Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Paris Saint-Germain en V/d Wiel uit elkaar: Raiola praat in Italië’

Laatste update:

Het heeft er alle schijn van dat Gregory van der Wiel na dit seizoen niet bij Paris Saint-Germain blijft. De 27-jarige rechtervleugelverdediger is dit seizoen van lieverlee minder belangrijk geworden in Parijs en heeft nog een contract tot volgend jaar zomer. Paris Saint-Germain heeft Mino Raiola volgens Goal verzocht om aan de slag te gaan voor zijn cliënt. Van der Wiel zelf is ook akkoord en hoopt op een club in de Serie A.

/

Twee weken geleden verscheen Van der Wiel niet aan de aftrap voor de Champions League-wedstrijd tegen Chelsea. Pas in minuut 118 mocht hij erin komen, maar waarom hij geen basisplaats kreeg wist hij niet. “Ik heb geen woord gehoord, geen uitleg gehad. Zo hoort het niet, vind ik. Dit zijn juist de wedstrijden die je wilt spelen. Het was voor mij ook een verrassing. Ik vind dat niet gebruikelijk, nee. Maar hier gaat het blijkbaar wel zo”, zei hij toen tegen de NOS.

Die wedstrijd lijkt een teken aan de wand voor de toekomst van Van der Wiel. De ex-speler van Ajax heeft het vertrouwen van zijn club mogelijk verloren en Goal stelt nu dat de club hem in de zomer wil verkopen. Paris Saint-Germain zou genoegen nemen met een transfersom van vier miljoen euro: zelf betaalde het zo’n zes miljoen euro aan Ajax, toen het Van der Wiel binnenhaalde. Zijn zaakwaarnemer Raiola is aan het werk gezet en zou al hebben gesproken met drie Italiaanse verenigingen.

Napoli, AS Roma en Internazionale zijn de clubs in kwestie. Voor welke club Van der Wiel een voorkeur heeft, is niet bekend. Zijn plek in Parijs wordt waarschijnlijk opgevuld door Dani Alves, die maar geen nieuw contract krijgt aangeboden bij Barcelona en wel wat voelt voor een overstap naar Paris Saint-Germain.

Het is beter als Gregory van der Wiel in de zomer weggaat uit Parijs

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

4 miljoen? Geen geld voor zo'n speler. Zou hij al terug naar Nederland willen?

25 maart 2015 om 10:49

Een transfersom is geen probleem voor Nederlandse clubs. Maar een salaris wel.

25 maart 2015 om 10:57

Het salaris is ook geen probleem voor Ajax, het is alleen dat het niet bij de 'filosofie' past van het 'nieuwe en verbeterde' Ajax. Als je het mij vraagt moet je juist geld uitgeven om top te blijven, maar daar denken anderen anders over.

25 maart 2015 om 11:01

Ajax is geen top, dus om top te worden moet je meer van dit soort spelers kopen. En dat is wel een probleem.

25 maart 2015 om 11:10

@alex. we hebben bij Feyenoord gezien hoe het met een club verloopt als de salarissen omhoog gaan. In de tijd dat Makaay, van Bronckhorst en Tomasson werden gehaald is Feyenoord bijna failliet geraakt.
Ajax heeft het geld wel om hem te kunnen betalen maar het past niet in het beleid. Dat is wat anders dan filosofie.

25 maart 2015 om 11:11

Ik vraag mij af of hij op dit moment zelfs een echte verbetering zou zijn ten opzichte van Van Rhijn. Die jongen is dit seizoen echt een sterkhouder aan het worden en een zeer betrouwbare back, met groeimarge.

25 maart 2015 om 11:25

ik ben niet voor Ajax. maar ze zijn zeker een sleeping giant .het is niet makkelijk
om de cl te winnen tegen die miljoenen ploegen door de jaren heen . nu lijkt het moeilijk maar in de tijden dat ze die wel wonnen met een handvol nederlanders
en wat aanvullingen die ook nog niets hadden laten zien .de zidanes en de gigs
waren niet makkelijk te verslaan. in Nederland kan je geen team kopen dat de cl gaat winnen . dat kon eigenlijk nooit

25 maart 2015 om 11:46

Alex ik vind dat ajax gelijk heeft om geen salarissen van die over de miljoen te betalen...dan krijg je ook minder scheve gezichten in de selectie

En wanneer je een uitzondering zou maken zou ik dat ook niet voor vd wiel doen, aardige speler maar niet wat ajax echt nodig heeft momenteel..en ook geen leiderstype,en om dan 2 miljoen salaris te betalen is niet slim..vind hem precies dezelfde speler als v rijn, potentieel heel goed maar vaak veel te laks En nonchalant

En ik denk dat vd wiel nu ook nog geen trek heeft in een terugkeer

25 maart 2015 om 11:47

@fcexclusief

Dit kan je toch niet oprecht menen he? Van Rhijn is echt waardeloos. Waardeloos. Waardeloos. Aanvallend voegt hij helemaal niks toe het hele seizoen niet. Sterker nog, bijna alles, en dat bedoel ik letterlijk zo rond de 90% leidt tot balverlies. Alles waarin hij een beetje risico stopt is balverlies. De rest zijn tikjes breed of terug. Zelfs dat gaat soms fout. Verdedigend is hij ook niet betrouwbaar. Ik vind het bizar dat mensen niet zien hoe slecht van Rhijn is.

25 maart 2015 om 11:48

@alex.utd: Het is wel een probleem, in die zin dat het salaris van Van der Wiel ver boven het salarisplafond van Ajax zit. Als je een rechtsback zo'n salaris geeft dan staan Klaassen, Veltman en Cillessen binnenkort ook op de stoep.

25 maart 2015 om 11:49

@fcexclusief: Vna Rhijn is echt een matige back. Heb die hele hype rond hem nooit begrepen. Van der Wiel heeft een dipje gehad, maar is een klasse beter dan Van Rhijn.

25 maart 2015 om 11:51

Mwa, deels mee eens over van Rhijn. Hij laat zien dat hij sterk genoeg is voor Ajax. Tegen die nummer 10 van Dnipro liet hij zich toch al aardig eenvoudig in de luren leggen een paar keer..

Vind van der Wiel toch echt wel een stuk beter en verder.

25 maart 2015 om 11:53

Waarom van der Wiel kopen als je van Rhijn al hebt? Een talentvolle speler die groeit in waarde inruilen voor een Twitter verdette die de hoofdprijs moet kosten qua transfersom en salaris? Ben geen Ajacied, maar dit lijkt me volstrekt onnodig.

Overigens dat v/d Wiel naar de Serie A wil begrijp ik ook niets van. Wat valt daar nog te halen tegenwoordig? Of hij is een realist wat betreft zijn eigen kwaliteiten of hij heeft een gebrek aan ambitie.

25 maart 2015 om 12:51

Ik vind ze beiden niet bijzonder. Zijn geen bal afpakkers of stoppers. Leuk dat ze mee opkomen hoor maar laten we beginnen met verdedigen en dat kunnen ze niet. Tuurlijk, tegen kleine clubs prima hoor maar beide competenties zijn niet sterk.

25 maart 2015 om 13:05

@afcavosje we hebben ook gezien hoe het de afgelopen jaren met Ajax verloopt. Na de 'revolutie' een aantal jaar geleden is het team met het jaar dramatischer en dramatischer geworden. De doelstelling was na die revolutie om weer aan te sluiten bij de Europese top of in ieder geval Europese subtop, maar dat is gewoon onmogelijk als de enige spelers van kwaliteit in je team ongeveer 20 jaar zijn, omdat wanneer ze de 'prime' van hun carriere bereiken weggekocht worden.
Op dit moment heeft Ajax een netto vermogen van rond de 100 miljoen euro, het is absurd om daarvan niet een aanzienlijk bedrag bereid zijn uit te geven.

25 maart 2015 om 13:36

ik ben het helemaal met je eens dat Ajax voor ervaren spelers het salarisplafond hoger moet leggen. Maar dan nog zal van der Wiel niet haalbaar zijn. Hij zal nu een salaris opstrijken tussen de 2 en 3 miljoen, misschien nog wel meer. Aan zulke bedragen kan Ajax niet aan beginnen. Dan glijden we binnen no-time af.

25 maart 2015 om 11:13

Puur door die transfersom vind ik het een vaag verhaal. Waarom zou je na 1 x op de bank zitten wegwillen bij 1 van de grootste clubs van europa? En waarom zou PSG maar 4 miljoen vragen (minder dan bijv willems) voor een 27jarige speler op het hoogtepunt van zijn carriere?

25 maart 2015 om 11:26

Vind het ook een lage transfersom, hij is zo wel interessant voor meer clubs. Hoop dat hij naar Engeland gaat. Voor dat Geld is er sowieso wel een middenmotor / subtopper in Engeland geïnteresseerd.

25 maart 2015 om 11:29

ik bedoel eigenlijk dat ik het een onzinverhaal vind en niet geloof.

25 maart 2015 om 11:29

Maar het is niet alleen door de transfer, het is ook gewoon een waardeloze speler zoals hij al een tijdje speelt.

25 maart 2015 om 11:38

Het is niet 1x bankzitten trouwens, hij stond er vaker naast, heel vaak zelfs op het begin. En volgens mij vinden ze het in Parijs wel best, geld genoeg daar. Al is het inderdaad een laag bedrag voor iemand met zijn kwaliteiten.

25 maart 2015 om 12:52

Wellicht omdat het simpelweg een slechte verdediger is

van der Wiel zou niet misstaan bij Napoli of Roma denk ik

25 maart 2015 om 11:51

Mag alleen hopen dat hij niet naar Italie gaat. Een onaantrekkelijke competitie die op zijn retour is. Lelijk voetbal, daar moet je niet heen willen. Nu komen er ongetwijfeld wel weer Italianen met de vraag: "kijk jij wel Italiaans voetbal?". Om alvast antwoord te geven op die vraag: Niet elke wedstrijd maar wel zeer regelmatig en ik vind er over het algemeen geen ruk aan. Een enkele uitzondering daargelaten.

25 maart 2015 om 11:57

Denk dat er niet echt veel verschil met Frankrijk is, daar is het ook alleen maar beuk voetbal. Denk dat Italië wel beter is dan Frankrijk, op PSG na dan..

25 maart 2015 om 11:58

Als je in deze tijd hardop uitspreekt naar de Serie A te willen heb je in mijn ogen gewoon gebrek aan ambitie (paar uitzonderingen daar gelaten). Als een Nederlands toptalent zoals Depay nu zou zeggen dat hij zijn hele leven in de Eredivisie wil blijven zou je hem toch ook uitlachen?

Wil je laten zien dat je wat kan en zit je op de top van je kunnen, dan moet je gewoon naar Spanje, Duitsland of Engeland. De tussenstap van de Eredvisie naar die 3 heeft hij in Frankrijk al gemaakt.

25 maart 2015 om 15:05

"Een competitie die op zn retour is"
CL NUL Engelsen
EL 3 italianen 1 Engelse.
Zegt genoeg. Italiaanse competitie wordt nog steeds onderschat

25 maart 2015 om 23:26

@azalkmaar2

Je mag alles vinden van het voetbal, maar de Serie A is alles behalve op haar retour. Dit seizoen na de La liga meeste punten per team gehaald in Europa.

On:
Van der wiel zou voor zowel Inter, Napoli en Roma een goede versterking zijn

Heeft hij de afgelopen weken niet meer gespeeld dan? Of alleen die wedstrijd tegen Chelsea niet.

25 maart 2015 om 11:04

Alleen tegen Chelsea, daarna gewoon weer basis dus beetje snelle conclusie door VZ.

25 maart 2015 om 11:11

Helemaal geen snelle conclusie, v/d Wiel is al een tijdje niet verzekerd van een basisplaats, eigenlijk al niet na zijn teen blessure eind januari, laatste 2 maanden 4x een basisplaats

25 maart 2015 om 11:05

Hij heeft dit seizoen nog maar 19 wedstrijden als basisspeler gespeeld in de competitie. Moet wel typen dat hij in totaal 3 weken geblesseerd is geweest, 1 week in augustus en 2 weken in januari/februari

25 maart 2015 om 13:06

19 van de 30 wedstrijden, waaronder inderdaad 3 weken geblesseerd, dat is toch helemaal niet zo slecht?

Daarnaast tel ik al 7 basisplaatsen in de laatste twee maanden, waarbij hij een groot gedeelte van de gemiste wedstrijden geblesseerd was of terugkwam van een blessure. Ik zei bovendien dat het een snelle conclusie was om te roepen dat hij zijn basisplaats nu definitief kwijt lijkt te zijn en dat is wel degelijk voorbarig, zeker omdat hij de laatste twee wedstrijden gewoon weer in de basis stond.

In ieder geval mooi dat hij het nieuwe tenue van Oranje mocht showen, als hij niet wegkomt bij PSG dan heeft hij het tenminste al een keer gedragen. Overigens veelzeggend dat hij slechts 4 miljoen hoeft te kosten, nou hebben ze bij PSG het geld niet hard nodig, maar met FFP lijkt het me toch wel handig om meer dan 4 miljoen voor hem te krijgen. Gelukkig hebben we bij Oranje nog Janmaat, die doet het wel heel goed bij Newcastle, speelde dit weekend zelfs in het centrum een erg sterke partij, dus die ontwikkelt zich ook verdedigend goed.

25 maart 2015 om 10:53

Er is een wereld van verschil tussen Newcastle en PSG, dat besef je toch wel hè?

25 maart 2015 om 11:03

Jazeker, waar PSG enkel serieuze wedstrijd speelt in de Champions League treft Newcastle vrijwel elke week een topper. Dat heeft ook zo zijn invloed voor de rechtsbackpositie. Waar vd Wiel in Parijs als veredelde rechtsbuiten mag spelen en zijn man keer op keer mag laten lopen vanwege de dominantie van PSG in de Franse competitie, moet Janmaat elke week volop aanpoten bij een team dat in de middenmoot speelt van de Premier League. Voor een back die vooral het aanvallende aspect goed beheerst is het goed om te zien dat hij ook het verdedigende aspect steeds beter onder de knie krijgt, want bij Newcastle sta je geregeld onder druk als verdediger. Dus ja, ik besef me het enorme verschil tussen PSG en Newcastle en met name het verschil tussen de Franse en de Engelse competitie. Een back kan je beter beoordelen op de tegenstanders die hij treft, vind je ook niet?

25 maart 2015 om 11:04

Maakt niet uit. Bij Een mindere club in een betere competitie en daar altijd spelend. Of bij een grotere club en daar vaak op de bank zitten. Ik zou toch liever dat eerste hebben.

25 maart 2015 om 11:05

Mee eens, in Frankrijk heb je maar 3 andere clubs die ook nog enig niveau genieten. Dat is in Engeland wel anders.

25 maart 2015 om 11:12

Nou vd wiel zit niet vaak op de bank hoor. Heeft dit seizoen gewoon 20 wedstrijden gespeeld, even veel als thiago silva ter vergelijking.

Vd wiel moet gewoon lekker naar roma of juve gaan. Rechtsback positie vind ik bij beide niet geweldig en raoila kennende krijgt hij het vast wel voor elkaar

25 maart 2015 om 11:14

Darryl janmaat heeft 16 wedstrijden achter zijn naam dit seizoen en vd Wiel 20!

25 maart 2015 om 11:22

16? Ik tel er toch echt 30, hoe kom jij aan 16?!

25 maart 2015 om 11:47

Eens. Waar Raiola soms de neiging heeft spelers naar een te hoog podium te loodsen, ben ik daar in het geval van Gregory niet zo bang voor. Is gewoon een uitstekende voetballer op de back positie en ik denk dat hij bij menig topclub niet zou misstaan.

Dat men als criterium geeft dat hij als een veredelde rechtsbuiten kan spelen in Frankrijk kan ik ook niet ontkennen. Maar kan me ook partijen herinneren tegen bijvoorbeeld Neymar waarin hij laat zien verdedigend ook zeker niet door de mand te vallen.

25 maart 2015 om 12:54

Klopt helemaal. Voor mij een makkelijke keuze hoor. Doe maar janmaat.

25 maart 2015 om 14:03

Baardgrasmus

PSG speelde tot dusver minimaal 6 topwedstrijden in de CL (inclusief de aankomende partijen met Barcelona) en heeft met Monaco, Lyon, en Marseille 3 tegenstanders in de competitie die redelijk gelijkwaardig zijn aan de subtop in Engeland. Minimaal 12 wedstrijden dus.
In Engeland speelt Newcastle tegen 7 teams (chelsea, City, United, Liverpool, Arsenal, Tottenham en Southampton. 14 wedstrijden dus.

Het verschil in serieuze wedstrijden is minimaal. Onzin dus eigenlijk wat je verkondigt.

25 maart 2015 om 14:46

klopt nu ik de stats op vz zie, op wiki stond het niet up to date vrees ik.

Een voorkeur voor italie? Ik snap dat Raiola hem daar makkelijk kwijt kan maar ik had toch verwacht dat Vdwiel met zijn speelstijl liever naar Spanje zou gaan of zelfs Duitsland en Engeland.

Wie wilt er bij Inter gaan spelen??? Enige leuke teams zijn Juve, Roma en Napoli.

25 maart 2015 om 10:46

Lazio

25 maart 2015 om 10:48

Fiorentina is ook zeker een leuk team. Helaas zijn ze te wisselvallig al een aantal jaar.

25 maart 2015 om 11:15

Ligt er een beetje aan. Stel nou dat Juve, Roma of Napoli langskomt en een soort 3-5-2 willen spelen, waarbij hij de flank bestrijkt zou ik daar naartoe gaan!
Dortmund heeft verwacht ik geen interesse, idem met Bayern. Spanje is goed voorzien van de backs, alleen Barca na dit seizoen wat minder.

Engeland vind ik wel een optie om heel eerlijk te zijn, maar daarin zijn eigenlijk Man u en/of Liverpool clubs die een back zoeken en waar hij eventueel interesse in zou hebben. Al zie ik louis vd Wiel niet halen, heb het idee dat hij het niet op Greg heeft. Daaronder zie ik vd Wiel niet aan de slag gaan. Dan is Italie een hele goede optie toch?

25 maart 2015 om 11:18

Valt me de laatste tijd op dat Raiola eigenlijk qua contacten ook helemaal niet zo'n goede zaakwaarnemer is.

Hij heeft geluk dat hij Zlatan en Pogba vroeg heeft kunnen oppikken, want die kan je aan elke grote club met veel geld slijten, maar voor de rest van zijn spelers komt hij altijd op zijn contacten in (het enigszins vervallen) Italie uit. Veel verder reikt zijn imperium dus blijkbaar niet. Als je zijn lijstje speler op transfermarkt.de pakt is het opvallend hoeveel spelers uiteindelijk maar naar Italie zijn verhandeld. Ook veel bij Psg onder contract overigens, lijkt één van de enige clubs met veel geld te zijn waar hij goede banden mee heeft.

25 maart 2015 om 11:27

Sterker nog, als je zijn stal van spelers ziet is het allemaal nog wat minder imponerend. Zitten natuurlijk wel leuke namen tussen, echter valt het reuze mee. Het gemor over hem als uitbuiter van spelers gaat mijns inziens nergens over, echter bekleedt hij momenteel nou ook weer niet de rol van een groots zaakwaarnemer.

Van der Wiel is welkom in Rome als het aan mij ligt, onze rechterkant in de verdediging vind ik 1 van de zwakke plekken in het elftal. Maicon is over zijn top en Torosidis vind ik niet spectaculair. Florenzi word zo nu en dan wel eens gebruikt als back maar dat is zijn positie totaal niet.

25 maart 2015 om 10:58

Zeker voor dit bedrag lijkt me dat een mooie oplossing. Ben best gecharmeerd van vd Wiel, ondanks dat hij toch regelmatig (onbedoeld) z'n ploeg benadeeld. Fantastische back met gezonde dosis druk naar voren. Maicon is inderdaad bij lange na niet wat hij was. Toronsidis, tja.. Leuke speler maar niet echt overtuigend in mijn ogen. Misschien dat hij ook sterker wordt van de concurrentiestrijd met vd Wiel.

4 miljoen?? En dan is chambers 20 haha

25 maart 2015 om 10:56

Heeft ook te maken hoe Van der Wiel het doet bij PSG is een overbodige speler geworden nog 1 jaar contract en de rek is er wel uit. Chambers was bij Southampton een goede speler, jong en zijn contract duurde nog langer dan een jaar.

Kan hij beter naar Engeland of Spanje gaan. Aan zijn kwaliteiten zal het niet liggen.

Eigenlijk is Raiola gewoon verantwoordelijk voor het failliet van het Italiaanse voetbal...veel net-niet spelers komen door hem in Italie

25 maart 2015 om 10:55

Ja hoor hij is verantwoordelijk en de bakker is verantwoordelijk voor het feit dat mijn broertje geen boterhammen met pindakaas lust.

25 maart 2015 om 11:04

Wat een onzin zeg, de hoeveelheid spelers die hij brengt valt behoorlijk mee en daarnaast zijn het nog altijd de Td's en voorzitters zelf die de spelers halen.

Is hij niks voor Man United?
Die hebben nu geen echte rechtsback, Valencia speelt er wel maar van der Wiel kan daar beter aan de slag lijkt me.
Of wordt het dan teveel een Nederlandse kolonie?

25 maart 2015 om 11:34

Nee aub niet, wordt inderdaad een Nederlandse kolonie, vooral als je de laatste geruchten mag geloven dat Depay al komt. En dan wil Van Gaal misschien de Vrij ook nog eens.

Hmm misschien zo toch ff sneijder appen of hij gregory kan polsen voor galatasaray

Ik zou hem liever zie in de PL. Bij Arsenal, Spurs, Man. United, City of bij Chelsea waar zijn voorkeur ligt. Of zou hij goed genoeg zijn om Dani Alves op te volgen bij Barça?

Ik weet niet waarop VZ baseert dat hij zijn basisplaats definitief kwijt zou zijn, want hij speelde in de twee wedstrijden na de wedstrijd tegen Chelsea wel gewoon basis. Maar goed, als PSG nog een back als Dani Alves gaat kopen van de zomer is het misschien beter om weg te gaan, ook al doet vd Wiel niet veel onder voor Alves.

Bij Napoli heeft ie nu niks te zoeken.. beide flanken zijn dubbel bezet.

denk dat ie het niveau van Liverpool prima aan kan, en aangezien Johnson weggaat een prima versterking

Wie vindt het nog meer heel verrassend dat Raiola aan het leuren is in Italië voor een nieuwe club voor v/d Wiel

Premier League zou hem passen. Lekker op de flank bij S'hampton onder Koeman.

25 maart 2015 om 11:28

Dan zal eerst Clyne weg moeten gaan want anders zit hij ook in Engeland op de bank.
Verder prima speler voor weinig geld en 27 pas. Ik heb het gevoel dat ik al 15 jaar zijn naam hoor.

25 maart 2015 om 11:30

Ik denk dat Clyne onhoudbaar is voor Koeman. Daar zit de halve top al achteraan

25 maart 2015 om 13:24

Ja, Clyne rond 10 miljoen verkopen en dan Van der Wiel voor maar 4 miljoen.
Ik zou het doen

26 maart 2015 om 01:57

Misschien wat voor West Ham United, als Jenkinson te duur word waar Arsenal al 15 miljoen wil hebben. VD Wiel is ongeveer dezelfde speler aanvallend ingesteld goede voorzet past hier wel in de Premier League.

Ik denk dat die naar Juventus wilt en kan aangezien Lichtsteiner hoogstwaarschijnlijk vertrekt na dit seizoen...

Van der wiel heeft laten zien de afgelopen jaren een prima back te zijn. Jammer dat hij de laatste tijd minder speelt. Roma, Napoli of Inter zou hem zeker niet mistaan. Hij zal hier ook leuk verdienen en een prima teken premie krijgen. Al met al niet verkeerd.

Ik denk dat de Serie A wel goed bij v/d Wiel past, en 4 miljoen is bovendien niet veel voor een speler met zulke kwailteiten. Zou niet misstaan bij Napoli, al heeft ie daar ook wel goede concurenten voor beide back posities.

Waarom neemt Barca hem niet. Ik vond Daniel Alves nou ook niet bepaald een topverdediger. In Barcelona spelen ze het systeem dat Van der Wiel ook ligt. Waarom zou hij zijn draai niet daar vinden??
Ik zou dat een mooie ruil vinden en het is niet eens onrealistisch

Goh is Van Der Wiel alweer 27? Een goeie versterking voor Inter, toeslaan Thohir

Hoezo wil barca eigenlijk van alves af, hij heeft misschien niet meer het niveau van vroeger, maar denk dat er met de spelopvatting die barca hanteert weinig betere zijn.

25 maart 2015 om 13:28

Hij wil toch zelf weg?

zie hem ook graag naar Milan komen. de sciglio speelt de veel voor zijn leeftijd. nu is hij geblesseerd en daarvoor was hij niet in vorm. puur omdat hij veel te veel wedstrijden maakt voor zijn leeftijd. de sciglio is veel te snel gebracht. haal vd wiel en kan de sciglio als de 2de keus zijn rust en vorm vinden

Roma, ideale club voor em

Ik zou hem niet halen, voegt helemaal niets toe. Als je zijn voorzetten vergelijkt met een Willems, om maar iemand te noemen, dan zie je dat Willems daarin verder is. Verder staat hij vind ik verdedigend ook vaak lucht te dekken, enige wat hij heeft is een beetje snelheid. Maar bij PSG vind ik hem altijd onzeker ogen.

Hij heeft veel wedstrijden bij een prachtige club gespeeld, maar hij was mijns inziens wel de zwakke broeder van het gezelschap.

26 maart 2015 om 01:59

Dat kan je wel zeggen, je hebt altijd een speler die buiten de boot valt. Elke positie is sterk bij Psg, maar Van der Wiel wat hij allemaal aan het doen was af en toe was echt matig. Vond hem een van de zwakkere daar maar kan een subtopclub zeker aan want assists geven kan die wel alleen verdedigen totaal niet.

26 maart 2015 om 02:01

Juve speelt met 3 man achterin en vind Caceres of Lichtsteiner toch beter voor de RB en vooral harder want Van der Wiel is nog beetje een jongetje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren