Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal en Sánchez wachten op Suárez en Barcelona

Laatste update:
/

Arsenal hoopt zich binnen een paar dagen definitief te verzekeren van Alexis Sánchez. De Chileense aanvaller heeft the Gunners volgens meerdere media zijn jawoord gegeven en Arsenal en Barcelona zijn er ook uit wat betreft de transfersom: er gaat een bedrag van zo’n 37 miljoen euro richting Spanje. Arsenal en Sánchez moeten echter even wachten tot Barcelona zelf zeker is van Luis Suárez’ komst.

Sánchez is donderdag in het vliegtuig naar Londen gestapt, van waaruit hij de nieuwste ontwikkelingen afwacht. Zijn zaakwaarnemer is met hem meegevlogen en heeft vrijwel alle details reeds besproken met Arsenal. Zo gaat hij bijvoorbeeld 170.000 euro per week verdienen in het Emirates Stadium, volgens enkele Engelse media. Barcelona zet echter pas de handtekening onder het contract, wanneer het er zeker van is dat het Suárez heeft overgenomen van Liverpool.

/

Vanwege de omvang van die transfer zitten Arsenal en Sánchez nog even in de wachtkamer. De Londenaren maken zich volgens The Guardian geen zorgen over het afronden van de eigen deal, want trainer Arsène Wenger is nog in Brazilië en blijft daar sowieso tot zondag, als de WK-finale gespeeld wordt. Men verwacht dat Barcelona uiterlijk vrijdag of zaterdag zal aankondigen dat Suárez binnen is gehaald.

De Uruguayaanse spits, die de komende vier maanden niets mag doen in de voetballerij vanwege zijn schorsing, zal volgende week woensdag gepresenteerd worden aan pers en publiek in Catalonië. Hoeveel geld er met zijn transfer gemoeid is, blijft nog onzeker. Schattingen lopen uiteen van 70 miljoen euro tot 85 miljoen euro. Liverpool casht in elk geval enorm voor de Speler van het Jaar in de Premier League.

Wie gaat het meeste plezier beleven aan zijn aankoop?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan nog steeds niet geloven dat Barca Suarez gaat halen voor zo'n hoog bedrag. Dat is hij echt niet waard. Arsenal profiteert wel goed van die grote transfers. Eerst waren het Bale en Isco waardoor Ozil naar Arsenal mocht. Nu is het Suarez. Kan niet wachten om Sanchez te zien spelen in een Arsenal shirt!

10 juli 2014 om 16:53

Fantastisch transfer voor Alexis en Arsenal. Het lijkt erop alsof Barcelona doelpunten probeert te kopen. Persoonlijk zie ik de samenwerking tussen Messi en Suarez niet zitten.

10 juli 2014 om 16:54

Goede transfer van Wenger... Na Ozil weer een fantastische transfer.

Misschien zal ook hij in eerste seizoen moeite hebben met spel in Engeland, hier had Ozil ook last van. Verwacht dit jaar een zeer goede Ozil..

10 juli 2014 om 16:56

onzin, zeker is Suarez dat bedrag waard. Wat denk je dat Barcelona gaat verdienen aan shirtverkoop van Suarez.. Suarez hoort samen met Messi en Ronaldo tot de top 3 beste spelers van de wereld.

10 juli 2014 om 17:06

Clubs verdienen vrij weinig aan extra shirt verkoop. Tot zover heeft alleen Beckham zijn (mega) transferbedrag kunnen terugverdienen uit shirt verkoop.

10 juli 2014 om 18:33

Ronaldo had na anderhalf jaar zijn transferbedrag terugverdiend. Laat staan nu hij er al 5 jaar zit.

10 juli 2014 om 19:19

Daaar heb je helemaal gelijk in ik vind Suarez een absolute topspeler en ook veel getalenteerder als bijvoorbeeld Gareth Bale. Kleine aanvulling: Shirtverkoop is vaak niet de grootste inkomstenbron, vooral reclame en dat soort dingen verdienen ècht goed

10 juli 2014 om 19:29

Barca gaat dat geld nooit terug verdienen aan shirt verkoop.

Mensen hebben liever een shirt van Messi of Neymar dan die Suarez.

10 juli 2014 om 19:38

Aan omzet misschien, maar:
1) De winst op shirtjes is niet gelijk aan de omzet. verschillende partijen willen een deel van de winst (nike/adidas) + de kosten van de shirtjes zorgen ervoor dat de winst een stuk lager uitvalt dan je zou verwachten
2) veel mensen die een shirt van Ronaldo kochten hadden anders wel een shirt van modric of benzema ofzo gekocht.

helaas kunnen vele media en mensen winst/omzet/opbrengsten/ontvangsten niet uit elkaar houden waardoor er veel verwarring ontstaat.

Transferbedrag terughalen uit shirtverkoop is een mythe.

10 juli 2014 om 17:11

Nee Bale was 100 miljoen waard? Suarez is dan 120 waard. Ondanks z'n trekjes was hij afgelopen seizoen de beste speler ter wereld.

10 juli 2014 om 17:19

Van de PL zonder twijfel, van de wereld is twijfelachtig. En die trekjes zorgen er juist voor dat zijn waarde omlaag gaat.

By the way: Wij betalen dus gewoon minder voor Sanchez dan wat PSG voor Luiz, toch geen echte topper, uitgeeft.

10 juli 2014 om 17:29

Haha, deze psychopaat is natuurlijk geen 120 miljoen waard. Door zijn mooie beet afgelopen WK heeft hij trouwens ook zijn transferwaarde in tweeën gebeten.

10 juli 2014 om 18:59

Correct !!

10 juli 2014 om 19:22

Haha hoezo 120 miljoen? Barcelona vangt 40 miljoen van Arsenal he harry en betaalt 70-80 miljoen aan Liverpool. Tis niet zo dst het 80 miljoen + Sanchez is he

10 juli 2014 om 19:25

Haha dus je wilt zeggen dat hij anders 140-170 miljoen waard is?

10 juli 2014 om 17:19

Zulke idioten bedragen is de schuld van real madrid. Dat zij 101 miljoen hebben betaald voor bale sinds dien is iedereen hoofdprijs gaan vragen.

Maar suarez is wel 2x beter dan bale dus 70 tot 80 tegenover 101 is veel beter.

10 juli 2014 om 17:31

Want andere clubs hebben verder geen eigen keuze natuurlijk. Probleem is eerder dat iedereen aan zijn eigen hagje denkt en daar kun je nou niemand echt de schuld van geven.

10 juli 2014 om 17:27

Ik denk dat dit voor beide partijen een mooie transfer is. Ben benieuwd hoe Sanchez het gaat doen bij Arsenal! Verder vind ik trouwens dat geen enkele voetballer bedragen waard is in de regionen van 70, 80 miljoen of zelfs nog meer. Er werd voor Bale echter rondom de 100 miljoen betaald, in vergelijking met dat bedrag en de voetballer die er voor komt, is Suarez zeker de transfersom waard.

10 juli 2014 om 18:58

Ja en ozil levert arsenal veel op. Speelt al een jaat als een drol. Is gewoon een net niet speler. Suarez slaagt overal, is nooit geblesseerd, en scoort overal dus zeker wel logisch dat je daar de buidel voor trekt.

11 juli 2014 om 00:34

Maar bijt wel.. Al 3 x..

Fantastisch nieuws! Ik vraag me af wat Wenger met hem van plan is, wordt hij omgebouwd tot spits of blijft hij een winger?

10 juli 2014 om 16:45

Sanchez is vrijwel altijd 2e spits om een andere spits heen geweest. Bij Barcelona hebben ze een winger van hem gemaakt omdat hij vrij veelzijdig is.

10 juli 2014 om 16:48

Heeft ook op links gespeeld en inderdaad als tweede spits. Ideaal, die veelzijdigheid.

10 juli 2014 om 21:05

Vorig seizoen speelde Sanchez bijna altijd op rechts. Neymar speelt liefst op links.
Maar het seizoen ervoor stond hij inderdaad vaak op links. Hij en Pedro wisselden zowat wekelijks van links naar rechts en omgekeerd. Maar hij is toch het best als 2e spits.

Volgens mij wacht Arsenal eerder tot het launchevent van de nieuwe Puma tenue's.

10 juli 2014 om 16:43

Was dat niet vandaag?

10 juli 2014 om 16:46

vanavond om 12:00. Te zien op Puma's officiële youtube kanaal

10 juli 2014 om 16:47

Nee dat is morgen

10 juli 2014 om 16:49

Vanavond om 11 uur Engelse tijd(hier 12 uur dus).

10 juli 2014 om 16:49

Inderdaad dat is vanavond. Zou er niet gek van staan te kijken als hij daar gewoon gepresenteerd word. Wat gaan ze doen als Suarez nog lang duurt of zelfs niet doorgaat? Azeggen tegen Alexi ja sorry man maar je mag toch niet weg..

10 juli 2014 om 16:52

Excuses, het is vanavond. Zat in de war door Facebook die een bericht van gisteren bovenaan in mijn tijdlijn zet.

10 juli 2014 om 16:52

Nee, voor mij is het vandaag. 23.00 uur GMT (De tijd in Engeland dus), 0.00 uur Gmt+1

10 juli 2014 om 17:22

Puma.. Dat is echt een B-merk. Jammer voor Arsenal dat ze Nike kwijt raken.

10 juli 2014 om 17:30

It's all about money. Wanneer Puma het meeste geld biedt, wat overigens een sterk groeiende naam is in de sport, dan is dat simpelweg de beste deal.

10 juli 2014 om 17:36

Lanvin, je kan kiezen: 12 miljoen euro van Nike of 40 miljoen pond (omgerekend 50 miljoen euro) van Puma. Wat zou jij als club dan kiezen? Ik zou het wel weten.

10 juli 2014 om 17:36

Ze hebben ervoor gekozen om Nike kwijt te raken omdat Puma drie keer zoveel betaalt.

10 juli 2014 om 17:49

Puma is drie keer mooier dan Nike.

Er is zelfs al een artikel op de site van Barcelona verschenen waar de transfer wordt op aangekondigd maar is er na 10 min al terug af gehaald. Ook heeft de kapper van Sanchez bevestigt dat hij naar arsenal gaat. Dus ja waarschijnlijk worden beide deals samen aangekondigd.

Tja, tot 85 miljoen betalen voor een speler die 4 maanden niet eens mag trainen en enorm aan populariteit heeft ingeboet blijft vreemd. Ook is hij de jongste niet meer.

10 juli 2014 om 16:56

Hij heeft ingeboet aan populariteit, maar het merk Suárez is wel groter geworden door de aandacht die het bijtincident heeft gekregen

Ja! Topaankoop voor ons, en dit soort transfers rechtvaardigen het laten gaan van Cesc.

Lekker bezig Wenger! En Barcelona ook trouwens!

10 juli 2014 om 17:43

Heb toch wat te doen met cesc. Die jongen wilde maar voor 2 clubs spelen en nu zit hij daar in Londen nota bene. Zijn twee liefdes willen hem niet meer. Hoe goed het ook klikt in z'n nieuwe club, als hij volgend jaar tegen een arsenal met ozil Ramsey en Sánchez moet spelen, zal het toch even pijn doen.

10 juli 2014 om 17:51

Tja daar heeft ie zelf voor gekozen, een speler heeft altijd het laatste woord in een transfer en als hij per se niet naar Chelsea had gewild had hij niet getekend.

10 juli 2014 om 20:38

Zijn dik weekloon zal de pijn wel verzachten, neem ik aan.

Arsenal is goed bezig, Debuchy en Sanchez! Fantastisch.
En er zijn wat geruchten dat Per en Özil Khedira hebben overtuigd om te komen, al komt dat van onbetrouwbare bronnen. Maar ik geloof wel dat Schneiderlin/khedira komen, dat zou pas mooi zijn.

Arsenal groeit rustig verder in de schaduw van de "grote" clubs :D

Wat betreft de poll: Arsenal.

Dit wordt een lastig verhaal bij Barcelona. 3 individualisten die het liefst de aanvalsleider zijn. Een hele opdracht voor Enrique om dat te doen slagen.

Sanchez past daarentegen gewoon goed in het spel van Arsenal.

Lijkt nu toch echt waarheid te gaan worden, geweldige transfer en eindelijk eens die al vrij op tijd is, goed gedaan van Wenger. Je ziet nu dat Arsenal weer een grote club wil worden, vorig seizoen al ingezet en ik zie het nu alleen maar beter worden, ik vertrouw erop dat Arsenal de komende jaren weer serieus mee gaat doen om de titel en Cl.
Ben wel benieuwd wat Walcott gaat doen, met de komst van Sanchez worden zijn kansen toch beperkt. Zou niet raar opkijken als Walcott weg wil om het bij een andere club te proberen, helaas. Maar goed hopelijk wordt die Sanchez deal snel afgerond, Ramsey, Ozil en Sanchez in een elftal is in ieder geval al om te smullen als Arsenal fan.

10 juli 2014 om 16:51

Walcott blijft gewoon, hij op rechts en Sanchez op links.

10 juli 2014 om 16:58

Hoop eerder dit:

Misschien wilshere vervangen door schneiderlin of iemand met wat meer body en zo kun je ook makkelijk aanvallend wisselen door cazorla -- Giroud

Scesney
Debuchy
Mertesacker
Kolscielny
Gibbs
Ramsey
Wilshire
Walcott
Ozil
Cazorla
Sanchez
10 juli 2014 om 17:02

Sanchez als lone striker gaat em niet worden. Cazorla in je opstelling vervangen voor Sanchez, en in plaats van Wilshere komt er hopelijk een breker, en anders moet je daar Flamini zetten.

10 juli 2014 om 17:19

ik denk dat tegen de kleine ploegen maar 1 breker speelt en in topwedstrijden gaan er 2 breker spelen denk ik

10 juli 2014 om 17:34

Arsenal speelt nooit met twee brekers. We hebben niet eens twee brekers. De enige die voor de rol van breker in aanmerking komt is Flamini, en zelfs hij is geen pure breker.

Tegen de kleine ploegen spelen we normaal gezien gewoon zonder breker, en tegen de grote ook.

Pff wij hadden deze man echt nodig, en nu komen we met Morata voor 22 miljoen, sterk bezig.

10 juli 2014 om 16:50

Lekker bezig dan, haha. Alexis wilde ook wel naar Juve, volgens sommige media.

10 juli 2014 om 16:53

Het boeit me allemaal niet meet, het is duidelijk dat Juve niet terug wil naar de Europese top. We zijn blij met de status van Europese subtopper.

Veel plezier met Sanchez, zal er niet aan ontbreken.

10 juli 2014 om 17:09

Daarvoor zal toch echt de competitie in zijn totaliteit omhoog moeten, vermoed ik. Tenzij je er heel veel geld tegenaan gooit, à la Psg.

10 juli 2014 om 17:13

Er word na 2 seizoenen slim handelen en slim toppers halen nu plots weer de oude toer opgegaan. Maar het is duidelijk dat we eigenlijk gewoon niet meer mee kunnen met de top qua budgetten, Juventus zit in het schuitje waarin Arsenal zat, een gezond beleid dat even zo moet verder duren willen we terug veel geld kunnen uitgeven in de toekomst. Als Juve het al niet meer kan op de markt, welke Italiaanse club dan wel? Ik dacht dat we 46 miljoen aan transfers konden doen, dat is niets meer dezer dagen.

En tja, de competitie omhoog, we worden Europees uitgeschakeld in onze zwakke groep maar eindigen wel met 102 punten..... ik denk dat de competitie in zijn geheel niveau nog niet meteen de komende jaren omhoog zal gaan.

10 juli 2014 om 17:17

Het is inderdaad zoals Addict zegt a blessing and a curse. Je word ieder jaar kampioen, maar je word in de competitie niet echt meer uitgedaagd. Normaal gezien zou Roma met het puntenaantal wat het had kampioen zijn, maar dan komt Juventus nog met meer dan 100 punten.

En de Engelse clubs hebben gewoon een gigantisch financieel bereik door die tv-gelden, ik weet dat Cardiff 75 miljoen krijgt, dat was de nummer laatst uit de PL, volgens mij is dat meer dan wat Juve krijgt. Het is sowieso meer dan wat Bayern en PSG krijgen.

10 juli 2014 om 17:20

Het verschil zit hem erin dat Arsenal een aantal clubs boven zich had, waar naartoe kan worden gewerkt. Juventus is op dit moment al de beste van Italië, dus de noodzaak om daar nog eens veel geld tegenaan te gooien is er niet zo.

Ik vrees ook dat het nog jaren zal duren voordat de Serie A weer bij de Premier League, de Bundesliga en La Liga kan horen. Misschien zelfs wel nooit..

Heeft voornamelijk te maken met geld, natuurlijk.

10 juli 2014 om 17:30

Niet alleen geld, vooral met het soort spelers. In Italia is de gemiddelde leeftijd bij de topclubs veel hoger dan bij de Engelse en Duitse clubs. Dat is ook iets wat niet echt meehelpt. En geld is niet per se een probleem, als je goed scout, zoals Roma dat gewoon deed, is er zonder heel veel geld best wel wat te doen.

Ik blijf het toch jammer vinden dat hij waarschijnlijk gaat vertrekken. Maar voor Arsenal zou dit een geweldige speler zijn waar die lekker zijn creativiteit kwijt kan. Ik had liever gehad dat die bij Barcelona bleef maar helaas het lijk er niet in te zitten.
Helaas maakt dit bestuur en de TD van Barcelona alleen maar fouten en maken ze de club kapot met hun beleid. Ik had liever gezien dat ze 80 miljoen in de verdediging stopte dan in de voorhoeden. Maar helaas zal het vast weer net zo gaan als de vorige vier transfer periode's. bijna al het geld in de aanval stoppen en een middenvelder en achterin vooral niks aan uit geven.

Zuur, uitstekende speler die zijn speelwijze wel vindt bij Arsenal. Dan vertrekt Suarez toch, spijtig, echt een topspeler. Maar goed, er komen anderen om zijn plaats in te nemen.

10 juli 2014 om 17:03

Hopelijk wel voor 85 tot 90 miljoen. Markovic zal binnenkort wel officieel aangekondigd worden, dus daar zal al een deel aan opgaan. Lovren zal wel gehaald worden voor veel te veel(vind 25 miljoen al aan de hoge kant), nog een back(ben Davies van Swansea wordt nu genoemd) en mogelijk nog een spits(benzema en Bony zijn loze geruchten, waarvan Bony zomaar zou kunnen komen, Benzema zie ik niet gebeuren). Origi zal ook wel komen, maar gelijk verhuurd worden aan Lille.

Ander gerucht is de vermeende interesse voor Griezmann. Zou een geweldige aankoop zijn, maar zie het niet gebeuren dat na Markovic en Lallana ook nog eens Griezmann komt. Zal dus wel bij een gerucht blijven.

10 juli 2014 om 17:24

Griezmann gaat niet komen, die zal 1 seizoen blijven denk ik

10 juli 2014 om 17:33

ik wil Witsel, dan ben ik tevreden. Markovic is een toptalent, Lovren is veel te duur maar goed, een CB is wel nodig als Skrtel en/of Agger vertrekken. Origi is een topper in wording. Bony en Benzema gaan waarschijnlijk niet komen denk ik.

Qua beleid is het natuurlijk om te huilen dat Barcelona dit traject aangaat maar ik vind het wel twee leuke transfers. Erg interressant om te zien hoe Suarez het doet bij Barcelona en Sanchez naar Arsenal is gewoon een geweldige aankoop. Zie hem liever bij Arsenal lekker z'n ding doen op Fox dan dat hij bij Barcelona speelt waar hij niet vrijuit speelt en ik heb bovendien geen Sport 1.

Ik lees nu ook overal dat Khedira een contractverlenging naast zich neer heeft gelegd en dat hij aan het pushen is om naar Arsenal te mogen. Er zou zelfs £ 23 miljoen op hem geboden zijn. Vooralsnog geen melding van de aller-betrouwbaarste bronnen.

Looks like it's really happening dus! Mocht ook wel na vele mercato's kommer en kwel!

10 juli 2014 om 17:00

Dat is ook omdat Kroos naar Real lijkt te gaan. Als dat gebeurt kan Arsenal Khedira overnemen, zoals ze nu doen met Sanchez en vorig jaar met Ozil. En waarom ook niet he?

10 juli 2014 om 17:04

Schijnt wel dat hij aardige eisen qua salaris heeft. Overigens zou Arsenal er wat mij betreft beter aan doen om Schneiderlin te halen, zeker voor de lange termijn.

10 juli 2014 om 17:07

Zou mooi zijn, ook al is hij geen pure dmf, waar ik zelf wel de voorkeur voor heb, maar wellicht kan Khedira hetzelfde kunstje als Ramsey flikken en zo ook efficiënt zijn in zijn defensieve taken.

Verder lees je ook een giga-salaris wat hij eist, een bedrag dat ik hem niet waard vind.

10 juli 2014 om 17:12

Dat maakt niet echt uit. En wat vind jij een gigasalaris? Ozil krijgt 140.000 pond per week, Sanchez waarschijnlijk 135.000, Podolski 115.000, Walcott 105.000, Ramsey 95.000, Cazorla 90.000. Toch allemaal geen misselijke salarissen. En dan weet ik niet precies wat Bfg, Kos en Wilshere krijgen.

10 juli 2014 om 17:17

Ik las zo'n 11m per jaar.. 30m voor khedira vind ik ook vrij fors.

10 juli 2014 om 17:20

Sami Khedira has rejected the opportunity to sign a new two-year contract with Real Madrid & is pushing to join Arsenal. (El Confidencial)

Wat is er gebeurd met Wenger? Niet dat ik dat zo even zie gebeuren trouwens, zijn maar geruchten.

10 juli 2014 om 17:21

Ja, 170.000 pond per week is inderdaad wel te veel voor Khedira. Die zou ik eerder tussen de 90.000 en 130.000 pond per week inschalen.

10 juli 2014 om 17:25

Met Wenger is niets gebeurd, dit hoort simpelweg bij het plan waar hij jaren geleden aan begon.. mensen geloofden het niet, enkel de echte Gooners.

Natuurlijk was er op een gegeven moment ook bij ons twijfel, immers, je weet nooit helemaal wat er in de club omgaat. Maar sinds vorig jaar zomer wist ik genoeg, op het moment dat het kon werd Özil binnengehaald en was men druk met Suárez.

In januari kan je weinig doen en deze zomer staat Sánchez op de stoep. Wenger is een genie.

10 juli 2014 om 17:46

Pff wat een onzin Khedira is niet beter dan Diaby dus waarom 30 miljoen
investeren als je al een zelfde soort speler hebt. Persoonlijk vind ik dat
we dat geld beter kunnen investeren in de medische staff want die
kunnen klaar blijkelijk weinig dingen uitrichten. Een fitte Diaby is beter
dan Khedira. Het is te triest voor woorden dat de medische staff een
speler niet een keer in zijn carrière fit weet te houden.

10 juli 2014 om 17:46

Verdienen Walcott en Podolski serieus meer dan ramsey? Hahah.

10 juli 2014 om 17:48

Altijd een fan geweest van khedira. Van alle actieve en fysiek sterke middenvelders vind ik hem het sierlijkst (op pogba na) en daarom vind ik hem ook zo goed bij arsenal passen. Kijk naar viera, die was in al z'n robuustheid ook begaafd en sierlijk. Zie je schneiderlin voetballend zo excelleren als sami tegen brazilie, ik niet hoor. Wenger vindt heus wel iets om de drang van zowel Aaron als sami naar voren goed op elkaar af te stellen!

Blijf het vanuit Barcelona een ongelooflijk domme actie vinden, voor Arsenal een super aankoop, die past daar perfect. Maar hoe Barca die 3 voorin met elkaar gaan laten spelen is me een raadsel, aan de andere kant als ze het werkend krijgen zijn bijna onmogelijk te stoppen.

Sanchez voor zo'n spotprijsje weg, dat hij al weg moet in de eerste plaats is echt te belachelijk voor woorden.

Weer, transfer na transfer komt het falen van ons bestuur naar boven. Arsenal en Wenger lachen zich echt dood om Barcelona. Wij betalen veel te veel voor spelers en doen al onze spelers voor een 2de hands prijsje weg.

10 juli 2014 om 21:00

Sorry dat ik dit moet zeggen, maar vast heel Engeland lacht zich dood (behalve in de stad Manchester).
Veel te veel betaald voor Suarez, en te weinig gevraagd voor Sanchez en Cesc. Heeft Barcelona nou echt zulke brave supporters? Wanneer zullen ze het ontslag van Zubizaretta eens eisen?

Zou voor Arsenal een goede transfer zijn. Maar hierdoor zal Walcott zijn plek wel verliezen. Aangezien ze beide op de rechtsbuiten positie spelen. Overigens wel sneu voor Walcott. Want ik vond dat echt een fantastische speler. Maar door vele blessure leed heeft hij nooit echt een seizoen kunnen schitteren bij Arsenal.

We mogen Wenger op onze blote knieën bedanken. Even een goed gesprek houden met de speler in kwestie en hij is om. Zowel Özil als Sánchez zijn overstag gegaan door Wenger. Briljant.

Wenger moet de club weer naar de absolute top brengen, zodat het uit zichzelf zulke grote spelers kan aantrekken. Op dat moment kan hij rustig met pensioen, hopelijk met wat extra prijzen.

10 juli 2014 om 17:09

Hij moet nog wel echt een DM aantrekken, ons middenveld is verdedigend niet sterk genoeg.

10 juli 2014 om 17:15

Daarom zie ik liever Bender of Schneiderlin, maar goed, misschien denkt Wenger daar anders over. Khedira was tegen Brazilië wel echt een man van staal.

Özil zou het ook zeker niet onprettig vinden. Volgend jaar zomer Benzema en het verhaal is compleet.

10 juli 2014 om 17:56

Dan is de cirkel compleet. Ik voorspel trouwens voor het komende seizoen het allergrootste kunstje Ooit van Wenger: hij gaat Giroud topschutter maken

10 juli 2014 om 19:02

In geen 100 jaar, daar is Giroud te beperkt voor, al zet je 5 Özil's en 5 Sanchez's achter hem.

10 juli 2014 om 19:19

Zou wel gek zijn, dan speel je zonder keeper

10 juli 2014 om 20:20

@pietere

Giroud, 5 Özils, 4 Sánchez's en 1 Chamberlain dan

Wat een geweldige aankoop van Arsenal. Werd altijd ondergewaardeerd bij Barcelona met hele goede statistieken toch steeds maar op de bank. Goede stap van Sanchez en geweldige zet van Wenger want hij is het geld meer dan waard

10 juli 2014 om 17:21

Özil achter Sánchez en Walcott is natuurlijk pure porno. Tel daarbij Rambo op en je weet dat je dadelijk met een luier om naar Arsenal zit te kijken.

10 juli 2014 om 17:23

En dan heb je verdikkie nog Rosicky, Podolski, Oxlade, Wilshere en Cazorla achter de hand...

10 juli 2014 om 17:26

Daarom, doortrekken die lijn! Ik verwacht overigens dat United weer in de top-4 belandt en Liverpool, door de verkoop van Suárez, er weer buiten gaat vallen.

Ik acht hen gewoon niet in staat om spelers van dat kaliber aan te trekken. Zij het de stad, zij het de manager, zij het het geld, zij het externe factoren.

10 juli 2014 om 17:33

Ik denk alleen wel dat het mogelijk is dat Cazorla en vooral Podolski gaan vertrekken. Want die gaan allebei niet zoveel aan spelen toekomen als ze zouden willen.

Maargoed, Debuchy en Sanchez zijn dus binnen, nu focussen op een breker, een back-up GK, een CB en afhankelijk van Vermaelen misschien nog een CB.

10 juli 2014 om 17:35

Wat een talent!

10 juli 2014 om 17:55

Jullie gaan iets te ver Sánchez is een geweldige aankoop maar ook
met Sánchez erbij is Arsenal geen titelkandidaat er moet minimaal
een echt killer bij voor in wil je echt voor de grote prijzen spelen.
Maar op dit moment kan ik Wenger alleen de credits geven voor
deze fantastische aankoop waar we veel plezier aan zullen beleven
27 wedstrijden (waarvan 7 wedstrijden ingevallen) en dan toch 19
doelpunten maken en 10 assist afleveren is fantastisch. Alexis kan
zomaar een wedstrijd openbreken wanneer die op slot is met een
Individuele actie. Maar persoonlijk schat ik City en Chelsea iets
hoger in dan Arsenal maar misschien kan hij met een paar
andere topaankopen Arsenal een serieuze titelkandidaat maken.

10 juli 2014 om 18:01

Onzin. Als je ziet hoever Arsenal al komt zonder killer dan is het gewoon mogelijk. Bovendien gaat Ozil met Sanchez erbij beter spelen, we hebben meer diepgang, iets wat bij het afwezig zijn van Walcott zeker wel ontbrak, en we zijn gewoon sterker geworden. Djourou, Park, Bendtner, Sagna en Fabianski out, net als Viviano en Kallstrom, Debuchy en Sanchez in.

10 juli 2014 om 18:12

Die Djourou speelde trouwens een dijk van een wk was niet mis geweest als back-up back

10 juli 2014 om 18:31

Je moet realistisch blijven als je puur naar de selectie kijkt en gaat
vergelijken met ander topclubs in de BPL ik noem een Manchester
City en nu zelfs Chelsea zul je er achter komen dat Arsenal op bijna
iedere positie de mindere is. Het valt maar af te vragen of een Walcott
weer zijn oude niveau van de pakweg 1ste 10 wedstrijden van vorig
seizoen gaat halen komend seizoen. Als echt komend seizoen een
eventuele gooi wil doen om de landskampioenschap heb je Minimaal
een echte sterke CVM nodig die zowel aanvallend als verdedigend
zijn taken kan uitvoeren en een die ook het spel kan verdelen. Geen
blind paard die alleen een lange bal verstuurt. En een echte killer
die er per seizoen 25 in kan schieten gewoon een alleskunner die
van een halve paas een doelpunt kan maken. Zelfs Koscielny heeft
al een keer eerder aangeven dan een echt top spits het verschil kan
maken in deze ploeg. Kijk ik begrijp jou wel jij bent enthousiast over
deze aankoop ,maar je moet ook verder kunnen kijken. En dan zal je
begrijpen dat je al deze facetten nodig hebt om een competitie
gedurende een lang jaar ook te moeten kunnen winnen. Er zullen
Sowieso blessure's vallen volgend seizoen dus wil Wenger volgend
seizoen niet weer willen janken en aangeven dat het aan de blessure's
lag. Zou je daar op moeten inspelen en naast Alexis Sánchez en
Debuchy ook een wereldspits en CVM moeten kopen.

10 juli 2014 om 18:37

Tja daar heb je gelijk in hij zou inderdaad zeker niet misstaan als 2de
back up voor Mertesacker en Koscielny. Zeker als je ook zijn salaris
betaald terwijl hij word verhuurd aan Hsv.

10 juli 2014 om 18:51

Hopelijk gaan we weer zo spelen:

Suarez is zeker een goede speler. Als Barca zijn trekjes weg kan weten te halen en je een droom aanval met Neymar Messi en Suarez, alleen allemaal wel spelers die het liefst zelf de actie maken, mede daardoor is Neymar wat mislukt denk ik. Ben benieuwd.

En Sanchez is voor Arsenal een leuke speler en 37 valt nog wel mee.
Weet iemand voor hoeveel Barca Sanchez gekocht heeft???

10 juli 2014 om 17:22

Barcelona heeft voor Sanchez 29 miljoen aan Udinese betaald, maar ik weet niet hoe dat verder zit met third party ownership, dat zou me bij Udinese ook niet verbazen.

Prachtige transfer voor Arsenal, ik ben al fan van Sanchez sinds Udinese ( bij colo-colo kende ik hem nog niet ). Perfecte aanvulling voor in de aanval, ik had graag nog Origi gezien voor de spits positie.
En Axel Witsel als vervanger van Arteta, dan heb je een alles-in-één middenvelder

10 juli 2014 om 18:10

Ben je een Belg ? Er zijn betere opties voor de defensieve middenvelder positie dan Witsel. En we moeten geen talent hebben voor de spits positie , die zijn er al ( Sanogo en Campbell ). We moeten iemand hebben die er meteen staat.

10 juli 2014 om 18:14

Ik ben wel een Belg en Witsel zou zeker niet mis zijn maar idd, voor dat geld haal je nog wel wat beters..

10 juli 2014 om 18:24

Als jij Khedira een beter optie vind, zegt dat meer over jou dan over mij dat ik een Belg ben. Heb je wel al eens een match gezien van Witsel? Die verliest de bal maximum 1 keer per wedstrijd. Ik vind gewoon dat Witsel Perfect bij Arsenal past. Dat kan wel komen omdat ik Belg ben, maar dat verandert niets aan zijn voetbalkwaliteiten.

Origi zou ik ook graag zien komen omdat hij simpelweg beter is dan Sanogo en Campbell..

10 juli 2014 om 19:01

Waar zeg ik Khedira dan ?

Origi beter dan Campbell ? Man o man.

10 juli 2014 om 19:32

Fout gelezen van Khedira, dacht dat je daarop doelde.. Maar even zonder zwanzen, Witsel is echt een baas.

Ja Origi is sowieso beter dan Campbell. Hij was wel goed bij Costa Rica ja, valt niet te ontkennen. Maar je moet hem nu ook niet gaan overhypen. Origi heeft veel meer techniek en qua snelheid gaan ze niet veel verschillen. Misschien ken je Origi niet zo goed, dat kan ook wel. Die jongen gaat potte breken in Engeland

10 juli 2014 om 19:49

Campbell heeft ook goed gepresteerd bij Olympiakos. En dan zeg je dat we hem niet moeten overhypen ( Wat een woord ) terwijl je het zelf bij Origi doet.

10 juli 2014 om 20:00

Heeft idd degelijk gepresteerd bij Olympiakos. Net als Origi bij Lille..

Dit is een eindeloze discutie, ik vind Origi(19) beter, jij Campbelle(22).

Laten we het daarop houden

10 juli 2014 om 20:05

Campbell presteerde in de CL. Maar inderdaad dit heeft weinig nut !

10 juli 2014 om 20:52

Wat heeft dat nou te maken met nationaliteit? Witsel zou gewoon dé ultieme cvm voor Arsenal zijn. Omdat hij voetballend zo fantastisch is (bij Standard speelde hij vaak op de 10) past hij perfect in ons spelletje. Maar hij is te duur, jammer dat hij naar Zenit ging.

Waarschijnlijk komt Schneiderlin/khedira.
Overigens is Origi minstens even goed als Campbell, je moet wel rekening houden met het feit dat hij 3 jaar jonger is. Liverpool gaat meer plezier beleven aan Origi dan Arsenal aan Campbell.

10 juli 2014 om 21:24

Dat komt omdat Liverpool voor de lagere plaatsen gaat strijden, dan heb je inderdaad meer plezier aan Origi.

11 juli 2014 om 01:07

Liverpool gaat voor de lagere plaasten dus? Lijkt me raar aangezien ze vorig jaar toch 2de geworden zijn.. Ik vind Origi gewoon een leukere speler, die een dribbel, en actie in huis heeft. Die Campbel veel minder heeft. Campbell moet het meer van zijn vechtersmentaliteit hebben en harde schoten

11 juli 2014 om 01:17

Bugsy

Heb je Campbell wel zien spelen tegen Uruguay ? Die man is veelzijdig. Heeft een goed schot , een goed dribbel , is snel en kan overigens ook een goede pass versturen.

Ik moet het nog zien bij Barcelona met zoveel ego's voorin. Jarenlang hebben ze succes gehad met Messi als ster en daarom heen een Catalaanse identiteit (xavi, Iniesta, Puyol, Valdes, Pique, etc.)..

Aannemende dat debuchy ook haast binnen is het nu nog hopen op khedira of schneiderlin en een goeie reserve keeper zodat we weer volop mee kunnen doen met alle grote prijzen!

Er zijn inmiddels foto's verschenen van Alexis Sanchez' in het nieuwe tenue van Arsenal. Ik ben gelukkig!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren