Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Tottenham volgt voorbeeld Liverpool en meldt zich voor Suárez'

Laatste update:

De supporters van Ajax lijken steeds meer rekening te moeten gaan houden met een winters vertrek van Luis Suárez. Maandagochtend werd al bekend dat Liverpool zich dit weekend in Amsterdam heeft gemeld en volgens NUSport heeft Tottenham Hotspur dit voorbeeld gevolgd. De Londense club meldde zich volgens het weekblad maandag bij Ajax om uit te vissen wat de transferprijs is van de Uruguayaan.

/

Wat de Amsterdammers willen hebben voor Suárez, is momenteel niet duidelijk. In ieder geval is de vraagprijs van afgelopen zomer (dertig miljoen euro) een stuk omlaag gegaan; Suárez speelde in de eerste seizoenshelft niet altijd even goed en beet bovendien PSV’er Otman Bakkal in de hals. Dit kwam hem op een fikse schorsing te staan, waardoor hij pas in februari weer mag spelen.

Grote vraag is of de 23-jarige Suárez dan nog voor Ajax speelt. Tottenham is na Liverpool de tweede Engelse club die serieuze interesse heeft getoond in de aanvaller, die in 110 competitiewedstrijden voor de Amsterdammers liefst 81 keer wist te scoren. Voordat Tottenham kan handelen moet er eerst een spits vertrekken, maar Harry Redknapp verwacht Robbie Keane nog deze week uit te zwaaien.

Tottenham Hotspur zou een mooie club zijn voor Luis Suárez

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat moeten ze ermee? Bale, Lennon, Van der Vaart, Modric, Defoe.. Wie gaan ze opofferen?

17 januari 2011 om 23:56

vergelijk je nu echt bale als linkermiddenvelder met suarez als aanvaller die vaak rechts speelt?

18 januari 2011 om 00:07

Modric en Van der Vaart hebben ook weinig te maken met de positie van Suarez. En Lennon schopt hij zo uit de basis, die is niet meer zo'n talent als een aantal jaar geleden.

Ik vind bij Suarez meer het Spaanse voetbal passen, maar bij een aanvallend spelende ploeg als Tottenham zie ik hem best slagen. Ik vind hem beter (op dit moment) bij Tottenham passen als Liverpool.

18 januari 2011 om 00:19

Het gaat mij er niet om dat ze op de zelfde positie spelen, het gaat mij erom dat ze allemaal aanvallend ingestelde spelers zijn. Je moet er één van hen uithalen om de balans in het team juist te houden. Dan ga je niet je CVM eruit halen om er een extra aanvallende speler in te zetten.

18 januari 2011 om 02:08

@chivas_mx
Juist van alle namen die hij noemt is bale nog de meest directe concurrent, het is algemeen bekend dat suarez het liefst vanaf links speelt en dat bale een links speelt lijkt me ook overduidelijk, bale bestrijk miss iets meer de gehele flank, maar ik neem aan dat je geen linker verdediger met een linkermiddenvelder en een linker aanvaller speelt. Dan heeft iedereen een paar meter voor zich langs die lijn..
Maar het lijkt me niet voor de hand liggen dat bale uit de basis wordt gezet en dat suarez voor de bank wordt gehaald dus hij zal wel of rechts of in een ander systeem gaan spelen.

18 januari 2011 om 14:03

Uh.. Modric en Van der Vaart hebben er weining mee te maken volgens mij heb jij Tottenham nog nooit zien spelen,
V/D Vaart staat net in de spits samen met defoe, pavlychenko of crouch.
Rechtsmidden speelt Lennon en dat is wel degelijk een talent en wat bedoel je met een aantal jaar geleden 2,3 ? want hij is pas 23.
Linksmidden speelt Bale, hij speelt zowieso.

Bij Tottenham zitten elke week drie spitsen van gemiddeld 15 miljoen op de bank. Waarom nog een speler?

18 januari 2011 om 01:24

je hebt gelijk, iedereen heeft het nu, weliswaar terecht, altijd over City, maar the Spurs kopen er ook op los. Die weten gewoon de helft van de tijd niet wat ze willen, zoals met Keane. Eerst verkopen aan Liverpool, daarna weer terughalen voor meer dan hij gegaan is en nu mag die weer weg.

Suarez aan de andere kant zou wel een versterking zijn voor Tottenham. Toch een individualist, en aangezien Tottenham het toch moet hebben van individuele ingevingen van klasse, vanwege het gebrek aan tactische kennis van Redknapp, zou hij het daar kunnen maken. Beter voor hem ook om daar heen t gaan dan naar Liverpool. Tottenham zit in de weg naar boven, ligt er toch wat minder druk op, want het is nooit ideaal om in de winterstop te komen. Denk ook dat op dit moment niet veel betere clubs gaan komen voor Suarez. Hij kan slagen in Engeland als die maar het vallen en de irritante beweginkjes achterwege laat want daar zijn ze in Engeland niet van gedient.

18 januari 2011 om 08:13

Jullie hebben wel gelijk, Suarez is totaal overbodig bij Tottenham. Alleen Ananda, Tottenham heeft Keane verkocht, en daarna voor mínder teruggekocht dan dat ze hem hadden verkocht.

Ik vind dat hij overbodig is bij Tottenham, ze hebben Defoe, Pavluychenko, Crouch voor de punt in de spits. Dan speelt van der Vaart erachter en dan een 4-mans middenveld.

Het zou beter zijn voor de Spurs om misschien in een nieuwe centrale verdediger te investeren, Cahill of misschien zelfs wel Vertonghen.

18 januari 2011 om 14:05

Hoezo weinig tactische kennis van Redknapp, leg me dat eens uit?

nou uitspelen als ze hem beide willen. 20 mln + clausules dus kan oplopen tot 27.5, prima deal. suarez hoeft niet weg, tenzij hij zelf perse weg wil, maar dat valt volgens mij nog wel mee. jammer dat liverpool dit soort paniek aankopen gaat doen.

17 januari 2011 om 23:59

Geloof mij maar, er zit geen paniek achter. Liverpool is sinds oktober bezig met het identificeren van potentiële transfers voor Januari. Als ze nu inderdaad Suarez proberen te kopen is dit niet uit paniek, maar als onderdeel van een strategie. Ik vermoed dan ook dat Liverpool gewoon een maximum heeft waar ze niet overheen zal gaan, uitmelken tot het gaatje kan Ajax vergeten dus.

18 januari 2011 om 01:26

Ach kijk wat Liverpool de afgelopen jaren allemaal heeft binnen gehaald, zou er niet op gerust zijn als Liverpoolsupporter. Maar Suarez zou i.t.t. 90% van de Liverpool aankopen een versterking zijn.

18 januari 2011 om 08:27

@ananda

Je vergeet alleen dat de mensen die de overbodige spelers halen niet meer aan Liverpool verbonden zijn. Ik vertrouw op Damien en Kenny en denk dat alleen maar spelers gehaald zullen worden indien het echt direct versterkingen zijn.

18 januari 2011 om 00:02

Waarom noem je een topaankoop een paniekaankoop?
Suarez is een topspeler, die zeker op dit moment een meer dan toegevoegde waarde is voor liverpool!

Kijk dit zie ik liever dan dat hij naar Liverpool gaat! Op naar de top Tottenham!

Waarsch. betekent dit het einde van Pavlu of Keane! Lennon zal mogelijk ook andere rol krijgen!

18 januari 2011 om 00:05

Keane sowieso, want die gaat naar Birmingham.

18 januari 2011 om 00:12

@ Hanguh

Dus Liverpool is door 1 klote sezoens helft meteen geen top meer? haha jij hebt echt geen verstand
alsof the spurs door 1goed seizoen top is

18 januari 2011 om 00:24

je hebt gelijk gezien het wel en niet top.
maar als je op basis van nu kijkt kan je beter naar tottenham gaan.
Het is altijd gemakkelijker starten in een ploeg die goed draait. Als bijvoorbeeld een ploeg als liverpool nu. Die stroef draaien, en nog onvoldoende punten heeft.

De historie van Liverpool is zeker groter. Maar als je kijkt naar de drukte die er binnen een club is en naar de tactiek hoe de ploegen nu spelen. Dan zou je logischerwijs toch voor tottenham.

Al hoewel ik denk dat hij bij liverpool meer kans op spelen maakt, en ik denk dat hij daar van meer toegevoegde waarde is dan bij tottenham.
Maar ik ben benieuwd wat suarez gaat doen!

18 januari 2011 om 01:28

na je kan niet ontkennen dat the Spurs in de lift zitten en Liverpool de omgekeerde weg bewandelt, denk meer dat ie het zo bedoelt.

18 januari 2011 om 21:46

Jij kan blijkbaar niet lezen? Waar zie je dat ik ook maar enige opmerking over Liverpool maak? haha jij hebt echt geen verstand

Er staat namelijk; Op naar de top Tottenham!

Dat betekend in het Nederlands dat top gelinkt is aan Tottenham, er is geen betrekking tot Liverpool ik spreek alleen een voorkeur uit in club voor Suarez.

Het begint zo langzamerhand een soap te worden en niemand die echt weet wat er gebeurt. Volgens sommige bronnen is de deal met Liverpool al rond, volgens anderen komen ze morgen terug met een nieuw bod en volgens Nu.nl komen Spurs er nu ook bij. Het zal me benieuwen, hier gaan we nog meer van horen.

18 januari 2011 om 00:00

jouw reactie is ook gewoon uit de lucht gegrepen hoor, vermeld die bronnen dan waar je het overhebt! ik heb namelijk nog nergens gelezen of gehoord dat de deal al rond is met liverpool..

18 januari 2011 om 00:02

Het is helemaal niet uit de lucht gegrepen, kijk maar rond op twitter en je vindt heel veel geruchten. Echt betrouwbaar? Nee, natuurlijk niet maar dat zij ik ook niet. Ik zei juist dat niemand echt weet wat er speelt.

18 januari 2011 om 01:02

Klopt, volgens berichten tekent Suarez morgen een contract bij Liverpool. Na zware onderhandelingen zijn de clubs op een akkoord gekomen. Transfergeld: £18 million plus £6 million in clausulus. Wat dus totaal op een bedrag van £24 mil is, omgerekend ongeveer 28 mil euro.

Ik ga suarez echt missen als hij weggaat, maar voor dit bedrag kan je het niet weigeren (als Suarez zelf ook weg wilt)

Mensen die me niet geloven, morgen horen jullie het wel!

18 januari 2011 om 01:30

zei bedoel je. Op wiens twitter kijk jij dan? die van Babel? inderdaad niet echt een betrouwbare bron, mar goed dat geef je zelf al aan.

18 januari 2011 om 01:31

waar haal je deze info vandaan dan? miss handig om dat er ff bij te vermelden, denk dat VZ het ook wel geplaatst had als dat via berichten al naar buiten was gekomen. maar we zullen het horen.

Gezien zijn gemiddelde, zijn leeftijd en zijn gedrevenheid zou je zeker 20 + kunnen vragen.. Hij heeft minstens zo'n succesvol WK gespeeld als Sanchez, alleen heeft Suarez het bijtincident gehad en natuurlijk speelt hij in een mindere competitie. Maar zijn gemiddelde liegt er niet om (te bedenken dat hij ook als vleugelspeler heeft gespeeld, net als Sanchez!)
Nee, 20 a 22 miljoen zou een mooi bedrag zijn. Laat Inter en Chelsea maar anderhalf keer zo veel betalen!

Nou, voor maar 15 miljoen euro te koop volgens de ''kenners''.

Ik vind dat Ajax hem ten alle tijden moet behouden, tenzij ze een goede vervanger op het oog hebben.

18 januari 2011 om 00:01

Voor de meeste zal het onderstaande bericht als sarcastisch opgevat worden, wat ik ook kan begrijpen, maar:

Wij hebben al de opvolger in huis, ik ben overtuigd van Micky! Hij gaat vlammen op het moment dat luis weggaat.

18 januari 2011 om 00:19

Ja, leuk. Want ''mickey'' gaat er echt geen 25 inleggen in één seizoen. Qua voetballer ben ik wel gecharmeerd van hem, maar ik vind het geen goede opvolger van Suárez.

18 januari 2011 om 00:39

ik snap jou.

ben er ook al tijden van overtuigd dat micky in de schaduw leeft van de 'grote' spelers bij ajax. ik zou het jammer vinden als suarez weggaat, maar dat moet een keer.. en ik denk ook echt dat micky dan gaat vlammen. Dat gevoel heb ik al tijden en je ziet dat hij toch steeds meer terugkomt in zn oude vorm.

laten we het hopen :D

Redknapp wil wel iedere speler hebben die ook maar iets toevoegd aan zijn selectie. Maar ik vraag me af waarvoor ze hem halen. Want op de vleugels maakt hij geen kans met Lennon en Bale. Dan moet hij het uit gaan vechten met Pavluchenko Defoe en Crouch. Ik vraag me af of de Engelse competiei wel goed voor die jonge is.

Slecht nieuws dit, net voor het slapen gaan!
Het lijkt er nu toch echt op alsof Suarez al vóór de zomer weggaat. Het enige voordeel zou misschien zijn, als Liverpool en Tottenham hem echt graag willen, dat de transfersom wat hoger wordt.

Tottenham meldt zich echt voor iedereen ofzo...jeez! Iedere VZ artikel over een evt. transfer is Tottenham erbij. Haha rare gozers.

Ik hoop liever dat Suarez naar Liverpool gaat.

Redknapp heeft al gezegd dat hij en Levi niet voor Suarez gaan. Waarom zo'n broodje aap verhaal dan toch als groot nieuws gebracht wordt is mij een raadsel..

18 januari 2011 om 00:04

Dat komt omdat Redknapp niet altijd de waarheid spreekt bij zulke vragen, net zoals alle trainers. Openbaar zeggen dat je een bepaalde speler wilt kopen zal de prijs alleen maar doen stijgen en dat wilt Tottenham natuurlijk niet.

Sportief gezien kan Suarez beter naar Spurs gaan. Een leuk verfrissend team en die wel erg leuk draait. Ik denk dat Liverpool niet al te goede keus is, gewoon omdat Liverpool al een lange tijd slecht speelt. En ik zie daar niet op korte termijn verandering in. Liverpool moet gewoon weer opnieuw beginnen en ik vind Andre Villa-boas als een man die Liverpool weer kan opbouwen.

Iedere spits met een fatsoenlijke techniek zou Crouch zo uit de basis spelen dus waarom Suarez ook niet? Hij zou optimaal renderen met spelers als Modric en Van De Vaart achter zich.

Goede zaak voor Ajax dat Tottenham zich meldt. Laat de clubs maar tegenelkaar opbieden, misschien kunnen ze 20+ voor deze topspeler vangen. Hopelijk verschijnt Man City of Real binnenkort ten tonele...

Als ik hem was dan zou ik naar Liverpool gaan. Samen met Torres voorin erge duo! Zo'n speler als Suarez heeft Torres wel nodig.

Zou een groot verlies zijn voor Ajax, maar uiteindelijke denk ik dat ze met de juiste versterkingen er wel beter op kunnen worden. Met nu twee clubs die concreet zijn moet je zeker wel 20 miljoen kunnen vangen. Als je de helft weer kan herinvesteren kan je zo twee of drie gerichte versterkingen halen die je als team beter een stuk beter maken, een linksback, fysiek sterke voetballende middenvelder en een spits die als aanspeelpunt kan fungeren en heb je al een behoorlijk elftal.

Lijkt mij zeer nuttige voetballer voor Spurs. Crouch hebben ze toch meer voor het betere forceerwerk. Defoe scoort onvoldoende en Pavlu is nuttig, maar niet meer dan dat. Suarez heeft weer andere kwaliteiten. Met van der Vaart er achter zou het een interessant duo kunnen worden. Nu Pienaar er nog bij en dan een fatsoenlijke centrale verdediger en deze ploeg doet dit jaar mee voor een plek bij de eerste vier en daarna...

18 januari 2011 om 02:20

Dus je zou in de spits Suarez zetten, met daarachter van der vaart En waar zou pienaar dan komen te spelen?

18 januari 2011 om 08:53

Pienaar is een goede back-up voor Modric, die overigens ook nog steeds in de belangstelling staat van Chelsea. Met de komst van Pienaar zou Modrci wel eens naar Chelsea kunnen verkassen. Hoewel ik moet zeggen dat Spurs dan wel aan kwaliteit zouden inboeten.

18 januari 2011 om 15:52

Ja, en ik las ook al dat ze dan een backup voor Lennon hebben, dus het zou wel een logische aankoop zijn.

Wat heeft Tottenham aan Suarez? Hij mag nieteens Champions League spelen aangezien hij er al voor Ajax uit kwam. Ze hebben al genoeg spitsen in Londen.

Nee! Hij moet blijven bij Ajax en weer in vorm komen en dan verkopen.
Zo is Ajax blij met het kampioenschap en kan het Suarez verkopen voor 22miljoen en heeft Suarez een lekkere transfer te pakken.

Ik denk dat ajax het geld dat Suarez oplevert moet investeren in een echte nummer negen. Buitenspelers lopen er genoeg op de toekomst.

Mijn kandidaten:
Lacina Traore
Eren Derdiyok
Ruud Booymans

Wat denken jullie?

18 januari 2011 om 00:18

Ik denk dat Ajax dat geld beter kan gebruiken om de schuld wat te verlagen..
Ik zie de Boer echt niet zo gouw nog nieuwe spelers halen dit seizoen, talenten zat dacht ik zo.

18 januari 2011 om 01:19

Ik denk dat jij je eens meer in Ajax moet verdiepen. Ajax heeft geen schuld!!!

18 januari 2011 om 03:21

om nog eens een keer aan iedereen duidelijk te maken, ajax heeft inderdaad geen schuld, ze hebben nog een eigen vermogen van 50 miljoen en bovendien staat suarez voor 7-9 miljoen op de lijst.

on: 20 miljoen zou een leuk bedrag zijn, maar denk niet dat ze dat voor suarez geven op dit moment, hij mag namelijk geen championsleuge-europaleuge meer spelen dit seizoen, dus hoop ik dat hij nog een half jaartje blijft. Hij gaat echt wel vlammen de tweede seizoenshelft. Kunnen ze van de zomer weer naar die 30 miljoen toe, wat ajax voor hem wilde hebben. Al lijkt me dat ook wel weer een beetje overdreven, maar hoop doet leven. Haal dan Bas Dost maar weg bij heerenveen, die heeft het daar toch niet naar zijn en denk dat het voor ajax een bruikbare nr 9 kan zijn.

18 januari 2011 om 14:42

Geen schulden mss nee, maar als je zo veel verlies maakt ga je mij niet vertellen dat het verantwoord beleid is als je 15/20 miljoen vangt voor Suarez, je dat direct gaat investeren in een nieuwe (dure) speler. Terwijl je in de jeugd talenten zat hebt lopen en ook nog El Hamdaoui (die ook voor veel geld is gehaald).
Of heb ik dat mis??

En over Dost.. Ajax zal dan toch wel in de buidel moeten tasten want H'veen laat hem echt niet maarzo gaan.

18 januari 2011 om 00:22

Traore en Derdiyok zou ik voorstander van zijn, Boymans is wel een goede spits bij VVV maar kweet niet of het wat voor Ajax is.

Traore is van dezen dan mijn favoriet, boomlange sterke spits die bij Cluj een goede indruk heeft achtergelaten in Cl

Ik denk dat hij ook minder zal kosten dan Derdiyok

Edit; ik lees net een reactie boven me waar ik toch even op wil reageren.
@ Hommelte en alle mensen die het wel eens roepen op VZ,
Ajax heeft geen schuld!! Dus die kan je ook niet verlagen als die er niet is,

18 januari 2011 om 00:22

Lacina Traoré, meest onderschatte talent in Europa. Past moeiteloos in het rijtje Lukaku, Neymar etc. Hij is gewoon een heel groot talent (letterlijk) en past wel bij Ajax. Een goed aanspeelpunt en iemand die zelf ook het doel weet te vinden. Ik ben er wel fan van.

18 januari 2011 om 00:34

Ik zie Traoré ook graag komen. Een sterke spits met body en ook een goed loopvermogen! De nummer 9 die ajax nu mist. En met Dario erachter,, kan het zeker goed komen. Booymans moet zich maar eerst bij een subtopper bewijzen zoals AZ. En suarez bij Liverpool zou niet verkeerd zijn met 2 spaans sprekende spitsen. Als ze dan nog een echte verdediger halen daar gaat het nog wat worden! Alleen dat betekent wel dat hij een jaar niet Europees speelt!

18 januari 2011 om 00:39

Derdiyok, wat een grappemaker ben jij. Die gaat echt niet van Leverkusen naar Ajax. Boymans komt tekort. Traore is de enige serieuze optie uit je lijstje.

18 januari 2011 om 00:53

Met Kiessling en Helmes heeft Leverkusen twee betere spitsen dus dat kan daar maar zo eens bankzitten worden voor hem.

18 januari 2011 om 02:19

Boymans???? Alsjeblieft zeg.....

Traoré zou wel een goeie zijn. Beetje een type Kanu.

Als ik hem was zou ik naar Liverpool gaan. Spurs hebben al een degelijke voorhoede met Defoe Crouch en Pavlyuchenko. Bij Liverpool hebben ze Torres, N'gog en Babel. Ik denk toch dat Suarez bij Liverpool meer aan spelen toe zou komen.
Samen met Torres en Gerrard daar achter toch wel een goed trio lijkt mij zo.
Spurs willen iedereen wel kopen maar als ik Redknapp was zou ik mijn prioriteit maar leggen op de verdediging want aanvallende inpulsen hebben ze genoeg met vdv bale, defoe, modric enzo.

18 januari 2011 om 12:06

Bij Liverpool loopt te weinig kwaliteit....torres is mits in vorm natuurlijk top, hetzelfde gaat op voor Gerrard en Kuyt...maar wie is daar nu verder nog van potentiele wereldklasse? het kan natuurlijk dat zij gaan bouwen aan een nieuw team en dan zou het een goede ploeg kunnen zijn voor Suarez...maar verder? neen, dan maar de Spurs...daar kan hij wel een plaatsje bemachtigen want ik schat Suarez toch wel wat hoger in dan Defoe en Crouch...zeker als hij zich snel kan aanpassen...

@ chuchu

Ik zal ook in eerste instantie de schulden verlagen,
maar als 1 in het systeem past kan het bas dost zijn.
Groot en sterk, en kan een bal super vasthouden

18 januari 2011 om 00:31

De schulden verlagen? Heb ik iets gemist? Ajax heeft verlies geleden maar dit betekent niet automatisch dat ze een schuld hebben uitstaan. Ik ben het overigens wel met je eens dat er een spits gekocht moet worden indien Suarez vertrekt.

tottenham kan veel beter een aanspeelpunt in de punt zetten,
hoeveel beweeglijke spelers willen ze in het team zetten?

verkoop hem aan liverpool Torres gaat vast ook al weg
Defoe is nu de eerste keus voor tottenham hotspurs

Dit is alleen maar beter voor Ajax.
2 Clubs die Suarez willen, de hoogste bieder mag natuurlijk met hem gaan praten.
Persoonlijk lijkt het me voor Suarez beter om voor Liverpool te kiezen, naast torres in de aanval lijkt me een leuk duo.
Bij Tottenham zie ik hem ook niet zo snel iemand uit de basis spelen, die spelers die daar in de basis staan zijn allemaal spelers die zich al bewezen hebben.
Je kan hem natuurlijk op de plek van Lennon zetten, maar Suarez is een speler die vaak naar binnen trekt waardoor het daar nog drukker wordt.

18 januari 2011 om 02:06

Tja, mss is dit ook een verhaal dat Ajax zelf op markt brengt zodat men iedereen wilt laten denken dat er eigenlijk 2 bieders zijn. Laatst zei Redknapp dat ze helemaal geen aanvaller nodig hadden.

Geweldig nieuws. Een van de meest onsportieve spelers van de eredivisie gaat weg. Bovendien kan Ajax de slechte financiële situatie verbeteren. Win-win situatie!

18 januari 2011 om 07:27

als onsportieve spelers weg moeten dan hadden er wel meer spelers nooit het veld op gemogen met name een aantal portugezen maar dat ter zijde.
daarnaast is de financiële situatie niet zo slecht, want ze hebben nog een goed eigenvermogen en de grootste kostenpost, salarissen, gaat al erg naar beneden in de komende 8 maanden dus niks om je zorgen over maken.

18 januari 2011 om 13:57

Ik zeg ook niet dat onsportieve spelers allemaal weg moeten. Maar dat deze onsportieve speler vertrekt vind ik goed voor het aanzien van de Nederlandse Eredivisie.

Bovendien is de financiële situatie van Ajax wel zorgelijk. Ze zitten niet voor niets in categorie 2. Als ze verder gaan met wanbeleid (veel meer uitgeven, dan er binnenkomt) dan is het resterende eigen vermogen over 2 jaar ook weg.

Goed voor Ajax hoop dat Liverpool en Tottenham elkaar overbieden zodat het de verkoopprijs naar boven drijft. Hoop toch echt dat hij voor 20 mil of meer weg gaat voor minder zou ik het zonde vinden.

ik zou hem graag naar l'pool willen zien vertrekken aangezien ze juist minder draaien val je juist op als je met mooie-loop/acties de andere weer op hun eigen level kan krijgen aangezien ik dat vooral al tijd mis bewegelijke flankspeler met goede acties, goed schot en scoringsvermogen ik zou dat weleens willen zien: aanval Li Suarez Sp Torres en Re Kuyt.

ik vind liverpool toch een mooiere club en een grotere club in alles..
Samen met torres en kuyt heb je toch echt een top aanval..

Zonder suarez en misschien Mounir zal de aanval van ajax veel minder zijn en moet er een versterking komen..
Je levert gewoon al je doelpunten in en een siem de jong of sulejmani zal de kar niet kunnen trekken tegen een anderlecht b.v

Ik ben benieuwd. Het gerucht op Twitter gaat al dat het om een bedrag gaat van 18 miljoen pond 6 miljoen pond in clausules. Daarnaast wilt Liverpool ook nog Young hebben. Contract wordt vandaag nog getekend. Ben benieuwd. Zal wel een verlies worden voor Ajax en zijn fans. :-( nog een sterspeler in de Eredivisie weg na Afellay.

Vind op de één of andere manier Suarez qua spel beter bij Liverpool passen. Maar beide clubs zouden natuurlijk een vooruitgang voor hem zijn. Alleen al om in PL te spelen is 10x beter dan eredivisie. Als ik soms zap van sport1 naar eredivisie live lijkt het wel of iemand op slowmotion heeft gedrukt.

18 januari 2011 om 09:24

Tja maar je weet niet zeker of je met Liverpool volgend jaar nog PL speelt. Die kunnen zomaar degraderen in Engeland. Europees voetbal halen ze ook niet meer...

18 januari 2011 om 09:40

Sowieso is elke week spelen bij Liverpool en trainen met spelers als Torres en Gerard beter dan met alle respect spelen tegen Willem II en trainen met Jeroen Verhoeven. Europees voetbal kunnen ze echt nog wel halen, en als ze dat dit jaar niet halen en zich nu in de winterperiode en zomer versterken met een paar goede spelers, doen ze volgend jaar gewoon weer mee om de bovenste plekken, misschien nog niet voor het kampioenschap, maar dan halen ze sowieso Europees voetbal.

Ook kan hij bij Liverpool bewijzen dat hij klaar is voor een nog betere ploeg en zo dan alsnog die stap maken.

wat een heerlijke aanval wordt het dan voor de liverpool fans, 2 man voorin met Suarez en Torres. Achter hun maxi, gerard en kuyt. Nu nog een goede verdediger en hoop als Ajacied dat ze niet voor Vertonghen kiezen, maar mocht ik Liverpool scout zijn had ik die al lang op mijn lijstje staan. Met enkele van deze gerichte aankopen doen ze gewoon weer mee om Europees voetbal!

18 januari 2011 om 02:04

Tja, Liverpool speelt vaak met 1 spits en 2 vleugelspelers. Het probleem is dan ook dat ze geen echte vleugelspelers zoals Nani, Walcott, Valencia, Malouda, Lennon, Bale, ... hebben. Met Kuyt en Maxi op de flanken zijt ge heel beperkt. Ik denk dat ze Suarez op rechts gaan laten spelen, met het oog dat indien het nodig is, hij ook als 2de spits gebruikt kan worden.

Tja, het is maar de vraag of Suarez naar beide teams moet gaan om succesvol te zijn. Zelfs Torres is niet goed op dit moment bij Liverpool en een onervaren Suarez (op vlak van grote competitie) erlangs met hoge verwachtingen (zal waarschijnlijk toch genoeg moeten opleveren), zal alles uit de kan moeten halen om te slagen bij Liverpool.

Plus het feit dat Liverpool ook geen goed voetbal of aanvallend speelt, zal ervoor zorgen dat Suarez daar enorm druk zal hebben. Hoe hij met deze druk en verwachtingen om moet gaan, zullen we dan wel zien.

Dan heb je daar Spurs, die gewoon kopen om te kopen. Spurs spelen integendeel tot Liverpool wel aanvallend voetbal, maar er zit geen tactiek bij Spurs, gewoon naar voren spelen en hopen dat individuele klasse het uitmaakt. Ik denk dat hij naar Spanje kan gaan. Maar daar heb je dan natuurlijk dat enkel Barca en Real top zijn en de rest maar vecht voor die 3de plaats. Tja, en bij Barca zal hij niet meer spelen en Real heeft geen interesse in hem.

Hoop echt dat hij naar Liverpool gaat!
Hij is echt een vechter, probeert altijd een kans te krijgen om te schieten, heeft bewezen makkelijk te kunnen scoren en kan ruimte creëren voor Torres.
Denk dat zijn winnaarsmentaliteit wel af zal geven aan de rest van de spelers.
Met Suaréz en de juiste opstelling kan de wederopstanding van Liverpool beginnen!

Reina
Johnson
Carra
Agger
??
Kuyt
Mereiles
Lucas
Gerrard
Suarez
Torres
18 januari 2011 om 08:32

Geen Johnson op rechtsback, maar Kelly. Die is veel beter dan Johnson.
Verder wel een goede opstelling. Ik denk als ze Young bij Villa weghalen voor de linkervleugel en Coentrao of Taiwo op de linksback positie kunnen droppen dat we een topteam hebben dat mee kan doen om alle prijzen....alleen dan wel volgend jaar

Als ik uit deze twee clubs mocht kiezen zou ik voor Tottenham gaan. But then again, ik zou eigenlijk naar geen van beiden gaan. Suárez wil winnen, en Liverpool is op dit moment toch een beetje een zinkend schip. Misschien dat Dalglish daar verandering in gaat brengen, dan zou het voor Suárez wel mooi zijn om deel uit te maken van die opleving, maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren.
En Tottenham gaf eerder deze week nog aan het helemaal niet zo te zien zitten in Suárez. Het mooiste zou ik natuurlijk vinden als hij bij Ajax bleef, maar als hij dat nu doet, vertrekt hij in de zomer alsnog. Dan genieten we alleen een half jaartje langer van hem. Maar ik zie hem toch liever naar andere clubs vertrekken. Als ik hem was zou ik gewoon wachten op betere deals. Sowieso wil hij graag naar Spanje. Atlético perhaps?

18 januari 2011 om 07:34

Je zegt 2 dingen die niet rijmen. Suarez wil winnen en kan dus beter naar bijv. Atletico Madrid gaan. Nou daar zal hij dus nooit een landstitel winnen. In Spanje winnen er maar 2 clubs en die zitten absoluut niet te wachten op Suarez omdat die volledig niet in hun spelconcept past. Zie je Suarez al in het combinatie voetbal van Barca. Suarez gaat altijd eerst voor eigen succes en dan bij je bij Xavi, Messi en Iniesta helemaal aan het verkeerde adres. Spurs en Liverpool zijn prima clubs voor hem net zoals Sevilla, Valencia, Villareal en inderdaad Atletico. Kan hij zich mooi doorontwikkelen en misschien de stap naar de echte top nog eens maken.

In de zomer heeft Suarez toch nog laten weten dat hij alleen wegging bij Ajax als hij naar de absolute top zou kunnen? Met alle respect, maar ik denk niet dat hij daar Liverpool of de spurs onder rekent. Vraag me af of hij zelf een transfer naar één van deze clubs wil..

18 januari 2011 om 03:14

Ach, als de absolute top niet op je staat te wachten zal je toch echt genoeg moeten nemen met wat daar net onder zit. En de spurs zitten dichter bij de top dan ajax.

Ik zou het eeuwig zonde vinden. Tegen Gala zag je ook weer direct de stootkracht van Luis. Dit laatste halve seizoen ben ik vergeten. En die beet was pure provocatie met voorbedachte raden van Bakkal.luis heeft letterlijk toegehapt. Jammer is gebeurd. Ik ga voor mensen als Luis naar het stadion.er gebeurt altijd wat met hem. Al is het zijn tomeloze energie wat hij overbrengt op andere.ben er ook van overtuigd dat de prijs niet zal dalen als hij tot de zomer wacht. Sterker nog dat hij weer gaat spelen als vorig seizoen en die nare smaak wegspoelt. Afscheid neemt van Ajax met misschien een prijs. Ik ben geen doendenker, maar ik denk dat die kans op een derde ster zonder hem veel minder is. Statestieken wijzen dat ook uit. Zelfs nu hij minder rendeert als vorig seizoen. Ik denk wel dat hij gaat slagen bij een Engelse club. Het enige positieve wat ik er over kan zeggen is dat het nu twee clubs zijn die concreet zijn wat de vraagprijs enigzins opdrijft. Maar ergens hoop ik dat het niet door gaat. We Kregen van de Boer al signalen dat dit eraan zat te komen. .

Persoonlijk zou ik als Ajacied Suarez pas in de zomer zien willen vertrekken omdat zonder deze speler in mijn mening Ajax bijna kansloos is voor de titel. Ik voel me toch al trouwe fan al jaren in de steek gelaten door mijn club aangezien we zelf bijna nooit naar onze eigen toekomst. Zlatan en Sneijder zijn ook zo weg gegaan dus waarom nu Suarez niet? Zonder Luis moet ik als Ajacied gaan verwachten dat El Hamdaoui elke wedstrijd er eentje gaat inleggen, zou de Marokkaan even geblesseerd zijn dan moeten we het gaan doen met Siem de Jong als nummer 9?

Jullie kunnen mij een pessimist noemen, maar zelfs met Suarez vind ik Twente beter. Zonder Luis en zonder een goede vervanger zal Ajax ook de rug van psv moeten gaan zien. Het financiel wanbeleid maakt Ajax kapot zoals het verkoopbeleid. Ik kan alleen hopen dat Suarez nog tot de zomer wil blijven, maar ik zie de bui al hangen.

Mocht Suarez vertrekken, dan zou ik Roy Beerens voor rechtsbuiten halen. Verder Bas Dost halen, voor de breedte en af en toe laten invallen, misschien dat hij meteen al goed past? Misschien ook Pelle halen?

18 januari 2011 om 08:19

Beerens snap ik nog wel. Dost ook. Maar Pelle?? Denk niet dat die jonge wat toevoegt en zeker niet als we dan ook al Dost hebben gehaald... Maar er staat nu ook weer dat Babel in de transfer van Suarez betrekken wil worden en heel veel salaris in wil leveren. (helaas wel tijdelijk en hopelijk met een optie tot koop erbij) Maar dat vind ik wel een goede aanwinst. Beerens heb ik ook geen problemen mee. Een echte buitenspeler daar zal Jol jaloers op zijn als Frank de Boer hem wel mag halen. En Dost inderdaad als aanspeelpunt voor de toekomst met af en toe een invalbeurt.

Liverpool heeft op dit moment meer pit nodig in zijn aanval.
Suarez zou daar perfect bij passen samen met Torres, ze kunnen vast goed communiceren!
Tottenham heeft al genoeg aanvallers en die kunnen invallen, terwijl Torres in zijn eentje staat

18 januari 2011 om 10:10

Onthoud wel dat zowel Suarez als Torres de bal Niet afgeven. Als ik bij Liverpool zou spelen en Torres heeft de bal zou ik gewoon meteen terug naar eigen helft rennen, want no way dat je de bal gaat krijgen.

19 januari 2011 om 11:25

Panteliç en Suarez deden het toch ook goed samen waarom Torres en Suarez dan ook niet?

Suarez zou perfect passen bij Tottenham Hotspur aangezien zij champions league spelen en op een goeie plaats staan. Maar bij Liverpool zou hij van de ene kant goed passen maar dan alleen als het met Liverpool ook goed gaat. Want als hij komt naar Liverpool dan zal het niet in een keer goed gaan met Liverpool dus daarom.

Hij zou er bij passen, net zoals bij Liverpool. Mooi om te zien dat er veel interesse is in een speler van de Eredivisie!

Goeie club voor hem, veel mensen zeuren dat ze daar al veel aanvallende spelers hebben rondlopen.
Maar je vergeet dat tottenham in 3 leagues speelt, dus hebben ze een brede en sterke selectie nodig.

Suarez bij Tottenham, ik zie het al voor me Crouch die helemaal gek word omdat de bal amper voorkomt en Suarez die gaten dicht trekt voor de opkomende middenvelders omdat hij naar binnen komt.

Als Tottenham iemand niet nodig heeft is het Suarez.
Suarez moet lekker naar Spanje gaan, daar komt zijn spel veel beter tot zijn recht.

18 januari 2011 om 12:08

Waarom zou Suarez daar niet op rechts passen? Omdat hij dan naar binnen trekt? Je denkt dat het dan te druk wordt? Misschien kan Suarez die lange klaas wel uit de basis spelen...lijkt mij niet zo'n gekke gedachte...

18 januari 2011 om 12:29

En wat moet je nog met van der Vaart dan? Want Suarez is nou niet echt een aanspeelpunt of die het balletje doortikt waar een opkomende middenvelder wat aan heeft.

En in Engeland is er te weinig ruimte voor dat gefrommel van hem in de spits, nee zou zonde zijn als die jongen naar Engeland gaat. Lekker naar Spanje of Italië gaan, past veel beter bij hem

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren