Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

KNVB is niet van plan om Hiddink de laan uit te sturen

Laatste update:

De KNVB wil, in ieder geval voorlopig, verder met Guus Hiddink als bondscoach van het Nederlands elftal. Dinsdagmiddag wordt er een evaluatiegesprek met de bekritiseerde oefenmeester gevoerd en de KNVB wil dat Hiddink volgende maand tegen Mexico en Letland nog gewoon op de bank zit. De voetbalbond is dus niet van plan om de Achterhoeker te ontslaan.

/

Volgens het Algemeen Dagblad is er wel één maar: Hiddink moet zelf aangeven dat hij nog steeds gelooft in zijn missie, die moet leiden tot deelname aan het EK van 2016 in Frankrijk. Nederland is dramatisch begonnen aan de EK-kwalificatiereeks en heeft na de 2-0 nederlaag bij IJsland maar drie punten uit de eerste drie wedstrijden gehaald.

Na de zeperd in IJsland waren diverse critici van mening dat de KNVB de samenwerking met Hiddink moet beëindigen, maar de bond houdt (voorlopig) dus het vertrouwen in de coach. Tijdens de evaluatie zal het vooral gaan over de verstoorde verhoudingen in de spelersgroep en de noodzaak om verjongingen door te voeren. Mogelijk wordt er al in de volgende Oranje-selectie flink gesneden.

Hiddink coachte sinds zijn terugkeer vier wedstrijden van het Nederlands elftal en verloor er drie, terwijl er alleen van Kazachstan werd gewonnen. De KNVB weet dat er op het moment geen goed alternatief voor handen is: Ronald Koeman zit goed bij Southampton, Frank de Boer voelt (nog) niks voor het bondscoachschap en het alvast doorschuiven van Danny Blind zou geen optie zijn.

Guus Hiddink krijgt de boel nog op de rails

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou ook wel heel snel zijn na 4 wedstrijden. We staan er niet goed voor maar hebben nog volop kans om ons te kwalificeren toch. Moeten Hiddink wel een beetje krediet geven na zijn indrukwekkende carriere.

21 oktober 2014 om 07:22

Als er nou progressie te zien was te zien na Ijsland had ik je gelijk gegeven. Maar die progressie is er gewoon niet het gaat steeds beroerder.

21 oktober 2014 om 07:25

Nee heb ik ook idd niet gezien, maar we zijn pas net onderweg dus er kan nog zoveel gebeuren. Ik zou niet weten wat een andere trainer gaat veranderen, er zit met blind en van nistelrooy toch behoorlijk wat voetbal know how op de bank.

21 oktober 2014 om 08:08

Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld na ijsland dus dat jij nog geen progressie ziet vind ik meer dan logisch

21 oktober 2014 om 08:09

Gast, in al die jaren verliest Nederland voor het eerst meerdere potjes achter elkaar. Zoals ieder land dat wel eens heeft!!!! Wat een overdreven gedoe zeg, sjongejonge!!! Zijn dezelfde mensen die vonden dat Rutten al ontslagen had moeten worden. Want jullie zagen dat er geen progressie te zien was. Jullie weten natuurlijk hoe alles in elkaar zit! Stelletje typische Nederlanders; azijnzeikers.

Het zijn die spelers die het gigantisch af laten weten, niet Hiddink. Ja, Hiddink gaat anders te werk. Geef hem eens wat tijd man. Echte topspelers moeten daarmee om kunnen gaan!! Ze laten hem keihard vallen, en iedereen kraakt Hiddink af alsof het zijn schuld is dat ze slecht spelen.... kom op man!

Ook al was Patty Brard bondscoach, dan nog moeten ze uit zichzeld deze teams oprollen!!!!!! Wellicht vermoeidheid? Die andere teams hebben namelijk lekker vakantie gehad..

21 oktober 2014 om 10:21

Lijkt me wel geinig, gewoon iemand op die bank zetten, ik opteer voor Bassie.

On.: lekker laten zitten, v Persie op zn donder geven en band afpakken.
Pieters of Willems linksback en blind op middenveld naast de Jong zolang Strootman er niet is.

21 oktober 2014 om 12:08

Inderdaad, na Ijsland heeft Nederland nog geen enkele keer weten te winnen. Sterker nog, ze hebben zelfs nog geen enkel doelpunt weten te maken, ze hebben zelfs nog geen wedstrijd gespeeld.

Man, wat een onzin kun jij uitkramen.

21 oktober 2014 om 07:26

Eens. Iedereen baalt maar het is geen tijd voor paniekvoetbal. Zeker aangezien je nu geen topper als vervanger hebt.

Ik zie het niet heel positief in maar hij verdient wel de kans om een ommekeer te vinden.

Wie gaat de Knvb dan laan uitsturen? Van Oostveen? Oh nee, dat kan natuurlijk niet.......

21 oktober 2014 om 07:23

Waarom moet er iemand de laan uit gestuurd?

21 oktober 2014 om 07:42

Omdat ze dat bij vi zeggen waarschijnlijk.

Het loopt gewoon voor geen meter bij het Nederlands elftal. Ik hoop dat Hiddink het zelf dan maar inziet en dus ook opstapt. Voor zichzelf het beste en het NL elftal.

21 oktober 2014 om 07:42

Gaat echt niet gebeuren. Misschien bij een slecht resultaat in de volgende wedstrijd.

21 oktober 2014 om 08:14

Hou toch op man betweter! De spelers moeten zich gewoon als mannen gedragen, zelfs met Patty Brard als bondscoach hadden ze deze potjes moeten winnen, maar net zoals ieder ander land heeft Nederland ook een keer (in 10 jaar tijd) een dipje. Halllooooo, dat kan voorkomen!!!! Kijk naar afgelopen kwalificaties, dat kon toch nooit zo blijven gaan!

De verwachte laatste kans. Gaat ook gewoon nog goed komen. Paniek om niets.

Verjongen? Met wie dan? In Jong Oranje lopen nu ook geen sterspelers... Met Depay, Strootman en van Ginkel krijg je zo toch vanzelf verjonging?

21 oktober 2014 om 07:44

Ja dat bedoel ik...hoeveel wil je verjongen.

Blind, De Vrij, Martins Indi en vd Wiel is niet een hele oude verdediging bijvoorbeeld. Daar zou hij juist wat meer ervaring neer moeten zetten en het lijkt zich wel op te lossen met de terugkeer van Vlaar.

Ik hoopte ook dat de Knvb in zou grijpen, want het werkt totaal niet. Men gaat blijkbaar niet door het vuur voor Hiddink waar men dat vanaf het begin wel voor v Gaal ging.

21 oktober 2014 om 09:58

Hiddink gaat sowieso nog de tijd krijgen. Over enkele weken/maanden is Strootman er weer , Depay terug, Vlaar terug, ....

Hangt er wel van af hoe snel Strootman terug op niveau zit en zijn oude niveau haalt.

Mooi snij maar eens een keer flink in de selectie de oude rotten eruit.. en een fatsoenlijke basis 11.. om alleen al te beginnen met Krul op goal.. zoveel beter dan Cillessen.. begrijp mij niet verkeerd Cillessen is een degelijke keeper maar pakt zelden een "onmogelijke" bal. Krul daarintegen die pakt per wedstrijd wel een paar onmogelijke ballen. Achterin mag die ook snijden beter weer een keer Pieters of Willems oproepen als LB en centraal gewoon Vlaar en de Vrij en RB vd Wiel of van Rhijn.

21 oktober 2014 om 09:06

Heb je er weer een met z'n onmogelijke bal. Is het je weleens opgevallen dat Cilissen nog nooit een 'mogelijke' bal door laat gaan? Doe jongen straalt zoveel rust uit en pakt vrijwel iedere bal klemvast. De enige reden voor twijfel is de club waar hij wekelijks onder de lat staat.

21 oktober 2014 om 09:47

Zeg toch dat het een degelijke keeper is maar IK denk dat hij in een top competitie door de mand zal vallen.. is toch raar dat je al 2 jaar bij Ajax "de sterren van de hemel" keept (volgens de supporters), en dat er nog geen 1 club concreet is geworden rondom Cillessen.

21 oktober 2014 om 10:51

Maar jij bent zeker wel fan van Mignolet? Cillessen is 3x beter dan hem. Enige wat hij (nog) niet kan is penalty's pakken , maar vd Sar kon dat in zijn vroegere jaren ook niet. En flut argumenten als dat er nog niemand concreet is geworden, hoe weet je dat ? Omdat het niet in vi kwam? Of hier in de wandelgangen? Je weet ook dat Cillessen pas 1 jaar basis keeper is? Kom met goede argumenten ipv onnozele redenen als dat hij nooit een onmogelijke bal pakt.

Gelukkig. Ze hebben wel verstand bij de Knvb en laten zich niet onder druk zetten door een groep mensen die alleen maar goedkoop willen scoren over de rug van Hiddink.

Hiddink is een hele goede coach. Dat blijft gewoon staan. En onder elke trainer had dit kunnen gebeuren, er zit gewoon geen samenhang in de huidige groep Nederlandse voetballers. Matige verdedigers, een topspits die steeds zijn allerslechtste wedstrijden in het Nederlands elftal speelt, een voormalige vedette als beste aanvallende middenvelder van het land, alleen laat die het ook al jaren niet meer zien... Dan is het voor elke coach moeilijk. En als je dan wat pech hebt, verlies je een paar wedstrijden. Hopelijk valt in elk geval Van Persie volgende keer buiten de selectie. En misschien Sneijder ook wel. Met Vlaar er dan weer bij kan het gewoon weer prima gaan.

Ik hoop eigenlijk dat Blind ook een wat meer naar voren geschoven rol krijgt, wat mij betreft toch de ideale bondscoach.

21 oktober 2014 om 08:55

Gelul in de ruimte! Van Gaal werd derde op het wk met dezelfde spelers. Hiddink is tegenwoordig gewoon een hele matige coach.

21 oktober 2014 om 09:26

Dat doet van Gaal ook geen twee keer. Oefen potje tegen Spanje proberen?

22 oktober 2014 om 08:01

Nog meer gelul in de ruimte! Er is geen enkel bewijs dat van Gaal dat niet nog een keer doet. Feit is dat hij het gedaan heeft en feit is dat Hiddink niets klaar maakt met deze spelers. Maar goed hij mag lekker verder klungelen!

Straks komt Strootman terug en Vlaar.
De spelers zullen het zelf moeten doen en niet de coach.

Zelf zou ik ook Heitinga terug bij de selectie halen, deze kerel is 6 keer zo goed als Indi.

21 oktober 2014 om 08:07

Indi is niet best op het moment maar Heitinga, dat moet een grap zijn. Heitinga heeft al jaren het niveau niet meer.

Dat sommige al een trainer willen lozen, eentje met naam en toenaam dan nog, na 2 officiële wedstrijden waarvan er één verloren is, dat gaat er bij mij niet in.

21 oktober 2014 om 08:07

Hangt er vanaf hoe je verliest. Als het een nederlaag met perspectief is,ok. Maar dat kun je van het verlies tegen IJsland niet zeggen.

Wat mij betreft blijft Hiddink vooralsnog,maar laat dit geploeter voor spelers en staf een goede wake upp call zijn.

21 oktober 2014 om 08:07

Wake up

21 oktober 2014 om 08:13

Mocht hij nu van Persie in de goal hebben gezet en Cillessen in de spits, dan ja, dan is er iets mis met Guus.

Maar dat heeft hij niet gedaan.

Dat eeuwige gezwam van hij had die en die moeten oproepen en die en die niet. Of hij had 532 moeten gebruiken ipv 433, daar schiet je niks mee op.

Hij zal wel in eer en geweten bepaalde spelers en formaties gekozen hebben. Soms pakt dat goed uit, soms niet. En te zien aan Guus zijn palmares pakt het meestal wel héél erg goed uit.

Gewoon laten doen, die vent. Is een ouderwetse vakman.

21 oktober 2014 om 08:44

Ik ben het voor een zeer groot gedeelte met je eens.Ik denk alleen dat hij er misschien verstandig aan doet om 5-3-2 te blijven spelen,maar hij zal inderdaad wel weten wat hij doet.Hij heeft ervoor geleerd en heeft ervaring genoeg.Wie zijn wij nou helemaal?

21 oktober 2014 om 08:45

Ik ben het voor een zeer groot gedeelte met je eens.Ik denk alleen dat hij er misschien verstandig aan doet om 5-3-2 te blijven spelen,maar hij zal inderdaad wel weten wat hij doet.Hij heeft ervoor geleerd en heeft ervaring genoeg.Wie zijn wij nou helemaal?

21 oktober 2014 om 09:31

Weerniet,

Mja, ik snap dat wel. Die 532 pakte goed uit op het WK. Er zijn zeker goede dingen te zeggen over Louis zijn keuze. Maar ik vind het goed als tijdelijk lapmiddel.

Je moet goed begrijpen waarom Louis voor die 532 heeft gekozen.

Maar daarom wil dit niet zeggen dat het op termijn de beste oplossing is.

532/352 is eigenlijk geen eenvoudige formatie. Het vraagt veel training (wat er bij de nationale ploeg niet is) en spelers die gewend zijn om in die formatie te spelen (wat ook al niet het geval is).

21 oktober 2014 om 09:40

Iedereen komt, ik vind dat je zeer sterke argumenten hebt en ze ook altijd even goed uit.

on: Internationaal voetbal is gewoon helemaal kapotgemaakt sinds het WK. De verrassingen (waaronder Nederland) speelden gewoon als een muur met een 5 man verdediging. Goeie voorbeelden is de halve finale tegen Argentinië en Duitsland - Algerije. Die lijn is ook doorgetrokken, alleen niet bij Nederland. Italië verliezen kan, maar dat is meer een schaakspel om zo'n gemotiveerde ploeg te ontmantelen dan er tegen te voetballen. Tsjechië, Kazachstan en Ijsland stonden allemaal met de bus geparkeerd en tegen Cech is het nou eenmaal moeilijk voetballen, maar ook tegen Ijsland als ze gewoon snel en slim op de counter spelen. Neemt niet weg dat er geblunderd is in de tactiek om alles te gooien op Robben/van Persie en dat gerotzooi met die formaties heb ik ook helemaal niks mee.

21 oktober 2014 om 09:50

Als we ons al al met 532 moeten ingraven tegen Ijsland gaat het niet goed. Ijsland blijft dan tegen Nederland ook gewoon afwachten. Speelt Nederland gelijk tegen alle landen in hun poule. Nu moeten we 6 punten inhalen op twee landen, en dat doe je niet door op eigen helft te wachten en de bal aan de tegenstander te laten.

Doorselecteren is een belangrijk begin. Persie Sneijder lens vd vaart niet meer oproepen.
Robben op links zetten en narsing op rechts zetten voor de aanvoer naar Huntelaar toe.
Strootman Klaassen clasie moeten het middenveld vormen. Achterin vd wiel Vlaar kongolo Pieters en krul. Denk dat je ver kan komen.

21 oktober 2014 om 08:16

Klaassen?!?!

21 oktober 2014 om 09:49

Klaassen is zoveel beter dan Wijnaldum en in mijn ogen het zelfde niveau als Afellay.. alleen werkt Klaassen 3x zo hard.

21 oktober 2014 om 12:54

Gewoon niet. Nog niet.

21 oktober 2014 om 11:02

Strootman, klaassen en clasie, totaal geen creativitieit op het middenveld. Je mist dan een Sneijder, Afellay, Wijnaldum en misschien zelfs Vd Vaart. Nee dat gaat niet werken. Te statisch

De knvb zou zich zelf ook belachelijk maken door Hiddink weg te sturen. Dan zouden ze eigenlijk Blind die de opvolger van Hiddink is ook de zak moeten geven.
Misschien zou de knvb eens rond de tafel kunnen gaan zitten met van Oostveen dat is de verantwoordelijke voor het aanstellen van Hiddink, misschien is van Oostveen gewoon niet zo geschikt voor zn functie. Dat zal niet gebeuren want in zeist houden de baantjesjagers elkaar de hand boven het hoofd.

Afscheid nemen van Hiddink en Scholletje zo snel mogelijk.

21 oktober 2014 om 08:39

De beste stuurlui staan aan wal.Kun jij het beter dan?Niet zo zaniken als je Danny Blind niet eens bij zijn naam kunt noemen.Je kijkt een beetje teveel VI.Kom eens met je eigen grappen.

Bij een topland kan je het niet toestaan zoveel verliesbeurten te leiden. De trainer is hier eindverantwoordelijk voor. In dit geval is de KNVB ook medeverantwoordelijk, aangezien ze een coach hebben aangesteld die te ver van de groep af staat. Dan heb ik het over de werkwijze, want voor de rest vind iedereen het wel gezellig met Oom Guus. Plezier moet er zijn, maar het is gewoon niet scherp en serieus genoeg. Van Oostveen en complete staf moeten weg!

Zou ook een beetje raar zijn na 4 wedstrijden.Hiddink is vakman genoeg om de boel weer op de rails te krijgen en dat gaat ook vast wel gebeuren.Oranje heeft teveel kwaliteit om Frankrijk 2016 niet te halen.Bovendien draaien Duitsland,Portugal en Spanje ook niet helemaal lekker.Er is geen reden voor paniek bij Oranje,het komt allemaal wel goed.EURO 2016 wordt gewoon gehaald .

21 oktober 2014 om 11:04

Precies ik wordt een beetje moe van dat gejank. Duitsland verliest ook van Polen en Spanje van Slowakije. Geef Guus wat tijd. Maar hij moet wel kappen met switchen van formatie.. Eerst beginnen met 3-5-2, dan weer 4-3-3 en nu 4-2-3-1, maak een keuze.. En zijn wissels moeten écht beter. Sneijder eruit halen maar de Jong niet? Terwijl je op hun helft speelt en continu aan de bal bent? Onnodig..

21 oktober 2014 om 13:30

Ik weet niet hoor maar we moeten niet zaniken en daarna geef je allemaal argumenten wat hij als coach verkeerd doet. Ik vind het niet meer dan logisch dat hierdoor het vertrouwen in de coach zakt en we weten allemaal geen vertrouwen in de coach is vaak een doodsteek. Ik ben benieuwd hoelang dit nog doorgaat. Hoop dat het niet doorgaat tot we definitief uitgeschakeld zijn door landen als Tsjechie Turkije en Ijsland...

21 oktober 2014 om 15:05

Ik geef hem gewoon tijd hoor, ik roep nergens dat hij ontslagen moet worden. Maar de kritiek is deels terecht, alleen de helft roept de ander maar na.. Achteraf is makkelijk praten hé? De argumenten die ik net geef zijn gewoon goed onderbouwt, en dat waren gewoon fouten van hem.

Eerlijk gezegd zou het Hiddink niet zo heel veel kunnen schelen denk ik, mochten ze hem de laan uit sturen,want ja de beste man is financieel allang al binnen voor het geld hoeft hij het echt niet meer te doen,is ook aardig op leeftijd en is de afgelopen jaren toch min of meer succes als trainer/ bondscoach van o.m. van
Zuid-Korea (WK 2002)(psv 2002-2006),Australie(WK 2006)rusland EK 2008) en dan vergeet ik nog wel een paar!

En als ik hem was geweest zou ik zeggen jongens het is mooi geweest ,maar ik kap ermee en ga verder genieten van mijn leven,maar nee hoor Guus ziet alleen maar $ teken!

Ik denk dat sommige mensen de hele discussie rond Hiddink niet helemaal snappen. Een belangrijk verschil met de situatie bij Feyenoord is dat Rutten altijd rustig is gebleven en goede verklaringen had waarom het wat minder ging. Hiddink komt in zijn interviews echter over als een demente oude man die totaal niet weet hoe hij de zaak aan moet pakken. Dat is het grootste verschil tussen Rutten en Hiddink. Hiddink moet eruit en het liefst vandaag. Oja en roep Affelay alsjeblieft nooit meer op, sfeerverzieker.

21 oktober 2014 om 09:44

Hoe kan je nou zeggen dat Afellay een sfeerverzieker is? Loop je mee met de selectie? Een heel makkelijk geroepen oordeel terwijl je er niks van af weet.

Maar de knvb-lees b v oostveen- gaat de bondscoach nu dus vertellen dat er verjongd moet worden, en dus hoe de selectie eruit moet gaan zien? Het moet niet gekker worden!

Denk dat het niet perse aan Hiddink ligt, maar zijn keuzes hebben iig niet geholpen.
Ben sowieso geen voorstander van bondscoaches met een pensioengerechtigde leeftijd.
Maar ook het feit dat "kliekjesvormer, masternarcist en likker" van Persie nog steeds aanvoerder is terwijl 70 % van het elftal hem al uitkotst draagt volgens mij ook niet bij aan de resultaten.

21 oktober 2014 om 08:46

dat van Persie aanvoerder is heb ik altijd onbegrijpelijk gevonden. Sowieso vind ik dat de aanvoerder het spel eigenlijk voor zich zou moeten hebben zodat hij tactisch in kan grijpen en daarnaast moet hij beschikken over leidinggevende kwaliteiten. Strootman, Vlaar, dat zijn voor mij de mensen die het aanvoerderschap zouden moeten hebben. En daarachter weer andere mensen, maar zeker geen RvP of bijv Robben.

uiteindelijk plaatsen we ons ook met gemak, ik snap best dat er wat paniek is en misschien is de keuze voor Hiddink geen superkeuze geweest. Toch heeft hij genoeg bagage om met dit elftal naar het EK te gaan en daar een aardige prestatie neer te zetten.
Van Gaal is en blijft de beste bondscoach die er is op dit moment, verder is er niet echt een coach die bij zijn tactische kennis en vakmanschap in de buurt komt. Daarbij is dit elftal op bepaalde plekken gewoon over de top heen en is het afwachten hoe het zit met de kwaliteit daarachter. Bepaalde spelers zijn gewoon nog geen top. Het EK zullen we dan ook zeker niet winnen.

Het probleem ligt toch echt aan de spelers. Hiddink snijdt zichzelf in de vingers door door te blijven gaan met hetzelfde zooitje ongeregeld. Out met Kuyt (zag hijzelf nog beter dan Hiddink), Sneijder, Van der Vaart en Lens. Dan ook gelijk jongens als Van Persie en Robben scherp zetten door directe concurrenten op te roepen. Van Gaal deed dat perfect, Hiddink laat dat nu volledig na. Kom op zeg, Wijnaldum en Klaassen zouden nu echt boven Sneijder moeten staan.

We hebben nog één kans om van Hiddink af te komen. Hij moet zelf de handdoek in de ring gooien. Dus we blijven nog even in spanning afwachten.
Hiddink is klaar met coachen, alles wijst er op dat hij er geen zin meer in heeft, dat hij geen oplossingen meer weet en dat hij geen beslissingen durft te nemen. Vroeger was het een goede teambuilder, hij kon als geen ander een team opstuwen. Dat is voorbij, hij heeft absoluut geen gezag meer over de groep en gaat dat ook niet meer krijgen. En kom me niet aan met opmerkingen als "verwende jongetjes", of dat soort flauwe kul. Een coach moet de uitstraling en het overwicht hebben om van 11 voetballers een team maken. Het zit er niet meer in.
Van Oostveen ziet dat niet of durft dat niet te zien. Misschien dat Hiddink het zelf wel ziet.

21 oktober 2014 om 10:29

Hiddink ziet niet zoveel meer, dus ook zijn eigen falen niet. Ik kan me vergissen maar ik zag vorige week zelfs al wat demente trekjes tijdens het interview met Jack. Helaas zullen we inderdaad net zolang moeten wachten tot hij de laan wordt uitgestuurd.

Frustrerend en irritant, maar het is niet anders.

De fout ligt bij de Knvb, die hebben de ongeschikte Hiddink aangesteld, terwijl Koeman nota bene beschikbaar was. Ik heb veel respect voor wat Hiddink in het verleden gepresteerd heeft, maar hij is gewoon niet de juiste man in het moderne voetbal en met de spelers die we hebben. De laatste jaren heeft hij al niks meer gepresteerd, zijn tijd is geweest, hard maar waar. Hij is gewoon ongeschikt voor de baan, simpel. Natuurlijk gaat Van Oostveen zijn fout niet toegeven, dus blijft hij zitten. We gaan ons niet plaatsen voor het EK met Hiddink, daar geloof ik niet in.

Het beste zou zijn als de Knvb Hiddink nu ontslaat en een tussenpaus tot het EK aanstelt. Er zijn zat goede trainers beschikbaar, het hoeft wat mij betreft ook niet per se een Nederlander te zijn, een buitenlander die ons naar het EK leidt vind ik ook prima. Het gaat slechts om een tussenpaus.

Als vlaar terug is staat de verdediging ool weer sterk, en komen ze er niet zo makkelijk meer door als nu. In de verdediging centraal ontbreekt de ervaring bij indi en de vrij.

21 oktober 2014 om 09:32

Je ziet dat er de heletijd nu gewoon doorheen gelopen word

Die Van Oostveen wil gewoon zijn eigen baan niet op het spel zetten.
Verder heeft Hiddink niets, maar dan ook helemaal niets toegevoegd aan Oranje. Integendeel.

Door gepruts van de knvb kunnen ze Hiddink inderdaad niet ontslaan, omdat er gewoon geen andere potentiële bondscoach is. Blind zou het stokje na 2 jaar overnemen, na 2 jaar onder Hiddink als assistent te zijn. Die kan je gewoon nog niet naar voren schuiven.
Ik vind nog steeds dat ze een grote fout hebben gemaakt om niet Koeman aan te stellen en man wat ligt hij in zijn vuistje. Koeman was echt ideaal geweest voor deze selectie, kent veel van de jongens persoonlijk een heeft met ze samengewerkt. Ik snap er nog de ballen van waarom hij niet werd verkozen, maar nu het zo is kan de knvb niet anders dan op de blaren zitten.
Enige manier dat we een andere bondscoach krijgen is als Hiddink de eer aan zich zelf laat.

Was te verwachten omdat de heer Oostveen per se Hiddink wou hebben. Ik vind het jammer dat Hiddink niet ontslagen is. Hij is niet geschikt voor deze job. Spelers hebben denk ik niks met Hiddink en tactisch is het een ramp. Lijkt wel of Hiddink het soms zelf ook niet meer weet. Creatieve mensen eruit halen terwijl we juist creativiteit nodig hadden. Na 41 min geen schot meer op goal. Nederlands Elftal onwaardig.

Tegen Estland een strafschop nodig in de laatste minuut. Tegen Japan wist Nederland ook nog het vege lijf te redden en met moeite langs Australië. De Ijslanders en Tsjechen staan wel wat hoger op de ranglijst .
Dat zijn we al vergeten en wijzen slechts alleen naar Spanje waartegen we ons als een voetbal dwerg tegen weerden.

Nederland is gewoon veel minder goed als de 3e plek op het WK doet vermoeden.

21 oktober 2014 om 10:33

Dat roept nu wel iedereen, maar feit blijft dat we cijfermatig het beste wk sinds 1974 hebben gespeeld. Veel kansen gecreëerd, nauwelijks kansen weggegeven. 15 goals voor, 4 goals tegen. Absolute bullshit dus om te zeggen dat het een matig wk was. Het draait in voetbal puur om resultaat, en dat heeft Nederland op het WK zelf afgedwongen. Noem mij één wedstrijd waarbij de tegenstander meer kansen had.

Het heeft gewoon te maken met de coach, Hiddink is een kneus.

21 oktober 2014 om 14:44


Als een Rbben niet in de vorm van zin leven was gewest, dan was Nederland een zelfde lot als Engeland
Hiddinkk is alles behalve een kneus. Rutten werd ook zo afgeschilderd. Een kneus ie eerder Koeman of een van Gaal. 532 Spelen en de koffers pakken. Dat 532 heeft ook de coach van Andorra bedacht......

Van Oosteveen moet gewoon weg. Sinds zijn komst hebben we ieder jaar dezelfde kampioen, toevallig zijn clubje...maakt de ED niet aantrekkelijker....
V gaal was een goede zet, maar koster en Hiddink zeer domme zet. De OS hebben ze bij de KNVB gewoon geen prioriteit aan gegeven. Dan ben je gewoon niet op de hoogte en er niet goed mee bezig. Met het verspelen van de kwalificatie OS en ms zelf het Ek heeft hij het volk ms wel 2 grote toernooien door de neus geboord. Weg wezen dus !

voor mij had Hiddink allang weg gemoeten wat hij doet is onder de maat. Van deze coach verwacht je veel en hij voldoet niet aan de verwachtingen.
Wij moeten met deze selectie makkelijk eerste worden zonder geen enkele nederlaag te hoeven lijden.
Hij doet gewoon iets fout

Die oldtimer moet gewoon zelf opstappen, want zoveel respect verdient hij nou ook weer niet. Goede naam gemaakt bij andere landen en bij Psv. Nou joh!

Knvb gaat hem niet ontslaan want dat kost geld.

Blind had gelijk de kans moeten krijgen en voor hem was het niet erg om met hetzelfde systeem als van Gaal te werken.

Guus krijgt het wel weer op de rit no worrys.

Straks zijn vlaar strootman en memphis er weer bij en kan Guus weer een fatsoenlijk basisteam opstellen.

Wanneer je een speler als Afellay er weer bij haalt en een speler als Clasie niet eens oproept.. tja! Vervolgens komt Hiddink ook weer met vd Wiel. Dan komen we mentaal wel te kort. Bovendien afstappen van een veilig en stabiel systeem, tja! Toch bepaalde keuzes die een bondscoach maakt en niemand anders. Huntelaar niet opstellen tegen ijsland is ook niet verklaarbaar. Van Persie is in de lucht niet zo sterk als Klaas, ook niet met kaatsen (hoge ballen). Dan stel je toch Huntelaar op. Gewoon een paar voorbeelden. By the way, is het geen Clasie dan toch Guzman/wijnaldum ipv Afellay. Verder zijn ze slecht bezig daar in Zeist, rare constructie met die nare Blind. Oranje verdient een top coach, de beste die we hebben... toch geen stagiaire. Vervolgens ook nog eens Koeman laten lopen. Dan Cruijff, dat het niet goed gaat met het Nederlands voetbal. Nee, stop eens met het opleiden van voetballende verdedigers. Ik wil houthakkers zoals Stam en van Tiggelen. Geen vd Wiel of een Veltman.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren