Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Oranje bereikt dieptepunt op FIFA-ranglijst: onder Iran en Senegal

Laatste update:

Op de nieuwste ranglijst van de FIFA is Nederland terug te vinden op de 32ste positie. Nog nooit stond Oranje zo laag. Het Nederlands elftal is gezakt met elf plaatsen en is daarmee een van de grootste dalers van alle landen. De ploeg van de inmiddels ontslagen bondscoach Danny Blind is zelfs ingehaald door landen als Senegal en Iran.

De tegenvallende prestaties van de afgelopen interlands liggen ten grondslag aan de grote daling op de ranglijst. Oranje verloor in de WK-kwalificatiereeks met 2-0 van Bulgarije en ging drie dagen later met 1-2 onderuit in de oefeninterland tegen Italië. De KNVB besloot daarop Blind de laan uit te sturen.

Nederland stond onlangs nog op de 21ste positie, die plaats is ingenomen door IJsland. Daarachter zijn Turkije (22), de Verenigde Staten, Slowakije, Ecuador, Noord-Ierland, Ierland, Iran, Bosnië & Herzegovina, Senegal en Hongarije terug te vinden. Pas daaronder staat Oranje. De ranglijst wordt aangevoerd door Brazilië, dat de eerste positie overneemt van Argentinië (2). De top vijf wordt gecompleteerd door Duitsland, Chili en Colombia.

Oranje komt voor de zomer nog drie keer in actie. Op 31 mei is Marokko de tegenstander. Op 4 juni wordt een interland afgewerkt tegen Ivoorkust, waarna op 9 juni het WK-kwalificatieduel met Luxemburg volgt.

Nederland plaatst zich nog voor het WK in Rusland

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oranje onder oranje onder 🙋

6 april 2017 om 11:37

Heb je wel eens gekeken wat voor spelers we hebben op dit moment? De spits positie hebben we altijd topspelers gehad sinds de jaren 70. En nu heb je dost.
Robben is de enige echte topper en de rest is geen top meer zoals sneijder en strootman.
Het andere gedeelte is nooit top geweest elia de jong blind dost. En de rest is talent wat nog wel top kan worden depay tete klaassen de ligt.

6 april 2017 om 11:46

Dan nog ben je verplicht om minimaal tweede te worden in de poule waar we inzitten. Minder kwaliteit vind ik geen excuus.

6 april 2017 om 11:55

Ik kan je zeggen dat dat meevalt!

Ga gewoon op goal voor de man met de meeste minuten, Zoet. Dan als backs jongens die kunnen verdedigen, Tete rechts, Kongolo of Pieters links. Een centrum met een links en rechtspoot. Kijk eens naar Denswil bij Brugge, zeggen eens naast v. Dijk? Dan een spelverdeler en een loper in de as van je middenveld, Strootman en Wijnaldum en op tien iemand die centraal een spits weg kan sturen, maar nog belangrijker een links- en rechtsbuiten in de diepte weg kan zetten, Sneijder is nog steeds de beste optie dan.

Voorin ouderwets bal voorzetten gebeurt niet meer en waarom? Eigen succes! Ga dat eens teen en zet Robben links en Promes rechts met Dost in de punt, ik denk dat je dan uit iedereen meer rendement haalt!

6 april 2017 om 12:36

Hou op over De Ligt, nog werkelijk niets gepresteerd. Tete moet ook nog alles laten zien, speelt nauwelijks

6 april 2017 om 13:40

Je mist ook een hoop winnaarsmentaliteit. Het fanatisme spatten bij veel spelers eraf bij de generatie de Jong kuyt enz

Sampaoli kom er maar in.

6 april 2017 om 11:57

En nog verder zakken..

6 april 2017 om 13:10

Volgensmij kan het niet heel veel slechter meer gaan als dat het tegen Bulgarije was. Ben eigenlijk wel benieuwd wie Robben en Sneijder graag willen zien als BC. Nederlandse opties is moeilijk niemand wil zich er aan branden op dit moment als het wk niet wordt gehaald lijkt het wel.

Gaat lekker.. en het wordt de eerste jaren ook nog niet veel beter.. ik zie het somber in

6 april 2017 om 10:50

Precies. De gretigheid van het Nederlands-elftal is voor nu 0,0.

6 april 2017 om 10:55

Waarop baseer je dat?

We hebben in potentie een opstelling als die ik heb gemaakt hierbij. Dat zou een basis zijn waar teams op postitie 20 tot en met 31 stikjaloers op zouden. Dan hebben we achter de hand nog een Vilhena, Klaassen, Propper, Zoet, Van Ginkel, Vermeer, Nuytinck, Van Persie, Sneijder, Blind, Van Aanholt en Denswil (en ga zo maar door).

Dan de talenten. De Ligt, Kluivert, Kadioglu, St Juste, Fosu-Mensah en Akã©. Dan zijn er nog mensen in de jeugdopleiding waarvan de potentie onbekend is (paal, Hamer, Nouri, Van De Beek)

Nee, er komen echt geen sombere tijden aan voor Nederland. Waan van de dag heerst + in veel gevallen ook het populistische neerhalen van Oranje. Natuurlijk was het droevig onder Blind, maar veeeele coaches hadden het beter gedaan met deze selectie en de potentie is er ook wederom weer. Nederland doet straks echt wel weer mee op het EK. Echter gaat komende WK heel lastig worden door de compleet incapabele coach die wij hadden. Maar er is weinig reden om het somber in te zien.

Steek/Cilles
Janmaat
De Vrij
Van Dijk
Pieters
Strootman
De Roon/Fer
Wijnaldum
Robben
Janssen/Dost
Depay
6 april 2017 om 11:45

Jij hebt het nog steeds niet begrepen. Het gaat niet om de poppetjes (hoewel die nou ook niet zo geweldig zijn) maar om de mentaliteit. Oranje vormt geen eenheid. Te veel inspraak van sommige spelers die denken dat ze dat voorrecht hebben. (robben, Sneijder)
Er moet een bezem door de selectie en er moet een sterke no nonsense coach aangesteld worden. Italiã« is een goed voorbeeld. Veel jonge spelers die het geweldig vinden dat ze worden opgeroepen en de oudere spelers die niet denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Er wordt een eenheid gevormd en de lijnen die de coach heeft uitgezet worden blindelings gevolgd. Dit is in Nederland niet mogelijk omdat er geen respect is voor medespelers en coach.

6 april 2017 om 11:48

Tijd voor een buitenlandse coach of van Gaal. Heb je gezien wat hij kan met zo een spelersgroep.

6 april 2017 om 11:57

Nouja er zijn talenten als de Ligt, maar die moet aan alle kanten afgebrand worden, alsof er iets beters voorhanden is..

Lekker bezig knvb. Allemaal eigen schuld met die belachelijke aanstellingen

6 april 2017 om 11:58

Echt zo makkelijk, ziet dan niemand dat we gewoon geen kwaliteit hebben? Nouja, succes met het vinden van een bondscoach beter dan Blind, ik zie die nog niet zo een, twee, drie.

6 april 2017 om 12:03

Beetje krom, kwaliteit heb je, het ligt hier aan de mentaliteit. Een goede coach in het buitenland of van Gaal kan dit veranderen. Dat er geen kwaliteit is is gewoon lariekoek.

6 april 2017 om 12:10

Mentaliteit is ook een kwaliteit. Maar ik mis ook spelers met een echte actie en Bravoure, loopt gelukkig Kluivert bij Ajax, maar ik denk gezien de hysterie rondom de Ligt dat ze die maar moeten verbieden om voor oranje uit te komen of iets.

6 april 2017 om 12:38

Het kan toch niet zo zijn dat je in juli 3e van de wereld wordt, en 3 maand later met andere bondscoach niks meer klaarspeelt

6 april 2017 om 13:20

Geen kwaliteit? Wellicht niet in vergelijking met een Duitsland of Spanje nee. Maar met deze groep plaats je je met 2 vingers in de neus voor het ek en wordt je 2e in de wk poule. Moet je alleen geen bondscoach hebben die tactische blunder op tactische blunder stapelt.

Zo'n ranglijst zegt me maar weinig.
Landen als Iran voetballen tegen waardeloze tegenstanders, geen wonder dat ze meer punten pakken. De enige ranglijst die mij interesseert is (op dit moment) de stand in de poule voor de kwalificatie en die is belachelijk slecht en tegelijkertijd lachwekkend.

6 april 2017 om 10:21

Je krijgt meer punten door goede tegenstanders te verslaan. Veel landen die van Nederland wonnen kregen er veel punten voor omdat ze veel lager stonden dan Nederland

6 april 2017 om 10:26

Tsja, maar het is ook niet alsof Nederland alleen maar tegen mondiale grootmachten speelt. De poule is wel de enige stand die er toe doet momenteel inderdaad, maar een ranglijst zegt wel iets meer dan weinig helaas.
Als je in de laatste 2 jaar in kwalificatiewedstrijden alleen maar van Letland, Kazachstand en Wit-Rusland kan winnen dan en in oefenwedstrijden niet voorbij de USA of Griekenland komt, ja dan houdt het een keer op.

6 april 2017 om 10:30

DMS, zo'n ranglijst zegt niet weinig. Waarom denk je dat Frankrijk, Duitsland of Brazilië geen laatste staat op deze ranglijst? Als je laag staat houd dat in dat regelmatig een wedstrijd verliezen je niet onbekend is.

6 april 2017 om 10:47

Het zegt juist veel! Wat je zegt over bijv Iran, daar heb je gelijk in.
Mede Doordat we zo laag staan, krijgen we bij volgende wk en ek kwalificaties erg moeilijke poules. Dan kom je bij minimaal 2 grootmachten in de poule.
Het is echt wel dramatisch om van de top 3 naar de 32ste plaats te zakken

6 april 2017 om 11:33

Het is altijd wel grappig om te zien dat mensen die roepen dat zo'n ranglijst niets zegt, ogenschijnlijk geen flauw idee hebben van hoe het systeem werkt.

Zoals enkelen al aangeven is er een factor ingebouwd die rekening houdt met positionering en kracht van de tegenstander.

Zo was het in 2013 zo dat Nederland er voor koos om oefenwedstrijden in Azie te gaan spelen tegen China en Indonesie. Die werden gewonnen, maar andere landen wonnen grotere wedstrijden en zodoende daalde Nederland volgens mij ook nog 1 a 2 posities.

6 april 2017 om 12:06

Zo is het maar net.
Iran speelt tegen eilandengroepen en woestijnlanden.
Het is alleen wel eff slikken.
Dat landen als Belgie en zelfs Turkye hoger staan als Nederland is al om te schamen maar nu komen er ook nog eens 3de wereldlanden bij. Gelukkig zegt het helemaal niets maar het ziet er toch bizar uit zo,n ranglijst.

6 april 2017 om 12:38

Daarnaast staan Chili en Colombia in de top

6 april 2017 om 13:12

Vind jij Bulgarije sterker dan zuid korea?

Tja toen we 2de stonden namen we het niet serieus dus dan moeten we het nu ook niet serieus nemen. Doet trouwens geen enkel land je word alleen wel weer met de feiten geconfronteerd dat het slechter gaat.

Niet verrassend als je verliest van landen als IJsland, Tsjechië, Bulgarije en Amerika

Hoe je 3e wordt op een WK naar dit dieptepunt! Goed gedaan KNVB! Stel onbenullen. Goede keuze ook om een trainer die nooit iets gepresteerd heeft voor de groep te gooien. Bedankt Blind...

6 april 2017 om 10:27

Laten we de (wel) ervaren Hiddink niet vergeten. Die haalde gemiddeld minder punten dan Blind Maar de KNVB kan weer een dikke klapsigaar opsteken...

6 april 2017 om 10:30

Inderdaad. Alles afschuiven op de Knvb. De spelers hebben het namelijk voortreffelijk gedaan. Met alle respect, de Knvb heeft absoluut fouten gemaakt. Maar wat mij betreft mogen de spelers ook wel eens aangesproken worden op hun belabberde niveau. Er waren er altijd wel een paar die 100% door het ijs zakten. En dat waren niet alleen de 'twijfelachtige' oproepen als De Ligt. Maar ook Strootman, Klaassen, Karsdorp, Zoet, Stekelenburg, Wijnaldum et cetera hebben steken laten vallen.

6 april 2017 om 11:32

Pardon? Het is de taak van de coach om die spelers te motiveren. Zij moeten de juiste instructies krijgen. En die hebben ze niet gekregen dus weten ze niet goed wat ze moeten doen. Waarom denk je dat we onder van gaal met dezelfde niveau qua kwaliteit derde werden op het wk?

6 april 2017 om 12:03

Makkelijk, makkelijk, makkelijk.. veel te makkelijk.. Iedereen is gewoon blind voor het gebrek aan kwaliteit en de onderliggende problemen daarvan, het feit dat we teveel op kunstgras spelen om maar iets te noemen.

Een bondscoach is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, maar omdat van Gaal een wonder heeft verricht is dat ineens zo geworden, die is normaal gesproken direct afhankelijk van de beschikbare spelers. Daarom rekende ik hem de Ligt ook niet aan, waren nauwelijks alternatieven.

6 april 2017 om 13:19

Een bondscoach is niet belangrijk?? Heb je wel eens onder een leidinggevende gewerkt? Nou ik denk de meeste wel en daar leer je van og niet. Hierdoor presteer jij beter of slechter. Mensen hebben altijd een motivator nodig en al helemaal een grote groep mensen. Net zoals bij een bedrijf kan een directeur de boel redden of juist vernietigen. En dit is over het algemeen met dezelfde groep mensen. Neem het bedrijf Apple (vast wel van gehoord), deze stond op de afgrond, stelde niet mensen aan (o.a. jobs), nieuwe strategie en vanaf dat moment maakte het bedrijf een opleving.

Zelfs onder Iran en Senegal.... die zag ik niet aankomen!

6 april 2017 om 10:34

Zo slecht is Senegal niet

6 april 2017 om 15:55

Zal vast wel maar ik had Senegal niet in de top 31 verwacht, evenals Iran.

Ik zou het liefst zeggen dat deze positie een beetje overdreven is, maar als je ziet dat we niet kunnen winnen van Bulgarije, Tsjechië en ijsland dan is die positie makkelijk te verklaren. Het is nu belangrijk om de top aan te pakken. Nieuwe mensen geadviseerd door hopelijk iemand als Van Gaal die veel ervaring heeft in het veld als coach om een nieuw beleid uit te stippelen waardoor we volgende eindtoernooien er 'gewoon' weer bij zijn.

De stand op deze ranglijst boeit me verder niet zoveel. Het wordt gewoon tijd dat ik het plezier in het kijken van oranje terugkrijg. Hopelijk wordt er snel een topper aangesteld als bondscoach en kunnen we weer met vertrouwen de toekomst in.

Gaat lekker zo met de Nederlandse voetbal.. maar ALS er een paar wedstrijden weer worden gewonnen, stijg je toch weer makkelijk denk ik.

Hoofdverantwoordelijke; Bert van Oostveen. 7 jaar geleden als bestuursvoorzitter en directeur aangesteld en sinds dien is alles in elkaar gestort.

6 april 2017 om 10:29

Nou ja, na 2014 in ieder geval

6 april 2017 om 11:19

Ik denk dat het verval al langer geleden ingezet is. Laten we niet vergeten dst zowel 2010 en 2014 voor het begin van het WK wij nooit verwachten dat het zo goed zou lopen. Bovendien moeten we niet vergeten wat er op het EK 2012 gebeurd is. Dat was misschien nog wel erger dan niet kwalificeren.

6 april 2017 om 13:16

2010 was Oranje echt wel werelds man. Oranje was het Barcalona van de Nationale elftallen.

6 april 2017 om 15:51

En Spanje het Real Madrid

7 april 2017 om 14:58

Sorry voor de late reactie, had gisteren andere zaken aan m'n hoofd

Maar 2010 hadden we een echte outsiderspositie, de Engelsen bombardeerden ons zelfs tot 1 van de favorieten, want: We hadden onder Bertje nog geen wedstrijd verloren. Nederland speelde fris voetbal, had meerdere spelers in de selectie zitten die een wedstrijd met 1 actie om konden keren en een systeem wat gewoon werkte. Onderschat Oranje'10 niet aub. Tuurlijk was het niet zo dat de gemiddelde Nederlander dacht dat we het zo ver zouden schoppen, maar in tegenstelling tot 2014 waren meer mensen (terecht) optimistisch over de kansen. 2014 was een uitschieter, erg matige ploeg die er eigenlijk stond, maar op karakter nog de halve finale bereikt. Die troostfinale tegen een mak geslagen Braziliã« stond de ploeg er ook gewoon weer, en dat is iets om ook trots op te mogen zijn. Niet te vergeten dat de aanloop naar die twee toernooien soepel was. Sindsdien, wat hebben we gepresteerd? Een overwinning op Engeland, that's it..

Wat betreft 2012, kijk ff naar die poule man. Nederland won in mijn levensperiode nog nooit van Portugal, en Duitsland wegcijferen?? Oke, de pot tegen Roemeniã« (toch?) had gewonnen moeten worden, maar dan was je alsnog 3e. Maar in die drie potten werden we niet zo eenvoudig te kijk gezet als enkele weken terug in Sofia, dat spreekt boekdelen voor mij.

6 april 2017 om 12:07

Mede verantwoordelijk, maar dan wel vooral voor het gebrek aan kwaliteit, jonge spelers die te vroeg naar het buitenland gaan voor het geld en te weinig speeltijd krijgen, te veel op kunstgras, te weinig weerstand in de competitie (beneliga opzetten!) en ik durf wel te zeggen, te weinig kennis binnen de Knvb, die de Jong, dat is toch ook weer om te huilen.

Verder helpt het ook niet dat je mensen met revolutionare ideen, zoals van Basten tot de bodem afbrandt en dat de clubvoorkeur zon rol speelt, bij het NL elftal zijn we met zn alleen een, maar daar is allang geen sprake meer van.

Het NL elftal en voetbal moet zich echt ontwikkelen en als is Wim Jonk geen goede communicator, hij heeft wel vakinhoud en revolutionare ideen, wat dus wel inhoudt dat je ook een keer voor de Ligt onverwachts kan kiezen en niet alles logisch is.

Mag hopen dat de Knvb zich eens goed achter de oren gaat krabben. Eerst nog derde worden op het WK en nu nog lager op de internationale ranglijst staan dan landen als Senegal en Iran, moet toch niet gekker worden! Misschien moet de Knvb eens afscheid gaan nemen van een stel oude rotten in het vak en eens gaan kijken naar alternatieven die bereid zijn om mee te gaan met de tijd.

Met dank aan het beleid van de KNVB! Dit was zonder geldzak Hiddink en Blind ondanks de mindere kwaliteit van spelers niet gebeurd.

6 april 2017 om 10:34

Mindere spelers vind ik sowieso geen excuus. Heb je gezien wat een toptrainer zoals van gaal kan met deze spelersgroep?

6 april 2017 om 12:08

Mmm.. Hiddink en Blind hadden nog mindere spelers, van Gaal had nog een fitte en frisse Sneijder, van Persie, Huntelaar, Vlaar en vooral Robben, daar hing alles aan vast. Verder blijft vooral kwaliteit een probleem.

6 april 2017 om 15:34

Tja je hebt nog steeds de keuze om van persie, sneijder en robben op te roepen. Blind roepte hen niet op. Tenminste van persie en de jong niet. Hij kwam aan met dost en Janssen. Niet dat ik iets tegen janssen en dost heb, integendeel. Maar als van persie en de jong, en Robben en Sneijder beschikbaar en fit zijn, dan zou ik ze altijd oproepen. Dus wat ik al zeg, kwaliteitstekort is geen excuus.

We hebben in ieder geval nog ruim honderd landen onder ons hahaha. Ben benieuwd of we nog verder wegzakken. Zou na verlies tegen Frankrijk weleens het geval kunnen zijn. De halve finalist WK op de 32e plaats is misschien wel een unicum. Hebben we weer een record te pakken in Nederland?

Als we 1e staan is het een lijst die niets voorstelt, staan we 32e dan hit de shit de fan en is het ineens schandalig.....

Tjah, ik zou willen dat ik nog kon zeggen dat Senegal en Iran eigenlijk helemaal niet beter zijn dan dit Oranje, maar niks is minder waar. FC Bal op het Dak met 7 geblesseerde basisspelers wint nog van dit elftal. De komende 3 jaar hoeven we niet op een eindtoernooi te rekenen in ieder geval, en al zouden ze het wel halen: ik durf de TV er niet eens meer voor aan te zetten. Man man man wat een afbraakvoetbal zeg.

6 april 2017 om 11:35

Doe effe rustig. We zitten in hetzelfde schuitje als in de jaren 80. Het komt wel weer goed. Met een nieuwe bondscoach die een goede tactiek in elkaar flanst kom je al een heel eind! Het is niet het einde van de wereld dat we een paar mindere jaren hebben. Dat overkomt alle landen. Kijk maar naar Belgiã« (2002-2013), Duitsland (2000), Frankrijk (2007-2011)

Jongens, we zijn al 30 jaar wereldkampioen van de kleine landen. Mag het een keer iets minder gaan misschien? Ik vind het ook jammer maar kom op, voor zo' n klein land is een dipje niet zo raar. Komt heus wel weer goed.

6 april 2017 om 17:20

Een klein land?nederland heeft een welvaartsniveau dat veel hoger is en daardoor een voorsprong gehad op andere landen,nu zie je dat landen zoals Iran,china Algerije zich hebben ontwikkeld voor Nederland staan op de Fifa ranglijst.

Het waren maar 2 of 3 slechte beslissingen waardoor Oranje is ingestort. Hiddink ipv Koeman, en Blind al veel te vroeg als opvolger aanstellen. Als we na Hiddink (die fout kan je maken, ik had ook meer van hem verwacht) niet Blind hadden gehad, was er nog wel e.e.a. te redden. Nu begin je opnieuw. Gelukkig heeft Nederland wel een aardige lichting nu, waar echt wel iets mee mogelijk moet zijn. Voor het volgende toernooi dan.

Ik blijf zeggen niet vernieuwen, maar terug naar waar je goed in bent!

4-3-3- met een echte tien en een linksbenige linksbuiten en een rechtsbenige rechtsbuiten. Man opzoeken, actie maken en een voorzet geven.

Twee backs die enkel aanvallen als de ruimte daar is, maar die voornamelijk kunnen verdedigen, dus ouderwets man uitschakelen en dan pas gaan als de ruimte daar is.

Je zou bij elke club, in elke lichting de Hollandse school moeten "verplichten"!

Geloof mij er zijn weinig ploegen die dat kunnen bespelen, want bijna elke back is aanvallend en dus ligt daar de ruimte nog steeds.

6 april 2017 om 12:23

Erg tegenstrijdig, je backs die goed kunnen verdedigen en de ruimte kunnen bespelen. Als ik kijk naar wat er voor handen is, is het een of het ander

Ik hoop ook dat deze klassering goed doordringt bij de selectie. Natuurlijk is deze ranglijst niet helemaal een goede graadmeter aangezien sommige landen tegen veel makkelijkere tegenstanders spelen, maar het is natuurlijk niet voor niets dat Oranje nog nooit zo laag heeft gestaan als nu.

Danny Blind en consorten waren in mijn ogen dan wel de slechtste stafleden van Oranje die men ooit heeft gehad, maar de spelers gaan natuurlijk zeker niet vrijuit. Zij scoren ook een zware onvoldoende en mogen dit zich ook zeker aanrekenen.

Maargoed, ik ben bang dat we weer zo'n bondscoach krijgen die de Hollandse school weer moet toepassen, terwijl dat allang niet meer werkt. Daar hebben we gewoon de lichting niet voor en het moderne voetbal vraagt om hele andere kwaliteiten.

6 april 2017 om 13:05

Het is in mijn ogen een beetje half, half. Of je gaat echt voor de hollandse school, of niet en je doet wat anders. Maar het is vaak net niet, in de hollandse school zou ik Blind bv. niet op linksback zetten. En als Strootman als VM alles inlevert, werkt het sowieso niet, dan moet je direct wisselen.

Ik denk dat Wim Jonk de hollandse school wel tot in extemis kan doorvoeren, maar dan gaan ze eerst een paar keer op de bek, daar is misschien wel weer geen ruimte voor.

6 april 2017 om 13:41

Strootman is sowieso geen VM en moet je dus gewoon gebruiken als centrale middenvelder en er een speler neerzetten die ook van nature een VM is.

Verder moet je inmiddels gewoon concluderen dat we niet de juiste spelers hebben voor de klassieke 4-3-3. Onze backs zijn niet bijzonder en ons middenveld is gewoon niet gebalanceerd. Dan zou je Sneijder op 10 moeten gebruiken en is Wijnaldum overbodig. Dat is namelijk geen nummer 10 voor de 'hollandse school'.

Wauw onder NOORD- IERLAND!!

Bale staat zelfs boven ons

Dat wordt wat tegen Ivoorkust. We worden afgeslacht door die Afrikanen!

Dat Nederland nu daalt op de Fifa ranglijst heeft te maken dat andere landen zich hebben ontwikkeld zoals China,thailand,iran,algerije en ook kwa infrastructuur,voetbalacademies,jeugdopleiding,spo... Nederland heeft een hoge welvaart gehad waardoor ze een voorsprong hadden op andere landen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren