Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho: 'De tweede goal van West Brom had nooit mogen tellen'

Laatste update:
/

José Mourinho leek zaterdagmiddag af te stevenen op zijn eerste competitienederlaag op Stamford Bridge, maar een late strafschop, benut door Eden Hazard, voorkwam dat. De 2-2 van de Belg leidde tot de nodige ophef, omdat Ramires zich even daarvoor wel heel erg gemakkelijk liet vallen. Mourinho maakte daar echter weinig woorden aan vuil en verlegde de aandacht juist naar het tweede doelpunt van West Bromwich Albion.

Volgens The Special One had de 1-2 van Stéphane Sessegnon namelijk ook nooit mogen tellen. "Dat was een grote fout van de scheidsrechter", verklaarde hij na afloop. "De vierde official zag die overtreding vlak voor zijn ogen gebeuren, maar reageerde niet. Hij moet deelnemen aan de wedstrijd en zijn verantwoordelijkheid nemen. Maar onze reactie na die goal was geweldig, we creëerden veel kansen."

Dat Chelsea in blessuretijd alsnog langszij kwam, vond Mourinho niet meer dan terecht. "West Brom kwam in de eerste helft de middenlijn niet over. Wij konden ook niet veel creëren omdat zij goed verdedigden, maar we waren wel de enige ploeg die probeerde te scoren." Hazard, afgelopen week nog geschorst, kreeg vervolgens nog een schouderklopje. "Een penalty raak schieten op de training is eenvoudig, dat kan ik ook. Maar dit was heel wat anders en Hazard was buitengewoon kalm."

Chelsea verdiende meer dan een punt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is het zo moeilijk om een keer toe te geven dat je gewoon had moeten verliezen, slechter speelde én dat 1 van jou spelers een schwalbe maakte? Die goal van WBA telde gewoon overigens. Die topcoaches maken er een spelletje van de scheids de schuld te geven. Bah

9 november 2013 om 19:08

Waarom moet je als coach zijnde toegeven dat je had moet verliezen ? Heb je de wedstrijd gezien ? WBA was alleen 10min na de rust beter dan Chelsea, de overige 80 min domineerde Chelsea enorm.

Daarnaast heeft hij ook gelijk in deze die goal dat nooit mogen gegeven worden, maar Ivanovic die was meer aan het stoeien met de bal dan dat hij hem eenvoudig even terugspeelde bijv.

Chelsea moet echt van Oscar, Ramires en Lamps af met hun win je de PL en de CL niet! Rambo, speelt echt slecht de laatste tijd en levert telkens ballen in. Oscar vertraagd enorm het speld, gewoon Mata of Willian op zijn plaats.

9 november 2013 om 19:15

Ik vind Oscar juist heel sterk spelen, vooral verdedigend is hij echt heel scherp. Het liefst zie ik Oscar gewoon in een vrije rol en Willian op tien (speelde goed vandaag). Mata is totaal niet in vorm.. Echt barweinig gezien van hem, nutteloze wippertjes, gare steekballen en onnodig balverlies.

(zelfde bij Ramires en Lampard hoor, maa rvan Lampard roep ik al de hele tijd dat ie gewoon Giggs-rol moet krijgen ipv gewoon basis).

9 november 2013 om 19:33

@zola#

Iedere Chelsea fan behalve jij heeft liever Juan Mata op 10 staan. Mata is echt veeeeeeeel beter dan Oscar.

9 november 2013 om 19:44

Mata speelt toch niet goed genoeg om een basisplek te verdienen? Ok maybe verdient ie meer krediet maar ik vind niet dat Mata zo goed speelt of zich laat zien dat hij zijn basisplek echt opeist.

Mata (krijg ik het idee) was alleen belangrijk de afgelopen 2/3 seizoenen omdat er niemand anders kon doen wat hij deed. Nu kunnen, Willian, Oscar, Hazard doen wat Mata kan en gelijk is Mata uit zijn element.

Heeft dat met Mata zijn vorm te maken of met het feit dat hij gewoon niet meert zo belangrijk is voor het team omdat zijn rol nu ook dor anderen ingevuld kan worden?

Momenteel vind ik Oscar in verdedigend opzicht meer toevoegen aan het spel dan Mata doet.

9 november 2013 om 20:05

Nee, met Rambo win je de CL.

@ Guardiola.

9 november 2013 om 20:06

Oscar is ook al weken minder aan het spelen. Met Oscar creëer je gewoon een pak minder.

9 november 2013 om 20:24

Helemaal mee eens, Oscar bakt er de laatste 3-4 matches echt weinig van.

Mata was tegen Arsenal heel goed en brengde vandaag al veel meer toen die erin kwam

9 november 2013 om 20:25

Bracht* lol

10 november 2013 om 00:24

Zola moet je niet serieus nemen die hoort namelijk in een circustent met zijn "oscarmoetalsverdedigendemiddevelderspelen-theorie"

9 november 2013 om 19:12

Heb je Mourinho vorige week gehoord? Na de nederlaag bij Newcastle heeft hij wel behoorlijk duidelijk gemaakt dat ze terecht verloren hadden.
Hier heeft hij ook gelijk de goal had ook niet gegeven mogen worden, maar hij krijgt zelf ook een cadeau met de penalty.

9 november 2013 om 19:34

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199949

Vorige week nog, dus je praat poep.

9 november 2013 om 19:44

Die tweede goal van WBA had nooit mogen tellen. Dit zei de arbiter ook tegen Mourinho na de match.

10 november 2013 om 02:14

http://www.youtube.com/watch?v=T95sK1qfi-g

10 november 2013 om 02:25

http://www.youtube.com/watch?v=T95sK1qfi-g

Precies. Die goal had nooit mogen tellen..

Maar wat een blunder van Cech.. unlike him!

10 november 2013 om 00:12

Waarom niet? BBC vond niks mis met dat duel met Ivanovic, ik ook niet. Wat is er fout aan?

Helemaal gelijk heeft ie, maar goed de scheids liet veel doorspelen. Hij bijv Lampard er ook af kunnen sturen toen hij simpel werd uitgespeeld (als de scheids chagarijnig was geweest ).

Maar goed lijkt me safe to say dat wanneer de 2e goal van WBA niet komt, Chelsea - WBA dus ook een ander einde zou gehad hebben.

10 november 2013 om 00:11

Haha die Mourinho wat een gestoorde gek. Hij praat de penalty goed en zie net ook die zogenaamde overtreding op Ivanovic. Lachwekkend! Dat is toch geen overtreding? Bij de BBC lachen ze ook om Mourinho die vind dat de goal van WBA afgekeurd moest worden.

De 2e goal van WBA is toch 100% legaal? Wat is er fout aan in jou ogen?

Heel voorspelbaar dit. Een tijdje geleden gaf hij nog heel stoer aan dat hij schwalbes haat. Nu zijn eigen speler een schwalbe maakt, hoor je hem niet. Hij zei ook heel moedig dat zijn spelers 'in de problemen zouden komen' als ze een schwalbe zouden maken. Oftewel, Ramires zal verwezen worden naar de tribune? Ik kan jullie garanderen dat dat niet zal gebeuren. Immers, deze kwal is de grootste hypocriet in de voetballerij.

9 november 2013 om 19:10

Wat zit je te huilen jochie, barcafanboy

9 november 2013 om 19:15

Ik toon alleen maar dat Mourinho niet serieus genomen moet worden omdat hij een hypocriet is die 9 van de 10 keer wartaal uitslaat. Dat heeft niets met huilen te maken.

9 november 2013 om 19:48

Nee omdat jij barcakontlikker bent en mourinho sowieso haat daardoor. Je bent niet serieus te nemen. Jou wijventeam duikt er ook op los. Vind jij duiken wel oke? Nee? Zeg er dan wat van? Of vind je t wel oke.

9 november 2013 om 19:49

JouW

9 november 2013 om 20:12

Aldus 'monaldo'. Jouw idool is het grootste wijf van de afgelopen jaren. Vind je dat wel oké? En waarom moet je huilie huilie doen, jochie? Het zijn gewoon de feiten. Ik kan er ook niks aan doen dat Mourinho zichzelf constant tegenspreekt.

9 november 2013 om 22:11

Zegt hij iets dat niet klopt ? Je kunt hem wel offtopic neerhalen door naar zijn clubvoorkeur te verwijzen maar dat is dan gewoon uit gebrek aan argumenten.

Mourinho heeft inderdaad gezegd schwalbes te verfoeien en dat een speler van Chelsea die er zich aan bezondigt het zal berouwen.

Dus Ramirez een boete en een schorsing ? Het zal me benieuwen.

10 november 2013 om 01:37

Jij bent gewoon een idioot. Meer kan ik niks over je zeggen. Hij heeft gewoon gelijk dat mourinho zich hier tegenspreekt. Dat jij direct op je pikkie bent getrapt omdat hij over mourinho begint. Idioot.

9 november 2013 om 19:12

'Nu zijn eigen speler een schwalbe maakt hoor je hem niet.' Juist jij zou toch moeten weten hoe Mourinho te werk gaat? Wat er ook gebeurt, wie er ook in opspraak kan komen, Mourinho zal altijd de aandacht naar hem verleggen. Spelers worden beschermd, hij vangt de klappen.

9 november 2013 om 19:20

Gewoon een hypocriet en een leugenaar dus.

9 november 2013 om 19:36

@ Azulgrana01
Of juist een hele goede coach die alle klappen voor zijn spelers vangt en daardoor een deel van de druk wegneemt.
Maar zo bekijk jij dat natuurlijk niet.

9 november 2013 om 19:49

tuurlijk zien ze het niet zo.. barca heeft de grootste schwalbe makers van allemaal en ze geven het toe! ze doen het om zichzelf te beschermen, schreeuwen ze moord en brand terwijl ze niet geraakt worden... tuurlijk gaat hij niet toegeven dat mourinho een super coach is! Hij heb ze eerst de CL ontnomen met Inter, daarna heb hij ze 2 jaar lang verliezen laten lijden als coach van Real Madrid, de rivaal en aardsvijand nummer 1. Nu hij terug is bij Chelsea en doet hij het weer, neemt hij alle klappen zoals hij dat bij al zijn clubs heeft gedaan en dan istie hypocriet!

9 november 2013 om 20:15

@arsenal4ever

Prima dat hij zijn spelers beschermt, maar dat kan hij ook doen zonder te liegen en zichzelf tegen te spreken.

@blinx

Barcelona heeft hier niets mee te maken. Waarom ga je er niet inhoudelijk op in, fanboy? Je kan niet ontkennen dat Mourinho hier een hypocriet is.

9 november 2013 om 22:43

Arsenal4ever : als Mourinho het doet, dan spreken we over een goede coach die zijn spelers uit de wind zet.

Als een ander trainer dat doet, dan spreken we over een hypocriet en een leugenaar, zo iets ?

Mou klaagt weer eens hoor, tegen zo een ploeg moet je gewoon 3 0 voorstaan als t rust is

9 november 2013 om 19:50

vergeten dat man united hier ook van verloor?

9 november 2013 om 19:57

Want man u speelt fantastisch....

9 november 2013 om 21:06

sergi: op OT winnen is niet vanzelfsprekend zieligerd! WB is gewoon een hele goede ploeg

José je bent ontsnapt aan een nederlaag. Dus natuurlijkerwijs (als je mourinho heet) moet je dan klagen over de arbitrage omdat je niet gewonnen hebt.

Pleur op man. Chelsea moet met dit team kunnen domineren, als dat niet lukt moet je de schuld toch echt leggen bij het veldspel van je team.

Gewoon een Schwalbe en die 1-2 was niks mis. Vind het altijd heel frapant dat zijn teams vaak schwalbes hebben en bij de rest die een schwalbe mee hebben, meneer zit te janken. Meest hypocrythe trainer in het hedendaagse voetbal.

9 november 2013 om 19:20

Haha ga eens de beelden kijken damn. 90% hier zit sowieso te haten op Mourinho, gewoon omdat het Mourinho is. Kan niks goed doen.

Kijk de beelden na en de overtreding op Ivanovic Voor de 2e goal.

9 november 2013 om 19:31

Neemt niet weg dat het een hypocriete opportunistische leugenaar is.
Het zit em er meer in dat men zich ergert aan dat je van te voren al weet hoe hij gaat reageren, als het andersom was dan was hij nu aan het huilen over de pingel.

9 november 2013 om 19:58

Maak dan dergelijke opmerkingen wanneer het terecht is.. Zal je nog een verbazen hoe Chelsea-fans erop zullen reageren

9 november 2013 om 23:05

Dus nu is het niet terecht ?

Het was dus een penalty en die goal van Wb had geannuleerd moeten worden ?

ja mourinho maar de 2-2 had ook nooit mogen tellen van chelsea.
overduidelijk gewoon een schwalbe.
geen special saturday jammer voor chelsea want na arsenal gun ik chelsea de titel.

Lachwekkend. Als grote clubs zulke penalties in blessuretijd krijgen dan weet je hoe laat het is. Mourinho laat weer eens zien wat voor mens hij is.

Lachwekkend inderdaad... Die 2e goal van jullie had ook niet mogen tellen, het is namelijk een dive en geen penalty... Houd je ingodsnaam rustig en koester dat puntje dat je met heel wat geluk alsnog binnen gesleept hebt zeg...

The Special One... maar niet op een positieve manier meer!

Voetbalzone, jullie zijn vieze stokers haha

Ongelooflijk hoe sommige mensen hier tegen Mourinho zijn en niet eens meer objectief kunnen oordelen over zijn wedstrijden!

1) Chelsea had 67 balbezit, WBA 33. Oké, ik versta dat je na het Barcelona voetbal wat moe bent van die passes op de eigen helft en die van CB naar Cb... Maar kom op ! Als je bijna 70 balbezit hebt, dan kan je enkel onder liggen als de tegenstander dubbel zoveel kansen creëerde als Chelsea zelf.. En dat was Niet zo!

2) WBA kwam niet om te winnen, speelden met 11 op de eigen helft en verdedigden erg goed (wat Mourinho ook weer zegt in zijn interview). Jullie zouden de WBA spelers nog allemaal meer dan 7 op 10 geven gewoon omdat ze met 8 spelers rond de 16 hangen? Kom op zeg!

3) De 2e goal van WBA kwam er door een fout op Ivanovic, dat was echt overduidelijk een overtreding. Beeldmateriaal upload ik van zodra ik kan!

4) Compensatie door de scheidsrechter voor die 2e goal van WBA misschien? Een schwalbe was het niet, want hij werd wel degelijk geraakt. Hij zocht het misschien wel wat, maar hoe zou je zelf zijn als je in de 94e minuut de 16 komt en het 1-2 staat voor Wba? Bovendien was de kans gewoon bijzonder groot dat de scheids zou fluiten na die fout op Ivanovic waardoor WBA hun 2e goal scoort.. Ik zag deze licht gegeven penalty eerder als een vorm van gerechtigheid. Als je meer kansen creëert en 70 balbezit hebt, een tegengoal krijgt die niet had mogen gebeuren, dan mag je va mij gerust fluiten voor deze fout!

VZ-publiek: probeer eens zonder vooroordelen tegen iets of iemand te oordelen over een wedstrijd!

Prettige avond nog

9 november 2013 om 20:10

Mooie reactie, verdient een groen randje als het aan mij ligt

9 november 2013 om 20:12

Bazen reactie niets meer aan toe te voegen

9 november 2013 om 22:57

Ja mooi betoog, alleen dan zou het nu quite staan toch? WBA een goal cadeau en Chelsea een goal cadeau als ik jouw reactie lees.

Dan mag José niet meer klagen ,toch?

9 november 2013 om 23:10

Als een Barcelonafan zou zeggen dat zijn ploeg 67 pct balbezit had en dat de andere ploeg niks anders deed dan verdedigen, dan zouden uitgerekend de Chelseafans op de eerste rij staan om te roepen dat balbezit niks betekent en dat iedere tegenstander het recht heeft om te spelen zoals hij dat wil.

Maar ho maar als die zienswijze gebruikt wordt tegen het eigen Chelsea, dan is het blijkbaar wel anti-voetbal.

Uitgerekend dat Chelsea dat het meestal op de West Brom manier aanpakt tegen Barcelona en uitgerekend met die trainer die reactievoetbal als zijn nickname heeft en zelf maar al te vaak in zijn eigen 16 gaat liggen om een tegenstander vooral het voetbal onmogelijk te maken.

En als een ref een fout maakt, dan is dat jammer maar absoluut geen reden om te gaan compenseren. Een eventuele penaltyfout moet op zijn waarde beoordeeld worden en staat helemaal los van een eventueel foute interpretatie voordien.

Maar dat is nu blijkbaar allemaal niet van toepassing, nu is het "logisch" dat de scheids ging compenseren.

En dan zeg jij tegen anderen dat ze zonder vooroordelen of vooringenomenheid een wedstrijd moeten beoordelen ?

Iets met hypocrisie, vooringenomenheid en oppurtunistisme.

10 november 2013 om 00:58

10 november 2013 om 08:52

Die van 2006 waar Valdes werd vastgehouden zodat hij niet bij de bal kon en Chelsea kon scoren ?

En nu een selectief lijstje van het net plukken om je gelijk te bewijzen.

Selectieve jongen.

Prachtig ook die complottheorie van Uefalona zoals de grote leider en manipulator het jullie geleerd heeft.

Het is bijna 11 november, toeval zeker ?

Dat laatste is een doordenkertje.

10 november 2013 om 01:47

http://www.youtube.com/watch?v=tv7crtsygcq
http://www.youtube.com/watch?v=73vmj17aliy

Xd
http://www.youtube.com/watch?v=8hyy5xv0scu
XD

10 november 2013 om 04:15

Hmmm

Een Chelsea-trainer die refereert naar de verdedigende speelwijze van de tegenstander als reden dat zij zelf verdienden om te winnen...lol

Waarom zegt hij gewoon niet, dat hij niet aanvallend durft te spelen en had gehoopt dat ze na de 1-0 goed zouden verdedigen. Zoals al het hele seizoen hoopt hij op en 1-0 overwinning en na de eerste 20 minuten, lekker verdedigen en counter voetbal spelen.

Mourinho, de beste coach aller tijden

The Special ..... ?? oh wait your are not special any more. echt die Mourinho weer altijd huilen janken zeuren en zeiken. hij krijgt dit jaar echt zwaar in de competitie de Top 4 wordt een hele klus. kampioen worden ze sowieso niet

Wat een clown is deze man toch.

Willian wat een speler zeg ben echt een fan geworden van deze man creativiteit , hard werken ik vind hem te gek. Wil graag met hak ballen spelen als Mata of Hazard dit ook door krijgen word het echt een fantastisch gezicht

Ook opvallend dat alleen maar barcafanboys zo'n haat jegens Mourinho hebben, omdat deze baas real even kampioen heeft gemaakt. Nu zitten ze ook nog allemaal te huilen, omdat ze 7up hebben gegeten van Bayern, kleine hatertjes zijn het ook.

De tweede van Chelsea ook niet, dus wat zeurt 'ie?

Jammer om te zeggen, Maar ik zie chelsea geen kampioen worden dit jaar! Een selectie als chelsea daar dromen anderen van. Achja zolang we maar de CL hallen

Meest overschatte coach aller tijden maakt zichzelf weer eens belachelijk. Heeft eigenlijk niet lang geduurd voordat hij zich in dienst van Chelsea ook alweer als een clown ging gedragen. Nu wachten op het moment dat hij zich indekt voor falen en oorlog gaat maken met de spelers en/of die corrupte Rus. Er zijn godzijdank steeds minder mensen die geloven in zijn eigen mythevorming.

9 november 2013 om 21:17

Win jij maar eens de treble met Inter, de treble met Porto, kampioenschappen en bekers met Chelsea, kampioenschap en bekers met Real en dan kunnen we daarna verder praten. Vorige week na de wedstrijd tegen Newcastle zei hij ook dat ze terecht hadden verloren, ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien maar er zou vast wel een kern van waarheid inzitten.

10 november 2013 om 09:56

Wie zijn er de afgelopen 5 jaar kampioen geworden in Portugal? Of Benfica of porto dus oké volgende team real Madrid wir worden er altijd kampioen in Spanje? Juist ja volgende team . Inter wie werden er voor de de financiële crisis bij de milans altijd kampioen in Italië? Juist ja. Volgende Chelsea welke club begon er met die belachelijke transfers in 1 jaar tijd van meer dan een half miljard? Juist ja. Het enige wat ik knap vond van Mourinho was de cl winnen met porto . He is not That special !

Dat sommige mensen dit een top trainer vinden.

Meneer mourinho misschien moet je boos worden op je eigen team dat ze niet als een

Dat mensen dit een top trainer vinden?
Kom op zeg je speelt thuis , je goedkoopste speler zou dee duurste zijn van de tegenstander.
En dan gaat deze meneer het op een beslissing gooien.
Chelsea overtuigd me niet hoor deze wedstrijden moet je gewoon met 3-0winnen daarbij zwijnt chelsea nog dat die scheids maar liefst 6minuten blessure tijd telt en dan ook nog een penalty geeft......
Lucky chelsea of omkoperij?

Erg hypocriet van José dat ik hem juist nu niet hoor over Ramires' schwalbe op het eind.

Normaal zou ik me hier niet over uitlaten noch druk maken en zou ik het begrijpelijk vinden dat een trainer het daar liever niet over heeft, maar als Mourinho notabene, die laatst zei niet met een schwalbe de wedstrijd te willen winnen(dit keer gelijkspel dan) en nu in de laatste minuut er toch 1 mee krijgt, daar er niet over heeft dan vind ik het erg hypocriet want dan lult ie alleen over de scheids wanneer hij hem tegen heeft, en niet wanneer hij hem mee heeft(beide in geval van onterecht beslissingen).

Even de moraalridder uithangen vooraf, maar zich schuil houden achteraf.

10 november 2013 om 02:14

Het grappige is dat het helemaal geen schwalbe was

Je blijft een zielig eng mannetje José. Dat was nooit een penalty, je had gewoon je verlies moeten nemen als een kerel. Walgelijke verliezer ben je!

Gelukkig is een echte legende objectief. Shearer held!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren