Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV vindt geen gehoor bij KNVB met speciaal verzoek: 'Houdt een keer op'

Laatste update:
/

De KNVB gaat niet in op het verzoek van PSV om het competitieschema aan te passen. De Eindhovenaren zouden graag zien dat zij rondom Europese ontmoetingen tegen zwaardere opponenten spelen, zodat de spelers zich beter kunnen opladen.

Vorig seizoen verspeelde PSV rondom de wedstrijden in de Champions League heel wat punten, met name tegen kleinere ploegen. “Ik snap de filosofie van Gerbrands (directeur PSV, red.) om sterke tegenstanders te wensen na de Champions League. Dan ga je niet halfbakken de wedstrijd in”, zegt competitiemanager Gijs de Jong van de KNVB in Voetbal International.

De voetbalbond kan echter geen rekening houden met die wens. “Het houdt ook een keer op. Zo houden we al rekening met het tijdstip waarop Europese deelnemers voetballen. We geven waar mogelijk 72 uur rust. Dat is nog belangrijker dan het type tegenstander”, vindt de KNVB.

De KNVB had PSV wel tegemoet moeten komen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vreemd. Ik kan mij vooral herrinneren dat er veel onbegrip was dat ze na een zware wedstrijd in Madrid 5 dagen later tegen Ajax moesten. Dat het belachelijk was dat ze uitgerekend op dat moment een zware tegenstander kregen. Dat had ze de titel gekost(als Ajax het niet had verkloot in Doetinchem). Het is ook nooit goed.

27 juli 2016 om 15:35

Het is meer uit het idee dat de zware tegenstanders ook Europees spelen denk ik. Die doen dat voornamelijk in de EL en die is op donderdag avond. Dan heeft PSV dus altijd 1 of 2 dagen meer rust gehad, in die zin snap ik het wel...

27 juli 2016 om 15:38

dan zou de knvb psv voortrekken als je zo redeneert. laat psv maar tegen ajax spelen want dan heeft psv meer rust na een europese ontmoeting.

27 juli 2016 om 17:15

Afgelopen seizoen speelde ze na de wedstrijd tegen atletico meteen tegen ajax en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

27 juli 2016 om 18:38

Een poule wedstrijd van 90 minuten of een 120 minuten lang finale duel is nogal een verschil..

27 juli 2016 om 15:37

Het is überhaupt raar om een schema aan te passen een enkele club. Dan kan je zeggen, ja maar dit is goed voor heel Nederland. Maar topclubs en spelers moeten die focus gewoon kunnen hebben. En zo niet, tsja dan zijn het dus geen toppers.

27 juli 2016 om 15:55

Elke voetballer of voetbalclub ter wereld kan nooit 100% gefocust zijn in iedere situatie. Als je een paar dagen voor een CL wedstrijd tegen excelsior speelt zal iedere club ter wereld daar minder op gefocust zijn.

27 juli 2016 om 15:46

Als als als, als de scheidsrechter tegen FC Utrecht zijn werk goed had gedaan dan was Ajax ook dan geen kampioen worden. En zo ken ik er nog wel een paar.

ON: Ik snap de vraag van PSV volledig maar ik snap ook de beslissing van de Knvb dat hier geen gehoor aan gegeven kan worden, als dit soort aanvragen gehonoreerd kunnen worden is het hek van de dam.

Overigens ben ik van mening dat PSV gewoon moet zorgen dat ze zich ook motiveren tegen de kleintjes en niet de oogschijnlijke makkelijkste weg kiezen door het speelschema maar in je voordeel te laten plannen.

27 juli 2016 om 15:54

Of de scheids tegen Willem II. Dat bedoelt hij hier toch helemaal niet. Hij bedoelt dat psv het de ene x als excuus gebruikt en nu willen ze juist tegen goede tegenstanders.

De vraag is sowieso waardeloos. Het spelen op zaterdag of zondag verplaatsen ivm de Europese wedstrijden is logisch maar dit gaat nergens over.

Moeite met opladen als je met je hobby zo veel geld kunt verdienen....

Als ik tegen mn baas zeg dat ik moeite heb om me op te laden zegt ie blijf dan maar lekker thuis dan neem ik iemand anders in dienst

27 juli 2016 om 15:59

Onder de fans was de verwachting dat ze het kampioenschap er mee hadden verspeeld toen Ajax won en die gedachte was er ook nog steeds na speelronde 33. Dat het anders is gelopen klopt, maar dat neemt de algemene verwachting die er geleefd heeft niet weg.

De vraag zelf kan ik op zich begrijpen hoor. Echter strookt het totaal niet met de reacties die speelden rond het duel tegen Ajax. Vanuit de Knvb is het ook logisch dat ze het niet honoreren. Daar zijn we het eens evenals dat clubs gewoon moeten zorgen dat hun spelers gemotiveerd zijn tegen op papier kleinere clubs.

Er kwam veel onvrede vanuit de fans. Vanuit de analisten kwam het oordeel dat Cocu niet met dezelfde spelers had moeten beginnen als die ook tegen Atletico waren begonnen. Sowieso hebben we kunnen concluderen dat PSV de tweede helft op was tegen Ajax. Iets wat natuurlijk ook te maken had met de wedstrijd in Madrid.

27 juli 2016 om 15:59

Ik dacht dat de KNVB er baat bij heeft om de enkele (tot nu toe) club in de CL een redelijk begrijpbaar voorstel toe te wijzen, het gaat hier ten slotte om de CL - hoe meer punten we nu pakken des te beter.

27 juli 2016 om 16:11

Dat PSV het als excuus gebruikte dat zeg jij maar dat is niet waar.

Ja PSV had op de korte termijn meer wedstrijden in de benen en een zware wedstrijd achter de rug en dat heeft zeker een factor gehad in de uiteindelijke afstraffing in eigen huis maar wat jullie hier doen voorkomen is dat PSV zich volledig achter dat verschuilde en dat is volstrekt onzin.

Cocu heeft na de wedstrijd meermaals gezegt dat ze dit aan zich zelf te danken hadden en dat Ajax goed speelde. Dat die wedstrijd tegen Atletico een keer ter sprake is gekomen dat is zeker waar maar PSV heeft zich daar nooit achter verschuilt.

Het ware met name de fans die dit riepen en journalisten die er over begonnen maar PSV heeft wel degelijk naar zich zelf gekeken en zich nergens achter verschuilt.

Daarnaast zijn de wedstrijden tegen Ajax slechts een van de moeilijjk wedstrijden waar PSV op doelt, tegen AZ en Feyenoord zijn ook zeer lastige wedstrijden en zo zijn er nog een paar waar PSV graag tegen zou spelen rondom Cl.

Maargoed zoals ik al eerder zij slaat dit eigelijk nergens op, PSV moet zich gewoon motiveren tegen elke club en het speelschema hoeft daar wat mij betreft niet op aangepast worden.

27 juli 2016 om 16:28

Vorig jaar na CL een zware tegenstander en verloren, toen was het niets dat ze tegen een zware tegenstander moesten. Nu willen ze een zware tegenstander, omdat ze zich dan kunnen opladen. Zoals er wordt gezegd, het houdt een keer op. Straks gaan ze nog om een specifieke tegenstander vragen, omdat het niet te zwaar en niet te licht mag zijn..

27 juli 2016 om 16:49

Hahaha church hou toch niemand verdient het voordeel ook PSV niet.
En de onzin dat PSV het als enoge laat zien is ook kortzichtig aangezien de lijst over 5 jaar gaat en die 5 jaar heeft Ahax beter gepresenteerd.
Zelfs zonder de voordeeltjesdie PSV nu graag wil.
Waardeloze instelling als je het mij vraagt.
Gelukkig laat de KNVB zich niet luren leggen.

27 juli 2016 om 16:56

@panarai,

Ik snap PSV volkomen want het nederlandse voetbal is er toch ook bij gebaat dat de ploegen zoveel mogelijk punten haalt , die Knvb denk totaal niet mee met de clubs en denkt maar aan een ding dat is zichzelf , Dat PSV verloor van Ajax kwam ook omdat Ajax erg goed speelde maar PSV had ook een zware wedstrijd achter de rug en dat mag best worden gezegd hoor , maar Cocu was wel gewoon zo eerlijk dat hij zich er niet achter verschuilde , maar ik vind dat de Knvb best rekening mag houden met het programma als de clubs Europees spelen want die weten toch ook dat we die punten keihard nodig hebben , maar schijnbaar hebben ze daar geen boodschap aan .

27 juli 2016 om 15:48

Wie had er onbegrip dan na die wedstrijd in Madrid? De fans of de club zelf?

27 juli 2016 om 15:53

Ik heb er vanuit PSV verschillende keren wat over gehoord, vooral na de wedstrijd tegen Ajax.

27 juli 2016 om 16:58

Oftewel een vorm van competitievervalsing. Net als met het jubileum vragen of je weer tegen een zwakkere tegenstander mag spelen; Cambuur was dat toen. Et feit dat je dit soort vragen stelt is niet echt sportief. Misschien ook even vragen aan de UEFA of je weer in Pot1 mag tijdens de loting, hahaha! Helaas PSV, dit keer ook echte CL wedstrijden ipv van die bonus loting van de UEFA van vorig jaar.

Terecht denk ik. We moeten er alles aan doen om PSV en andere ploegen Europees zo goed mogelijk te laten presteren, maar voor de wedstrijden NA een Europees duel moeten ze het maar gewoon uitzoeken. Je kan dan niet altijd tegen Ajax/feyenoord/az spelen die zelf ook Europese verplichtingen hebben gehad en waarschijnlijk later (EL is op Donderdag) dus dan heeft PSV alsnog meer rust gehad.

27 juli 2016 om 15:40

Waarom, dan is dit competitievervalsing om de topploegen te ontzien in de competitie...

27 juli 2016 om 15:56

Dit noem ik niet ontzien in de competitie, ik noem het meer de schade door de europese wedstrijden tussendoor verminderen.

27 juli 2016 om 16:09

Ja, maar andere competities hebben hier toch ook mee te maken... dan moeten ze zorgen dat de selectie wat groter word en wellicht meer rouleren. Dit is het probleem voorleggen aan de Knvb, terwijl andere ploegen hiervan de dupe kunnen worden. Stel degradatiekandidaten die ver komen in de KNVB-beker, dan moet je daar ook rekening mee houden etc.

27 juli 2016 om 16:51

Pure competitievervalsing.
Had VVSB ook wel vrij kunnen vragen voor de wedstrijd tegen Utrechthadden ze misschien wel de finale gehaald.

Ik zie ook niet in waarom de mentale gesteldheid van de Psv'ers een probleem van de Knvb moet zijn. Dat men zich niet kan opladen om na een CL-potje tegen Heracles te spelen is iets wat ze in Eindhoven zelf op moeten lossen.

27 juli 2016 om 15:55

Niet vergeten dat Heracles dit seizoen ook Europees uitkomt he! ;p

27 juli 2016 om 15:58

Mentaal is het voor iedere speler ter wereld minder makkelijk om zich na een grote wedstrijd op te laden voor een kleinere. Ook al scheelt het maar een beetje, ik snap dat PSV het probeert.

Wat een onzin, om vervolgens te melden dat ze 3 dagen geleden ook 90 min in de benen hebben tegen een zware tegenstander.

Vreemd verzoek, vorig jaar was de wereld te klein toen ze tegen Ajax moesten na Atlético.

Lijkt me dat je je als prof gewoon altijd moet kunnen opladen, snap dat het wel fijner is om niet zaterdag te hoeven spelen. Maar zondag na Europees (zeker CL) moet haalbaar zijn voor profs toch?

27 juli 2016 om 15:41

Precies, als je dit vergelijkt met andere Europese competities, dan is de Eredivisie 'peanuts'..

27 juli 2016 om 15:47

Wat een onzin, volgens wie was de wereld te klein dan? Dat PSV een ronde verder zou komen tegen Atletico stond niet eens in de planning aan het begin van het seizoen.

27 juli 2016 om 15:55

Zoek het even op dan. Voetbalzone staat er vol mee.

27 juli 2016 om 16:11

Niet in de planning? Daar moet je als club wel op kunnen anticiperen. Doel was namelijk overwinteren in de CL, dus 'stond niet in de planning' is flauwekul uiteraard en daar houdt je uiteraard wel rekening mee..

27 juli 2016 om 16:20

Dat voetbalzone er vol mee staat zegt helemaal niks. De context ontbreekt volledig bij de artikelen op deze website en zelfs citaten worden zo afentoe verdraaid.

Er zit een groot verschil tusssen Cocu zie zelf begint over dit onderwerp of een verslaggever die er naar vraagt en waar slechts een antwoord wordt gegeven.

Cocu heeft zich nooit achter die wedstrijd tegen Atletico veschult en gewoon eerlijk toegegeven dat Ajax beter was en dat PSV dit aan zich zelf had te danken.

Dat er in de nasleep van deze wedstrijd een keer over Atletico is gepraat lijkt me niet meer dan logisch want dat was de laatste wedstrijd die ze hadden gespeeld maar wat er hier wordt gesuggereert dat PSV dit als excuus zou gebruiken is onzin.

27 juli 2016 om 16:21

Als iets je doel is dan hoef je daar niet automatisch rekening mee te houden, Ajax haar doel is toch ook CL spelen maar ze begroten op de EL? Jou opmerking is flauwekul.

27 juli 2016 om 16:33

Haha, je snapt er werkelijk niets van... elke club die CL gaat spelen begroot hierop, want je hebt ook met extra kosten te maken als je overwintert. Dat laten ze niet afhangen op het moment dat het zo ver is. Daarnaast is de 8ste finale echt geen onoverkomelijk iets, dus hier anticipeert elke club op. Wat jij ook vergeet is dat als PSV 3e zou worden ze uiteindelijk in de EL komen, oftewel op donderdag voetballen. Dan hebben ze nog een dag minder om te 'herstellen'.

27 juli 2016 om 16:45

Tuurlijk ik snap er niks van

Dat de 8ste finale geen onoverkomelijk iets is hebben we gezien ja, de afgelopen 14 jaar 2x voorgekomen, allebij PSV toevallig...

Nogmaals, een doelstelling hoef je niet altijd rekening mee te houden, zeker met een 8e finale niet, dat komt helaas zelden meer voor en dat is van allerij factoren afhankelijk.

Maargoed ik denk dat we deze onzin discussie beter kunnen beeindigen. PSV wil graag tegen moeilijke tegenstanders spelen na Cl/el dus blijkbaar vinden ze dat toch fijn. Ook is al duidelijk dat dit niet gaat gebeuren dus einde discussie.

27 juli 2016 om 17:10

PSV kwam ook geen ronde verder tegen Atletico. Panerai we weten nou wel in wat voor pyama je slaapt. PSV heeft vorig jaar in de competitie en CL veel geluk gehad, etzelfde met de loting van de CL, dat was eenmalig. Een proef. Vanaf dit jaar weer een normale loting, kijken hoe PSV et dan echt doet. Blijft iig triest dat je bij de KNVB aanklopt met dit soort verzoeken. Dan overschat je jezelf nog al. De CL zal dit jaar een flinke deksel op de neus worden, en een flinke realiteitscheck als je "gewoon" in Pot3 zit. En net als Ajax in voorgaande jaren in pot3, clubs als; Real, Barca, PSG, Manchester City zal loten.

27 juli 2016 om 17:52

Niet waar, Ajax ook in 2003.

27 juli 2016 om 18:20

Kom je niet verder dan dit argument?? Het is zoveel jaar niet voorgekomen om de 8ste finale te halen, haha.... ja inderdaad, we kunnen beter de discussie beëindigen, omdat het beter voor jou is. Geloof mij maar dat clubs die in de CL en EL hier wel rekening mee houden. Misschien leuk voor jou om jaarverslagen in te zien, steek je wat van op ipv bluffen en naïeve reacties te geven. Grappig ook dat PSV vorig jaar zei dat ze willen overwinteren, maar als we dus jou moeten geloven, dan was PSV hier niet op voorbedacht....hmmm, hmmm! Nog steeds einde discussie?

27 juli 2016 om 18:21

Gericht aan Panerai

28 juli 2016 om 11:18

Anlista, hahaha wat een grapjas ben jij! Ik moet jaarverslagen gaan lezen? Ga jij eerst maar eens een lesje jaarverslagen lezen pakken dan snap je misschien ook wat er instaat want je kraamt regelrechte onzin uit. Ik wil volgend jaar ook miljonair worden moet ik daar nu ook rekening mee gaan houden? Zie je zelf niet hoe dom je opmerking is? Ja PSV heeft de ambitie om door de groepsfase heen te komen maar daar wordt niet op gebudgeteerd en zeker niet op gerekend, alles na de groepsfase is mooi meegenomen, verdiep je eerst maar eens in PSV voordat je hier mij de les komt lezen over mijn eigen club grapjas.

28 juli 2016 om 16:41

Pff gozer, jij bent echt stom... De kans dat jij miljonair word is vrijwel nihil ten opzichte dat PSV de 8ste finale kan halen, dwaas! Ik mag toch hopen dat je dat zelf ook wel kan inschatten.
Ja jij moet jaarverslagen lezen, dan zie je dat Jouw Club hier ook rekening mee heeft gehouden in de begroting. Maar blijkbaar weet ik meer van Jouw Club dan jijzelf doet... Het staat erin! Zelfs dat ze hebben ingecalculeerd dat ze in EL uit kunnen komen.
Ik lees je inderdaad de les, want je hebt veel te leren. Mijn club, laat mij niet lachen, kleuter

Begrijpelijk dat de KNVB hier niet in mee gaat. Uiteindelijk vind ik dat je van een topploeg wel mag verwachten dat ze zich kunnen opladen voor elke wedstrijd!

fysiek is een zware tegenstander alleen maar lastiger, wat een gezeur. met wedstrijddagen kun je wel rekening houden

Haha dit is toch een enorm vreemd verzoek. Zo kan elke club wel met een dergelijk verzoek komen:
Ja zouden we de eerste 4 wedstrijden tegen mindere tegenstander mogen voetballen want we hebben onze selectie nog niet op orde?! Zo kunnen we ook lekker op gang komen in de competitie.

27 juli 2016 om 16:49

Inderdaad, ik vind dit verzoek echt niet kunnen eigenlijk. Denken ze dat ze als club belangrijker zijn dan de rest? Dat ze wel even het speelschema kunnen bepalen? Echt een laag verzoek van Gerbrands, beetje misselijkmakend zelfs.

We hebben met z'n allen ook wel zo'n vreselijk klaagklimaat gecreëerd, dat is ook onderdeel van het failliet van het NL voetbal. Vorig seizoen was het nog een probleem dat PSV tegen Ajax moest na de kwartfinale tegen Atletico, en nu kunnen de heren zich weer niet opladen tegen kleine tegenstanders. Dit zou je eens in Engeland/spanje/duitsland moeten proberen, daar word je keihard uitgelachen en worden er nog wel een stuk meer wedstrijden gespeeld.

kom op nu, men moet altijd gefocust zijn ook tegen de kleine clubs, zo kan iedere clubs met wensen aankomen, als de Knvb hier op ingaat, dan is de water kraan open.

27 juli 2016 om 15:57

Ajax speelt liever alle thuiswedstrijden tegen Feyenoord, dan kunnen de spelers zich beter opladen

27 juli 2016 om 15:57

Als het kan de door de weekse dagen ook! PSV is een top club, horen ook topprestaties bij. Ze hebben een hoge begroting en als zij de spelers niet 2 potjes in de week kunnen laten voetballen doen ze iets goed verkeerd.

27 juli 2016 om 15:57

Dat laatste vind ik wel een goeie.

Hahaha wat een onzin. Primadonna shit.

Dan wil ik bij deze graag aanvragen dat Heerenveen nooit meer dan 1 punt kan halen tegen FC Groningen.

En wat is de definitie van zwaardere tegenstanders? Is dat alleen Ajax? Of is dat niet Ajax als die opeens op plek 10 staan? Moet het schema dan opeens op het laatste moment aangepast worden.....

Je kunt het proberen als PSV zijnde maar ik denk dat een verzoek om thuis te mogen spelen meer uithaalt dan een zware tegenstander te wensen.

Was dit een serieus verzoek vanuit Psv? Dit is toch een grap? Onvoorstelbaar..

Sorry hoor maar ik vind dit verzoek echt totaal bezopen en getuigen van misplaatste arrogantie. Ze hebben het afgelopen seizoen voor het eerst sinds 5 jaar weer eens CL gespeeld en op basis daarvan wordt er meteen een eisenpakket neergelegd.

Dan begeef je je toch op een hellend vlak? En wat nou als PSV met een mindere broeder in de poule komt en een team als F'noord met 2 tegenstanders van CL nivo? Moet het daaraan worden aangepast? Dus na wedstrijden tegen een mindere broeder PSV wel tegen Excelsior, maar F'noord soms dan weer niet want die zitten soms ook in een CL mood?

.

Het is toch de taak van een trainer om te zorgen dat z'n spelers altijd scherp aan de aftrap staan? Het is toch niet de verantwoordelijkheid van de KNVB? Raar verzoek.

1 april is toch al voorbij? Alsof de knvb hier iets mee kan. Dan komt Ajax straks met een verzoek wat juist tegengesteld is en dan? En Fey heeft vast ook wel paar voorstellen, en als Heracles de voorronde overleeft willen die tot kerst helemaal niet tegen de top 6 spelen ofzo?

Ondanks dat ik de vraag ook te ver vind gaan, zie ik niet dat er een eisenpakket wordt neergelegd.
Je kunt het vragen (het is niet echt kies) maar dan ook nee krijgen.

27 juli 2016 om 17:01

Verzoeknummers, altijd leuk ! Ik kan me heugen dat Psv voor het eeuwfeest graag een zwakkere tegenstander wenste, zodat het feest leuk opgeluisterd kon worden.... Psv-Cambuur 0-0

27 juli 2016 om 17:35

Fc Bogarde, volgens mij heb jij iets gemist. Ze wilden op die dag geen risicowedstrijd omdat ze de sfeer goed wilden houden. Dat de KnvB vervolgens bij Cambuur uitkomt had dat als reden. Terecht verzoek in dat geval.

Dat de spelers van PSV het niet mentaal aankunnen om vol te gaan de wedstrijd na een Europese wedstrijd is hun probleem, goed dat de KNVB daar niks aan doet. Die hebben er immers niks mee te maken

Ongelofelijk.... ze spelen nu voor de 2e keer op rij CL en ze menen dat ze zich tegen de zogenaamde kleintjes niet kunnen opladen....
Psv is zo goed, wie zijn in hun ogen nu nog de sterkere tegenstanders....

Het is toch niet aan de KNVB om de spelers te motiveren voor een wedstrijd daar heb een trainer voor

Dat ligt aan de spelers van psv zelf dat moet je niet afschuiven op de knvb! Zelf geconcentreerd voetballen en punten pakken.

Het zou wel briljant zijn van Gerbrands als PSV juist een mindere tegenstander wilt na een CL wedstrijd

Ajax in 2013 bezwaar aangetekend voor de klassieker in de zomervakantie omdat ze een half vol stadion verwachtte. Fc Groningen een paar jaar geleden bezwaar aangetekend omdat de eerste wedstrijd tegen ajax was tijdens de zomervakantie en dat niet gunstig was voor de sponsors. Zo heeft iedereen toch weleens zijn redenen en vraagtekens?

Als Cocu nou vaker gaat rouleren en basisspelers meer rust geeft dan heb je dit probleem niet. Cocu houdt te vaak vast aan dezelfde basisspelers.

Beleidsplan 2014-2018 Knvb: "voetbal is winnen ,In 2018 behoort het Nederlandse voetbal tot de internationale top." " De beschikbare middelen zijn bepalend voor de realisatie van de beleidsdoelstellingen. Dat vergt een focus op de kerntaken, het maken van duidelijke keuzes en het stellen van prioriteiten. Het effectief en efficiënt inzetten van middelen staat centraal in de periode 2014-2018 " "voetbal is ontwikkeling In 2018 ontwikkelt het Nederlandse voetbal zich door onderzoek, vernieuwende initiatieven en het delen van kennis. We sluiten aan bij en spelen in op de behoeften van onze clubs en leden"
Kwestie VAN DE Juiste Prioriteiten Stellen Lijkt ME OM HET Gestelde Doel TE Behalen Binnen 1,5 Jaar, DE Middelen Hebben ZE Aleen DUS Niet DE Bereidheid Helaas (de volgende keer ietsje lager inzetten dus Knvb )

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren