Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Schalke 04 verleidt Van der Vaart opnieuw met Champions League'

Laatste update:

Schalke 04 waagt volgens BILD een tweede poging Rafael van der Vaart in te lijven. In de zomer van 2010 probeerden de Duitsers het al eens bij de middenvelder, die toen echter opteerde voor een overstap van Real Madrid naar Tottenham Hotspur. Met die club speelde de Nederlander in zijn debuutjaar in de Champions League, maar afgelopen seizoen én komend seizoen niet. Schalke 04 kan hem dat juist wel bieden.

/

Van der Vaart bewaart, net als zijn echtgenote, goede herinneringen aan zijn tijd in de Bundesliga. Hij was er van 2005 tot 2008 publiekslieveling bij Hamburger SV en werd in die jaren al regelmatig gelinkt aan Bayern München. Ook Schalke 04 had het destijds voorzien op de Oranje-international, maar voor Van der Vaart kwam een droom uit toen Real Madrid zich bij hem meldde. Na twee seizoenen hield het avontuur echter op.

Inmiddels heeft de middenvelder er twee jaren opzitten bij Tottenham, waar hij een belangrijke speler is en altijd kan rekenen op een basisplaats. The Spurs slaagden er, door de Champions League-zege van Chelsea, echter niet in zich te plaatsen voor het miljoenenbal. Hoewel Van der Vaart al aangaf spelen in de Europa League geen straf te vinden, zou Schalke hopen dat hij nog van gedachten verandert. Die Königsblauen denken hem te kunnen halen met het geld dat de verkoop van José Jurado moet opleveren.

Van der Vaart, die momenteel met Oranje in voorbereiding is op het EK, wenst in BILD niet in te gaan op de vermeende interesse vanuit Gelsenkirchen. “Ik kan hier nu niets over zeggen, ik concentreer me volledig op het EK”, aldus de 94-voudig international. Bij Schalke speelt collega-international Klaas-Jan Huntelaar reeds. Hij werd afgelopen seizoen topscorer van de Duitse competitie met 29 treffers. Van der Vaart scoorde voor Tottenham elf keer. Ook Salomon Kalou en Eljero Elia worden nadrukkelijk gelinkt aan die Knappen.

Wat moet Rafael van der Vaart doen, mocht Schalke 04 zich melden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me onwaarschijnlijk, als je het puur om de champions league doet dan zou de kampieoen van cyprus ook wel een poginkje kunnen wagen.

Schalke heeft toch een beduidend minder team dan Tottenham, bovendien is hij er verzekert van een basisplaats. Wie weet wat er in Gelchenkirchen kan gebeuren. Ik zie VDV alleen vertrekken bij Tottenham voor de absolute top.

30 mei 2012 om 01:07

Als hij echt zei daar niet op in te willen gaan en zich op Oranje concentreert, dan zou het zomaar kunnen want anders had hij wel gezegd dat hij bij de Spurs blijft. Maar het is Bild, dus ja..

30 mei 2012 om 01:11

Schalke beduidend minder? Ik moet het nog zien als ze tegenover elkaar staan. Buiten een hele goede reeks is Tottenham niet bepaald indrukwekkend gebleken dit seizoen.

30 mei 2012 om 01:12

Maar Schalke is op dit moment flink aan het groeien en heeft de financiële middelen om ieder jaar in de top-4 (en dus CL) te eindigen. Tottenham heeft dat niet, die kunnen niet op tegen al het geweld in Engeland. Bovendien kan het maar zo zijn dat er enkele sterspelers vertrekken.

30 mei 2012 om 09:46

@ Persiangooner

Waarom kan Tottenham niet op tegen het geweld in Engeland? En wat betreft de financiele middelen... Modric zal naar alle waarschijnlijkheid vertrekken. DIt zal weer een aardige zak geld opleveren. Ik snap niet waar jij die uitspraken op baseert.
Welke middelen heeft Arsenal dan om tegen het geweld in Engeland op te boksen? Neem 1 speler weg en Arsenal is eigenlijk maar een heel modaal clubje tegenwoordig.

30 mei 2012 om 10:02

Maar de omzet van Arsenal is wel 2x zo groot als van Tottenham, dus wanneer het echt moet kan Arsenal wel bijkomen. Totteham daarentegen moet nu al bezuinigen, terwijl het stadion nog niet eens gerealiseerd is. Hoe ver zal de ploeg terug zakken in de jaren dat het moet bezuinigen om het stadion te kunnen financieren denk je?

Tja, voor het geld dat je voor Modric krijgt, kan je niet dezelfde kwaliteiten terug kopen, dus eigenlijk bevestig je alleen maar mijn verhaal.

Chelsea, City, Utd en Arsenal zijn beter terwijl Liverpool ook veel meer te besteden heeft. Bij Newcastle lijkt er meer voetbal know-how aanwezig te zijn, die zitten in een stijgende lijn waar Tottenham al jaren stagneert. Schalke is na Dortmund en Bayern de meest vermogende club in een zwakkere competitie. Meer kans op CL voetbal dus.

30 mei 2012 om 10:56

Je zegt dat Tottenham stagneert en een club met een grotere omzet zoals Arsenal beter is. En dan nog maar 1 punt verschil?

Ik kan niet begrijpen dat je zegt dat Arsenal beter is, neem Van Persie weg en het scheelt zeker 10 punten.
Je kan inderdaad niet de kwaliteiten van Modric zo 1,2,3 terugkrijgen. Ik ben er van overtuigd dat Tottenham volgend jaar gewoon CL speelt, op basis van dit seizoen hebben ze het ook gewoon verdiend.
Of ga je me hier ook ongelijk in geven ?

30 mei 2012 om 11:11

Arsenal zit in een dal en glijdt volgend jaar omhoog. Tottenham zit op een berg en de kans dat ze daar volgend jaar ongenadig hard vanaf glijden bestaat.

30 mei 2012 om 11:27

Ja logisch dat die kans bestaat, die kans is er altijd. Ik wil wel eens zien wat Arsenal gaat doen als Van Persie weg gaat. Walcott maakt niet uit, die vent ken alleen maar rennen maar niet voetballen.

Of gaat Podolski nu de doelpunten maken voor Arsenal ?

30 mei 2012 om 01:12

Ik zie het niet direct als helemaal onwaarschijnlijk. Hij heeft het namelijk altijd erg naar zijn zin gehad in Duitsland en Sylvie werkt nog steeds in duitsland. Zeker omdat Tottenham weer geen CL speelt en hij gezellig met Klaas Jan kan samen spelen, sluit ik het niet helemaal uit

30 mei 2012 om 01:24

Met een waarschijnlijk vertrek van Modric, een mogelijk vertrek van Bale en Adebayor zijn 3 sterkhouders al weg, en dan ook nog eens geen CL, en Vdv's voorkeur voor Duitsland, zouden hem zomaar over de streep kunnen trekken. Met het vertrek van Raul is er iig in het salarishuis ruimte vrijgekomen bij Schalke, dus alles kan.

30 mei 2012 om 01:53

Bij Schalke is hij dan niet verzekert van een basisplaats?
Hij zal zeker wel basis krijgen bij Schalke, die hebben niet echt een nummer 10 en Jurado zal waarschijnlijk worden verkocht, dus VdV heeft zeker een grote kans om basis te spelen en zal dat waarschijnlijk ook doen. Daarnaast zal VdV niet meer vertrekken naar de absolute top, komt imo te kort.
En als Modric (veel interesse voor) vertrekt, Adebayor gaat weer weg (is te duur voor Tottenham) heben ze echt niet een (veel) betere team dan Schalke hoor en om eerlijk te zijn schat ik de kansen van Schalke om volgend seizoen weer CL te halen veel groter dan die van Tottenham.

30 mei 2012 om 02:24

Voor de absolute top komt hij gewoon tekort, dat is al bewezen!! En Schalke wou ook al Dani Alves van Barca, dus als ze zo doorgaan hebben ze heel snel een veel sterkere team dan Tottenham(hebben ze al!). Sterker nog, ze hebben al een 10 keer beter team dan Tottenham, jammer dat Raul weg is, die zou het compleet maken

Hildebrand
Dani Alves
Howedes
Nesta
Fuchs
Gatusso
Vd Vaart
Jones
Farfan
Huntelaar
Jurado
30 mei 2012 om 02:54

Door het vertrek van Raul is er dan wel ruimte vrij gekomen in het salarishuis, maar wanneer je Alves, Nesta, Gatusso en vd Vaart binnenhaalt dan knal je zelfs het open plafond van het Veltins-arena eruit. En sowieso is het halen van spelers zoals Alves (nog) absoluut onreëel en een Nesta en Gatusso overbodig, alhoewel Nesta nog wel van toevoegde waarde kan zijn. Vd Vaart is daartegen een heel realistisch en goed plan, of het een vooruitgang is een andere discussie, maar het is wel een mooie mogelijkheid voor hem en Sylvie om terug te keren naar hun geliefde Deutschland en misschien naar een aantal jaren bij Schalke terug te keren naar Ajax, hehe.

30 mei 2012 om 07:22

ik denk dat het een beetje onrealistisch is als schalke Alves, Nesta, Gatusso en VdV wil halen.
Dat zou een beetje te veel van het goede. Wat nog wel zou kunnen is alleen VdV en bijvoorbeeld Nesta of Gatusso. Ik zelf zou VdV graag bij Schalke zien spelen omdat ik denk dat dit de perfecte combi zou zijn.

30 mei 2012 om 12:13

@kharika.

er is geen enkele Bundesliga club die 4-3-3 speelt. dat is iets Nederlands. Schalke speelt meestal 4-4-1-1. of 4-4-2 maar nimmer zal een bundesliga club 4-3-3 spelen.

dit is hoe schalke zal gaan spelen. met eventueel Neustädter op de rang van Holtby. en Obasi (god mag weten waarom die gehaald is) op de positie van Farfan.

daarbij hoop ik dat Schalke Elia kan lenen voor de rechter flank. ze zijn in onderhandeling over een huur contract met een koop clausule.

Unnerstall
Matip
Höwedes (c)
Papadoup
Fuchs
Farfan
Jones
Holtby
Draxler
vd vaart
Huntelaar
30 mei 2012 om 07:41

Volgens mij heb jij er weinig verstand van. Schalke heeft op elke linie betere spelers alleen het middenveld van Tottenham schat ik hoger in, maar als Van der Vaart naar Schalke komt is het middenveld van Schalke weer sterker.

30 mei 2012 om 09:41

zonder vd vaart, modric en adebayor is de spurs echt wel een heel stuk zwakker hoor. Schalke raakt raul kwijt, maar heeft veel geld te besteden en speeld zeker CL. Ik denk niet dat schalke onder doet voor de spurs hoor.

30 mei 2012 om 10:02

Schalke heeft wel meer te bieden dan alleen CL. De Bundesliga biljft een zeer aantrekkelijke competitie.

Ene kant zou ik begrijpen dat hij blijft, de spurs een mooie club en doen het erg goed in Engeland. zouden misschien wel voor een verrassing kunnen zorgen.

Maar daar tegenover staat dat een speler zoals rafael van de vaart gewoon in de CL thuis hoort!

Moet Arsenal nu eigenlijk voorronde van de Champions league spelen of is het rechtstreeks geplaats aangezien Tottenham nu niet meer in de champions league speelt?

30 mei 2012 om 02:28

Nee, Arsenal hoeft geen voorronde te spelen. De 3de plaats is in Engeland rechtstreekse kwalificatie, hier komt geen verandering in nu Arsenal zogenaamd 'gezakt' is naar plaats 4 in de CL- pikorde van Engelse clubs.

Het is een uitzonderlijke situatie. In 2005 gebeurde hetzelfde met Liverpool en mocht Engeland zelfs met 5 (!) clubs aan de CL beginnen. Everton strandde echter in de voorronde (de enige sinds jaren, de rest plaatst zich altijd) waardoor er toch 'maar' 4 clubs namens de PL in de CL deelnamen. Om deze situatie te voorkomen is de huidige regeling ingesteld, Tottenham is daar helaas nu de dupe van.

Enfin; Arsenal zit in de poulefase CL en er zal waarschijnlijk iemand uit pot 2 van de voorronde naar de laatste voorronde (pot 3) doorschuiven

On- topic: Ik denk dat vd Vaart Schalke serieus gaat overwegen. Londen of Duitsland is hem om het even. Zijn vrouw is razend populair in Duitsland, dus wat zijn priveleven betreft is Schalke een makkelijke stap. Verder kunnen zij een hoger salaris bieden (huntelaar gaat bijvoorbeeld al richting de 5 miljoen) en spelen zij sneller CL dan Tottenham. De Spurs zijn toch net wat meer een jojo en de concurrentie is fikser. Tot slot denk ik dat VDV absoluut verzekert zou zijn van een basisplaats bij Schalke, juist aan creatieve spelers gebrek in die ploeg. Bovendien is iemand van zijn leeftijd, met een dergelijk contract niet gekocht voor de bank.

Ik vraag het me af of die dat ziet zitten, hij speelt dan wel inderdaad cl en met Klaas Jan. En ik denk niet dat schalke een minder team heeft aangezien zei ook aardig aan het investeren zijn. En bij tottenham schijnen ook een aantal belangrijke spelers te vertrekken. Modric, bale en Walker

Ik zie alleen maar positieve kanten aan een transfer van Rafael naar Schalke. Mijn verwachting is namelijk dat hij minder te kampen zal hebben met blessures. Rafael is altijd blessuregevoelig geweest en 60 wedstrijden per jaar en spelers als Shawcross, Terry, Barton en onze eigen Nigel De Jong geven je fitheid ook geen positieve impuls. Daarnaast zullen Van der Vaart en Huntelaar samen komen te spelen, iets wat alleen maar positief kan uitpakken voor Oranje. Voor hemzelf is het ook mooi, want zo kan hij weer meer samen met zijn gezin zijn. Ik zeg doen!

Wat een aankoop zou dat zijn.

Het schijnt ook dat Schalke interesse heeft voor Kalou. Ze kunnen zo een aardig team krijgen.

30 mei 2012 om 01:28

Kalou gaat tog weg bij Chelsea of was het Malouda?

On: Zou een goede aankoop zijn voor Schalke. Vdv, Huntelaar en Farfan kunnen wel aardig ballen.

30 mei 2012 om 01:42

Malouda gaat sowieso weg, kalou waarschijnlijk ook. Hazard en Maric zijn de waardige vervangers.

Ik hoop niet dat Tottenham nu helemaal gaat inzakken. Ik hoop dat ze al hun sterspelers behouden, maar als modric weggaat wordt het één grote leegloop.

30 mei 2012 om 02:28

Schalke heeft echt plannen:

Van Der Vaart
Dani Alves
Kalou

Wat willen ze nog meer halen in Gelsenkirchen?

30 mei 2012 om 07:42

Meedoen om het kampioensschap. Ze hebben tenslotte het geld ervoor.

30 mei 2012 om 10:08

Ik zelf volg dan veel via transfermarkt.de en daar staat inderdad ook Elia/kalou genoemd. Ik persoonlijk zou het jammer vinden, aangezien hij dan draxler ( 18 ) en holtby ( 21 ) in de weg zou staan. Echter willen spelers als Huntelaar en Farfan namen zien bij Schalke en mee strijden om de titel, en dan zul je inderdaad met spelers van dat kaliber aan moeten zetten.

on:
Van der vaart lijkt mij een super aankoop voor schalke qua naam. Ik persoonlijk vind Holtby/jurado maar een of 2 klasses onder v.d vaart zitten. Echter zijn wij bij schalke helemaal gek van sterspelers qua merchandising.

Liever zie ik een rechtsback komen, want uchida/hoger vind ik aardige spelers, maar geen spelers waar je een kampioenschap mee binnen haalt.

Hmm, het ligt er vooral aan hoe de combinatie tussen het Duitse Tv-leven van Sylvie en het Engelse voetballeven met de kids in Engeland het stel bevalt.

Het zou een stuk makkelijker zijn om alles in Duitsland te vestigen, zelfs mogelijk in Nederland, aangezien het niet al te ver is van de Nederlandse grens.

Voetbaltechnisch gezien zie ik het niet als een echte achteruitgang, omdat ik verwacht dat enkele belangrijke Spurs zullen vertrekken ( Modric/bale).

Tja, eerlijk gezegd lijkt het me niet eens uitgesloten. Ik denk dat als je puur naar de individuele kwaliteiten kijkt Tottenham net wat beter is. Maar er zijn ook punten op te noemen waarom hij wel voor Schalke zou kiezen.

- Met Schalke speelt hij volgend jaar Champions League.

- Zijn vrouw heeft in Duitsland natuurlijk een gigantische carriére. van der Vaart is in Duitsland volgens mij de man van... in plaats van andersom. Ik denk dat Silvie liever in Duitsland woont ipv de hele tijd heen en weer te reizen.

- van der Vaart heeft meerdere malen aangegeven in Duitsland op persoonlijk gebied de tijd van leven te hebben gehad, dus de stijl ligt hem ook wel.

Verder toch leuk dat Schalke toch zo ambitieus, als ze zo ambitieus zijn en ze kunnen Huntelaar en Raul binnenboord krijgen hoezo zou dat bij van der Vaart dan niet lukken? Dan krijgen we wellicht volgend jaar twee Rafael's bij Schalke. Want Bayern heeft naar verluid ook 10 miljoen Rafael (rafinha) voor Höwedes geboden. Verder ben ik razend benieuwd naar het koppel Huntelaar-van der Vaart. Het is een gerucht, het staat niet voor niks in Bild maar van mij mag dit wel doorgaan.

Zou mooi zijn! Kan hij samen met Huntelaar alvast een paar seizoenen oefenen voor de terugkeer naar Ajax!! Misschien dat Schalke Heitinga ook nog kan gebruiken??

30 mei 2012 om 02:27

Nee, Heitinga is te zwak! En niet alleen voor Schalke, ook voor Ajax, die mag lekker afbouwen bij Heerenveen

30 mei 2012 om 08:55

Ga je mond spoelen, Heitinga is de verdediger in vorm op het moment, en daar mogen we tevreden mee zijn want Heitinga is ook onze beste verdediger.

30 mei 2012 om 10:18

Ik wou net zeggen, want Heitinga is zojuist speler van het jaar bij Everton geworden en dat is niet de minste club in Engeland.

Als ik hem was zou ik lekker in Londen blijven. Bij Schalke heb je net zo veel zekerheid dat je CL speelt als bij Spurs. De subtop in Duitsland is ontzettend breed, de concurrentie voor alle clubs onder Bayern is moordend. Dortmund doet het goed de laatste tijd maar die zijn van ver gekomen. Zie bijvoorbeeld Hsv, die voor dit seizoen eigenlijk steady in het linkerrijtje speelden. Wolfsburg en Bremen hebben ook gependeld tussen een Champions League eindklassering en degradatie.

Premier League is de mooiste competitie en hij speelt bij in een mijn ogen prachtige club. Nu Chelsea Hazard heeft gehaald is de kans groter dat Modric blijft. Nu hopen dat ze Adebayor kunnen houden, dan kunnen ze volgend jaar zo weer vierde worden.

Ik weet het niet, ik zou persoonlijk liever lekker in Londen wonen, mooi salaris en het blijft een goede club voor Van der Vaart. Vind hem daar wel passen. De leegloop bij Schalke is namelijk begonnen, Raul gaat ook al weg. Binnenkort zal Huntelaar ook wel weer hogerop willen..

van der vaart verleiden met championsleague is wel een groot ricico bij Tottenham speelt die lang niet alle wedstrijden wegens blessures en pijntjes

Ik zeg doen, lekker naar schalke mooie club mooi verleden, dicht bij zijn vrouw dus beter voor de familie en hij heeft het erg naar zijn zin gehad tijdens zijn verblijf in hamburg. En sportief gezien denk ik dat schalke inderdaad meer kans maakt op CL voetbal dan Tottenham waar chelsea en liverpool volgend seizoen minimaal die vierde plaats in bezit willen krijgen. En daar komt nog bij dat de andere grote spelers bij tottenham naar waarschijnlijkheid ook allemaal hun heil ergens anders zoeken.
Doen!

Dit zou zeker 'n mooie club zijn voor Rafael Van Der Vaart. Alleen ik denk dat hij nog wel 'n paar jaar mee kan bij Tottenham Hotspur, en als hij vertrekt, dan zal de vraagprijs zeker hoog zijn.

Als Schalke van der Vaart en nog 2 andere genoemden haalt, dan zijn ze zeker beter dan The Spurs
Goede keuze

Lijk me juist gruwelijk als ie naar de rivaal Dortmund gaat, Shinji Kagawa vervangen dat zou erg zijn nog beter dan Schalke

30 mei 2012 om 10:17

Dortmund heeft daar al een speler voor, genaamd Marco Reus..

Gotze/reus/grosskreutz/gundogan. Stuk voor stuk aanvallende middenvelders, die onder de 25 zijn, en kampioen zijn geworden ( op Reus na ).

30 mei 2012 om 14:40

reus kan ook op de flanken hoor haha , maar vd vaart bij dortmund zou alsnog erzijn

Schalke is een veel grotere club als menigeen denkt. Op de positie van Raul zou vd Vaart fantastisch passen bij Schalke. Bovendien zou het ook heel mooi zijn voor zijn gezin om weer allen continu bij elkaar te wonen. Eingelijk zie ik alleen maar positieve kanten aan een overgang naar Schalke en geen enkele negatieve.

30 mei 2012 om 08:52

Hij gaat wel in een iets minder sterke competitie spelen he. Maar idd er zijn veel voordelen om naar Schalke te gaan. En hij speelt daar ook nog samen met Huntelaar.

Grote club, maar ook daar doe je in de CL weer niet echt mee en ook Schalke is in principe niet dé titelkandidaat in Duitsland. VDV is een grote speler die ook eens om de prijzen moet spelen. Als je 5 jaar bij Schalke zit en je wordt 1 keer kampioen zou het al mooi zijn, VDV lijkt me een speler die moet spelen bij de club die wat vaker kampioen wordt.

Voetbalzone heeft verkeerd geciteerd. Rafael zei niet dat hij geen commentaar wou geven, maar het was zijn vrouw Sylvie die zei dat ze daarover niks mocht zeggen van manlief.

Hij wordt door veel supporters van HSV nog altijd op handen gedragen, het zou een klap zijn voor die supporters als hij voor Schalke zou kiezen. Naar Bayern is nog te begrijpen want dat is een club die altijd meedoet om de prijzen, maar naar Schalke niet.

Dan liever weer aanvoerder worden bij HSV en proberen die club weer omhoog te brengen in de Bundesliga en je daarmee onsterfelijk maken bij de HSV supporters! HSV heeft het nu moeilijk, als hij nu voor HSV zou kiezen, zou dat wel echt karakter zijn.

Mooie club voor Vdv, spelen toch CL en doen in mijn ogen niets onder voor Tottenham, in de nabije toekomst zullen ze zelfs vele malen sterker zijn aangezien de financiele middelen daarvoor aanwezig zijn. Tevens is het ook een pluspunt dar Sylvie daar nog veel werkt en dat zal zeker meewegen in zijn keuze denk ik.

Het is dat ik Tottenham zo'n mooie club vind, anders had ik hem graag naar Schalke zien gaan. Ook dat is een prachtige club met veel sfeer én hij kan met Huntelaar spelen.

Ik denk overigens dat de supporters van HSV het hem niet in dank afnemen als hij naar Schalke vertrekt.

Ik zou het wel een goede keuze vinden aangezien vd Vaart wel past in duitsland en dan samen met Huntelaar en Farfan daar de Ster is. Dan gaat hij vanzelf beter voetballen let maar op!

Met dit elftal, en eventueel een aankoop voor rechtsback, waardoor Benny terug kan schuiven na centraal, en matip na voren, zodat je daar roulatie hebt met Cl+beker+competitite, want dat is nodig met jongere jongens als draxler en holtby.

Fahrmann
Howedes
Papa
Matip
Fuchs
Jones
Holtby
Farfan
V.d Vaart
Draxler
Huntelaar

Ik vind he wel een goede club voor hem. Beter dan de Spurs.
Op 10 spelen achter Huntelaar.

En Sylvie zal ook wel naar Duitsland gaan, is ook beter voor haar Carriere.

Niet alleen Van de Vaart maar ook de transfervrije Kalou hebben ze op de korrel. Kalou bevestigde dat hij een interessant aanbod heeft ontvangen. Zo krijgt het Cl-team van Schalke aardig vorm om de groepsfase te overleven.

Hildebrand
Uchida
Howedes
Papadopulos
Fuchs
Jones
Draxler
Farfan
V/d Vaart
Kalou
Huntelaar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren