raakt de andere schouder geblesseerd dan die Ramos vast heeft... tja je kunt Ramos overal van betichten maar dit slaat nergens op

Real laat gewoon zien dat zij een veel betere ploeg hebben. Dit geeft de tekortkomingen van de Premier league wel duidelijk weer. Geven meeste geld uit, hebben meeste TV geld en rijkste eigenaren maar voetbal in Spanje is veel beter

Vreselijk. Wedstrijd was veel anders gelopen met hem erin denk ik. Liverpool zou meer vertrouwen gehad hebben.

27 mei 2018 om 00:47

Wedstrijd was anders gelopen, maar met de slechte dag van Karius had Liverpool deze wedstrijd echt niet gewonnen dan, kansen ging Real sowieso wel krijgen

Heel veel sterkte Mo. Hoop dat je wk haal topper.

26 mei 2018 om 23:49

Als die gebroken is dan red die het nooit. Hoop het niet voor hem. Maar daar zal Ramos niet minder om slapen.

27 mei 2018 om 00:01

Ik weet niet of ie er minder om zal slapen, maar als ie er achter komt dat hij iemand zijn schouder heeft gebroken, zal het ‘m zeker wel wat doen. Hij is ook gewoon een mens en dit was gewoon een ongeluk waarbij het zeker zijn bedoeling niet was om zoveel schade aan te richten. Moet je je eens voorstellen dat jij een botbreuk bij een ander veroorzaakt en daarmee ook nog eens een van zijn grootste dromen verwoest (WK). Als dat je niets doet, heb je echt geen ziel...

27 mei 2018 om 06:13

Hoe weet jij dat jou Bahaboy? Ramos is een van de grootste mafkezen op het voetbalveld, heeft niet voor niets al talloze directe rode ontvangen. Die kerel maalt er echt niet om en dat maakt m ook zo ziek. Maar ook zo ziek goed. Hij gaat over lijken om te winnen. Ik keur t ook niet goed maar mede hierdoor heeft hij zo'n cv

Hoe nare trekjes Ramos soms heeft, ik kan echt niet geloven dat hij bewust Salah wou uitschakelen. Hij houdt wel zeker bewust zijn arm vast zodat hij nooit meer aan de bal kan en omdat dat minder opzichtig is dan aan zijn shirt te hangen. Nu leek het alsof beiden wat aan elkaar hingen terwijl Ramos toch wel echt de fout maakt. Het resultaat is zeer ongelukkig, maar geloof dus echt niet dat Ramos dat in gedachten had.

26 mei 2018 om 23:52

Eindelijk iemand met een objectieve mening. Bedankt!! Ik hoor iedereen doet hier alsof Ramos hem heeft geprobeerd te vermoorden

26 mei 2018 om 23:52

Precies, als het Van Dijk was overkomen met Benzema dan hadden we er totaal anders over gesproken. Nu is het Ramos die inderdaad geen lieverdje is en vaak zat rare dingen doen en de tendens is ineens totaal anders. Gewoon een duel waarbij beiden hun armen gebruiken en Ramos inderdaad vrij lang vasthoudt maar natuurlijk nooit met de intentie Salah te blesseren. Die schouder breekt hij ook vooral door de manier waarop de twee vervolgens vallen. Domme pech na een vrij normaal duel.

27 mei 2018 om 00:18

Omdat je weet dat van Dijk nooit mensen opzettelijk blesseert, kaarten aannaait en gewoon de tegenstander opjukt. Je kan niet even van Dijk vergelijken met Ramos. Ik zag dit btw wel aankomen, Ramos is een idioot

27 mei 2018 om 03:30

Noem voorbeelden van spelers die Ramos opzettelijk wilde blesseren? Je afkeer tegen Ramos draait echt helemaal door zo, prima als je hem niet mag door zn rare trekjes maar wat je nu zegt is echt dieptriest!

27 mei 2018 om 06:14

Kijk wat wedstrijdjes van real Barça terug en o.a. Messi heeft genoeg de verduren gehad. Aanslagen!

27 mei 2018 om 08:44

Ik word zo moe van de ''als het x was, dan hadden we het niet zo opgevat'' drogreden. Als Van Dijk dit aantoonbaar deed op beeld was het net zo erg geweest. Het begint als een duel waarbij beiden elkaar vasthouden, maar eenmaal bij het vallen klem Ramos resoluut de arm van Salah vast. Toeval bestaat in deze niet, dat uitgerekend Ramos uitgerekend al vroeg in de wedstrijd uitgerekend de sterspeler van de tegenstander (die tot dan toe gewoon echt gevaarlijk is geweest) uit de wedstrijd speelt. Als hij het dan niet expres deed (toegegeven, we komen er nooit achter), dan was het wel zeer gevaarlijk en onbesuisd spel, en daar hoort ook gewoon een straf op te staan.

27 mei 2018 om 09:17

En ik word een beetje moe van mensen die menen te weten dat omdat het Ramos was het volkomen bewust en smerig was. Ja, Ramos heeft idiote dingen gedaan en zal dat ongetwijfeld blijven doen. Maar dan heb ik het over harde tackles, iemand een rode kaart aannaaien door theater, etc. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij dat in elk duel doet en dat elke overtreding extreem smerig is. Behalve dat hij idiote trekjes heeft is het ook een goede voetballer die zijn verdedigende taken oplost en duels normaal aangaat.

Iedereen staart zich volledig blind op de persoon en de gevolgen van dit duel maar dat Salah zijn arm gebroken heeft maakt niet dat de actie daarmee ook smerig was. Dit is een duel om de bal waarbij twee man met hun armen werken en Ramos de arm van Salah vast pakt en in hun val te lang vasthoudt. Dat kun je inderdaad te lang doen en daarmee kun je iemands arm breken, schouder uit de kom draaien etc maar dat wil natuurlijk no way zeggen dat dit bewust was. Maar omdat het Ramos betreft denkt iedereen te weten dat hij het vermogen en de intentie had om Salah hier zwaar te blesseren. Dat slaat toch helemaal nergens op...?

27 mei 2018 om 17:01

@Dammie
Ik snap wel waar je op doelt. En je hebt deels gelijk.

Alleen zo zit de wereld wel in mekaar. Als iemand zijn vriendin eens vreemd gegaan is, laat staan een paar keer, zal hij haar vaker ten onrechte, of misschien juist terecht, verdenken van vreemdgaan. Zeker als het op 50/50 Situaties uitkomt.

In dit geval heb je absoluut gelijk over het punt dat men zich niet op de gevolgen moet blind staren. Alleen, vind ik, dat je wellicht vergeet dat Ramos wel bepaalde risicos op de koop toe heeft genomen, en dat hij uit dat duel wellicht wel een blessure wilde uitlokken, alleen niet die specifieke blessure. Ramos deed een beetje alles om een vervelende situatie voor Salah te creeren waaruit een blessure zou ontstaan en waar hij er zonder kaart mee weg kon komen. Is Ramos zo gehaaid dat hij zulke dingen in een splitsecond kan bedenken, ja! Sterker nog, dit is een van zijn veelgeprezen kwaliteiten. Hij is echt geen lieverdje. Bij Fellaini wordt ook bijv gedacht dat iedere elleboog van hem expres is, terwijl bij hem zijn motoriek het hem meer in de steek laat. De schijn heb je dan tegen je.

Dus je hebt gelijk in je stelling dat Ramos niet deze specifieke blessure wilde uitlokken. Des te meer omdat hij aan de rechter arm van salah trok en draaide, allemaal in een onnaatuurlijke door Ramos gedicteerde val. Kijk ajb naar de foto waarin die val ontstaat. Kijk nr waar Ramos mee bezig is(de val), en waar Salah mee bezig is (de bal). Ik denk dat hij Salah wel ff pijn wilde doen aan zijn rechterarm / schouder.. maar dat vooral die draai en zijn gewicht de linker schouder van Salah hebben bekneld. Dus nee.. de uitkomst was niet de precieze doel van Ramos. Maar dat doet niets af aan zijn intentie om dat duel aan te gaan - niet voor de bal, maar - om net iets meer eruit te halen. Dit was wellicht misschien teveel schade, maar die risico heeft hij op de koop toe genomen. Hij nam bewust bepaalde risicos die makkelijk tot een dergelijke blessure zouden kunnen leiden. Sterker nog, ik verwonder mij hoe het komt dat Salah's rechter arm niet uit de kom is gegaan.

26 mei 2018 om 23:56

Dat was gewoon een hele slimme verdedigende actie van Ramos om Salah uit balans te halen. Het was zeker zijn intentie niet om hem te blesseren, ramos is imo een irritant ventje maar hij is geen psychopaat die bewust medespelers wilt blesseren. Wel opmerkelijk dat er geen fout voor werd gefloten.

27 mei 2018 om 00:03

Precies, Ramos moet je dat allemaal niet meer leren met zijn ervaring. Scheids had wat mij betreft een fout moeten fluiten, maar nooit een kaart.

Laten we hopen dat Salah zijn WK niet in gevaar komt. Vond hem weer erg aanwezig in deze finale en het is gewoon echt een fantastische, sympathieke voetballer. Zijn houding op het veld is echt een voorbeeld voor velen.

27 mei 2018 om 00:11

Er is een beeld aan het rondgaan op sociale media waarbij ramos een elleboog geeft aan karius, dus dat ramos niet bewust medespelers wilt blesseren is niet zo geloofwaardig zelfs als het van een atletico supporter komt 😛

27 mei 2018 om 04:09

Lamanita, check de wedstrijd van uw avatar nog eens om te zien of hij bewust spelers wilt kapotmaken of niet.. das is maar 1 voorbeeld..

26 mei 2018 om 23:58

Dit was gewoon opzet. Ramos houdt duidelijk ze arm nog vast als ze vallen en hij valt er bovenop. Dit is gewoon een smerige overtreding

27 mei 2018 om 00:57

@barca_barca
Lekker objectief ben jij. Als Ramos fout parkeert zal jij nog schreeuwen om 5 jaar cel straf.

Verder ongelukkig actie en lucky Real vnvd. Salah erbij maakt liverpool gewoon beter.

27 mei 2018 om 10:34

Ook raakt de andere arm/schouder geblesseerd dan die Ramos vast heeft..

Eerst Salah en als dat nog niet genoeg is doet Karius ook maar ‘n duit in het zakje. Geen zin of wat!? Wie zal het zeggen?? Maar die was duidelijk niet gefocust bij de wedstrijd. Misschien 10%🧐 Maar echt geen 110%. En zelfs bij die omhaal van Bale ging hij niet voluit. Als hij voluit was gegaan had hij ‘m misschien gehad. Ik zeg misschien omdat het natuurlijk een moeilijke bal voor hem was, maar zeker een prachtige bal was van Bale. Maar die zie ik zijn arm gewoon echt inhouden. Sorry hoor maar die is volgend jaar echt geen eerste keeper meer bij Liverpool. Die mag verkocht worden per direct. En als het moet verkopen met verlies. Want die zal het nooit meer goed kunnen maken daar.

27 mei 2018 om 00:07

Bij die omhaal heeft hij zelf al wel door dat hij er niet bij kan. Dat merk je als keeper wel. Ik zie ook liever dat ze wel duiken en zo dicht mogelijk bij de bal komen, wie weet tik je de bal met een vinger op de paal of lat. Maar zoals jij het nu brengt, is het net alsof hij schuld heeft aan dat doelpunt. Dat vind ik absoluut niet. Als hij hem wel zou hebben is het eerder een bonus dan dat hij er nu schuld aan heeft.

Wat betreft dat hij weg moet, dat denk ik ook. Dit vergeet hij zelf nooit meer en dit wordt hem nooit vergeven. Hij kan het best weg uit Engeland om ergens op '0' te beginnen, voor zover mogelijk.

27 mei 2018 om 04:45

Realhaters geven liever de schuld aan een ander dan dat ze Real de credits voor hun prestatie geven. De bal was al achter karius toen hij zijn handen introk. Elke mooie prestatie van Real willen ze bagataliseren. Beetje jammer voor ze dat het drie keer achter elkaar winnen van de CL niet te bagataliseren valt. Topprestatie gewoon.

BBC weet al dat het Salah het wk niet haalt en Klopp die zegt dat het twijfelachtig is en een diagnose nog moet volgen. Hmm, gek toch? BBC is naar mijn mening de laatste tijd toch ook hun reputatie aan het vergooien wat betreft het sportgedeelte hoor. En maar lullen en aannames verspreiden om maar met het nieuwtje te kunnen komen

26 mei 2018 om 23:58

Wellicht kwam de nieuws uit nadat Klopp geïnterviewd werd? Dit kan best betekenen dat Klopp ook gewoon niet op de hoogte was destijds de nieuws op BBC kwam. Die gast heeft ook veel dingen aan z'n kop momenteel, zoals welke doelman hij als vervanger voor Karius moet gaan halen~

26 mei 2018 om 23:59

Hoop dat Salah het wk gaat halen, ik gun het hem van harte. 😢 Zonder hem gaat egypte echt geen schijn van kans maken om uit die groep te komen imo. Zonder Salah lever je 80% van je offensieve dreiging in.

Off: hoe is het met Carvajal, hoop geen zware blessure. Dit gaat anders al zijn 2de gemiste toernooi op rij worden. EK2016 was ie er ook niet bij.

27 mei 2018 om 00:03

2014 ook niet als ik het goed heb. Ik heb nog niets gelezen over Dani

27 mei 2018 om 00:07

Hij zou ook mee gaan naar het WK 2014. Dus zijn 3e al heel pijnlijk voor Carvajal. Pas 15 interlands ook volgens mij.

Ramos houd bewust de arm van Salah vast tijdens het vallen, maar hij zal toch echt niet met opzet de arm van Salah willen breken. Dit zal hem toch ook niet lekker zitten.

Hoop voor Salah dat hij het WK kan spelen, dan heeft Egypte toch aanzienlijk meer kans en kunnen wij mogelijk genieten van een mooie pot voetbal.

27 mei 2018 om 00:18

Gebroken is sowieso geen WK. Jammer want hij schoot Egypte zelf naar het WK sinds lange tijd.

27 mei 2018 om 00:19

Ramos? Are you serious, die doet alles, die is gestoord.

27 mei 2018 om 00:25

Hij kan smerig zijn Evangelista maar iemand bewust blesseren doet hij totaal niet.

27 mei 2018 om 01:24

Waarom laat hij zn arm dan niet los op t moment dat ze vallen. Daar heeft hij t doel al bereikt....de aanval neutraliseren.
Maar nee. ..ramos denkt verder. Arm vast houden. Overstrekken en er boven op vallen. KNAK. Beste speler liverpoil weg en beker in de pocket

27 mei 2018 om 03:33

Oja want jij bent natuurlijk zo geniaal dat jij weet wat er in zijn hoofd omgaat! Alsof hij zo'n psychopaat is... ga lekker in een hoekje huilen ofzo, triest figuur!

27 mei 2018 om 04:49

Hoi rinus, leg mij eens uit hoe het kan dat de andere schouder geblesseerd is? Of wist Salah niet meer welke arm Ramos had vastgehouden?

27 mei 2018 om 08:06

@laurens E

Je schrijft: "ramos houd bewust de arm van Salah vast tijdens het vallen, maar hij zal toch echt niet met opzet de arm van Salah willen breken. Dit zal hem toch ook niet lekker zitten".

Waarschijnlijk geldt voor de meeste zware overtredingen dat ze niet perse bedoeld zijn om de tegenstander uit te schakelen, maar feit is dat het als gevolg daarvan wel kan gebeuren. Dat risico wordt dus bewust genomen, net zo goed als je met drank op in de auto stapt, bewust het risico neemt dat je brokken kunt veroorzaken. Deze actie geeft wat mij betreft eens temeer aan dat het hoog tijd wordt dat het veel vaker en veel zwaarder bestraft moet worden als spelers aan elkaar gaan hangen. Voetbal is een contactsport en dat moet vooral zou blijven, maar het is geen judo en dat moet de spelers eindelijk eens duidelijk gemaakt worden.

Laten we positief blijven en hopen dat er wat Farao's uit de tempels mee bidden dat hij er bij zal zijn. Van mijn part mag hij twee weken lang verwend worden in een Hamam of Massage Spa.

27 mei 2018 om 01:59

Hahahahaha.....oleeh, Salah doet niet meer mee, jongeh, die Spanjolen zouden bijna geen wereldkampioen worden door Mo Salah, Lloris de ster, Ronaldo zal getergd zijn, Messi zullen we (weer) niet zien, en die Duitsers lachen als laatste....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren