Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Matthijs de Ligt bereikt persoonlijk akkoord met Manchester United

Laatste update:

Matthijs de Ligt heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Manchester United, zo meldt Manchester Evening News. De 24-jarige centrumverdediger lijkt dicht bij een hereniging met zijn oude trainer Erik ten Hag. The Red Devils moeten het nu nog eens worden met Bayern München over de te betalen transfersom.

Manchester United wil deze transferwindow twee nieuwe centrumverdedigers inlijven. De Ligt moet de eerste zijn die op Old Trafford gepresenteerd wordt.

Naar verluidt zet Bayern in op een transfersom van 42 miljoen pond, omgerekend zo’n 50 miljoen euro. The Mancunians zijn vol vertrouwen dat er een deal met de Duitse topclub over De Ligt kan worden gesloten.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Manchester United heeft Raphaël Varane transfervrij laten vertrekken, terwijl Victor Lindelöf ook uit mag kijken naar een nieuwe club, aangezien hij nog maar beschikt over een contract tot medio 2025.

De Ligt is momenteel met het Nederlands elftal op het EK in Duitsland. Bondscoach Ronald Koeman had voor de kwartfinale tegen Turkije (1-2 winst) andermaal geen basisplaats in petto voor de 45-voudig international van Oranje. Koeman kiest in het centrum steevast voor Virgil van Dijk en Stefan de Vrij. De Ligt kwam op het eindtoernooi zelfs nog geen minuut in actie.

Branthwaite en Zirkzee


Manchester United is druk met de versterking van de selectie voor komend seizoen. The Athletic schreef maandag dat Bologna-spits Joshua Zirkzee heel dicht bij een overgang naar Old Trafford is. Een bod van omgerekend 59 miljoen euro op Jarrad Branthwaite is daarentegen door Everton afgeslagen. The Toffees houden vooralsnog vast aan de vraagprijs van ongeveer 76 miljoen euro voor hun verdediger.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

yessss laat maar komen laat maar komen, vind het echt een leuke transfer.
Nu Frenkie nog

9 juli 2024 om 13:59

En Ziyech, Schone, Neres, Blind, Tadic en de rest?

Zonder gekheid, mooie transfers voor United. Benieuwd hoe de Ligt het gaat doen in de prem. Vind Martinez en de Ligt wel een behoorlijk complementered duo. Beide voetballend goed, veel pit en duelkracht.

9 juli 2024 om 14:05

de ligt is voetballend natuurlijk niet zo best, maar hij weet dit en speelt de bal gelukkig zo snel mogelijk af @ceejah. Gewoon een goedvoetballende back naast hem neer zetten ala cancelo, mazraoui.

9 juli 2024 om 14:09

Dat is maar hoe je het bekijkt. De ligt geeft niet snel lange ballen achter de verdediging, maar kan wel heet nuttig ballen laag tussen de linies doorspelen.

9 juli 2024 om 14:36

Ik hoop voor United dat het goed uitpakt (en gun het de ligt ook), maar vind het wel weer een transfer met veel risico. De ligt heeft toch best veel blessures gehad, aangezien de PL nog fysieker is lijkt me de kans groot dat hij komende seizoen ook wel de nodige blessures gaat krijgen. Hopelijk wordt het voor United dus geen herhaling van afgelopen seizoen met de loop van blessures.

9 juli 2024 om 14:41

Blessures zijn altijd lastig te linken aan of de competitie fysieker is ja of nee. Er spelen zo gigantisch veel meer factoren mee die invloed kunnen hebben op een blessure. Zo heb je met geluk/ongeluk te maken, intensiteit op de trainingen, mate van het herstelproces (verschilt per club) en ga zo maar door.

9 juli 2024 om 14:49

De Ligt heeft heel veel scorend vermogen. Koppend en afstandschoten laat dalot maar de crossballen geven.

9 juli 2024 om 15:29

Hij was voetballend wel goed, heeft het moeten afleren in Italië.
Onder ten Hag komt het wel weer goed denk ik.

9 juli 2024 om 15:40

Afstandsschoten kan ik me niet herinneren. Is dat soms in de competitie bij Bayern en Juventus geweest?

9 juli 2024 om 14:00

@drenniz

Ik als Barca fan sta er wel voor open om Frenkie te verkopen mocht Barca er een goede 6 voor terug voor halen.

Alleen het probleem is Frenkie zelf hij wilt zelf absoluut niet vertrekken. hij zit bij de club van zijn dromen mooie stad lekker weer en een goed salaris.

9 juli 2024 om 14:06

Frenkie naar United en Schouten naar Barcelona?

9 juli 2024 om 14:07

@messie123 - Ook heel veel Barca fans staan er absoluut niet voor open om Frenkie te laten gaan. Het probleem ligt niet zozeer alleen bij Frenkie, want Barca heeft met hun volle verstand dit contract klaargemaakt voor hem.

Fctleon - Waarom zou Barcelona 5 stappen terugwillen?

9 juli 2024 om 14:15

@fctleon

Nee haha dat is imo gewoon een enorme downgrade.

Rodri zou een droomaankoop zijn geweest maar die is onhaalbaar.

9 juli 2024 om 14:18

@ceejah

Als je een beetje Barca nieuws volgt, weet je dat de vorige eigenaar (josep Maria Bartomeu) Frenkie dit contract heeft gegeven en niet Laporta.

9 juli 2024 om 14:24

Ik volg Barca nieuws zeker en ik begrijp ook wel dat de vorige president dit contract heeft uitgedeeld. Dat maakt het contract alleen niet minder waard. Sterker nog, Frenkie staat tot medio 2026 volledig in zijn recht om niet akkoord te gaan met een transfer. Ik vind het probleem dan ook niet bij Frenkie zelf liggen, maar dat hij simpelweg een contract nog heeft voor 2 seizoenen.

9 juli 2024 om 14:27

Ik ben fan van Frenkie dus zie hem graag bij mijn cluppie komen, maar die gaat niet weg.
Een vervanger zou Reijnders kunnen zijn, die is ook multi inzetbaar en kan ook die 6 positie goed invullen.

9 juli 2024 om 14:09

Enorm verheugd met De Ligt! Kan een killer worden samen met Martinez. Echter zijn ze allebei onlangs geblesseerd geraakt, dus hou mijn hart daarvoor vast en United ook aangezien ze 2 CB's willen halen. Brantwaithe is wel erg duur, dus ik zou als United zijnde naar andere opties kijken.

Wat betreft Frenkie.. hij heeft al paar keer bedankt dus die wil ik niet in een United shirt zien, besides; we hebben een andere geweldenaar op komst: Mainoo.

Zirkzee erbij en dan gebaseerd op wat United kan lozen, kijken wat nog meer nodig is.

9 juli 2024 om 15:01

Ik zou eerder Hancko halen voor 30 dan Braithwaite voor 70. Maar goed, ze moeten een X aantal Engelsen in de selectie hebben natuurlijk.

9 juli 2024 om 14:18

Frenkie lijkt mij totaal ongeschikt voor de Premier League.

De Ligt is wel echrt een goeie keuze van EtH wat m,ij betreft. Zeker voor dit bedrag. Koopje voor een goeie Cv.

Verbaast me wel dat ze nu ook weer met Zirkzee bezig zijn. Wederom een onervaren spits die nog alles te bewijzen heeft.....daar hebben ze er al 1 van rondlopen.

9 juli 2024 om 15:42

Ik zou maar afwachten of het goed gaat komen met zijn enkel.
Schijnt nogal gecompliceerd te zijn.

Deze man gaat monden snoeren. Voor 35 (of 50) miljoen een koopje. En over 2 jaar captain op het WK.

9 juli 2024 om 13:57

De ligt Martinez is toch wel een van de betere duos die ik kan bedenken. Beide verdedigend en aan de bal onzettend sterk

9 juli 2024 om 14:00

Precies, toch zijn er heel veel mensen die vinden dat de Ligt niet kan voetballen. Ik ben ervan overtuigd dat hij (als hij niet te vaak geblesseerd raakt) nu echt zijn potentie waar gaat maken in Engeland. Deze jongen gaat binnen no time uitgroeien tot absolute wereldtopper, zeker onder Ten Hag en naast Lisandro.

9 juli 2024 om 14:27

Zelfs als hij het goed gaat doen gaat hij geen monden snoeren.
De kritiek dat hij zijn volle potentie nog niet benut heeft is toch gewoon terecht. Eigenlijk zeg je dat zelf ook "nu echt zijn potentie waarmaken".....

9 juli 2024 om 14:32

Nog altijd pas 24, dus dat je dan als centrale verdediger je volledige potentie niet heb benut is volkomen logisch. Bij Ajax, Juve en Bayern prima gepresteerd en hoort al jaren bij de beste van de wereld. Nu is het tijd om zijn potentie als absolute wereldtopper of beste van de wereld waar te maken. Rare opmerking, maar dat vind ik van jou wel vaker.

9 juli 2024 om 15:12

Dat is het nadeel als je zo snel zo goed bent. Als Yamal nu 4 jaar stil staat en wat terugvalt gaat niemand zeggen "ow hij is pas 20". Nee, de verwachtingen zijn dan anders.

9 juli 2024 om 18:57

Ben ik het niet mee eens. Alleen Messi was vanaf zijn debuut zoals hij zijn hele carrière is gebleven. Matthijs is pas 24, voor een verdediger nog super jong. Gaat gewoon nog 10’jaar spelen in de absolute top.

9 juli 2024 om 13:59

Neem aan dat die 35 miljoen euro die genoemd wordt niet klopt. Denk dat redactie de omrekenfactor van GBP naar Euro andersom heeft toegpast: 42 miljoen pond is immers 50 miljoen euro. Dat lijkt me ook meer marktconform dan 35 miljoen.

9 juli 2024 om 14:05

Monden snoeren? Bijna iedereen hier is positief over hem en bij Bayern startten de fans zelfs een petitie omdat ze hem niet weg willen hebben

9 juli 2024 om 14:12

En toch zijn er heel veelMensen geen fan van Mathijs. Door de paar handsballen, of andere kleine foutjes. Of hij kan niet mee voetballen , of hij is te breed geworden , draaicirkel van een vrachtwagen, is langzaam. Allemaal onzin natuurlijk, De Ligt is een jonge, bijzonder verstandige, natuurlijke leider. Hij gaat er zeker wel komen.

9 juli 2024 om 14:51

Zijn die handsballen en fouten waardoor we uitgeschakeld werden "onzin"? Nee toch? Gewoon terechte kritiek.

9 juli 2024 om 14:59

@FR010FRDAM - Hoe lang ga je nog terugvallen op die 2/3 hands ballen van 2/3 jaar geleden? Verder is het wel erg makkelijk om De Ligt aan te wijzen als de hoofdschuldige voor de uitschakeling tegen Tsjechië.

Malen miste ook een bizar grote kans waardoor je niet doorgaat. Lekker makkelijk zo..

9 juli 2024 om 15:10

Nee, ik wijs daar helemaal niet op. Niels begint erover en wuift de kritiek daarop weg als onzin. Je mag ook best kritisch kijken naar wat hij opschrijft....

9 juli 2024 om 15:19

Hij zegt dat mensen geen fan van hem zijn door oa die hands ballen. Om daar nu nog op terug te komen is gewoon onzin. Zo kan je over elke verdediger wel blijven zeiken.

9 juli 2024 om 16:10

@FR10FRDAM: vind altijd boeiend om hier op forum jouw 'defensieve' reacties te lezen, soort van tweeledig. Ten eerste ben je nummer 1 beschermer van (ex)Feyenoord spelers. Niemand komt hier weg met kritiek op een Feyenoorder, en als kritiek terecht is, dan probeer je het iig nog af te zwakken. Ten tweede, sta je bij artikelen over (ex)Ajacieden altijd klaar aan te geven dat kritiek wel terecht is, of om positieve kritieken te downplayen.

Opvallend.
Al zijn er nog een paar en ook een paar Ajacieden die dezelfde neiging hebben hier.
Maar ga zo door, heb ik nog wat te lezen op saaie momentjes op werk 😁

9 juli 2024 om 16:32

Als je veel hier reageert val je al snel op. In Feyenoord topics reageer ik regelmatig, zowel positief als negatief.
Alleen nemen mensen het vrij eenzijdig op. Ik ben bijvoorbeeld kritisch op Alireza, Nieuwkoop, Zerrouki en Paixao geweest. Ook op Santi de tweede seizoenshelft.
Over Slot ook qua inzetten jeugd en het laten renderen van de aanval.
Over Ajax valt de laatste tijd weinig positief te zeggen en op de Ligt ben ik kritisch omdat hij in oranje zelden foutloos is geweest.
Tsja wat ik vooral jammer vind is dat mensen enkel naar mijn naam kijken, het op de man spelen en inhoudelijk zelden reageren. Zeker omdat je me niet kan betichten van provoceren of one liners zonder onderbouwing.
Kom dan ook echt discussieren

9 juli 2024 om 18:46

Davilla_7 ik heb geen percentages bijgehouden, maar lees voor mijn gevoel toch wel echt heel veel dat mensen vinden dat hij bij juve en bayern mislukt is omdat hij verkocht is/wordt.

9 juli 2024 om 17:15

Hij snoert al een tijdje de monden want echt presteren is er niet bij.

9 juli 2024 om 18:21

Ik zie eerder dat Ten Hag na 10 wedstrijden wordt ontslagen volgend jaar. De Ligt op de bank belandt. Maguire de voorkeur krijgt. Man U toch weer buiten de top 5 eindigt. Er een nieuwe CB wordt gehaald voor 80 miljoen. En dan herhaalt zich hetzelfde met hem.

United kennende is dat een realistischer scenario.

9 juli 2024 om 19:00

Marekhamsik17 vind je de ligt niet goed dan? Mij lijkt het wel een goede aankoop. Lekker jong nog en gewoon een heel goede cv.

9 juli 2024 om 19:02

Marekhamsik17 vind je de ligt niet goed dan? Mij lijkt het wel een goede aankoop. Lekker jong nog en gewoon een heel goede cv.

Mocht die prijs kloppen is het echt een koopje en een top aanwinst voor Manu!

Zal Manu nog eens een poging wagen voor de Jong, nu ook de Ligt om is, al moeten de clubs eruit komen natuurlijk.

Zal oprecht mooi zijn als De Ligt naar Man Utd gaat is ie weer herenigd met Eth.

En United heeft ook echt een speler als De Ligt nodig. en past ook goed bij het spel.

Is 42 miljoen pond, 35 miljoen euro? Sorry heb ik iets gemist? Is de pond zo erg in waarde gedaald?

9 juli 2024 om 14:04

Zo gunstig was die Brexit niet he . 1 pond is 1,18 euro. Vrij klein verschil, maar als het oploopt naar 42 miljoen kan het hard gaan. Al met al een koopje.

35 miljoen voor De Ligt? Je zou bijna denken dat hier een addertje onder het gras zit.. Het zou toch niet zonder reden zijn dat De Ligt voor zo'n laag bedrag mag vertrekken?

zeg als De Ligt komt, Braitwaithe komt, wat gebeurd er met Martinez? Op het bankje? Ze gaan echt niet de eerst genoemde laten banken…

9 juli 2024 om 14:01

Braitwaithe op de bank, al zijn Martinez en de Ligt vaak genoeg geblesseerd.

9 juli 2024 om 15:27

@AjaxCunian,

40-60 mil voor bankzitter? Geloof ik niet. Gok toch echt Martinez op het bankje

9 juli 2024 om 14:03

@maurootje

De Ligt gaat Martinez echt niet uit de basisspelen En Martinez is een linkspoot.

De Ligt is beter dan alle verdedigers die United heeft, dus die gaat sowieso basispelen als rechter verdediger met Martinez naast hem.

9 juli 2024 om 14:03

Tuurlijk niet, Braitwaithe zal op de bank beginnen, lijkt me logisch.

9 juli 2024 om 14:06

Dat vraag ik mij af. Waarom denk je dat?

9 juli 2024 om 14:09

Omdat De Ligt en Martinez in mijn ogen beter zijn, bovendien zit Erik ten Hag al een tijdje daar. Dus die zal natuurlijk voor “zijn” jongens kiezen. Ten Hag is overigens niet bang om “zijn” jongens te vervangen of te wisselen, dus ze moeten beide wel presteren.

9 juli 2024 om 14:12

Ze gaan echt geen 50+ miljoen voor Branthwaite neerleggen om hem te banken hoor.

Ik gok dat Martinez dan op de linksback meer gaat spelen als inverted linksback hoor en dat Shaw wel eens het kind van de rekening kan worden.

Of misschien dat Martinez zelfs als ''6'' geprobeerd gaat worden....

9 juli 2024 om 14:16

Dat zou kunnen , Martinez als linksback, ook op 6 vind ik hem prima. Maar ik meen me te herinneren dat ten Hag dat anders ziet. In het begin bij Ajax speelde Martinez wel eens op links of 6 maar later niet meer.

9 juli 2024 om 14:20

Persoonlijk vind ik Brantwaithe ook het meest overtuigend geweest afgelopen seizoen. Ik denk eerder dan Martinez nog wel eens pech kan hebben. Of inderdaad Shaw. Martinez op 6 niet aan gedacht. Naast Mainoo en Fernándes. Dat is ook wel erg leuk!

9 juli 2024 om 14:40

Martinez gaat niet banken. Als je bedenkt hoe hij terug kwam van zijn blessure einde seizoen, als je ziet hoe hij nu op de Copa staat te spelen, en hoe blij de fans in Manchester met hem zijn. En nogmaals, Ten Hag heeft echt een zwak voor Martinez. Andersom ook en Martinez gaat voor de trainer door het vuur. Die gaat niet naar de bank.Dat Braithwaithe het meest overtuigend was in jou ogen zou kunnen komen doordat Martinez lang geblesseerd is geweest, en De Ligt had de pech dat Tuchel trainer was, wedstrijden die hij speelde was uit goed.

9 juli 2024 om 16:56

De duurste van de drie op de bank zetten? Dat is het omgekeerde van logisch. Het zou zomaar kunnen maar zo vanzelfsprekend en logisch is het vooraf gezien helemaal niet.

9 juli 2024 om 14:08

De Ligt zal naast Martinez/Braitwaithe komen te spelen. Waar Braithwaite ook op rcv positie kan spelen. Heb je Evans (waarschijnlijk jaartje erbij) en Kambwala en misschien Maguire/ Lindelof nog achter de hand. Evt Shaw die nog cv kan spelen. Daarbij is Martinez de enige linksbenige cv.Zijn zoveel wedstrijden dat beide spelers echt wel aan hun minuten zullen komen. Daarbij is concurrentie alleen maar goed. .

9 juli 2024 om 14:12

Niet alleen dat, op dit moment heb je eigenlijk alleen Shaw die beschikbaar is als echte linksback (Malacia lijkt toch wel een beetje klaar). Gezien die toch redelijk blessuregevoelig is zal Martinez vaak genoeg op links beginnen (mits Man U niet nog een nieuwe lknksback aanschaft). Het is echt geen overbodige luxe om braitwaithe erbij te hebben.

9 juli 2024 om 20:43

Lille schijnt het bod van United op Leny Yoro geaccepteerd te hebben. Vraag is of hij wil gezien Real Madrid ook geïnteresseerd zou zijn.

Met de Ligt en Yoro gaan ze er toch sterk op vooruit. Afhankelijk van wie er vertrekken zou er nog een derde CB gehaald kunnen worden.

Ik hoop dat ze Ugarte nog weten los te weken en met Zirkzee er bij als optie voorin begint het dan toch sterk ergens op te lijken.

Ze kunnen de beste verdedigers kopen, maar zo lang Onana onder de lat staat ben je alsnog verzekert van cruciaal puntverlies.
Het heeft totaal geen meerwaarde tov De Gea.
Oblak vertrekt bij Atletico...

9 juli 2024 om 14:04

Jij kijkt geen wedstrijden maar leest af en toe iets op internet. Tenminste dat maak ik op uit je reactie. Onana keept de laatste maanden prima, en ook de UDT fans zien zijn kwaliteiten.

9 juli 2024 om 14:09

daarnaast bracht hij weer wat extra voetbal wat vele cv's en backs niet konden brengen bij united

10 juli 2024 om 11:58

Ik ben een oprechte utd fan. Betaal dik voor viaplay. Hij is hartstikke onstabiel

Een 24-jarige centrumverdediger, dat is omgerekend een 20-jarige aanvaller. 50 miljoen euro voor een groot talent als de Ligt is een schijntje. En onbegrijpelijk gezien zijn aankoopbedrag bij Bayern. Maar goed, ze zullen vast beter weten wat ze doen dan de leken hier op VZ waar ik ook bij mag horen.

9 juli 2024 om 14:05

Wanneer gaat het label 'talent' eraf en ben je gewoon speler? Met zijn staat van dienst kan je toch bijna stellen dat dit het wel een beetje is?

9 juli 2024 om 14:15

Mwah, als 24-jarige (met een aardige staat van dienst inderdaad) zit er nog genoeg rek in hoor. Een Chiellini was op zijn 24e ook al goed, maar is alleen maar beter geworden. Ik vind 24-jarige spelers nog steeds 'talenten'. Die grens wordt voor mijn gevoel wel steeds meer naar voren gehaald, mede door grote talenten als Mbappé, Pedri en Yamal die al op (erg) jonge leeftijd onwijs goed zijn. Dat straalt af op anderen. Die moeten bij wijze van spreken op 22-jarige leeftijd al top zijn, anders worden ze afgeschreven.

9 juli 2024 om 14:24

Yeah een Van Dijk kwam pas naar Liverpool op zijn 27ste. Maar was het tot die tijd simpelweg een talent of gewoon een laatbloeier? Vind het altijd maar een ingewikkelde stempel. Net als een voorschot nemen op potentie.

9 juli 2024 om 14:32

Dat is zo, blijft lastig. Puur taalkundig is Messi ook een talent. Maar in de volksmond wordt het inderdaad doorgaans gebruikt voor spelers die de potentie hebben om nog beter te worden. In die zin is de Ligt nog steeds een talent. Met de potentie om een nog betere laatbloeier te worden wellicht Misschien is het inderdaad beter om het anders te zeggen: de Ligt is een topspeler die mogelijk nog beter wordt dan hij nu al is.

9 juli 2024 om 16:19

“Een 24- jarige centrumverdediger, dat is omgerekend een 20-jarige aanvaller”

Hahaha, hoe verzin je het? Een 24 jarige verdediger is gewoon een 24 jarige verdediger. Het is geen wisselkoers hoor. Interessantdoenerij

9 juli 2024 om 16:41

Het was een verwijzing naar de zin "naar verluidt zet Bayern in op een transfersom van 42 miljoen pond, omgerekend zo’n 50 miljoen euro." in dit artikel, waar aanvankelijk een foutieve berekening in stond (35 miljoen in plaats van 50 miljoen euro). Ik begrijp ook dat het geen wisselkoers is! Overigens zit er wat mij betreft daadwerkelijk enige waarheid in, gezien verdedigers over het algemeen iets langer meegaan op hoog niveau. Dat is mijn beleving in ieder geval.

24 jaar en gaat aan zijn 4e club als prof beginnen, weet niet of dat nou positief of negatief is. Voor zijn bankrekening wel ieder geval.

9 juli 2024 om 14:13

Waarom niet? Alleen maar bij mooie topclubs gespeeld. Menigeen zal jaloers zijn op het CV van Matthijs de Ligt. Misschien alleen niet op zijn meerwaarde bij iedere club, daar hij nergens echt onomstreden was (behalve bij Ajax).

Met Ajax, Juventus & Bayern toch aardig CV te pakken.

9 juli 2024 om 14:14

Met 17 doorgebroken bij Ajax dus al 7 jaar actief. 2/3 seizoenen per club. Dat is toch helemaal niet zo raar? Zijn genoeg spelers die die aantallen halen over zo'n periode. Professioneel wisselen ook genoeg mensen om de zoveel jaar van baan

Leuk voor De Ligt dat hij mag werken met een trainer die het sowieso 100 procent in hem ziet zitten. Ook mooi dat we hem in de Premier League kunnen zien want dat kijken mensen toch wat vaker dan de Bundesliga. Ook benieuwd hoe hij een duo gaat vormen met Lisandro Martinez. Beide hebben toch wel kwaliteiten die complementair aan elkaar zijn. Voor een bedrag rond de 40 miljoen zou het een uitstekende deal zijn als vervanger voor Varane.

Hopelijk voor ten Hag blijft Varane ook nog. Dan hoeft hij nooit meer Maguire of Lindelöf te starten zodra er een centrale verdediger geblesseerd raakt. De Ligt, Martinez, Varane en Branthwaite zou een ideale bezetting zijn voor beide posities.

9 juli 2024 om 20:45

Varane vertrekt, lindelof mag weg en Maguire ook.

Er is naar verluidt een bod op Leny Yoro geaccepteerd. Groot talent die ook door Real Madrid begeerd schijt te worden .

Mooi voor hem, hierna naar Barcelona en dan heeft ie alle 5 grote competities gehad. De Ligt is gewoon een prima verdediger en die moet elke week spelen. Voor Oranje ook belangrijk als de Vrij en VVD straks te oud zijn.... vd Ven en de Ligt naast elkaar, prima optie!

Als Ten Hag nog twee jaar bij Manchester united blijft wordt dit nog het Ajax van 19/20 maar ik snap het wel als hij de ligt haalt:
1. Hij is echt goed
2. Hij kent hem
Dus al met al zou het een goede stap zijn voor club en speler.

9 juli 2024 om 15:52

Hij kende Antony, Klaiber, Labyad ook.

9 juli 2024 om 18:52

dat is waar, maar dit is een speler die het al op het hoogste niveau heeft laten zijn, Antony bijv. nog niet die kwam van ajax

24 jaar pas, zijn beste jaren moeten nog komen.

Goede transfer denk ik. Hij is pas 24 jaar jong dus het beste moet nog komen. Ten Hag neemt wel veel risico met weer een Nederlander.

Zonde, had hem graag bij Real gezien.

9 juli 2024 om 19:12

Echt waar? Ik niet persoonlijk, teveel flaters imo. Dat valt te compenseren maar niet als je er al zo een hebt zoals Militao. De Ligt speelt 89 minuten uitstekend maar dan toch even dat moment waar hij de focus verliest wat dan vaak in een tegendoelpunt resulteert.

Ik begrijp echt niets van ETH, die blijft de put maar dieper graven door alleen maar bekenden te halen, zowel in zijn selectie als in zijn staf. Als het goed uitpakt is het allemaal leuk maar als hij de ploeg niet aanzienlijk beter doet presteren komend seizoen wordt hij daar gegarandeerd op afgerekend in Engeland.

9 juli 2024 om 20:48

Hij kent Zirkzee niet, hij kent Leny Yoro niet, hij kent Ugarte niet. Dat zijn de namen die naast de Ligt bovenal genoemd worden als spelers waar de club daadwerkelijk mee bezig is.

Er zou een bod op Leny Yoro geaccepteerd zijn door Lille. Vraag is of hij wil gezien Madrid ook interesse schijt te hebben.

Koopje zeg, echt een koopje. Die gozer is pas 24, moet je even nagaan. Dan komt die straks lekker binnen in Manchester met een EK Titel in de pocket. Heeeeeerlijk!

9 juli 2024 om 18:54

Die EK titel zou inderdaad wel fijn zijn ja

Na Ajax, Juventus en Bayern nu Man United als topclub voor de Ligt met nog pas 24 jaar. Kan menig speler van dromen in zijn hele carrière. Zou mooi zijn als hij nog een mooie club in Spanje en Frankrijk zou meepakken, wat er gezien zijn leeftijd natuurlijk dik in zit. Overigens denk ik dat hij wel goed zou passen in de PL. Echt een koopje.

Reageer