Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik kan dus niet zeggen of ik straks nog speler ben van PSV'

Laatste update:

Jürgen Locadia verscheen zondag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tussen PSV en FC Groningen (3-0) aan het startsignaal, maar de aanvaller wil meer. Locadia was namelijk weer linksbuiten en een dergelijke rol ambieert hij niet. De aanvaller wil zich ontwikkelen als spits en daar wil hij op afgerekend worden.

/

PSV wil echter niet dat Locadia vertrekt; hij wordt gezien als de toekomstige spits van de Eindhovense club. "Moet ik dan wachten tot Luuk weg gaat?”, vraagt Locadia zich af in gesprek met Metro. "Ik wil het gevoel hebben dat ik de eerste keus ben in de punt van de aanval en niet tweede keus."

Locadia blijft begrip hebben voor de keuzes van Phillip Cocu. Hij vindt De Jong ook een goede spits. "Dat zag je vandaag ook weer, want hij scoort gewoon twee keer. Maar mijn gevoel is niet veranderd, ik weet wat ik wil. De trainer weet dat ook. Het is afwachten wat er gebeurt, maar ik kan dus niet zeggen of ik straks nog speler ben van PSV." Het contract van de 21-jarige Locadia loopt nog vier seizoenen door.

Jürgen Locadia doet er goed aan om bij PSV te vertrekken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veels te hoof in ze bol !

2 augustus 2015 om 22:34

Klopt kan zeker niet een stap omhoog eerder verhuren aan een een club als Heerenveen of Groningen om beter te worden

2 augustus 2015 om 22:40

Zou mooi zijn, maar locadia is eigenlijk veel te goed voor Groningen of Heerenveen. Hij staat garant voor 20 + goals. En hoog in zijn bol heeft hij het niet hij is gewoon realistisch. Zijn carrière loopt gewoon gevaar omdat de jong de voorkeur krijgt. En wie weet hoe lang luuk nog blijft?

2 augustus 2015 om 22:48

Of aan feyenoord maar gaan ze nooit doen

2 augustus 2015 om 23:05

Garant voor 20 goals? Hij heeft bij Psv 1 seizoen bijna alles mogen spelen. En kwam toen niet verder dan 11 goals. Ja op studio eredivisie lijkt het heel wat. Maar als je Locadia 90 minuten ziet spelen dan valt het vies tegen. Hij heeft zeker potentie om een leuke Eredivisie speler te worden. Maar dat heeft hij nog nooit waargemaakt. Laat hij eerst eens een seizoen bij een club als Twente of Heerenveen eens laten zien dat hij wel degelijk een mislukte spits van Gladbach en Newcastle kan passeren.

2 augustus 2015 om 23:07

Waar haal je die wijsheid vandaan. Laat hem eerst maar eens wat bewijzen.

2 augustus 2015 om 23:08

@pieterpost

2 augustus 2015 om 23:12

Garant voor 20+ goals hahaha hou toch op. Brabantse humor? Leuke speler voor de middenmoot, meer niet. Althans op dit moment.

3 augustus 2015 om 09:23

Ik ben hem wel een beetje beu nu. Je speelt bij Psv graag of niet, zo niet, lekker de hoofdprijs erop en lekker laten vertrekken. En ik wil in de spits, en ik wil het gevoel hebben dat......bla bla bla. Naar Engeland? Minimaal 10 miljoen voor deze reservespeler van Psv.

5 augustus 2015 om 12:33

Vergeet niet dat dat een hopeloos seizoen was met 2 buitenspelers die alleen maar naar binnen kwamen (ruiz en depay) en dat Willems toen lang nog niet zoveel goede voorzetten gaf. Hij werd toen wel gedeeld clubtopscorer met Memphis.

2 augustus 2015 om 22:34

Niet zo aanstellen. Valt reuze mee hij wil gewoon wedstrijden spelen in de spits en zich daarin ontwikkelen. Maakt niet uit bij welke club. PSV moet hem gewoon verhuren aan een ADO of Rode. Zou mooie vervanging zijn voor Kramer.

2 augustus 2015 om 22:36

waarom? Hij geeft toch gewoon eerlijk toe dat hij minder is dan de jong? Het is toch begrijpelijk dat hij wekelijks in de basis wil staan om beter te worden?

2 augustus 2015 om 22:40

Wie is je 2e spits dan als je hem verhuurt? Dat is natuurlijk het heikele punt.

2 augustus 2015 om 22:42

Onzinnige reactie, hij wil zich ontwikkelen als spits en weet dat de Jong op dit moment beter is. Dat getuigt naar mijn idee juist van zelfbesef. Locadia weet hoe het zit, weet wat hij wil en staat daarin volledig in zijn recht.

2 augustus 2015 om 23:04

Nee, Locadia moet spelen. Hij is een zeer talentvolle spits en Nederlands. Het zou hem heel erg goed doen om elke week te spelen!

3 augustus 2015 om 00:00

Mooi naar Heerenveen komen! Lekker in de punt 20x scoren en als een 'grote meneer' terug keren in Eindhoven!

3 augustus 2015 om 00:48

Hij zegt toch niet dat hij hogerop wilt. Hij wilt gewoon aan spelen toekomen.

Ik vind Locadia best wel een groot talent. 2 jaar geleden speelde die elke wedstrijd als 19 jarige, scoorde toch mooi rond de 15 goals.
Toekomstig international?

2 augustus 2015 om 22:34

Ja, maar dan moet hij nu wel verhuurd worden anders heb je de kans dat hij stil gaat staan in zijn ontwikkeling. Zou zonde zijn.

2 augustus 2015 om 23:25

Niks verhuren hij is gewoon tweede spits punt een goed alternatief. Maar hij is zeker nog niet goed genoeg voor eerste spits. Laat staan dat die het dan bij sunderland gaat maken. Dream on boy!

3 augustus 2015 om 02:50

Ik als Ajax fan zou hem graag in het Ajax shirt zien! In mijn ogen zou dat echt een topper voor Ajax zijn!

Locodia zou de ideale spits voor Twente zijn als PSV hem voor een jaar wil verhuren.

2 augustus 2015 om 22:39

Wat moet twente nu met hem, we hebben al 2 spitsen

2 augustus 2015 om 22:41

Aangezien FC Twente twee aanvallers heeft gehuurd verwacht ik niet dat Locadia nog naar Twente gaat. Ik denk wel dat FC Twente heeft gepolst bij PSV maar dat dit gewoon niet binnen de opties viel of dat -wat ik denk- PSV niet wilde meewerken.

Ik wordt zo moe van iedere keer dit gezeur.... Prof! Contract!!!! einde discussie.

2 augustus 2015 om 22:43

Als bedrijf heb je er geen zak aan als je personeel ongemotiveerd naar het werk gaat. Dus dan kan je wel hard roepen 'je hebt met vol verstand getekend voor x jaar' maar daar schiet je dus niks mee op. Iemand die ongemotiveerd is levert ook aanzienlijk minder prestaties.

2 augustus 2015 om 22:57

Dus dan moet je hem gewoon naar een concurrent in de Eredivisie laten gaan? Als je als speler ongemotiveerd bent terwijl je met je volle verstand een langdurig contract hebt getekend, dan moet je die motivatie ook maar gewoon op kunnen brengen, anders ben je geen volwaardige prof.

2 augustus 2015 om 23:00

Onzin dat je geen volwaardige prof bent. Je tekent zo'n contract met het idee dat je ook aan spelen gaat komen.

Zelfde dat jij voor een functie solliciteert, aangenomen wordt, een contract tekent voor x jaar en vervolgens alleen maar mag toekijken hoe jouw collega het werk doet. Dan ga je toch ook klagen? Dat is vrij normaal in mijn ogen.

Ik zeg ook nergens dat Locadia naar een concurrent moet, voor zover je een club als Heerenveen, Groningen of Twente als concurrent kan zien. (dat lijken me geschikte clubs waar hij wat kan leren en goed genoeg team om zich heen heeft.)

2 augustus 2015 om 23:14

Wat een onzin, je zit niet bij ADO maar bij PSV en weet dan dat je concurrentie gaat krijgen. Zorgen dat je eerste keus wordt en je kansen afwachten. Volgend jaar is die eerste spits, maar wil meteen alles. Zo werkt dat niet. Oh en een beetje toekijken met zo een salaris wil ik ook wel hoor.

2 augustus 2015 om 23:30

Hij hij zijn contract na de komst van De Jong verlengd, dus toen wist hij heus wel dat hij niet de 1ste spits zou worden hoor. Hij kan ook wel bedenken dat ze niet een spits voor de bank voor ruim 5 miljoen halen.

3 augustus 2015 om 01:27

Locadia schijnbaar niet? Hij heeft zijn contract in augustus vorig jaar verlengt, nadat de Jong bij PSV is gekomen. Dan kun je zelf ook wel redeneren dat je minder speeltijd krijgt aangezien je een betere spits voor je hebt. Dan kun je toch niet verwachten dat je veel speeltijd krijgt?

Overigens zou ik het prima vinden om betaald te krijgen terwijl ik niets doe

3 augustus 2015 om 10:38

Nou ja... toen ze Berg haalden, haalden ze die ook als eerste spits en die werd door Locadia mooi uit de basis gespeeld.
Misschien heeft Locadia wel op Voetbalzone gekeken voor hij zijn contract tekenede en daar zag hij dat iedereen riep: die de Jong heeft zich nog nergens bewezen. Geflopt in Engeland en Duitsland alleen een beetje aardig gespeeld bij Twente. Dat is niks voor Psv. Toen dacht ie als zoveel mensen dat vinden zal het wel kloppen en heeft getekend.

Gewoon negeren. 4-jarig contract, krijgt zijn kans na dit seizoen als de Jong vertrekt.

2 augustus 2015 om 22:45

Ja de verwachting rondom het verblijf van De Jong lijkt mij ook het cruciale punt. Als die over 5 of 10 maanden weg is, dan zou ik lekker blijven en niet piepen. PSV ziet in hem de spits van de toekomst, dat is de moeite waard om op te wachten.

2 augustus 2015 om 22:56

Aan de andere kant wacht Locadia ook al een tijdje, he.
PSV zou er verstandig aan doen Locadia te verhuren aan een club als Heerenveen, Groningen of FC Twente bijvoorbeeld. (hoewel ik niet verwacht dat FC Twente hem nog wilt) Zo heb je na het seizoen als Luuk wordt verkocht een spits die wedstrijden heeft gespeeld.

Luuk is verder niet erg blessure gevoelig dus je kan het er op gokken. Mocht Luuk wel een keer een wedstrijd geschorst zijn valt er vast iets te schuiven in de opstelling.

2 augustus 2015 om 23:25

Ja hij wacht al even, maar hij is nog steeds heel jong. Verhuren zou misschien goed zijn, maar ik vind het logisch dat ze het risico met De Jong dan niet willen nemen. En hij krijgt bij PSV ook speeltijd. Ik snap dat hij vooruit wil, maar geduld is echt een schone zaak. Er zijn veel spelers die minder goed zitten dan hij.

2 augustus 2015 om 23:32

Locadia verhuren en dan vervolgens weer op zoek moeten naar een extra spits als back up voor de Jong voor een jaar? Waarschijnlijk dus een huurspeler, dat is toch alleen maar weer een heleboel gedoe. Locadia gaat zijn minuten echt wel maken hoor.

2 augustus 2015 om 23:49

@jdw17, ik geef dus aan dat je wellicht het risico kan nemen om geen vervanging te zoeken omdat Luuk niet erg blessuregevoelig is. Mocht hij wel uitvallen voor 1 of meerdere wedstrijden kan je wellicht wat schuiven in de selectie.

Hij moet nu gewoon eens stoppen met dit gezeur en er dan voor kiezen om zich te laten verhuren aan een club als Pec, Groningen,twente ofzo. Daar zou hij iets aan hebben, anders niet! Hij moet stoppen met zeuren en of zijn beloffte eens gaan inlossen of maar eens zichzelf goed achter de oren krabben!

2 augustus 2015 om 22:44

Dat is dus precies wat hij wilt: verhuurt worden. Maar hier wil PSV voorlopig nog niet aan meewerken, en daar baalt hij van. Wat z'n goed recht is, want zijn ontwikkeling staat nu stil.

Moet lekker een jaartje bij Heerenveen gaan spelen en dan terug komen als eerste spits.

Groningen sla toe! Zet de Leeuw in de verkoop met zijn 1 jarig contract en bombardement deze man tot 1set spits of beter nog bied De Leeuw erbij aan die heeft er ambt minder moeite mee om 2de viool te spelen en de concurrentie aan te gaan.

In theorie zou dit een prima aankoop zijn voor feyenoord, gok alleen dat psv hier nooit aan zou meewerken.

2 augustus 2015 om 23:06

4 jarig contract.. Ik denk niet dat Feyenoord hem kan of wil betalen. Locadia verlengde vorig jaar zijn contract voordat Luuk de Jong werd gehaald. Ik denk dat hij daar nu best wel veel spijt van heeft.

Als PSV'er zie ik hem graag verhuurd worden. Dat is voor alle partijen het beste. Het probleem is dat PSV dan geen 2e spits heeft dan..

2 augustus 2015 om 22:57

Je kan het risico nemen. Luuk de Jong is geen blessuregevoelige spits voor m'n idee. Mocht hij wel iets hebben waardoor hij niet kan spelen valt er vast iets te schuiven in de opstelling.

Feyenoord zou hem moeten kopen inplaats van kramer , alleen de vraag is wat moet i kosten?!

2 augustus 2015 om 23:06

Ik denk niet dat PSV hem laat gaan naar een concurrent.

Sowieso verwacht ik dat het maximaal haalbare voor Locadia een verhuur is, mocht PSV daar al aan mee willen werken.

2 augustus 2015 om 23:50

Hij heeft nog een 4-jarig contract bij Psv. Die man is absoluut onbetaalbaar voor Feyenoord. Verhuur zou een optie zijn, maar ik denk niet dat PSV hem dan aan een concurrent verhuurd, maar eerder aan een Heerenveen of AZ. Overigens heeft PSV eigenlijk al duidelijk gemaakt dat hij sowieso voor de winter niet vertrekt, ook geen verhuur, maar goed, je weet ooit niet.

Zeker niet te hoog in zijn bol hij wilt gewoon spelen.
Een van de weinigen die nooit klaagt of een weerwoord tegen de scheids heeft ofzo altijd netjes geen gemene voetballer hij wilt gewoon graag voetballen hij zegt gewoon ik ben spits daar wil ik voet ballen en Luuk is momenteel beter dus of de club laat me in de spits spelen als eerste spits zit dat er niet in omdat Luuk beter is wil ik ergens anders voetballen logische gedachte

Gewoon even een halfjaartje aankijken en dan in de winterstop verhuren. Zou perfecte oplossing zijn voor Fc Groningen.

Hij zal gewoon de bank warm houden want Luuk is een paar klasses beter.

Probleem voor PSV is dat als ae hem verhuren, zelf geen tweede spits meer hebben. Locadia is juist de peefecte tweede spits voor PSV, die ee staat als De Jong weg zou gaan. Maar daar wil hij zelf dus niet langer op wachten.

Begrijp Locadia wel. Als hij weer een jaar moet banken, en af en toe linksbuiten spelen, kan hij zich niet ontwikkelen. Zonde van zijn talent, want hij heeft super veel potentie.

Wat een flapdrol! Dan had je vorig jaar toch niet je contract moeten verlengen. Wel genieten van je salarisverhoging, maar ondertussen lopen piepen dat je geen eerste keus bent. Had je verwacht dat PSV 6 miljoen ofzo neertelde voor de 2e spits?

"ik wil het gevoel hebben dat ik de eerste keus ben in de punt van de aanval en niet tweede keus."
Dan moet ie eens stoppen met zeuren en er voor gaan vechten. Als je het gevoel van eerste keus wilt hebben, dan moet je zorgen dat je de beste keus wordt en Cocu niet om je heen kan...

Jammer dat hij zoveel de media op zoekt. Deze mening van hem kennen we wel, het lijkt me beter als ze dit gewoon intern houden.hij heeft zelf ook gekozen en getekend voor dit contract met het bijbehorende goede salaris, het getuigt ook van weinig respect naar je werkgever als je dan zoveel 'klaagt' in de media.

Verder snap ik Locadia wel, hij is een goede doelgerichte spits die logischerwijs speeltijd wil en ook nodig heeft. Aan de andere kant heeft PSV natuurlijk een goede backup spits nodig en heeft die nu in huis met Locadia.
Met een verhuur van Locadia moet er misschien weer iets gehuurd worden en goede spitsen zijn schaars op de huurmarkt.

Daarnaast zie ik Locadia echt wel heel wat minuten maken met het drukke programma voor de boeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren