Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dit is waarom Kylian Mbappé nog altijd niet heeft getekend bij Real Madrid

Laatste update:

Kylian Mbappé weet niet of hij wel een contract wil tekenen bij Real Madrid. De Spaanse topclub heeft hem een nieuw contract voorgelegd, maar verschillende mensen uit zijn entourage zijn niet overtuigd van het aanbod, zo meldt het gerenommeerde The Athletic.

Mbappé zelf heeft wel oren naar een vertrek naar Real Madrid. Als hij het contract dat op tafel ligt ondertekent, wordt hij nog altijd de bestbetaalde speler van Real Madrid.

Het probleem is echter dat de Koninklijke hem tijdens de contractonderhandelingen van 2022 meer geld bood. Toen bood Real Madrid hem een tekenbonus van 130 miljoen euro en een jaarsalaris van 26 miljoen euro.

Hoeveel de Franse vleugelflitser nu kan opstrijken, is niet bekend. Maar het vernieuwde bod valt dus sowieso lager uit dan voorheen. Dat Mbappé nog altijd de knoop niet heeft doorgehakt, zorgt ook voor frustratie bij Paris Saint-Germain.

De Franse recordkampioen zit al maanden in de wachtkamer. PSG deed hem in de voorbijgaande maanden meerdere aanbiedingen, variërend van een kort contract tot een lang contract, onder dezelfde salarisvoorwaarden die in zijn huidige contract staan.

Mbappé strijkt momenteel een nettosalaris op van 75 miljoen euro per jaar. Real Madrid kan volgens het sportmedium niet aan het salarisaanbod van PSG tippen, maar hoopt hem op sportief vlak meer te kunnen bieden.

Real Madrid wilde rond half januari een antwoord. Dat gestelde ultimatum werd niet door iedereen in het Mbappé-kamp gewaardeerd. De entourage van de 25-jarige buitenspeler heeft meer tijd nodig om een beslissing te maken.

Dit valt niet in goede aarde bij zowel PSG als Real Madrid. Beide clubs zijn de houding van Mbappé zat. De Parijse club verliest echter hoop dat Mbappé gaat verlengen en zo nog een transfersom gaat opbrengen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als het deze man nog om geld gaat dan snap ik het niet meer. Hij kan waarschijnlijk zijn hele familie en vriendengroep voor de komende 10 generaties onderhouden.
Ga lekker voor sportief succes, want je kan een niveau hoger wel aan.

13 februari 2024 om 14:24

Dat is niet hoe een mens denkt en zeker niet als het van binnen niet goed zit. In het eerste geval moet je het verschil tussen 26 miljoen en 75 miljoen euro niet onderschatten. Dat is een immens verschil, ook voor iemand die al veel geld bij elkaar gespeeld heeft. Ten tweede is het mens eigen om meer te willen als ze al wat hebben. Nou zeg ik niet dat dit bij Mbappe het geval is, maar doorgaans zoekt men het geluk bij wat ze hebben en kunnen krijgen in plaats van intern. Dan heb je een oneindige dorst naar meer.

13 februari 2024 om 14:33

Ja, je gaat er toch naar leven hè? Als ik 1000 eur per maand meer verdien gaat het ook op…

13 februari 2024 om 14:38

Voor ons is dat idd al snel zo, maar deze jongens moeten miljoenen weg gaan pissen om alles op te maken. Het lijkt er langzamerhand meer op dat Mbappe toch niet zo heel graag naar Real wil gaan als hij altijd heeft laten lijken.

13 februari 2024 om 15:03

Samcro, nu zijn de bedragen in het leven van Mbappe wel heel bizar. Maar de mensen mensen leven na wat ze verdienen. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat Mbappe een groot gedeelte van zijn familie financieel ondersteund.

13 februari 2024 om 15:08

Kom zeg, voor 130 miljoen plus 26 miljoen per jaar, plus alle andere opbrengsten uit sponsorcontracten etc.... Die gast moet wel 100.000 halfbroertjes, -zusjes, achterneven, -nichten en betovergrootachteropa's hebben wil ie hen daar niet van kunnen laten leven. Als je leeft naar zoveel geld en je wilt enkel meer, dan is er echt iets niet goed in je bovenkamer.Ik denk dat ie simpelweg bang is voor verandering en/of dat ie evt faalt. Ander land, andere omgeving, taal, mensen.... Sommige mensen zijn heel gelukkig met het vertrouwde wat ze hebben

13 februari 2024 om 15:18

Formus: Lekker makkelijk praten, Mbappe is nu in de positie om er zoveel mogelijk uit te halen. Wij kunnen misschien wel denken 50 miljoen in 5 jaar terwijl je al een half miljard binnenhaalt is niet het belangrijkste. Maar uiteindelijk maakt hij de beslissing, ik zal persoonlijk na de eerste 10 miljoen ook niet meer bezig zijn als voetballer met mijn inkomen, maar hij blijkbaar wel. Maakt hem dat dan een geldwolf ? Ik vind van niet, hij is met zijn land als Wereldkampioen geworden. Mocht hij de aankomende 10jaar bij PSG blijven en hij wint daar 1 x de CL dan heeft hij toch een geweldige carrière gehad.

13 februari 2024 om 15:19

Socio, ik denk dat Formus het al goed neerzet, de verschillen zullen vast immens zijn tussen wat PSG wil betalen en wat ie bij Real op kan halen, maar alsnog ontvangt hij al een jaar of 5 tientallen miljoenen per jaar dus dan moet je echt heel hard je best doen om daar naar te gaan leven. En in mijn ogen is iemand onderhouden niet hetzelfde als diegene in weelde laten leven, maar daar is iedereen anders in natuurlijk.

13 februari 2024 om 15:44

Waarom zou je er nog meer willen uithalen? Met het salaris wat hij bij Real gaat vangen kan hij alsnog zijn hele familie onderhouden. Met het Real salaris kan hij prima voor iedereen nog een extra villa, sportauto etc. kopen. Dit vrijwel elk jaar... Wat heb je nog meer nodig? Dat geld wat hij verdiend komt generaties lang nooit op. Dan teken je toch bij je droomclub voor ietsje minder?

13 februari 2024 om 15:59

Bij mij gaat het lekker naar de spaarrekening

13 februari 2024 om 16:44

@formus - Bang voor falen zal niet het geval zijn. Die gaat bij iedere club in iedere competitie wel slagen en ik denk dat die jongen dat ook zelf wel weet. Hij komt ook verre van onzeker over, in ieder geval op voetbalgebied.

Het kan ook gewoon iets psychologisch zijn. Mensen zijn van nature best wel hebberig en egocentrisch en als je denkt dat je geluk gaat vinden in materialistische zaken, kun je daar als mens flink in doorslaan. Dat is de hele reden waarom sommigen multimiljonair zijn. Die stoppen niet op het punt dat ze genoeg hebben. Die stoppen nooit.

13 februari 2024 om 16:45

Socio, hoezo dan lekker makkelijk praten? Hij heeft juist makkelijk praten. Ik denk ook niet dat het voor hem een geld issue is (misschien voor zijn omgeving etc), maar eerder wat ik als laatste zeg: niet echt durven/willen.

13 februari 2024 om 17:34

@sirius: ik ken echt heel goede spelers die nooit de stap hebben durven maken. Of omdat ze niet uit hun vertrouwde omgeving weg durfden, of omdat ze bang waren om te falen (of combi). (Denk bij Mbappe ook eerder het eerste, maar dat tweede kan evt ook). En die spelers waar ik het over heb waren echt én goed en best wel zelfverzekerd voor de buitenwereld. Maar eigenlijk vonden ze het stiekem heel fijn dat ze bij die lagere club zo gewaardeerd werden en de beste werden gevonden plus dat t vertrouwd was e.d.
Maar we gaan het zien. Benieuwd of ie de stap gaat maken dit jaar.

13 februari 2024 om 17:42

Waarom zou je niet voor eeuwig een clubicoon van PSG en boegbeeld van je landgenoten willen zijn. Mbappe heeft de grootste sportsucces sowieso al behaald door wereldkampioen te worden. Met PSG is het ook mogelijk om CL te pakken. Mbappe is sinds 2018 al de beste van de wereld, een ballon dor of CL titel hoeft dat niet voor mij te bevestigen. We weten allemaal al dat het een commerciële fiasco is. Ik vind dat PSG echt een mooie club is, na La Liga en Eredivisie vind ik dat Ligue 1 de mooiste voetbal op het mat legt. Ik vind het gewoon heel jammer dat Lyon en Monaco niet top presteren want dat zijn de clubs die wel kunnen concurreren met PSG.

13 februari 2024 om 20:31

@samcro

Verschil in perspectief denk ik. Als ik stinkend rijk zou zijn, dan leeft zeker heel mijn familie in weelde, niet alleen ik.

13 februari 2024 om 20:33

@formusHet heeft denk ik weinig met durven te maken. Hij wilt naar Madrid maar dit balanceren niet teveel geld verlies per jaar. Lijkt me logisch. Hij levert ongeveer de helft in als hij naar Real gaat, dus hij wacht gewoon tot Real overstag gaat.Dat is wat hier duidelijk gaande is. Zelfvertrouwen heeft die jongen ver van een gebrek aan.

13 februari 2024 om 14:38

Een niveau hoger? Dan moet hij naar Engeland want de Spaanse competitie acht ik echt niet hoger buiten die 2 potten per jaar tegen Barcelona.

13 februari 2024 om 15:11

Weet niet wat jij dan allemaal eet, want wedstrijden tegen Atletico en Sevilla (normaal gesproken) zijn ook van hoger niveau dan elke Franse topwedstrijd.

13 februari 2024 om 15:42

Dat ben ik met cali eens de Engelse competitie is van een hoger niveau dan de Spaanse en ook veel spannender ik kijk ook liever naar de premier league , als hij echt hoger wil moet hij naar Engeland .

13 februari 2024 om 17:24

@shiraz

Volgens mij laat je de financiële wantoestanden van Laliga buiten beschouwing. Sevilla zit diep in de problemen. Gevolg is dat ze een zeer matige selectie hebben en 15de staan.

13 februari 2024 om 17:47

Waarom word PL altijd zo gehyped? La Liga is zonder enige discussie de sterkste competitie van de wereld. Kampioenen degraderen in dat competitie gewoon alsof het allemaal normaal is.

13 februari 2024 om 18:14

@Rambokolombo...Welke kampioenen degraderen daar dan alsof het niets is?
Want dat kan je ook (of misschien wel meer) zeggen van de ligue 1. Bordeaux, Auxerre, St. Etienne, Lens, Nantes, Monaco... allemaal niet lang geleden degegradeerd/of nog nadat ze kampioen zijn geworden.
PL is gemiddeld gezien echt wel sterker dan La liga.

13 februari 2024 om 15:39

Dit gaat niet alleen om geld denk ik.
Mbappe wilt de goudenbal, en bij Real heb je nu Vini en Bellingham, die de beste spelers van de team zijn.
Als Real de CL moest winnen, wie zegt dat Mbappe dan de goudenbal wint, het kan dan even goed Vini of Bellingham worden.

13 februari 2024 om 20:34

@goat10

Mwa ik denk dat jij de doelpuntenproductie onderschat van Mbappe en de pure kwaliteit die de jongen heeft.

Stel je maar eens voor dat hij die spelers om zich heen heeft?

13 februari 2024 om 17:17

Altijd de dikke onzin over zijn salaris alsof hij een soort Bill Gates of Elos Musk. Hij is nog maar 26 en hoort lang nog niet bij de rijkste sporters ter wereld. Dus dat zijn vermogen al goed is voor zijn komende generaties is nog een grotere onzin.
50 mil verschil in salaris is niet niets.

En wat sportief succes betreft, hij speelt Frankrijk. Top kandidaat bij elke WK en EK. Bij PSG heeft hij net zo veel kansen op succes als bij Real.

13 februari 2024 om 21:33

1988m10, Wij gaan samen geen eens 10 miljoen in ons hele leven uitgeven, Mbappe krijgt nu 75 miljoen Netto per jaar! Dus zijn vermogen al goed is voor zijn komende generaties is verre van onzin.

Tja, die verwachten wellicht tot er eventueel meer kapers op de kust liggen. Ik kan me voorstellen dat een aantal Premier League clubs ook oren naar hem heeft en hem een interessant financieel plaatje kunnen bieden. Als het enkel tussen PSG en Real Madrid was gegaan, had hij wel een keuze kunnen maken en had hij al wel ergens getekend. Dat, of ze willen het onderste uit de kan halen en laten die clubs zweten. Hoe dan ook moet je nooit zoveel macht bij een speler leggen. Mbappe is een uitstekende speler en absoluut een aanwinst voor iedere club, maar er aanzienlijk goedkopere alternatieven die ook voldoen.

13 februari 2024 om 15:10

Geen een premier league club (behalve misschien city) kan dit betalen. Lijkt mij een take it or leave it aanbod. Of je blijft bij psg of naar madrid. Maar liverpool arsenal, bayern of geen een serie a club kan dit betalen. Ik zou het mooi vinden als hij komt maar eerlijk gezegd, begin ik er ook wel helemaal klaar mee te zijn. Het is zijn moeder die meer geld wil, moet zelf eens godverredomme gaan werken.

13 februari 2024 om 15:27

Hahahaha. Die laatste opmerking moest ik erg hard om lachen. 🤣

13 februari 2024 om 16:48

Natuurlijk wel. Een Liverpool spendeerde dit seizoen nog 172 miljoen euro met een totaal salaris van zo rond de 25 miljoen pond. Dat spendeerden ze dan wel aan vier spelers, maar het laat zien dat het zo'n speler wel degelijk kan betalen en al helemaal als Salah mocht vertrekken, terwijl ook Thiago meer dan 10 miljoen pond verdient. Het aanbod van Real Madrid kunnen nog redelijk wat clubs wel neertellen. Het aanbod van PSG echter; dat wordt een ander verhaal.

13 februari 2024 om 18:35

Er is wel een wezenlijk verschil tussen heel je budget aan 1 speler te spenderen of 4 spelers. Daarnaast als hij dus zn loon bij Liverpool krijgt, worden de lonen erg scheef en worden de nieuwe contract onderhandelingen een beduidend stuk lastiger. No way dat Liverpool dat dus aan 1 speler kan spenderen. Enige naast Real, zie ik alleen City en heel misschien gekke United dat kunnen betalen, United betaald graag teveel aan matige spelers dus waarom niet aan een top speler.

13 februari 2024 om 15:35

Misschien dat Mbappe niet alleen om het geld twijfelt om naar Real te vertrekken.
Real heeft Vini, Bellingham, Rodrygo. Ga daar maar de concurrentie mee aan. Bij PSG is hij redelijk zeker van zijn plek.

13 februari 2024 om 16:49

Nou ja, hoe goed en/of getalenteerd zij ook zijn, Mbappe is echt nog wel een kaliber beter. Die gaat bij Real Madrid gewoon zoveel mogelijk spelen hoor.

13 februari 2024 om 17:51

Ik vind het bizar dat Madrid (perez) zo verliefd op Mbappe is. Van het geld dat je aan Mbappe kwijt bent kun je het elftal op 3/4 posities versterken. Linksback/rechtsback etc.

En waar gaat Mbappe spelen? Op links speelt Vini. Haal je een sterspeler voor de positie waar je al een sterspeler hebt lopen. Volgend jaar komt daar nog Endrick bij. Madrid heeft een echte centrumspits nodig (er vanuitgaande dat Endrick er wellicht nog niet direct staat). Niet nog een linksbuiten.

13 februari 2024 om 20:36

@achterman

Mbappe gaat gewoon in de spits spelen. Als je Real zou kijken zou je zien dat het een enorm fluide systeem is waar vaker Rodrygo die in de spits speelt naar links trekt om met Vinicius en Bellingham te combineren.

Mbappe zal dit ook doen, net als voorheen by the way Benzema dit ook deed.

Ik snap dat ze de houding van Mbappe zat zijn eigenlijk, ik begrijp sowieso niet dat Real zich zo in de maling laat nemen om zich 2 jaar later weer met hangende pootjes bij Mbappe te melden of hij alsjeblieft toch niet liever voor Real Madrid wil komen spelen.. Ik had eigenlijk meer/beter van Perez verwacht.

13 februari 2024 om 14:27

Blijft natuurlijk wel een van de beste spelers ter wereld die je transfervrij kan oppikken.

13 februari 2024 om 14:27

Mwa, je praat hier wel over misschien wel de meest gewilde speler van een nieuwe generatie voetballers. Dan kun je als club niet zelfingenomen zijn. Die jongen loopt uit zijn contract en dan zijn er logischerwijs aardig wat kapers op de kust, waarbij eventuele aanbiedingen sowieso duizelingwekkend zijn. Daar moet je wel tegenop boksen als club.

13 februari 2024 om 14:36

Nieuwe generatie, maar toch is hij inmiddels ook 'al' 25 en speelt ie nog steeds in de Ligue 1 vanwege de pegels en politieke druk. Als hij echt zo graag voor Real had willen spelen was ie toch al lang gegaan? Hij krijgt al een jaar of 5 miljoenen per maand bijgeschreven. Niemand zal hem zo'n hoge tekenbonus betalen als PSG zelf, de andere clubs zullen allemaal in dezelfde richting zitten.

13 februari 2024 om 16:50

Oh, daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Als hij echt graag had gewild, speelde hij allang bij Real Madrid.

13 februari 2024 om 14:31

Het is wel de missing link voor Real. Haaland en Mbappe word denk ik ook een mini Messi/Ronaldo verhaal de aankomende jaren. Mocht Mbappe komen hebben ze een gruwelijk elftal voor de aankomende jaren.

13 februari 2024 om 14:35

Mbappe moet het eerst maar eens laten zien in een serieuze competitie… wat Haaland doet in de première league is zo vreselijk knap,

13 februari 2024 om 14:51

Wat Mbappé doet in de CL en het WK ook. Dat er nog mensen zijn die twijfelen aan de capaciteiten van Mbappé. Die kan overal mee.

13 februari 2024 om 14:59

Ik zeg niet dat ik twijfel aan Mbappe, ik zeg dat hij het eerst maar eens week in week uit moet laten zien in een echte competitie. Dat vergt meer van een speler en kan zijn prestaties in de CL en op EK’s en WK’s ook beïnvloeden.

13 februari 2024 om 15:04

Dus dan twijfel je toch wel aan Mbappé?

13 februari 2024 om 15:31

Hahaha, misschien toch wel een beetje ja…dat hij onwijs goed kan voetballen staat buiten kijf, maar hij laat dit nog niet elke week op het allerhoogste niveau zien. Dat vergt meer van je lichaam en geest. Ik zou hem echt graag zien schitteren in een toonaangevende competitie, het liefst in de Premiere League, zodat je een soort Haaland/Mbappe competitie krijgt, net als met Messi/Ronaldo in La Liga… alleen welke club in de PL zou hem kunnen en willen halen?

13 februari 2024 om 15:48

Willen zijn er denk ik genoeg maar het kunnen betalen is het tweede. Ook met het oog op toekomstige uitgaven, zoals de contractverlengingen van bepalende spelers die ook zien wat Mbappe betaald krijgt.

13 februari 2024 om 15:50

@ernumsjung Wat een onzin zeg over die competitie.


Hij staat er keer op keer in de grote wedstrijden in een ek/wk/cl, dat is toch waarop de "grote spelers" altijd afgerekend worden? als er iemand is die z'n ploeg op sleeptouw neemt wanneer dat nodig is dan is hij het wel. Die gaat z'n doelpunten tegen Burnley, Brighton of Sevilla en Getafe ook wel maken hoor.

Fantastische speler om naar te kijken, kijk er naar uit om hem te zien bij Real.

13 februari 2024 om 16:12

Als je elk weekend met twee vingers in de neus op je dooie gemakkie kan voetballen dan kun je er doordeweeks een schepje bovenop doen en makkelijker schitteren in de CL en in de zomer op een EK of WK. Mbappe kan geweldig goed voetballen, maar ik zou het knapper vinden als hij dit week in week uit laat zien op het hoogste niveau zoals de echte grote jongens dat doen/deden. Stel dat hij de rest van zijn leven bij PSG blijft, dan komt ie niet in het rijtje van de allergrootsten, ook al scoort ie er 100 op een WK.

13 februari 2024 om 17:11

Je doet nu net alsof Messi en Ronaldo elke week hun allerbeste voetbal moesten laten zien. De onderste 12 van de La Liga zijn ook echt niet van wereldniveau hoor. Barca en Real winnen 80% van hun wedstrijden toch ook met twee vingers in de neus.

Eens dat die naar een andere competitie moet hoor, maar je kunt zeker bij de beste horen ook als je in Frankrijk blijft voetballen.

13 februari 2024 om 17:52

Maar niet bij de allerbesten… 😜

13 februari 2024 om 17:55

CL: Ja
WK: Nee

Ik vind zelf een Wk zo overrated. Dat was vroeger iets spannends omdat er weinig internationale wedstrijden waren.

Tegenwoordig zijn er maar 3 competities waar je het moet laten zien: De PL, La Liga en de CL. BuLi en Serie A staan daar weer wat onder. Ligue 1 staat daar weer een stuk onder en dan krijg je allemaal kleinere competities zoals de Eredivisie, Portugal en België.

De grote vraag is: kan Mbappé 38 wedstrijden (+ Europees + nationale wedstrijden) achter elkaar knallen? Nu kan hij 90% van de wedstrijden in de Ligue 1 rustig aan doen, want er is bijna geen tegenstand. Vooral in de PL moet je er 3 keer per week staan.

13 februari 2024 om 17:56

Denk niet dat Mbappé de missing link is. Real heeft in de aanval een goede centrumspits nodig en een rechtsbuiten. Mbappé is beiden eigenlijk niet. Hij is vooral heel goed als linksbuiten.

Voor het geld van Mbappé kun je 3 toppers halen (linsback/rechtsback/rechtsbuiten) en dan heb je volgend jaar Endrick als spits (waarvan het wel nog de vraag is hoe lang hij nodig heeft om zich aan te passen aan het niveau etc.).

13 februari 2024 om 19:33

Er zijn zo weinig echte toppers die het keer op laten zien op het WK dat je het echt wel als een graadmeter moet zien.

Alleen op basis van een WK niet inderdaad, maar een topper die het ook nog eens elke keer laat zien op een WK vind ik echt wel een argument.

13 februari 2024 om 20:43

@achterman

Het WK is het lastigste want er staat velen malen meer druk op.

Daarom zie je dus ook dat de meeste voetballers dus bij hun club veel beter presteren dan bij hun land.

Ik denk dat je oprecht geen idee hebt wat voor druk het WK met zich meebrengt bij spelers om een natie op je schouders te dragen.

Kijk naar Robben. Heeft nog altijd nachtmerries over die kans tegen Casillas. Denk je dat hij net zo denkt over die misser in de finale van de CL?

Nee die is hij allang vergeten na dat moment met Casillas.

13 februari 2024 om 14:33

Ik niet. Kinderachtige gevoelens zorgen er niet voor dat je prijzen wint.

Perez denkt aan het sportieve belang, maar binnen een redelijk kader. Dus niet zoals in Parijs alles op alles zetten om Mbappé te behouden. Als Mbappé binnen dat redelijk kader wil komen dan is dat geweldig voor real. Als dat niet zo is dan komt er wel iemand anders. Maar generational players kan je niet zomaar laten lopen.

13 februari 2024 om 19:44

Vind je het bedrag wat ze in 2021 op tafel wilde leggen redelijk? Ik geloof niet dat Mbappe nu voor minder richting Real vertrekt omdat hij weet dat ze blijkbaar bereid zijn om tot idiote hoogtes te gaan.

13 februari 2024 om 16:00

Maar wat had je eigenlijk meer of beter van Perez verwacht? Wat heeft Perez precies gedaan dan? Perez heeft niet over Mbappe gesproken nadat de speler toch in Parijs besloot te blijven. Er zal een aanbod liggen, maar heeft Perez iets daarover gezegd? Het enige dat zeker is is dat Perez Endrick heeft gecontracteerd. Die komt in juni en die gaat gewoon met de hoofdmacht meedraaien. Kan je uitleggen wat je precies van Perez verwachtte dan?

13 februari 2024 om 19:42

Ik had verwacht dat hij meer respect voor zichzelf zou hebben en meer respect voor Real zou eisen. Ze hebben die jongen de meest idiote aanbieding gedaan en waren er helemaal van overtuigd dat hij zou komen (op basis van de gesprekken die ze gevoerd hebben), vervolgens zet hij Real en Perez persoonlijk wereldwijd ongelofelijk te kakken.. Perez roept heel hard dat ze niets meer met hem te maken willen hebben om zich vervolgens toch weer te melden voor hem. Ze doen nog heel stoer een ultimatum, waar Mbappe dikke kak aan heeft, en ze blijven slaafs wachten.. Sorry hoor, maar je bent fucking Real Madrid! Het is graag of niet hoor..

13 februari 2024 om 19:49

Je leest allemaal berichten in de media maar zowel Mbappe als Real heeft er niets over gezegd. Wat is er waar van al die verhalen? Mbappe is nieuws dat goed verkoopt en daar weten al die media bedrijven goed gebruik van te maken. Laten we nog afwachten en zien wat er gebeurd. Perez kennende heeft hij een bedrag in zijn hoofd en daar moet Mbappe het voor doen en zo niet, dan niet. Zo is Ronaldo ook vertrokken en zal er nog wel een ster zijn dat geld belangrijker vind dan voetballen voor Real Madrid. Het zij zo. Niemand is groter dan de club.

14 februari 2024 om 10:03

Een meest idiote aanbieding? Waar heb je het over? 180 of 200 miljoen die je hebt liggen op de plank, voor de beste speler van de wereld, die als hij komt dat bedrag in 1 of 2 seizoenen dubbel voor je terugverdient, is dat idioot? Chelsea heeft hoeveel miljard precies uitgegeven? En zij staan 10e. United gaf 100 miljoen voor 1 buitenspeler van Ajax die nog geen deuk in een pak boter kan schoppen. Toen Mbappe niet meer kwam heeft Perez gezegd: " Hij zal wel van mening veranderd zijn, maar dit is ook niet de Mbappe die ik wilde. Misschien verandert dat over een paar jaar, dat weet ik niet. " Dat heeft Perez gezegd. En toen is hij verder gaan bouwen aan het huis dat nu langzaam vorm begint te krijgen. Zowel zakelijk als sportief doet Perez het beter dan alle andere club-bazen. Dus ik snap je kritiek op de man niet zo.

14 februari 2024 om 02:50

Deur was toch dicht na januari aldus Perez? Snap dus überhaupt niet waarom er nog een aanbod zou liggen

Als Madrid-fan wil ik hem eigenlijk niet meer door al deze perikelen maar we hebben hem zo hard nodig in de spits. Een voorhoede van Vini Mbappe Rodrygo met Endrick als jong talent als alternatief voor alle drie de posities is gewoonweg perfect. Hopelijk gaat de transfer gewoon door en kunnen we eindelijk een nieuwe 9 verwelkomen. Ben wel blij dat we hem nu minder bieden dan voorheen.

13 februari 2024 om 14:54

Hard nodig vind ik overdreven. Madrid heeft imo hard nood aan een doelpuntenmaker en natuurlijk is het ideaal als je een van de 2 besten momenteel kan aantrekken. Maar gezien het team dat Madrid al heeft kan je het heus wel een trapje lager gaan zoeken en ben je alsnog wellicht het beste team in Europa indien er achterin ook 1 of 2 jongens bijkomen.

Mbappe is het ideaalscenario voor Madrid momenteel maar daarom nog niet nodig.

13 februari 2024 om 15:04

Voor een stuk met jou eens maar gedeeltelijk ook weer niet.
Ik denk zeker dat Real een trapje lager kan zoeken en dan alsnog de aankomende jaren de titel pakt in Spanje. Barcelona is namelijk klaar voor de komende 10 seizoenen. Die winnen niets meer.
Maar Real is niet de beste ploeg in Europa op dit moment. Ik schat City nog een trapje hoger in. Die hebben zo een breedte en inderdaad, een wereldspits in Haaland.
Als Real beslist om dat trapje lager te gaan zoeken, gaan ze allicht regelmatig op een te sterk City stuiten.
Halen ze Mbappe, zie ik hen de komende vijf jaar weer driemaal de Champions League winnen.

13 februari 2024 om 15:14

City is alleen de beste ploeg als De Bruyne mee speelt. Zonder hem vond ik City 2 klasses minder. En dat zag je ook toen ze wisselvallig waren in de Premier League. Sinds hij ook weer terug is, is City gaan draaien. Real heeft dit jaar nog niet eens met de vaste verdediging kunnen spelen. Ook is de kracht van Real dit jaar vooral op het middenveld te vinden. Wat vorig jaar juist compleet werd overlopen tegen City.

13 februari 2024 om 15:27

Barcelona is namelijk klaar voor de komende 10 seizoenen. Die winnen niets meer.

Flinke portie gevoel zit hierin.. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke uitspraken kunnen doen. Met een paar aankopen en een andere coach kan het opeens weer gaan draaien en winnen ze een beker of misschien zelfs de landstitel.

13 februari 2024 om 16:01

Neen momenteel niet. Maar met een degelijke goalgetter en 1 of 2 verdedigers erbij wel.

13 februari 2024 om 16:05

Akkoord maar daar wringt het schoentje. Er is momenteel nauwelijks financiele ruimte voor die aankopen. Al helemaal als je beseft dat ze voor de komende 15 jaar nog eens ruwweg 15% van hun omzet hebben verkocht 2 jaar terug. Dat percentage neemt natuurlijk wel af, het percentage op de tv-rechten is absoluut maar andere inkomstenstromen zullen naar alle waarschijnlijkheid wel toenemen waardoor het percentage op de totaalomzet afneemt. Met dat geld hebben ze zichzelf ook niet echt noemenswaardig versterkt, noch financieel noch sportief, al helemaal niet op de lange termijn.

13 februari 2024 om 16:21

Eens, ze hebben zichzelf in een beroerde positie gemanoeuvreerd, maar om te stellen dat ze 10 jaar niets zullen winnen vind ik altijd zo overtrokken. Chelsea won pas terug ook pardoes de CL terwijl het allemaal niet zo bijzonder was en dat is natuurlijk niet de regel maar het kan dus wel zomaar gebeuren dat Barca een prijs pakt.

13 februari 2024 om 16:35

City is al ruim tien jaar ontzettend sterk maar ze hebben maar 2x de CL finale gehaald en hem 1x gewonnen (en zelfs die met de hakken over de sloot). Bayern maar 1x finale, PSG ook 1x finale.

Een geweldig elftal hebben en prachtig voetbal spelen is absoluut geen garantie om de CL te winnen of zelfs maar de finale te halen - sterker nog, solide counterploegen met (relatief) modale spelers en zakelijk voetbal doen het in zo'n knockout toernooi vaak net zo goed.

Er zijn geen garanties, je kan nog zo'n goed elftal bij elkaar halen, fantastisch voetbal spelen en iedereen van de mat tikken, 1 lullige eigen goal of zoiets en je staat met lege handen - en dat geldt voor Real, voor City, voor Bayern en voor PSG. De Champions League is andere koek dan een competitie met 38 wedstrijden.

13 februari 2024 om 16:50

Lautaro Martinez lijkt me wel goede spits.
Al 5 jaar lang 20+ goals in serie a

13 februari 2024 om 16:58

Dit is het derde seizoen ooit dat hij meer dan 20 goals lijkt te gaan halen (staat nu op 19) en het was 2 keer maar 21 goals.

Een tekenbonus van 130 miljoen. Man man man wat voor bedragen gaan er toch ook om in de voetballerij tegenwoordig.

Verder vind ik het helemaal niet gek dat je twee jaar later een lager aanbod krijgt. Zo werkt dat met onderhandelingen. Als je eerst nee zegt kun je niet 1,5 jaar later boos worden dat je minder aangeboden krijgt. Zaken veranderen en Real Madrid heeft in de tussentijd ook andere spelers aangetrokken etc.

13 februari 2024 om 18:45

Het is echt te ziek voor woorden… 130 miljoen alleen als tekenbonus poh!

Tja, je gaat als Real (succesvolste club aller tijden, red.) natuurlijk niet zomaar meer bieden nadat je vorig jaar te kakken bent gezet. Mbappé komt weinig tekort en mag dit keer gaan kiezen wat hij liever heeft: zijn persoonlijke eer en minder centen of een carrière waarin hij zichzelf voor nóg meer centen sportief tekort gaat doen en voor FC Olie en co. blijft spelen. Ben benieuwd.

Klopt niet allemaal. Real zal t nog op relatief normale manier financieren maar PSG natuurlijk helemaal niet.
Vwb hoogte van bedragen moet je t eerder vergelijken met MLB, NFL, NBA etc dan kom je meer in de richting. Wellicht kan t financieel niet helemaal uit maar je komt een eind als t ook nog prijzen oplevert. Met de manier hoe Barcelona werkt is dat nationaal geen probleem, met track record in CL zullen daar ook nog wel paar bij komen. Veel spannender wordt t allemaal niet natuurlijk, dat hebben die Amerikanen beter bekeken

Heb zo'n gevoel dat dit weer dezelfde verhaallijn gaat hebben als elke andere keer. Veel praatjes in de media dat hij dolgraag wil gaan, om dan zijn salaris weer te verdubbelen en bij te tekenen bij PSG. Dat zo'n grote club als Real Madrid zo met de billen bloot blijft gaan is mij een raadsel.

Beide clubs zijn de houding van Mbappé zat.

Uhuh, maar daarom doen ze hem allerlei voorstellen en willen ze hem behouden.... Nog nooit zo'n vermoeiende saga meegemaakt en dat voor een speler die nooit de grootsheid van een Messi of CR zal evenaren.

Vini en Bellingham verdienen samen 40 per jaar. Als Mbappe serieus is over winnen dan kan die maar beter water bij de wijn doen.

Omdat moeders er nog meer geld uit wil slaan. Toont toch voor de zoveelste keer dat familie aanstellen als zaakwaarnemer zelden een goed idee is. Die zijn er direct bij gebaat om zoveel mogelijk salaris eruit te slaan, veel meer nog dan normale zaakwaarnemers, en zet je ook moeilijker aan de deur. Dat eerste geldt nog eens extra voor mama Mbappe die 30 van haar zoons salaris krijgt 'voor haar goede doel'. Een goed doel waarmee 100 minder bedeelde kinderen in Parijs onderwijs krijgen. Een zeer nobel goed doel wat mij betreft maar gezien de verdiensten van Mbappe junior komt dat neer op ruwweg 1000 euro per dag per kind. Ik weet niet wat voor onderwijs die kinderen krijgen maar lijkt me sterk dat het zoveel kost. Daar gaat een boel geld 'verloren' halverwege, kan niet anders.

Wat betreft Madrid en hun aanbod, naar verluid bedraagt dat een tekenbonus van rond de 80 miljoen euro en een salaris van 45-50 miljoen euro bruto per jaar. Daarmee zou hij het dubbele opstrijken van de huidige grootverdieners bij de club. Lijkt me waanzin om meer te willen. Ik hoop dat Madrid er een te nemen of te laten aanbod van maakt en weigert verder te onderhandelen. Meer is hij echt niet waard. Als hij liever bij PSG blijft voor meer poen is dat zijn goed recht. Overigens hoop ik dat PSG hetzelfde doet. Lekker een bod doen wat zij marktconform achten en het daar bij houden.

13 februari 2024 om 18:03

Komt nog bij: Als Mbappe 45 miljoen gaat krijgen, wat gaan een Bellingham en Vini dan bij hun volgende contractverlening eisen? Je moet met salarissen ook oppassen dat je de verhoudingen in de selectie niet volledig scheef trekt.

Ik ben gek op dit soort titels, waar het lijkt alsof je op één of andere ongure Facebook-nieuwspagina zit en op een pagina uitkomt met 250 ads.

Het wordt eens tijd dat FFP eens echt wordt toegepast. Hoe kan een PSG zoveel betalen? Daarbij maakt het de hele Franse league kapot. Ik hoop ook dat Manchester City degradeert.

13 februari 2024 om 15:37

Kunnen ze niet. Dat erkent uefa ook maar ipv er sportieve sancties aan vast te hangen strijken ze elk jaar een steekpenning, ik bedoel boete, op. Afgelopen zomer weer 72 miljoen. PSG kan betalen wat het wil met geld van de eigenaar en neemt de ‘ffp-tax’ voor lief en uefa strijkt jaarlijks tientallen miljoenen op. Win-win.

13 februari 2024 om 16:18

UEFA strijkt helemaal niet zoveel op, de uiteindelijk betaalde boete was maar 10 miljoen euro, de overige 55 miljoen hoeft PSG pas te betalen indien ze opnieuw over de limieten gaan. Bovendien werden ze door UEFA gedwongen om hun salarishuis te verlagen, met het vertrek van Messi en Neymar (en Wijnaldum, Paredes, Icardi etc) als gevolg.

Los van de verliezen van de afgelopen seizoenen is de financiele slagkracht redelijk vergelijkbaar - PSG had vorig seizoen (22/23) 802 miljoen inkomsten versus 843 miljoen voor Real Madrid, dus dat geeft bij beide clubs op zich wel ruimte voor een superster met een enorm salaris (maar geen drie).

13 februari 2024 om 17:02

Die omzet van PSG is wel eenmalig door enkele grote verkopen zoals Verratti en Neymar, samen voor meer dan 140 miljoen. Het jaar daarvoor was het nog 660 miljoen wat een beter beeld geeft. Hoe dan ook, zelfs met een omzet van 800 miljoen is het onmogelijk om 1 speler per jaar 200+ miljoen bruto uit te betalen wat momenteel het geval is bij Mbappe. De enige reden waarom PSG dat 'kan' is omdat ze er extern geld inpompen. Deels vanwege zulke salarissen hebben die de afgelopen jaren bijna een miljard aan verlies geleden in de boeken. In 20/21 224 miljoen, in 21/22 368 miljoen. Dat verlies wordt gecompenseerd door de sheik. Zoals ik zei, geen enkele club kan hetzelfde betalen. Als de L1 of Uefa daadwerkelijk ffp handhaafden kon PSG dat ook helemaal niet. Enkele Engelse clubs als City en Newcastle hebben ook zo'n sugardaddy als PSG dus die kunnen dat in theorie ook maar itt de L1 hanteert de PL wel degelijk regels mbt ffp waardoor het ook voor hen onmogelijk is. Clubs als Madrid, Barca, United, Bayern etc kunnen dat al helemaal niet los van ffp regels. Die draaien allemaal de grootste organische omzet in de voetbalwereld maar die omzet is niet genoeg om zulke kosten te dragen.

Ik hoop dat hij lekker naar een andere club toegaat! Alles beter dan Real en PSG

Als bestuur of supporter van rm moet je hem op deze manier toch helemaal niet meer willen? Je kan dan de beste voetballer ter wereld zijn maar niemand is groter dan de club, ook niet bij voorbaat. Geef mij dan maar een speler die minder van niveau is maar die het wel als een eer ziet om voor mijn club te voetballen. Maar daar zijn ze bij rm veel minder principieel in dan bijvoorbeeld een Atlético.

Vooral de moeder van Mbappé die zoveel invloed heeft. Echt niet normaal deze hele saga. Gaat weer eeuwen duren. Ben er zelf wel helemaal klaar mee. Persoonlijk wil ik alleen maar dat er snel duidelijkheid komt. Als die wil verlengen prima en dan ook maar gelijk tot 2030. Zodat je als Real zijnde eindelijk verder kan. Er moet aankomende zomer gewoon scorend vermogen bijkomen als vervanger van Benzema. Een Lautaro Martinez zie ik bijvoorbeeld zelf ook als een hele goeie optie. Maar ja dan moet het bestuur natuurlijk wel verder gaan kijken en helaas is dat niet mogelijk zolang Mbappé zijn keuze niet heeft gemaakt.

Als Real zijnde zou ik ook niet meer bieden dan dat ze verleden keer deden. Toen tekende hij opeens tóch weer bij psg. Die kans is geweest, helaas. Niemand is groter dan de club toch?

Snap nooit zo goed als spelers naar een club willen ze niet gewoon tegen hun zaakwaarnemer zeggen bod accepteren ik ga daar heen klaar maar nee altijd meer net iets meer uit de kan halen. Begrijp clubs ook niet dat ze die zaakwaarnemers zoveel betalen slaat nergens op

Real Madrid moet niet koste wat het kost het huidige salarishuis en de huidige harmonie te grabbel gooien om Mbappe te halen. Als hij wil komen, dan moet hij komen tegen de prijs die de club wil en kan betalen. Het zou fantastisch zijn als hij kwam, maar als je daarvoor scheve salarissen gaat krijgen en je een bom in de kleedkamer gooit, laat hij dan liever in Parijs blijven of naar City, Liverpool, Barcelona, Arsenal, United, Newcastle, Chelsea, Bayern, Juventus, Atletico, Inter, AC Milan of Girona gaan.

Over een dikke 4 maanden schuift Endrick aan.

Er zijn twee opties voor Mbappe:
1.) Bij PSG blijven. Die zijn wel zo gek om hem al die miljoenen toe te schuiven.
2.) Naar de zandbak om nog een keer zoveel binnen te harken.

Tot de besten zal hij toch nooit gerekend worden. Henry was al beter op bijna alle vlakken...laat staan al die anderen.
Qua snelheid hoort hij echt bij de besten! Alleen wordt een voetballer na zijn 24 minder qua snelheid. En zijn spel is daarop gebaseerd dus eigenlijk verwacht ik ook dat hij blessuregevoeliger gaat worden.

Nee, ik wist het wel...zoveel mogelijk harken nu je de wind nog in de rug hebt.

Dat schiet natuurlijk totaal niet op - Mbappe is een Fransman uit Parijs, als je die weg wil lokken zal je meer moeten bieden dan wat hij nu verdient. Voor een gelijk salaris kan hij net zo goed blijven zitten in zijn eigen stad waar al zijn vrienden ook zitten, etc. Het is een ander verhaal natuurlijk als hij ruzie heeft met de Qatari's of de trainer, maar hij lijkt redelijk happy te zijn daar.

13 februari 2024 om 16:08

Je denkt toch niet dat er iemand ter wereld in staat is hetzelfde, laat staan meer te bieden. Dat weten Mbappe en consorten ook dus dat is heus niet waar ze op azen. Meer dan dit bod uiteraard wel, maar meer dan PSG neen.

13 februari 2024 om 16:26

Tsja, maar dan blijft-ie dus gewoon in Parijs voetballen. Tis nou niet alsof hij daar in een cafe elftal zit. Wat mij betreft blijft-ie lekker daar zitten, Real, City en Bayern hebben al bijzonder sterke selecties, beetje concurrentie is niet verkeerd. Laat spelers als Salah, Lukaku, Griezmann, Mbappe, Marquinhos, Osimhen, Lautaro, Pedri, Saka, Bruno etc maar bij andere clubs spelen, hou je een beetje spanning in de voetballerij.

Maar ik begrijp uiteraard dat Real fans daar heel anders over denken, da's ook logisch

13 februari 2024 om 16:48

Heb jij wel verstand van voetbal?

Psg lukt al jaren niet eens om eerste tw worden in groepsfase.

Real Madrid, City, Bayern, Arsenal zijn echt klasse beter dan psg.

Helemaal nu Messi, neymar en ramos weg zijn.

13 februari 2024 om 17:04

PSG heeft nog steeds een absoluut ijzersterke selectie, met name de verdediging.

We gaan het zien in de knockout fase, die groepsfase zegt nou eenmaal weinig. Inter had vorig jaar grote moeite in de groepsfase, en verloor uiteindelijk op een haartje na de CL finale, het kan gek lopen.

PSG heeft de afgelopen jaren al die ploegen wel een keer van de mat gespeeld, maar uiteindelijk zegt dat dit jaar weinig - PSG heeft een flink vernieuwde selectie, maar ook het Real en Bayern van vier jaar geleden waren behoorlijk anders. Toen Bayern de CL won speelden ze nog met Lewandowski, Sule, Coutinho, Thiago, Boateng en Alaba.

13 februari 2024 om 17:13

PSG heeft helemaal geen ijzersterke selectie.

Er zijn minstens 7 teams die allemaal beter zijn en significant ook.

Überhaupt dankzij een omstreden penalty zijn ze door de groepsfase heen gekomen.

Ben je PSG fan of geen verstand van voetbal?

Ze hadden een goede selectie maar nu allang niet meer.
Messi, neymar ramos, di maria en verratti zijn weg

13 februari 2024 om 17:30

Donnarumma, Hernandez, Hakimi, Marquinhos, Skriniar en Kimpembe is een absolute wereldverdiging. Mbappe, Dembele, Kolo Muani en Ramos is ook absoluut geen misselijke set aanvallers.

Over het middenveld kan je idd je twijfels hebben (veel talent maar weinig ervaring in mijn ogen), maar alles bij elkaar is dat absoluut geen slechte ploeg die van iedereen kan winnen.

Ik begrijp dat mensen een hekel hebben aan PSG (en dat is begrijpelijk), maar als je objectief naar hun selectie kijkt zit daar toch ontzettend veel kwaliteit in. Zo goed als City en Real? Ik denk het niet, maar zo'n enorme afstand zitten ze nou ook weer niet. Beter dan een Arsenal, Atletico of Tottenham? Waarschijnlijk wel, maar ook daar zit er niet een mega verschil tussen.

Blessures, vorm van de dag, beetje pech etc kunnen al die wedstrijden gewoon de ene of andere kant op laten vallen, zeker over 2 rondes. En al die ploegen kunnen tegen een lullige uitschakeling aanlopen, zoals Bayern tegen Villarreal, City tegen Lyon, United tegen Kopenhagen, Atletico tegen Brugge. Het blijft voetbal.

13 februari 2024 om 18:08

Zoals je zegt, het middenveld heeft erg weinig ervaring. Ik Zie PSG geen CL winnen met het huidige middenveld. Een Madrid en City met al die super spelers op het middenveld vreten die gasten op. En zonder middenveld geen aanvoer naar de aanval. In de (relatief) zwakke Ligue 1 kom je daarmee weg. Maar in de CL niet.

14 februari 2024 om 12:46

Nou ja, we zien gisteren dat het huidige Real Madrid grote moeite heeft met een ploeg als Leipzig, dus het is allemaal niet zo makkelijk.

13 februari 2024 om 16:53

Mwa, het is nogal onvoorspelbaar. Als hij echt graag naar Real Madrid gewild had, had hij er al gezeten. Anderzijds; als hij echt graag bij PSG had willen blijven, had hij ook al een handtekening onder een nieuw megacontract gezet. Die lijken bij alle betrokken partijen het onderste uit de kan te willen halen en daar hebben ze kennelijk totaal geen haast bij. Hun goed recht, maar waarschijnlijk erg frustrerend voor de concrete clubs.

Zijn moeder is een hele harde en kille zakenvrouw die alleen maar gezig is met geld.

Ik mag toch hopen dat een jongen 25 jaar in staat is zijn eigen keuzes te maken?

Als hij CL en Ballon dor wil winnen, moet hij naar zijn "droomclub" gaan.

Ik zou ook niet genoegen nemen met een tekenbonus van 130 miljoen. Neem je wel genoegen met minder dan 130 miljoen verklaar ik je echt voor gek.

Er is geen enkele sportieve reden om bij PSG te blijven:

- Standaard uitgeschakeld in achtste finales CL
- 6x topscorer geworden van een zwakke competitie
- spelen tegen nietszeggende clubs qua niveau eredivisie
- vertrek wereldtoppers als Messi, Neymar, Ramos, Di Maria en Verratti

Het team is nu alleen maar zwakker geworden.

Alleen Hakimi, hijzelf en wellicht Emery is wereldtop.

Bij Real madrid wil je zijn voor de CL, topspelers en competitie

Goed bezig, Perez! Eindelijk iemand die een streep trekt. Die Mbappé heeft ons lang genoeg als speelbal gebruikt voor zijn financiële gewin. Hij kreeg een topcontract aangeboden, maar meneer twijfelde nog. Props aan Perez dat hij nu zegt: hier zijn onze voorwaarden, take it or leave it. Als hij niet wil, kan hij lekker in de Franse competitie blijven ballen.

Ikzelf ben ook een beetje klaar met die gast. Mijn standpunt was altijd al "graag, of niet!" en het is top dat Perez dat nu ook zegt. Wij gaan niet naar zijn pijpen dansen. Natuurlijk zou Mbappé een aanwinst zijn op het veld, maar ik vrees wel voor zijn diva-gedrag. Dat gaat niet goed vallen bij de rest van het team. Ik sta in ieder geval niet meer te springen voor zijn komst. Als het gebeurt, hoop ik dat Perez zijn poot stijf houdt en het doet onder zijn voorwaarden. Zo niet, dan mag Mbappé ergens anders gaan uithangen.

Weer het zelfde liedje. Zoveel mogelijk eruit proberen te halen bij beide clubs. Spelletje van de afgelopen 2 jaar herhaald zich wederom …. Verdient op dit moment 75 miljoen per jaar .. niet normaal. Real Madrid zal niet hoger gaan dan die 27 miljoen gaan.. Bij psg beloven ze hem 100 miljoen per jaar aan salaris. Die blijft toch bij psg. Real moet zich gaan focussen op andere namen. Het enige wat ze nodig hebben is een echte 9 .

"verschillende mensen uit zijn entourage zijn niet overtuigd". Man oh man, stel dat hij echt graag naar Real wilt en echt tegengehouden wordt door deze mensen die alleen het geld zien. Als Mbappe zijndeaat je je dan ook kennen, maar goed Real is ook stom dat ze dit nog steeds willen en hun ultimatum dus zo makkelijk intrekken

Ik denk dat het spelletje met Mbappe nu wel klaar moet zijn. Real Madrid heeft hem een aanbieding gedaan waar elke andere speler in de wereld van droomt. ( Los van spelen in de zandbak)

Het geld wat Mbappe kan verdienen maakt hij nooit meer op.

En niemand zal eraan twijfelen dat Mbappe een topaankoop zal zijn voor Real. maar misschien moet Real nu echt zeggen, graag of anders maar niet. Ik denk niet dat de komst van Mbappe pure noodzaak is.

Ik vind de komst van een echte centrumspits voor Real toch top prioriteit. Osimhen of Vlahovic

Ik wordt een beetje moet van Mbappe. Elk jaar is hetzelfde verhaal, Mbappe mogelijk bij Madrid bla bla. Volgens mij heeft Real Madrid bij de vorige transfermarkt een officieel bericht uitgebracht dat ze niet in zee wouden met Mbappe.

En lijkt me een verstandige keuze. Tuurlijk gaat het om geld, maar als een club bijna voor 5 jaar op rij een aanbod doet. En elke keer wordt geweigerd wegens geld, dan kan je afvragen hoe betrouwbaar z'n speler is op langere termijn.

Perez en Ancalotti houden hun boerenverstand op nuchter, zij zien ook dat niemand boven de club staat. En zich gewoon normaal moet gedragen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren