Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twee Feyenoorders oogsten lof: ‘Hij zou zeker passen bij Real Madrid’

Laatste update:

Theo Janssen denkt dat Quilindschy Hartman wel zou passen bij Real Madrid. Dat zei de oud-middenvelder woensdagavond voorafgaand aan Celtic - Feyenoord (2-1) desgevraagd bij RTL 7. Janssen is lovend over de 22-jarige linksback, terwijl Giovanni van Bronckhorst ook onder de indruk is van Quinten Timber.

“Of Hartman bij zijn droomclub Real Madrid zou passen? Hij zou daar wel passen, zeker als je kijkt naar de types die daar gespeeld hebben in het verleden”, steekt Janssen van wal. “Hartman is een aanvallende back, goed in de duels en wil heel graag naar voren. Ik vind dit wel een speler die extra kwaliteiten heeft.”

“Het is natuurlijk altijd maar de vraag of zo’n club bij jou uitkomt. Real Madrid kan iedereen kiezen, maar ik denk dat hij er zeker zou passen”, is de oud-Ajacied en -FC Twente-speler lovend.

Van Bronckhorst, eveneens te gast bij de analyse van het Champions League-duel, is ook lovend over Hartman. “Ik vind hem verdedigend ook sterk, want soms zie je spelers die aanvallend sterk zijn en verdedigend wat minder, maar hij is redelijk fel en zit kort op zijn man. Aanvallend maakt hij ook het verschil.”

De ex-trainer van Feyenoord en Rangers is ook onder de indruk van Timber, die dit seizoen vrijwel wekelijks uitblinkt bij de Rotterdammers. “Hij heeft vorig jaar een goed seizoen gehad, maar ik vind hem dit jaar echt héél goed.”

“Hij weet precies wanneer hij aan de bal moet komen, dus hij heeft echt gevoel voor ruimte. Timber is geduldig en blijft in zijn positie”, vervolgt Gio. “De laatste weken maakt hij ook gewoon hele belangrijke doelpunten.”

De oud-linksback ziet dat Timber ‘heel bepalend’ wordt met zijn doelpunten en assists. “Ik vind dat zijn ontwikkeling echt geweldig gaat. Als hij dat door kan zetten zie ik een stap die zijn broer (Jurriën Timber, red.) heeft gemaakt wel voor me”, doelt Van Bronckhorst op de transfer van de mandekker naar Arsenal.

Denk jij dat Quilindschy Hartman een stap naar Real Madrid aankan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Na de groepsfase kunnen we wel concluderen dat Hancko en Hartman als enige het CL-niveau echt aankunnen. Geertruida en Timber hebben de potentie en verder is het gewoon net te weinig op het moment.

14 december 2023 om 16:47

Beetje makkelijk. Timber is elke wedstrijd zo’n beetje de beste man geweest op het middenveld, Wieffer elke wedstrijd sterk. Die zou ik eerder noemen.

Hancko speelde nota bene tegen Lazio en Atletico zijn twee zwakste wedstrijden voor Feyenoord in anderhalf jaar tijd.

14 december 2023 om 16:49

Ik vond Wieffer ook goed in de CL en, al wil jij dit vast niet horen, speelde Zerrouki ook twee uitstekende potjes in de CL. Gimenez kreeg hoofdzakelijk te weinig steun van onze dramatische flanken en heeft nog een hoop te leren, maar die kon het niveau opzich wel aan vind ik.

14 december 2023 om 17:02

Ik vind toch altijd die voorkeuren voor spelers toch wel grappig en dat dat blijkbaar binnen supportersgroepen zo kan verschillen. Ik vind persoonlijk Wieffer echt helemaal niks, en ook in de CL echt helemaal geen indruk heeft gemaakt. Als het niveau enigszins omhoog gaat levert veel te veel in met veel te gemakkelijke passjes. Toch zie ik altijd zo veel Feyenoorders zo positief over hem zijn. Timber ben ik het dan wel weer helemaal mee eens, die is dit seizoen echt tempo van Feyenoord vanaf het midden aan het bepalen. Heerlijke voetbalstijl ook met die dribbelende versnelling van 'm .

14 december 2023 om 17:14

Ja vooral bij Wieffer is dat zo, maar neem dan gisteren als voorbeeld. Je ziet toch wel een reuzachtig verschil tussen Wieffer en Zerrouki of ook niet? Het oogt gewoon wat lomp bij em misschien, maar hij is echt extreem belangrijk, vooral ook als we de bal niet hebben. En ik weet niet wie het is hier, maar een van de Feyenoordsupporters komt altijd met zijn goeie stats, maar daar let ik nooit op moet ik bekennen.

14 december 2023 om 17:17

Ben het eens met Inke hierboven Migi. Wieffer ben ik totaal geen fan van, waar je ziet dat Timber maar inderdaad zeker ook Hartman en Hancko echt wel pareltjes zijn. Persoonlijk ook enorm fan van Geertruida al is mijn favoriet toch echt Hartman. Geweldige gozer die je echt alles gunt. Mooie toptransfer na volgend jaar kampioen worden?

14 december 2023 om 17:30

Migi. Tsja, als ik naar gisteren kijk dan veroorzaakt Zerrouki met die penal de 1-0 en Wieffer de 2-1 door gewoon totaal niet meer met zijn man mee te lopen op het laatst Nee, misschien een beetje flauw, maar ik vond het voetbal er niet per se op vooruitgaan toen Wieffer in viel. Denk zelf wel dat Feyenoorders meer letten op het verschil tussen Zerrouki en Wieffer, en ik heb daar niet specifiek scherp op gelet gisteren, maar vond Wieffer op zichzelf in ieder geval ook niet indruk maken.

14 december 2023 om 18:39

@InkeMontana
Dan vind ik, dat je er helemaal geen kijk op hebt. Wieffer speelt 1touch-voetbal, hij is een snelle denker en excelleert op de juiste momenten. Wieffer kan mee bij elke topclub. Timber doet alles geforceerd, hij speelde zijn beste wedstrijd tegen AZ en de kansen die hij daar heeft gemist tjonge, zijn rendement ligt gewoon heel laag. In potentie denk ik ook niet dat Timber meer in zich heeft dan Wieffer.

14 december 2023 om 18:55

Iemand anders betichten van er geen kijk op hebben om vervolgens de grootst mogelijke onzin neer te kalken over de middenvelder met de meeste potentie van ze allemaal.

De ironie.

14 december 2023 om 19:14

Die 1-2 is het gewoon chaos, Feyenoord stond niet klaar en het is de man van Ueda. Ik krijg bij Wieffer een heel klein beetje het idee dat ie een soort omgekeerde gunfactor heeft, want het verschil in voetbal op het middenveld met en zonder hem is echt reuzachtig, maar nog meer dan dat is hij bij balverlies de aanjager bij het druk zetten en zit ie er bovenop, iets wat gisteren ook veel te weinkg gebeurde.

14 december 2023 om 19:17

Wieffer wordt echt zo erg onderschat hier. Hij is zoveel meer dan een waterdrager. Ook niet voor niks dat Koeman hem tegen Gibraltar als 10 opstelde, terwijl hij net zo goed een aanvaller had kunnen opstellen. Wieffer is gewoon een heel complete speler voor een zes, die bij Feyenoord bij alles betrokken is. Timber is het voor mij net niet als 10, als 8 wel, maar Wieffer als 6 eist echt veel meer een hoofdrol op.

14 december 2023 om 19:39

Wieffer staat 2 in de hele CL met het aantal keren balbezit gewonnen. En dat nog terwijl hij gisteren dus niet eens basisspeler was. Die jongen doet echt veel meer goed dan veel mensen vaak opvalt. Ook is hij geëindigd met 88% pass nauwkeurigheid, dus het valt allemaal wel mee hoe slecht zijn passing is op dit niveau. En dat nog terwijl hij de meeste wedstrijden niet eens echt op zijn positie stond omdat zerrouki er vaak nog bij stond. Ook gewoon nog een assist en een goal meegepakt. Snap echt niet waarom mensen hem zo onderschatten, echt zonde. Tegen atletico thuis was hij ook 1 van de weinige die niet door het ijs zakte.

14 december 2023 om 19:57

Ramnokolombo. Dat mag, gezien je mening over Timber, neem ik jouw mening over mij ook niet zo serieus

14 december 2023 om 17:00

Je vergeet dat bijna het hele team nog nooi cl hebben gespeeld dat telt ook mee, dus geen ervaring hebben

14 december 2023 om 17:03

Hartman zou mee kunnen maar dat geldt voor meer spelers want je speelt bij Madrid met betere spelers dan ga je zelf ook beter voetballen en je krijg als verdediger minder te doen

14 december 2023 om 17:19

@crooswyker, dat zou inhouden dat een verdediger van PEC automatisch goed genoeg voor Feyenoord is?

14 december 2023 om 17:48

Nee Madrid of barca zijn geen Feyenoord. Speel je in een goed team ga je zelf ook beter spelen. Ik weet nog toen Cruijff naar Feyenoord kwam en als ik het nog kan herinneren was het zo dat pair Vermeulen moest vertrekken die top was en brard die toen slecht was kon blijvennen een topjaar had.maar op papier kom Hartman eigenlijk te kort

14 december 2023 om 17:52

Wij hebben spelers die leuk mee kunnen doen bij clubs maar geen toppers zijn

14 december 2023 om 17:02

Ik vind geertuida niks bijzonders hebben. Vind het maar een matige speler. Hartman vind ik nog te kort komen, kan wel naar het niveau toegroeien. Maar dan moet het wel veel beter dan wat hij gisteren liet zien. Hancko vind ik wel goed genoeg en timber zou ook nog wat stappen moeten maken. Maar die maakt wel de meeste indruk afgelopen maanden.

14 december 2023 om 17:55

Geert zijn niveau is minder sinds hij werd opgeroepen voor oranje. Hij loop naast zijn schoenen en denk te makkelijk.

Wat is dat toch met spelers zo snel naar de top schrijven. Hartman bij Real Madrid kom op zeg..

14 december 2023 om 16:47

Laat ze lekker toch, pas als ze daar daadwerkelijk spelen en gekocht worden door Real dan kunnen ze dat niveau waarschijnlijk aan.
Tot dan is het slechts geratel van een analist, net als alle andere spelers etc....
Jagen Brobbey en Pavlidis er vanavond twee in tegen Legia en AEK dan worden zij waarschijnlijk ook weer overal heen gekletst zo gaat dat.
'T is een beetje gekkenhuis en stotend af en toe met al die 'kenners' die wekelijks hun eerdere kennis moeten inslikken omdat er weer wat nieuws uitgekraamd moet worden.

Hele talentvolle back inderdaad die Hartman en denk zeker dat hij wel potentie heeft. Ook in de CL heeft hij zich goed staande gehouden. Maar dat Real voor hem gaat is natuurlijk heel klein. Mendy en Fran Garcia zitten er al en Real is ook bezig om Alphonso Davies te halen volgend seizoen. Ook is er natuurlijk nog een koopoptie van 8 miljoen voor Miguel Gutierrez van Girona.

14 december 2023 om 16:50

Hij is zeker talentvol. Alleen moeten we niet vergeten dat bij clubs als Real, Bayern en City ook echt de allerbeste moeten spelen. Word maar eens een van de vijf beste linksbacks van de wereld. Dat zie ik niet zo snel met Hartman gebeuren. Zeker een goede speler met stormachtige ontwikkeling. Hoop dat hij dit vast kan houden en onze vaste linksback wordt van het Nederlands elftal. Maar de absolute wereldtop vind ik wel te hoog gegrepen voor hem.

Zorg maar dat dit geen geval drenthe word

14 december 2023 om 16:48

Nee joh, echt totaal ander type persoon. Drenthe was altijd al een heel lastig geval. Bij Hartman lijkt dat alleen als je hem voor de eerste keer ziet. Dit is echt een verstandige jongen die goed omgaat met zijn carriere tot nu toe.

14 december 2023 om 16:48

Daar kan maar 1 kerel voor zorgen en dat is Hartman zelf.

Doe nou eens rustig jongens. Jemig de pemig. Ben het eens met dat hij zich ontzettend goed ontwikkelt en zich ook in de CL en in Oranje prima heeft staande gehouden, maar gewoon heel ff. Zeg gewoon iets als, als hij zo door gaat kan hij best eens in een topcompetitie eindigen en wie weet hoever hij dan komt. Laten we niet al meteen weer vergelijkingen gaan trekken met de Marcelo's van der wereld.

Overigens neig ik wel steeds meer naar het gelijk geven van Van der Vaart wat betreft onze andere Q. Zakt als enige steevast niet door het ijs in de CL. Hoop dat ie keertje mee mag met Oranje.



Ik snap toch niet zo goed waar dit op gebaseerd is dat ze wel even bij RM mee kunnen. Ajax draaide een bijna perfecte CL-campagne in 2019, en op misschien Frenkie na heeft niemand daar structureel de wereldtop aangetikt. De Ligt continu geblesseerd, Mazraoui tussen bank en basis, inconsistente Onana met flaters van jewelste en Ziyech die uiteindelijk alleen maar op de bank zat bij Chelsea. En dan wordt er verwacht dat iemand als Hartman of Timber die met Feyenoord 3e zijn geworden in een gemiddelde poule dan wel met RM mee kunnen?

Het zijn prima spelers, maar vooralsnog zie ik geen wereldtop potentie in, die ik wel bij Ajax toen zag in 2019.

14 december 2023 om 17:02

Het is eigenlijk op net zoveel gebaseerd als die steeds terugkerende dooddoener dat niemand uit het Ajax van 2019 de wereldtop heeft gehaald en dat alles wat daarna komt -en niet dat niveau haalt- bij voorbaat al gedoemd is tot alles onder de absolute top.

Want ja, als die spelers uit het Ajax van 2019 het al niet konden..

14 december 2023 om 17:06

Het mooie is ook dat Frenkie en Mazraoui het gewoon gered hebben

14 december 2023 om 17:57

Eens, dat Feyenoord nu niet door is zegt niet dat er niet 1 of 2 spelers door zouden kunnen stoten naar de top.

Dus Theo hoeven we ook niet serieus meer te nemen. Even voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat Hartman geen kwaliteiten heeft, maar om hem nu al als RM materiaal te beschouwen gaat me een beetje te ver.

Ik snap niet waarom analisten niet een realistische blik kunnen verkondigen, of ik mis het dan kan ook

14 december 2023 om 17:16

Ik denk dat ze misschien een beetje meekrijgen dat ze soundsbites moeten roepen die gebruikt kunnen worden als kop. Geen idee waarom analisten dit anders doen. Wordt ook wel met de week erger lijkt het.

14 december 2023 om 18:00

Eens, het helpt die spelers ook niet. Doe gewoon rustig aan

Volgens mij moeten we als eredivisie een beetje dimmen als je ziet hoe onze topspelers het in het buitenland hebben gedaan.

Bij dergelijke berichten lees ik het artikel nog een keer om te kijken of de analist de speler in kwestie daar nu al ziet spelen, of hem vindt passen op basis van bepaalde criteria. Het lijkt me dat Janssen nu zegt dat Hartman daar zou passen op basis van zijn type als speler, en niet dat hij hem nu al van RM-niveau vindt.

14 december 2023 om 17:39

Ik heb het op tv gezien. En in een interview zei Hartman dat Real Madrid zijn favoriete club is. En toen vroeg Humberto Tan of hij daar zou passen aan Theo Janssen. Dus hij heeft zeker niet gezegd dat hij van RM-niveau is. Alle reacties hierboven kunnen wel weer weg hahaha.

14 december 2023 om 17:44

Humberto Tan mogen ze van mij sowieso per direct van het voetbal afhalen, het gesprek blijft standaard level ‘wat gaat er door je heen als je in zo’n stadion staat?’ en gaat daar ook nooit overheen.

Zelfde met die Simon en die ene gast. Vraag me niet hoe, maar het is RTL zowaar gelukt om drie van de allerslechtste commentators voor voetbalwedstrijden te werven.

14 december 2023 om 17:57

Ja dat ben ik wel met je eens haha.

14 december 2023 om 18:39

@zanazanyan - je ziet aan Humberto dat hij echt 0,0 verstand heeft van voetbal. Waarom blijven ze hem inzetten voor die shows?

En trouwens, Emile Schelvis is ook tergend. Hoe hij de naam van Joelinton uitsprak gisteren, brrrr. Jo-Ellington. Zeer slechte kwaliteit. Niveau Leo Driessen.

Koen Weijland en Wytse van der Goot springen er wat mij betreft uit. En als commentator kan ik Sierd ook wel waarderen.

Ja ik denk dat hartman daar nog even een paar klassen beter voor moeten zijn. Sterker camavinga is 20 klassen beter.

15 december 2023 om 09:47

Is Camavinga tegenwoordig linksback?

15 december 2023 om 11:11

Gelegenheidslinkback, waar bij gezegd moet worden dat hier ook meteen zijn zwakkere punten aan het daglicht komen. Speelt anders gewoon CVM of CM, al ligt hij er nu maanden uit met een kruisbandblessure helaas.

17 december 2023 om 11:27

Gozer is helaas langdurig geblesseerd maar o zo goed.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren