Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barcelona meldt zich met bod van 12,5 miljoen euro in Noord-Londen’

Laatste update:

Barcelona lijkt serieus werk te willen maken van de komst van Thomas Vermaelen. Volgens Sky Sports hebben de Catalanen namelijk een bod van 12,5 miljoen euro op de centrale verdediger van Arsenal uitgebracht. De 28-jarige Belg is op papier de aanvoerder bij de club uit Londen, maar zit er voornamelijk op de reservebank.

/

Manager Arsène Wenger geeft de voorkeur aan Per Mertesacker en Laurent Koscielny en daardoor kwam Vermaelen vorig seizoen tot slechts veertien competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler. De international heeft er nu vijf seizoenen opzitten bij Arsenal en zijn contract loopt nog één jaar door, maar dat gaat hij dus waarschijnlijk niet uitdienen.

Vermaelen, die ook in verband wordt gebracht met Manchester United, is vermoedelijk niet de eerste keus van Barcelona. Men wilde aanvankelijk Marquinhos vastleggen, maar Paris Saint-Germain zou een bod van 43 miljoen euro hebben afgeslagen. Ook Daniel Agger en Jan Vertonghen zouden hoog op de kandidatenlijst van Barcelona hebben gestaan.

Wie is volgens jou beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou wel mooi zijn als hij naar Barca gaat. Hij komt nu nauwelijks aan spelen toe. Zo'n verdediger kan Barca trouwens wel gebruiken

5 augustus 2014 om 21:57

Ik zie liever Benatia komen, veel liever! En het liefst nóg een verdediger: Agger of Vermaelen waarmee ze Pique nog kunnen rouleren. Maar die Benatia, die moet gwwoon komen.

5 augustus 2014 om 22:45

Daar hebben Mathieu gehaald? En je hebt Batra daar ook nog.

5 augustus 2014 om 23:17

Ja maar Matthieu is ook niet de jongste meer, Pique niet de beste meer en daarbij vind ik Bartra drie keer niks. Je kan niet meer over die gozer zeggen dat het een talent is want hij is alweer te oud voor een talent. Om mee te doen met de prijzen zou ik Bartra lozen en 1 top CV en 1 bovengemiddelde CV halen. Je moet weten dat ze vorig jaar al 1 of 2 CV's wilden halen, maar Puyol is nog weggegaan en Mascherano gaat concurreren met de CVM positie? Dus nog 2 is minimum hoor

6 augustus 2014 om 00:16

Was het die Bartra die er even door Bale uitgesprint werd? Ff buitenom haha

6 augustus 2014 om 09:17

Ja want de scouts van Barca wisten het eerder ook al toch? Domme opmerking.

6 augustus 2014 om 09:27

Bartra had wel een hamstringblessure en er zijn niet veel verdedigers die niet van Bale zouden verliezen in een sprintduel...

6 augustus 2014 om 08:53

Maar ook Vermaelen is relatief blessure gevoelig. en dan zul je zien dat het begin enorm wennen is en dat het tempo hoog ligt wat weer leidt tot blessures hier en daar.
Ja hij was het harde en snelle trainen van Ajax gewend, maar dat is toch alweer 5 jaar terug? of 6.. Anyway, ik ben Pro Vermaelen, maar Barca is er dan (niet).

Overigens, twee linksbenige spelers.. dus Matthieu en hij geen niet samen spelen.

Jammer dat hij nooit er in is gekomen, Mertesacker vind ik goed spelen, maar Koscielny maakt toch vaak onnodige fouten.
Zou Vermaelen dan toch liever zien i.p.v. Koscielny. Maar Barcelona komt hij, hoe gek het ook klinkt, sowieso aan meer spelen toe.

5 augustus 2014 om 21:13

Het duo Mertesacker-Koscielny is echt geweldig, vullen elkaar echt perfect aan. Het duo Mertesacker en Vermaelen werkt een stuk minder goed daarentegen.

5 augustus 2014 om 22:27

Valt wel mee er zijn betere centrum-duo's in BPL

5 augustus 2014 om 23:39

Maar die kan Arsenal niet opstellen.

5 augustus 2014 om 21:17

Koscielny is één van de beste verdedigers van de Premier League, in tegenstelling tot die andere twee. Vreemd dat jij het net andersom ziet.

6 augustus 2014 om 11:21

1) Koscielny levert vaak in de opbouw onnodige ballen in. Ik persoonlijk vind Mertesacker opbouwend sterker.
2) Mertesacker heeft het geluk dat hij groot en sterk is, waardoor hij bij hoekschoppen goed kan verdedigen. Koscielny heeft dat nou eenmaal niet. Zie vaak dat hij zich gewoon laat wegduwen.

Tuurlijk, Koscielny is sneller, wendbaarder en absoluut een goede verdediger, maar die onnodige fouten die hierboven o.a. genoemd zijn moeten er echt uit.

6 augustus 2014 om 12:50

Fouten in de opbouw? Je lult gewoon maar wat raak. Koscielny en Mertesacker horen beide bij de beste passers in Europa met 93 en 93,5 passingspercentage. Ze maken juist bijna nooit een fout in de opbouw..

5 augustus 2014 om 21:33

Koscielny is individueel de sterkste van de 3. Kijk je niet vaak naar Arsenal?

Dit zou een goeie deal zijn, 12.5 miljoen voor een cv met een 1-jarig contract. Laten gaan en een talent halen. Er waren geruchten over Hummels, maar ik zie Wenger niet zoveel geld meer uitgeven.

Nou ja, beter dan agger

Vermaelen die al tijden te licht bevonden wordt bij Arsenal zou bij Barcelona van toegevoegde waarde zijn?

Agger is wel een topversterking, als hij zelf bij Liverpool weg wil dan kan het gebeuren maar anders vragen ze natuurlijk de hoofdprijs voor zo'n speler.

5 augustus 2014 om 21:07

Agger zit ook op de bank bij Liverpool maar dat is dan wel weer een topversterking zeker...

5 augustus 2014 om 21:11

Vanwege blessures. Denk je echt dat Touré beter wordt geacht?

5 augustus 2014 om 21:15

Sakho en lovren en skrtl zijn er ook nog

5 augustus 2014 om 21:17

Onzin, vorig jaar was hij gepasseerd want hij zat op de bank wedstrijdfit.

5 augustus 2014 om 21:19

Vorig jaar als in 2013/2014? Nee hoor.

Rodgers rouleert wel graag maar als je ziet hoeveel eigen goals Skrtel en Touré maken laat hij Agger echt niet bewust buiten de basis.

5 augustus 2014 om 21:24

Onzin, het duo Sakho - Skrtel kreeg vorig jaar de voorkeur. Dat zegt overigens niet alles over Agger, maar meer over het duo dat complementair is aan elkaar. Vermaelen is an sich een prima verdediger, het duo Mertesacker - Koscielny kreeg echter de voorkeur.

5 augustus 2014 om 21:27

Kijk eens op Transfermarkt hoe het seizoen van Agger er uit zag:

(spaties verwijderen)
http://www.transfermarkt.nl/
daniel-agger/leistungsdaten/
spieler/22832/saison/2013

Als hij fit was speelde hij 90 min, als hij geblesseerd was (en dus niet bij de wedstrijdselectie zat) dan bracht Rodgers hem vaak één wedstrijdje met een invalbeurt.

5 augustus 2014 om 21:10

Vermaelen te licht bevonden?! Niet voor niets is hij al tijden aanvoerder, hij is gewoon zijn basisplaats verloren omdat Mertesacker-Koscielny misschien wel het beste centrale duo in de BPL is.

5 augustus 2014 om 21:13

Hij speelt niet eens in de oefenduels volgens mij, dan zet Wenger backs in het centrum.

Cahill - Terry is een beter duo.
Kompany - Demichelis ook als je de opbouwende kwaliteiten meerekent.

5 augustus 2014 om 21:17

Het gaat niet om hoe goed de individuele verdedigers zijn, maar juist om de samenwerking achterin, en wat de betreft is Mert-Kos zeker beter dan de duo's die jij noemt.

5 augustus 2014 om 21:18

Vermaelen is dan ook (weer) geblesseerd. Daarom speelt hij niet jn de voorbereiding.

5 augustus 2014 om 21:20

Denk je echt dat hij geblesseerd is?

5 augustus 2014 om 21:21

@ gekkedh

Daar was ik me bewust van.

@ Tom

Vermaelen wéér geblesseerd? Dan moet dit echt een onzingerucht zijn.

5 augustus 2014 om 21:26

Terry en Cahill als duo zijn veel beter. Dat spreekt voor zich.

5 augustus 2014 om 21:27

Het beste centrale duo was toch echt wel Cahill-Terry het voorbije seizoen. Dat fantastisch duo van Arsenal is toch echt wel enorm hard door de mand gevallen tijdens topwedstrijden. Koscielny heb ik dit seizoen enorm veel fouten zien maken.

5 augustus 2014 om 21:36

En als je die wedstrijden niet meetelt zie je dat ze in de andere wedstrijden met afstand het beste duo waren. En het was niet het centrale duo wat Arsenal opbrak maar de afwezigheid van een deftige breker, iets wat Chelsea wel heeft.

5 augustus 2014 om 21:42

Noem dan eens wat fouten van Koscielny?

Dat Arsenal zo hard verloor lag meer aan het gebrek aan een defensieve middenvelder en het feit dat alle 11 spelers het gewoon niet brachten. Dat kun je niet alleen op het centrale duo schuiven.

Verder was Cahill - Terry wel het beste duo.

5 augustus 2014 om 21:43

Onbegrijpelijk dat Wenger nog door wil gaan met Arteta. Ik zag hem laatst weer in de opstelling toen ze oefenden.

5 augustus 2014 om 21:56

Koscielny is juist een big game player, maar als de rest het zo verpest wil hij alles in zijn eentje oplossen waardoor hij de fouten lijkt te maken, terwijl de rest het niet kan belopen.

Mertesacker is vaak juist te traag in topwedstrijden, maar het grootste probleem is dat we alle toppers hebben gespeeld met Arteta en Flamini, die kunnen voor geen flikker onder druk voetballen. Daar moeten komend seizoen Ramsey en een nieuwe aankoop staan, zoals Khedira.

6 augustus 2014 om 00:16

Haha.

Als je die wedstrijden niet meetelt. Als als als. Wanneer je in alle uitwedstrijden tegen de topteams wordt geslacht kun je nooit spreken van het beste duo. In dar soort wedstrijden moet je juist bewijzen als topper.

5 augustus 2014 om 21:11

Juist qua manier van spelen is Vermaelen een betere optie dan Agger.

5 augustus 2014 om 21:13

Agger kan beter opbouwen als je dat nog niet wist...

5 augustus 2014 om 21:16

Vermaelen is stukken beter dan Agger, beiden banken bij hun club, maar Agger omdat hij individueel oa te kort komt, vermaelen omdat zijn concurrenten goed in duo spelen.
Vermaelen is individueel beter dan Agger, heeft toch al veel ervaring, is een leider, is niet echt uit op geld en hoge lonen en is tevreden als hij 'slechts' het meerendeel van de wedstrijden speelt.

5 augustus 2014 om 21:18

Lekker subjectief je landgenoot verdedigen, heel geloofwaardig.

5 augustus 2014 om 21:22

In technisch opzicht is Vermaelen natuurlijk sterker, echter heb ik zo'n vermoeden dat snelheid een belangrijke factor gaat zijn in de verdediging bij Barcelona. Zeker als je een aankoop als Matthieu ziet.

5 augustus 2014 om 21:23

Jij bent anders ook heel objectief als spurs supporter geert.

5 augustus 2014 om 21:25

Vermaelen hater spotted? Vermaelen (in vorm) is zeker beter dan Daniel Agger. Alleen jammer dat hij nooit in vorm is geraakt door de geringe speeltijd die hij kreeg na zijn blessure. Na zijn blessure maakte hij wat fouten en raakte hij uit vorm. Toen koos arsenal voor Mertesacker en dat werkte uitstekend. Wenger heeft hem heel hoog zitten en wil 'm daarom ook niet aan Man U verkopen. Vind het wel een gok van barca dat ze hem halen, Niemand weet of hij ooit z'n beste vorm kan terugvinden.

5 augustus 2014 om 21:27

Vermaelen is echt niet langzaam, en hij is nog redelijk behendig ook. Hij is tactisch echter zeer zwak, terwijl hij opbouwend prima is, en een goede tackle heeft. Zijn positionering en zijn overzicht zijn zijn grootste zwaktes. Hij heeft vaak geen enkel benul van lopers die achter zijn rug lopen richting doel, omdat hij te veel op de man met bal let, ook al is die ver weg.

5 augustus 2014 om 21:29

Voila, plus ik vond van buyten de beter spelen dan vermaelen op het wk, ik verdedig helemaal niets, ik zeg gewoon hoe het is.

Ik sta ook niet 100 achter de transfer van vermaelen, zie veel liever benatia, boateng, marquinhos of hummels naar barca gaan.

5 augustus 2014 om 21:34

Gnabry

Agger is veel technischer dan Vermaelen. Bij Ajax werd Vermaelen ook vaak als renpaard op de linksbackpositie gebruikt.

Met welke reden noem je Mathieu? Jij denkt dat hij niet snel is? Jij maakt jezelf belachelijk.

5 augustus 2014 om 21:36

België

Wat heeft Spurs er mee te maken? Waarom zou ik Vermaelen onterecht afkraken? Hij speelt niet eens en hij heeft een verleden bij Ajax waar ik ook fan van ben.

5 augustus 2014 om 21:42

Jij haalt er nationaliteiten bij als reden van subjectiviteit ik haal er het feit bij dat jij toevallig spurs fan bent.

5 augustus 2014 om 21:45

Maar ik heb persoonlijk niets tegen op Vermaelen terwijl jij en Rlukakutank mij niet overtuigd hebben dat jullie geen zwak hebben voor hem.

5 augustus 2014 om 22:11

Geert

Ik heb helemaal geen zwak voor vermaelen en bij spelers waar ik een zwak voor heb kan ik ook heel ebjectief reageren.
Zo geef ik bv toe dat lukaku (waar ik een zwak voor heb)technisch voorlopig nog veel te slecht, slechte balaanname..

Mijn favoriete team bestaat ook totaal niet uit spelers als vermaelen.
Mijn favoriete 11 is niet volledig gebaseerd op kwalitatief vlak : courtois, van buyten (werkt keihard en daardoor ontbrak het hem niet aan matchritme op het wk), boateng (goede, gedisciplineerde, hardwerkende speler), kompany (het belangrijkste is wat de mens achterlaat, niet de speler, hij.is ambassadeur van sos kinderdorpen, heeft bx brussels opgericht om kinderen uit de 'verkeerde' wijken van Brussel een nieuwe kans te geven..), vidal (harde jeugd, is er in geslaagd zijn familie te redden en toekomst te geven via voetbal , uitstekende speler,een beetje mengeling van salsa en rock), cr7 (blijft altijd hongerig naar succes en werkt ook keihard), lukaku (werkt hard, discipline en heel nuchter), drogba (een beest op het veld en een echte gentleman tegenover alle 21 andere spelers op het veld, de spelers op de bank, en het publiek, geeft ook veel geld aan goede doelen, ik zit nog niet aan 11 spelers maar lees biografieen... om tot mijn goede kern te komen met wat voor mij 'goede' spelers zijn.

5 augustus 2014 om 22:12

Ik vergat iniesta er nog bij te plaatsen.

5 augustus 2014 om 22:35

Mwoah, op zich zeg ik juist dat, in lijn van de aankoop Mathieu, Barcelona het oog heeft laten vallen op snelle verdedigers. Het onbegrijpend lezen is je vergeven.

5 augustus 2014 om 23:12

Rlukakutank,

Okee maar ik ben totaal niet met je eens dat Vermaelen individueel beter is dan Agger. Dan heb ik het over voetballende kwaliteiten, niet wat voor goede doelen ze steunen buiten het veld (al vind ik dat ook belangrijk hoor).

Gnabry

Tsja ik dacht: ze hebben Mathieu al dus een snelle verdediger is niet noodzakelijk meer. Dus zouden ze behoefte hebben aan een complementerende verdediger. Over complementerend gesproken, Mathieu zal links in het centrum spelen terwijl Vermaelen en Agger beiden ook op die positie het beste tot hun recht komen. Als dit waar is dan zal Mascherano zeker naar het middenveld gaan en is Barcelona tevreden met Piqué en Bartra rechts in het centrum.

Dan kan die Mathieu op de bank nemen. Zeker geen speler voor Barca.
Ik heb zo maar ook mijn twijfels bij Vermaelen, maar we zullen zien....

5 augustus 2014 om 21:12

Lijkt me sterk dat Mathieu op de bank komt, ik denk dat Vermealen gewoon voor de bank wordt gehaald.

Ik had veel liever een een verdediger van formaat gezien, maar we moeten het maar met Vermaelen en Mathieu doen, niet slecht, maar absoluut geen Benatia/hummels/boateng.

Lijkt me dat hij daar dan gewoon opnieuw op de bank gaat terechtkomen, en op dit moment in zijn carrière moet hij echt spelen! Jammer dat hij het niveau van de eerste maanden Arsenal niet kon aanhouden, dat was echt geweldig!

Toch opmerkelijk dat een reservespeler van Arsenal nu interesse geniet van clubs als United en Barcelona(volgens de kranten dan). Die tijden zijn de afgelopen jaren wel anders geweest

15 miljoen zou ik hem verkopen, dan kan je een waardige vervanger vinden. Weet wel zeker dat Wenger al een vervanger in gedachten heeft, mocht Vermaelen gaan. Belangrijker vind ik de positie naast Ramsey, daar moet gewoon een big-game player komen die de verdediging kan ondersteunen, loopvermogen en power heeft. In eerste instantie blijf ik aan Khedira denken. Als je kijkt hoe die op het WK terugkeerde van zijn blessure en grote wedstrijden domineerde icm Kroos, dat was echt wereldklasse. Hoor ook veel goede verhalen over William Carvalho, maar die heb ik nog nooit zien spelen om eerlijk te zijn. Heb het idee dat veel gooners hier hem plotseling als nummer 1 target hebben, zonder dat ze hem ooit gezien hebben

5 augustus 2014 om 21:18

Ja maar dat zijn met veel spelers uit portugal. Maar ze worden wep een succes.

5 augustus 2014 om 21:21

Wat bedoel je nou?

5 augustus 2014 om 21:31

Als je kijkt naar wat Barca heeft betaald voor die Mathieu is dit een gênante bod. Gewoon 20 miljoen vragen, gaat Barca toch betalen.

Denk dat als Real Gustavo haalt, dat Arsenal dan een goeie kans maakt op Khedira.

5 augustus 2014 om 21:37

De vraagprijs van Arsenal is op dit moment 12 miljoen pond, 15 miljoen Euro.

En voor het geld hoeft Arsenal het niet meer te doen he

En ook United heeft een bod gedaan schijnt, maar dat heeft Wenger direct afgewezen.

5 augustus 2014 om 21:42

Ja kan ook. Arsenal gaat het toch niet meer om het geld.

Las ook wat berichten over Gustavo, wat moeten ze daar nou weer mee. Die heeft op het WK samen met Paulinho wel bewezen niet van het gewenste niveau te zijn.

Wat een grauwe middelmaat zeg, Ager, Vermaelen, lachwekkend. Vermaelen is verdedigend niet zo best, dan druk ik mij zacht uit...

Ik krijg de hik van het wanbeleid van Barca. Ik als Madridista vind het alleen maar mooi. Had die ouwe Fransman niet gehaald, 15 miljoen erbij gedaan en je had een wereldtopper van een Benatia.

5 augustus 2014 om 21:18

Benatia is niet te koop. Dat betekent dat je gewoon 20 miljoen boven zijn marktwaarde moet betalen minimaal. Roma doet hem niet weg voor minder dan 50 miljoen, die hebben helemaal geen geld nodig en bouwen juist aan een nieuw topteam. Hem voor zoveel geld halen zou pas wanbeleid zijn.

Maar die Fransman halen was ook wanbeleid inderdaad.

5 augustus 2014 om 21:25

Hij was op te halen voor 40 miljoen hoor, maar ze kopen liever grauwe middelmaat van 20 miljoen. Een overbodig Suarez voor 94 miljoen euro. Wanbeleid voeren ze daar al jaren...

5 augustus 2014 om 21:38

Roma zit wel een beetje in de knoei met de FFP dacht ik.

5 augustus 2014 om 22:01

De ffp begint zijn werk wel goed te doen. Van de clubs met geldschieters komt alleen Chelsea er echt goed vanaf, omdat die hun overbodige spelers voor zo bizar veel geld weten te verkopen.

5 augustus 2014 om 22:11

En het scheelt ook dat Chelsea al even bezig is, als het gelijk met City een rijke eigenaar gehad zou hebben zou het ook uit zijn met de pret.

Chelsea moet nu ook alles op eigen kracht doen. Zou de winst trouwens ook naar Roman gaan?

6 augustus 2014 om 02:24

Benatia is echt zwaaaaar overschat.

6 augustus 2014 om 02:55

Als je echt zo zegt dat Benatia overschat is, kan je beter tennis of zo gaan volgen. Want je zet jezelf zwaar voor paal.

Niet van het niveau Boateng, Marquinhos maar als hij blessurevrij blijft (en dan is het grootste probleem meteen benoemd), dan is hij prijs/kwaliteit een goede optie.

Wat moet een club als Barcelona nou met derderangs spelers van Arsenal? Barcelona staat niet voor niets mijlenver boven Arsenal, dan moeten ze kwaliteit halen en niet rotzooi. De hele wereld lacht Barcelona uit sinds het nieuwe bestuur. Schaamtelijk gewoon.


Dat spelers als Agger, Mathieu en Vermaelen gewoon de voorkeur genieten boven spelers als Benatia, Mangala en Boateng. Wat een triest bestuur.

5 augustus 2014 om 21:25

Vermaelen is zeker niet slecht, maar idd meer iets voor de breedte.
Het aankoopbeleid trekt idd op niets.
Een bijtende zot voor circa 95miljo, raktic, een bejaarde van valencia, een vallende prutser (neymar), een tiener voor de jeugd (halilovic)..

Hazard/reus ipv neymar, gotze ipv rakitic, boateng (en hummels)ipv mathieu (en vermaelen), aguero, falcao of cavani ipv suarez had ik liever gezien, suarez is top maar zijn straf is zzn transfer naar barcelona ? Komaan, die moest toch zeker een seizoen geschorst worden, jean francois gillet mag een jaar niet in doel staan vanwege een omkoopschandaal waar hij weinig mee te maken had, maar die kannibaal mag bijna meteen weer voetballen.

5 augustus 2014 om 22:06

Kom aub niet met Hazard aanzetten.. dat is sinds zijn vertrek bij Lille een van de meest overschatte spelers op de aardbol. Verder ben ik het wel met je eens. Een hele domme zet van Barcelona om Suarez aan te trekken, maar dat is ook wel logisch met zo'n bestuur.

5 augustus 2014 om 22:40

Hazard is idd zwaar overschat, ben het daarover met je eens, beschikt over een geweldige techniek maar is zo nonchalant op het veld en laat het meestal maar 10-20 minuten per match zien en is zeer wisselvallig, zag hem gewoon liever bij barca omdat hij zich niet constant laat vallen en er beter tot zijn recht zou komen dan bij het kogelstootvoetbal van chelsea (die overigens al vaak genoeg efficient is gebleken).

Ongelofelijk Barca..

Vermaelen zit juist in een mindere periode in zn loopbaan (bank Arsenal en Belgie).

Ze moeten is een echte top verdediger kopen!

Dus ook geen Mathieu. Schandalig

Goede optie voor Vermaelen als dit waar is. Het hangt al een tijdje in de lucht dat Vermaelen Arsenal zal verlaten, het is alleen de vraag waar hij naartoe gaat.

Is Barcelona echt zo wanhopig als je Vermaelen en Agger voorbij hoort komen? Had dan dat geld van Suarez in 2 top verdedigers gestoken en Sanchez gehouden. Wat een beleid .

5 augustus 2014 om 21:37

Ik heb het te doen met jou club Barcelona en met jou, de Culers lijden aan de zwakke wanbeleid van Barcelona. Moeten lijdzaam toeziend het het Barca jaren faalt.

Volgens mij is Daniel Agger een stuk beter als Thomas Vermaelen.
En ik snap ook niet waarom Agger wissel stond bij Liverpool, die jongen is toch beter als Skrtl en Sakho? Zou zeker een versterking zijn voor Barcelona, alhoewel Mats Hummels mijn voorkeur verkiest.

Zou een waardeloze aankoop zijn als dit waar is, enorm blessuregevoelig en al jaren niet meer op zijn oude niveau gekomen.

Ze hadden gewoon moeten investeren in een jonge verdediger of een echte topper als Benatia, beter om daar grof geld voor te betalen als een aankoop waar je niks mee opschiet en alleen maar geld kost.

6 augustus 2014 om 12:50

Ik lees dit soort berichten hier wel vaker. Je snapt toch dat Benatia, Marquinhos, Boateng, ... ofwel niet te koop zijn, ofwel belachelijk duur zijn? Natuurlijk zouden die altijd eerste keuze zijn op de markt. Maar als onderhandelingen blijven aanslepen en op niets uitdraaien, moet je soms een andere weg bewandelen.
Vermaelen zou een goede aankoop zijn als ze niet meer dan 15 miljoen betalen. Hij heeft ervaring en kan best goed voetballen. Voor zijn blessure was hij in Engeland een heel gerespecteerde verdediger, maar nadien heeft hij het moeilijk gehad om zich terug in de ploeg te knokken. De trainer was tevreden over de spelers die tijdens zijn blessure wel op het veld stonden. Dat gebeurt wel vaker in het voetbal. Zeker bij keepers en verdedigers... Dat betekent niet dat Vermaelen plots niet meer kan voetballen. Met wat vertrouwen kan een fitte Vermaelen weer zijn oude niveau halen en dan is hij in Barcelona een meerwaarde.
De term "waardeloze aankoop" vind ik hier niet op zijn plaats.

12.500.000/100 X 3,0 % = 375.000, -

Als ik me niet vergis zou dit bedrag naar ajax gaan.

Elke club heeft bij een transfer van een 'jeugdproduct' recht op een percentage van alle volgende transfers van de speler in kwestie.

Bij elke transfer 'naar het buitenland' (dus niet binnenlands) word er 5 % uitgekeerd aan de opleidingsclubs

Waarbij de leeftijden 12 t/m 16 elk 0,25 % krijgen, 17, 18, 19, 20, 21, 22 en 23 jaar (ja ook dat word dus als opleiden gezien) die jaren zijn elk 0,50 %

Vermaelen kwam in 2003 over van Germinal Beerschot, toen hij 18 was, hij speelde op zijn 23e ook nog bij ajax.

5 jaar opleiding dus X 0,5 % = 2,5 %

Is toch lekker als je dat bij elke transfer er zomaar ff bij krijgt.

Weer een teken dat er de komende jaren met al die opgeleide spelers in europa uit de eredivisie echt ook wel weer geld binnen stroomt ongemerkt.

ALs vermealen naar barca gaat, is dat 100% definitief einde carriere.
Barcelona is een expert in het verpesten van ex-gunner's carriere.
Hleb en song zijn een van de vele voorbeelden. Weggehaald als serieuze basis klanten bij arsenal, en uiteindelijk helemaal van de sportieve kant weggevaagd bij barca!

Gister waren ze nog uitgewinkeld volgens VZ, wat moet ik nu geloven?

Zou geen verkeerde zet zijn van Barcelona om Vermaelen te gaan ophalen. Voor een relatief lage prijs een topverdediger die makkelijk nog een viertal jaar van waarde kan zijn voor ieder elftal. Enige minpunt is zijn blssuregevoeligheid van de laatste jaren maar een gebrek aan wedstrijdritme zal hier wel enigzinds mee te maken hebben. Tenslotte wordt je niet zomaar anvoerder van Arsenal en groeien de goede centrale verdedigers tegenwoordig niet aan de bomen.

waarom naar barca als arsenal slim is en wenger ook dan kunnen ze beter 20miljoen + vermealen voor hummels zetten dat is beter en dan concurreren met mertesacker of mertesacker dan verkopen want chambers komt eraan en ik zie dat dat een grote wordt

6 augustus 2014 om 00:20

60m euro in de bank. Als Vermealen word verkocht komt daar nog eens 15m bij en dan zit je op 75m daarvan kan je zeker khedira en Hummels financieren.
Alhoewel makkelijker gezegd is dan gedaan , maar Als Arsenal Khedira en Hummels contracteert is dit de beste transferperiode ooit voor Arsenal.

maar denk niet dat khedira komt de beste optie van arsenal is william carvalho is ook beter dan khedira want khedria vraagt veel te veel en hummels komt denk ik eigenlijk niet want ziet arsenal niet zo zitten denk ik ik denk dat hij naar barca of naar manu gaat anders blijft hij bij dortmund

Agger is de beste verdediger van Liverpool. Geen idee dat Rodgers telkens Sakho en prutser Skrtl de voorkeur gaf.

Als Arsenal zijnde had ik 12,5 miljoen euro geaccepteerd en een vervanger gehaald voor minder geld.

Ik snap niet dat men het duo Koscielny en Metesacker zo goed vindt. Vorig jaar kregen ze elke topper 5 à 6 tegendoelpunten te slikken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren