Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Lionel Messi schittert voor Barcelona met fraaie vrije trappen

Laatste update:

Barcelona overnacht als gedeeld koploper van LaLiga. Het team van trainer Ernesto Valverde zegevierde zaterdagavond met 4-1 over Celta de Vigo en heeft nu net als aartsrivaal Real Madrid 25 punten uit 12 wedstrijden. Lionel Messi nam drie van de vier treffers voor zijn rekening en dat betekende de eerste hattrick van een voetballer in LaLiga in 2019/20. Frenkie de Jong stond negentig minuten binnen de lijnen.

Als Barcelona niet draait, is het doorgaans Messi die het team op sleeptouw neemt en dat was tegen Celta niet anders. Het venijn in de eerste helft zat in de laatste minuten voor rust. Het team van de geplaagde Valverde was na dik twintig minuten spelen op voorsprong gekomen via een rake strafschop van Messi. Joseph Aidoo kreeg in het strafschopgebied de bal tegen zijn arm na een voorzet van Ansu Fati, waarna de Argentijn niet faalde: 1-0.

Drie minuten voor rust kwam Celta op gelijke hoogte. Iago Aspas leek een vrije te gaan nemen, maar het was Lucas Olaza die het leer op heerlijke wijze achter Marc-André ter Stegen schoot. In de extra tijd van de eerste helft was het opnieuw Messi, dit keer uit een vrije trap, die Barcelona aan de leiding bracht. Rubén Blanco probeerde de schitterende inzet van de vedette van bijna dertig meter nog aan te raken, maar zonder resultaat. Domper op de eerste helft voor Barcelona was het uitvallen van Nélson Semedo met blessureleed.

Ousmane Dembélé, die Fati na rust verving, was in de eerste actie van de tweede helft dicht bij de 3-1. Na een passeeractie langs drie tegenstanders ging de inzet van de Fransman maar net langs de bovenhoek. Niet veel later was het Messi die zijn hattrick completeerde, uit wederom een vrije trap. Rubén Blanco moest ook het antwoord op de inzet vanaf een meter of 25 schuldig blijven: 3-1.

Barcelona speelde het restant van het duel probleemloos uit. Celta kwam niet verder dan een inzet van Fran Beltrán, terwijl de ploeg van Valverde lange tijd naliet om een vierde treffer te maken. De wederom tegenvallende Antoine Griezmann stuitte op Rubén, invaller Luis Suárez schoot naast en Messi kwam een teenlengte tekort om een pass van Dembélé af te roonden. Het was uiteindelijk Sergio Busquets die zes minuten voor tijd een afvallende bal in de hoek schoot: 4-1.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eerste helft matig, maar wat heb ik genoten van de 2de helft. Dat is de Barcelona die we willen zien als je dan naar de 2de helft kijkt. Ik heb genoten van messi die vrije trappen nu echt doet lijken alsof het penalty’s zijn. Dembele heerlijk ingevallen was zo dreigend. Dit is de Ousmane Dembele die iedereen kent, speelde echt geweldig en erg jammer dat die bal op messi net te hard was, want wat was dat een prachtige goal geweest. Ik heb medelijden met Griezmann zoals de commentator al zei hij speelt te dienend. Griezmann moet zich meer laten gelden want hij kan echt heerlijk mee voetballen wat een Suarez bijvoorbeeld weer mist. Ik heb erg genoten de 2de helft van iedereen zowat hoef niet speciaal namen eruit te pikken. Ik hoop dat ze echt deze lijn doortrekken en het niveau van de 2de helf vanaf het begin kunnen laten zien.

9 november 2019 om 22:59

Heb ik dan een andere wedstrijd gezien? Ben al blij dat ik niet in slaap gevallen ben, Messi gaf persoonlijk 2 lichtpuntjes maar verder was er weer weing tactiek te bespeuren als je t mij vraagt

9 november 2019 om 23:06

We verschillen inderdaad. Ik weet niet maar de 2de helft speelden ze goed. Het kan zijn dat je het saai vond omdat Barcelona de bal constant had en dat het misschien saai overkwam. Celta kon gewoon niks omdat Barcelona goed positie spel speelde en de bal makkelijk liet gaan van man naar man. Ik denk dat je even meerdere moet vragen. Het kan ook aan mij liggen maar me ogen doen het echt goed bro.

9 november 2019 om 23:14

Vond Kieft het wel goed uitleggen net, Barcelona speelt zonder diepgang op de vleugels en dan krijg je tikje breed voetbal. Dan heb je dus vrij nutteloos balbezit. Doe mij dan maar het balbezit onder Guardiola met altijd vleugelspelers of backs die klaar staan om in de ruimtes op de flanken te duiken. Dan heb je ieder moment dreiging in plaats van dit anti voetbal. Echt 2 wereldgoals met vrije trappen en dan 1 pingel. Ook die goal van Busquets was geen goed uitgespeelde aanval en deze 4 goals vind ik dan ook typerend voor dit Barcelona. Zoveel kwaliteiten maar er word bijna niets mee gedaan.

9 november 2019 om 23:18

Geen diepgang, aan de rechterkant ok maar met Jordy alba heb je zeker wel diepgang. Je hebt backs die niet durven terwijl ze daar zoveel dreiging uit kunnen halen. Zie alba wat voor click hij met messi heeft en de tijd met Dani Alves. Nelson semedo doet het aanvallend best goed maar moet werken aan assist leveren.

9 november 2019 om 23:25

Ik ben ervan overtuigd dat onder Guardiola de helft van deze selectie een veel hoger niveau zou halen. Semedo blinkt nog niet echt uit maar is gewoon een hele goede back die echt niet zonder reden is aangekocht. Echte atleet met veel snelheid, erg behendig ook. Zelfde geld voor Firpo eigenlijk. Ik zag in een actie van Frenkie dat 2 man een loopactie maakt en binnen twee tellen hem afbreekt, en het was niet eens om ruimte te maken voor Frenkie, dat lijkt me gewoon een teken dat sommige spelers niet eens weten wat hun maatje gaat doen wanneer die de bal heeft. Echt ongekend en dat zou bij Guadiola dus echt niet gebeuren.

9 november 2019 om 23:05

Sorry hoor maar als Messi die 2 vrije trappen er niet inschiet krijg je het hier gewoon enorm lastig. Geen enkele lijn in het spel, verschrikkelijk laag tempo en zo enorm slordig. Nou ben ik als Real supporter misschien niet helemaal objectief maar hier kun je toch echt onmogelijk tevreden over zijn.


Celta heeft niet verloren van barca maar van messi.. barca speelde eigenlijk heel matig maarja, wie anders dan messi red ze voor de zoveelste keer wanneer het niet soepel loopt, echt niet normaal meer. Ik wil bijna gaan wedden op dat messi een vrije trap gaat scoren want die kans is aanzienlijk groot als hij achter de bal gaat staan. Wat een precisie zit er in zijn trap👌👌

9 november 2019 om 22:57

Eerste en tweede vrije trap ik zeg tegen me vrouw en dochter let op 100% goal. Het is echt niet meer normaal hoe hij het elke x steeds weer doet. Het ergste van allemaal is dat de keepers weten welke hoek de bal gaat maar toch kunnen ze er niks tegen doen. Wauw

9 november 2019 om 23:07

Inderdaad, eigenlijk kan je als tegenstander net zo goed geen overtredingen maken rondom het zestienmetergebied🤣🤣

9 november 2019 om 23:11

Ja is echt verschrikkelijk om keeper te zijn als je tegenover messi staat. We beseffen niet hoe erg dit is wat hij laat zien. Het lijkt allemaal alsof het normaal is omdat hij het zo doet lijken. Wanneer deze man stopt gaan de verhalen pas beginnen.

9 november 2019 om 23:29

Msn10, hahahah is net als Robben vroeger, verdedigers wisten altijd wat hij ging doen, maar toch konden ze hem niet tegenhouden.

9 november 2019 om 23:38

Juist mooie vergelijking bro. Ja ik hoop dat we er nog lang van kunnen genieten zoals een hazard vandaag pfff

Valverde presteert wanneer het moet, prima wedstrijd van Barca en complimenten aan de coach die het goed heeft neergezet.. 4-1 prima uitslag.

9 november 2019 om 23:08

Sarcartisch? Messi heeft eigenhandig zijn baan gered (voor nu).

9 november 2019 om 23:09

A;tijd als Barca wint ligt het aan Messi en als Barca verliest ligt het aan Valverde. Dat is wel extreem kortzichtig.

9 november 2019 om 23:18

Die vrije trappen aan Valverde toekennen is misschien nog wel kortzichtiger en een belediging naar Messi.

9 november 2019 om 23:19

En hoe ontstonden de vrije trappen? Juist doordat Barca in de aanval was.

9 november 2019 om 23:28

Dus nu gaan we Valverde ook al credits geven dat Barcelona onder hem weleens in de aanval is, iets wat onder zijn voorgangers nauwelijks het geval was.. Die vrije trappen waren amper kansen, samen misschien 0.1 goal voor iedereen behalve Messi. Dat toekennen aan Valverde is gewoon trollen of diezelfde kortzichtigheid die je de persoon boven je verwijt.

9 november 2019 om 23:37

Niet zo serieus nemen jongens. Gerard voorspelde voor de wedstrijd dat barca zou verliezen omdat messi in de basis stond. Messi heeft een beetje roet in zijn eten gegooid. Ik zou ook boos zijn als ik hem was. Ik ben het wel gedeeltelijk met hem eens, winnen doe je als team. Echter is valverde meer aan het kapot maken dan goedmaken. Bijna elke wedstrijd die wij winnen komt door de kwaliteit van de spelers en je ziet weinig de hand van valverde, namelijk dat er geen lijn in het spel zit

9 november 2019 om 23:39

Jongens, geef deze clown niet teveel aandacht. Heeft duidelijk iets tegen Messi. Riep al voor de wedstrijd dat Barcelona sowieso zou verliezen omdat Messi in de basis staat. Schat hem niet ouder dan 16.

9 november 2019 om 23:39

bf1994 Thanks, dat verklaart een hoop.

Wat een geweldigheid is die man! Saved hier voor de zoveelste keer de baan van zn trainer. Hoop alsnog dat hij gauw ontslagen wordt.

9 november 2019 om 23:33

Ik hoopte stiekem toch ook wel op een nederlaag voor Barcelona. Kijk zo'n beetje iedere wedstrijd en het is toch zonde van je tijd de afgelopen tijd (sinds 2e seizoen Valverde). Zou toch bijna onmogelijk moeten zijn wanneer je de beste speler aller tijden in je elftal hebt, zegt eigenlijk alles over Valverde zijn kwaliteiten. Enige nadeel aan een ontslag op dit moment is dat dit amateuristische bestuur dan waarschijnlijk weer de verkeerde keus maakt wat betreft de nieuwe trainer.

10 november 2019 om 00:02

Ik kijk ook iedere wedstrijd. En ik zal eerlijk zeggen dat ik niet zou kijken zolang valverde trainer was als het niet aan die kleine argentijn lag. Ik ben fan van barca, maar het moet wel voetbal zijn waarvan ik kan genieten om te kijken. Ik geniet de afgelopen 2 jaar bijvoorbeeld meer van een wedstrijd van ajax, of van man city. Maar messi is een speler die misschien niet meer komt terwijl ik leef dat mag je als voetbal liefhebber niet missen

Oersaai spel. Dembele ontzettend slecht een van de slechtste aanvallers van barcelona de afgelopen 15 jaar.ik ben blij dat umtiti de wedstrijd vol maakte Ik hoop dat hij zijn niveau weer haalt.

9 november 2019 om 22:58

Serieus Dembele vond je slecht?

9 november 2019 om 23:00

Hij is niet alleen, ik vond Dembele ook matig. Ging te veel zelf en liep zich daardoor snel vast

9 november 2019 om 23:00

Hij is niet alleen, ik vond Dembele ook matig. Ging te veel zelf en liep zich daardoor snel vast

9 november 2019 om 23:01

IK vond dat hij veel te veel balverlies had. Hij had ook momenten waarvan ik op keek. Maar kon het simpelweg niet negeren dat hij de bal zo vaak verloor

9 november 2019 om 23:03

Apart man maar jou mening ik respecteer dat. Alleen vind ik echt dat het niet zo is want hij was echt goed en zo zelfverzekerd.

9 november 2019 om 23:04

hij viel gewoon sterk in hij was dreigend alleen moet hij beter worden met balbezit

10 november 2019 om 00:19

8 keer balverlies (heb het geteld) lijden is niet sterk invallen sorry. Hij had 1 goeie actie, die voorzet op Messi waar zijn beentjes net tekort waren. En inderdaad, zelfverzekerd is ie zeker want hij blijft balverlies lijden zonder die nutteloze dribbels op te geven. Het is echt twee keer niks, dus snap echt niet hoe je dat een sterke invalbeurt durft noemen. Misschien bij gebrek aan beter momenteel en moeten we al blij zijn met iemand die voor een beetje dreiging vormt.

10 november 2019 om 03:53

millinario hij is zeer dreigend of ie nou balverlies heeft of niet als ie effectiever word met het maken van doelpunten en goed omgaan met balbezit zoals sterling mane die ook slordig waren word t een wereld speler

9 november 2019 om 23:01

Ehmm, speelde vandaag misschien zijn beste wedstrijd. Nog geen enkele wedstrijd zag ik hem zo dreigend en zelfverzekerd aan de bal. Op 1 actie na, heeft hij alles goed gedaan. Normaal gesproken heel zwak idd, maar potentie heeft hij nog steeds. Let maar op hoe goed hij kan worden met een fatsoenlijke coach.

9 november 2019 om 23:02

Snap je wat ik bedoel. Er zijn meerdere die hèm slecht vonden ik kan dat niet begrijpen. Hij was meesterlijk.

9 november 2019 om 23:06

Misschien ligt het aan mij, ik kijk met een vergrootglas naar dembele als die speelt.

10 november 2019 om 00:39

Ik sluit me aan bij bf1994. Sorry, maar als dit misschien zijn beste wedstrijd moet voorstellen? Ik vond zijn beste wedstrijd die tegen Chelsea in zijn eerste seizoen. Hij viel in en was dreigend, ok. Maar hoe vaak en hoe makkelijk hij balverlies lijdt is zo amateuristisch. Moet een fatsoenlijke coach hem dat ook al gaan uitleggen? Nee, hij was echt niet meesterlijk. Dat is belachelijk om te zeggen zelfs. Ik vraag me echt af of hoe je naar die wedstrijd hebt gekeken?

Wat een Weergaloze vrije trappen van Messi. Fabuleus, Alweer.

Messi was begin van het seizoen out maar staat nu maar een goal achter Benzema, het is ongelofelijk hoe hij elke x blijft scoren jaar in jaar uit

9 november 2019 om 23:08

Precies, en dan lees je hier af en toe door sommige dat messi het probleem is van barcelona....... ik vraag me altijd af waarom mensen denken dat een speler die 50 goals per seizoen maakt een probleem is. Een probleem voor de tegenstander ja

9 november 2019 om 23:10

Wauw een probleem? Ik heb dat nooit gelezen maar wie dat zegt snap het spelletje niet of de gunfactor is er gewoon niet.

9 november 2019 om 23:12

Ik zal geen namen noemen. Maar nu tussen de comments zie ik al weer een paar mensen die vorige week nog zaten te roepen dat messi het probleem is. Het verschil is dat ze nu opeens anders piepen. En tijdens het live mee praten ook trouwens.

10 november 2019 om 09:41

Wagwan is al zo iemand doe altijd roept dat Messi het probleem is. Volgens mij vergeet hij dat door messi we nog een topclub zijn. Zonder hwm waren we gevalletje AC milaan

Ik vind het echt sneu voor griezman. Er worden meerdere artikelen gemaakt waarin gezegd wordt dat messi hem negeerd. Maar min of meer heel barca negeert hem. Zelfs zijn vriend dembele. Ik zag hem een paar loopacties maken waar hij de bal niet kreeg. Als messi die loopactie zou maken en de bal niet zou krijgen zou die woedend zijn als het meer dan 2x gebeurd. Dat hij dan die ene kans ook nog recht op de keeper schiet is ook wel vrij triest

9 november 2019 om 23:08

Als je het spel van Atletico gewend Ben en het team speelde in het belang van Griezmann, dan is het verschrikkelijk moeilijk om je aan te passen bij Barcelona. Griezmann gaat monden snoeren let maar op bro.

9 november 2019 om 23:11

Ik hoop het, het helpt hem ook niet dat er bijna geen lijn in het spel zit.

9 november 2019 om 23:15

Hij speelt net als neymar bij z’n eerste seizoen, dat hij huilend in de kleedkamer zat en het niet meer wist. Dat is nu wat er met Griezmann aan de hand is maar wat mensen ook helemaal niet zeggen is de manier hoe hij mee verdedigt de bal hoef hij maar 1x te raken en vooral als het om tiki takka gaat. Kwaliteit is er daar hoef niemand over te discussiëren maar aanpassen duurt gewoon Ff. Je hebt spelers die zich kunnen aanpassen alsof ze er al jaren spelen en bij de ander kost het wat tijd. Ik geloof in Griezmann, hij wordt echt geen teleurstelling never ever.

9 november 2019 om 23:21

Ik denk dat Griezmann de plek van Suarez in gaat nemen in de toekomst. Komt veel beter tot zijn recht in de as en heeft de perfecte kwaliteiten om de spits te zijn bij dit Barcelona.

9 november 2019 om 23:45

Je ziet duidelijk dat Griezmann kwaliteit heeft. Hij heeft de one-touch, het overzicht, killersmentaliteit. Het ontbeert hem aan zelfvertrouwen maar in vorm is het gewoon een van de aller besten. Ik vind hem ongelooflijk goed. Het is jammer dat hij zo veel aan de buitenkant speelt. Hij is verl te goed om een teleurstelling te worden. Ik vond het trouwens ook erg om hem te zien toen hij gewisseld werd.

9 november 2019 om 23:53

Wel apart dat zelfs als suarez niet speelt dat hij dan griezman toch op de flanken zet. Kwaliteit heeft hij zeker. Maar inderdaad, hij mist zelfvertrouwen en een klik met zijn medespelers

10 november 2019 om 05:44

Ja dat is wat ik bedoel met neymar. Je zag aan z’n gezicht dat hij er heel erg mee zit en het lijkt alsof hij niks durft. Hij is in een team beland waar de allerbeste speler ter wereld ook in speelt en daar is hij erg onder de indruk vandaan. Hij moet dat loslaten en gewoon z’n spelletje spelen. Ik hoop echt dat messi met hem gaat praten of met hem heeft gepraat van doe je ding. Je ziet hoe moeilijk het is om je aan te passen bij Barcelona, zie spelers als Coutinho André Gomez Paco Alcacer en zo kan je nog verder gaan. Bij Atletico speelde hij als een vrij vogel en mocht hij doen en rennen waar hij wou hier bij Barcelona speelt hij te aan de linker kant. Griezmann moet altijd in de buurt van de goal zijn en daar is hij levensgevaarlijk..

10 november 2019 om 00:37

Vandaag klopte daar niets van en had Griezzy zelfs een goal moeten hebben na een goed assist van Messi. Ook werd hij continue op links aangespeeld door Messi. Het is gewoon even aanpassen net zoals Suarez in 't begin en zodra er een klik ontstaat tussen de 3 heren gaan we hopelijk mooie dingen meemaken. Verwacht geen klasse Msn, want daar hebben deze 3 heren gewoon geen snelheid meer voor, maar ik verwacht wel wat leuke combinaties.

10 november 2019 om 05:38

Eindelijk iemand die het met mij eens is. Precies dit is wat ik roep. Je bent als speler een hele andere spelletje gewend. Het verschil tussen barca en atletico is groot dan heb ik het over de manier waarop ze spelen. Neymar had ook problemen en Griezmann gaat veel monden snoeren dat weet ik zeker. Je ziet vandaag ook Barcelona is uit de crisis werd er gezegd en morgen zitten ze er weer in en zo is dat met Griezmann, laat hem een paar goals maken en hij is het geld waard en een topaankoop wat hij zowiezo isnaar mijn mening. Je zag toen hij z’n eerste 4 goals had gemaakt voor Barcelona hij de hemel in werd geprezen en nu wordt hij volkomen genegeerd wat echt onzin is. Hij moet gewoon aanpassen en straks gaat hij ook denken van nu pas heb ik het door.

10 november 2019 om 10:30

Wist je het toen ook zeker met coutinho?

10 november 2019 om 13:01

Ik vind Griezmann minstens een klasse beter dan Coutinho. Ik had Coutinho nooit gehaald. Eerder Eriksen ofzo. Voor linksvoor niet goed genoeg en niet het type middenvelder voor barca. Barca speelt niet met een 10. Bij Bayern zit ie op de goede plek nu.

Wat valt er hier aan toe te voegen.

Weer doet ie alsof het niets is.

Heel zakelijk gespeeld weer, er viel niks te beleven. Dankzij drie mooie vrijetrappen hebben we toch iets gezien vandaag, en zowaar Busquets ook met een doelpunt!

Echt serieus het is dat Messi nog in Spanje speelt, maar anders zijn de topploegen zwaar ondermaats voor hun kwaliteiten en niveau. Ondanks dat Barca een gewoonte ervan heeft gemaakt om thuis met 3-1/4-1/5-1 te winnen om vervolgens uitwedstrijden dramatisch vervolg te geven vind ik het spel niet zo aantrekkelijk meer dit seizoen. Zelfde bij Real, zonder Ronaldo best saai om naar te kijken en Atletico precies zelfde.

10 november 2019 om 01:37

Jep helemaal mee eens. Willen ze en la liga weer opbloeien moet barca snel Neymar halen en Real Mbappe. Barca gaat ook nog inzakken straks zonder Messi, zoals Real dat heeft gekend zonder Ronaldo. Ze moeten snel opklimmen willen ze niet naar een zure niveau gaan.

"zijn eerste hattrick van het seizoen." We gaan er (en terecht)van uit dat er nog meerdere gaan volgen. Waar gaat dit nog over? En er gaan nog vele, vele assists, key passies, dribbels, gecreëerde kansen volgen. Bizar

Kijk tuurlijk is Messi abnormaal, dat laat ie weer zien. Maar hypen we het soms niet zo op. Bedoel die jongen van Celta scoort ook gewoon een mooie vrijetrap, daar horen we niemand over en dat nog eens tegen Ter Stegen. Dan die eerste van Messi was top, binnenkant netje. Maar zag je bij die 2e waar die keeper staat? Echt, snap er niks van. Je weet toch dat ie vaak in die hoek gaat vallen, nee maar die keeper gaat bijna bij zn eigen hoek bij de paal staan zo wat. Blijf alert, en zodra messi gaat schieten stap je al naar het midden en de andere hoek. Nu is het gewoon hey Messi, schiet em maar hierin hoor. Of gewoon in het midden staan, komt ie in jouw hoek dan zie je het aankomen, bal is aardig ver. Zeer vreemd.

10 november 2019 om 02:11

Als we jou moeten geloven is het allemaal zo makkelijk en zou elke keeper een vrije trap moeten stoppen resulterend in dat we nooit meer vrije trappen gescoord gaan zien worden.

10 november 2019 om 08:28

@sociofan.

Ff serieus, hypen we het niet op??? Kom man, die man scoort zo vaak vrije trappen, zal niet altijd aan de keeper liggen.
Vrije trappen is gewoon echt een hele sterke kwaliteit van m. Zie de keeper vaak genoeg in “de juiste” hoek staan, maar dan plaatst ie m in de andere hoek.
Als je er zovaak 1 inschiet als Messi kan je dat toch niet afschuiven naar de keeper?!
Grappig dat mensen altijd bepaalde prestaties van zowel Messi als Ronaldo proberen te bagataliseren.
Maakt Ronaldo een hatrick, waren het 3 simpele intikkers...

10 november 2019 om 09:40

Die jongen van Celta schiet er een keer een zo in, prachtig, mooie goal! Messi deed het twee weken geleden, vorige week, gisteren twee keer en volgende maand schiet ie er weer twee in. Hoe kun je dat nou 'ophypen' (gadver wat vind ik dat een verschrikkelijk woord trouwens) noemen als iemand gewoon elk seizoen 10 vrije trappen in de kruising ramt?? Hij is gewoon een van de beste aller tijden in het nemen van directe vrije trappen, dus nee: daar is niks gehyped aan.

10 november 2019 om 14:07

Als hij zo doorgaat dan gaat hij de aantallen van ronaldinho pele en juninho halen. Dat zijn min of meer de mensen die de meeste vrije trappen ooit hebben gescoord. Juninho 77 , pele 70 en ronaldinho 66. Messi zit nou nog op 52 denk ik. Dus overdreven is het niet nee.

Wow deze man zijn vrije trappen zijn niet normaal. De beste vrije trappen specialist ooit of is dat te voorbarig?

10 november 2019 om 08:43

Zeker 1 van de beste. Voor mij is de de beste Juninho pernambucano gevolgd door David Beckham, deze 2 hadden zo een stijlvolle trap techniek. Echt om van te smullen

10 november 2019 om 09:43

Juninho van Olympique Lyon destijds was denk ik nog een tandje gekker, die schoot ze echt letterlijk vanuit elke hoek binnen. Maar Messi komt toch wel in de top 3 van wat ik gezien heb sowieso ja!

10 november 2019 om 14:08

Juninho voor mij vooralsnog de beste, en recentelijk kon ronaldinho er ook wat van, staat immers op nummer 3 van meeste vrije trappen ooit met 66.

Zonder Messi zal Barcelona een matige ploeg zijn. Alles komt van hem en de rest loopt als los zand.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren