Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Kun je mij vergelijken met Francesco Totti en Ryan Giggs? Ja, absoluut’

Laatste update:

Bastian Schweinsteiger debuteerde elf jaar geleden, in het seizoen 2002/03, in het shirt van Bayern München. De Duitse middenvelder bleef de Beierse topclub sindsdien altijd trouw en staat inmiddels op liefst 314 wedstrijden in de Bundesliga. Of hij zijn profcarrière uiteindelijk ook af zal sluiten in München, weet hij echter nog niet.

/

Schweini won met Bayern zes landstitels, zes nationale bekers en vorig seizoen ook de Champions League. De vice-aanvoerder is nu 29 jaar en heeft dus nog wel wat jaren voor de boeg. De vraag of hij uiteindelijk maar één club zal dienen in zijn leven, kan hij naar eigen zeggen nog niet beantwoorden. Ryan Giggs en Francesco Totti zijn twee voorbeelden van spelers die dat doen en in hen ziet Schweinsteiger wel voorbeelden

“Kun je mij met hen vergelijken? Ja, absoluut. Het zijn twee verbazingwekkende voetballers. Giggs is al 40, maar speelt nog steeds op het allerhoogste niveau. Hij is ongelooflijk. Ik ben zelf ook trots dat ik al zo lang voor mijn eigen club speel. Of er momenten zijn geweest dat ik bijna weg was? Ja, verschillende keren.”

“Maar uiteindelijk liet ik mijn hart beslissen. Of ik mijn carrière hier beëindig weet ik niet, dat is een onmogelijke vraag”, zegt Schweinsteiger in een interview met France Football. “Ik ben hier meer dan gelukkig, maar er kunnen altijd verrassingen komen in de toekomst. Ik heb hoe dan ook nog wel een paar jaar voor me liggen, hier.”

Speelt Bastian Schweinsteiger zijn hele loopbaan voor Bayern München, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Totti kan je met niemand vergelijken, echt een kind van de club maar ook van de stad, van het volk. Niemand van deze generatie(s) belichaamt zijn volk, stad en club op de manier waarop Totti dat doet, en dat werkt zo langs beide kanten. Wat het nog spectaculairder maakt bij Totti is dat hij ondanks zijn niet misselijke salaris bij Roma veel meer had kunnen verdienen elders, en bij clubs had kunnen spelen die meer kans op prijzen hadden, nooit heeft hij hiervoor Roma achtergelaten. Vind zo nog maar eens een speler, de meeste toppers die trouw blijven zitten al bij een topclub die goed betalen en prijzen pakken, Totti is apart, echt. Ik heb voor mannen als Schweini echter ook enorm respect, echt een topper en trouw aan zijn club, ook toen Bayern nog niet zo goed als nu was.

Wel vreemd dat ik deze man als pure winger heb leren kennen met helemaal gebleekt haar, was die periode al bijna vergeten door zijn wonderbaarlijke prestaties als CM.

25 maart 2014 om 16:54

Mijn post is niets meer waard naast die van jou. Ik sluit me hier bij aan.

25 maart 2014 om 17:22

Haha, ik dacht precies hetzelfde. Mooi gezegd Alexdelpiero10

25 maart 2014 om 16:56

Helemaal mee eens, plus dat Totti zo'n beetje heel Roma is, iets wat Schweinsteiger en Giggs absoluut niet zijn.

25 maart 2014 om 17:01

Gerrard misschien

25 maart 2014 om 17:04

Ja, helemaal mee eens!

25 maart 2014 om 17:40

Niet misschien Stevie G is kind van Liverpool.

25 maart 2014 om 17:44

Stevie G was een Everton fan lol.

25 maart 2014 om 19:25

Bewijs dat eens AjaxCunian? Als je een bepaalde stelling inneemt, onderbouw die dan ook. Naar mijn weten is Stevie G gewoon een jeugdproduct en kind van de club. Een Liverpudlian in hart en nieren.

25 maart 2014 om 20:29

https://www.google.nl/search?q=gerrard+everton+kit... ,klein beetje Googelen doet wonderen.

25 maart 2014 om 21:39

Stevie was geen fan van Everton hoor. Zijn oom van moeders kant is een grote Everton fan, hij zal Stevie wel in die kleren gepropt hebben. Gerrards vader was furieus dacht ik te hebben gelezen :P

25 maart 2014 om 21:48

Ik heb ook een arsenal, barcelona, spurs, milan, roma, sparta en zelfs AZ shirtje, terwijl mijn favoriete clubs Ajax, Liverpool en Real Madrid zijn. (En in mindere mate Napoli) Maakt mij dat dan gelijk een die hard fan van al die clubs? Lijkt me niet toch?

25 maart 2014 om 16:59

Plus Schweinsteiger heeft minder kontenlikkers in zijn gevolg dan Totti. Ook daarin loopt hij dus achter. Totti is natuurlijk een prachtige speler, daarom willen zoveel mensen zijn kont likken. Ik denk dat er nooit meer een speler komt die zijn club zo trouw blijft. Hij is eigenlijk uniek, misschien wel de belangrijkste man in heel Italië. Je zou Totti eigenlijk alleen met Jezus kunnen vergelijken, die had ook een unieke status met zijn eigen evangelie en een groot gevolg van mensen die hem aanbeden. Maar goed, Jezus werd natuurlijk gekruisigd door de Romeinen, dat zal Totti nooit gebeuren.

25 maart 2014 om 17:07

het is hier geen kerk

25 maart 2014 om 17:07

Zo, zo... Tot de religie zelfs aan toe zeg. Laten we het bij voetbal houden?

25 maart 2014 om 17:16

Is voetbal dan geen religie? voor mij is het zelfs meer, maar ben dan ook niet gelovig :D

25 maart 2014 om 17:27

Nou, ga maar eens een keertje naar Italië op een speeldag. Dan merk je dat calcio zelfs meer is dan religie. Nu is de vergelijking met Jezus een beetje vergezocht, maar er zijn mensen die Totti echt zo aanzien. Zegt natuurlijk genoeg over wat de beste man allemaal teweeg heeft kunnen brengen in zijn fantastische carrière.

25 maart 2014 om 17:34

Volgens mij zou jij ook wel Totti's kont willen likken.

25 maart 2014 om 17:42

@ Alexdelpiero10

De enige JC waarin ik geloof is niet Jezus Christus maar Johan Cruijff

Verder heb je helemaal gelijk, Totti is een absolute held. Gerrard is misschien vergelijkbaar aangezien AS Roma en Liverpool tegenwoordig beide niet echt toonaangevende clubs zijn wat om de prijzen meespeelt. Hoewel Liverpool toch nog de CL wist te pakken.

25 maart 2014 om 17:48

@gio

Oke

@ Dd28

Haha geniaal :D Johan is dan weer een voetbalicoon puur op basis van zijn legendarische spel en spelopvatting, die man heeft geen inleiding nodig

Inderdaad, beide clubs hebben gesukkeld al zat Roma na de degradatie van Juve ook 2 jaar vlak achter Inter als tweede club in Italië.

25 maart 2014 om 16:59

Helemaal mee eens, maar De Rossi is toch ook een jongen van de club? Wel minder dan totti denk ik maar toch.

25 maart 2014 om 17:22

Ja, een Romein in hart en nieren net als Totti.
Romagnoli & Florenzi zijn ook 'toekomstige' Romeinse talenten.

25 maart 2014 om 16:59

Spijker op z'n kop. Totti heeft in het verleden United en Real de afgewezen, echt een Grootheid. Geweldenaar.
Schweinsteiger ook geweldige speler en trouw gebleven aan Bayern maar Totti is nog speciaaler.

25 maart 2014 om 17:00

helemaal mee eens ik erger mij dan ook aan deze uitspraak van Schweini, Roma trouw blijven is veel indrukwekkender dan een Bayern Munchen of Manu trouw blijven

25 maart 2014 om 17:19

Bayern blijft wel Bayern, de grootste club uit Duitsland en één der allergrootste uit Europa, de ultieme droom voor zowat elke Duitse voetballer dus waarschijnlijk ook voor Schweinsteiger. En als je ziet hoe goed ze presteren Europees de laatste 5 jaar....... Iets van 3x de finale gehaald dacht ik, hoger kan je dan niet als speler.

25 maart 2014 om 17:02

Er is wel een speler die je kan vergelijken met Fransesco Totti. En dat is Steven Gerrard. Ook een kind van de club, van de stad en van het volk.

Gerrard had ook naar Chelsea, Inter, Bayern en Madrid kunnen gaan. Altijd trouw gebleven, een heel klein smetje op deze bizarre loyaliteit is het transferverzoek. Maar dit trok hij naar 1 dag direct weer in.

Als winger ja, en toen als CAM toch? Met die witte punten altijd op zijn kop. Ik blijf het overigens een enorm ondergewaardeerde middenvelder vinden. Dat hij afgelopen jaar niet in het team van de 11 stond is mij nog altijd een vraag.

25 maart 2014 om 17:09

Ja zie je, iedereen heeft zin eigen clubidool. Een blue zal lampard roepen, een red zal gerard noemen, een manc zal giggs zeggen, en een italiaan zal totti, rossi of pirlo noemen.
We hoeven er eigenlijk niet over te discussieren, want we worden het toch niet eens. Dus iedereen kan hier wel gaan roepem dat zijn idool boven de rest staat, maar het is gewoon iets persoonlijks

25 maart 2014 om 17:12

Klopt helemaal chicharito-14.

25 maart 2014 om 17:19

@frank

Excuses, Gerrard ook natuurlijk !!!

En ja ook even als Cam, is dus ook een goeie allrounder gebleken en inderdaad een schande dat hij niet in het team van het jaar stond, dat verdiende hij dubbel en dik.

25 maart 2014 om 17:20

Lampard is opgeleid door West Ham.

25 maart 2014 om 17:24

Pirlo? De pirlo die van milan naar juve ging?

25 maart 2014 om 17:25

En die zelfs nog bij inter heeft gespeeld. Haha nee pirlo niet

25 maart 2014 om 17:50

Chicariot14

Er zit een wezenlijk verschil tussen Totti/gerrard en Giggs. Totti en Gerrard zijn net als Giggs enorm loyaal. Maar zijn ook de club loyaal gebleven wanneer het wat tegenspoed. Daarnaast zijn het jongens van de club en van de stad. Iets wat Giggs toch in mindere mate is (welshman). Ik had eerder Scholes genoemd, of Neville.

25 maart 2014 om 22:44

JT en Lamps begonnen bij Chelsea voordat de club ook maar iets voorstelde. Zo kan ik er nog 100 vertellen, het is toch helemaal niet relevant wie of wat of wanneer iemand zijn levenlang bij 1 club blijft, het is mooi dat het gebeurd, ongeacht hoe goed de club is, iedereen denkt dat het altijd om financien en sportief gaat, maar niemand denkt eigenlijk na dat voetballers ook gewoon mensen zijn

25 maart 2014 om 17:05

Deels waar, deels ook niet. De clubs die Totti meer geld boden, kwamen na de komst van voorzitter Sensi. Sindsdien draait Roma standaard bovenin mee en speelde vrijwel elk jaar Champions League. Men haalde grote spelers als Cafu, Emerson, Samuel en Batistuta. Ook de salarissen waren niet te min.

Ditzelfde gold voor Bayern München en ook zei hebben langere tijd weinig gepresteerd in Europa en langere tijd lagere salarissen gehad dan Roma.

25 maart 2014 om 17:05

Je snapt natuurlijk wel dat wij unicans giggs de grootste vinden, maar daar zullen we het wel nooit over eens worden. Jij volt de serie A en ik de premierleague, dus we hebben onze eigen helden.
In de PL vind ik giggs de grootste, daarna gerrard en daarna lampard.
Over het algemeen vind ik het nogal typerend voor het superioriteitsgevoel van schweini dat hij zich uberhaubt durft te vergelijken met spelers zoals giggs en totti. Hij mag qua status en achievements niet eens hun veters strikken

25 maart 2014 om 17:43

Giggs is een held maar hem boven Stevie G plaatsen? Dacht het niet.

25 maart 2014 om 19:16

Ben het met spurs2 eens. Verschil vooral is dat Stevie G Liverpool draagt, terwijl Giggs nooit de belangrijkste speler v/h elftal was imo.

25 maart 2014 om 20:03

Lampard is beter dan beide..
Hij werd gehaald voordat chelsea werd over genomen en heeft zich zo groot gemaakt tussen alle sterren daar.
Hij heeft letterlijk alle prijzen gepakt met chelsea en is ook nog eens topscoorder van de club en in de top 5 van de BPL.
En dat allemaal als middenvelder.
Sorry hoor maar gerrard en giggs beiden kunnen niet aan lampard tippen.

25 maart 2014 om 20:19

Wat klets jij nou uit je nek? Qua status en achievements hun veters niet eens strikken? Kom op man, hij speelt niet ergens bij een degradatieclubje.. 6 titels, 6 bekers, 1 CL, en zn hele leven bij Bayern (ik neem aan dat Basti de vergelijking trekt met Giggs en Totti, en die is gewoon waar, punt).

25 maart 2014 om 17:07

Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.. Il Capitano is inderdaad met niemand te vergelijken, een fenomeen met een ongekende liefde voor zijn club. Mooi dat een Juve supporter dat ook kan zeggen. Vind het nog altijd jammer wat er met Del Piero bij jullie is gebeurd, die had het ook verdiend zijn carriere bij Juve af te sluiten

25 maart 2014 om 17:25

Alex kan je eigenlijk ook niet vergelijken, niet geboren in Turijn, en op zijn 19 opgepikt bij Padova in Serie B. Totti is een geboren Romein uit eigen jeugd, volgens mij is hij in het stadion zelf ofzo geboren Alex is wel de grootste meneer van Juve om meerdere redenen, je club trouw blijven na degradatie en schande is ook heel wat. Dat het bestuur hem besloot te lozen is nog steeds een doorn in mijn oog en in het oog van vele Juventini, maar goed, er zijn geen haatgevoelens vanwege Alex naar Juve, hij wil er zelfs wederkeren in een functie naast het veld heeft hij aangegeven. Gelukkig is er dus niet al te veel schade aangericht door het bestuur, Alex is en blijft een groot en liefdevol meneer die niet gauw haat koestert of boos word.

25 maart 2014 om 17:34

Javier Zanetti, Paolo Maldini, Steven Gerrard etc? Of tellen die niet mee?

25 maart 2014 om 17:44

Dan mag Del Piero er ook wel bij als Zanetti er ook bij mag. Bij Totti gaat het er om dat hij uit eigen jeugd en stad komt. Ex-roma-ultra. Zanetti hoort daar dus niet bij, Gerrard en Maldini wel.

25 maart 2014 om 17:55

|@elphenomeno

Dat zeg ik nergens hoor, het verhaal van Totti is gewoon mooier dan dat van wie dan ook. Maldini is ook geboren te Milaan maar die speelde dus al bij een absolute topclub, hij is ook een gigantische meneer maar geloof me, niemand is elders zo groot als Totti bij Roma, ook Maldini bij Milan niet. Waar enkele bonos het zelf gewaagd hebben Paolo uit te fluiten. Zanetti is Argentijn en dus ook niet relevant, maar ook hij is een echt clubicoon voor Inter en belichaamt hun filosofie van club die alle nationaliteiten verwelkomt met open armen en dan vooral een familie voor Argentijnen is.

25 maart 2014 om 22:37

Pele misschien?

25 maart 2014 om 23:20

Di Natale in mindere mate?!

Schweinsteiger, wat een geweldige middenvelder. Vooral vorig seizoen toen ze de treble wonnen, haalde hij een bizar hoog niveau. Spelers als Xavi en Iniesta leken middelmaat tegenover hem.

25 maart 2014 om 16:56

Iniesta?

25 maart 2014 om 17:02

Middelmaat? Schweinsteiger zal binnen 10 jaar vergeten zijn (behalve in Munchen). Xavi en Iniesta zal men binnen 10 jaar nog kennen, hoewel ze ouder zijn dan hem. Xavi is al lang over z'n top heen, maar toen Xavi 28 was zoals Schweinsteiger vorig seizoen...

25 maart 2014 om 17:06

Daarmee onderschat je toch wel degelijk de populariteit van Schweini in Duitsland. Qua grootheid doet ie absoluut niet onder voor Ballack, ook iemand die nooit vergeten gaat worden.

25 maart 2014 om 17:07

In de wedstrijden tegen Barca vorig seizoen bedoel ik, niet over het algemeen...

25 maart 2014 om 17:58

Schweini, Ballack, allebei 5e elftal zondag amateurs vergeleken bij Iniesta en in het verleden ook Xavi. Het feit dat je over ´grootheid´ praat bij deze twee spelers zegt genoeg over het type voetballer dat Duitsland de afgelopen jaren heeft voortgebracht. En dan heb ik het niet over wat er nu in het Duitse nationale elftal loopt. Schweini vind ik wat dat betreft ook nog echt een speler van voor de voetbalrevolutie aldaar. Goede spelers hoor, daar niet van. Maar in vergelijking met de echte toppers verbleken ze.

25 maart 2014 om 19:32

Nah Rijnie, die Xavi is in het verleden zo vreselijk overschat geweest. Zowel Schweinsteiger als Ballack doen niks voor hem onder.

Iniesta heeft z'n meesterlijke bewegingen, dribbels en passes, maar ik vind zijn grootste manco toch wel het feit dat hij niet echt effectief is in het leveren van assists of het scoren van goals. Wel is hij een betere speler dan Schweinsteiger, Ballack en Xavi.

25 maart 2014 om 19:39

Xavi is fenomenaal ziekte. Hij is geen extreem sierlijke voetballer, maar zijn passing en visie is ongezien.
Vorig jaar: kwartfinale CL tegen Psg: 96/96 passes correct.
Tégen Silva, Zlaten etc.
Ongezien

25 maart 2014 om 19:49

Belgunner

Die passes zeggen niet zoveel, heb je wel eens gezien hoe vaak Xavi hem breed en terug speelt? Passes vooruit, dat zegt wel iets.

25 maart 2014 om 20:18

Tegen PSG zegt dat wel veel, zeker aangezien ze op achterstand kwamen en dan toch risico in hun spel moesten leggen.
Het is overigens Busquets die vooral opzij en achteruit speelt, Xavi geeft vaak goeie steekballen, crosses...

Vind t opmerkelijk dat Gerrard niet genoemd wordt. Vind ik ook zo een prachtig voorbeeld.
Maar zou ook schitterend zijn als Schweinsteiger zn hele carriere bij Bayern blijft. Zou vaker moeten voorkomen..

Kan me nog goed herinneren toen hij als jong talent mochten spelen in de CL, ik dacht dat het ook tegen Real Madrid was. Speelde werkelijk fantastisch, met schoten van de tweede lijn. Zo gretig om zich te laten zien. Genot om te zien.

Totti wat een topper!

Maar mijn favoriete blijft toch Matt Le Tissier!

Schweinsteiger is natuurlijk een fantastische speler die tot de wereldtop behoort, maar een vergelijking met Totti gaat niet op. Zoals Alexdelpiero10 al mooi illustreerde, is Totti meer dan alleen zomaar een goede voetballer voor Roma. Hij is een soort "laatste der Mohikanen", hij symboliseert een uitstervend voetbalras, niet alleen in Italië maar ook daarbuiten. Ondanks te successen die veelal uitbleven bij zijn Roma, ondanks de belangstelling voor zijn grote talent van grotere clubs besloot Cesco toch niet te vertrekken bij zíjn Roma.
Zanetti, Totti, Del Piero, Xavi, Gerard...ze worden allen met de dag ouder en op een dag zullen ze allen niet meer te bewonderen zijn op de voetbalvelden. Het is te hopen dat de clubliefde -en trouw die deze mannen in hun tijd hebben laten zien (en nog steeds laten zien) door een bepaalde jonge garde ook wordt opgepikt. Dat is namelijk toch wel iets wat ik als fan nog steeds zeer waardeer, of zoals de zoon van een Italiaanse elektricien ooit zei: "een ware heer verlaat nooit zijn dame".

25 maart 2014 om 17:50

Haha de zoon van een elektricien, heerlijk man echt, Alex

Btw, onze Claudio Marchisio is ook goed op weg een echt icoon te worden, geboren en getogen Turijner, enigste nadeel is zijn vriendin, die is voor Torino

25 maart 2014 om 18:06

Maar wat is er met hem aan de hand? Lijkt pas na Pirlo, Vidal en Pogba in de pikorde te komen?

25 maart 2014 om 18:16

Hij is lang geblesseerd geweest en Pogba nam zijn rol met glans over, inmiddels speelt Pogba als een natte krant maar toch mag Claudio zelden starten, als hij start is het in de beker, als Pogba rusten moet of wanneer Pirlo niet mee kan spelen, dan neemt Claudio de rol van Pirlo over. Juve moet snel handelen willen ze onze Prins niet verliezen, hij zegt zelf nog steeds gelukkig te zijn bij Juve en hij houd ook van de club, maar hoe lang gaat zo'n goede A-international nog vrede nemen met een bijrol? Niet lang meer lijkt me, er is veel interesse voor Pogba en Pirlo word al een dagje ouder, Juve moet met het oog op de toekomst haar conclusies trekken inzake Pogba en trachten Verratti te halen, ik denk dat PSG een ruil wel ziet zitten. Zo kan Verratti langzaam Pirlo vervangen indien het nodig word en kan Claudio gewoon terug spelen, dat verdient hij gewoon gezien zijn kwaliteiten en liefde voor de club.

25 maart 2014 om 18:07

Vind wel dat je die vergelijking kan maken, ik snap dat je Totti misschien eerder op het voetstuk plaats, zeker omdat Totti nooit voor alle prijzen speelde, wat weer meer voetbalromantiek inhoudt, omdat hij trouw bleef in slechte tijden. Al moet ik zeggen dat Schweinsteiger net als De Rossi gewoon heel dicht bij een vertrek zat. Verder is ook Schweinsteiger in Bayern geboren en getogen en speelt hij sinds zijn 13 bij Bayern.

Maar toch onderschat je de populariteit van Schweinsteiger, die jongen is echt heel erg geliefd, zelfs bij vele supporters van Dortmund en Schalke. Hij geniet echt grote respect in Duitsland en daarom vind ik dat je die vergelijking wel kan maken. Overigens is hij pas 29 en gewoon op zijn top, met zijn levensstijl denk ik dat hij minimaal tot zijn 35 nog kan meespelen.

25 maart 2014 om 18:39

Had inderdaad beter mijn reactie wat kunnen nuanceren, door te zeggen dat hij NOG niet vergeleken kan worden met Totti. Ik heb zo'n vermoeden dat over een jaar of zes Schweinsteiger nog steeds daar in de Allianz Arena flink veel werk staat te verzetten voor Bayern.

Dat hij overigens ook zo populair is in Dortmund en Gelsenkirchen wist ik niet. Heeft hij meer status in Duitsland dan Ballack bijvoorbeeld had? Dan weet ik een beetje waar ik hem op het moment moet plaatsen.

25 maart 2014 om 18:59

Moeilijke vraag, ik denk dat Ballack puur in het Duitse Elftal meer status genoot, zeker ook omdat hij toen de absolute leider was. Terwijl Schweinsteiger een wat genuanceerdere speler is die niet zo snel iemand de huid vol scheld, het is een stille leider met Lahm boven hem in de pikorde

In de Bundesliga is Schweinsteiger in mijn ogen wel groter qua status, zeker omdat ook Ballack niet heel geliefd was bij andere supporters, het was een beetje een soort Effenberg. Schweinsteiger is gewoon ontzettend geliefd binnen Duitsland, ondanks dat een groot gedeelte van de Duitse supporters een soort haat richting Bayern hebben.

Een leuk filmpje dat het een beetje bevestigd is het filmpje van Schweinsteiger en Boulahrouz, waarin Schweinsteiger onderuit wordt gehaald maar toch probeert te voorkomen dat Boulahrouz geel krijgt(helaas gaf de scheids toch geel), dat zijn typische Schweinsteiger dingen.

Hoe durf je onze ginger ninja niet te noemen, Paul Scholes.

25 maart 2014 om 17:54

Omdat Scholes is gestopt?

25 maart 2014 om 18:54

... die acht jaar in Enschede speelde.

Schweinsteiger zal zich na zijn carriere gewoon voegen bij de grootste spelers die Bayern voortgebracht heeft. In Nederland wordt niet alleen zijn kwaliteit maar ook zijn populariteit enorm onderschat. Als je zo lang in het eerste van Bayern speelt ben je gewoon een wereld middenvelder.

Ik ben overigens nog steeds teleurgesteld over het feit dat de Fifa Xavi in het elftal van het jaar heeft gezet terwijl Schweinsteiger alles en iedereen kapot speelde toen (zelfs Xavi in 1 op 1 duels). Gewoon triest dat ze puur op naam keken, want Xavi speelde heel veel wedstrijden niet in dat seizoen. Sorry dit moest ik nog even kwijt.

25 maart 2014 om 18:18

Heb je gelijk in hoor, dat Xavi er wel in zat en Schweini niet was echt een schande.

25 maart 2014 om 19:18

Alaba had er ook wel in gemogen natuurlijk.

Als Inter fan zal ik Zanetti ook wel bij het rijtje scharen. Hij komt misschien niet uit de eigen Inter jeugd, maar is wel een legende. Totti blijft overigens wel een echte held hoor. Ik weet wel zeker dat de Romanisti trots zijn op hun icoon. De Rossi overigens ook. Zijn echt de twee romeinse bazen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren