Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De beste van Engeland? Van Persie, hij is als een balletdanser'

Laatste update:
/

Woensdagavond dienden ze nog hetzelfde belang, maar komende zaterdag moet Michel Vorm ervoor zorgen dat de Premier League-ouverture van Robin van Persie niet succesvol verloopt. Kampioen Manchester United doet dan Swansea aan, in wat mag worden beschouwd als een uiterst lastige openingswedstrijd.

Alhoewel Vorm alles in het werk zal stellen om zijn landgenoot van het scoren af te houden, is het respect van de doelman van Swansea City voor de topscorer van de Premier League bijzonder groot. “De beste speler in Engeland? Ja, dat is Robin van Persie”, zegt hij in de South Wales Evening Post. “Het maakt me trots om Nederlander te zijn. Ik hou echt van zijn speelstijl, hij is als een balletdanser.”

Bang is Vorm echter niet. “Manchester United heeft niet de beste voorbereiding gekend, zo eerlijk mogen we wel zijn. Maar het blijft Man United en ze beschikken over veel goede spelers. Ze weten wat het is om kampioen te worden en ze kunnen omgaan met de druk, zelfs als het even wat minder gaat. Maar ik denk voor hen beter was geweest om thuis te beginnen, in plaats van een wedstrijd in Swansea.”

Robin van Persie is op dit moment de beste spits ter wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Michel Vorm wat een Keeper!

15 augustus 2013 om 16:50

@codec helemaal mee eens. Ik zie hem ook als de beste. Voor mijn gevoel komt Krul ook voor Steek. Maar daar valt over te discussieren. Vorm #1 doelman van Oranje!

15 augustus 2013 om 18:36

10 extra centimeters. Ookal klopt alles wel wat je over hem zegt, is die toch een beetje te kort.

15 augustus 2013 om 18:43

alleen zijn doeltrap is matig.

15 augustus 2013 om 18:48

Die 10 cm minder maakt dat hij op andere gebieden zo ontzettend goed is.
@ Jst

15 augustus 2013 om 20:16

Stekelenburg in vorm en dan heb ik het over zijn vorm van 2010 is mijn inziens de beste keeper van NL. Dat is mijn mening.

Vorm is idd ook heeeeel erg goed, heeft zich goed ontwikkeld bij Swansea. Had ik niet verwacht..

15 augustus 2013 om 20:19

@codec, "ik roep al zo lang dat hij veruit de beste keeper van NL is"

Wat goed van je jongen, ik zou zeggen koop en taart en ga het vieren.

OT: Ik vind Robin Van Persie een van de allerbeste zo niet de beste spits op dit moment. Hij heeft lengte, kracht, vaardigheden, uitstekende kopper en met zijn linkerbeen is hij qua volleys misschien wel de allerbeste die ik ooit heb gezien (misschien Zidane beter).
Vorm is inderdaad zoals Codec vermeld, wereldtop en zonder enige twijfel de beste van Nederland.

15 augustus 2013 om 16:24

Inderdaad! Vond hem gisteren echt schitteren! Samen met Strootman de beste van het veld naar mijn mening! Vind hem beter keepen dan stekelenburg deed tijdens het vorig WK en daarnaast lijkt Vorm veel constanter. Wat ik alleen niet snap is hoe een cillissen op de bank kan zitten. Die jongen heeft leuk gekeept voor een club als NEC maar nooit een denderend hoog niveau laten zien. Zoet keepte afgelopen 2 seizoenen beter, ver uit zelfs. Daarnaast hoort Krul ook bij de selectie te zitten als ie dadelijk weer fit is.

15 augustus 2013 om 16:30

Cilessen keepte wel meer dan alleen leuk bij Nec. Blonk daar echt uit. Dus om nou te stellen dat Zoet veel beter is! Ben het er wel mee eens dat ik het ook maar apart vind. Aangezien van Gaal zegt dat je moet spelen wil je in beeld komen..

On: Vorm is echt in vorm. Keept uitstekend en is ook echt zeer constant. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij weer een stapje omhoog maakt kwa club!

Ben benieuwd hoe van Persie het dit seizoen gaat doen, en of ze het nu ook weer is in de CL kunnen waarmaken..

15 augustus 2013 om 16:44

Cillissen keepte 1 seizoen goed, bij een club als Nec. Mogelijk stak hij even boven zich zelf uit, wat vaak met spelers gebeurt bij middenmoter clubs. Dus je kan er nog niet eens van uit gaan dat deze jongen constant is als keeper. Daarnaast vond ik hem redelijk goed keepen bij NEC maar om nou te zeggen dat hij uitblok daar vind ik wat te overdreven, voor zo'n jong en onervaren iemand deed hij het goed. Maar voor Eredivisie niveau vond ik hem niet uitblonken. daarnaaast toen hij er nog zat, had NEC nog een degelijk team in tegenstelling tot nu.

15 augustus 2013 om 17:32

Mee eens, vorm is momenteel een van de beste keepers op deze aardbol. Als hij zo doorgaat lijkt het me sterk als hij bij het wk niet 1e keus is.

15 augustus 2013 om 17:39

Hij was in zijn debuutseizoen PL zelfs verkozen tot beste keeper!

ik vind ibrahimovic op dit moment een betere spits dan RvP

15 augustus 2013 om 16:21

En die voetbalt in Engeland?

15 augustus 2013 om 16:23

Poll

15 augustus 2013 om 16:51

er staat bij de poll toch echt van de wereld

15 augustus 2013 om 16:21

Huh ? Waarom deze reactie ?

Ibra speelt niet in de PL en heeft ook op geen enkel andere manier enige connectie met de uitspraak van Vorm.

Van Persie; fenomeen in Engeland, dramatisch in het Nederlands Elftal..

15 augustus 2013 om 16:24

Als je naar de poll kijkt dan snap je het!

15 augustus 2013 om 16:22

'De beste van Engeland'....

15 augustus 2013 om 16:24

In de poll staat 'ter wereld' dus opzich is er niets mis met z'n reactie.

15 augustus 2013 om 16:56

Nou er is wat mij betreft wel wat mis met zijn reactie. Als er spelers qua kwaliteit zo dicht bij elkaar zitten mogen we wat mij betreft de Nederlander wel de voorkeur geven. Het gebrek aan chauvinisme in Nederland vind ik een vrij groot probleem. Dus in die zin vind ik dat er wel wat mis is met zijn reactie.

15 augustus 2013 om 17:28

dat heet objectief oordelen.

15 augustus 2013 om 19:47

Als je kijkt naar de tussenstand van de poll is er volgens mij geen gebrek aan chauvinisme. Er is niks mis met zijn reactie. Ik vind vp een fenomeen maar om te zeggen dat hij de beste vd wereld is vind ik wel een beetje tever gaan. Hij hoort in de top 4 maar christiano ronaldo messi en ibra hebben in mijn optiek een streepje voor!

15 augustus 2013 om 22:04

@bago

Meen je dit nou echt?

Wordt van Persie daar dan op enige manier beter van, als iedereen hem op basis nationale gevoelens, maar 'de beste' gaat vinden?

Hoezo ontbrekend chauvinisme? In Nederland? Ik denk eerder het tegendeel, bij polls hier denkt een substantieel deel van de bezoekers dat NL wereldkampioen gaat worden. Dat noem ik een vrij chauvinistische mening. Prima maar vrij onaannemelijk. En het ontbreken van dat chauvinisme (..) vind jij een probleem? Verklaar je nader.

16 augustus 2013 om 09:22

@marcore

Dat meen ik echt ja. Daar word hij inderdaad beter van. Als je bijvoorbeeld in Duitsland kijkt. Daar speelt een debutant 1 goede wedstrijd en word hij meteen gebombardeerd tot beste rechtsback vd wereld om even een voorbeeld te noemen. het commentaar is altijd veel positiever over hun eigen spelers en met name hun talenten. Die spelers gaan dat zelf geloven. Het resultaat is bekend. Vele Wereld en Europese titels. En wij 1 schamele titel.

Ik zie hier op VZ elke dag Nederlandse voetballers naar beneden gehaald worden. Echt continue. Dat is zo zonde. Elke prestatie begint bij een positieve houding en zelfvertrouwen. Daar zijn we als Nederlandse supporters heel erg slecht in. Dat is misschien niet de hoofdreden dat we niet veel winnen maar het speelt wel mee. Daarom is het ontbreken van chauvinisme een groot probleem. Nederlanders zijn totaal niet chauvinistisch. Terwijl we daar juist alle reden toe hebben. Ik zie bijvoorbeeld Ibra beter vinden dan v Persie als een soort landverraad.

@rollaso. Dat is geen objectief oordelen. Dat is een typisch gevalletje van het gras is altijd groener bij de buurman. (nederlands kwaaltje klaarblijkelijk)

15 augustus 2013 om 17:33

chelsea_7

Ibrahimovic, Falcao en Cavani zijn allemaal beter dan Rvp.

15 augustus 2013 om 18:21

Bullshit

15 augustus 2013 om 18:32

Cavani is onzin. RVP vind ik veel technischer en sinds hij bij MAN united zit ook veel completer. Ibra vind ik minder worden en Falcao is zeer goed alleen moet het nog laten zien in Frankrijk.

15 augustus 2013 om 18:49

Pjotr-bt

de waarheid is hard.
RvP speelt 2.5 seizoen goed. Cavani scoort drie jaar lang minimaal 20 goals in de moeilijkste competitie voor spitsen.
Falcao speel als sinds het eerste seizoen in Porto geweldig zowel in Europa als in de Competitie.
Over Zlatan Ibrahimovic hoef ik toch niets uit te leggen...

15 augustus 2013 om 18:53

poilut

komop wees een realistisch.
Die knaap heeft van de 8 jaar bij Arsenal maar 1.5 seizoen goed gepresteert.
Cavani heeft in de Serie A, op volgorde, 26 23 en 29 keer gescoord in ieder seizoen.
En de Serie A is de moeilijkste competitie om te scoren, die verdedigers zijn niet zo soft als in de Primera division.

Hoezo zou Falcao zich eerst moeten bewijzen in de Ligue 1, terwijl hij zichzelf al heeft bewezen in de La Liga, Liga Sagres en Europa League.

En Ibrahimovic is misschien nu wel op z'n best, hij wordt, net als de wijn, hoe ouder hoe beter.
Hij heeft er vorig seizoen 30 ingepegeld in de Ligue 1.

Al deze drie spitsen zijn beter dan v. Persie.

15 augustus 2013 om 19:21

Het gaat om op dit moment, niet over de eerste 8 jaar. Xavi was eerst ook maar een gewone middenvelder bij Barcelona en wordt nu ineens gezien als een van de beste allertijden.

Op dit moment is Robin van Persie de beste spits ter wereld. Technisch en zonder bal is er niemand beter. Ibrahimovic staat meer in de picture en Falcao was ook een enorme hype doordat hij het zo goed deed in de Europa league maar van Persie is superieur aan beide.

Daarnaast is het moeilijker scoren in Engeland dan in Frankrijk. Van Persie zou er in Frankrijk zonder moeite 30 inleggen.

15 augustus 2013 om 19:35

Dat is dan jouw mening, maar ik vind duidelijk dat v.persie niet de beste ter wereld. Gister heb ik weer gezien waarom. Als je voor je club goed bent, dan moet je ook met Nederland goed spelen. Maar ik had helemaal niets gezien van hem in de wedstrijd.

In tegestelling tot Zlatan, hij is overal geslaagd, bij Juve, Inter, Milan, Psg, Ajax, en Barca ook eigenlijk ondanks dat hij zich helemaal moest aanpassen door die kleine rat genaamd Messi.
En als je Ibrahimovic een beet je volgd, dan zou je moeten weten dat hij gister nog voor Zweden een hattrick maakte. Dat doet hij wel vaker.

En jij zegt dat scoren in Engeland moeilijker is, daar geef ik je gelijk in, maar Zlatan heeft al in de Serie A, de moeilijkste competitie voor spitsen, bewezen.
Dus je weet al dat hij overal kan scoren.

15 augustus 2013 om 22:18

Nog nooit zoveel onzin in 1 reactie gelezen @advertentie.
Ten 1e is RVP sinds 2 jaar helemaal fit, ipv al die blessures, hij werd opgesteld en dan was het net niet.
Ten 2e gaat het helemaal niet over het verleden, maar over de beste spits op dit moment, dat is toch echt RVP
Ten 3e is je argument van: als je bij je club goed speelt hoor je dat ook bij je land te doen. Onzin natuurlijk RVP speelt met een totaal ander elftal waar hij niet in kan renderen. Kijk naar Messi, die is bij Argentinie ook niet de Messi die bij Barca de strerren van de hemel speelt.
Ik weet dat je voor Chelsea bent en dat het blijkbaar moeilijk voor je is objectief te oordelen over een speler die het elke week laat zien bij Man Utd.

15 augustus 2013 om 23:01

Wat jij wilt, maar als je Messi een beetje volgt. Dan weet je dat hij in 2012 12 keer scoorde in 9 wedstrijden voor Argentinië, en in 2013 scoorde hij 4 keer in 6 wedstrijden.

16 augustus 2013 om 15:39

@ Advertentie

Heb je weleens gezien hoe Cavani zijn doelpunten maakt. Je moet de goals maar eens terugkijken. Klutsgoals, intikkers en af en toe een klasse kopbal of schot. Van Persie speelt op een fluwelen techniek en maakt wereldgoals. Cavani met zijn gebrekkige techniek was nog niet de helft van zijn transfersom waard. Maar zoals Bago al eerder aangaf helpt het veel als je spelers blijft ophemelen. Ieder jaar zeggen dat hij de beste ter wereld is levert hem blijkbaar 63 miljoen op. Zouden ze in Nederland ook is moeten doen. BAM Bruno Martins Indi is het grootste cv talent ter wereld. Niet minder dan 25 miljoen. Zo doen ze dat ook bij Porto. Kijk wat voor bedragen voor matige spelers er wel niet worden betaald. Als iedereen wat positiever zou zijn, zou dat hier ook gewoon mogelijk zijn. Sorry beetje afgedwaald, het eerste deel geldt eigenlijk voor jou haha. Cavani is maar een overschatte voetballer, net als Bale bijv. Ze zijn goed maar wel overschat.

Vooral zijn spelinzicht is van een uitzonderlijke klasse. Helaas hoor ik van velen dat bij United die (loop)acties van hem niet velen begrijpen. Het is een fantastische speler.
Gisteren was hij trouwens wel erg slecht, hij hield geen bal vast. Nederland is geen counterland, en van Persie niet iemand die de bal erg lang vasthoudt. Dat heeft ons gisteren in de tweede helft dan ook opgebroken. Niet een fatsoenlijke aanval gezien.

15 augustus 2013 om 16:34

Enkel Rooney en Kagawa kunnen Van Persie zijn loopacties bedienen. Kagawa is misbruikt dus hij heeft het niet kunnen doen. Manchester United heeft nog een creatieve speler voor naast Carrick nodig.

15 augustus 2013 om 16:40

Waarom probeert United niet Hamsik van Napoli te halen? Jonge en goede speler met doorgroei potentieel. Ze grepen al naast Fabregas en Gotze volgens mij. Ze moeten nu toch wel werk gaan maken van een creatieve speler zoals jij zegt.

15 augustus 2013 om 16:47

Omdat Hamsik én onhaalbaar is én niet de type is die ze zoeken. Hamsik is een 10. Manchester United zoekt iemand voor naast Carrick: een centrale middenvelder. Dus type Fabregas en Modric.

15 augustus 2013 om 17:10

Misschien eens informeren bij Marseille naar Valbuena.

15 augustus 2013 om 19:24

Ik ken Valbuena niet zo goed maar is hij voetballend zo goed dat hij zijn totale gebrek aan fysiek kan compenseren in een competitie waar fysiek heel erg belangrijk is en je niet bij ieder duwtje al een vrije trap krijgt. Zelfs spelers als Mata, Silva en Cazorla zijn redelijk fysiek sterk vergeleken met Valbuena.

Michel Vorm keepte gister een prima wedstrijd! Die jongen straalt zoveel rust uit, niet normaal.
Voetballend heeft Vorm ook grote stappen gemaakt!!

Vind het begrip spits vrij ruim, zijn Ronaldo en Messi ook spitsen? Dan niet, maar hij volgt zeker met nog twee a drie namen achter eerstgenoemden.

15 augustus 2013 om 16:22

Hij zegt toch ook van Engeland op dit moment. En daar heeft hij 100% gelijk in. Als we kijken naar de rest van de wereld kan ik er zo vijf opnoemen die beter zijn dan hem. Maar in Engeland loopt er op dit moment niemand rond die beter is dan Robin van Persie.

15 augustus 2013 om 16:33

Ik denk dat van Persie wel een van de beste spitsen in de wereld is want hij speelt ook nog eens in een van de zwaarste competities ter wereld zeker fysiek want als je ziet in met name Spanje veel meer ruimte krijgt om te voetballen dan denk dat hij echt wel een van de beste is in de wereld .

15 augustus 2013 om 16:54

Ibrahimovic, Lewandowski, Gomez (ja, Gomez), Drogba. Zo al spitsen die sowieso beter zijn. Gelijkwaardig of net iets beter zijn Balotelli, Villa (paste gewoon niet in het systeem van Barça), Torres (vind ik nog steeds een geweldige spits), Mandzukic.

En voordat mensen gaan huilen over deze namen, het is gewoon mijn mening. Klaar.

15 augustus 2013 om 17:50

Alle namen die je noemt kan ik wel iets in vinden maar Drogba? dat was een beest, is zeker ook beter geweest dan van Persie nu is maar kom op zo goed is hij op dit moment echt niet meer.

15 augustus 2013 om 16:23

Het gaat over de PL. Engeland. Engeland. Engeland.

Begrijpend lezen.

15 augustus 2013 om 16:26

In de poll gaat het over de wereld, denk dat hij daaraan refereert.

15 augustus 2013 om 16:26

begrijpend lezen is net zo belangrijk als verder kijken dan je neus lang is! Check de Poll maar eens en kom dan weer met een zinnig antwoord.

15 augustus 2013 om 16:27

Waarom reageer je zo terwijl er onder de tekst duidelijk een poll staat die zijn reactie rechtvaardigt??

15 augustus 2013 om 16:57

Ronaldo speelt linksbuiten, waarom zou hij een spits zijn?? Messi is ook niet echt een echte spits, maar meer een soort '9,5'. Hij staat op papier in de spits, maar zwerft veel rond. Messi wordt daarom vaak niet tot de spitsen gerekend. Je zou meer moeten denken aan Van Persie, Ibra, Falcao enz.

van Persie beste speler Bpl? Misschien wel. Maar hij is niet de beste spits, wel één van de beste. Rijtje Ibrahimovic, Cavani, Falcao.

15 augustus 2013 om 16:32

Wie vind jij dan de beste, of vind je RVP de beste?

15 augustus 2013 om 16:34

Ibrahimovic overschat? HA laat me niet lachen zeg..

15 augustus 2013 om 16:40

En dat zij het moeilijk hebben baseer je natuurlijk op het seizoen dat al zo lang onderweg is? Daarbij komt dat Ibrahimovic er toch maar liefst 31(?) in wist te schieten en dat hij al bij meerdere clubs in meerdere competities bewezen heeft een topspits te zijn.

15 augustus 2013 om 16:44

Cavani heeft pas 20 minuten gespeeld in de Ligue 1. Falcao ook pas één wedstrijd en heeft al gescoord. Hoe kun je zeggen dat ze het moeilijk hebben? Daarvoor speelden ze al de sterren van de hemel bij hun vorige clubs. Dus ze blijven gewoon wereldspitsen. Beiden in de top vijf.

15 augustus 2013 om 16:45

"alle 3 hebben het moeilijk in de Ligue 1"

Ik vind het knap dat jij dit al bij Cavani en Falcao hebt gezien terwijl beiden nog maar een wedstrijd in de Ligue 1 hebben gespeelt, waarbij Cavani nog niet eens de 90 minuten heeft volgemaakt en Falcao al gescoort heeft.

Verder had Ibra vorig seizoen absoluut geen moeite in de Ligue 1 en is het niveau van de Ligue 1 nou ook weer niet zo laag. Ik schat het op z'n minst even hoog in als onze eigen "geweldige" Eredivisie, als het al niet hoger is.

15 augustus 2013 om 17:23

Ja, dat is het inderdaad. Mensen gaan zo snel iets roepen, bijvoorbeeld iemand speelt 2 wedstrijden goed en dan is het een wereldspeler of een toptalent, als ie 2 wedstrijden niet goed speelt zeggen ze meteen dat ze hem beter op de bank kunnen laten zitten.

15 augustus 2013 om 17:33

@codec

Alle drie hebben het moeilijk in de Ligue 1? We zijn nog bij de tweede speeldag, waar baseer jij het op? Heb jij gezien hoe Cavani in de serie a heeft gespeeld en Falcao bij Ath. Madrid? Of baseer jij dat op teletekststatistieken? Want ook dan heb je ongelijk..

op dit moment de beste doelman die wij hebben.

Ik kijk eigenlijk nooit wedstrijden van Manchester United en ik zie Van Persie dan ook alleen spelen bij het Nederlands elftal en af en toe in de Champions League. In die wedstrijden laat hij nooit zien dat het een topspits is, dus ik snap eigenlijk niet helemaal waar alle lof voor hem vandaan komt. Zijn statistieken in de Premier League zijn wel geweldig natuurlijk, maar in de Champions League zie ik hem ook alleen maar grote kansen missen (tegen Real).

15 augustus 2013 om 16:33

Misschien moet je dan toch maar even zijn wedstrijden in de Premier League kijken.
Daarnaast speelt hij in de Champions League ook 90% van de tijd sterk.
Maargoed, jij zal het vast beter weten dan 99% van de voetbalanalisten.

15 augustus 2013 om 16:37

Dan kan ik je aanraden eens een paar wedstrijden van United te gaan volgen. Echt een wereldspits die gewoon prima functioneert. Iedere topspeler die Nederland rijk is presteert slechter in het Nederlands elftal. Robben vond ik gister ook weer waardeloos.

Als je alle assists en doelpunten van van Persie zou weghalen dan had United meer dan 30 punten minder gescoord. Bale komt daar niet eens bij in de buurt. Engelsen hebben in staatjes snel de assists weggelaten omdat alle persoonlijke prijzen naar een Brit moesten. Beetje triest.

15 augustus 2013 om 16:30

ja en moet je ook is een keer kijken hoeveel pre-assists van persie geeft hij is veel belangrijker dan die gehypte bale, van persie laat je team beter functioneren en bale eist alle ballen op.

15 augustus 2013 om 16:53

Inderdaad, enorm veel voorassists en er is eigenlijk geen doelpunt waar hij door zijn loopacties niet bij betrokken is. Lijkt wel of hij in zijn looplijnen altijd de juiste keuze maakt, wijkt sporadisch uit naar de vleugels maar wanneer hij dat doet is het altijd gevaarlijk. Zijn voetballend toegevoegde waarde is zijn grootste toevoeging aan United, en dat hij en passant ook nog eens tweemaal op rij topscorer van de PL wordt zeg wel genoeg over hoe fenomenaal deze spits is.

15 augustus 2013 om 16:38

Dan had Manchester United met 10 man gespeeld. Hernandez had ook minstens wel 'een paar keer' gescoord.

15 augustus 2013 om 17:11

Gaat mij even om "impact" RVP vs Bale. Niet of United het zonder RVP ook zou rooien om kampioen te worden (zou best kunnen). Met punten bedoel ik niet doelpunten hè. Ik bedoel punten voor de stand van de teams. Ik heb dat een tijdje bijgehouden. RVP heeft niet eens zoveel doelpunten gemaakt (rooney wel eens meer in voorgaande jaren geloof ik), maar het gewicht van ieder doelpunt was immens. Haal zijn doelpunten en assists weg en United had meer dan 30 punten op de ranglijst minder. Al zijn doelpunten maakten het verschil tussen gelijk spelen of winnen. Verliezen of geljk spelen. Zelden (wel een paar) heeft RVP een onbelangrijk (running up the score) doelpunt gemaakt. Maar assists tellen ook mee. Denk aan die assist tegen Villa uit een vrij trap geloof ik waar Hernandez uit scoorde in de laatste minuten. Zo'n assist is ook het verschil tussen gelijk spelen en winst. Dat moet ook tellen voor persoonlijke prijzen en de Engelsen hebben Bale hierin voorgetrokken zoals ik het een beetje aankijk. Bovendien was Bale helemaal niet goed in de eerste maanden. Precies in de periode voor het overhandigen en stemmen voor de persoonlijke prijzen ging Bale pieken. Dat heeft ook een rol gespeeld. Bale pakte alle persoonlijke prijzen en vind dat onterecht.

Een geweldige spits momenteel is Robin van Persie, maar toch vind ik Suarez persoonlijk beter dan hem. Suarez is een genot voor het oog om naar te kijken. Die jongen heeft echt onvoorspelbare acties soms

15 augustus 2013 om 16:37

Die mag de schoenen van van Persie nog niet poetsen alleen qua persoonlijkheid al niet en heer in en buiten het veld alleen die vergelijking is al belachelijk en voetballend ook trouwens .

15 augustus 2013 om 16:56

Ben jij wel helemaal lekker? HIj mag de schoenen van RVP niet eens poetsen? Kom op hvan Persie is geen Maradonna ofzo he dat je zoiets zegt..

Ten eerste wat heeft persoonlijkheid ermee te maken. Bij voetbal laat je je voeten spreken. En spelen dat kan Suarez zeker wel.

marktitan
Dat Suarez het team niet beter laat spelen vind ik wat overdreven. Hij scoorde wel gister en gaf ook nog eens een assist.

Nederland z'n aanval gister was niet echt denderend

15 augustus 2013 om 17:06

Met zijn schwalbes, rode kaarten, schorsingen, egoïsme, constant zoeken naar confrontaties vind ik dat je een negatieve invloed hebt op het team. Michel Vorm zei het al: van Persie is als een balletdanser. Het ziet er allemaal heel stijvol en makkelijk uit terwijl hij ook rendement levert.

15 augustus 2013 om 17:20

sloep01,

Een heer verraad zijn club niet door naar een rivaal/concurrent te verkassen.

15 augustus 2013 om 17:24

Hij wilde een keer kampioen worden en dat kan nu eenmaal met Arsenal niet zolang deze trainer er zit .

15 augustus 2013 om 18:04

Alsof hij elke wedstrijd een rode kaart krijgt..
Iedereen maakt schwalbes kijk maar naar een Neymar bijvoorbeeld..

Ik praat geen enkel incident van Suarez goed, maar wat heeft hij een groot hart voor 't spel.

Hij mag dan volgens jou het team minder laten presteren, maar zijn rendement liegt niet he. Zijn voeten spreken in ieder geval genoeg voor Suarez.

15 augustus 2013 om 16:40

Totaal niet met je eens. Suarez heeft geweldige momenten maar 9 van de 10 acties mislukken ook vaak terwijl afspelen dan een betere optie was. Kijk eens naar van Persie hoe makkelijk hij ballen controleert, simpel speelt als het simpel kan en uiterst dodelijk voor het doel is. Van Persie laat het team beter presteren en Suarez kan individueel belangrijk zijn maar als het even niet lukt haalt hij het spelniveau naar beneden. De beste spits van de wereld is wat overdreven. In mijn ogen zijn er meerdere besten.

De spits van de wereld dat zeker niet ik schat Ibra, Cavani, Lewandowksi en Falcao hoger in dan van Persie. In de BPL vindt ik ook dat je nog kan twijfelen tussen hem en Suarez.

15 augustus 2013 om 16:46

serieus Falcao? Je ben dus ook een van de hypers. van Persie is wereldklasse, net als Ibra. Cavani, lewa en Falcao zijn dat ( nog niet )ik denk eerlijk gezegd dat Falcao dit jaar zal tegenvallen.

15 augustus 2013 om 16:47

Waarom zou je Lewan hoger inschatten ? Omdat hij een hatrick maakt tegen Real ?
Lewan komt niet eens in de buurt van RvP man ...
Rest is gelijkwaardig in mijn mening , zeker niet beter en als je dat niet logisch lijkt , RvP scoort meer in een moeilijkere competitie al twee jaar lang.

15 augustus 2013 om 17:33

hattrick tegen Real is niet niks, van persie bakte er niks van tegen Real dus kun je zeker niet zeggen dat lewan niet in de buurt komt van van persie.
en wie zegt dat de Engelse competitie beter is? denk dat je de Duitse competitie onderschat hier.

15 augustus 2013 om 17:48

Arsenallz,

Lewandowski laat het nu twee seizoenen zien. Net als Van Persie.

Niet enkel de hattrick maar gezien zijn prestaties heel dit seizoen mag hij zich zeker meten met de absolute top spitsen.

Lewandowski seizoen 2012/2013: 38 goals
Van Persie seizoen 2012/2013: 30 goals

Lewandowski heeft van de 38 goals ook nog eens 10 in de CL gemaakt en zo de finale bereikt. Van Persie heeft niks gepresteerd in de CL, wat de grootste en zwaarste competitie is.

Volgens mij waren er vorig jaar toch een paar goals van RVP in buitenspelpositie gemaakt.

15 augustus 2013 om 17:49

Juist afgekeurd. Hij heeft doelpunten gemaakt die niet buitenspel waren of zelfs een die over de lijn was en niet geteld is.

Van persie is niet de beste spits ter wereld want k denk dat de mensen hier zlatan en messi (die ook in de spits word opgesteld) en ook lewandowski vergeten

Zou leuk zijn als hij zijn niveau bij manchester een keer bij het Nederlands elftal liet zien

Ik hoopte eigenlijk stiekem dat Liverpool vorm zou halen in plaats van Mignolet prima keeper ende meest contstante keeper van het nederlands elftal.

Drogba, Suarez, en Ibrahimovic zijn beter dan Van Persie. Op den duur worden Balotelli en Boni ook beter.

Falcao is op dit moment van hetzelfde niveau als Van Persie. Cristiano Ronaldo is in mijn ogen ook gewoon een spits en die is toch echt de allerbeste.

15 augustus 2013 om 17:07

Leg is uit waarom Ronaldo in jou ogen een spits is en al meerdere trainers hem daar niet opstellen?

15 augustus 2013 om 17:58

Omdat hij niet stijf op de flanken blijft spelen. Hij speelt toch heel anders dan een Robben of Ribery die ook op de flanken spelen.

15 augustus 2013 om 19:19

dus als je niet stijf op de flank speelt ben je een spits? dus is Fischer volgens jou ook een spits beetje een rare beredenatie.

15 augustus 2013 om 21:03

Heel vreemd idd. Hij is een linksbuiten met de vrije rol. Maar geen spits

Er is op dit moment geen spits die in de buurt komt van de klasse van van Persie inderdaad. Cavani , Lewandowski, Ibra zijn goede spitsen en goede goalgetters. Het geniale van van Persie missen ze toch allemaal.

15 augustus 2013 om 18:02

Zo geniaal is Van Persie niet. Zelfs Ronaldo is niet geniaal. Messi daarentegen wel.

16 augustus 2013 om 09:27

@keeszwam. Ronaldo was wel geniaal. Tenminste de echte Ronaldo. Christiano Ronaldo is inderdaad niet geniaal maar wel een extreem goede voetballer. Hij is het voorbeeld van een wereldtopper worden door bijna obsessief te trainen. Het pure talent heeft hij wat minder. Geniale voetballers zoals Messi, v Persie, Bergkamp, van Basten, Zidane worden met dat talent geboren en dat hoeft alleen nog wat bijgeschaafd te worden.

16 augustus 2013 om 10:00

Jij noemt iemand die een beetje natuurtalent (verfijnd techniek) heeft geniaal. Ronaldo Luiz Nazário de Lima was inderdaad geniaal. Cristiano Ronaldo is ook een Natuurtalent maar die moet veel harder werken voor zijn goals en daarnaast passeert hij een speler veel moeilijker dan de Braziliaanse Ronaldo. Van Persie omspeelt een speler haast nooit, Van Persie heeft tot op zekere hoge zijn kwaliteiten van de lieve heer meegekregen maar hij is niet geniaal. Geniale voetballers doen zeer grote dingen in hun carrière. Wat ook vaak zo is is dat geniale voetballers door meer dan dirie kwart van de wereld als zeer goed worden bestempeld. van Persie is nog nooit in de top 5 van geëindigd voor de verkiezing van de gouden bal. Geniale voetballers hebben een zeer hoog rendement. Maradona maakte in zijn eentje Napoli kampioen. Zijn mede spelers waren van een zeer matig niveau. Ook mist van Persie de echte snelheid om tot geniale voetballer gestempeld te worden..

15 augustus 2013 om 18:05

Ibra is toch wel minstens(!) een klasse beter dan Van Persie hoor. Hij heeft zich overal waar hij heeft gespeeld bewezen.

16 augustus 2013 om 09:34

van Persie was topscorer van de PL. Ook al eens tot beste speler uitgeroepen.ibra heeft zich in een topcompetitie juist nog niet zo bewezen. Alleen in Nederland, Frankrijk en Italie. Een beetje de subtop dus. Bij Barca was het al een stuk minder al had dat ook andere oorzaken. Er is niemand op deze aardkloot een klasse beter dan v Persie. En Ibra is zelfs minder. Het blijft wel een goede spits. Zo goed als v Persie zal hij echter nooit worden. Daar mist hij het pure talent voor dat v Persie wel heeft. Wereldtoppers als Giggs verbazen zich er op de training over hoe goed v Persie is. Dat hebben ze nog nooit mee gemaakt. Dat zegt al wel genoeg denk ik.

16 augustus 2013 om 09:49

Volgens mij heeft Gigs ook met Cristiano Ronaldo en Van Nistelrooy gespeeld.

16 augustus 2013 om 10:02

Internationaal weet ik zeker dat Ibra als een betere voetballer word gezien. Dat komt ook omdat hij meer uitstraling heeft en groot gebouwd is.

16 augustus 2013 om 10:04

Zeg je nou dat van Persie de allerbeste voetballer ter wereld i en dat zelfs Messi inder is.?

16 augustus 2013 om 17:44

Sorry maar heb je gedronken?

'' Er is niemand op deze aardkloot een klasse beter dan v Persie. En Ibra is zelfs minder. Het blijft wel een goede spits. Zo goed als v Persie zal hij echter nooit worden. Daar mist hij het pure talent voor dat v Persie wel heeft.''

Jou kan ik na dit te lezen gewoonweg niet meer serieus nemen..

Messi en Ronaldo zijn al 10 klasses beter dan Rvp

Ibra heeft zich juist wel in topcompetities bewezen. Barca, Juve, AC en Inter soms vergeten? En dan werd hij nog verkeerd gebruikt bij Barca..
In de tijd dat Ibra in Italie speelde was 't niveau daar nog een stuk hoger dan nu.
Ibrahimovic speelt al jaren op topniveau terwijl RVP het sinds 2 a 3 seizoenen goed doet..

Ik zie Van Persie altijd mooie dingen doen in Engeland dus hij is zeker één van de beste daar, maar in Oranje ben ik hem liever kwijt dan rijk.

Ondanks zijn lengte is Vorm toch uitgegroeid tot een keeper van formaat.

Ik vind Van Persie zeker de beste speler van de Plvoor mij al sinds het seizoen 2010/2011.heeft vanaf dat seizoen maar liefst 74 PL goals gemaakt in 91 wedstrijden.van Persie is zeker de beste van de Pl.als je wordt gezien door de meesten toch als beste van de PL hoor je automatisch bij de beste van de wereld.wie de beste spits van de wereld is hangt af van persoon tot persoon.de ene vind Van Persie de beste de andere Cavani of Falcao,ibra,lewandowski en ga zo maar door.

Om beste spits van de wereld te zijn mag je ook een keer wat laten zien in het shirt van Oranje!

Wat valt me dat toch elke keer tegen bij RvP

niet overdrijven mensen, ik zie hem nooit iets goed's doen in het Nederlandse elftal ,
en heeft toch zijn beperkingen, lange slungel zo oogt hij vaak bij Oranje, Bij Man U heeft hij wel betere spelers om zich heen en daarom dat hij ook vaker voor de doel woord gezet , maar toch lang niet de beste van de wereld, vaak onzichtbaar, maar wel koelbloedig en dat maakt hem als speler wel mooi

''balletdanser'' waarom komt dan elke keer weer dat houterige beeld van de ek van 2012 weer naar voren waarbij hij de bal totaal verkeerd raakte...

Die vorm praat de laatste tijd wel veel zeg . Trouwens in Engeland zijn er al 2 Betere/completere spitsen in de naam van Rooney en Suarez.

15 augustus 2013 om 19:28

Van Persie is completer dan Suarez. Ik vind Suarez een opportunist, doet af en toe maar wat. Soms geniaal, soms dom. Het is geen meevoetballende spits. Van Persie wel, heeft een goed inzicht, kan prima koppen, heeft ' Törinstinct ' en bijt zijn tegenstanders niet. Nee, Van Persie is echt duidelijk beter dan Suarez. Maar dat is puur mijn mening.

De beste vind ik nog al wat Falcao is ook echt goed maar
Van Persie heeft veel meer techniek
En speelt ook nog maar 4 jaar als
Spits misschien nog wel korter hij is opgeleid als 10 speelde bij Feyenoord links bij Arsenal eerst rechts toen op 10 en pas de laatste 2 seizoenen in de punt en dat doet ie geweldig bij man u

Jammer dat van Persie het niet kan waar maken in Oranje! Beste spits vd wereld na Messi, dus bedoel ik dat hij ook beter is dan Falcao of Zlatan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren