Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geen 'nagalm' na Ajax-interesse Bergwijn: ‘Ik wilde duidelijk zijn'

Laatste update:

De vermeende interesse van Ajax in PSV-aanvaller Steven Bergwijn heeft nogal wat stof doen opwaaien in het Philips Stadion. Na een bericht van De Telegraaf waarin werd gesteld dat de Amsterdammers een zomerse poging zouden gaan wagen om de aanvaller los te weken, was de reactie vanuit Eindhoven duidelijk: “Wij verkopen onze beste spelers niet aan de concurrent.” In een interview met het Algemeen Dagblad gaat John de Jong in op de Amsterdamse interesse en kijkt hij vooruit op wat PSV komende zomer te wachten staat op transfergebied.

Nadat de interesse van Ajax bekend werd in de media, reageerde PSV nog op dezelfde dag. Hoe het er nu voorstaat? “Nou, de nagalm is eigenlijk nul'', aldus de technisch manager “Ik heb er weinig meer over gehoord. Praatprogramma's en zo kijk ik niet. Ik heb wat mensen om me heen gevraagd: wat vonden jullie ervan? Die zeggen: we snappen je statement. Ik heb duidelijk willen zijn: hier staat de club PSV voor. Bewust, ook op weg naar de transferzomer.''

Ajax verdiende iets meer dan 90 miljoen euro in de Champions League en verkocht Frenkie de Jong voor maximaal 86 miljoen euro aan Barcelona. De verwachting is dat meerdere spelers voor grote bedragen gaan vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA. Ajax heeft de financiële middelen om op sportief gebied een gat te slaan met de concurrentie in de Eredivisie. Afgelopen zomer haalde Ajax met Daley Blind en Dusan Tadic al twee ervaren spelers terug, waardoor de balans in het elftal beter is dan voorheen. Bij PSV wordt al langer gewerkt aan gerichte leeftijdsopbouw in de selectie.

Het is dan ook niet ondenkbaar dat Ajax en PSV in dezelfde vijver gaan vissen. “Dat je in dezelfde vijver vist, is altijd al geweest. Want die is niet zo heel groot”, reageert De Jong. “Maar bij transfers spelen zoveel factoren mee. Het is echt niet makkelijk, het gaat vaak om timing, om slimmigheid. Natuurlijk begrijp ik dat een zak geld in algemene zin meer helpt dan dat je moet puzzelen binnen een budget. Maar de transfermarkt werkt toch vooral zo dat er een top acht is van clubs in Europa die bepaalt. Alleen zij kunnen zelf zeggen: voor rechtsback halen we hém, voor linkshalf hém. Of: we houden onze selectie intact. PSV en ook Ajax kunnen dat nooit.''

De Jong is druk bezig om de selectie voor volgend seizoen rond te krijgen. “Er zijn momenteel wel duizend spelers of nog meer die we bij PSV volgen. 999 keer maak je geen kans op die enkeling met wie jij écht een verschil kunt maken ten opzichte van concurrenten op jouw speelveld. Maar soms ineens wél. Die drive moet je hebben”, legt hij uit. “Guardado halen was een schoolvoorbeeld. En zo komt PSV altijd wel weer met iets verrassends. Ja, dat kan deze zomer ook. Net als onder Marcel Brands gaan we uit van eigen kracht.''

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
From Sergiño, to you | PSV
Reacties

laat ik een dingen zeggen als ajax deze jongen gaat halen moet nerez voor niet minder dan 50 miljoen weg gaan.zo niet,dan kan je net zo goed voor 50 miljoen euro martin odegaard, ziyech en nog een paar talenten kopen of het contract open breken, als nerez weg gaat en je vind geen vervanger dan moet je juist het midden veld versterken en de verdediging.

ajax moet dit echt nooit niet doen is mijn gedachten, psv is ook niet achterlijk die kunnen cashen en krijgen dadelijk ook veel geld ook voor bergwijn en chuky, daar mee kunnen zo ook hun selectie versterken, PSV vind het echt niet vervelend als bergwijn voor 50 miljoen naar ajax gaat, want dan kunnen zijn van dat geld weer hun selectie sterker maken met meer spelers.

ajax koop bergwijn AUB niet.

25 mei 2019 om 07:24

Maak je niet druk. Bergwijn gaat niet naar Ajax...

25 mei 2019 om 07:53

Het was al vanaf het begin een onzin bericht, alsof Ajax voor een speler die niet eens de beste speler is van de concurrentie het transferrecord in Nederland zou verdriedubbelen. Verder zijn dit voor mij als PSV fan zeer verontrustende woorden van de Jong. De selectie heeft een duidelijke kwaliteits impuls nodig (centrale verdedigers 2 en middenvelders 1/2) en er zijn signalen dat je hele voorhoede weg kan gaan. Het feit dat hij zegt dat ze 1000 spelers volgen en er echt totaal nog niks concreet is kan ik niet bevatten. De voorrondes van de CL komen er als een sneltrein aan en dan kan je echt niet met sainsbury en Viergever als centraal duo komen aanzetten.

25 mei 2019 om 08:29

Ze zullen eerst wat van de hand moeten doen willen ze een kwaliteitsinjectie krijgen. Lozano is geblesseerd en bij hem hebben ze een deel van de transfer rechten. Bij Pereiro/Ramselaar hoor je weinig van geïnteresseerde clubs. Ook rondom Ds Jong is het rustig. En bij Bergwijn hoor je vaag wat interesse van ajax/inter. Ik denk dat beide backs qua transfers nog het meest in de picture zijn...

25 mei 2019 om 11:30

Ze hebben CL gespeeld en ze weten al bijna een half jaar dat schwaab echt niet ging verlengen. Er kan toch zeker wel 6/7 miljoen uitgegeven worden aan een broodnodige centrale verdediger? Er zijn nog niet eens vage geruchten over spelers die PSV wilt kopen, laat staan concrete geruchten. Dat is wat mij bang maakt, want met deze selectie gaat het gewoon lastig worden om door die voorrondes te komen en dan mis je zo ongelooflijk veel geld.

25 mei 2019 om 07:25

Lees het artikel en je zorgen zijn voorbij. De Jong zegt juist dat Bergwijn niet aan Ajax verkocht zal worden.

25 mei 2019 om 09:12

(tim_vk )

Als Bergwijn echt weg wil en Ajax wil de prijs betalen en Bergwijn wil echt alleen naar Ajax dan heeft heeft meneer de Jong weinig in te brengen want niet hij bepaalt waar Bergwijn speelt maar Bergwijn zelf bepaalt dat , maar ik geloof dat Ajax nooit van zijn leven 35 miljoen gaat betalen voor Bergwijn want dan zijn er volgens mij wel beter opties te bedenken .

25 mei 2019 om 10:05

Nou Sloep, als Ziyech nou echt wil en PSV de projd betaalt heeft Marc weinig te zeggen. Uhm maar ik begrijp je.,

25 mei 2019 om 10:30

Klopt, helemaal. Maar PSV kan de prijs niet betalen. Als Bergwijn voor Ajax 50 moet kosten, kost Ziyech voor PSV 70 miljoen. Je kan natuurlijk de hele selectie verkopen en dan Ziyech halen, maar of dat zo slim is. En Ziyech heeft al bewezen niet echt lastig te doen als een transfer niet doorgaat. Roma wilde het gewenste transferbedrag niet betalen, is Ziyech alleen maar beter van gaan voetballen.... Maar hey, PSV was dolgelukkig met viergever. We hebben ook nog wel een Christensen en Labyad. Voor 12 miljoen heb je ze beide binnen en heb je ook spelers bij je concurrent weggekocht. Dan is PSV het echte Bayern van Nederland....

25 mei 2019 om 12:41

Niet zo denigrerend he over PSV. Dat ajax na vier jaar spelermateriaal heeft wat boven de prijzen van PSV stijgt is leuk. En dat ze goed presteren nog leuker. Maar we gaan nou niet doen alsof Ajax nou echt niveau Bayern of Real is. Een jaarlijks uitschieterje en het steigt hen in hun kop.

25 mei 2019 om 08:46

Voor Lozano krijgt PSV een appel en een ei vanwege de externe financiering. Meer dan 10 miljoen zullen ze er onder de streep absoluut niet aan over houden.

25 mei 2019 om 09:22

Bron? Eindelijk iemand met de echte cijfers en iemand die weet voor hoeveel Lozano verkocht wordt. Blij met insiders zoals jij op deze site.

25 mei 2019 om 09:28

Doe mij zo een appel en een ei van circa tien miljoen

Storm in een glas water. Hier ga je niks meer over horen. Net zoals Luuk naar Real gaat. Nepnieuws.

25 mei 2019 om 07:17

Als deze trend zich doorzet wordt het een lange zomer... de transfergeruchten worden steeds gekker.

25 mei 2019 om 08:29

Valentijn Driessen wist het zeker dat Bergwijn naar Ajax zou gaan. Die man wordt door niemand meer serieus genomen.

25 mei 2019 om 08:58

Mijn houding tov berichten van Driessen is: hij zegt a? Dan zal het wel b worden. Verder maak ik me niet druk om wat de man zegt.

25 mei 2019 om 10:17

Er werd volgens mij niet vermeld van welke Telegraafjournalist de melding kwam, maar het zal me niets verbazen dat het van Mike Verweij kwam. Dat is toch de Ajax-watcher bij die krant. Lijkt me eerder dat de zaakwaarnemer van Bergwijn een balletje bij hem heeft opgegooid over zijn cliënt.

25 mei 2019 om 10:55

Luuk naar Real vind ik best serieus..

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax 40 miljoen of meer aan PSV zal gaan overmaken voor een speler. Zeker als je hoort dat Overmars heeft gezegd dat ze niet meer dan 20 miljoen voor een speler willen betalen.
Wat ik wel kan voorstellen is dat Bergwiijn volgend seizoen niet bij PSV voetbalt

25 mei 2019 om 09:16

Dat is hij ook gewoon niet waard. Die prijs is gewoon te hoog.
Alleen als psv er niet in slaagt om een betere selectie te vormen als dit jaar, dan gaat hij waarschijnlijk sowieso weg, als hij al blijft.

Was gewoon een geintje uit Amsterdam..no worries.

Beetje onnodig om voor de transferwindow je mening te geven als techn directeur. Heeft helemaal geen zin.

25 mei 2019 om 07:55

Want een TD mag alleen tijdens de transferwindow een mening hebben en uiten? Hij geeft gewoon de mogelijkheden aan die er zijn en geeft geen waardeoordeel over hoe goed of slecht komende zomer gaat zijn.

25 mei 2019 om 09:02

Ja, en dan het liefst in de comments op voetbalzone. Dat is dé plek voor zinvolle meningen van echte kenners..

25 mei 2019 om 09:18

Hij zegt nergens dat het niet mag. Hij zegt dat het niet nodig is.
Hoe meer je zegt, hoe meer je hebt te verantwoorden. We gaan hem vanaf nu dan ook extra in de gaten houden.

25 mei 2019 om 09:36

Daar zal ie wakker van liggen

25 mei 2019 om 11:27

Nou sla je tentje buiten maar vast op, en hal je verrekijker maar te voorschijn!

Nou gelukkig maar. Het proefballonnetje is lek geprikt. Ajax richt zich hopelijk op andere spelers die goedkoper (en in mijn ogen) beter zijn. Benieuwd welke club wel 40 miljoen of meer voor Bergwijn gaat betalen. Bergwijn is een talent maar nog lang niet van het niveau Depay toen die Psv verliet...

25 mei 2019 om 08:34

Voor buitenlandse clubs zal PSV zeker een bedrag van 35 miljoen moeten accepteren want meer zal je er niet voor krijgen. In tegenstelling tot jullie achterban zijn wij een stuk realistischer over de waarde van onze spelers

25 mei 2019 om 08:38

Is dat zo, de Ajaxfans zijn aardig realistisch over de prijzen. De rest zet het neer als waanzin of arrogantie. Lees maar eens topics terug. Prijzen liggen vaak dichter bij de zogenaamd arrogante meningen dan bij de zogenaamd realistische meningen.

25 mei 2019 om 08:41

Leden zoals jij en een paar andere wel maar er zitten genoeg krankzinnige tussen die serieus denken dat spelers als van de Beek en Neres 60 miljoen of meer waard zijn. Zulke fans zie je alleen bij Ajax.

25 mei 2019 om 08:43

Maar 50 is voor Neres zeker haalbaar. Hij was goed in de CL en inmiddels neo international van Brazilië...

25 mei 2019 om 09:02

Nee Bergwijn, het gaat er niet om wat ze waard zijn, het gaat er om wat Ajax er voor vraagt en krijgt. Ajax is de laatste jaren de graadmeter gebleken voor de Nederlandse top en ik zou daar als PSV zijnde maar blij mee zijn. Doordat Ajax gewoon goede bedragen is gaan vragen, kunnen clubs als PSV maar ook Feyenoord (die echt lachwekkende bedragen vroeg voor sterkhouders) meeliften.

Verder kan je voor iedere basisspeler van een halve finalist CL, die ook gewoon in de finale had moeten staan, absoluut de hoogste prijzen vragen. Neres en Van de Beek, die beide nog een 3jarig contract hebben en nog een heel voetballeven voor zich hebben, moeten absoluut niet voor minder dan 60miljoen gaan nu. Dan ben je als Ajaxzijnde dom bezig gezien Ajax het geld niet nodig heeft.

Dus bij te lage biedingen zullen ze gewoon bij Ajax blijven daar waar Overmars ook niet veel meer dan 3-4 toppers wil zien vertrekken. En alle spelers die wel vertrekken, zullen voor de absolute hoofdprijs gaan. Noem het maar arrogant, jouw houding noem ik afgunst.

25 mei 2019 om 09:24

@FCBogarde:50 miljoen voor David, ja. Maar geen 80....en dat is wat bijna iedereen zei....

25 mei 2019 om 10:18

Gewoon met droge ogen beweren dat 'bijna iedereen' zei dat Neres 80 miljoen op zal leveren. Wie hou je nou voor de gek als je je eigen leugens gaat geloven dan? Ik geloof gerust dat een enkeling dat ergens neergekwakt heeft hoor, ik zie ook wel een absurde dingen voorbij komen (niet alleen van Ajacieden maar goed), maar bijna iedereen?? Nee, verre van. Een erg, erg kleine minderheid.

Denk dat Ajax toch in een wat grotere vijver vist dan PSV.

25 mei 2019 om 08:32

Zelfde vijver ongeveer qua prijsklasse. Alleen koopt Ajax meer van die spelers als PSV

25 mei 2019 om 08:36

Zelfs qua prijsklasse is het niet langer dezelfde vijver. Deels vist PSV in soortgelijke vijver, maar deels vist Ajax in een voor PSV onbetaalbare vijver. 12-15 miljoen is voor PSV nagenoeg onverantwoord, laat staan 17+ miljoen.

25 mei 2019 om 08:37

Afgelopen jaren niet aangezien Ajax alles koopt wat los en vast zit. Volgens mij hebben ze de laatste drie jaar twee keer zoveel uitgegeven als PSV. 18 miljoen voor een speler als Blind is voor PSV totaal niet realistisch.

25 mei 2019 om 08:41

Daarvoor hebben we jarenlang een gezond beleid gevoerd waardoor er een buffer opgebouwd is. Blind heeft z'n waarde afgelopen seizoen wel bewezen. Verder heb je geluk nodig met evt blessures. Jullie geven 10 miljoen uit aan Romero en hebben daarvoor niets terug gezien...

25 mei 2019 om 08:50

Als PSV zich niet krampachtig probeerde vast te klampen aan het (op papier) niveau van Ajax middels externe financiering en constructies dan hadden jullie nu voldoende geld om net zo slagvaardig te zijn. Het kortetermijn denken prevaleert in Eindhoven en dat vinden wij in Amsterdam stiekem erg fijn.

25 mei 2019 om 09:05

Het zit diep he Berwijn? Alles wat los en vast zit? Tadic, Blind, Neres zijn gewoon sterkhouders. Dat zijn gerichte aankopen mooi in balans met spelers uit eigen opleiding en zie hier het resultaat. Krijg steeds meer het gevoel dat die afgunst van je uit angst geboren is.

25 mei 2019 om 09:20

Kortetermijndenken? Als je eens wist hoeveel er de laatste jaren in de Herdgang is gepompt. Qua scouting, opleiding, continuïteit, voorzieningen, data en hoe de lijn die Gerbrands en Brands jaren geleden hebben ingezet nu zijn vruchten afwerpt... Bij PSV stromen er bij bosjes jonge beloften door, Jong PSV draait mee in de bovenste plaatsen van de KKD en ook in de komende lichtingen zitten enkele veelbelovende talenten die zeker doorstromen naar PSV 1. Juist voor de slag met Ajax weet men in Eindhoven dat met vroegtijdige scouting, talentontwikkeling en creatieve transfers waarde gegenereerd wordt (uitgaande transfers) waarmee de club Ajax kan bijhouden. Vergeet niet dat op landelijk niveau de commerciële mogelijkheden veel beperkter zijn ivm Ajax. Dat PSV een hoog niveau houdt en er straks in slaagt om niet per se om het jaar een Depay-transfer moet realiseren om het gat te dichten is waanzinnig knap en komt juíst door voorzienig beleid. Dat is wat anders dan achteloos met miljoenen smijten wanneer je zin hebt en waarbij het kennelijk niet uitmaakt of Kristensen en Magallan het niveau halen. Zet je de Deen weer in de etalage voor 10 miljoen en haal je Pierie erbij. Als je die luxe hebt prima, maar hoe Ajax en PSV invulling kunnen of moeten geven aan hun beleid kun je gewoon niet met elkaar vergelijken. PSV heeft minder geld en zet daarom met succes in op De Herdgang. Ajax koopt zich een slag in de rondte, waarbij ik sterk de indruk heb dat de jeugdopleiding steeds minder prominent wordt. Daar loopt Unuvar in de verte en moet je hopen op Brobbey, terwijl er twijfels zijn over de mentale kracht van Gravenberch. Ik denk dat Ajax door het geld steeds meer een koopclub wordt die gaat voor directe versterkingen.

25 mei 2019 om 09:21

Myvision

Welke afgunst heb je het nou over? PSV is qua prijzen de afgelopen vijf jaar succesvoller geweest dan Ajax.
Ik zeg wat ik zie en ja, Ajax koopt alles wat los en vast zit. De afgelopen drie jaar meer dan honderd miljoen uitgegeven aan tientallen spelers, waarvan de helft miskopen zijn.

25 mei 2019 om 09:23

Zei Bergwijn na het aantrekken van Guti, Romero en nog een flinke rij net niet spelers in Eindhoven. Het is nu eenmaal zo dat tussen aankopen mindere en betere exemplaren zitten in de praktijk. Met name als je in een beperkte vijfer moet vissen. Hopelijk onstijgt Ajax dat niveau meer en meer.

25 mei 2019 om 09:27

Jaakke

Dus Guti is nu een net niet speler? Volgens mij werd Neres door vele ook als net niet bestempeld maar na een jaar heeft hij zijn kwaliteiten eindelijk laten zien. Hoe zit het trouwens met die miskoop genaamd Bande? Die heeft bijna tien miljoen gekost...

25 mei 2019 om 09:37

Neres werd vooral door alles buiten Ajax als miskoop neergezet, omdat hij eerst een seizoen moest wennen aan het Ajax spel (wat toen steeds werd gezegd). En Bande een miskoop? Heeft letterlijk nog geen seconde KUNNEN spelen door een zware blessure. Noem dan een Kristensen, Labyad of Magalan

25 mei 2019 om 09:40

Romero is dan toch hetzelfde verhaal? Die noemt jaakke wel? Guti heeft wel gespeeld maar de kans ook niet echt gekregen.

25 mei 2019 om 09:47

Jullie voor een speler als bande

25 mei 2019 om 10:54

Je hebt nu Viergever en Sainsbury als centraal duo achterin. Veel goedkoper, dus tel je zegeningen. Al vond ik dat bedrag voor Blind ook niet realistisch, maar heeft toch ten deel bijgedragen aan de successtory van Ajax. Vooral sterk in de uitwedstrijden tegen Real en Juventus, maar soms ook wel wat minder. Al met al sta je als Ajax zijnde onder de streep natuurlijk flink positief, om het eufemistisch uit te drukken;-). Ben wel benieuwd hoe PSV zich staande houdt tegen de financiële overmacht van Ajax. Wat mij betreft mogen ze Labyad en Kristensen wel overnemen; Ajax doet namelijk niet mee aan niet verkopen aan wie dan ook;-).

25 mei 2019 om 11:03

@gomes1psv je doet nou net alsof psv een betere jeugdopleiding met grotere talenten heeft, wat belachelijk is, Ajax heeft altijd nog grotere talenten in de opleiding dan Psv

25 mei 2019 om 11:08

@bergwijn en JvL-United, Guti kan niet eens lopen, als je dat niet kan zien*. Ik vraag me ook af wie Guti gescout heeft en de Jong overtuigd heeft om hem te koppen; ik hoop dat die man contractverlening heeft gehad Het zou kunnen dat men bij PSV hard met hem aan de slag is gegaan om hem te leren bewegen, maar ik vrees het ergste, want ik heb het niet gezien.

*dit is uiteraard de reden dat MvB hem nauwelijks gebruikt heeft het afgelopen seizoen. M.a.w. geen kans heeft gegeven. ALs je niet kan bewegen over een veld en ook nog erg traag bent, dan houdt het snel op in de top, hoe goed je ook bent met een bal.

Hoe dan ook, Romero en Guti moeten echt gaan presteren komend seizoen en de nieuwe aankopen van JdJ ook, want anders valt PSV heel snel ver terug en zie dan maar weer aan te haken. ALs ik heel eerlijk ben, zie ik het met Guti en Romero niet gebeuren en ik zie het groentje JdJ ook niet toveren.

Bande scheurde ik meen zijn enkelbanden af tijdens een oefenduel tegen Anderlecht in de voorbereiding van het seizoen. Hij is in ieder geval het hele seizoen zwaar geblesseerd geweest, dus over hem is niets te zeggen. Het maakt ook niet zo heel veel uit, want Ajax kan hem letterlijk 20 keer afschrijven voordat Ajax die 8 miljoen gaat missen. Dat ligt bij PSV iets anders, daar moet elke cent omgedraaid worden.

Ik vind die argumenten over prijzen ook zo absurd, @bergwijn. Alsof de EL finale en de CL halve finale minder zouden betekenen dan een landstitel. Te lachwekkend voor woorden, want juist die prijzen hebben ervoor gezorgd dat Ajax asociaal rijk is geworden, omdat Ajax nu transfersommen kan vragen die topclubs ook vragen voor hun spelers.

25 mei 2019 om 10:20

Dat weet iedereen die het Nederlandse voetbal een beetje volgt, maar de supporter, ik bedoel clubwatcher, die John de Jong interviewt stelt uiteraard geen wedervragen; zeker niet als die vragen als kritisch opgevat kunnen worden.

Dat een zak geld maar een beetje helpt als je in een kleine vijfer vist, is natuurlijk ook gelul. Met die zak geld kan je een bod verhogen, met je beperkte budget niet.

Die John de Jong hangt een beetje de wijsneus uit met zijn uitleg, maar kopt alleen maar ballen voor open doel in. Uitzonderingen, zoals het halen van Guardado, brengen alsof het de norm is als je maar de juiste drive hebt, terwijl je nog zegt dat de kans een promille is ook. Het is van een stupiditeit die zijn weerga niet kent. Dit is een soort vreemde betweterigheid, een soort kakkergebral van zo'n snotneus met een rijke pa die net komt kijken op de wereld maar het jou komt uitleggen, die de Jong uiteindelijk de kop kan kosten. Hij heeft grotendeels nog kunnen teren op de selectie die Brands op de been heeft gebracht, maar weldra moet hij laten zien dat hij adequate vervangers kan vinden. Let wel, de eerste goede aankoop van zijn hand moet nog komen.

‘Voor Bergwijn is er natuurlijk geen weg meer terug bij PSV nu’, dook de zelfingenomen Valentijn Driessen met zijn karakteristieke voorbarigheid bovenop het proefballonetje dat al snel een zeepbel leek. Heerlijk hoe deze man zichzelf toch iedere keer weer voor schut zet en er niet van lijkt te leren. Never change, Valentijn, ouwe nostradamus!

Was ook een onzin bericht . Ken ook zowat geen speler die minder bij Ajax zou passen Dan Bergwijn. Bergwijn is een leuke speler als je lichtelijk op de
Counter speelt. Dan kan hij zijn snelheid gebruiken. In het spel van Ajax zou hij echt totaal niet aarden .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren