Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Trio aan afgekeurde goals komt FC Twente duur te staan in Utrecht

Laatste update:

FC Utrecht heeft zondagmiddag in eigen huis een nipte overwinning geboekt op FC Twente. De Domstedelingen zagen drie treffers van de bezoekers afgekeurd worden en gingen vervolgens met de zege aan de haal dankzij een doelpunt van Sander van der Streek: 1-0. Utrecht verstevigt dankzij de overwinning de zevende plek, terwijl Twente zesde blijft.

Voor Ron Jans was er na de klinkende zege van Twente op SC Cambuur (4-0) geen reden om zijn basiself te wijzigen. Bij Utrecht startte Fabian de Keijzer onder de lat, daar eerste doelman Vasilis Barkas de afgelopen dagen al ontbrak op de training. De Tukkers vingen het duel in Stadion Galgenwaard zonder uitsupporters aan. Twente kreeg slechts vierhonderd kaarten toegewezen en eerder deze week werd dit aantal zelfs teruggebracht naar tweehonderd. Hierop werd in samenspraakt met de supportersverenigingen besloten geen uitfans mee te nemen.

Het competitieduel brandde al snel los via Mark van der Maarel, die zag hoe doelman Lars Unnerstall met de nodige moeite redding kon brengen op zijn schot. Aan de overzijde dachten de bezoekers vervolgens de score te openen, nadat Joshua Brenet de bal tegen de touwen kopte. Ricky van Wolfswinkel stond echter op een eerder moment buitenspel, waardoor scheidsrechter Dennis Higler de treffer annuleerde.

Halverwege het eerste bedrijf ging er opnieuw een streep door een Twents doelpunt. Ditmaal dacht Sem Steijn de score te openen uit een rebound, maar ontving Vaclav Cerny de bal eerder in buitenspelpositie na een gekraakt schot van Michel Vlap. Het was Utrecht dat tien minuten voor rust na een opmerkelijk moment een reuzenkans kreeg om de score te openen. Higler stond als arbiter Misidjan in de weg, waarna de thuisploeg er razendsnel uitkwam. Julio Pleguezuelo kon ternauwernood voorkomen dat Anastasios Douvikas de bal binnenwerkte.

Ook na rust wist Utrecht in eigen huis weinig uitgespeelde mogelijkheden te creëren. Twente had het betere van het spel en dacht via Van Wolfswinkel voor de derde keer op voorsprong te komen. Het doelpunt van de spits werd echter afgekeurd. Waar een tweede bal die door het thuispubliek in het veld gegooid werd in eerste instantie de reden voor het afkeuren leek, bleek Van Wolfswinkel eerder in de aanval buitenspel te staan. Tegen alle verhoudingen in greep Utrecht vervolgens de volle buit. Van der Streek ontfutselde Vlap de bal na een belabberde uittrap van Unnerstall en werkte de 1-0 binnen.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1PSV3026317881
2Feyenoord3022625472
3FC Twente3119662863
4AZ3016772455
5Ajax3113108749
6NEC30121171547
7FC Utrecht301299245
8Go Ahead Eagles3011910542
9Sparta Rotterdam3011712240
10sc Heerenveen3010614-636
11Fortuna Sittard309813-1835
12Almere City FC3171212-2033
13PEC Zwolle308814-1832
14Heracles Almelo309516-2232
15Excelsior3151115-2026
16RKC Waalwijk306618-2124
17FC Volendam304719-4419
18Vitesse304521-46-1

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

3 goals afgekeurd vanwege (terecht) buitenspel is zuur maar dan ook nog eens 1 van de spaarzame kansen van Utrecht gescoord zien worden. FIFA in real life.. seizoen van Twente begint zo wel heel zuur te worden.

16 april 2023 om 16:32

Hoe durf je rationeel en objectief te reageren!! Twente durfde zelfs niet meer buitenspel te staan uit angst teruggefloten te worden. Higler out!

16 april 2023 om 16:34

Ff zonder dollen, maar die Higler kan er echt vrij weinig van.

16 april 2023 om 16:37

Wat?
Higler is al jaren met afstand de beste slechtste scheidsrechter in Nederland. Hij is heel erg goed in het nemen van de foute beslissing.

16 april 2023 om 16:40

Klopt. Higler was echt aan beide kanten super slecht. Gaf de verkeerde kleur voordeel of een vrije trap mee, overtredingen die niet gezien werden.. Echt twijfelachtig optreden van hem. De goals waren echter terecht afgekeurd. Dat dan weer wel. Maar dat is niet Higler zn afdeling natuurlijk met de Car.

16 april 2023 om 16:33

Je staat buitenspel, omdat ze het beeld 2 sec te laat stil zetten. Kijk maar eens terug.

16 april 2023 om 16:44

Nee je staat buitenspel omdat je achter de laatste man staat.

16 april 2023 om 18:51

Sowieso bij 2 van de 3 doelpunten was de bal al van de voet vertrokken op het moment dat ze het beeld stil zetten en de lijn trekken...
Vrij twijfelachtig dus!

16 april 2023 om 16:35

Twente mocht vandaag niet winnen helaas. Higler heeft er alles aan gedaan om een hoofdrol te krijgen en deze wedstrijd dik gewonnen.

Ik werd net al als complot denker weg gezet, maar ik denk echt dat we dergelijke wedstrijden veel en veel vaker gaan zien als er geen uit publiek meer toegelaten wordt. Zie vandaag, zie de edities Ajax feyenoord en feyenoord ajax, de thuisclub krijgt zovaak voordeel dat het voor de neutrale toeschouwer een ramp is om te kijken, mits je in het stadion zit.

16 april 2023 om 21:51

Wat bedoel je precies? Als er een club vaak benadeeld wordt door de arbitrage is het Utrecht wel. Je kan toch zien dat er 3 terechte goals afgekeurd worden? Twee weken geleden werden er 3 van ons afgekeurd thuis tegen Volendam, nu toevallig 3 keer aan de gelukkige zijde van de beslissing. Vervelend maar wel terecht..

16 april 2023 om 16:59

Nog nooit een ploeg zo op hun snufferd zien gaan nadat ze haar ambities hadden uitgesproken. In de winterstop voor de titel en CL gaan, Zerrouki mocht niet weg naar een 'concurrent', en nu veroordeeld tot de play-offs van de conference league. Maar ik gun ze het allerbeste verder.

16 april 2023 om 17:15

Hey El Fenomeno, leuk dat jij ook weer reageert in een Twente Topic! Twente stond in de winterstop er goed voor dan is het toch niet zo vreemd om je ambities bij te stellen. En die laatste zin kan je beter achterwege laten.

16 april 2023 om 17:21

😂 het is je weer gelukt hoor! Je bent er maar druk mee, die provincialen!

16 april 2023 om 17:24

Mijn hemel hoe zuur kun je zijn? Twente wilt groeien als club en willen een van hun dragende spelers niet kwijt, niks mis mee, laat het los

16 april 2023 om 18:30

Doen we allemaal voor roeptoeters als jij, wij gunnen jullie dit. Leedvermaak. Zelf verzin je de helft van de ‘feiten’ even bij elkaar, maar dat zien we door de vingers…

Dat je in zo’n seizoen van je eigen club nog altijd een sport maakt om naar anderen te wijzen zegt ook genoeg. Fijne zondag.

16 april 2023 om 19:10

Nog nooit een VZ-lid zo zien provoceren. Je gunt Twente helemaal niets, je bent vooral een erg zielig mannetje.

16 april 2023 om 19:39

Ach jullie reageerde ook allemaal overdreven van jullie willen concurreren met psv en Ajax. Eindstand concurreren jullie met Sparta. Grote praatjes levert ook grote reacties!

16 april 2023 om 19:58

Mr_knowledge, ik denk dat je me met iemand anders verward. Die woorden heb ik namelijk al zo’n plus-minus 10 jaar niet meer uitgesproken. Dit stalk-gedrag vertonen is niet gezond, wat El F. doet.

16 april 2023 om 20:02

Kom op man mr knowledge jullie Rotterdammers op roepen ook al jaren te willien concurreren met Ajax en PSV. Op dit jaar na slagen jullie hier ook nog niet in..

16 april 2023 om 20:34

Wie reageerde precies overdreven Mr_knowledge? Ik ben niet eens Twente fan, maar ik heb vooral feyenoord fans (dit topic weer 2) alleen maar aangebrand en provocerend zien reageren op alles Twente en Zerrouki gerelateerd. Alsof je er niet tegen kan dat andere clubs willen groeien en ambitie hebben

16 april 2023 om 20:45

Het gaat niet om van nu, want daar is geen aanleiding voor.

Begin van het seizoen, plus halverwege seizoen. Kijk maar eens terug aub. Nu niet doen of je neus bloedt. Feyenoord was geen stap omhoog.

Feyenoord kan niet concurreren met Ajax. We zijn nu pas goed bezig en als we dit zo door kunnen blijven pakken dan kunnen we concurreren.




16 april 2023 om 20:57

Begin van het seizoen tot halverwege deed Twente prima mee, ze presteerden boven verwachting. Dan is het compleet normaal dat je je sterkhouders wilt behouden om zo hoog mogelijk te eindigen, er is niks mis met ambitie hebben en dit uitspreken. Opnieuw, laat het los, niet zo kinderachtig reageren op elk Twente topic en wees blij met het aanstaande kampioenschap van je eigen club

16 april 2023 om 22:40

Nee hoor, je gunt de club het daglicht in de ogen niet. Is ook niet erg. Bij sommigen is de afkeer richting een ander groter dan de affectie richting de eigen club. Jij bent er zo 1. Dat kan. Je lijkt niet te beseffen dat jij in dit soort artikelen diegene bent die voor lul staat. Het is best triest dat je als volwassen kerel continu dezelfde boodschap moet verkondigen. Je kunt namelijk ook gewoon objectief en inhoudelijk reageren. Ik kan je verzekeren; zo moeilijk is dat echt niet.

Meer dan verdiend gewonnen, en Utrecht hoefde niet eens op halve kracht te spelen om te winnen.... man man, wat een horror wedstrijd.

16 april 2023 om 17:29

Naar alle verwachting valt ook dit jaar Uterecht de top drie nog aan..🙈

16 april 2023 om 19:49

De wedstrijd had gestaakt moeten worden. 2 maal gooien de supporters een voorwerp op het veld. Tweemaal een bal inderdaad.

16 april 2023 om 21:54

Wat is er gegooid dan? Ik zit zelf op de Bunnikside. Weliswaar ergens bovenaan maar toch zou je het dan best goed moeten zien. Ik weet niet zeker of je serieus bent maar mocht dat zo zijn, staken we voortaan maar elke wedstrijd..

16 april 2023 om 22:08

Gewoon 2x de wedstrijdbal, dat mag gewoon.
Zonder een bal geen voetbal namelijk

Wat voelt het soms toch heerlijk om zo een wedstrijd te winnen. Zwaar onverdiend, maar uiteindelijk gaat het om de drie punten.

Van Jans mogen we niet spreken van een uitsyndroom. Kan iemand mij vertellen wat het wel is dan?

16 april 2023 om 16:33

Een gebrek aan kwaliteit.

16 april 2023 om 16:35

Een gebrek aan kansen afmaken bedoel je denk ik.

16 april 2023 om 16:36

En wat is dat? Kwaliteit.

16 april 2023 om 16:49

Ja heb je gelijk in. Een spits of 10 met meer kwaliteit scheelt een slok op een borrel.

16 april 2023 om 21:56

Mwah.. ik zat zelf op de tribune maar de eerste helft zeiden mijn vrienden en ik alleen maar tegen elkaar: “We worden helemaal zoek getikt.â€.

Pure pech met 3 (terecht) afgekeurde goals. Soms zit het mee en soms zit het tegen..

16 april 2023 om 22:14

Het zit erg vaak tegen in uitwedstrijden. Zo vaak dat het wel (gebrek aan) kwaliteit moet zijn eigenlijk.

16 april 2023 om 22:48

Dat is het ook. De ploeg incasseert weinig doelpunten, maar het scoort ook best weinig. Misidjan heeft er pas 6, Cerny heeft in combinatie met z'n assists een leuk aantal, maar Van Wolfswinkel staat ook pas op 8 doelpunten. Weliswaar ook 6 assists, maar qua doelpuntenaantal is dat gewoon te weinig voor een spits. Vlap als aanvallende middenvelder heeft slechts 1 goal en 2 assists. Bovendien komen jongens als Rots simpelweg tekort. Op de bank zit ook niet bijster veel kwaliteit nog. Da's ook niet erg kijkend naar waar de club vandaan komt, maar dat kost je punten.

16 april 2023 om 16:34

Nou ja dit heeft natuurlijk niks met het syndroom te maken. Dit is botte pech. Al is het zeker een syndroom hoor, maar hier kan je niks aan doen.

16 april 2023 om 16:40

Dit is toch wel een Twente ding. De betere zijn en toch punten verliezen.
Is niet echt iets van dit seizoen, dit zien we bijna elk jaar.

16 april 2023 om 22:44

Combinatie van factoren. Een gebrek aan kwaliteit op bepaalde posities, een bank die niet goed genoeg is om een wedstrijd te doen kantelen, misschien een psychologisch aspect en tegenstanders blijven overeind zolang het verschil te overbruggen is of als het nog gelijkstaat.

We hebben een spits die heel moeilijk scoort, een aanvallende middenvelder die uit tig schoten slechts 1 doelpunt weet te halen en twee zeer wisselvallige buitenspelers waarvan er 1 enkel kan dribbelen en eens in de 6 of 7 wedstrijden een keer een doelpunt maakt.

Tja wat moeten we er van zeggen. Uitduel syndroom . Nee vandaag gewoon overduidelijk de betere, heel veel pech met 3 terecht afgekeurde goals. Higler was met veel kleine dingetjes niet helemaal met ons eens. En ja dan Utrecht, ongeveer 1 echte kans gehad maar dat is voetbal. Ik heb weer een chagrijnige zondagavond in ieder geval, fijn weekend allemaal.

Bijzonder spel in Utrecht, voetballen met maar liefst 2 ballen! Mag ook wel worden aangepakt..

Recent door veel afgekeurde goals punten verloren, nu win je 3 (onterechte) punten door hetzelfde.

Maar man man wat speelt Utrecht nog steeds belachelijk slecht voetbal. Voor je plezier kijk je er niet meer naar

16 april 2023 om 22:03

Kan ik me voorstellen, heb er vandaag inderdaad weinig plezier aan beleefd

Nieuwe regels zijn wel lekker toegepast zo!
Tot 2x toe door supporters iets op het veld gegooid, staken ho maar...

16 april 2023 om 16:38

Oh god, zullen we elke wedstrijd dan maar staken die je niet wint? Pak je verlies, Twente had gewoon kunnen winnen tegen een matig Utrecht

16 april 2023 om 18:54

Als je zo stellig nieuwe regels uitspreekt moet je ze ook consequent uitvoeren! Pleister eraf en keihard aan de bak de regels te handhaven...Bal, aaansteker, bierbeker of opblaasbanaan, iets vanuit het vak op het veld is gewoon staken!

16 april 2023 om 21:58

Slechte verliezer.. Natuurlijk helemaal onterecht gewonnen. Desalnietemin wel erg lekker. Als je hier om wilt staken, kunnen we beter helemaal niet meer aan een wedstrijd beginnen

16 april 2023 om 22:16

Bij Nac willen 2 gebeurde er ook helemaal niks. Een paar plastic bekertjes, en alsnog gestaakt. Die inconsequentie is gewoon irritant.

16 april 2023 om 19:27

Gast het was twee keer een bal. Geen aansteker, geen vuurwerk, geen batterijen, één bal. Leuk zo tof aangeven dat er niet wordt opgetreden zonder te zeggen wat er het veld op gegooid wordt. Scoor je zo te zien likes mee. Maar om een wedstrijd te staken omdat er een voetbal het veld op gegooid wordt, levensgevaarlijk natuurlijk voor spelers. Ze zouden hem maar koppen!!!…

16 april 2023 om 19:37

Lekker bagetalliseren Henry, daardoor gaat het al jaren fout!
Laten we jou redenatie volgen ok? NAC-W2 werd gestaakt omdat er plastic bekers op het veld werden gegooid , ok heel levensgevaarlijk met grote kans op overlijden toch? Onnodig gestaakt dus als we jou volgen...
Buiten gevaar is het gewoon spelbederf door de Utrecht fans.

16 april 2023 om 19:37

Ik vind het anders gewoon spelbederf. Publiek is mijn ogen gewoon ontzettend triest hier en volgens de nieuwe regels had deze wedstrijd gewoon moeten worden stilgelegd.

Tja, mooi kut. En weer eens onnodig. Utrecht had veel hoofdblessures, veel ballen op tribunes en een schot op doel. Twente had veel kansen, veel buitenspelgoals en een 0 op het scorebord. Beetje doods wel, die Galgenwaard. Beetje rumoerig en dan op 65 minuten alles of niets gaan zingen...

Onverdiende overwinning en het publiek van Utrecht heeft zijn onsportieve kant laten zien door tweemaal bij een kansrijke aanval van Twente een extra bal in het veld te gooien, uiteraard met de hoop dat de scheidsrechter spel stil legt. Goede beslissingen van Higler om het spel door te laten gaan. Ook maar netten ophangen bij Utrecht dan?

16 april 2023 om 16:40

Als Higler de regeltjes netjes had opgevolgd had hij 2x moeten staken.

16 april 2023 om 16:47

Wees dan eerlijk en zeg dan dat je wilde staken omdat Twente niet heeft gewonnen.

16 april 2023 om 16:49

Ik vind het een bizarre regel en hiervoor hoeft van mij niet gestaakt te worden.

16 april 2023 om 18:06

En dan hadden de Utrecht fan wat ze wilden: Kans Twente voorbij. Zo werkt het natuurlijk niet.

16 april 2023 om 22:01

Lekker laten. Voetbal draait om doelpunten maken en niet om overwicht. Onverdiende overwinningen zijn de lekkerste

Voetballend was het niet best, maar fijn dat Utrecht weer een wedstrijd wint. Twente moet niet gaan zeuren over de afgekeurde goals. Alle drie compleet terrecht.

MOTM Higler. Niet omdat hij de beste was, maar puur omdat hij al 200+ wedstrijden achter elkaar een hele slechte wedstrijd fluit.

Echt een typische Twente wedstrijd. Met afstand de betere en de punten niet mee naar huis nemen. Cerny vandaag veel de bal verloren. van Wolfswinkel lijkt beter als rechtsbuiten dan als spits.

Vandaag op Zerrouki gelet. Laat maar in Enschede hoor, zo bijzonder is het niet

16 april 2023 om 16:46

Inderdaad, ik ook niet.

16 april 2023 om 17:35

Kunnen veel betere spelers halen nu de CL ook binnen is.

16 april 2023 om 18:28

Man schakel aub door naar een veel betere middenvelder ipv iedere x als Feyenoord supporter te moeten reageren. Ze staan in de rij om voor Feyrnoord te ballen.

Zwaar frustrerend middagje op deze manier. De hele wedstrijd Utrecht van de mat gespeeld, 3 afgekeurde doelpunten, een tegendoelpunt door persoonlijke fouten en een scheidsrechter die de hele wedstrijd in het voordeel van Utrecht heeft gefloten.

16 april 2023 om 16:42

Hahah hoe heeft Higler in het voordeel van Utrecht gefloten dan? Door terrecht de buitenspel goals af te keuren.

16 april 2023 om 18:56

Twijfelachtig betekent niet direct terecht...
Jij vind het terecht, ik niet
Jij bent voor Utrecht, ik voor Twente
Heel gek dat we het niet eens zijn....

16 april 2023 om 22:02

Ach.. erg lullig maar je kan er niks aan doen. Twee weken geleden werden er 3 goals van ons afgekeurd, nog twijfelachtiger dan die van Twente vandaag

Ja ik ben nu zeer gefrustreerd, maar het is weer hetzelfde verhaal in een uit wedstrijd. En wederom punten door opnieuw een veel te slappe Vlap. Hoeveel punten heeft die Vlap ons wel niet gekost dit seizoen. Wat ben ik blij dat die Ron Jans oprot bij onze FC. En maar vasthouden aan Vlap, terwijl je vandaag ook kon starten met Sadilek of Salah Edine ( en/of Brama. ) Hoop dat Jans weer snel trainer wordt van een andere club en hij zijn maatje Vlappie meeneemt.

16 april 2023 om 17:49

Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een stuk of vijf wedstrijden van Twente heb gezien dit seizoen, maar in elk van deze wedstrijden wist Vlap het voor elkaar te krijgen zo'n drie à vier gigantische kansen om zeep te helpen. Hoe kan het dat deze man überhaupt nog in de basis staat? gebrek aan beter?

16 april 2023 om 22:03

Brama is echt geen basis Twente waardig. Sallah Edinne daarintegen zeker wel..

Wat een ongelofelijke wedstrijd. 90 minuten lang de betere partij. Maarja als je dan zo'n drama arbitrage hebt.

16 april 2023 om 16:44

Tuurlijk. Vandaar ook dat Twente het uit matig doet. Het komt allemaal door de arbitrage 🙃

16 april 2023 om 17:43

Niet de arbitrage, je hebt gewoon pech dat je van een ongelofelijke matige club verliest. Gewoon balen, maar dat hoort bij het spelletje.

16 april 2023 om 22:01

🤣🤣🤣🤣 zuur vriendje, die matige club staat maar 5 puntjes achter jullie. Wat zegt dat over je eigen club?

Erg zuut want onverdiend , ik vond Twente goed spelen maar geen punten. Gewoon doorgaan kan nog alle kanten op

Twente komt er wel. Play-offs zijn in die zin oneerlijk. 4e eindigen en eruit geknikkerd worden voor europees voetbal door een ploeg die 8e geeindigd is en even boven zichzelf uitstgijgd.

Dat ze bij Twente slechte verliezers zijn weten we maar soms slaan ze wel heel erg door.
De afgekeurde goals zijn schijnbaar terecht(al heb ik mijn twijfel over de 2de) maar het gezeik over Higler vindt ik een beetje huilie huilie.

Al vond ik hem twijfelachtig fluiten, het was naar beide kanten toe. dus is het verlies niet zijn schuld.
Maar als je als Twente zijde zoveel beter voetbalt dan Utrecht hoe kom je dan aan zo weinig kansen?

Dit Twente heeft vandaag(gelukkig) te weinig afgedwongen.
Maar goed dat is mijn mening.

16 april 2023 om 18:49

Bij Twente zijn geen slechtere verliezers dan bij andere clubs lijkt mij. Dit Twente verdiende om te winnen, dus je laatste zinnen zijn volstrekte onzin. Maar goed dat is mijn mening.

16 april 2023 om 19:07

voetballend verdiende ze te winnen maar buiten de afgekeurde goals hebben zo gewoon weinig afgedwongen.
Toch??
dus weet niet wat volstrekte onzin is?

16 april 2023 om 19:27

Ik heb toch zeker 3/4 prima doelpogingen gezien die konden resulteren in een doelpunt. Utrecht maakt van een halve kans een doelpunt, mede mogelijk gemaakt door Unnerstall.

16 april 2023 om 22:04

Doelpogingen moeten ook gewoon afgemaakt worden om er iets aan te hebben....

16 april 2023 om 22:06

Ja en in de eerste helft krijgt Utrecht ook 2 grote kansen.. Twente zeker de betere maar met voetbal moet je meer scoren en niet meer kansen krijgen

Het was wel echt vreselijk saai!
En stiekem nog zo koud brr!

In de playoffs kan het weer utr twe worden toch?
Hopelijk met publiek, het is nu zo doods

Goed dit kan gebeuren
Twente gewoon goed gevoetbald en pech gehad Hebben er alles aan gedaan
Die 3 afgekeurde goals waren zuur
Soms verdien je onterecht

vz leer nu eens van je fouten en geef geen onjuiste info
Twente kreeg eerst van de lokale 3 200 kaarten(mijn inziens teveel) maar het lukte fc Utrecht om er 400 ervan te maken mits ze zouden instemmen met een verplichte combi met identiteit . dit wilde Twente niet dus zei de lokale driehoek helaas pindakaas.

Dus waarom is Utrecht nu ineens de gebeten hond??
Twente heeft zelf via een misselijke streek Utrecht geweigerd dus mogen ze blij zijn dat de Burgemeester van Utrecht hun nog wat geeft en niet naar haar eigen club kijkt.

Grappig eigenlijk dat de nationale bond hier steeds weg kijkt.

maar goed dat is mijn mening.

16 april 2023 om 21:56

Dit is onzin. Er waren in het begin veel meer kaarten beschikbaar, deze waren al verkocht aan alle supportersvereniging, en toen werd opeens besloten dat er nog maar 200 mensen welkom waren. Dan zouden al die verenigingen dus tegen een groot deel moeten zeggen 'jullie hebben pech'. Uit solidariteit is daarom besloten dat dan maar niemand gaat.

16 april 2023 om 22:08

200 is nog steeds meer dan 0.. Wat mij betreft hang je in elk uitvak gewoon netten, kan er ook niks gegooid worden. Awaydays are the best days

16 april 2023 om 22:08

Wil je ook nog even reageren op het stukje van jajowi over dat Twente Utrecht supporters wist te weigeren anders?

17 april 2023 om 01:13

Ik weet echt niet waar jij die wijsheid vandaan heb maar hoor het graag.
Het is aan Utrecht te danken dat er 400 kaarten beschikbaar waren ipv 200.
Maar je kan natuurlijk ook een club zwart blijven maken.

Zelfs onze Burgenmeester wou jullie tegenmoet komen(ipv haar eigen inwoners) maar niets is te goed voor jullie.

Misschien maar nooit uitsupporters toelaten?
scheelt heel wat gezeik.

maar goed dat is mijn mening.

17 april 2023 om 07:24

Na wat er vorig seizoen allemaal vanuit het Utrecht vak naar beneden kwam snap ik dat die supporters een jaartje niet welkom waren (onder andere bekers pis). En ik maak Utrecht niet zwart. Waar de beslissing precies vandaan kwam weet ik niet namelijk, maar feit is dat er eerst een hele hoop meer tickets aan Twentefans zijn verkocht dan er uiteindelijk welkom waren in het stadion.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren