Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Atlético door late gelijkmaker in het voordeel tegen Real

Laatste update:

De eerste ontmoeting tussen Real en Atlético Madrid in de strijd om de Spaanse Supercup heeft geen winnaar opgeleverd. De thuisploeg leek door een laat doelpunt van invaller James Rodríguez aan het langste eind te trekken, maar Real wist de zeker lijkende zege niet over de streep te halen. Kort voor het eindsignaal stond de defensie van de Koninklijke niet goed te verdedigen bij een hoekschop, waardoor Raúl García de gelijkmaker binnen kon tikken: 1-1. Vrijdagavond is de return, dan in het Vincente Calderón.

/

Rodríguez en Raúl García scoorden in de laatste tien minuten van de wedstrijd en hiervoor had de derby niet veel hoogtepunten opgeleverd. Atlético maakte al snel duidelijk dat het Real het spel wilde laten maken en hielden zich vooral bezig met verdedigen, met twee zware overtredingen van Koke en Guilherme Siqueira (allebei geel) in het eerste kwartier. Real had meer balbezit, maar kwam simpelweg niet door de defensie van de landskampioen en kreeg in de eerste helft geen noemenswaardige kans. De beste mogelijkheid voor de Champions League-winnaar was vijf minuten voor de thee voor Cristiano Ronaldo, maar zijn kopbal miste de juiste richting en ging naast het doel van Miguel Ángel Moyà. Hij kreeg van Diego Simeone de voorkeur boven Jan Oblak.

Atlético kreeg nog de beste kansen om in de eerste helft op voorsprong te komen. Na een ruim kwartier spelen was de eerste serieuze mogelijkheid voor Saúl Níguez, die na een fout van Sergio Ramos alleen op Iker Casillas af ging, maar het schot van de jongeling was te slap en kon simpel gepakt worden door de keeper. Daar leek een kwartier hierna opnieuw sprake van te zijn, maar Casillas stond te grabbelen bij een hoge bal, waardoor Mario Mandzukic binnen kon schieten. De opvolger van Diego Costa schrok blijkbaar van de kans die hem geboden werd, want zijn volley was niet overtuigend en belandde recht in de handen van Casillas, die zijn fout dus niet afgestraft zag worden.

/

Voor de tweede helft voerde Carlo Ancelotti een opvallende wissel door: hij bracht Rodríguez binnen de lijnen en wisselde Ronaldo, die dus niet terugkeerde voor de tweede helft. Volgens Cadena SER heeft de Portugees een beenblessure, maar daar is nog geen duidelijkheid over. Met de Colombiaan binnen de lijnen werd de wedstrijd niet opeens veel beter, maar ruim twintig minuten voor tijd kreeg Real wel een enorme kans om op voorsprong te komen: een vrije trap van Gareth Bale werd niet naar de zijkant gebokst door Moya, waardoor Toni Kroos de rebound binnen kon schieten. Hij raakte de bal echter niet goed en zag zijn inzet hoog over het doel gaan.

Real zette na deze kans meer druk naar voren en ging nu echt op zoek naar de openingsgoal. Ancelotti bracht Ángel Di María nog binnen de lijnen en el Fideo stond net een paar minuten in het veld, toen Rodríguez Real op voorsprong bracht: de bal bleef bij een scrimmage hangen in het strafschopgebied en Rodríguez wist de 1-0 binnen te schieten. Real leek hierdoor op weg naar een overwinning, maar gaf deze kort voor tijd toch nog uit handen: de bal werd bij een hoekschop verlengd tot bij Raul Garcia, die van dichtbij de 1-1 kon binnen tikken. Atlético kreeg zodoende een belangrijk uitdoelpunt en mag in eigen huis gaan proberen om de Spaanse Supercup binnen te halen.

Wie wint de Spaanse Supercup?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real dacht dat ze er al waren maar helaas valt het doelpunt 2 minuten voor tijd.

vrijdag word een leuke wedstrijd hopelijk gaat atletico niet weer spelen als vandaag
want nu willen ze 0-0 houden is hun recht maar voor de neutrale kijker is het super saai

20 augustus 2014 om 01:02

Leuke wedstrijd?? als je op slagen en verwondingen bedoeld, dan zal het wel leuk worden. Atletico is een antivoetbal ploeg.. vrijdag zullen ze een bus parkeren

20 augustus 2014 om 03:03

Die gaan ze van Chelsea huren

20 augustus 2014 om 03:09

ja een Chelsea dubbeldekker.

20 augustus 2014 om 12:59

Hoe smaak z'n koekje van eigen deeg? Enige wat Real deed was eindeloos rondtikken zonder gevaar, Atletico speelde direct aanvallend voetbal en verdiende te winnen.

20 augustus 2014 om 01:03

Omdat ? Waarom mogen zij niet verdedigend spelen en dan counteren en als Real dat doet is het goddelijk . Ze zijn ook niet dom om aanvallend te gaan spelen tegen Ronaldo en Bale dat is gewoon zelfmoord.

20 augustus 2014 om 01:05

Ronaldo heb ik vandaag ook nie gezien

20 augustus 2014 om 01:58

Heeft ook maat 45 minuten gespeeld.

20 augustus 2014 om 02:07

Omdat ie 45 minuten niet gezien is

20 augustus 2014 om 10:11

En de andere 45 minuten heb ik hem ook weinig gezien, op die grote kans die hij miste na.

20 augustus 2014 om 13:18

Ja en als Chelsea het doet is het anti-voetbal.

Hypocriet gelul..

Wordt leuke wedstrijd vrijdag.

20 augustus 2014 om 01:02

Dat betwijfel ik. Atletico speelde echt ontzettend verdedigend en dat zal vrijdag absoluut niet anders zijn. Ik vond Kroos en Di Maria zeer dreigend spelen. Kroos heeft echt een geweldig overzicht en een heerlijke pass in de benen, terwijl je bij ieder balcontact van Di Maria gewoon ziet dat er iets gevaarlijks gaat gebeuren.

Ik hoop echt dat Di Maria naar United gaat, een speler als hij moet gewoon 90 minuten per wedstrijd te bewonderen zijn!

20 augustus 2014 om 01:06

denk dat zijn liefde voor real groot is denk gewoon dat hij blijft en de concurrentie aangaat denk wel dat hij basis speler wordt over een een paar wedstrijden

20 augustus 2014 om 01:09

Di maria is op dit moment de beste speler bij real madrid en hij wordt op de bank gezet..

20 augustus 2014 om 01:16

Di Maria is allang de beste speler bij real. Alleen Modric komt in de buurt.

20 augustus 2014 om 01:31

Di Maria is helemaal niet de beste speler bij Real, loop niet zo opportunistisch te lullen.

20 augustus 2014 om 01:39

Di Maria de beste speler van Real Madrid gozer geloof je het zelf?

20 augustus 2014 om 01:47

Wtf? Ronaldo en kroos komen niet in de buurt van di maria?

20 augustus 2014 om 01:57

Tristan die gasten willen ook alleen maar reactie,s uitlokken.

20 augustus 2014 om 10:13

Ben het met hem eens hoor. Op 1. Di Maria, 2. Kroos en 3. Ronaldo. Iedereen heeft toch zijn eigen mening? En niet zoals Krass zegt te provoceren.

20 augustus 2014 om 01:04

Leuk? Ze zullen volop gaan verdedigen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zal lopen.

20 augustus 2014 om 08:29

Is de Spaanse super cup altijd over twee wedstrijden? Dat maakt het altijd zo saai...

20 augustus 2014 om 10:42

Als Atletico speelt is het altijd saai. Die spelen altijd verdedigend. volgens mij hebben ze nog liever een corner ipv een mooie aanval.

Knap van atleti dat ze dit nog eruit hebben kunnen halen. Verder denk ik dat Real Madrid het sterkst eruit zal komen.

Wat was dat een saaie wedstrijd zeg..

20 augustus 2014 om 01:09

Snap nog steeds niet waarom realFans zo blij waren met de miljoenen aankoop. De man die nog wat (Di Maria) zetten ze op bank.

20 augustus 2014 om 03:47

als wij het maar snappen

20 augustus 2014 om 07:19

Jij s apt het zelf ook niet.

20 augustus 2014 om 10:15

Dus jij snapt het Krass? Zou je het ons AUB uit kunnen leggen, want ik zou toch wel heel erg blij zijn met een speler als Di Maria. Daarmee mag je in je handjes knijpen hoor.

Schandalig wat real hier heeft laten zien belooft weinig voor het nieuwe seizoen ronaldo de slechtste van allemaal di maria vond ik nog het beste maar wat valt dit tegen zeg van real

20 augustus 2014 om 01:02

Dat komt alleen maar doordat ze geen ruimte hebben gekregen.

Atletico constant met 11 man op hun eigen helft.

20 augustus 2014 om 01:11

dat doet bijna elke club in de la liga tegen grote clubs, weet niet hoelang je la liga volgt ?

20 augustus 2014 om 01:25

Maar niet elke club heeft de zelfde kwaliteit als Atleitico. Ze hebben vorig seizoen al bewezen dat ze geweldig kunnen verdedigen.

20 augustus 2014 om 09:38

En ze zijn kampioen geworden, dus dat zegt al genoeg.

20 augustus 2014 om 10:43

Heel Real was 1e helft niet al te best. 2e helft stuk beter, helaas speelde Ronaldo toen niet meer.

Wat een zuur einde. De 2-0 hing in de lucht maar dan maakt Atletico de 1-1 terwijl die goal voorkomen had moeten worden. Dan ook nog eens geen penalty voor die handsbal (+ rood).

20 augustus 2014 om 01:04

Ja ze kunnen wel gaan zeuren dat ze die penalty hadden moeten krijgen maar ze waren echt slecht

20 augustus 2014 om 01:12

Real was absoluut niet slecht. Soms werden wel de verkeerde ruimtes benut op het middenveld omdat deze middenvelders teveel op elkaar leken qua stijl. Ronaldo en Benzema speelden wel slecht.

Real had 2-0 moeten winnen, dat was verdiend geweest.

20 augustus 2014 om 01:13

Rea was echt niet slecht, de kampioen van Spanje zat echter vanaf minuut 1 alleen te verdedigen met 11 man, tijd te rekken en overtredingen te maken. Geen wonder dat het dan niet makkelijk gaat, zeker als er nog geen ritme is. Daarnaast was een penalty ontnomen, dat was echt 100% een penalty.

Volgende wedstrijd gaat Atletico weer precies hetzelfde spelen helaas!

20 augustus 2014 om 01:24

Jullie verdedigen nooit? Of maken harde overtredingen met Pepe en Ramos?

20 augustus 2014 om 01:34

Real verdedigt echt nooit zoals Atletico doet nee, en als ze op de counter spelen maken ze dan wel een goal in 9 seconden vanuit eigen helft! Je kunt de stijl van Atletico niet eens vergelijken met die van real. Real laat wel eens een team komen maar gaat niet met 11 man achter de bal staan (behalve enkele keer onder Mou tegen Barca) zonder ook maar enkele intentie van aanvallen. En de verdedigers van real zijn niet zo smerig als heel Atletico. Heel Atletico schopt en bij real is het tegenwoordig alleen Ramos soms. Ik praat wat Ramos doet ook niet goed maar bij Atletico is iedereen zo bezig.

20 augustus 2014 om 02:12

Goed dat je over Ramos begint. Sloeg mandzukic weer zo vies toen ze op de grond lagen. En dan allebei geel echt lachwekkend.

20 augustus 2014 om 03:14

Manzukic die aansteller die zelf ooj zat ui te delen. Bij een klein tik als een baby huilt.

20 augustus 2014 om 08:16

Je mag elkaar, geen tik uitdelen. En dit is niet de eerste keer zet Varane erin ipv die psychopaten in het centrum, Varane is veel beter. En wat kan Simeone goed zijn team laten verdedigen. Heeft goed ingekocht. Leuk dat James heeft gescoord, na zijnmatige optreding vorige week dinsdag

Real hoorde hier te winnen.
12 minuut rood voor atletico niet gegeven.
2de helft Ramos ook rood moeten hebben.

Real speelde om te winnen, atletico niet.

20 augustus 2014 om 01:01

Wat is je punt.

20 augustus 2014 om 01:03

Dat Real hoorde te winnen, staat ook in de eerste zin.

20 augustus 2014 om 01:05

Ja maar die twee rodekaart feiten had je niet moeten zetten. want dan lijkt het alsof het een gelijkspel hoorde te zijn.

20 augustus 2014 om 01:03

Benzema gaf ook een smerig elleboogje.

Wat is dat Atletico Madrid een schandalige ploeg zeg. Alleen maar schoppen en verdedigen. Ik heb echt medelijden met hun fans. Ik zou me als fan namelijk doodschamen.

Real moet Di Maria behouden. Toen hij erin kwam gelijk meer dreiging. Vrijdag afmaken dit zooitje ongeregeld.

20 augustus 2014 om 01:05

Wat een onzin. Atlético maakt dankbaar gebruik van real haar onvermogen het spel te maken. Dit gaat atleti winnen. En verdiend. Geen kans gecreëerd die zogenaamde galacticos.

20 augustus 2014 om 01:08

Ja dat geloof je zelf. Verdiend? Op basis van wat? Zogenaamde galacticos die zeker ook zogenaamd La Decima hebben binnen gehaald? Hater

20 augustus 2014 om 01:10

Geen kans gecreëerd? Je hebt dus niet gekeken neem ik aan.

Vooral Kroos kreeg een enorme kans. Hij had binnenkant voet moeten scoren. Met die halve volley kon het ook maar dan moest hij wel zijn beweging afmaken, maar ik kreeg de indruk dat hij te vroeg keek naar zijn eigen poging.

20 augustus 2014 om 01:15

Hahahaha geen kans gecreëerd? Ben je nou serieus? Als jij hebt gekeken dan ben je echt een enorme hater! Als je wel hebt gekeken dan heb je er echt geen verstand van

20 augustus 2014 om 03:29

Die van kroos was puur geluk dat de bal zo viel en zeer lastig af te maken. James scoort uit een halve kans in de dubbele rebound. Een paar dreigende momenten van benzema en bale maar meer echt niet. Vooral de bal rondspelen in onmacht. Atleti heeft niets aanvallend klaargespeeld maar real ook niet.

20 augustus 2014 om 10:20

Huh? Bowiej? Dus als je 'La Decima' (Ik noem het lievee gewoon de Champions League) binnen hebt gehaald, is her vanzelfsprekend dat je alles daarna wint? Ik begrijp je niet helemaal. Kun je het even uitleggen wat het verband is tussen het winnen van de Champions League en alle wedstrijden in het seizoen er na winnen?

20 augustus 2014 om 10:41

Mentalist zei: geen kans gecreerd die zogenaamde galacticos. Toen zei ik: die zogenaamde galacticos hebben wel de champions league gewonnen.. Ik heb nooit gezegd dat ze alles gaan winnen hoor.

20 augustus 2014 om 12:40

@ mentalist,

Carvajal zorgde voor veel voorzetten waaruit gescoord had kunnen worden. Ook schoot hij zelf nog eens van afstand.
Pepe had uit een corner kunnen scoren.
Ramos had met een vrije trap kunnen scoren. Bale had uit een vrije trap kunnen scoren.
Kroos probeerde het nog met een afstandsschot.
James schoot een bal over, Di Maria schoot een bal naast.
Bale kreeg nog een kleine kans die hij naast schoot.
Ronaldo had kunnen scoren uit die geweldige voorzet van Bale (kopkans).
Real had een penalty moeten krijgen voor die handsbal van Mario Suarez.

Doelpogingen waren 19-8 in het voordeel van Real zag ik bij de statistieken.

20 augustus 2014 om 01:06

Haha, je mag je ook schamen als je 7 wereldsterren heb, en die schoppers niet kapot kan spelen,. En vooral zo verschrikkelijk slecht verdedigd.

20 augustus 2014 om 01:09

Ja want ze hebben toch zoveel kansen weg gegeven.. Not

20 augustus 2014 om 13:03

Ze hebben juist als leeuwen verdedigd en daarna veel directer de aanval gezocht. Real speelt juist enorm saai met hun getik en als 1 ploeg vieze spelers in het team heeft, dat is toch wel Real met Ramos, Pepe, Marcelo, Alonso, Coentrao, Arbeloa etc.

Di Maria brengt zo veel meer dan James... Hij komt er een paar minuten in en continu dreigend. Wat is Carvajal ook een heerlijke speler trouwens. Onderschat.

20 augustus 2014 om 01:13

Je bedoelt brengt meer dan cr7 en bale

20 augustus 2014 om 01:42

Overdrijven is ook een vak zeg, pff.

20 augustus 2014 om 03:53

Het is niet overdrijven.
Di Maria brengt meer dan ronaldo en Bale...maar Bale brengt meer dan ronaldo.

20 augustus 2014 om 01:13

James is overschat EN overbodig.

20 augustus 2014 om 01:25

Uiteraard overbodig als je nog een speler als isco hebt, die jonge speelt elke inval beurt geweldig, zonde. Maar ook al speelt James slecht ancelotti zal hem de voorkeur geven boven isco alleen door het prijs kaartje.

20 augustus 2014 om 02:52

overschat kijk zijn goudenlinker dan.

20 augustus 2014 om 01:44

Carvajal inderdaad heerlijk gespeeld op dat uitverdedigen bij die laatste corner na dan. Hij was scherp en snel en gaf goede pasjes voor, hij heeft me echt zeer positief verast, echt een heerlijke speler om naar te kijken als je ziet wie er voor hem op de rechtsback positie stond

Ik snap niet dat mensen Sergio Ramos goed vinden. man man man hij kan niet verdedigen, laat zich alleen maar op de kast jagen, gaat bewust meerdere malen slaan. En staat vooraan bij de scheids bij het zeuren om kaarten.

20 augustus 2014 om 01:09

Ramos is de beste verdediger ter wereld. Hij is een baas in de lucht, hij is geweldig aan de bal: geen verdediger heeft een betere traptechniek dan hij. Crosspasses, directe passes, verticale passes, geen probleem.

Zijn probleem is wel zijn temperament. Hij weet het maar soms kan hij zich niet bedwingen.

20 augustus 2014 om 01:13

En door zijn temperament is hij absoluut niet de beste verdediger ter wereld. Ik schat lui als Kompany, Hummels, Thiago Silva etc beter. Je benadeeld zovaak je team als je er weer eens met rood uit moet. Daarnaast erger ik me er helemaal kapot aan

20 augustus 2014 om 01:22

Er was een tijd dat hij te vaak rood kreeg. Maar dat is nu niet meer zo. Het zelfde geldt voor Pepe, die krijgt ook nog altijd de strontkar over zich heen vanwege zijn verleden. Nu speelt hij clean.

Ramos kan trouwens uitstekend spelen met een gele kaart op zak. Hij gaat dan niet over de grens, dus hij heeft echt wel zelfbeheersing.

20 augustus 2014 om 01:31

@sosl

Thiago Silva de man die alleen maar kan huilen. Verdedigend is hij de laatste tijd zo onthutsend zwak. En je weet dat Hummels ook vaak genoeg fouten maakt ? Ach vast niet, waarschijnlijk kijk je niet eens vaak naar ze.

20 augustus 2014 om 01:31

@sosl

Thiago Silva de man die alleen maar kan huilen. Verdedigend is hij de laatste tijd zo onthutsend zwak. En je weet dat Hummels ook vaak genoeg fouten maakt ? Ach vast niet, waarschijnlijk kijk je niet eens vaak naar ze.

20 augustus 2014 om 02:10

Wat is een verticale pass?

Of hij de beste verdediger is weet ik niet, maar ik vind het ook lastig om objectief naar hem te kijken. Ben gewoon geen fan van hem door zijn gedrag. Feit is wel dat het een geweldig goede verdediger is.

Dat temperament is inderdaad zijn grootste probleem, maar ik heb ook niet echt de indruk dat ze proberen hem dat af te leren. Nog steeds staat hij bij elk wissewasje als eerste bij de scheidsrechter te zeuren, ook al gebeurd iets aan de andere kant van het veld (bij wijze van). Als je je overal mee bemoeit kan ik me voorstellen dat je opgefokt raakt.

20 augustus 2014 om 09:54

@geert vs, hij heeft vorig jaar nog genoeg rode kaarten gekregen en hij had gisteren ook weer rood moeten hebben voor slaan naar Mandzukic.

Ja ik weet...atletico had ook rood moeten hebben, maar t gaat hier om ramos.
Snap niet dat die jongen zich niet in kan houden, heb je zoveel ervaring, krijg je zoveel domme rode kaarten.

20 augustus 2014 om 12:56

Volgens Transfermarkt:

Seizoen 2013/2014:
1x rood (2x geel) in La Liga, 1x direct rood in La Liga, 1x direct rood in Cl

Seizoen 2012/2013:
1x rood (2x geel) in La Liga, 1x rood (2x geel) in Copa

Seizoen 2011/2012:
1x rood (2x geel) in La Liga, 1x rood (2x geel) in Copa

Seizoen 2010/2011:
1x direct rood in La Liga, 1x rood (2x geel) in Cl

De afgelopen 4 seizoenen heeft Ramos meestal 2 rode kaarten gepakt waarvan de meesten uit 2x geel voorkomen. Vorig seizoen kreeg Ramos genaaid direct rood vanwege die schwalbe van Neymar toen het 3-4 werd.

20 augustus 2014 om 01:09

De dingen die jij nu opnoemt hebben niks te maken met zijn verdedigende kwaliteiten.

20 augustus 2014 om 01:14

Klopt. Maar ik erger me er wel helemaal kapot aan. Ramos is beter op Fifa dan in het echt want daar doet hij wel aan fair-play

20 augustus 2014 om 01:15

Jawel. Ramos wint bijna al zijn kopduels. En opbouwen is bij een topclub zoals Real die mooi voetbal wil spelen ook erg belangrijk. Als je de bal meteen inlevert kan je weer opnieuw beginnen.

Verder is Ramos trouwens beresterk en erg snel. Ja Robben is nog sneller maar dat maakt Ramos niet traag. Ook leest hij het spel goed en timed hij zijn intercepties goed.

20 augustus 2014 om 01:19

Dan verschillen wij van mening. Ik vind hem niet sterk, dat zag je al bij Mandzukic die hem in de lucht meerdere malen te sterk af was. En als hij dan niet kan winnen gaat hij slaan. Mooi voetbal valt ook over te twisten want als ze zelf het spel moeten maken zie je dat ze het erg moeilijk hebben.

20 augustus 2014 om 01:21

Geert VS ik had het eigenlijk tegen sosl. Ik ben het overigens volledig met jou eens hoor, Ramos is een wereldverdediger met zijn snelheid kracht en ja agressie, want dat hoort er ook gewoon bij, hoewel hij wel vaak over de grens gaat. Ramos is de leider achterin en zou een gemis zijn in de topwedstrijden.

20 augustus 2014 om 01:24

Oké komfifadan, misverstandje.

sosl, je zag toch wel hoe raar Mandzukic aan het rondspringen was? Dat is meer een kamikaze-aanval dan een kopduel.

20 augustus 2014 om 01:33

Hahahhah kamikaze aanval geweldig

20 augustus 2014 om 01:35

Maar dat zegt meer over de kwaliteiten van Mandzukic

20 augustus 2014 om 01:17

Waarom? Omdat het begin van het seizoen niet zo goed loopt is ie gelijk een slechte verdediger. Als ze vorig seizoen hebt gezien dan weet je dat ramos een van de beste is

20 augustus 2014 om 01:21

Ik vond hem vorig seizoen ook dermate slecht. In tegenstelling tot Pepe die normaal de slechtere van de twee is. Wat had hij 2 directe rode kaarten?

Balen van de late 1-1. Nu zal Atletico vrijdag weer achteruit leunen, schoppen en hopen op een 0-0 uitslag of een doelpuntje uit een dode spelmoment.

Vreselijk hoe ze hebben gespeeld. Ook echt onbegrijpelijk hoe ze met 11 man zijn geeindigt. De linksback had 1 x direct rood moeten krijgen in de 1e helft en anders een 2e geel in de 2e helft. Manzukic met al geel op zak een bal weg slaan, Verder vele harde overtredingen, een duidelijke handsbal in de 16. Het mocht schijnbaar niet vandaag.

Real speelde wel een goede 2e helft. James viel goed in en ook Di Maria erg sterk.
Kroos was weer super goed. Hopelijk blijft hij zo door gaan.

20 augustus 2014 om 01:04

Ramos moest inderdaad geen rood krijgen..

20 augustus 2014 om 10:39

Ramos had je ook rood kunnen geven. Evenals Siqueira, Mario Suarez en Manzukic. Daarnaast nog een penalty situatie op het einde. Wie is er dan benadeeld?

20 augustus 2014 om 01:06

Real speelde ook alles behalve netjes. Ramos had ook rood moeten krijgen als die speler van Atlético het had moeten krijgen en Benzema gaf een smerige elleboog. Verder is zo enorm verdedigend en ruw gewoon het spel van Atlético sinds Simeone trainer is.

20 augustus 2014 om 10:40

Benzema een elleboog? Dat is mij ontgaan.

Ramos is de enige die over de scheef ging, maar daar was Manzukic ook geen lieverdje.

20 augustus 2014 om 01:07

Tsja logisch dat Siquiera er meteen uitgehaald werd voor Ansaldi want Simeone voelde wel aankomen dat hij rood zou krijgen. En Siquiera had ook rood gekregen als Ramos niet was ontsnapt aan rood want die sloeg Mandzukic natuurlijk wel.
Mario Suarez had er met rood af gemoeten en Real had een penalty moeten krijgen.

James vond ik niet geweldig eerlijk gezegd. Maar hij vindt zijn draai wel heb ik het idee. Die goal zal hem goed doen, al kwam er wat geluk bij kijken.

20 augustus 2014 om 07:28

@ fcda

Echt geweldig om te zien dat real-fans nu gaan zeuren over anti voetbal bij de tegenstander. Jullie hebben tegen barca jarenlang niet anders gedaan en toen was het zogenaamd 'slim'.

20 augustus 2014 om 10:39

Het is ook slim, maar is het daarom niet vervelend om te zien dan? Ik snap dat Atletico het doe, geef ze geen ongelijk, voetballend gaan ze ten onder, maar dan kan ik het toch wel triest vinden?

Iedereen denkt dat real zomaar even wint bij atletico.. denk dat atletico de supercup wint

20 augustus 2014 om 01:03

Ja jammer genoeg wel denk ik

Verdiend atletico. Real dat paar honderd miljoen investeert kan het spel niet maken, 2 e helft zonder Ronaldo real gelijk 5 klasses beter. Toen de beste speler erin kwam Di Maria was het al te laat. Atletico maakt het thuis af 3-1

20 augustus 2014 om 01:03

Waarom moet je bashen op ronaldo? Real speelde precies hetzelfde spel zonder Ronaldo. Jezus hou je bezig met die 3 ratten voorin bij barca.

20 augustus 2014 om 01:04

2 de helft ook matig. Alleen toen Di Maria inkwam werd het iets beter

20 augustus 2014 om 01:08

omdat u ploegske ook niet een paar miljoenen investeert heeft? Neymar met een 1 jarig contract voor circa 100 miljoen, Suarez de hannibal voor 80 a 90 miljoen.. Bankzitter van arsenal 19 miljoen en een verdediger van in de 30 jaar voor 20 miljoen.. check je feiten voor je reageert

20 augustus 2014 om 01:13

altijd beter dan een bale voor 100 miljoen die vandaag weer niks heeft laten zien en een james rodriguez die 10 klasses slechter is dan di maria..

20 augustus 2014 om 01:24

Wel grappig dat je check je feiten zegt. Ik heb zo het idee dat de Real fans over een jaar de prijs van Neymar naar 200m hebben opgedreven. Het bedrag van Suarez was 81m. Het bedrag van Neymar was 86m. Maar dat is inclusief rechten op talenten, een marketingbedrag naar Neymar en donaties naar de stichting van Neymar. Er is ook al zo verschrikkelijk vaak gezegt dat de lengte van het contract niet uitmaakt in Brazilie. Echt al zo vaak. Je moet het een keer gelezen hebben. Waarom ga je er dan over door? Over Song en Mathieu heb je wel gelijk.

20 augustus 2014 om 01:34

bedoel je die Bale die in de finale van Copa del Rey Barca afdroogde of die Bale die Atletico in de finale CL Atletico de doodslag gaf met de winning goal?? Love ya to

20 augustus 2014 om 02:52

In het hedendaagse voetbal worden er belachelijke bedragen betaald voor spelers. Ook Barcelona doet hier aan mee ja. Echter zijn de aankopen die Barcelona heeft gedaan goede en nodige aankopen. Dit zal blijken tegen je ploegske.

Matig Real, matig Atletico, misschien had Real wat meer verdiend door het veldoverwicht, maar ik had toch op meer gehoopt, zeker dat ze zo goed speelden tegen Sevilla. Atletico moet het nu toch wel af kunnen maken in Vicente.

Wat een drama eerste helft van Real Madrid. Toen James erin kwam zag je wel dat we veel beter speelden. Jammer van dat late doelpunt. (Drama fout van Iker).

20 augustus 2014 om 01:03

Van iker? Bale stond daar gewoon lucht te dekken.

20 augustus 2014 om 01:06

Dat was geen fout van Casillas. Eerder van degene die de kopduel van Mario Suarez heeft verloreb

20 augustus 2014 om 01:19

Casilias kwam niet goed uit bij de goal..

20 augustus 2014 om 03:24

Zo als zovaak.....

20 augustus 2014 om 01:15

Fout van Iker? Hoezo weer iker de schuld geven, wat kan hij er aan doen dat de verdediging voor zijn neus staan te dekken als blinde. James vond ik buiten die goal persoonlijk zeer matig, leed zo vaak onnodig bal verlies en een niet al te zuivere passing, hij moet nog hard aan het werk. Ik snap niet dat ancelotti gewoon niet di Maria erin zet in de 2e helft voor Ronaldo.

Half miljard op het veld een buiten de lucky goal nauwelijks wat laten zien. Zo zie je maar hoe lachwekkend de reacties waren na de winst van Real op Sevilla. Niemand kon ze zogenaamd meer tegenhouden haha, nou dat hebben we gezien. Ik zag meteen dat Real overschat werd. Met beide benen op de grond nu. Wel heeft Real beter spel laten zien toen Ronaldo gewisseld werd, wat niet geheel verassend is natuurlijk.

20 augustus 2014 om 01:04

Eerst zeg je dat Real niks heeft laten zien, daarna zeg je dat real beter spel heeft laten zien toen ronaldo gewisseld werd. dit is het bewijs van pure haat.

20 augustus 2014 om 01:17

@ Blaugrana108

Wie heeft er zojuist nou weer de CL gepakt? I kan het mij niet meer zo goed herinneren....hmmm... Het seizoen is pas bezig man. We zullen op het einde nog eens praten.

denk het niet als di maria en kroos en modric op het middenveld spelen wint real en wil liefst varane want pepe trapt alles naar voren dan denk ik dat het 1-0 of 2-0 voor real wordt

met dank aan Iker waardeloze keeper. bah ik kots hierop. wegermee en nooit meer laten keepen.

20 augustus 2014 om 01:04

Iker keepte prima. Die goal kon hij niets aan doen. Kroos en Carvajal stonden te slapen terwijl ze die bal weg hadden moeten werken.

Het viel me op hoe goed hij aan het meevoetballen was trouwens. Geweldig.

20 augustus 2014 om 01:04

Ben vaak erg kritisch op Iker maar hier kon die toch echt niks aan doen.

20 augustus 2014 om 01:09

die moet voor de keeper zijn. staat als een wijf op de lijn. altijd billen knijpen met corners vrije trappen hoge ballen.

20 augustus 2014 om 01:17

Die hoge ballen worden altijd weg gekopt door Ramos en Pepe. Maar nu hoorden anderen die bal weg te koppen maar deden ze dat niet. Casillas kon niet zo snel reageren op die inzet van Raul Garcia.

Casillas is een echte lijnkeeper maar hij bokst ook vaak genoeg hoge ballen weg.

20 augustus 2014 om 01:21

Iker kon hier gewoon totaal niks aan doen. Hij ziet de bal niet, bal wordt niet weggewerkt door zijn verdediging en daarna staat er een speler vrij. Het is nog wel een keeper he geen muur?

20 augustus 2014 om 01:55

de bal in dat gebied moet voor de keepet zijn. Hij ziet er altijd slecht in zulke situatie weg ermee.

20 augustus 2014 om 08:48

Je hebt je punt gemaakt. Je reageert al meerdere malen op Iker. Het is heel simpel. Hij valt bij de eerste paal en niemand springt mee. Dus ga in een hoekje je zitten afrukken op diego lopez ofzo

20 augustus 2014 om 01:36

Iker heeft gewoon een goede pot gekeept, wordt het nu weer zo dat wanneer er wordt gescoord bij real als iker keept dat het dan zijn schuld is. Iker keepte prima heeft 4 aardige kansen van Atleti gepareerd en dan krijg je knullig uitverdedigend werk bij een hoge bal waar iker niks aan kan doen.

20 augustus 2014 om 01:44

ja in de eerste helft ging een hoge bal bijna erin. jullie Iker fans moeten een objectief kijken naar hem. Loopt altijd onder de bal door komt nooit als een kerel de goal uit.

20 augustus 2014 om 01:57

Het schot kwam onverwacht en iker heeft zich goed herstelt om die bal er niet in te laten gaan. Iker heeft moeite met lange ballen dat ontken ik niet, maar die goal was absoluut niet zijn schuld, een doelman moet ook vertrouwen op zijn verdediging dat zei hun werk goed doen hij heeft vaak genoeg fouten van de verdediging moeten opvangen maar nu lukte dat niet.

Vrijdag moet Ancelotti spelen met Isco vind ik. Niet weer een middenveld met Kroos, Modric én Alonso. Vandaag was Modric slecht trouwens.

Op links Di Maria, op rechts Bale en Ronaldo in de spits. Benzema deed weinig goed. Er moet echt een spits gehaald worden die er kan staan als Benzema faalt.

Geef Coentrao ook maar weer een basisplaats.

Casillas
Carvajal
Pepe
Ramos
Coentrao
Alonso
Kroos
Bale
Isco
Di Maria
Ronaldo
20 augustus 2014 om 01:07

zie alleen liever varane dan pepe

20 augustus 2014 om 01:23

Nee Modric is naar rechts verhuisd en heeft niet zo een vrije rol die hij vorig jaar had dus hij komt minder goed uit de verf. Het systeem klopt nog niet helemaal en nog niet iedereen is gewend. Di Maria moet meer spelen en James moet rustig in worden gebracht. Voor de rest Pepe rouleren met Varane.

20 augustus 2014 om 01:42

Ik zou isco ook liever zien spelen, liever dan James. Al is het jammer dat isco moet concurreren tegen een prijskaartje om u tegen te zeggen. Hopen dat James zich snel aanpast, maar al gebeurt dat niet zal ancelotti isco gewoon blijven negeren. Al zie ik isco heel graag voor real Madrid spelen want ik vind het namelijk een absolute geweldenaar, denk ik toch dat hij het beste weg kan want zo een geweldige speler wil je echt zien spelen en niet misbruikt zien worden op de bank.

Been blessure, knie blessure en lies blessure om gek van te worden. Lijkt de laatste maanden man van glas. Kon ook totaal niks inbrengen de eerste helft. Ik dacht nu Ronaldo eruit is kan Benzema beter spelen teminste dat zeggen heel veel Barca fans maar wat was die man slecht zeg.

Atlethico weer uit een standaard situatie. Het zijn echt vechters. Deze prijs heeft Madrid zo niet gewonnen.

20 augustus 2014 om 01:53

Ronaldo heeft een serieuze rugblessure.

20 augustus 2014 om 03:18


@raffaello

Waarom zou je luisteren naar barcafans die je wat influisteren over real madrid.
Dat is als macdonalds vragen naar het recept van burger king.

Het was wel een zaadpot. Ook Real speelde heel slecht, en Atletico ook! Hoop dat het vrijdag leuker gaat worden, want Real Madrid moet nu scoren.
Carvajal speelde goed vond ik! Bleef maar gaan en was ook aanvallend gevaarlijk.

Real speelde na de gelijkmaker(5 minuten dus) in een moordend tempo. Atletico stond natuurlijk met 11 man rond de eigen 16(wie zou dat niet doen de laatste minuten bij een 1-1 in de heenwedstrijd?), waardoor er geen doelpunt uit voort kwam, maar als ze dat nou eens eerder in de wedstrijd gaan doen! Uiteraard kost het meer energie, maar dit zijn 11 van de meest gedreven voetballers van de wereld, dan moet dat wel meer dan 5 minuten vol te houden zijn.

Carvajal speelde in mijn ogen een dijk van een wedstrijd. Hoe hij het laatste kwartier nog sprintjes inzette en indrukwekkende rushes had, chapeau!

Nou Real speelde echt 10 maal beter dan Atletico en ik zie deze real madrid veel beter worden dan vorige seizoen.. schandalig hoe sommige mensen hier Boven door een wedstrijd gelijk zeggen Real gaat moeilijk krijgen. Real Madrid speelde slechts op zijn 80% en ook nog es tegen de kampioen van Spanje en Champions Leauge finalist. maar dat zijn vaak Messi fan boys

20 augustus 2014 om 01:26

Idd mensen hebben niet door dat real nog op stoom moet komen. Natuurlijk Atletico ook (ookal misten zij minder spelers door WK in de voorbereiding), maar met 11 man verdedigen, daarvoor hoef je niet op stoom te zijn. Als iedereen zijn rol bij madrid weer gewend is en spelers zijn weer op elkaar ingespeeld dan wordt dit een gruwelijk team. Ik schat dat ze over een maand het gruwelijk gaan doen!

20 augustus 2014 om 02:09

Misschien komt dat ook door dat de real fans na de wedstrijd tegen Sevilla zo erg in de wolken waren?
Heb dingen voorbij zien komen als "Real gaat alle prijzen dit seizoen pakken", "Niemand kan dit Real stoppen", "Real gaat elk team afslachten" en dan kan ik nog wel even doorgaan.

Ben blij dat ik gewoon een voetballiefhebber ben, zonder echte clubvoorkeur.

Het viel mij onder live meepraten ook weer op dat Real en Barca de meest kinderachtige fans ooit hebben.
Blijkbaar is het enige wat jullie kunnen:
- Eigen spelers zo ophemelen dat het zielig begint te worden.
- Provoceren
- Met modder heen en weer gooien
- Zichzelf op de kast laten jagen om de kleinste opmerkingen
- Enorm subjectief na de wedstrijden kijken

Al zijn er ook enkele objectieve Real/Barca fans maar die worden nogal ondergesneeuwd door het lage niveau van de rest

Slechte wedstrijd van Real.. Amper kansen gecreëerd.. Voorhoede was echt nergens vandaag. De verdediging stond wel goed, behalve bij die corner dan.. Pas toen Di Maria erin kwam, kwam er meer dreiging voorin. Real maakt een enorme fout als ze Di Maria weg doen..

Real dit seizoen; 1 keer winst 2 keer gelijk en 3 keer verlies. Ze hebben moeite om het spel te maken en dat zullen ze met hun status altijd moeten doen. Ze hebben er ook alle sterren voor nodig want de 2e garnituur kan dat nog minder.

20 augustus 2014 om 01:14

Real dit seizoen 1 winst en 1 gelijk. Het heet niet voor niets VOORseizoen

Wauw. Zo slecht speelde Real Madrid deze wedstrijd niet. Atletico speelde wel zwaar defensief en liet vrijwel niets zien aanvallend.

Atleti blijft gevaarlijk bij spelhervattingen en Real is zwak in het verdedigen daarvan.

Die bal van Kroos had echt 100% erin gemoeten, die mag je op dit niveau echt niet zo hard overschieten. Overigens was de handsbal 110% penalty, maar hoogstwaarschijnlijk niet goed gezien door arbitrage. Vraag me af of het een doelpunt was in de verre hoek als die hand er niet voor zat.

Spelbeeld zal in de return vrijwel hetzelfde zijn. 3-4 man op Bale/ronaldo/di Maria en heel compact staan.

Overigens vind ik dat Coentrao een stuk sterker speelt dan Marcelo. Speelt toch wel vrij onbezonnen, die Braziliaan.

Ik heb al screenshot gemaakt van je reactie. We zullen vrijdag zien wie er gaat winnen. Ik hoop dan dat je niet de benen gaat nemen knaap

die ancelotti moet zich schamen elk trainer droomt van de selectie van real madrid. Wat doet hij kroos modric en alonso ( die het al tijdens het wk niet meer bij kan houden). En onze beste speler di maria pas in de 75 ste minute in laten vallen wat een grap.

James is zeker geen 80 miljoen waard hij kan beter banken en di maria moet je altijd opstellen die perez gaat veel te ver met zijn zogenaamde galacticos .

Ramos moet eens beter gaan verdedigen inplaats van steeds opstootjes te veroorzaken.

Atletico speelde hard maar daarom zijn ze ook zo ver gekomen vorig seizoen dus kan ze niks kwalijks nemen. Al met al denk ik dat real de super cup wint en als ze di maria behouden dan winnen ze la liga ook wel. tegen barcelona heeft real ten minste wel genoeg ruimte zodat kroos enz. ruimte hebben voor een geweldig Schot of paas.

Een zeer onterechte uitslag. Atlético creëerde heel weinig en was duidelijk de onderliggende partij. Ze hebben wederom de bus geparkeerd zonder enige intentie om aanvallend iets te brengen.

Real speelde goed, al had er wel meer gecreëerd mogen worden. Kroos, Modric en Alonso waren absoluut de baas over het middenveld. Atlético had daar helemaal niks te vertellen. Sowieso heeft 80% van de wedstrijd zich op de helft van Atlético afgespeeld.

Overigens is Real een 100% strafschop ontnomen. Die verdediger stond als een keeper met zijn armen wijd en kreeg de bal tegen een arm. Dat is gewoon een penalty, dat valt absoluut niet te ontkennen. Bijzonder merkwaardig dat de scheidsrechter 'm niet geeft. Een bijzonder pover optreden van deze onbekwame arbiter. Denk bijvoorbeeld ook aan het wegslaan van de bal van Mandzukic (geen gele kaart), te vroeg affluiten in de eerste helft, harde overtredingen van Atlético niet met een kaart bestraffen.

Hopelijk kan Real het vrijdag afmaken. Ik heb er vertrouwen in. Ik hoop ook dat Bale dan een betere match speelt, want ik vond hem vandaag zwakjes.

Real mag God op de blote knieën danken dat Atletico niet zo scherp was in het afronden vandaag. In de eerste helft al drie dik 100 kansen voor Atletico.

Niet dat ik nu zeg dat Real slechter was, in tegendeel zelfs, maar qua kansen had Atletico de meeste.

Allebei de ploegen waren slordig in balbezit. Veel ballen kwamen achter spelers terecht of waren te lang.

20 augustus 2014 om 01:38

@dankroon,

Dan heb je niet goed gekeken. Die kansen van Atlético waren er wel in de eerste helft, maar dat waren zeker geen levensgrote kansen.
Ik denk eerder dat het andersom is: Atlético mag God, of misschien wel gewoon de scheidsrechter, bedanken dat het niet verloren heeft. Allereerst natuurlijk de overduidelijke penalty en die geweldige kans van Kroos.

20 augustus 2014 om 07:33

Jaa daar is ie weer. Het klassieke real-excuus. De scheidsrechter.

Niet gewoon het eigen onvermogen om het spel te maken tegen een zeer defensieve tegenstander.

Maak je borst maar nat. Nu jullie eindelijk je tiende (lees: vijfde) cl hebben binnengehaald zullen er heel wat ploegen lekker gaan verdedigen tegen jullie en de ruimtes klein houden. Daar heeft barca al jaren mee te maken. Ook Bayern ondervond hier vorig jaar last van.

Kijken hoe Madrid daar nu mee omgaat. In balbezit zijn ze sowieso niet sterker dan twee bovengenoemde ploegen.

20 augustus 2014 om 09:46

Ga jij ontkennen dat het een penalty was? Duidelijker kon het bijna niet. Echt merkwaardig dat de scheidsrechter dat niet heeft gezien.

Real kan absoluut wel het spel maken. In balbezit vond ik Real sterker dan de vorige keren tegen Atlético. De bal ging goed rond en Atlético kwam zelf nauwelijks in balbezit.

En vergelijk dat Barcelona alsjeblieft niet met Real. Real kan veel meer verschillende speelstijlen hanteren en heeft qua selectie ook veel meer smaken. Barcelona kon in elke ontmoeting met Atlético geen vuist maken.

Laten we verder ook niet vergeten dat dit pre-season is. James moet zijn rol nog gaan vinden en ook Toni Kroos kan nog meer de leiding nemen op het middenveld.

Tja scoren uit een corner, had niet anders verwacht van Atletico. Real had vaker de bal maar kon dat ene gaatje steeds niet vinden, dat moet beter want bijna elke La Liga team gaat voor de 16 hangen tegen dit Real en met Ramos en Iker ben je tegenwoordig nooit zeker van een cleansheet, ook niet bij een 2-0/3-0 voorsprong. De scheids had op het laatst nog een penalty moeten geven aan Real, daar waren ze nog bestolen want anders had Real de beste papieren om de Cup mee naar huis te nemen.

Hopelijk is Ronaldo fit de volgende keer, hem heb je nodig voor die ene kans die je wel gaat krijgen in de wedstrijd want dan prikt hij hem er wel in. Goed spelen verlang ik niet van hem, maar scoren wel, daar is hij namelijk de beste in.

20 augustus 2014 om 01:26

Hoe scoorde Real de gelijkmaker tegen Atlético in de Cl finale dan? En Ramos met zijn vuistslag, had ook gewoon rood moeten krijgen?

Ja kijk, ik kan best begrijpen dat je een club supportert maar hou het wel objectief zeg. Atlético spelers zijn ook niet de braafste, maar dat zijn de verdedigers van Real ook niet hoor. Daar lopen achterin twee spelers die net zo gestoord zijn als die van Atlético.

20 augustus 2014 om 01:30

Pepe heeft heel vorig seizoen niks gedaan en tot nu toe ook helemaal niks. Op die actie van het wk na, die erg werd overdreven door iedereen, is hij een harde maat faire verdediger.

20 augustus 2014 om 01:39

Ik bedoelde meer hoe goed Atletico is bij corners en voorzetten, ze weten vaak de bal te koppen op doel of uit de kluts de bal er nog in de schieten. Dat Real uit een corner scoort in de CL finale heeft hier toch helemaal niet mee te maken...

Schoppen en slaan zie je altijd bij derbys en die worden nooit goed genoeg bestraft, daar ga ik mij niet over uitlaten anders zijn we nog tot morgen aan het discussieren.

Voor de rest zeg ik toch niets negatiefs over Aletico alleen over Ramos en Iker, hoe kom jij dan bij niet objectief zijn dan?

20 augustus 2014 om 01:44

Pff jah, vorig seizoen... Toen heeft Pepe zich wel kunnen inhouden. En dan nog zijn er momenten geweest waarin het beestje in hem soms naar bovenkwam. Je kan dat niet vermijden, je bent hoe je bent.

20 augustus 2014 om 01:51

Neen, maar je gebruikte woorden als 'bestolen'? Ramos mag blij zijn dat hij gewoon de wedstrijd kon uitspelen. Ik weet niet wat het is, maar telkens als het om een speler gaat van een ploeg die men supportert knijpt men een oogje toe. Kijk, dat je niet over schoppen en slaan wil praten is goed. Maar een vuistslag op iemand z'n gezicht is wel het bespreken waard, zeker als je vindt dat Real bestolen werd. Het is maar Mandzukic denken mensen, maar geef Messi of Cristiano een vuistslag zoals die van Ramos in het gezicht en je bent een jaar geschorst. Geef ik je nu mee.

Er is iets met Real Madrid, wanneer ze de 70e minuut bereiken en niet kunnen scoren er een soort agressie naar bovenkomt die sterker is dan hen zelf. Ze gaan iedereen als vijand zien. De scheids, de tegenstander, de bank van de tegenstanders. Ik vind het vreselijk, want zo'n club, zo'n reputatie. Dat hebben ze toch niet nodig, vind je niet?

20 augustus 2014 om 06:21

Die agressie waar je het over hebt komt voort uit winnaarsmentaliteit waar bij sommigen over de grens gaan en dat keur ik nooit goed, zoals het slaan waar je het over hebt want dat is idd rood en dan kan het een heel andere wedstrijd worden. Ramos is al jaren zo dat is iets wat je niet meer weg krijgt bij hem jammergenoeg, Ancelotti weet dat zelf ook en zou zich zonder twijfel dood ergeren eraan, alleen is Ramos onvervangbaar achterin.

20 augustus 2014 om 14:58

Mwa, onvervangbaar is veel gezegd. Hij is immens belangrijk voor de ploeg, maar je kan hem echt wel vervangen met een betere verdediger. Alleen zijn die duur en schaars. Persoonlijk vind ik hem een verschrikking voor alles wat met voetbal te maken heeft. Ramos was niet zo 8 jaar geleden, die speelstijl heeft hij door de jaren heen ontwikkeld om mee te kunnen met het niveau.

En ik kan best begrijpen dat je kwaad word als het niet draait omdat je een winnaarsmentaliteit hebt, maar als Real zijnde draag je je club uit. Het zijn sterren, die weten hoe zich te gedragen als sterren dan. Het is dan ook goed om te zien dat ze Ancelotti als coach hebben die weet wat dat inhoudt. Een man met klasse.

Dit is zeker geen gunstige uitlsag voor Real madrid. Atletico gaat nu in de volgende wedstrijd weer vol op de verdediging spelen om de 0-0 de behouden. Het blijft een heel frustrerend en lastig team om tegen spelen, vooral voor Real en Barca.

20 augustus 2014 om 01:27

@darkzealot,

Ja, het is een onooglijk team, dat Atlético.
Maar het recente verleden leert ons wel dat Real in 5 ontmoetingen 11 keer gaten heeft kunnen maken in de rood-witte bus.
Als Real scherper is en als de aanvalslinie wat beter speelt, kan het er echt wel 3 maken tegen deze ploeg.

Di Mariaa pfff hopelijk blijft die!!

20 augustus 2014 om 01:40

Iker mag weg. grappig dat de Iker fanboys al zijn fouten goed praten.

Het wordt echt nodig tijd dat Real zich eens gaat versterken deze zomer.. ooh wacht..

Haha heerlijk dit!!

Vraag me af of Ancelotti wel blij is met zo'n galacticogeile voorzitter als Perez. Real heeft gigantisch veel geld betaald voor James en Kroos terwijl ze beter af waren zonder. Het zijn beide geniale spelers maar nu ze erbij zijn moet je ze toch ergens zetten, terwijl Khedira en Di Maria richting de achterdeur worden geduwd terwijl ze belangrijk waren vorig jaar. Real was vorig jaar de beste ploeg in Europa, die 4-2-3-1 was gewoon super met de spelers die erin stonden. Nu komt Modric helemaal niet uit de verf en is er voor Di Maria geen plaats. Wat als Jesé straks terugkomt. Perez trekt de portemonnee open en denkt dat hij de selectie versterkt, terwijl de basiself gewoon verzwakt zijn. Ancelotti was beter af zonder Kroos en James. Als hij erin slaagt om Real opnieuw de Champions League te bezorgen is hij een genie, met al dat puzzelwerk.

20 augustus 2014 om 05:36

Heb net de wedstrijd gekeken aangezien ik niet thuis kon zijn. Real speelt al heel lang niet meer in een 4-2-3-1, maar dat terzijde. James had nooit gekocht moeten worden. Ja, hij pakt zijn doelpuntje wel mee maar man wat was hij weer slecht. Die jongen wordt zo de hemel in geprezen na een geweldig WK maar gaat het allemaal niet waarmaken. Bale trouwens ook echt lachwekkend weer, ongelofelijk hoe veel ballen die jongen inlevert door zijn voetballende onkunde. En natuurlijk is het normaal dat een aanvaller soms de bal verliest, maar niet door zulke domme blinde passes achter de man, te diep, te hard. Maar ik blijf het zeggen: je hoort dit alleen als er niet gewonnen wordt, want wat maakt het uit dat je de slechte wedstrijd van je leven speelt als je de winnende binnenkopt ( Bale CL finale ).

De aankoop van Kroos daarentegen was wel goed. Je moet niet vergeten dat als je geen enkele boost geeft aan de selectie dat je dan stil staat en stilstaan is achteruitgang. Ik denk dat hij echt wel veranderd kan worden in een echte verdedigende middenvelder die voor de opbouw zorgt. Verdedigend was hij geweldig namelijk, aanvallend had hij die volley wel echt moeten afmaken. En anders is het gewoon goed voor de breedte van de selectie. Real wilt voetballend beter worden en dan is het belangrijk om spelers die gewend zijn in balbezit te voetballen aan te trekken.

Ik ben wel van mening dat Ancelotti de boel wat moet omgooien volgende wedstrijd. Je hebt helemaal niks aan een Bale bijvoorbeeld tegen een ultra verdedigend Altetico. Ik zou zo spelen:

Ik heb gekozen voor Illarra in plaats van Alonso, aangezien ik hem in balbezit beter vind. Atletico zal niet met aanvallende intenties komen aangezien ze aan een 0-0 genoeg hebben. Ronaldo er buiten gelaten aangezien hij last had van zijn rug, geen risico's nemen.

Casillas
Carvajal
Pepe
Ramos
Coentrao
Modric
Illarra
Kroos
Di Maria
Benzema
Isco/James
20 augustus 2014 om 09:19

Isco

Ik heb je vorig seizoen al het tegendeel bewezen dat Real Madrid Bale en Ronaldo nodig heeft. De rest kan niet zijn doelpunt maken. Als je zo gaat spelen ga je heel leuk balbezit voetbal hebben maar niemand die gaat scoren. Dat werd ook bewezen in de Copa del rey wedstrijd zonder Ronaldo en Bale;

Waarom is Ronaldo gewisseld btw?

20 augustus 2014 om 01:46

om gek van te worden.

20 augustus 2014 om 02:21

Kreeg last van zijn rug, schijnt het. Hopelijk is het niet zo erg. Beter gaat hij maandje rust nemen!

20 augustus 2014 om 02:45

Nee, volgens Marca z'n knie

20 augustus 2014 om 03:12

alweer eigen schulf hij nooit de WK moeten gaan spelen . Pees onsteking is de meest rot blessure die er is.

20 augustus 2014 om 03:15

Kreeg een trap en voelde weer aan zijn dijbeen / knie. Atletico blesseerd 'm.

Het kwakkelen met Ronaldo is alweer begonnen. Het lijkt wel alsof zijn lichaam vraagt om een sabbatical, maar dat gewoon niet krijgt.

Man man, wat is Atletico een lastige ploeg om tegen te voetballen. Het gaat heel moeilijk worden om deze cup binnen te halen in het Vicente Calderon. Real was een stuk beter, maar wist ook niet heel veel gevaarlijke kansen te creëren. Kroos had echt moeten scoren, ongelooflijk om zo een bal te missen. De gelijkmaker was ongelukkig, maar dat was de 1-0 eigenlijk ook. Bale begint wel echt steeds meer de leider te worden lijkt het. Ik wist nog dat iedereen eerst zei: er wordt express niet naar hem gepast. Maar hij zet tegenwoordig net zo veel acties op als Ronaldo. Ik ben benieuwd naar wat Ancelotti volgende wedstrijd van plan is, ik hoop niet op weer Alonso-Modric-Kroos.

Kan iemand mij vertellen wrm real niet gwn met kroos-james-di maria op t middenveld speelt, wrm per see kiezen of james of di maria.

20 augustus 2014 om 02:20

Omdat het middenveld dan totaal uit balans? En wil jij serieus 1 van de beste spelers van afgelopen seizoen(modric) op de bank zetten. Op papier is een middenveld met Modric- Kroos- James of Di Maria geweldig.
Bij mij zou Di Maria spelen, maargoed je helaat een speler voor 80 miljoen euro dus die moet wel gaan spelen..helaas.

Ronaldo is alleen een beter afmaker.
Di Maria is een betere voetballer. Doe je fanboy brillen even af.
Di Maria zorgt voor meer gevaar, heeft betere en nuttigere acties, beter veldinzicht, veel sterker aan de bal.
Nix uitlokken. Deze zijn feiten.
Wat doet ronaldo zo

20 augustus 2014 om 03:00

Jou feiten zijn niet mijn feiten maar een mening die niet klopt.

20 augustus 2014 om 04:03

Vertel me dan even wat kan ronaldo beter dan Di Maria op scoren na?
en kom niet met dingen als hoger kunnen springen. Ik bedoel voetballend en/of voor de team.

20 augustus 2014 om 08:50

Jouw*

Atletico speelt niet eens aanvallend voetbal vertel mij hoe gaan ze dan 3x scoren.

20 augustus 2014 om 03:18

Gewoon Chelsea 2 . Met Simeone als bushauffeur van een dubbeldekker.

20 augustus 2014 om 07:42

Je bedoelt hetzelfde als wat real jarenlang standaard onder Mourinho tegen barca deed? Maar toen was het slim hè.

En toch... Ondanks alles... Zie ik Real Madrid als favoriet voor de return

Dit zal een eitje worden. Gewoon volop gas geven Di Maria of James op de 10' met er achter Kroos-Modric. Schijt hebben aan die counters van Atletico die komen er toch niet. Maar swat, gewoon over Atletico lopen.

Real kan dit maar Ancelotti was bang maar in de 2e helft zag hij dat we dat kunnen.

Ancelotti heeft gezegd dat de blessure van Ronaldo waarschijnlijk niets ernstigs is. Hij leek dus meer uit voorzorg gewisseld. Hoop dat onze gevaarlijkste man vrijdag gewoon kan spelen.

Atletico madrid eet real thuis op

20 augustus 2014 om 11:07

haha en dat jij dat zegt heeft niets te maken met dat je voor barca bent? ach zeg het maar ik denk dat Barcelona alweer een slecht seizoen krijgt..

20 augustus 2014 om 17:28

oke leuk, ik denk het niet en nee want atletico heeft ons de landstitel ontnomen , maar het is gewoon mijn verwachting

weet iemand toevallig hoelang Atletico nog in Vicente Calderon blijft spelen... Is het dit hele seizoen of gaan ze vanaf Januari 2015 over naar hun nieuwe onderkomen.. Ik kan het nergens vinden namelijk.

Heel zuur dit voor Real. Ze waren thuis belachelijk slecht, ook al komt dat zeker ook door het irritante spel van de landskampioen, maar een 1-0 eindstand voor Real was wel terecht geweest op basis van de hele wedstrijd.

Ik vrees beide clubs niet in strijd om de landstitel, al is het alleen maar omdat de competitie over 38 wedstrijden wordt gespeeld en niet alleen onderling.

Het spel van beide ploegen laat te wensen over, maar dit is ook pas het begin van het seizoen.

De return wordt nog heel spannend, maar ik denk toch, ja sorry Real, dat Atletico dit huis niet weggaat geven,

Het is ook nog maar de vraag of Ronaldo gaat meedoen, want ze zullen hem waarschijnlijk wel sparen voor de rest van het seizoen in plaats van zo'n kleine prijs als deze.

20 augustus 2014 om 20:34

@paulbarcafan,

Jij vreest beide clubs niet? Zo zo, wat een grootspraak. Vorig seizoen kon Barcelona totaal niks betekenen tegen Atlético, maar nu zullen ze er wel overheen walsen...

Ook Real Madrid, winnaar van de CL en de Copa (ten koste van Barcelona), is natuurlijk geen waardige tegenstander voor dit Barca...

En je hebt het over de 38 duels, maar vergeet niet dat Barcelona juist tegen de kleinere tegenstanders doorgaans punten laat liggen.

21 augustus 2014 om 16:30

En waarom zou ik ze wel vrezen?
Real is al 2 jaar geen landskampioen geworden terwijl ze wel de favoriet waren.
Real heeft de CL gewonnen, omdat de concurrenten gefaald hebben.

Nee, ik vrees ze zeker niet.

22 augustus 2014 om 14:40

@paulbarcafan,

Haha ja, zo kun je alles bagatelliseren.
Barca heeft in 2009 en 2011 de CL gewonnen omdat de concurrentie gefaald heeft en omdat ze de scheidsrechter mee hadden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren