Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cocu geheimzinnig over keeperswissel: ‘Zeg niet wie er tegen Ajax keept’

Laatste update:

Niet Jeroen Zoet maar Remko Pasveer verdedigde donderdagavond het doel van PSV in het Europa League-duel met Shakhtyor Soligorsk: 1-0. De van Heracles Almelo overgekomen doelman maakte in de voorbereiding een hele goede indruk op Phillip Cocu en dus koos de oefenmeester ervoor om Pasveer onder de lat te zetten. De aanwinst bleef verstoken van een tegendoelpunt.

Cocu liet voorafgaand aan het duel weten dat de keeperswissel niets te maken had met eventuele twijfel over Zoet. “We zijn zeker ook tevreden over hem, maar we spelen veel wedstrijden”, claimde de oefenmeester in gesprek met FOX Sports. “Ook voor een keeper vraagt het veel om je steeds op te laden. Natuurlijk wil elke speler altijd spelen. Maar we hebben met beide keepers gesproken en ze weten waarom we deze keuze hebben gemaakt.”

Na het laatste fluitsignaal wilde Cocu niet kwijt of hij van plan is om Zoet zondag in de topper tegen Ajax wederom op de bank te laten. “Wie er zondag tegen Ajax keept? Dat zeg ik nooit, dus nu ook niet.” De oefenmeester was hoe dan ook tevreden over het optreden van Pasveer tegen de opponent uit Wit-Rusland. “Het vertrouwen heeft hij zeker niet beschaamd. Hij loopt al langer mee en dat heeft hij laten zien. Misschien wissel ik wel vaker dit seizoen. Dat kan als je twee zulke keepers hebt.”

Wie keept er tegen Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom geheimzinnig doen? Iedereen weet dat Zoet gewoon gaat keepen.

21 augustus 2014 om 22:05

Ja haha wie probeert Cocu nu voor de gek te houden.

21 augustus 2014 om 22:17

Pasveer doet zeker niet onder voor Zoet. Zoet pakt zeker geen punten voor je. zijn beste wedstrijden zijn altijd tegen het rechterrijtje...

21 augustus 2014 om 22:30

Linkerrijtje zijn toch de toppers. Of doelde je op het rechterrijtje?

21 augustus 2014 om 23:15

Xajacfa duidelijk dat jij nooit PSV kijkt... Jeroen zoet heeft vorig jaar echt punten gepakt tegen zowel linker als rechterrijtje. Zoet doet imo zeker niet onder voor Jasper Cillessen en is nog jonger ook... Desalniettemin heeft Nederland twee topkeepers voor de komende jaren. Zoet is echt een goede en zeer talentvolle keeper

21 augustus 2014 om 23:36

Rubentje. Dan komt je clubvoorkeur wel erg naar boven hoor, als je beweert dat Zoet niet onderdoet voor Cillessen. Cillessen is veel betrouwbaarder en simpelweg beter op het moment. Zoet komt daar zeker nog niet bij in de buurt.

22 augustus 2014 om 00:30

@rubentje: even als neutrale supporter: Zoet is geen topper en gaat dat ook nooit worden. De laatste keer dat hij echt punten voor PSV heeft gepakt kan ik me niet eens herinneren. Cillessen vind ik ook geen geweldenaar (lees: potentiele wereldtop), maar wel een klasse beter dan Zoet. Eigenlijk is Vermeer de beste om Nederland, alleen heeft hij een paar opzichtige fouten gemaakt die hem de kop hebben gekost. Maar dat was/is tenminste wel een echte puntenpakker.

22 augustus 2014 om 01:26

Linkerrijtje zijn juist de goede en pasveer pakt ook niet echt de punten

22 augustus 2014 om 01:33

@ajaxbarcelona pasveer pakt niet echt de punten? ik weet niet of je het weet, maar ik durf te stellen dat heracles zonder pasveer vorig seizoen was gedegradeerd. Pasveer heeft ons vaak in de wedstrijd gehouden en echt punten gepakt, hoor.

22 augustus 2014 om 02:56

@ Azalkmaar,

Zoet afzeiken en dan aankomen met Vermeer... Zeg dan gewoon niks. ( Vermeer je weet wel die keeper die voor 1 miljoen nog niet eens verkocht kan worden, zo goed is die!!! NOT )

Zoet is in potentie de beste keeper in de eredivisie als je het mij vraagt. Geef deze jongen nog 2 jaar en dan heeft hij cillessen ruim ingehaald.

22 augustus 2014 om 03:57

Haha lachwekkend om zoet met cillessen te vergelijken. Cillessen is zeker twee klassen beter.

22 augustus 2014 om 07:06

Met alle respect maar Zoet heeft afgelopen seizoen nou niet echt goed gekeept en PSV gewoon punten gekost. Het kan natuurlijk altijd beter worden maar ik zie in hem niets meer dan bijv. Marsman van Twente, beide zeer middelmatig. Zoet teert nog op 1 redelijk seizoen bij RKC. Vind het nog knap dat hij er nu nog instaat. Hoop voor PSV dat Pasveer nu blijft staan want keeper wisselen alla eredivisie vs bekertoenooi is nog tot daar aan toe maar eredivisie vs Europese wedstrijden is wel wat anders. Als Zoet dit weekend wel keept dan heeft Cocu echt voor mij afgedaan als trainer.

22 augustus 2014 om 08:09

Cilessen wordt nooit echt getest, die pakt geen punten voor je.

22 augustus 2014 om 08:20

@inke en @azalkmaar Jeroen zoet is bijna niet op een fout te betrappen en heeft soms echt goede reflexen. Deze man heeft PSV vorig jaar tegen Heracles punten gegeven en was een van de weinigen die wel een constant niveau haalde. Ook dit jaar keept hij weer echt goede wedstrijden. Niet voor niets stond hij in het elftal van de week van VI. Daarnaast kan Zoet penalty's stoppen

Vermeer is een prima keeper maar maakt veels te veel fouten... Kan punten pakken, maar heeft ook meer dan eens punten gekost (PSV-Ajax 4-0). Ik vind zoet toch beter omdat hij constanter en jonger is, en dus nog flink kan groeien

22 augustus 2014 om 11:44

Zoet is 2 jaar jonger dan Cilissen dus leeftijdsargument vind ik niet correct. Het is maar 2 jaar. Sommige keepers gaan veel langer door of worden op latere leeftijd steeds beter bijv vd Sar........

Zoet noem je constant en betrouwbaar maar volgens mij heeft hij vorig jaar ook redelijk wat blunders gemaakt..... En vorige ronde EL ook nog, hij had het geluk dat Tyton achter hem zat anders was het net als bij Vermeer gegaan, hij heeft nu meer concurrentie en moet gaan uitkijken. Vraag me omafiets hoe hij nu omgaat met het feit dat de reservekeeper keepte.... Al is het een afspraak voor bijv bekerduels dan nog..... Leuk zal hij het niet vinden mocht PSV in een vervolgronde een top tegenstander krijgen en hij keept niet. Laten we zondag maar eens kijken wie er meer rust brengt en beter keept.....

22 augustus 2014 om 11:44

@ Keepertoob

"azalkmaar," heeft gewoon gelijk, Vermeer heeft al een grote rol gespeeld in de kampioenschappen van Ajax en heeft ook Europees goede wedstrijden gespeeld (ondanks zijn Vermeertjes). Wat heeft Zoet eigenlijk tot op heden gepresteerd ?

Op basis van wat zal hij over twee jaar Cillessen wel even in inhalen ? Cillessen is een degelijke keeper die zich op verschillende hogere podiums al bewezen heeft, laten we eerst nog maar afwachten hoe Zoet het doet op hoge podiums.

21 augustus 2014 om 22:16

Cocu probeert van Gaal na te doen.

21 augustus 2014 om 22:19

Je bedoelt dat Zoet er in was gekomen als het op penalty's was uitgedraaid? Natuurlijk...

21 augustus 2014 om 22:25

Nee. Hij bedoelt dat er zo een wirwar ontstaat voor as zondag. Coccu denkt echt dat Frank hiervan aan de drank gaat. Hahah

21 augustus 2014 om 22:29

Volgens mij doet hij het voor ons. Kunnen wij weer lekker los op VZ! 😃

21 augustus 2014 om 23:15

Hahah dat kan. Vind het trouwens wel hilarisch! Maar Zoet is een logische oplossing voor as zondag.

21 augustus 2014 om 22:17

Alsof het wat uit maakt wie er keept. Ajax schiet ze er toch wel in Het heeft toch ook geen zin om te weten wie er keept, of zie ik wat belangrijks over het hoofd?

21 augustus 2014 om 22:18

Hij acteert een door de wol geverfde topcoach, alleen niemand trapt in dit amateurtoneel van Philipje. Die man is totaal onbevoegd om op dit niveau te coachen. Hij had lekker wat anders moeten gaan doen na zijn voetballoopbaan.

21 augustus 2014 om 22:30

net of dat wat uitmaakt. Pasveer is wellicht nog wel iets beter maar met die prutsers in de laatste linie (alleen Rekik kan het niveau aan) gaat Ajax zeker winnen.

El Ghazi (of Kishna) draait Arias (of Brenet) helemaal dol
Schone - Tamata... tja
Sightorsson - houdt Bruma en rekik wel bezig (acht kans aanwezig dat zivkovic wellicht wel bij selectie zit)

Wijnaldum - Viergever(leuke pot)
Klaassen-Hiljemark (klaassen kan wel iets meer met de bal....)
Maher - Blind (tja dat is in voordeel van Blind met afstand)

Depay- Van Rhijn (van Rhijn handen vol)
Moisander - De Jong (moisander vingers in de welbekende....)
Veltman - (backup van Rhijn)
Boilesen - Locadia (boilesen overloopt Locadia)

21 augustus 2014 om 22:41

Alle gelijke spelen, laat je in het voordeel van Ajax vallen. Ook wint Wijnaldum het van Viergever en zal Depay het echt wel winnen van Van Rhijn en/of Veltman.

21 augustus 2014 om 23:00

Oh god Xaja ben je serieus.
El Ghazi, die twee duels heeft gespeeld, draait Arias, die Colombiaans international is, begeerd wordt door een hoop ploegen en een goede tweede seizoenshelft heeft gespeeld helemaal dol?
Schöne tegen Willems gaat Schöne nog zwaar krijgen, want met Depay voor hem gaat hij heel wat ruimte krijgen en Schöne moet dan mee gaan lopen.
Middenveld zie ik gelijk op gaan.
Wijnaldum en Maher gaan samen tegen Blind en Viergever.
Klaassen en Hiljemark heeft ook geen beslissende winnaar, omdat Hiljemark het meestal wel goed doet tegen spelers die niet erg snel zijn.

De aanval van PSV is beter, maar daar tegenover staat dat de verdediging van Ajax beter is.

Er valt denk ik weinig zinnigs over deze wedstrijd te zeggen, beide ploegen hebben spelers in vorm (gini en Depay - Blind en Schöne).
Beide ploegen hebben zwakke plekken (centraal achterin - backposities).

21 augustus 2014 om 23:07

Spelers met elkaar vergelijken heeft weinig zin. Voetbal is en blijft een teamsport en je hebt met vorm van de dag te maken. Real Madrid verspeelt ook punten, terwijl men individueel tegen elk team betere spelers heeft. Beetje reacties uitlokken vind ik zo. Als hoop ik uiteraard ook dat Ajax wint!

21 augustus 2014 om 23:28

Helemaal eens met je roboo. Spelers vergelijken doe je met fifa als je simuleert -_- voetbal is een teamsport, dat heeft Ajax de laatste seizoenen wel bewezen. Als je dat nu nog niet begrijpt heb je liggen pitten of ben je hopeloos.

21 augustus 2014 om 23:36

Zet je ajax bril af...
het word een leuke pot psv ajaz zijn aan elkaar gewaagd

22 augustus 2014 om 12:13

@ Xajacfa

Je vergeet Arias, dat is toch echt wel een aanwinst.

22 augustus 2014 om 00:22

Met alle respect maar PSV heeft een makelijke keuze Ajax niet hun hebben de 2 beste keepers van de Eredivisie... dat zegt denk ik meer over onze competitie dan over Cilessen en Vermeer

22 augustus 2014 om 02:49

Met alle respect, ik zou Zoet of Pasveer voor geen goud willen ruilen voor Vermeer. Zijn beiden veel betrouwbaarder. Zoet en Cillessen vind ik ongeveer gelijkwaardig, al heeft Cillessen iets meer ervaring

22 augustus 2014 om 10:05

Onzin, Cillissen heeft 1 vol seizoen ervaring bij NEC en nog geen vol seizoen bij Ajax, Zoet heeft 2 volle seizoenen bij RKC gespeeld en 1 bij Psv, lijkt me dat Zoet dan meer ervaring heeft. Cillissen líjkt meer ervaring te hebben, maar dat komt gewoon omdat hij 2 klasses beter is..

Poeh, daar zal Ajax wakker van liggen . Maakt niet uit tegen wie je speelt, als team moet je i.i.g een onhoudbaar schot per wedstrijd afleveren.

Vermeer en cillessen zijn beide beter, alleen dat zou interressant zijn voor wie er in het doel zou staan. Zoet of pasveer zal ajax nou niet over hoeven te puzzelen

21 augustus 2014 om 22:19

Ik heb tien keer liever Zoet dan Vermeer.
Kan je vorig jaar nog herinneren? Toen Vermeer in tegen PSV keepte?
Ik word een beetje moet van Ajacieden die nog steeds Vermeer lopen te prijzen, terwijl hij in zijn laatste tien wedstrijden voor Ajax-1 ontzettend veel tegendoelpunten heeft gehad.
Op dit moment heb ik denk ik zelfs liever Pasveer als Vermeer.
Cilissen is overigens een geval apart, die is beter dan alle drie.

21 augustus 2014 om 22:23

Hoezo liever Pasveer dan Vermeer als je criteria blunders en tegengoals zijn? Dan zou je dus een voorkeur voor Vermeer moeten hebben die krijgt minder tegen en maakt minder blunders. Zoet en Vermeer doen niet veel voor elkaar onder.

21 augustus 2014 om 22:32

Vermeer 2013/2014 in Eredivisie:
Ajax met Kenneth Vermeer in de eredivisie:
10 wedstrijden
17 tegengoals
Gemiddeld: 1,70 per wedstrijd

Pasveer:
34 wedstrijden
59 tegengoals
Gemiddeld: 1,73

Dat scheelt niets, terwijl het verschil tussen de verdediging van Heracles en Ajax toch wel ontzettend groot is.
Ik weet niet hoe het komt, maar Vermeer is geen schim meer van wat hij twee seizoenen geleden was.

21 augustus 2014 om 23:22

Ga maar weg, vermeer is een klasse hoger dan zoet, die naar mijn zeggen nog iets te dik is. Heb je zoet ooit een wedstrijd zien spelen waarvan je zegt: die moet in oranje? Volgens mij nog niet. Hij heeft gewoon geen specialiteit, ook geen zwakte punten overigens, maar al met al een matige keeper. Van vermeer kun je zeggen dat hij een katachtige reflex heeft en dat hij penaltie's kan killen..

Oei oei oei, nou, hier hebben we slapeloze nachten van hoor in Amsterdam! Wat een spanning, wie zal er op doel staan bij PSV zondag?!
Wat een meesterlijk spel van Cocu..

21 augustus 2014 om 22:23

Hahaha sommige comments zijn echt hilarisch hier. Heb echt moeten lacgen. Maar ben het wel eens. Hele rare beslissing van Cocu. Weet niet wat hij ermee wil bereiken maar het kan ook in je nadeel werken. We zullen wel zien zondag.

21 augustus 2014 om 22:32

Cocu geeft letterlijk aan dat hij nooit dagen vooruit de opstelling geeft dus ook nu niet. Niks geheimzinnigs, lacherigs of mysterieus aan.

22 augustus 2014 om 12:18

@ Leb0wski

Klopt, maar sommige zaken zijn te ridicuul voor woorden omdat je jezelf alleen maar verschrikkelijk voor Schut zet. Er werden al veel grappen gemaakt omdat hij vorig seizoen het handje van ome Guus nodig had (los gezien of het verstandig was of niet), dus lijkt het mij dat je dit soort situaties waarvan je van te voren weet dat je zal worden afgeschilderd als een of andere clown wilt voorkomen.

Miss wissel ik wel vaker....
Cocu toch! In dit geval moet je gewoon duidelijk zijn! Zoet is mijn nummer 1! Pasveer heeft het super gedaan en zal tijdens dit seizoen zeker nog zijn minuten pakken gezien de vele competities waarin we nog uitkomen!

That said, Pasveer heeft het zeer goed gedaan vandaag! Jammer dat die 4 man voor em af en toe echt bezig waren als het 6e van Fchotseknots.

Nou daar gaat Ajax van schrikken over hoor wie er in het doel staat jonge jonge dat hier aandacht aan wordt besteed .

Lijkt mij gewoon dat Cocu Pasveer in een bekertoernooi de voorkeur geeft en Zoet in de competitie, beetje zoals bij Real met Lopez en Iker denk ik

Lekker interessant wie van de twee er zondag keept, daar zal Ajax echt niet wakker van liggen.

21 augustus 2014 om 22:21

Gezien jullie alle dezelfde reactie geven zitten jullie er wel degelijk mee.
On: winnen of verliezen van ajax doe je met ze allen dus maakt niet uit wie er keept

Suc6 toegewenst

21 augustus 2014 om 22:51

Ik denk eerder dat Cocu nogal met de wedstrijd tegen Ajax in zijn maag zit, anders gaat hij niet zo geheimzinnig doen over wie de keeper is aanstaande zondag. Als dit echter zijn idee is van een strategisch spel, dan heeft hij het niet helemaal begrepen. Maar zoals de Engelsen het zouden zeggen, please carry on. We zullen zien wie er zondag aan het langste eind trekt, ook succes toegewenst!

Vind het altijd link om je keeper vaak te wisselen. Juist een keeper heeft 100% vertrouwen nodig van de coach. Lijkt mij trouwens dat Zoet gewoon keept.

21 augustus 2014 om 22:25

Als je van tevoren al afspraken maakt over bekerduels/Europa league gaat dat niet op vind ik.

21 augustus 2014 om 22:36

Klopt. Maar volgens mij zijn hier geen duidelijke afspraken over gemaakt. Het kan natuurlijk intern besproken zijn maar volgens mij was dit gewoon een impulsieve actie van Cocu.

22 augustus 2014 om 12:01

@ Afca_godenzoon

Die afspraken worden vaak gemaakt voor de beker tournooien om de tweede keeper tevreden te houden. Het gaat er bij mij niet in dat je eerste speler/keeper het prettig vind om plaats te maken voor de nummer twee voor een Europese wedstrijd. Het podium waarop spelers zich willen laten zien en ontwikkelen, ik het vind het maar een vage beslissing van Cocu.

21 augustus 2014 om 22:32

Helemaal mee eens maar ik vind het niet erg dat Cocu dit soort rare fratsen uithaalt voor zondag

De enige reden die ik kan bedenken om überhaupt je keeper te wisselen is om ervaring en sturing te brengen in je jonge defensie. Maar we hebben vandaag kunnen zien dat ook Pasveer geen verandering kan brengen in de blunderende defensie. Zo lang Psv spelers blijft opstellen als Bruma en Brenet die herhaaldelijk in de fout mogen gaan krijg je de onrust niet uit je elftal. En als ik dan tussen Zoet en Pasveer moet kiezen is de keuze snel gemaakt. Zoet is een groot talent die alijd de voorkeur dient te krijgen. Ik vind het overigens helemaal niet erg als Psv in de Europa League gebruik maakt van Pasveer. Zo houdt die ook ritme en kan hij af en toe zijn wedstrijdjes meepakken.

22 augustus 2014 om 12:11

@ joenepsv

"ik vind het overigens helemaal niet erg als Psv in de Europa League gebruik maakt van Pasveer. Zo houdt die ook ritme en kan hij af en toe zijn wedstrijdjes meepakken."

Dat soort afspraken worden toch doorgaans alleen gemaakt wanneer het de Knvb beker betreft. Elke speler wil Europees spelen, want dat is het podium waarop ze zich willen ontwikkelen en laten zien aan de grotere competities in Europa. Natuurlijk kan ik niet in het hoofd van Zoet kijken, maar als hij niet geblesseerd is en niet gepasseerd word omdat hij bijvoorbeeld blunder op blunder stapelde kan ik mij niet voorstellen dat hij het een "prima" idee vind om Pasveer in de Europa League te laten keepen. Daarbij vind ik de redenen die Cocu aanvoert te komisch voor worden.

vind ik raar. Als je een aantal wedstrijden slecht keept en dan cruciale fouten maakt overweeg je een keeperswissel. Zoet deed het bepaald niet verkeerd. Begrijp dit dan ook niet. Dit zorgt alleen voor onrust

Waarom doet Cocu dit nou toch? Bij Locadia/matavz bracht dit ook
alleen maar onzekerheid. Bij keepers is dit nog erger.

Briljante mindgames van Phillips Cocu

Alsof het Ajax wat boeit wie er in het doel staat, we winnen toch wel of er 1, 2, 3 of 5 keepers in het doel zouden staan. Cocu is te dom voor woorden..

Ik heb altijd het idee dat iemand, voordat Cocu met de pers praat, hem verteld wat hij moet zeggen.
Nu zal iemand hem hebben gezegd dat wanneer iemand vraagt wie er zondag keept, dat zeg ik nog niet.
Goed zo Philip. Amsterdam bibbert.

21 augustus 2014 om 23:50

Echt zo flauw maar moest er wel even van grinneken. Ik denk overigens dat Cocu wel de kerst gaat halen hoor.

jenter, wat ben jij een ongelofelijke relnicht met je kansloze reacties op Cocu. Jij verkoopt de huid al voordat de beer is afgeschoten. Ik denk dat Ajax het knap lastig krijgt aanstaande zondag, de Philips Sport Vereniging kan zomaar winnen in de Amsterdam Arena. Wat is de overeenkomst met jenter en Max Tailleur? Beide heren zijn of waren grappenmakers die goedkoop proberen te scoren.

Na vorig jaar om de wedstrijd van spits te wisselen gaat Cocu het dit jaar doen met de keepers.
Briljant Cocu, juist de plekken waar vertrouwen dat je elke week speelt het belangrijkste zijn.
Cocu, je bent gewoon een prutser.

Al die PSV supporters die Zoet fantastisch vinden hebben er geen eerlijke kijk op.
Zoet is een matige keeper die nog jong is en veel beter kan worden.
Kan iemand mij een wedstrijd opnoemen dat hij punten heeft gepakt voor PSV ?

22 augustus 2014 om 09:48

Bijna heel vorig seizoen? Ben Ajacied maar vind Zoet de beste keeper van de Eredivisie

22 augustus 2014 om 10:22

Zo zie je maar, niet iedere Ajacied heeft verstand van voetbal

22 augustus 2014 om 15:45

Haha wat een clown ben jij dan.

22 augustus 2014 om 20:25

PSV had onderaan in het rechter rijtje geeindigd zonder Zoet

Iedereen komt natuurlijk weer met een oordeel als Pasveer nooit speelt, maar Zoet is natuurlijk 1e keeper

LOL alsof het iets uitmaakt, of denkt Cocu hiermee dat hij op een of andere manier tactisch zand in de ogen te strooien bij de Boer. Spannend die geheimzinnigheid maar het slaat natuurlijk nergens op. Kijk als het nou een Depay betrof die een vraagteken was vanwege een blessure snap ik dat nog wel, maar Zoet of Pasveer, "you cant pay for entertainment like this"

Overigens vind ik het ook wel apart dat je jouw eerste keeper voor Europese wedstrijden op de bank zet. Zogenaamd onder het mom van "we spelen veel wedstrijden" en dat het ook veel vraagt van een keeper om zich op te laden, als jij je als voetballer moeilijk kunt opladen of het vergt veel van je omdat te doen voor een Europese wedstrijd heb je natuurlijk niets bij een topclub te zoeken (lijkt mij heel stug dat dit voor Zoet een probleem is). Kijk dat je voor de tweede keeper kiest in de beker kan ik me voorstellen, maar de redenen die Cocu hier aandraagt zijn te komisch voor woorden. " Again, you cant pay for entertainment like this".

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren