Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho eist meer vuurwerk: ‘Ik kan niet zeggen dat ik gelukkig ben'

Laatste update:

José Mourinho heeft toegegeven ontevreden te zijn over de slagkracht van Manchester United op de transfermarkt tot op heden. Tot nu toe hebben the Red Devils zich voor ongeveer 120 miljoen euro weten te versterken met Romelu Lukaku van Everton en Victor Lindelöf van Benfica, maar de Portugese oefenmeester wil graag meer nieuwe spelers begroeten op Old Trafford.

"We willen altijd meer", geeft Mourinho in gesprek met ESPN aan. De excentrieke trainer ziet in Ivan Perisic van Internazionale een belangrijke schakel voor zijn team. De international kan uit de voeten als aanvallende middenvelder en als buitenspeler, maar verricht bovendien defensief werk. De onderhandelingen tussen de twee clubs verlopen echter moeizaam en de 28-jarige Kroaat is woensdagochtend met de selectie van de Italianen geland in China voor enkele oefenwedstrijden.

"We hebben altijd het gevoel dat er ruimte is voor verbetering en ik kan niet zeggen dat ik gelukkig ben met onze activiteit op de transfermarkt", treurt Mourinho. "Wat ik er wel bij moet zeggen, is dat het een moeilijke transfermarkt is en ik niemand de schuld geef: het is gewoon de realiteit. De markt gaat in een dergelijke richting dat veel spelers moeilijk te halen zijn, zo niet onmogelijk."

"Iedere club kan in principe machtig zijn: ze hoeven niet te verkopen óf vragen ontzettend veel, dus de markt is gewoon heel moeilijk", weet de manager, die met United op 13 augustus zijn eerste Premier Leauge-wedstrijd van het seizoen tegen West Ham United afwerkt. "De deadline is op 31 augustus, dus er is nog genoeg tijd, maar natuurlijk is mijn doel als manager dat ik zo snel mogelijk de beschikking heb over de gewenste spelers en ze coach om zichzelf én het team verder te helpen. Lukaku en Lindelöf zijn in ieder geval ruim op tijd binnen."

Manchester United heeft nog een paar versterkingen nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, eigen schuld. Dan had je niet zoveel geld op tafel moeten leggen voor Lukaku, wat ik een beperkte spits vind voor 80 miljoen (of zoiets). De aankoop van Lindelof kan ik dan weer beter begrijpen, al was ook hij zeker niet goedkoop.

19 juli 2017 om 15:45

Jij bedoelt, ze hadden alleen met Rashford, Rooney en Martial(naar mijn mening meer een linksbuiten) het seizoen in moeten gaan? of een hoger bedrag dan 80 miljoen voor Morata, Belottii moeten neer tellen?

En hoe heeft de aankoop Lukaku er voor gezorgd dat er nog niet meer spelers binnen zijn?

19 juli 2017 om 16:59

Ik denk dat Rashford en Martial prima spelers zijn voor het spelletje dat Mourinho graag speelt. Rooney had je eventueel ook kunnen houden ja. Ik zeg niet dat Lukaku niet bij United past, alleen dat ik 80 miljoen te veel vind voor hem. Maar je hebt gelijk, de alternatieven waren net zo duur geweest.

80 miljoen is toch een smak geld. Ik weet niet hoeveel geld United heeft maar wellicht dat er nu iets minder geld over is voor andere versterkingen?

19 juli 2017 om 17:09

Denk niet dat dat veel uitmaakt. United verdient zoveel geld. Las niet zo lang geleden dat ze in de pl het minste geld uitgeven tov hun inkomsten. Dat zegt wel iets, aangezien we allemaal kunnen zien dat ze flinke bedragen uitgeven, zowel aan transfer als salarissen.

19 juli 2017 om 17:42

Ik ben zelf ook een fan van Martial en Rashford, ik denk dat beiden zeker weer minuten zullen krijgen dit seizoen. Rooney, kon qua niveau zeker nog mee met de rest van dit team, maar hij verdiende het salaris van een absolute topspeler, die status was hij aan het kwijt raken. Daarom snap ik dat ze hem moesten laten gaan.

Het vervelende aan transfers bij United is dat ze worden gelinkt aan bijvoorbeeld elke topspits, neymar, lewandowski, ronaldo, kane, sanchez. Hierdoor denkt iedereen dat ze die spelers ook daadwerkelijk kunnen halen.. van de ''echt'' haalbare opties, vind ik lukaku best een goede keuze, hij heeft zich iig bewezen in de premierleague.

19 juli 2017 om 19:15

85 miljoen € voor een bankzitter van real wat denk je daarvan ?

19 juli 2017 om 15:48

De club heeft nog meer dan genoeg geld. De bijna 85 miljoen voor Lukaku kan door de club makkelijk betaald worden. Je mag er gerust van uitgaan dat er nog minstens 100 miljoen euro uitgegeven word door United deze transferperiode net als de voorgaande transferperiodes.

19 juli 2017 om 16:03

Sirius, dat is niet zo vanzelfsprekend hoor. Ik zag laatst een overzicht waarin alle transferuitgaven stonden van de grote clubs in de afgelopen jaren. En United zat nog nooit boven de 200mil, zo vanzelfsprekend is het dus ook weer niet.

19 juli 2017 om 16:26

Even een overzicht:

2017-2018: 119,7 miljoen euro (tot nu toe)
2016-2017: 177 miljoen euro (exclusief salariskosten Zlatan)
2015-2016: 129,5 miljoen euro (exclusief bonussen Martial)
2014-2015: 191,5 miljoen euro (exclusief huur Falcao)

Inderdaad niet boven de 200 miljoen euro, maar wel extreme bedragen waar maar weinig clubs aan komen over een tijdsbestek van 4 jaren. Op de gok denk ik dat alleen Manchester City meer heeft uitgegeven in Europa.

19 juli 2017 om 16:46

Klopt, alleen City heeft meer uitgegeven over dat tijdsbestek Om precies te zijn hebben ze 784 miljoen uitgegeven in die periode. Daarbij komt ook nog dat ze minder transferinkomsten hadden dan Manchester United. Buiten het feit dat het beiden absurde uitgaven zijn van beiden Manchester-clubs doet Manchester United het toch een stuk rustiger qua transfers.

19 juli 2017 om 22:41

Volgens mij vergeet je de Pogba transfer van 105 miljoen.

19 juli 2017 om 19:55

Ik denk dat je op het verkeerde artikel hebt geklikt. Ik heb niemand zien klagen over geldtekort, maar wellicht dat jij meer hebt gezien dan ik.

Reus misschien en Perisic? Dan ben je toch wel klaar lijkt me.

19 juli 2017 om 15:44

Reus niet aan beginnen altijd geblesseerd..

19 juli 2017 om 15:44

En dan moet je in januari weer bij kopen, want dan is Reus weer geblesseerd.

19 juli 2017 om 15:44

Reus, is in DE al heeld e tijd gebleseerd.
Dan in Engeland zeker, en je hebt niks aan Reus en Perisic.

Dan kom je om in de linker vleugel aanvallers. Zal nog een een krchtpatser op het middenveld bij moeten vooral.

19 juli 2017 om 15:59

Krachtpatser op het middenveld? Met Pogba en Fellaini heb je genoeg kracht om te brengen. Wat ze missen is een top creatieve middenvelder (helemaal nu Rooney ook weg is) Als ik Manu was zou ik informeren bij de Spurs wat Eriksen moet kosten, en eventueel Mata in de deal betrekken.

19 juli 2017 om 16:06

Mata, Miki en Pogba zijn wel creatief.

Op Carick na hebben ze niet een echte ruimer. Herrera doetd at nu vaak, maar daar ligt niet zijn kracht. Vandaar dat ze ook graag Matic willen hebben.

19 juli 2017 om 18:46

Mata, Pogba, Herrera en Mikhi zijn allemaal creatief en kunnen kansen creã«eren voor anderen, ze missen iemand die het vuile werk wil opknappen, Fabinho, Matic en Dier zijn niet voor niets al weken/maandenlang gelinkt aan United.

19 juli 2017 om 18:53

En zou Bruma iets zijn? die kan toch ook rechts en links?!

19 juli 2017 om 20:02

Want dan hoeft niemand bang te zijn. Want Bruma is erbij... 😉

19 juli 2017 om 20:18

Bruma van Galatasaray of
sportijg

19 juli 2017 om 15:59

Buiten alle reacties hierboven over Reus' blessureleed, heeft hij ook heel duidelijk aangegeven dat hij het liefst bij Dortmund blijft. Hij houdt van die club en voelt zich daar goed op zijn plek, ik zie hem niet zo snel voor het grote geld kozen en naar Manchester United gaan.

United zit in een lastig pakket, iedereen zal dit jaar eisen dat ze kampioen worden.. de selectie is daar op dit moment nog niet goed genoeg voor. Mourinho heeft specifieke targets op het oog, spelers met een hoge werk en winnaarsmentaliteit.(matic, Nainggolan, perisic). Maar clubs gaan hoog in de boom zitten voor deze spelers. Ed Woodward zal ongetwijfeld het verlangen hebben een wereld ster signing te contracteren, en United wordt ook steeds gelinkt aan bijna alle topspelers, maar ik vraag me af hoeveel daar van klopt. United zal willen ze meedoen om het kampioenschap, net als City, flink moeten over spenderen.

19 juli 2017 om 16:00

Lijkt me niet dat iedereen dat eist hoor. Ik ben realistisch genoeg om te begrijpen dat ze nog niet zo ver zijn dat ze weer voor de titel mee kunnen doen. In ieder geval niet zoals het team er nu voor staat.

Er zijn nog enkele zwakke of onderbezette plekken en die hebben ze vooralsnog dus blijkbaar niet kunnen versterken. Het middenveld is bijvoorbeeld te dun bezaaid. Vorig seizoen 2 verdedigende middenvelders uitgezwaaid en er is er nog niet 1 voor terug gekomen. Dat betekent dat Herrera en Pogba wederom nagenoeg alles zullen moeten spelen en je anders bij Fellaini komt. Dat is gewoon niet voldoende als je in zoveel competities mee doet.

19 juli 2017 om 16:18

Klopt, ik denk dat de meeste fans wel zien dat er versterkingen nodig zijn, dat blijkt wel uit de poll. Maar ik heb al veelvuldig gelezen, het bekende verhaal dat Mourinho in zijn ttweede seizoen bij elke club kampioen wordt.. recordtransfer Pogba een jaartje heeft kunnen wennen, en ze nu eventjes kampioen zal maken.

Ik denk dat die druk er wel voor zorgt, dat Mourinho voor ready-made zeg maar proven players gaat, van Matic weet hij wat hij krijgt. Terwijl hij met fabinho een gok neemt, die verkeerd kan uitpakken. Blijkbaar weten clubs dit en vragen ze daardoor veel geld, oid.

19 juli 2017 om 16:38

Ach ja, onrealistische supporters heb je overal. Wellicht is hoopvol een wat vriendelijkere term.

Ik weet niet in hoeverre United Matic echt graag wil. Is natuurlijk al 28, net als Herrera en een erg korte termijnoplossing. Daarnaast wil Chelsea hem niet voor niets kwijt. Dat Mourinho met hem gewerkt heeft zorgt natuurlijk al gauw voor geruchten, maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat hij bovenaan het wensenlijstje staat. Waarom zouden ze immers maar wachten, terwijl het bekend is dat de beste man voor zichzelf moet trainen bij Chelsea. Hij komt straks hoe dan ook met een achterstand binnen. Dan moet ik toch geloven dat ze allang gehandeld zouden hebben indien hij wel een toptarget zou zijn.

Persoonlijk zijn een CVM en linksback mijn gewenste targets. Aanvallend gaan we met Lukaku er bij denk ik best een heel eind komen, mits het middenveld dus net even die boost krijgt.
Daarbij denk ik dat een goede aanvallende linksback ook een enorme boost aan het aanvalsspel geeft. Zonder Shaw hebben we geen back meer die er wel eens overheen dendert en daarmee problemen veroorzaakt voor de verdediging.

Persoonlijk zou ik een 2 spitsensysteem toejuichen. Met Lukaku, Rashford en Martial heb je 3 fantastische opties, terwijl Mata of Mkhitaryan ook om/onder Lukaku zou kunnen spelen.

19 juli 2017 om 17:51

Je hebt zeker een punt qua Matic..het duurt erg lang, ik zou het ook vanzelfsprekend vinden dat Chelsea gewoon geen spelers verkoopt aan concurrentie(top6). Ik denk dat veel fans, net als ik drijven op twee gedachten, de spelers die je zelf graag ziet komen of typische Mourinho spelers.. kijkend naar het middenveld die hij bij verschillende clubs hanteerde, lijkt een type matic, of Dier te passen.

Mijn prioriteit zou bij een cvm en nog een boxtobox middenvelder liggen, nainggolan ben ik wel fan van.

Veel fans verwachten ook twee aanvallende backs zoals jij noemt, maar Mourinho heeft herhaaldelijk aangegeven maar met één te spelen omdat er anders maar twee verdedigers achterblijven. Wellicht met een hele verdedigende cvm (zoals matic) dat het wel kan.

19 juli 2017 om 16:12

Klopt. Na het Ferguson tijdperk moet Manchester United doorselecteren. Ze moeten concurreren met clubs als Chelsea, Manchester City, Barcelona, Real Madrid.
Ik vind Martial een goede speler, maar erg lui. Ik hoop van hem meer te zien!

Aanval
Vleugelaanvaller creatieve voorzetten (*aankoop nodig*, Griezman was perfect geweest)
(bank Martial)
Spits (lukaku)
(b Rashford/ Martial/ Wilson)
Vleugelaanvaller (mhikitarian)
(b Lingard)

Middenveld
Pogba
(b Hererra)
Creatieve veelscorende middenvelder (*aankoop nodig*, James was perfect geweest)
(b Mata)
Verdedigende middenvelder (*aankoop nodig*, Fabinho/ Bakayoko/ Matic)
(b Carrick/ Fellaini)

Verdediging

Linksback (*aankoop nodig*)
(b Shaw/ Blind)
Lindelof
(b Rojo)
Bailey
(b Smalling)
De Gea
(b Romero)
Valencia
(b Fosu Mensah/ Darmian)

Vertrekken dus: Jones, Young.
Aankopen: Vleugelaanvaller creatieve voorzetten, Creatieve veelscorende middenvelder, Verdedigende middenvelder, Linksback.

Natuurlijk eist hij meer vuurwerk. Daarom was United ook beter af geweest met een coach die wel weet hoe je spelers beter maakt en ontwikkelt. Maar goed, de club zal ongetwijfeld abnormale bedragen blijven neertellen en daardoor uiteindelijk zonder enig beleid ook wel weer naar de top gaan.

19 juli 2017 om 16:53

Kun je me eens wat voorbeelden geven van zulke coaches? Die in het huidige topvoetbal met de hand op de knip structureel goed presteren, op het niveau dat United nastreeft?

19 juli 2017 om 17:21

Wou net zeggen de zogenaamd oppergod guardiola koopt zelf alles wat los en vast zit. Enige die eigenlijk weinig koopt is zidane valt me op. Hij verkoopt en koopt daarvoor terug. Zijn verder weinig coaches die ik zo kan opnoemen. Die bij topclubs aanwezig zijn dan.

19 juli 2017 om 18:09

Er is een groot verschil tussen hand op de knip en gewoon specifiek aankopen om het meeste uit een selectie te halen. Bayern Munchen bijvoorbeeld geeft in vergelijking tot de clubs uit Manchester aanzienlijk minder uit, maar lopen toch best een stuk voor.

19 juli 2017 om 18:49

"daarom was United ook beter af geweest met een coach die wel weet hoe je spelers beter maakt en ontwikkelt"

Ik vraag je om wat voorbeelden van zulke coaches en het enige dat je kunt verzinnen is een club die als beleid heeft niet al te bizarre transfersommen uit te geven. Iets dat niet geldt voor hun salarissen overigens.

Dat geeft wel aan hoe onrealistisch je idee is.

Vorig jaar een speler gekocht voor 100, dit jaar ene voor 85. Waar haal je het lef vandaan? Geeft zo wel een signaal naar zijn selectie dat ze niet goed genoeg zijn voor het werk. Echt een rare man.

19 juli 2017 om 16:17

Wat heeft dat met lef te maken? United heeft het geld en met Lukaku en Pogba hebben ze 2 jonge en bewezen spelers binnengehaald die jarenlang de kern van het elftal kunnen vormen.

Het is toch zeer duidelijk dat de selectie al enkele seizoenen ondermaats is. Als je als huidig selectie lid verbaast bent als United spelers koopt dan heb je er toch weinig van begrepen.

Het is voor United van groot belang dat ze in relatief korte termijn stappen blijven zetten. Daarmee houden ze hun status als financiele grootmacht in stand en kunnen ze het zich dus veroorloven om grof te betalen voor de spelers die ze willen hebben.

19 juli 2017 om 16:33

De club blijft gewoon net zo lang spenderen tot er weer een topploeg staat. Dat is toch wel een lachwekkend beleid en in dat opzicht snap ik Millonario heel goed. Als jong talent of als middelmatige verdiener kan het toch nooit lekker voelen aangezien de posities telkens onder druk staan, zelfs als ze goed worden uitgevoerd.

Dat de selectie al een aantal seizoenen ondermaats is, heeft de club te danken aan de meneer die de transferzaken onder andere regelt. Deze uitspraken van Mourinho doen me heel erg denken aan de uitspraken van Van Gaal 2-3 seizoenen geleden. Woodward lijkt het wederom moeilijk te hebben, maar die man blijft maar vrijuit gaan.

Het is voor United van belang dat er weer een plan komt waarin de club meer wordt dan alleen een koopclub die overal maar geld tegenaan blijft smijten. Op dit moment is de club namelijk geheel afhankelijk van het geld dat ze uit kunnen geven, terwijl er geen enkele sprake is van een visie of een goed uitgestippeld plan.

19 juli 2017 om 16:59

Zo grappig. Iedereen roept dat United niet goed genoeg is om mee te doen om de grote prijzen. Maar ze moeten ook geen betere spelers aantrekken om mee te kunnen doen, want dat is slecht beleid ..

En waarom blijft iedereen maar zeggen dat er geen plan of visie is? Mourinho heeft vorig seizoen 4 heel gerichte aankopen gedaan die broodnodig waren, en het ook goed deden.

Tot nu toe is er dit seizoen een cv gehaald, omdat de huidige cv's niet goed genoeg en/of blessuregevoelig zijn. En een spits, waar United er nog maar 1,5 van had. Een gastje van 19 en een 20jarige waarvan de meeste trainers vinden dat het meer een linksbuiten is.

Verder zijn er nog duidelijk posities die te slecht of dun bezet zijn. Zo heeft United 1 echte verdedigende middenvelder. Lijkt me dus ook vrij logisch dat daar bijvoorbeeld naar gekeken wordt.

Hoe is dat visie-loos?

19 juli 2017 om 17:09

United heeft veel geld en laat dat rollen indien ze vinden dat een positie versterkt moet worden. We spreken hier over topclubs en als je als talent nog niet goed genoeg bent, dan moet je het elders proberen. Dat is toch overal ter wereld zo? Ik zie daar het probleem niet zo in.

Desondanks staan er bij United gewoon altijd nog eigen jeugdspelers op het veld. Rashford blijft veel spelen, Lingard pakt zijn wedstrijden mee en Tuanzebe en Fosu-Mensah zitten er dicht tegenaan. Pereira krijgt momenteel op tour de kans om zich te bewijzen en een plaats af te dwingen.

Men roept allemaal maar dat United belachelijk bezig is omdat ze veel geld hebben, sowieso veel moeten betalen voor hun beoogde targets en ook niet schromen om dat dan ook te doen.

Tottenham heeft in de afgelopen 5 seizoenen 31 spelers gekocht (bron transfermarkt). United kocht er in diezelfde periode slechts 22. Toch is het beleid van United schijnbaar belachelijk en wordt Tottenham met hun bij elkaar gekocht team bejubeld om hun goede beleid. Natuurlijk is het knap dat Tottenham zo goed speelt met een goedkoper team, maar ze knallen er wel veel meer transfers doorheen dan United, dat volgens sommigen alles maar bij elkaar koopt en koopt om het kopen. Ik vind dat een misvatting.

Persoonlijk zie ik dat United wel degelijk een prima lijn in het beleid heeft momenteel. Met spelers als Pogba, Bailly en Lukaku zijn 3 jonge spelers met directe kwaliteit gehaald die tevens nog vele jaren de as van het team kunnen vormen. Al die spelers kunnen de komende jaren nog verder groeien. Dat geldt ook voor spelers als Martial, Shaw en de overige eigen jeugdspelers. Daarbij halen ze ook wat spelers die in de leeftijd 26-28 zitten en directe kwaliteit en wat meer ervaring bieden. Spelers als Herrera, Mata en Mkhitaryan. Een prima mix en een beleid dat er toe moet leiden dat er straks weer een sterk geraamte staat, waarbij men jaarlijks slechts 1-2 spelers door hoeft te selecteren om het niveau hoog te houden.

Tegenstrijdig! United wordt afgeslacht omdat ze Lukaku kopen voor 80 miljoen, maar Arsenal wordt jarenlang belachelijk gemaakt omdat ze de portemonnee nooit trekken voor een topspits, maar jarenlang op koopjestour zijn.

Ik snap de kritiek op het beleid enigszins wel, als je kijkt naar de geschiedenis van de club, hebben ze na het vertrek van Fergie te veel stil gezeten, terwijl er geen goede doorstroom was en er veel ervaring de deur uit liep. Daarna leek het alsof Woodward Real Madrids Galacticos wilde nabootsen. Maar United had ondertussen geen championsleague status meer, en er zijn ondertussen meerdere grote clubs met moneymoney op het podium verschenen.

De meeste Romantici zien liever, scenarios als Dortmund en Monaco.. Jonge talentvolle spelers(18-21) had United na Fergie moeten kopen(of al moeten hebbeb O_o), om een team mee op te bouwen. Maar wellicht loop je wel tegenwoordig het risico, in de zware premier league als een Newcastle United te degraderen.

ik denk inderdaad dat ze een goeie linksback en en verdedigend middenvelder echt nog wel nodig hebben en misschien nog wel een goeie vleugelspeler/nr 10

Fabinho als verdedigende middenvelder zou perfect zijn ( zou niet weten wat je met Matic moet )

Gaya Kopen als Linksback

en dan natuurlijk nog een goeie nr 10 / vleugelspeler klinkt misschien raar maar ergens gelezen dat Muller niet gelukkig is zou dat niks zijn voor United.

moet je misschien alleen volgend jaar een super snelle buitenspeler erbij halen maar dan heb je echt wel een super goed team wat voor alles moet mee kunnen spelen naar mijn mening competitie en cl

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren