Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Een speler van Heracles kan per definitie niet in aanmerking komen voor Oranje’

Laatste update:

Brandley Kuwas presteert dit seizoen uitstekend bij Heracles Almelo en scoorde dit seizoen driemaal, terwijl hij al voor vijf assists zorgde. Daardoor gaan er stemmen op om de vleugelaanvaller een kans te geven in Oranje. Kenneth Perez is het daar echter niet mee eens en vindt dat spelers van een club als Heracles niet in het Nederlands elftal horen.

“Het is een gek idee. Maar als we toch bezig zijn met uitproberen. Dan kun je wel álles uitproberen. Guus Til scoorde afgelopen weekend ook twee keer. Is dat misschien wat? Ik vind dat een speler die bij Heracles voetbalt, per definitie niet in aanmerking kan komen voor het Nederlands elftal”, zegt Perez bij het programma Natafelen met Kees.

“Je hebt ook Bas Dost, die aan de lopende band scoort in Portugal. Dat zou ook kunnen”, stelt de Deen. Henk Hoijtink, journalist van Trouw, is het met Perez eens dat niet iedereen zomaar een kans in Oranje verdient. “Dan moet je met minder aanvallers gaan spelen, als je die niet hebt. Als je naar Heracles moet voor het niveau, dan moet je met minder aanvallers gaan spelen.”

Ben jij het met Kenneth Perez eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben het met Perez eens als hij echt zo goed was had een club als az of Heerenveen hem wel opgepikt. Vind dat de kuwas alleen maar voor zichzelf loopt te voetballen

31 oktober 2017 om 10:24

En als hij volgend seizoen een wedstrijdje speelt voor az of alles wat hoger staat wordt hij meteen gebeld.
Er gaat gewoon veel dreiging van uit en heeft altijd de drang naar voren. Daarnaast is het juist alleen maar goed dat je veel spelers hebt van hetzelfde niveau. Makkelijk als je een blessure hebt. Persoonlijk vind ik hem niet slechter of beter als berghuis bijvoorbeeld.

31 oktober 2017 om 11:41

Hoeveel spelers van AZ worden er opgeroepen voor Oranje? Bijna niemand hoor, dan moet je echt uitblinken.

31 oktober 2017 om 11:49

Kuwas van hetzelfde niveau als berghuis?! Sorry maar dit kan ik echt niet serieus nemen. Ik ben het volledig met perez eens. Kuwas is een speler met vergelijkbare kwaliteiten als Slagveer, Basacikoglu en Brahim Darri. Leuke spelers als ze hun dag hebben, en spelers die een seizoen kunnen uitblinken bij een middenmoter maar wel degelijk tekort komen bij een (sub)topclub.

31 oktober 2017 om 12:49

Ja berghuis is absoluut geen buitencategorie. Bij watford geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld en kan bij Feyenoord omdat ze destijds weinig budget hadden. Heeft betere spelers om zich heen als kuwas. Dus je niet serieus nemen snap ik niet zo. Ik denk dat je dat soort spelers allemaal op een bult kan gooien en moet concluderen dat het allemaal hetzelfde is en we gewoon geen hoger niveau hebben.

31 oktober 2017 om 13:06

Want berghuis is goed. Poeh he, feyenoord fan?

31 oktober 2017 om 13:36

Omdat ik Kuwas aanzienlijk slechter vind dan Berghuis ben ik Feyenoordfan? Hankey was degene die de vergelijking trok, ik niet. Ben absoluut geen feyenoordfan en ook geen fan van Berghuis. Berghuis loopt simpelweg bijna 1 op 1 als het om doelpunten gaat dit seizoen bij een stug scorend feyenoord. heeft bijna de helft van de gehele productie van feyenoord op zijn naam in ruim 700 speelminuten, niet verkeerd toch?

31 oktober 2017 om 15:42

@ schuimkraagje,

het ging mij absoluut niet om iemand van feyenoord psv of ajax. Ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteiten heel dicht bij elkaar liggen.
Vorig seizoen in een kampioenseizoen heeft Berghuis er in een heel seizoen 7 gescoord. Kuwas 6 bij een middenmoter.
Als berghuis verkocht wordt en kuwas gaat naar feyenoord speelt hij vorig seizoen gewoon in oranje.

Soms denk ik echt: "Kenneth houd je toch bezig met de Deense Superliga ofzo". Als iemand zodanig naar behoren presteert dat een bondscoach vindt dat hij een uitnodiging verdient, dan maakt het geen bal uit of ie nou bij Heracles of Top Oss speelt.

31 oktober 2017 om 09:50

Eens! Als deze jongen er straks 23 inschiet en 13 assists geeft (ook tegen de top 3) dan verdient die zeker een kans!

31 oktober 2017 om 10:18

Maar daar kijken de bondscoaches niet naar, we hadden Dost vorig seizoen, bijna europees topscorer, maar ene Janssen kreeg elke keer de voorkeur dus dat zegt niks.

even on top:
Kuwas doet het nu even leuk, maar dit is niet het niveau dat je als oranje na moet streven, dan krijgen we straks weer Marco van Basten taferelen.

31 oktober 2017 om 10:35

Ben ik het niet mee eens. Pas wanneer hij doet wat jij noemt, hierdoor een mooie transfer maakt én het op dat niveau ook laat zien mag hij een uitnodiging krijgen vind ik. Spelers worden veel te snel opgeroepen. Wat sat betreft ben ik het eens met Perez. Alleen spelers die al lange tijd op een bepaald niveau iets laten zien komen in aanmerking. En die grens van 'bepaald niveau' ligt wat mij berteft bij een AZ. Dat was vroeger ondenkbaar en is al een enorm verschil met andere nationale elftallen, laten we niet nog verder afzakken en spelers van Heracles gaan oproepen.

31 oktober 2017 om 10:47

Op basis van vorig seizoen zou Weghorst ook in aanmerking kunnen komen als je het zo stelt.

Ja sorry Weghorst je wordt niet geselecteerd en bedankt voor je bewezen diensten bij Oranje. Kuwas speelt op dit moment beter en we gaan met hem verder.
Who's next?

Want dit gaat zeker gebeuren als ze dit gaan hanteren. Totaal geen vastigheid en het niveau/intensieve tijd op de training wordt dan drastisch laag.
Perez heeft hier gewoon gelijk.

31 oktober 2017 om 11:02

Weghorst alsjeblieft zeg, zo indrukwekkend waar de cijfers van Weghorst vorig seizoen toch ooo helemaal niet. Prima spits voor AZ, maar te beperkt voor de top 3.

31 oktober 2017 om 12:30

@litmanenheld
Jij zegt dat alleen spelers die het lange tijd op een hoger niveau laat zien mag opgeroepen worden.
Ben ik 100% met je eens.
Maar waarom zei je dat ook niet toen bv de Ligt, Van de Beek, of al die andere (ajax) spelers na hun debuut bij het eerste ook vrijwel direct geselecteerd werden?

Dan vind ik dat het geen ene ruk uit maakt of je in Almelo voetbalt of in Amsterdam want het kan niet zo zijn dat bv een de Ligt in Groningen op zijn 17de zou debuteren en nooit in aanmerking voor Oranje komt.
Maar omdat hij het gekluk had in Amsterdam te mogen vertoefen wel?

31 oktober 2017 om 16:14

Ik vind inderdaad ook dat een De Ligt veel te snel geselecteerd is. Enige uitzondering zou een talent in de categorie Mpabbe zijn. En die zie je denk ik wat eerder bij een topclub dan bij Heracles omdat zo'n speler in zijn jeugd al is opgepikt (hopelijk maken we zo'n talent snel weer eens mee).

31 oktober 2017 om 11:13

Als kenneth zich daar mee bezig gaat houden kunnen we allemaal beter stoppen met naar de nl analisten te luisteren, zijn allemaal 100x slechter.

31 oktober 2017 om 13:50

Nee laten we straks spelers uit de Jupiler League gaan selecteren.

Ik vind het logisch dat spelers moeten spelen die 1. die wekelijks bij hun club spelen 2. die goed voetbal laten zien en 3. die het een eer vinden om voor NL te voetballen. Of dat nou is bij een Watford, Heracles, Ajax of een Liverpool moet geen zak uitmaken. Wanneer iemand bij Heracles de sterren van de hemel speelt, vind ik dat je hem voor het Nl elftal moet uitnodigen. Al helemaal wanneer de spoeling voor die positie dun is.

31 oktober 2017 om 09:56

Dan onderschat jij wat het spelen onder grote druk met iemand kan doen. Bij Heracles kan iedereen vogelvrij zijn ding doen. Bij een NL elftal is dat niet. Hoe vaak zie je niet dat spelers bezwijken onder grote druk bij een grotere club?

31 oktober 2017 om 10:44

Ja precies voorbeelden van spelers die stap van middenmoot/subtop naar top niet aankonden zijn talloos. Wat Heracles betreft oa Duarte en Bel Hassani. Het kan ook goed uitpakken, maar ik heb toch liever spelers die het op hoger niveau hebben laten zien.

31 oktober 2017 om 15:57

he ja..dan is Matthijs de Ligt een echt ontzettend goed voorbeeld joh!

Ik vind dat als jij al geruime tijd een bepaald niveau kunt vasthouden en je wekelijks uitblinkt bij je club dat je in ieder geval een kans moet krijgen. Het kan niet zo zijn dat voetballen bij de top 3 je al automatisch een ticket krijgt en daar leek het wel heel erg op de laatste tijd.

Ik snap het hele selectiebeleid va de WK kwalificatie ook niet...hoezo kiezen voor een talent in een zo belangrijke wedstrijd waar je ook kan kiezen voor, in dit geval, een verdediger die zich wekelijk laat zien in een topcompetitie als Engeland of Duitsland?

Hoewel ik het jammer vind, ik zou graag ook een keer een speler van PEC bij Oranje zien; ik denk wel dat Kenneth hier een punt heeft. Laat spelers zichzelf eerst maar eens bewijzen bij een grotere club.

31 oktober 2017 om 09:32

Maar wat is een grote club? Spelers die bij een grote club zitten bieden geen garantie. Zie een Vincent Janssen, Wijnaldum, Promes etc. Spelen allemaal ondermaats bij Oranje terwijl ze toch bij respectievelijk grote clubs zitten.

31 oktober 2017 om 10:03

Spelers als Wijnaldum en Promes worden bij hun club zo gepositioneerd dat ze optimaal presteren. Daar wordt gekeken naar de kwaliteit van een speler. Bij het NL elftal worden de 11 beste voetballers opgesteld zonder te kijken of er een balans is. Gewoon eigenwijs vast houden aan 4-3-3 terwijl je met andere tactieken en speelwijze spelers veel beter kan benutten. Spelers moeten elkaar kunnen aanvullen zodat het collectief beter wordt ipv de 11 beste op te stellen. Om war voorbeelden te geven: Dost moet flankspelers hebben met een goede voorzet in de poten. Dus geen Robben en Depay/Promes die naar binnen trekken voor de combinatie. Sneijder/Propper/Strootman en Wijnaldum zijn voetballers die het beste functioneren met een stofzuiger achter hun. Nu moeten ze allemaal mee verdedigen. Strootman en Wijnaldum zijn geen echte 6. Al worden ze er wel neer gezet, een type Nigel de Jong voor de verdediging zou spelers als Wijnaldum en Strootman ten goede komen.

31 oktober 2017 om 11:19

Dus Wijnaldum en strootman in de as heeft geen balans?

31 oktober 2017 om 11:55

Heb je Oranje niet gezien de afgelopen tijd? Wijnaldum en Strootman werkt niet samen aangezien ze beiden CM zijn. Er moet een keuze worden gemaakt tussen de 2 als je 433 wilt blijven spelen. En ze kunnen alleen samenspelen met een CVM erachter zoals De Roon, Blind, Hendrix

31 oktober 2017 om 12:12

@keizer.... Dus geen Depay en Promes meer opstellen zeg je.. En wie had je dan in gedachten als flankspelers?

Berghuis is ook een speler die naar binnen trekt. Locadia als buitenspeler ook. Kluivert geeft per seizoen 1 of 2 assists. Blijft weinig over zo..

Wie had je dan in gedachten??

31 oktober 2017 om 12:14

@koeral.. Waarom noem je Dost niet. Van het rijtje dat je noemt heeft Dost nog wel het minste laten zien.

Trouwens zet Strootman er ook nog maar bij. Die verslaat Dost.

31 oktober 2017 om 12:16

Dost kan er ook gemakkelijk bij inderdaad, maar die lijst wordt anders wel erg lang!

31 oktober 2017 om 12:26

Klopt. Er zal dus inderdaad naar een systeem gekeken moeten worden waar spelers beter renderen.

Promes wat centraler bv. Een goede VM die Wijnaldum en/of Strootman ondersteunt. Maar de keuze is helaas niet reuze..

31 oktober 2017 om 13:04

Nee je begrijpt mij verkeerd. Ik wil zeggen dat je Dost niet op hoeft te stellen met Depay en Promes op de flanken.
Dat je beter anders kan gaan spelen dan stijf vast houden aan 4-3-3.

31 oktober 2017 om 15:47

Ah ok. Sorry dan zijn we het eens.

Ik zie graag Promes als 2e spits. Dat is zijn beste positie.

31 oktober 2017 om 15:56

Een opstelling met Dost & Promes samen in de spits, Propper of Depay in een vrije rol op 10, Wijnaldum en Strootman/Vilhena CM met Blind op CVM in een 442 ruitsysteem

31 oktober 2017 om 16:42

442 met ruit kan je beter 2 bewegelijke spitsen hebben die beide afwisselen zodat verdedigers helemaal gek worden.. zie Liverpool toen met Suarez en Sturridge.

Op zich eens met Perez, maar het voorbeeld Guus Til vind ik niet echt terecht. Ik zie niet in waarom talenten van Ajax (en in mindere mate Feyenoord en PSV) eerder in aanmerking zouden moeten komen dan talenten van AZ. Natuurlijk is Guus Til nog niet klaar voor het Nederlands Elftal, maar dat gold/geldt net zo goed voor vd Beek en De Ligt. AZ heeft zo ongeveer de beste opleiding van Nederland, die talenten zijn niet minder dan de talenten van Ajax.

31 oktober 2017 om 10:47

Omdat dat topclubs en AZ niet. Bij AZ kun je lekker voetballen, als je keer op w verliest maakt het niet zoveel uit. Als je 4de wordt ik het prima. Totaal andere druk dan bij de top 3 clubs. Kijk ook naar spelers die de stap van AZ naar de topclubs hebben gezegd, gaat vaak verkeerd. Zie Gudelj, Maher en Haps vind ik ook nog niet bepaald imponeren.

31 oktober 2017 om 10:57

Haps doet het gewoon prima in een zwalkend Feyenoord. Maher wordt gewoon zo enorm verkeerd gebruikt.

31 oktober 2017 om 11:05

Als jij dit prima vind leg je de lat niet so hoog. Voor een back van 6 miljoen laat hij weinig zien, werd tureluurs gespeeld door Neres. Dat Maher zich totaal niet aan kan passen zegt ook iets over zijn kwaliteiten. van Ginkel en Hendrix zijn bij PSV ook al op allerlei posities gebruikt op het middenveld en doet dat prima. Van Ginkel speelt al heel het seizoen niet op zijn favoriete positie, maar is wel enorm belangrijk voor het team.

31 oktober 2017 om 10:55

Mwaa je haalt twee dingen door elkaar. Beste opleiding is niet per definitie beste talenten. Dat AZ een van de betere opleidingen heeft (beste is relatief, maar ze behoren wel bij de beste opleidingen) wil niet zeggen dat de spelers die daar opgeleid worden ook de beste talenten zijn.

Simpel voorbeeld, de opleiding van AZ is waarschijnlijk beter dan de opleiding van Chelsea, echter zijn de talenten van Chelsea hoogstwaarschijnlijk beter dan de talenten van AZ. Zeker in de bovenbouw. Dat idee kan je dan weer doortrekken naar Ajax, juist doordat ze redelijk wat geld uittrekken in de jeugdscouting. Uiteindelijk heeft geld gewoon echt een heel grote invloed.

En dan vervolgens het argument waarom talenten Ajax wel en AZ niet, simpel die talenten van zowel Ajax, PSV en Feyenoord die snel worden opgeroepen, worden niet beoordeeld op die paar eredivisiewedstrijden, maar juist op Europees optreden. Dat geld zeker voor de Ligt en voor van de Beek. Nu deze ploegen niet Europees spelen verwacht ik dat een talent wat doorbreekt ook minder snel zal worden opgeroepen. Terwijl een talent van Feyenoord best nog wel eens een kansje kan krijgen na een (of meerdere) sterk(e) optreden(s) in de CL. Zodra AZ weer het befaamde AZ is van een paar seizoenen geleden (sterke europese campagnes) dan verwacht ik dat de talenten van AZ net zo snel worden opgeroepen na een sterk optreden. Helaas is de eredivisie gewoon geen goede maatstaf meer.

31 oktober 2017 om 17:55

@ninjakai
Hoe verklaar je dan dat destijds Twente zich kranig weerde in de CL en als verst in de EL vrijwel nooit spelers in Oranje kwamen? Op een blauwe maandag na dan.
Dan spreek ik over Theo Jansen, Ronnie Stam, Sander Boscher, Wout Brama, Douglas, Ola John etc terwijl ze toch vergeleken met wat er nu bij Oranje zit beter presteerden

Voor oranje moet je helemaal niet kijken naar waar iemand speelt. waarom krijgen spelers die in de buitenlandse competitie spelen altijd voorrang? Je moet spelers die op dat moment in vorm zijn selecteren. Natuurlijk wel uit de Eredivisie en niet lager. En een Bas Dost heeft inmiddels wel genoeg kansen gehad vind ik. laat het nooit zien in Oranje. Ook omdat er in oranje alleen maar egoïsten op de flanken staan die voor eigen succes gaan en nooit een voorzet geven. Ik weet zeker dat spelers als Til gebrand zijn en alles zullen geven. Beter dan die spelers die denken van oo ik speel in een sterke competitie en ik verdien goed, dus laat ik maar een beetje meespelen.

31 oktober 2017 om 09:48

Dus jij laat de waan van de dag regeren? Elke keer als iemand in vorm is, maar meteen oproepen voor Oranje? Naar mijn mening wordt er juist teveel geswitched, en kun je veel beter met een vaste selectie werken die je bij blessures/schorsingen opvult met spelers die dan in vorm zijn. Afgelopen kwalificatieperiode stond je bijna elke wedstrijd met 5/6 andere spelers in de basis, ik denk dat juist het gebrek aan automatisme ons de kop heeft gekost.

31 oktober 2017 om 10:32

@ rickybilbao,

Bij Italie bv bellen ze altijd de spelers die het op dat moment goed doen en die hebben toch een behoorlijke prijzenkast.
Spelers die vertrouwen hebben en lekker spelen heb je nodig.
Er zijn nu teveel spelers bij Oranje die zich niet lekker voelen. weinig spelen op bij hun club maar op basis van historie toch gebeld worden. Dus dat laat je de historie regeren?
Met vroeger kan ik nu niks.

31 oktober 2017 om 22:38

Toch zijn err meer voorbeelden die mijn theorie bevestigen, dan dat ze het ontkrachtigen, zie bv Duitsland, spelen vrijwel een hele cyclus met dezelfde 11 namen ( een confederations cup buiten beschouwing gelaten), en zijn vrijwel altijd succesvol, ook zie je weleens dat daar de wat mindere goden er vaak bij zijn, maar die bewaren de balans in het team wat beter dan soms misschien wel meer getalenteerde, ik ben van mening dat je veel meer teamgericht moet werken, dan loiter naar individuen moet kijken.

31 oktober 2017 om 11:03

Altijd voorrang? Ze worden juist genegeerd. Ake heeft 2 seizoenen PL gespeeld voordat ie pas geselecteerd werd en ook nog precies op het moment toen hij voor Ivoorkust dreigde te kiezen. Bij Ajax worden spelers geselecteerd na 20 wedstrijden. Fer wordt ook bijna nooit geselecteerd

31 oktober 2017 om 13:52

'voor oranje moet je helemaal niet kijken naar waar iemand speelt. waarom krijgen spelers die in de buitenlandse competitie spelen altijd voorrang?"

Dat is ook niet zo. Erik Pieters wordt bijvoorbeeld nooit meer geselecteerd terwijl hij als Psv'er wel international was.

In beginsel heeft Kenneth wellicht gelijk. Echter als zo'n Kuwas er bij de interlands in maart 20 in heeft liggen en 15 assists heeft gegeven dan hoort ie gewoon een kans te krijgen. Niet iedere speler die het leuk doet bij een Heracles hoort in Oranje hoor, echter bij uitzonderlijke prestaties zou ik een speler niet thuislaten omdat ie bij Heracles speelt. Overigens doet Kuwas nog lang niet aan uitzonderlijke prestaties, dus hoort ie niet in beeld te zijn.

Het totaal niet eens met Perez. Je moet een team samenstellen van het beste materiaal en wat bij elkaar past. Bij onze topclubs zijn er niet op alle posities Nederlanders te vinden, dus dan is het ook logisch om te kijken naar andere clubs. Grappig dat hij het wel ziet in Bas Dost, tenslotte is dat ook een ex-Heraclied.

31 oktober 2017 om 10:14

Ja maar dost is alweer 5-6 jaar weg en nu veel beter.:. Zo kan je ook zeggen dat van Nistelrooij niet in oranje moest want hij was ooit den Bosch... of overmars go ahead

Kuwas zou wellicht goed voor AZ zijn ipv garcia/dos santos die weg mogen en buiten beeld zijn. Anderzijds zijn er veel ex Heracles spelers geflopt, zie overtoom, duarte bijvoorbeeld

31 oktober 2017 om 12:15

Lijkt mij zeker een aanwinst. Zelfde vond ik van Linssen. Leek mij ook een perfecte aankoop dit seizoen voor de vacature op links.

Podolski was jaren evd sterspelers van Duits elftal en speelde voor FC Koln. Ribery speelde voor Metz, na zijn transfer naar Galatasaray werd hij opgeroepen voor Frans elftal.

Doordat we flink in een crisis zitten worden ook spelers als Kuwas genoemd. Helaas is dat nu onze realiteit maar normaal gesproken kiest men ook geen spelers van Heracles.

31 oktober 2017 om 18:13

Kluivertje moet eerst maar eens van vaste waarde worden. Normaal gesproken zijn Veltman en de Ligt nu ook geen Oranje klanten. Helaas zijn we zo gezakt dat zelfs Ajax en PSV niet eens in de herfst Europees actief zijn. Van mij mag Kuwas opgeroepen worden, maar normaal gesproken zal er nooit een speler van Heracles geselecteerd worden. Zeker als ze geen Europees spelen.

Hahahaha die Kenneth Perez toch. Goede voetballer. Maar laat alles lekker over aan de bondscoach zou ik zeggen. Die bepaalt. Ik vind ook dat Kenneth Perez geen commentaar moet geven op TV. Dat is mijn mening, zo mag hij die ook hebben.

Laat ze is beginnen met spelers op te stellen die het een eer vinden om te spelen voor oranje ipv het doen voor het geld en alleen maar voor zichzelf spelen.

Als een speler het geruime tijd goed doet in de competitie geef hem een kans en niet altijd maar dezelfde spelers of die van de 3 grote teams of speler die in het buitenland spelen deze komen over als dat ze het niet een eer vinden om voor het Nederlands elftal uit te komen
Laat iedere speler zich maar eerst eens bewijzen dat ze er horen te spelen.

De mannen uit het Nederlands elftal kunnen misschien wat leren van de dames in dat Nederlands elftal.

Ik snap niet goed waarom een speler van pak hem beet Heracles niet in aanmerking kan komen voor Oranje. Als hij goed genoeg is zou hij geselecteerd moeten worden. Volgens mij werd Khalid Boularouz ook geselecteerd toen hij voor RKC Waalwijk speelde. Die heeft ook nog 35 interlands gespeeld en is voor clubs als Chelsea, HSV en Feyenoord uitgekomen.

Ik denk overigens niet dat Kuwas op dit moment bij de beste Nederlandse buitenspelers hoort, dus een uitverkiezing zou ik op dit moment wel apart vinden.

Als je nog bij Heracles zit, ben je gewoon nog niet goed genoeg. Simpel. Dus nee idd dan kom je niet on aanmerking!

31 oktober 2017 om 20:00

Idd waarom niet. Deze jongen komt uiteindelijk vd amateurs voordat ie naar Volendam ging en heeft al tijden een stijgende lijn ook vorig seizoen. Sterke tweebenige speler, maar ja, ben niet helemaal neutraal in deze.

Daarom heeft Nederland zich niet gekwalificeert. Vooroordelen, op en aanmerkingen, te veel in de fijntjes zaken bekijken. Geef hem een jan laat hij zichzelf bewijzen. Hij is toch een voetballer???

Gezien de wijze waarop het huidige team met alle "toppers" die bij topclubs spelen (of vaker de bank warmhouden) met een schaamteloze gemakzucht en compleet ontbreken aan drive om te winnen , zou het helemaal geen slechte zaak zijn om spelers die positief opvallen bij "mindere"clubs de kans te bieden. Die zullen ongetwijfeld met veel meer beleving het veld in gaan. Op voorhand steeds weer kiezen voor de oude garde maakt je in ieder geval kansloos, dat blijkt wel. En Perez? Vooringenomen mannetje die ook blijkbaar niet het lef heeft om eens om te denken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren