Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord wil Ricardo Pepi met recordbod voor neus PSV wegkapen'

Laatste update:

Feyenoord hoopt Ricardo Pepi voor de neus van PSV weg te kapen, zo meldt BILD. Volgens de Duitse sportkrant hebben de Rotterdammers een bod van 10,5 miljoen euro plus een doorverkooppercentage bij FC Augsburg neergelegd. Ook verschillende Premier League-clubs bereiden inmiddels aanbiedingen voor.

In een eerder stadium leek Pepi een lichte voorkeur voor een overgang naar PSV te hebben. Het is niet bekend of de hernieuwde interesse van Feyenoord zijn besluit heeft doen veranderen. Ondertussen lijkt Fabrizio Romano nog steeds te denken dat een transfer naar PSV aanstaande is. Hij retweette na de berichtgeving van BILD-journalist een bericht van eerder deze maand waarin hij schreef dat Pepi dicht bij een overgang naar de Eindhovenaren is.

Mocht Feyenoord er uiteindelijk in slagen om Pepi voor het eerder genoemde bedrag van 10,5 miljoen euro in te lijven, dan wordt de Amerikaans international de duurste inkomende transfer uit de clubgeschiedenis van de Rotterdammers. Dit record is momenteel in handen van Quinten Timber, die in de zomer van 2022 voor 8,50 miljoen euro overkwam van FC Utrecht.

De Amerikaanse spits, die vorige week vrijdag inviel en scoorde tegen Mexico (3-0 winst), hoopt dat zijn transfer in ieder geval voor begin juli is afgerond. Zo zou hij niets van de voorbereiding bij zijn nieuwe club missen. Pepi kwam afgelopen seizoen tot 13 goals en 3 assists in 31 officiële optredens voor FC Groningen, dat de spits huurde van FC Augsburg. Pepi staat op vijf goals in dertien interlands voor Team USA.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

PSV grijpt naast alles en iedereen.

22 juni 2023 om 14:30

Als PSV zijnde moet je niet meer dan tien miljoen voor deze jongen willen neerleggen. Dit is alleen maar positief nieuws voor PSV supporters denk ik. Kunnen ze de aandacht verplaatsen naar de defensie.

22 juni 2023 om 14:56

Idd liever een top centrale verdediger dan Pepi, ze mogen hem hebben voor 10.5 plus doorverkoop.

22 juni 2023 om 15:49

Als PSV nu ineens overschakelt op een centrale verdediger is het beleid nog wispelturiger dan gedacht

22 juni 2023 om 18:07

We hebben met baumgartl onze centrale verdedigende aanwinst van 10m al

22 juni 2023 om 21:22

Hoezo wispelturig? PSV heeft en een spits en verdedigers nodig. Dus als er straks een CV wordt aangetrokken is dat toch goed beleid? Ze hebben Pepi in gedachten voor een bepaalde prijs. Dat staat los van een verdediger.

22 juni 2023 om 14:36

Stewart is ongetwijfeld enorm druk bezig. Laten we even rustig afwachten wat er komen gaat.

22 juni 2023 om 15:57

Vertel eens wat nieuws wat we nog niet weten. Alsof we een keus hebben, Stewart loopt momenteel gewoon achter de feiten aan. Pepi had al binnen moeten zijn nu is een kans dat hij van gedachte veranderd groot aangezien feijenoord direct is geplaatst voor de CL

22 juni 2023 om 16:46

Maar wie zegt dat dat enkel en alleen aan PSV ligt? Wellicht doet Pepi moeilijk, of houdt hij de boot af om meer opties te krijgen... Weten wij veel. Ik vind het altijd veel te makkelijk om PSV meteen maar te verwijten dat ze langzaam zijn en daardoor spelers mislopen. Het is geen FM.

22 juni 2023 om 14:40

Er speelt een Georgiër bij Metz Mikautadze, Hij heeft 22 x gescoord en heeft veel potentie. Ik zou zelfs willen dat Juventus een gokje waagt. Hij zou maar 6 miljoen moeten kosten. Snap niet dat clubs als PsV daar nog niet in verband mee worden gebracht.

22 juni 2023 om 14:45

MW op transfermarkt is 10 mil met een contract tot 2026.. Denk dat die wel wat meer willen vangen voor zo'n jongen. Transfermarkt is niet heilig natuurlijk, maar als indicatie denk ik dat hij meer zal kosten.

22 juni 2023 om 14:53

Hahaah volgens verweij is TM redelijk heilig

22 juni 2023 om 15:15

Als Feyenoord zich gemeld heeft wilt dat denk ik zeggen dat Gimenez weg gaat..

22 juni 2023 om 15:27

Metz heeft promotie misgelopen, dus dat scheelt sowieso. Maar als je 10 mil wil bieden voor Pepi kan je dat ook bij hem proberen. Natuurlijk moet je onderhandelen, Maar dat lijkt me een veel mooiere optie dan Pepi eerlijk gezegd

22 juni 2023 om 15:28

Om zo’n jongen van Metz in kaart te hebben zal er een redelijke scouting nodig zijn, en laat het PSV daar nou net aan ontbreken de laatste jaren.

22 juni 2023 om 18:50

Eens. Een klote scouting

22 juni 2023 om 21:30

Word tijd dat je in dienst gaat als scout Puglia! Ik had nog nooit van hem gehoord maar klinken behoorlijk goeie statistieken!

22 juni 2023 om 23:33

Was ik dat maar, Lijkt me een leukere baan dan dat ik nu heb haha!

22 juni 2023 om 14:45

Klinkt me bekend in de oren. Zeker defensief

22 juni 2023 om 15:02

Heel graag voordat PSV overbetaald, denk dat we ze toch 2 jaar jonger moeten gaan zitten. Nog meer miskopen boven de 10M kunnen we niet gebruiken, er komt er al terug die je nergens kwijt kan in Baumgartl, Luckassen 2.0.

22 juni 2023 om 15:17

PSVchelseaboy

Naast wie grijpen ze dan allemaal? Want voorlopig zijn ze nog niet echt met nieuwe spelers bezig althans niet concreet. Laat ons nu eerst Simons en Veerman maar behouden en dan een goede rechtsback en linker CV gaan aantrekken en dan een sterke middenvelder gelijk Guardado en dan mss nog een aanvaller of 2

22 juni 2023 om 15:56

Het is voorlopig alleen speculatie inderdaad. Maar goed, er was veel te doen om Spierings. Dat lijkt dan niet door te gaan. Er was veel te doen om Pepi, en die zou dan nu wellicht ook niet komen. In dat opzicht gaat het nog niet van een leien dakje - als alle berichtgeving klopt natuurlijk…

Lastig wegkapen als pepi enkel naar psv wil

22 juni 2023 om 14:30

Jij hebt het hem persoonlijk gevraagd?

22 juni 2023 om 14:32

Bronnen melden aan het ED dat Pepi persoonlijk hoopt op een stap naar PSV. Maar denk niet dat je zulke berichten heel serieus moet nemen.

22 juni 2023 om 14:33

Dit heb ik gelezen. Augsburg wou ook alleen met PSV over hem praten omdat hij enkel naar PSV wou. Ik kan het hem wel vragen hoor als je dat liever hebt?

22 juni 2023 om 14:35

Hoef je inderdaad ook niet zo zeer écht serieus te nemen. Gnonto wou echt alleen naar Feyenoord vorig jaar, eindigde bij Leeds. Die Arda Guler wil volgens bepaalde bronnen echt enkel naar club A of B.

22 juni 2023 om 14:32

Waarom zou hij enkel naar PSV willen? Denk niet dat hij vanaf jongs af aan in een PSV pyjama slaapt.

22 juni 2023 om 14:43

Waarschijnlijk meer perspectief, daarnaast is PSV al een tijdje druk bezig om naam te maken in Amerika en is Earnest Stewart zelf (half) Amerikaans en daar ook een bekende man in de voetbalwereld. Weet niet of het allemaal erg veel uitmaakt maar dat zouden redenen kunnen zijn waardoor Pepi liever naar PSV komt.

22 juni 2023 om 14:53

Dan zullen Summerville en Lang Feyenoord wel boven PSV plaatsen. Beiden Nederlanders en onze technische man is Nederlands.

22 juni 2023 om 15:20

Ahja te kloese is ook 20 jaar actief geweest in noord Amerika en slot is goede maatjes met de bondscoach van de VS. En hebben een vergelijkbare voetbal filosofie, dus ja zo heeft feyenoord ook verschillende linkjes.

22 juni 2023 om 16:37

Misschien dat Psv beter salaris biedt. In ieder geval staat Psv er intermationaal beter op als springplank naar de absolute top dan Feyenoord.

22 juni 2023 om 14:38

@ammobaba. Heb je daar een letterlijk citaat van? Dat hij "alleen" naar PSV wil?

Of heb je hem horen zeggen dat hij "graag" naar PSV zou willen, wat een stap naar Feyenoord zeker niet zou uitsluiten.

22 juni 2023 om 15:27

Ik kan me niet voorstellen dat PSV zijn droomclub is en de enige ploeg is waar hij heen wil. De kampioen van Nederland met het mooiste stadion en de beste trainer...dat is volgens mij een prima alternatief!

22 juni 2023 om 16:08

De beste trainer? omdat hij 1x kampioen word? als hij zon top trainer was dan zat hij allang bij de europese top en niet bij een club die eens in de zoveel jaar een prijsje pakt.

22 juni 2023 om 16:36

Alsof slot al zo lang trainer is

23 juni 2023 om 15:57

Volgens mij is heel Nederland, behalve jullie, het er over eens dat Slot de beste trainer is. Of is het toch Steijn?

22 juni 2023 om 16:02

Daarentegen beweert FeyenoordTM dat Pepi gesignaleerd is in de buurt van Zwolle. En we weten allemaal welke trainer daar woont.

Of er een kern van waarheid in zit weet ik niet. Ik ben niet zo enthousiast om alle geruchten te fact checken.

Feyenoord doe dit nou niet, laat psv dit bedrag betalen en zoek verder. Op dit moment is spits niet prio, tenzij er meer speelt dan wij weten met gimenez of Danilo.

22 juni 2023 om 14:33

Ik denk inderdaad niet dat Feyenoord zo maar even 10 miljoen ophoest zonder dat hun eerste spits vertrekt. Het is (voor hun) al een enorm bedrag voor een beoogd basisspeler, laat staan voor een back-up.

22 juni 2023 om 14:39

Wanneer Danilo zou vertrekken zie ik Pepi echt niet naar Feyenoord komen om 2e viool achter Gimenez te gaan spelen. Wanneer Feyenoord echt interesse heeft dan kan ik me alleen maar voorstellen dat er iets rond Gimenez speelt.

22 juni 2023 om 14:42

Nou weten de mensen van de technische staf sowieso meer dan wij over wat er wel en niet speelt.
Maar zelfs dan: je haalt een spits met potentie, die anders naar een grote concurrent gaat. Hij krijgt een jaar om te wennen en moet er volgend jaar staan als Santi vrijwel zeker weggaat.
Daarbij is gebleken dat Danilo niet sterk genoeg is voor de CL. Santi speelt de eerste 2 wedstrijden al niet.
En ze hebben echt nog genoeg geld in de pot om op andere posities ook nog te versterken.
Lukt het om Danilo ook nog te verkopen voor enkele miljoenen dan is het helemaal prima.

Dan gaat Gimenez dus weg, of...? Voor 10 miljoen plus mag Feyenoord hem van mij hebben overigens. 8/9 miljoen vind ik echt de max voor PSV. Zo overtuigd ben ik persoonlijk niet

22 juni 2023 om 14:33

Of hij mist de eerste twee wedstrijden van de cl. Of je daarvoor speciaal een spits moet halen is een tweede, maar wellicht moet Danilo zich op 10 richten. Daar speelde hij sowieso al vaker dan spits tweede seizoenhelft.

22 juni 2023 om 15:39

Ja denk niet dat Feyenoord 10 miljoen investeert in een spits voor 2 CL wedstrijden toch? En ook niet voor een tweede spits, denk ik. Kans dat hij bij PSV eerste spits wordt is ook geen 100% maar wel een stuk groter vermoed ik.

23 juni 2023 om 10:39

Die 10 miljoen is niet verdampt na twee wedstrijden champions league, Pepi zou er dan nog steeds zijn he. Het kan wel een extra motivatie zijn, dat wilde ik er mee aangeven.

22 juni 2023 om 14:43

@Fossen: of deze journalist roept maar wat, dat kan natuurlijk ook. Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord meer dan 7/8 mln voor deze speler zou bieden, maar ik heb het eerder misgehad, dus wellicht.

Als er een bod gedaan is dan ben ik bijna zeker dat er wat speelt met één van de andere spitsen.

22 juni 2023 om 15:38

1908 is over het algemeen wel heel betrouwbaar toch? Edit: herstel, 1908 kopieerde alleen het nieuws van die Duitse journalist. Maar noemt hem wel 'vrij betrouwbaar'.

22 juni 2023 om 18:36

1908 zijn geen koekenbakkers, dat ben ik met je eens, maar dat wil niet zeggen dat ze alles altijd goed hebben. En dit is nu dus al een "ik heb gehoord dat hij zei" en dat zou ik dus zeker niet automatisch en tot in de details geloven...

22 juni 2023 om 15:35

Ben ik met je eens Fossen. Voor 10+ mag PSV hem kopen, ik heb namelijk ook mijn twijfels.

22 juni 2023 om 15:49

Leg anders even aan ons uit wat het verschil precies maakt tussen 8/9 miljoen en 10.5 miljoen.

22 juni 2023 om 15:51

1,5 tot 2,5 miljoen euro. 17-31% meer dus.

Waarom Feyenoord? Ik zou hier niet zoveel voor betalen of is dit een teken dat Giminez misschien vertrekt? Ik hoop het niet.

22 juni 2023 om 14:33

Waarom denk je? We spelen 50+ wedstrijden. We hebben 1 topspits. Santi is ook nog geschorst, en wat nou als er wat mer Santi gebeurt? En als Santi wel presteert, verkopen we hem voor 30-40, en dan staat Pepi meteen klaar.. Hierom zijn we dus geen topclub, omdat jullie niet vooruit willen.

22 juni 2023 om 14:36

"Verkopen we hem voor 30-40 miljoen" hoe ben je daar zo zeker van dan? 10+ miljoen voor een spits die het verdienstelijk heeft gedaan is best een groot risico zonder zekerheid dat je je spits voor zoveel verkoopt.

22 juni 2023 om 14:38

50+ wedstrijden? Jullie hoeven geen voorronde van het één of ander te spelen hè, dus er zijn (gelukkig) wat minder wedstrijden te spelen. Verder moet er natuurlijk wel een tweede spits bij, dat lijkt me duidelijk.

22 juni 2023 om 14:41

Elke grote transfer is een risico.. Als Feyenoord nog verder vooruit wilt, dan zijn dit transfers die je nou eenmaal moet maken.. Feyenoord heeft het geld en eindelijk goede beleidsbepalders.

22 juni 2023 om 14:44

34 Eredivisie wedstrijden, sowieso 6 CL wedstrijden, misschien wel 4 bekerwedstrijden? Zit je al op 44 en als het allemaal mee zit ga je door in Europa en dan kom je zo bij 50 of 50+ uit hoor.

22 juni 2023 om 14:47

Dat geld kunnen we beter in backs investeren en een goede buitenspeler, toch?

22 juni 2023 om 14:56

Oneens Deenb. Wil jij met Danilo de CL in?
Back hoef je eigenlijk alleen te versterken als Geertruida vertrekt.
Buitenspelers wel, maar er was, voor de verkoop van Kokcu, al een pot van 23 miljoen, dan kunnen er nog wel wat buitenspelers vanaf.

22 juni 2023 om 15:00

Backs? Hartman en Lopez zijn prima. Pedersen zal ook nog wel gaan. Hopelijk blijft Geertje. Buitenspelers komen sowieso. Dit geld is nog voor het Kokcu geld he.

22 juni 2023 om 15:00

@swaggerdrerrie (verschrikkelijk dat ik deze naam moet typen) als Gimenez nog zo'n seizoen heeft gaat die natuurlijk lachend voor zo veel weg, jonge spitsen zijn schaars. Mocht die om wat voor reden dan ook niet goed presteren volgend jaar is het fijn een goede vervanger te hebben in plaats van Danilo, wat ik af en toe echt een parodie op een spits vind

22 juni 2023 om 15:53

Competitie + beker zit je op 40 (als je finale haalt), CL komen er sowieso 6 bij en als je 3e wordt in de poule tussenronde en evt EL. Daarnaast nog alle oefenwedstrijden, dus 50+ klopt gewoon hoor.

Gaat Feyenoords eerste spits weg ? Anders is 10 mil. Wel veel voor een 2de spits lijkt me

10,5 miljoen is wel erg veel, zal Gimenez dan sowieso verkocht gaan worden?

22 juni 2023 om 14:36

Je zou haast zeggen dat daar wat progressie in zit als Feyenoord nu terug komt met 10,5m.

Dat zou een absoluut recordbedrag zijn voor hen, lijkt mij dat ze dat enkel neerklappen voor een absolute basisspeler.

22 juni 2023 om 16:19

Timber was en is ook geen vaste basisspeler.

22 juni 2023 om 20:19

Dat is hoe een seizoen loopt, hij is ook wat geblesseerd geweest. Daar heeft het ook mee te maken.

Maar die is echt wel gehaald met het oog op de basis, terwijl dat bij Wieffer en Gimenez veel minder het geval was. Zo gaan die dingen. Dat Feyenoord een mooi bedrag heeft gekregen voor Kokcu en ruim 30m CL gaat bijschrijven is natuurlijk mooi voor de club, maar 10,5m is nog steeds heel erg veel geld voor de club om uit te geven aan 1 speler. Denk dat je dat in verhouding hetzelfde kunt zien als de 23m die Ajax betaalde voor Bassey. Was ook echt gehaald voor de basis, maar belandde toch op de bank. Dat kan altijd gebeuren.

22 juni 2023 om 20:59

Timber heeft niet alles gespeeld, mede vanwege blessures op voor hem ongelukkige momenten, maar hij is zeker niet als back-up gehaald @qinrom2

10,5 miljoen is wel erg veel geld voor een speler die niet gelijk de eerste spits word. Echter heeft Feyenoord wel een goede spits nodig voor de eerste wedstrijden van de CL. Als hij in die wedstrijden er meteen staat is dat het geld wel waard.

Als je zulke bedragen gaat bieden lijkt het net alsof er rekening gehouden wordt met een vertrek van Santi?

22 juni 2023 om 14:38

Moet wel. Je geeft bijna de helft van het Kokcu-geld uit een een spits die je nu niet eens echt nodig hebt.

22 juni 2023 om 14:42

Dit geld is nog zonder het Kokcu geld...

22 juni 2023 om 14:52

Of je wil gewoon een sterke dubbele bezetting. De selectie heeft niet veel meer nodig. Een goede tweede spits en twee buitenspelers. Daar is gewoon geld voor en Pepi kan met een mooi plan (concurrentiestrijd Santi en volgend jaar 2e spits) prima gepaaid worden.

22 juni 2023 om 14:41

Het lijkt mij voor Pepi ook belangrijk om te weten wat Santi doet. Met Santi en Danilo heeft Feyenoord al 2 spitsen, waarvan je je wel af kunt vragen en Danilo voldoet.

Pepi heeft mij ook totaal nog niet overtuigd

22 juni 2023 om 16:45

Nee mij ook niet 😂

22 juni 2023 om 16:46

Verwacht niet dat hij komt trouwens

Al is het alleen maar voor je Amerikaanse marketing strategieën, je gaat er nooit op verliezen. Mooi als Pepi behouden blijft voor de competitie.

Nou,dan willen ze hem wel graag hebben. Zelfs doorverkooppercentage volgens dit Twitter bericht.

Wellicht weten ze iets over Gimenez, want je gaat je eigen record aankoop bedrag niet verbreken voor een bankzitter.

Waarom krijg ik hier het gevoel bij dat dit in de wereld is gebracht zodat PSV haast maakt om hem te halen zodat Augsburg door kan met andere spelers halen?.

Volgens mij had Feyenoord al aangegeven dat Pepi te duur zou zijn, helemaal voor een bankspeler. Ik geloof hier vrij weinig van eerlijk gezegd. Tenzij er iets gaande is met Gimenez, maar anders zie ik Feyenoord echt niet een bedrag van 10,5 mil uitgeven. Maar dat verwacht ik niet.

22 juni 2023 om 15:23

Dat idee heb ik idd ook. Te Kloese zal zich ook minder geloofwaardig maken door eerst te stellen dat het niet verstandig zou zijn om meer geld voor Pepi neer te leggen dan dat Feyenoord Gimenez heeft gehaald en nu opeens een nieuw bod van 10.5m. Ik kan het me iig niet voorstellen.

23 juni 2023 om 09:15

Hmm.. Wellicht zaten we toch wel goed.

Slimme zet van Feyenoord. Elke amerikaan gaat een feyenoord shirt kopen met pepi achterop

1908 had het eerder over 6 tot 8 miljoen met een doorverkoopoercentage erop. Pepi vind ik echt een fantastisch talent. Ken hem nog uit de MLS en daar was hij echt sensationeel. Als we hem kunnen halen (ook voor 10 miljoen) dan moeten we het doen. Prima en jaartje als backup en daarna als een ingewerkte vervanger van Santiago Gimenez.



Ik zie in Ricardo Pepi eigenlijk wel een nieuwe Suarez. Eerst begreep ik niet waarom Feyenoord en PSV hem zo graag wouden tot ik afgelopen week hem 2x live met VS tegen Canada en Mexico zag spelen(invallen), waar ik hem echt goed vond spelen

Geen pepi, Summerville, Wijnaldum.. daar gaan je transfer targets. 2e keuzes zijn meestal niet voor niets 2e keus. Misschien ook nog xavi weg. Prima transferperiode vooralsnog

22 juni 2023 om 14:36

Guardado was ook tweede keuze achter (de te dure) Defour en we weten allemaal hoe dat afliep. Als PSV past voor Pepi valt dat Stewart alleen maar te sieren. Leren van het verleden en geen 10+ miljoen meer uitgeven aan spelers die zich nog niet onomstotelijk bewezen hebben. Vandaag de dag voelen we in Eindhoven nog steeds de nasleep van de transfers van Bruma, Baumgartl en Romero

22 juni 2023 om 15:07

Bij Kezman en Lozano ging het dan wel weer goed.....

10 miljoen een keer scoren in Europa en je kan er al 20 voor krijgen. Prima deal

Pepi is gewoon een jonge talentvolle speler die ook nogeens zelfde als Geminez heel goed in de markt (populair) is in zijn land VS. Feyenoord kan hier naast voetballende kwaliteiten ook kwa marketing meer vooruit. met Pepi en Geminez kan Feyenoord zo op een VS toer .. deze twee namen vullen de stadions daar wel. Plus deze jongen is nog maar 20/21? dus veel potentie en met CL komt seizoen heb je gewoon een sterk team nodig zeker als je ook mee wilt blijven strijden voor t kampioenschap. Daarnaast, Feyenoord kreeg al meer aandacht op Paramount+ door Geminez in de VS en met Pepi zal dat alleen maar toenemen dus meer inkomsten.

PSV heeft afgelopen week een extra oefenwedstrijd ingelast tegen FC Augsburg. Heb zo'n idee dat dat al lang in kannen en kruiken is.

Voetbalzone, blijkbaar hebben jullie niet echt iets te bevestigen helaas ! Veel aannames worden er gepubliceerd. “Vaak hele artikelen over wat men “wil, wil, en nog eens wilt “? Beetje flut artikelen allemaal ! Ook ik wil een paar miljoen en me buurman wilt dat ook verhaaltjes.

Tevens is dit het 3323e bericht tussen aanhalingstekens afgelopen week. Als dat allemaal klopte zou Arda Guler al bij Ajax spelen, Bassey voor 28 miljoen verkocht zijn, Bergwijn naar Al Hilal vertrekken, Spierings bij PSV getekend hebben. Dus naar alle waarschijnlijkheid speelt Pepi volgend seizoen gewoon bij Dortmund.

22 juni 2023 om 20:51

augsburg

Hopenlijk vertrekt die naar Feyenoord. Zal het een onnodige aankoop vinden van PSV

22 juni 2023 om 15:01

Denk dat menigeen Pepi wat onderschat. Maar dit lijkt wel een ordinair machtsspelletje te worden.

22 juni 2023 om 15:01

Inderdaad. Je kan beter een uitgebluste De jong hebben. Dan een spits die 1/2 loopt bij een gedegradeerd team. En ook bij de USA het goed doet.

Ik denk dat Gimenez niet te houden is en dat Pepi eerste spits wordt.

22 juni 2023 om 15:13

Denk ook dat Gimenez wat overschat wordt. Heeft het natuurlijk uitstekend gedaan, maar z'n statistieken zijn nou ook weer niet om flauw van te vallen.

Ik heb wel vertrouwen in de scouting etc. Maar de bedragen zijn wel hoog voor Feyenoord. Hancko is zeer geslaagd, Giminez ook, maar Timber zeker nog niet, Walemark ook niet, en Zerrouki moet ik ook nog zien. 10+ voor een 2e spits (en misschien linksbuiten) dan moet men wel heel erg overtuigd zijn...

Zegt ook wel iets over Feyenoord dat ze iedere keer een speler willen die aan Psv gelinkt word, Summerville, Wijnaldum, Lang en nu weer Pepi..

Mocht Gimenez niet vertrekken vind ik dit een vreemde investering.

Ik geloof niet dat Feyenoord dit gaat doen. Zoveel budget hebben we niet om voor een 2de spits 10 miljoen neer te leggen.

Waarom zou Feyenoord dat doen?!?
We zijn toch prima voorzien in de spits met Santiago en Danilo?

In Duitsland wordt er al van een akkoord gerept tussen Feyenoord en Augsburg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren