Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Populaire Vardy wijst Arsenal af en verlengt contract bij Leicester City

Laatste update:

Jamie Vardy gaat definitief niet naar Arsenal. The Gunners waren bereid om de gelimiteerde afkoopsom die in het contract van de aanvaller stond op tafel te leggen, waardoor het woord aan de speler zelf was. Vardy heeft nu besloten om niet te verhuizen; Leicester City maakt op de officiële website bekend dat de topscorer een nieuw contract heeft getekend.

/

Vardy tekende in februari nog bij tot medio 2019, maar heeft er nu nog een jaartje aan vastgeplakt en ligt dus tot de zomer van 2020 vast bij Leicester. De gelimiteerde afkoopsom die in het vorige contract stond is waarschijnlijk verdwenen. “Beide partijen hopen dat deze mededeling een einde zal maken aan de speculaties over de toekomst van Jamie Vardy”, meldt Leicester.

De 29-jarige Vardy heeft er vier seizoenen bij Leicester op zitten en was in het afgelopen voetbaljaar niet te stoppen. De aanvaller maakte 24 doelpunten in de Premier League en had daarmee een groot aandeel in de eerste landstitel uit de clubgeschiedenis van Leicester. Vardy speelde zich in het Engelse elftal en zit momenteel in Frankrijk, waar hij deelneemt aan het EK.

Door een clausule in zijn contract was Vardy voor bijna 26 miljoen euro op te pikken en Arsenal wilde dit bedrag wel betalen. Even leek het erop dat de spits ook zou verkassen en teleurgestelde supporters maakten via Twitter hun teleurstelling kenbaar bij de vrouw van Vardy. Zij zullen hun woorden echter terug moeten nemen, want Vardy heeft besloten om Leicester trouw te blijven.

Begrijp jij dat Jamie Vardy Arsenal heeft afgewezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 juni 2016 om 11:30

Vardy is snel en goed met veel ruimte achter de verdediging. Zo 1tje hebben ze al: Welbeck (alleen dan een mindere afmaker). Ik zou graag een technisch sterke spits willen zien, die ook goed is in de combinatie (en kan afmaken natuurlijk).

23 juni 2016 om 11:35

Lacazette mssn?

23 juni 2016 om 11:42

Higuain

23 juni 2016 om 11:42

Ik kijk daar te weinig naar Lyon voor. Van wat ik heb begrepen is hij, net als Vardy, een snelle speler die goed kan afmaken. Dat hij niet opgeroepen is zegt of wat over zijn recentelijke vorm, of over het selectiebeleid van Deschamps.

23 juni 2016 om 11:51

Goed in de combinatie dan kom je al gauw bij 1 spits uit: Vincent Janssen! :D

23 juni 2016 om 12:01

@pieterpost
Niet overdrijven. We weten onderhand wel dat je een Janssen apostel bent, maar je begint te lijken op de Turken die vijf jaar geleden Burak Yilmaz naar Real Madrid toeschreven. Janssen heeft talent maar er zijn nog minstens vijftien betere spitsen (waarvan alleen al drie Belgen) en dat weten we allebei.

Overigens is dit geen slecht nieuws voor Arsenal, aan Vardy heb je met het spel van Arsenal nou eenmaal niet zoveel. Laat dit EK zien echt pijlsnel te zijn en dat behoudt hij wel. Maar dit seizoen lukte echt alles, elke bal die hij probeerde vloog in de goal en ik geloof niet dat hij dat nog een seizoen vasthoudt. Dan houd je basically een watervlugge speler over met een redelijk rendement. Meet Theo Walcott

23 juni 2016 om 12:42

Wilfried Bony? Wil ook nog eens weg bij City omdat hij amper speeltijd krijgt. Wat hij dan ook had kunnen verwachten. Islam Slimaninof Mario Gomez? Doen het beide ook erg goed bij hun clubs.

23 juni 2016 om 13:08

Bony is bij lange na niet goed genoeg, zelfs Giroud acht ik nog veel beter. Hetzelfde geldt voor Gomez en Slimani, beiden geen verbetering t.o.v. Giroud.

23 juni 2016 om 11:36

Vind het meer een counterspits, hij past niet echt in de speelstijl die Arsenal normaal hanteert.

23 juni 2016 om 11:40

precies. Een benzema zou veel beter bij Arsenal passen.
Daarbij, ik denk dat Vardy echt een one-time wonder is. Kijk ajb naar zn statistieken gedurende zn carriere, dit is geen topspits. Dit is een spits die in de juiste omstandigheden bij de juiste club in de flow is geraakt en alles raak schiet wat voor zn voeten komt. Dat kan elk moment afgelopen zijn. En dan heb je 50 miljoen betaald.

23 juni 2016 om 11:49

Hij kost 26 mil en geen 50, daarnaast zijn er meerdere spitsen die pas later tot scoren komen, al is Vardy wel erg laat. Ander voorbeeld is natuurlijk een Pelle recent nog.

23 juni 2016 om 11:59

En hoe verklaar je dat hij bij het Engelse team ook scoort? Jij denkt dus dat wanneer het seizoen begint dat het dan opeens over is?

23 juni 2016 om 12:04

Ja het goede spel van Arsenal is iets wat mensen maar roepen. We spelen nog steeds leuk voetbal, maar het is wel reactievoetbal. Het is niet de intentie om alleen te verdedigen en toe te slaan in een counter, we proberen met druk de bal te veroveren en op dat moment binnen een aantal seconden aan de andere kant te zijn doormiddel van goed combinatiespel. Wij zijn geen ploeg dat de bal constant moet hebben ala Bayern. Dat hele mooi ( wat mensen in dit geval zien als balbezit) is gewoon een mythe tegenwoordig. We spelen wel degelijk countervoetbal, maar parkeren niet de bus.

23 juni 2016 om 12:05

En dat gezegd te hebben, Vardy was uitstekend geweest! Waarom denk je dat Giroud het net niet is? Kan vaak mee in de combinatie, maar qua diepgang heeft het iets van een slak.

23 juni 2016 om 12:08

Giroud past pas niet in de speelstijl van Arsenal, Vardy past veel beter bij onze speelstijl dan Giroud. Maar goed, nu focussen op Morata dan maar, dat is echt de ideale Arsenalspits.

23 juni 2016 om 12:44

Heel de speelstijl draait om Giroud heen?

23 juni 2016 om 12:49

GoonerEva

Kijk jij wel eens voetbal? Met Morata haal je echt een tweede Giroud binnen en Giroud is nog eens een betere afmaker ook. Wat heeft Morata laten zien waardoor hij een geschikte spits is voor Arsenal? Zijn 8 doelpunten dit seizoen voor Juve of zijn plek op de bank?

23 juni 2016 om 13:01

Degelijk countervoetbal? Het is geen balbezit balbezit balvezit zoals Barca en Bayern, maar counter? Bijna altijd meer balbezit en dmv combinaties een weg zoeken. Giroud is daar ideaal voor, alleen maakt hij te weinig af. Daarnaast mist hij de dynamiek en snelheis voor loopacties. Vardy heeft t precies andersom.

23 juni 2016 om 13:02

Giroud en Vardy passen allebei maar half. Giroud is geqeldig voor de combinatie, maar mist de dynamiek en snelheid. Vardy precies andersom

Morata??? Nee aub niet.

23 juni 2016 om 14:45

Tegenwoordig gelooft men echt in hypes. Hij trekt nu nog zijn geeldige seizoen door bij het Engelse elftal. 1 wedstrijd ook nog. Over langere termijn is dit gewoon een middelmatig spitsje. Hij gaat na dit seizoen wer terug naar gemiddeld 13 goals per seizoen. En dan ga je Arsenal niet redden sorry.

23 juni 2016 om 14:10

Die man wil et CL avontuur natuurlijk ook mee maken. Zo hard gevochten voor de titel. En nu wil hij nog een jaar vlammen. En dan verkassen

Heel goed! Dat team past veel beter bij je, en de kans op een kampioenschap is ook nog eens groter dan bij Arsenal. Lekker blijven en voor altijd de held zijn in Leicester.

23 juni 2016 om 11:20

Ik kan het niet aanpassen, maar ik wilde nog een knipoog plaatsen na Arsenal.

23 juni 2016 om 11:54

Jij denkt dat ze dit kunststukje gaan herhalen? Ik denk ook niet Arsenal kampioen word, maar ze hebben wel gewoon meer kans.

Prachtig dit! Hopelijk blijft het team voor een groot deel bij elkaar. Dit is in ieder geval een gebaar in de richting van Mahrez en Kante bijvoorbeeld.

Jammer, keek er tegen op, maar uiteindelijk zag ik hem toch wel graag komen. Vooral omdat er geen andere opties zijn die niet belachelijk veel kosten. Kan het wel waarderen dat hij bij Leicester blijft, zo hoort het eigenlijk ook gewoon.

23 juni 2016 om 11:51

Keek je er naar uit of zag je er tegen op?

23 juni 2016 om 11:56

In het licht van de spitsen schaarste was Vardy wellicht niet zo'n slecht alternatief. De meeste gooners zien liever het 'total package' , maar nemen met Vardy wel genoegen.

23 juni 2016 om 12:06

Keek je naar mijn post of heb je het daadwerkelijk gelezen?

Leuk nieuws!! Hopelijk weten ze andere sterkhouders ook te behouden, ben erg benieuwd of ze dan in de buurt van afgelopen seizoen kunnen komen qua prestatie.
Heeft het gezeik via twitter door de fans misschien toch geholpen ;-)

Verstandige beslissing denk ik, bij Leicester wordt hij op handen gedragen en kan hij alles maken. Bij Arsenal niet en bovendien denk ik dat hij niet echt bij Arsenal past.

Misschien wel beter voor beide partijen. Hoewel ik hem als persoon graag zag komen, had het ook zomaar een mislukking kunnen worden, en dat had ik hem persoonlijk ook niet gegund.
Ben benieuwd op wie Wenger nu zijn pijlen richt, want er zal een spits moeten komen. En ok nog is eentje met een beetje niveau.

23 juni 2016 om 11:32

Ik ben eigenlijk wel blij dat deze transfer niet door is gegaan. Ik hoop echt op Aubameyang.
Hij zal ongetwijfeld een hoop centen kosten maar past m.i. perfect in het plaatje bij Arsenal.
Arsenal moet het toch hebben het voetballen, en geen lange ballen/voorzetten. Giroud is een prima spits, maar past gewoon niet perfect in het plaatje.
En snelle, combinerende spits als Aubameyang lijkt me dan perfect. Ik denk namelijk dat een spits als Benzema gewoon niet haalbaar is.

23 juni 2016 om 11:40

Klopt, Auba zou een droomkandidaat zijn. Ook zie ik Higuain graag komen. Zijn twee spitsen die er naar alle waarschijnlijkheid direct staan. Echter ben ik bang dat ook deze twee spitsen net als Benzema niet haalbaar zijn. En dan blijft er verdomd weinig over.

23 juni 2016 om 11:55

Een naam. Icardi.

23 juni 2016 om 11:56

Ik acht het niet onmogelijjk. Bij Benzema heb ik meer het gevoel dat hij niet wilt komen, zeker niet nu hij afgelopen seizoen toch het vertrouwen heeft gekregen. Higuain zou misschien de stap nog willen maken maar Arsenal krijgt dan wel eerst met die idiote voorzitter van Napoli te maken. Niet dat Aubameyang een koopje zal zijn, maar ik ben echt bang dat Higuain voor niet minder dan 70 miljoen weg mag.

Zou 45-50 miljoen voor Aubemeyang niet genoeg zijn? Dit jaar zat Arsenal toch ook weer dicht tegen het kampioenschap aan. Het zal toch een keer moeten gebeuren. Met een topspits en een goede verdediger erbij moet het toch een keer gaan lukken. Je hebt dan 4 wereldspelers in de vorm van Ozil, Alexis, Aubameyang en Cech, aangevuld met geweldig talent (bellerin) en prima opvulling voor de overige posities.

23 juni 2016 om 12:34

Laten we het hopen, een topspits zou Arsenal echt titelkandidaat maken.
En voor Higuain zal je idd de hoofdprijs moeten betalen, eerder gaf die voorzitter al aan dat ie niet onder de 90 miljoen weg mocht . We gaan het zien, gezien de belssure van Welbeck komt er sws een spits, de vraag is alleen van welk kaliber.

23 juni 2016 om 13:17

denk dat dortmund hem niet laat gaan onder de 70-80m.

Toch jammer dat hij niet naar Arsenal komt maar ik heb wel echt respect voor hem omdat dit misschien wel zijn laatste kans is om naar een topclub te gaan. Met Leicester gaat hij gewoon de CL in dus hopelijk presteert hij daar ook..

23 juni 2016 om 11:28

Vind het ook jammer, maar ook wel weer respect voor Vardy

23 juni 2016 om 11:31

Naar topclub gaan? Arsenal heeft de laatste 12 jaar geen landskampioenschap meer gepakt. Hij zit nu bij een topclub, Arsenal heeft misschien de potentie. Maar juist daarom is dit een verstandige keuze om te blijven. Ze kunnen nu het volgende doel stellen: verrassen in de CL.

23 juni 2016 om 11:34

Dus Leicester is een topclub?

23 juni 2016 om 11:35

@myvision,

Ach hou toch op. Arsenal geen topclub noemen maar Leicester wel? Ken je het gezegde: 1 zwaluw maakt nog geen zomer?
Laat ik voorop stellen dat Leicester absoluut de verdiende kampioen is, maar zowel nationaal als internationaal is Arsenal nog altijd 100 keer meer een topclub dan Leicester.
Feyenoord is ook al ruim 16 jaar geen kampioen meer geworden en er zijn nog steeds een hoop mensen die Feyenoord bij de Nederlandse topclubs scharen.
Je wilt nu toch niet ook nog gaan zeggen dat Twente een topclub in Nederland is omdat ze een paar jaar geleden kampioen waren geworden?

23 juni 2016 om 11:40

Ga ik toch ook even happen: Als je Leicester als topclub noemt is Arsenal ook een topclub
Ongeacht de afgelopen 12 jaar is Arsenal de laatste paar jaar gewoon weer een topclub in Engeland, kijk maar naar de eindstanden in de competitie. Niet alleen de kampioen is een topclub hè! Leicester heeft afgelopen seizoen een wonder beleefd en ik gun het ze en hoop van harte dat ze dat komend seizoen opnieuw kunnen proberen, maar nu wordt het toch weer lastig, net als voor alle andere clubs. Als je alle Engelse topclubs wil noemen op basis van aanwezige spelers, staff, stadion, geld en supporters zijn dat toch gewoon onbetwist United, City, Chelsea, Arsenal.. Dat Liverpool nu wat lager eindigt maakt hen ook niet meteen voor altijd top-club af, en ook Tottenham is hard op weg zich een topclub te mogen gaan noemen.

23 juni 2016 om 11:40

Leicester een topclub omdat ze 1 jaar een uitschieter hebben...? Dar is nieuw.

23 juni 2016 om 11:40

Dat*

23 juni 2016 om 11:45

Het is toch niet niet moeilijk om te zien dat Arsenal nog steeds een topclub is... Sowieso veel meer dan Leicester.

23 juni 2016 om 12:06

Ik vind beide geen topclub, maar van deze twee clubs maakt Arsenal er meer aanspraak op dan Leicester wat mij betreft.

23 juni 2016 om 12:16

Myvision, dus omdat jij 1 dag mag meedraaien met CEO van Unilever zet je de volgende dag CEO in je linkedIn-status.... Wauw homie, wauw....

23 juni 2016 om 14:05

Ik vind dat Leicester helemaal geen wonder beleefde. Ondanks dat het niet te controleren valt en ik ook niet per sé wil opscheppen, ik heb op 20 januari een 50,- op Leicester gezet dat ondanks dat ze bovenaan stonden 15x (!!) uitbetaald zou worden. Totaal belachelijk gezien het feit dat het team uitstraalde een topclub te zijn en zomaar de competitie zou kunnen winnen.

Ik bedoel meer dat je als je bij de beste club van Engeland zit, waarom moet je dan overstappen naar een net-niet club wat Arsenal al jaren is? Noem ze dan beide topclub, ik vind Arsenal momenteel niet meer topclub dan Leicester. Nederland is toch ook geen topland meer, de nummer 2 en 3 van afelopen Wk's. Voetbal gaat veel sneller dan mensen denken en men leeft nog in het verleden. Want dan is Ajax met de 4 Europa Cups ook een topclub in de wereld.

Feyenoord was tot aan vorig jaar niet meer een topclub dan Fc Twente nee. Op dit moment heeft Nederland 2 topclubs en dat zijn Ajax en Psv.

23 juni 2016 om 14:36

Het ging mij meer om het feit dat je Leicester een topclub vind, dat mag je vinden, maar het is niet op feiten gebaseerd. Dat je Arsenal geen topclub vind, dat staat hier los van. Eant ik vind Arsenal ook hengelen tussen top en subtop. De structurele 4e plek, is de grens tussen subtop en top, want als een Tottenham structureel 5e eindigt, is het subtop.... Ik ben het dus wel met je eens dat Arsenal niet meer gedoodverfde topclub is. Alleen ik ben het totaal niet met je eens, betreft de topclub status van Leicester.

Heerlijk gedaan vardy! Ben blij voor leicester, ze moeten gewoon dit team intact proberen te houden. Arsenal Moet maar lekker op zoek naar een andere spits, dat is beter voor ze ook.

23 juni 2016 om 11:56

Vardy geeft nu een signaal af, maar dat wil niet zeggen dat ze dadelijk hetzelfde team kunnen behouden. Als de rest dadelijk alsnog vertrekt, dan snijdt Vardy zich behoorlijk in de vingers. Dan spelen ze dadelijk 10-15 plekken lager en is de aanvoer minder. En dan kan ie dus een one season wonder worden.

Wijs en als ze het goed aanpakken kunnen ze de komende jaar lekker bovenin de Engelse subtop spelen.

Afgelopen jaar was uitzonderlijk en niet te evenaren, maar jongens als Mahrez zouden wel gaan denk ik? Al is de zekerheid van de C.L. en de speelminuten daarin voor de persoonlijke ontwikkeling wel goed voor die jongens en besluiten ze te blijven.

Juist jongens als Ziyech en Janssen zouden interessant zijn, voor Engelse begrippen redelijk goedkoop op te halen en ze kunnen doorontwikkelen. Daarnaast hebben ze, als ze zich blijven ontwikkelen, een hoge verkoopwaarde.

Goed nieuws, zowel voor Arsenal, Leicester en Vardy.

Hopen dat Arsenal zich nu focust op een spits die beter in het plaatje past. Ik had Vardy aan de ene kant wel graag zien komen, maar het is niet het type dat bij het spelletje past. Hij is ideaal voor de counter en met ruimte voor zich: dat is niet wat je bij Arsenal bijna niet krijgt.

Leicester gun ik het natuurlijk ook om de beste spelers te behouden.

23 juni 2016 om 11:46

Ik deel je mening, ik ben echter heel erg benieuwd wie er gaat komen.
Er is bijna geen enkele topspits die ik naar Arsenal zie komen waarvoor Wenger ook nog eens het volle pond voor gaat betalen. Wat denk jij?

23 juni 2016 om 11:52

Mmm... Kijk maar uit. Wenger heeft er een handje van om de obvious kandidaten (die wij willen zien) links te laten liggen en voor een bargain te gaan. Let maar op, hij komt straks met een te dure Chicharito of een Duvan Zapata (udinese) aanzetten.

23 juni 2016 om 12:21

Mooi dat Vardy blijft inderdaad!

Arsenal had afgelopen jaar voor Cavani moeten gaan, toen was hij tweede spits achter Zlatan en hadden ze een goede kans gehad denk ik. Zal nu lastig worden, mits PSG geen andere spits haalt.

Nu misschien Benzema proberen, aangezien Real Morata heeft gekocht? Het is voor Arsenal iig van belang om een topspits te halen als ze ooit nog eens wat willen.

23 juni 2016 om 13:43

Cavani is te laat idd.. Erg jammer. Benzema zal sws wel 1e spits blijven, Morata is denk ik puur gekocht om weer door te verkopen.

23 juni 2016 om 15:38

Ja zit wat in, hoewel Real er toch 32 miljoen voor heeft betaald? Vind het nogal...
Wie moet er dan naar jullie komen?

23 juni 2016 om 16:43

1. Higuain 2. Aubameyang 3. Batshuayi, als die eerste 2 niet lukken, moet de laatste wel haalbaar zijn. Nou ja, als ze stoppen met treuzelen want anders is Juve of Spurs weg met Batshuayi.

Hoewel het een uitstekende aankoop zou zijn voor die prijs, toch heb ik liever een andere spits. Snap niet waarom ze niet voor Lacazette gaan, die is toch niet zo belachelijk duur als een Higuain?

Oke, en nu schakelen Arsene! Je betaalt ofwel een godsvermogen voor een topper als Higuain of je gaat voor de potentie van een Batshuayi. Maar kom verdorie niet weer met die tussen oplossing. Ik hoorde namelijk alweer de naam Chicharito vallen...

23 juni 2016 om 12:10

Laat Chicarito nou gewoon een uitstekende spits zijn. Ik had hem graag zien komen toen RvP de andere kant op ging. Chicarito zou een betere optie dan Vardy en Lacazette zijn.

23 juni 2016 om 12:25

Naar wat ik van Chicharito gezien heb vind ik hem maar een eendimensionale spits. Dat is een top finisher. Het is gewoon weer zo'n speler die een kwaliteit aan onze aanvallers toevoegt die er nog niet (of in beperkte mate) is. Deze kwaliteiten zijn echter verdeelt over vier spelers. Giroud de kaatsende kapstok, Welbeck de harde werker, Walcott de counterspits en dan nu Hernandez als goaltjesdief. Arsenal zou moeten mikken op een spits die minstens drie van deze kwaliteiten bezit.

23 juni 2016 om 13:46

Ik verbaas me bij dit artikel best wel over jou. Bijna alles wat je zegt klopt niet. Chicarito is een geweldige afmaker, maar totaaaal geen voetballende spits. Nog minder dan Vardy.

Nee beide geen geweldige opties.

23 juni 2016 om 16:49

Hernandez? Haha, ja die kan in een elftal met Arshavin, Podolski, Bendtner, Djourou, Flamini, Szczezny etc

Subtop goaltjesdief die 0,0 toe voegt aan het spel, dan had ik veel liever Vardy maar goed dat gaat dus ook niet gebeuren.

Dit was gewoon een spelletje van vardy om hetzelfde te gaan verdienen bij leicester. Goeie stap van hem geweest. Hij wilde waarschijnlijk toch wel als held blijven maar nu ook nog eens met meer salaris

Arsenal moet naar beter streven dan Vardy is mijn menig dan. Ik vind een type Higuain Cavani of misschien wel Lukaku beter dan Vardy. Hoop dat ze een topspits weten te strikken.

23 juni 2016 om 12:11

Cavani is ook helemaal niets hoor. Ook in Parijs is het gewoon een degelijke spits en daar is het niet moeilijk om te scoren als je bij PSG speelt. Daarnaast is Cavani bij het nationale elftal ook helemaal niets. Ik heb nooit iets gevonden en als wij meer dan 20 miljoen voor hem neerleggen snijden we onszelf in de vingers.

23 juni 2016 om 13:03

Ik dacht dat ik de enige was maar blijkbaar deel je mijn mening en verwoord je precies mijn gevoelens betreft Cavani.

23 juni 2016 om 13:14

Ik heb er dan ook verstand van, jij blijkbaar ook .

23 juni 2016 om 14:47

Cavani helemaal niets? Vind het anders behoorlijke cijfers voor een speler die eigenlijk nooit in de spits staat vanwege Zlatan. Heeft 3 seizoenen meer dan 20 goals gemaakt in de serie A. En ene Higuain zien we ook zo graag komen omdat hij alle ballen in de serie a erin ramt.

Messi is bij het nationale elftal ook lang niet altijd goed. Is het dan meteen een speler die niks kan? Als Cavani het volste vertrouwen krijgt en gewoon in de spits staat bij Arsenal heb je een topspits. Cavani heeft alles wat ik graag zie in een spits, een echte atleet. Enige nadeel is dat hij al een beetje aan de oude kant is.

Geweldig dit. Hij is de man van de club en het is mooi dat hij blijft. Hij staat nu bekend als de held van Leicester City, hij maakte ze kampioen. Dan is het mooi als je gewoon blijft en met dezelfde teamgenoten de Champions League in gaat.

Arsenal moet gaan voor Higuain. Ozil en Sanchez behouden. Je levert de assistkoning en topscorer van 2016/2017.

Heel goed nieuws voor Leicester! Vardy past precies bij die club en ik hoop dat er nog andere sterkhouders zoals Mahrez en Kanté zijn die besluiten om te blijven. Hoop dat Leicester ver kan komen in de CL en dat kan best lukken als ze de sterkhouders behouden en hier en daar nog een verrassing uit de hoed weten te toveren. Arsenal kon in mijn ogen sws beter naar een andere spits kijken want vind Vardy er niet helemaal passen. Denk dat iemand als Batshuayi bv nog wel haalbaar moet zijn

Is wenger echt zo koppig of wilt hij Alexandre Lacazette echt niet zien ofzo? als arsenal fan frustreert dit mij mateloos, die gozer is nog jong, snel en heeft alles wat een spits moet hebben! zeker beter dan Giroud, Wenger wake up!!!

Aubamayang is zeker een perfecte aankoop, maar dan moet hij zelf ook willen.. Denk dat hij eerder naar een Real of City wilt dan naar Arsenal maar wie weet?

Ik ben nog steeds voor de komst van chicharito. Ik vond het apart dat hij nog niet vaak genoemd wordt. Heeft zich al bewezen in pl,cl en nu ook in de bundesliga. Zijn stats liegen er niet om. Hij is technisch en zijn positionering is top. Bovendien betaal je ook niet de hoofdprijs..

Ik denk ook beter dat Arsenal naar een andere spits kan uitkijken. Punt 1 Leicester speelt sowieso niet het voetbal dat Arsenal hanteert. En punt 2 is de vraag of hij nog zo een denderend seizoen gaat draaien. Ik denk dat hij eerder bij een van die andere topploegen in Engeland zou passen, maar das gissen.

Wat betreft Arsenal en Wenger zelf. Het lijkt bij mij erop alsof Wenger Arsenal geen kampioen wil maken. En dat de leiding van Arsenal dat wel eigenlijk prima vind.
Waar blijft die harde mentaliteit om kampioen te worden. Dat is er niet bij hun. En dat komt mede door Wenger. Ik persoonlijk had hem allang eruit gekieperd. Resultaten en succes daar gaat het om bij een topclub. Is dat er niet dan kan je jezelf niet vergelijken met een topclub. Dan ben je geen topclub meer. Maakt niet uit wat vroeger heb gepresteerd.
Vind het alleen jammer voor Sanchez en Ozil. Dat zijn wereldspelers en horen niet bij Arsenal.

Ik neem aan dat alle supporters die tegen de vrouw van Vardy bezig waren op twitter nou allemaal openlijk hun excuses aanbieden.

Trouw aan de club waar hij een grote speler is geworden, mooi om te zien. Hopelijk kan leicester volgend jaar weer meedoen bij de bovenste vijf.

Leicester is zeker geen one season wonder.
je ziet dat ze onder Raineiri iedereen kunnen verslaan en ik verwacht dat de stijgende lijn doorgezet wordt. Gaat leicester volgend jaar de CL winnen ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren