Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax lijkt nog niet klaar: 'Er zal nog wel een belletje gepleegd worden'

Laatste update:

Met Davinson Sánchez en Mateo Cassierra heeft Ajax alvast twee versterkingen binnen, maar daarmee is de transferzomer nog niet voorbij in Amsterdam. Algemeen directeur Edwin van der Sar laat in gesprek met FOX Sports doorschemeren dat technisch beleidsbepaler Marc Overmars waarschijnlijk nog wel wat werk te verzetten heeft.

/

“Dat zou kunnen”, reageert Van der Sar op de vraag of Overmars nog de portemonnee zal trekken voor nieuwe spelers. “Maar goed, de emails houd je uiteraard wel in de gaten en zo op de weg terug in de taxi zal er vast nog wel een belletje gepleegd worden.”

Ook is het niet ondenkbaar dat doelman Jasper Cillessen nog uit de ArenA vertrekt. De international kan eventueel in Engeland aan de slag. Onlangs werd Schalke-reservegoalie Fabian Giefer genoemd als mogelijke vervanger van de sluitpost.

Ajax moet zich nog verder versterken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou.... ik wacht nog steeds op die drie kanonnen Marc...........

27 juni 2016 om 22:33

Ik ben bang dat we dan lang kunnen wachten , heb er geen vertrouwen in dat overmars echt met een paar kanonnen komt.

27 juni 2016 om 22:58

Ajax heeft vorige week voor 10 miljoen aan nieuwe spelers gehaald en het is nog steeds niet goed? Ik vind dat Overmars tot nu toe top werk heeft geleverd. Mooi op tijd ook. Nu is het alleen nog wachten op huntelaar en anders door naar plan B

27 juni 2016 om 23:11

Bedrag zegt natuurlijk niks, het gaat om de kwaliteit. Echt aansprekende namen zitten er nog niet bij en daar hoop je toch op. Tot nu toe is het dan ook niet te beoordelen of Overmars wel of niet goed werk heeft geleverd deze periode.

27 juni 2016 om 23:13

Bedrag zegt inderdaad helemaal niks, mee Sulejmani maar als voorbeeld

27 juni 2016 om 23:29

Nee. Aansprekende namen zitten er tot nu toe niet tussen. Maar voor veel mensen was guardado ook niet direct een aansprekende naam (hoewel hij ook toen natuurlijk al international was). Maar soms moet je een gok wagen. Daarnaast zullen echt aansprekende namen niet snel meer naar nl komen. Wel denk ik dat het temperament en de fysieke kracht van die twee colombianen Ajax verder kan helpen.

27 juni 2016 om 23:31

Ajax 111 nee geen stelletje zeikers we hebben wel 2 gasten gehaald voor 10 miljoen maar Overmars had het over 2 kanonnen en haal ik uit 2 ervaren krachten en geen jochies van 19 alhoewel ik wel blij ben met een verdediger uit die cultuur die weet wat bikkelen is

27 juni 2016 om 23:41

Aansprekende namen zeggen ook niks...

27 juni 2016 om 23:42

Eens. We doen onze toppers voor koopjes weg en trekken vaak gokjes aan. Hopelijk zijn de twee aan kopen echt goed, anders is het exit Overmars. Tot nu toe hebben namelijk zeer weinig aankopen het niveau echt omhoog gehaald. Dus dat mensen skeptisch zijn is logisch.

Daarbij vd Hoorn voor 2,5 mil weg? Ja hij heeft een jaar contract, maar hij heeft goed gepresteerd in zijn laatste jaar. Een verlenging of gewoon aan contract houden. Want goedkoper haal je geen adequate vervanger. En 2,5 mil is niet echt een kas speler voor Ajax. Zoveel betalen ze nl ook met regelmaat voor binnenlandse transfers mer jaarcontract

27 juni 2016 om 23:51

Davy klaassen nee natuurlijk niet maar kijk naar psv bv guardo, moreno en van ginkel zijn dat voor Nederlandse begrippen in de Nederlandse competitie geen aansprekende namen dacht het wel en durven tenminste hun knip open te trekken

28 juni 2016 om 00:54

Guardado geen aansprekende naam op dat moment? Lijkt me sterk

28 juni 2016 om 00:59

Milik en Younes waren geen aansprekende namen en die doen het ook prima. Volgens mij kun je spelers pas beoordelen wanneer je ze hebt zien spelen, niet wanneer je weet hoeveel ze hebben gekost of wanneer je hun naam toevallig al een keer voorbij hebt zien komen.

28 juni 2016 om 08:23

Wie kon Litmanen , Zlatan , arveladze , Chivu ? Niemand van de supporters behalve de scouts ! Hou op met zeuren en wacht af ;-)

28 juni 2016 om 08:55

Dan moet Overmars niet roepen dat hij twee kanonnen haalt! Ze roepen het zelf in de media, haalt Marc ze niet mag er weer door een gedeelte geen kritiek worden geleverd want Ajax. Ik ben ook aan het wachten op die twee kanonnen, ik gokte erop dat één van die jongens Huntelaar zou worden, dat is een kanon. Twee jonge jongens die zich nog niet bewezen hebben, misschien moeten wennen in Europa/nederland zijn geen kanonnen al hebben ze samen 10 miljoen gekost!

Het is niet dat ze bij Ajax kunnen teren op de goeie aankopen van de laatste jaren, ja er komen wat goedkope spelers bij, die na een halve wedstrijd meteen als wereldspeler bestempeld worden, iedereen schreeuwt om een basisplaats maar in seizoen twee worden ze grotendeels weer uitgekotst en roept iedereen "banken".

28 juni 2016 om 10:39

@ Ajax11

Vreemd dat je mensen zeikerds noemt als ze iemand op zijn belofte aanspreken.
Volgens mij waren het niet de zeikerds die Overmars de woorden: "er komen 2/3 kanonnen" in de mond hebben gelegd.

Overmars heeft een beetje stoer gepraat en daar spreek ik hem nu op aan, niks mis mee.

Tuurlijk heeft hij het voordeel van mijn twijfel mbt de twee jonge spelers die hij gehaald heeft tot dusver, maar als hij daarmee de "kanonnen" bedoelt, liggen onze interpretaties van "kanonnen" mijlenver uit elkaar.....

(en stiekem ben jij het daar gewoon mee eens...)

28 juni 2016 om 11:58

Kanonnen moet je zelf interpreteren. Dit kunnen dure aankopen zijn, spelers van naam of oud-spelers. Verder reken je iemand af op zijn succes op de transfermarkt, terwijl er nog meer dan 2/3 van de transferperiode over is. Als Overmars hetzelfde tempo aanhoudt, dan zouden er dus nog 5 spelers aangetrokken worden.

28 juni 2016 om 22:13

Als een beleidsbepaler het woord kanonnen in de mond neemt leg je voor jezelf de lat ernstig hoog. Logisch dat je als achterban bij zulke woorden niet denkt aan twee 19-jarigen die gehaald zijn.

Als ik dan een mede directeur halfzacht hoor zeggen dat "het zou kunnen" en "waarschijnlijk" zegt, dan stroken die twee uitspraken niet compleet... vandaar mijn stok achter de deur dat ik meer verwacht dan de twee aankopen tot nu toe...

Ik zeg verder niks over dat die twee aankopen niet goed zouden kunnen zijn, alleen dat het redelijk slap en triest zou zijn als hij daarmee die kanonnen van hem bedoelde...

Beloftes maken schuld, that's all.....

27 juni 2016 om 22:38

De enige kanonnen die Marc gaat halen is die van Grolsch; 1 voor hem en 1 voor Van der Sar omdat ie straks een potentieel topper als Milik (voor dit Ajax) verruilt voor The Hunter die al een paar jaar geen prooi gevangen heeft. Mocht hij echt ervaren toppers halen slik ik mijn woorden heel graag in, maar op basis van zijn aankoophistorie zal het wel weer breedteaankopen zijn en talenten. Huntelaar is ervaren, maar speelt net als Heitinga al een tijdje niet meer een voorname en toevoegende rol in zijn elftal.

28 juni 2016 om 00:46

Wel is het verschil dat heitinga bij degrafatiekandidaat herta nauwelijks en spelen toe kwam en huntelaar afgelopen seizoen nog 12 keer gescoord heeft in 31 wedstrijden voor schalke, een duits top team.
Ik zou milik ook niet verkopen maar om huntelaar met heitinga te vergelijken is erg krom.

28 juni 2016 om 01:39

Zo krom vind ik die vergelijking niet. Huntelaar presteert al een paar seizoenen ondermaats. Misschien niet zo erg als Heitinga, maar toch. Een aantal jaar geleden had je flink wat knaken moeten neerleggen om hem over te nemen van Schalke, maar nu is het volgens VZ "afwachten hoe Schalke en Huntelaar erin staan". Kortom, hij mag weg. En dat is niet voor niets, als ik zo naar zijn cijfers kijk.

Bovendien vind ik Schalke de laatste jaren niet top meer, subtop past imo meer bij hun prestaties.

28 juni 2016 om 07:57

Huntelaar is al wel op zijn retour. Ik denk alleen wel dat hij bij Ajax nog van waarde zal zijn. Ajax speelt aanvallender dan Schalke en er komen meer voorzetten. Daarnaast is de afgelopen jaren wel gebleken dat een kopsterke spits in de Eredivisie niet erg veel tegenstand krijgt in vergelijking met de topcompetities.

28 juni 2016 om 14:18

Ben ik mee eens. De eredivisie is een prooi gebleken voor menig aanvallers die vervolgens in het buitenland niet slaagden (bv. Vlemminx, Alves, Kezman, De Jong). Maar van Huntelaar is er het beste wel af. Zijn Tor instinct is ten ruste gegaan, en alhoewel hij vast rond de 20 doelpunten zal kunnen eindigen in de Eredivisie is hij 1 geen vooruitgang tov Milik, eerder een achteruitgang als je ook kijkt naar de restwaarde en 2 niet wat we nodig hebben om Europees beter voor de dag te komen, en daar gaat het om. Milik zie ik liever niet vertrekken, en al helemaal niet voor hem.

27 juni 2016 om 22:44

Milik weg, Hunter terug en Veltman weg, Lombaerts terug (of vergelijkbaar).

Voorderest zie ik weinig gebeuren.

28 juni 2016 om 20:28

Welke kanonnen op welke posities wacht jij precies?

Huntelaar en een buitenspeler en we worden fluitend kampioen !

27 juni 2016 om 22:43

Dude, huntelaar is traag en ontzettend zwak aan de bal.. snap echt totaal niet waarom er zo veel vertrouwen in hem is. In Duitsland grossiert hij in balverlies.

27 juni 2016 om 23:30

Hij is er ook niet om snel te zijn maar om te scoren. En dat kan hij nog steeds

27 juni 2016 om 23:55

eh .... snapik. Dat Klinkt precies als de Jong in Duitsland en het laatste jaar van Kuyt in Turkije... dus der Hunter gaat het gewoon goed doen. We moeten het niveau in NL competitie wel goed inschatten he... dit soort spelers zijn nog steeds toppers voor Eredivisie. KJ scoort zeker boven de 20 doelpunten

28 juni 2016 om 00:24

Inderdaad. Zelfs Ryan Babel liet bij zijn terugkeer zien dat hij het spelletje met gemak kan bijbenen. Scoorde niet veel, maar was balvast en zag er makkelijk uit. NL vompetitie is gewoon van niet zo'n hoog niveau.

28 juni 2016 om 14:25

Het gaat niet om de Nl niveau. Ajax wilt Europees verder komen, dan moet je niet met spelers aankomen die net not de Eredivisie aankunnen. Huntelaar gaat het op Europees niveau moeilijk krijgen

28 juni 2016 om 20:34

Omdat hij niet snel hoeft te zijn om die ballen erin te schieten. Overigens ben ik voor:
Verkoop klaassen aankoop zyech
Verkoop viergever en van rhijn en aankoop lombaerts.
Verkoop el ghazi en aankoop pistone sisto.

Aankoop huntelaar en milik blijven.

nog een goede, ervaren verdediger en je hebt een prima teampje. Een soort Alex-type. Maar die zal zelf wel niet komen wegens zijn verleden bij Psv.

Ja tuurlijk , wat ze belooft hebben. 2 echte kanonnen voorin maar daar heb k nog niks over gelezen of gehoord.

27 juni 2016 om 22:37

Als spits gaan ze voor Huntelaar (bij vertrek Milik) en voor buitenspelers worden ze in verband gebracht met Bailey, Kapustka en laatst met Pjaca. Maar er moet eerst verkocht worden dus wacht daar maar eerst op.

Huntelaar erbij. Cillisen blijven. Serero vRijn vdHoorn 4gever vertrekken .. nog versterking erbij is bijna niet te betalen (10mlj+) en dit soort spelers gaan liever bpl desnoods onderin spelen (wijnaldum/deJong) vanwege competitie en salaris. .

27 juni 2016 om 22:36

Waarom is een versterking niet te betalen?
Hebben 9.5/10 miljoen uitgegeven en 7.5 miljoen gekregen?

Limbombe van NEC halen!!

27 juni 2016 om 22:35

Giacherini van Italië vind ik ook wel een lekker spelertje.

28 juni 2016 om 07:02

@goallasso,

Natuurlijk is die Giaccherini een fijne speler, maar volgens mij hoorde ik een commentator gister nog zeggen dat de kans zeer groot is dat Giaccherini met Conte mee gaat naar Chelsea. Hoeveel er dan van waar is is nog maar de vraag, maar ik denk dat Giaccherini ook bij Bologna al iets meer salaris verdiend van Ajax zou willen betalen.

28 juni 2016 om 07:02

@goallasso,

Natuurlijk is die Giaccherini een fijne speler, maar volgens mij hoorde ik een commentator gister nog zeggen dat de kans zeer groot is dat Giaccherini met Conte mee gaat naar Chelsea. Hoeveel er dan van waar is is nog maar de vraag, maar ik denk dat Giaccherini ook bij Bologna al iets meer salaris verdiend van Ajax zou willen betalen.

27 juni 2016 om 22:43

Ik ben er wel een beetje klaar mee om spelers uit de Eredivisie te halen. De enige speler die ik wel zou willen zien is Ziyech. Mocht je Huntelaar ook nog zo ver kunnen krijgen om te komen denk ik dat ze al een heel eind zijn Misschien nog een verdediger erbij maar ik weet niet hoe ver die Colombiaan is met zijn spel.

ik snap niet dat Milik weg moet, laat hem een heel seizoen spelen en hij scoort er 30+, Huntelaar zie ik dat niet doen, haal voor El Ghazi een soort van een leuke snelle flankspeler.

Denk dat van de Sar het groter maakt dan het is. Denk dat ze bezig zijn om spelers van de hand te doen.

Het probleem van vorig seizoen was niet de spits. Milik is een prima speler, zeker voor eredivisie begrippen. Het probleem was juist dat er te weinig creativiteit in het elftal zat, zeker op het middenveld.

Bazoer en Klaassen zijn gewoon niet creatief genoeg. Sinkgraven verhuren en Ziyech kopen, daar ga je nooit veel op verliezen als die ook maar half zo goed speelt als vorig seizoen en als hij weer zo'n seizoen draait heb je gegarandeerd winst plus een speler die je direct naar een hoger niveau tilt.

27 juni 2016 om 23:29

Klopt Ajax mist een echte nr 10 met verfijnde passes en een actie.

28 juni 2016 om 00:16

Abdelhak Nouri dus, check, hebben we en Sinkgraven heeft dat ook.

28 juni 2016 om 09:13

Als die Nouri echt zo goed zou zijn dan had hij toch allang regelmatig wat speelminuten bij Ajax 1 gemaakt? Ik denk dus niet dat Nouri dit seizoen de creatieve 10 van Ajax zal gaan worden.

Nu nog een goede rechtsbuiten en als het nog even kan een nieuwe lb of cv

28 juni 2016 om 00:29

Ajax heeft El Ghazi. Een van de grootste aanvallende talenten in Europa. Misschien dat die trainerswissel voor hem wel heel goed uitpakt.

Linksback staat Dijks. Een van de beste backs in Nederland. Oranjemateriaal. Als vervangers kunnen daar Riedewald en Viergever spelen en mogelijk nog iemand uit de jeugd.
Centrum staan Riedewald, Veltman, Sanchez, Viergever en van der Hoorn.

Nope.. voor dieposities niemand nodig. Zie alleen Huntelaar en Andersen graag komdn.

28 juni 2016 om 00:55

Van der Hoorn is verkocht. Een centrale verdediger kunnen ze dus vast nog wel gebruiken.

28 juni 2016 om 00:55

Een van de grootste aanvallende talenten van Europa? Vriend, was het maar waar. El Ghazi is goed en heeft echt wel talent maar je overdrijft nu echt heel erg.

28 juni 2016 om 01:35

Ik denk ook dat El Ghazi onder Bosz helemaal gaat opbloeien. Ajax gaat aanvallender spelen en Bosz gaat hem meer vertrouwen geven.

Twee talentjes is niet genoeg! Huntelaar is oud en traag, dat noem ik geen versterking. Overmars houdt iedereen een worst voor.

Laten we even wachten tot na het ek milik beslist dan of hij weg gaat of niet dus eventuele komst van KJH zal daar van af hangen verder heeft als iedereen heb opgelet geboden op een Kroatisch talen waar inter en juve ook mee bezig zijn en wordt ajax genoemd voor lombaerts maar ik Marc doet het vooralsnog prima

In elke linie moet gewoon ervaring gehaald worden. Ik zie graag een defensief ervaren middenvelder komen en in de aanval nog een oudere spits of rechtsbuiten als 12e man. Dit kan of Huntelaar zijn of iemand anders.

Maw ik voel weer iets aankomen dat Ajax in augustus Cillessen en Veltman gaat verkopen.... Tot die tijd leunen Overmars en Sar lekker achterover..... Grosicky als extra vleugelspeler, Hunter voor Milik, Urby als backup voor Dijks en Van Ginkel als allround middenvelder erbij. Duarte-van Rhijn-vd Hoorn-Zivkovic-Serero-Andersen mogen na Fischer en Boilesen ook vertrekken !

28 juni 2016 om 09:09

Van ginkel gaat nooit komen dus dat is onzin! En wie is grosicky?

Hey! Ajax is toch die club met die geweldige jeugdopleiding? Waar de (wereld)talenten achtereen doorstromen naar het eerste elftal en waar met minachting word gekeken naar clubs als Psv. Teams die met miljoenen smijten om hun elftal te versterken. Bah! Wat een slechte filosofie is dat zeg!

28 juni 2016 om 09:33

Heb je wel naar de selectie en de basiself gekeken van Ajax? Tete, Veltman, Riedewald, "Dijks", "Bazoer", en Klaassen hebben allemaal in de jeugd van Ajax gezeten. En dan heb je nog de overige spelers in de selectie van Ajax.

En hoe zit het met de basiself van PSV?

Bah, wat een slechte reactie van jou.

28 juni 2016 om 11:58

Van mij hoeft PSV geen spelers uit de eigen jeugd in te passen hoor. Ajax (in ruime zin) maakt daar graag een sport van en verwijt andere clubs koopclubs te zijn. Men wilt zo graag met de opleiding prijken dat zelfs Bazoer en Dijks tot dat lijstje worden gerekend. Bazoer is weggeplukt uit de jeugd van PSV en Dijks was als eigen jeugd niet goed genoeg voor Ajax, ze hebben hem middels een transfersom weer verleid om naar A'dam te komen.

Feit is dat Ajax ook met genoeg geld smijt en ik geef ze geen ongelijk, maar die borstklopperij om de eigen jeugd en vervolgens te sneren naar andere clubs als zijnde koopclubs irriteert het me een heel klein beetje.

28 juni 2016 om 21:30

En wie van Ajax beweerd dat dan allemaal? Ik kan mij niet herinneren dat er mensen van Ajax waren geweest die dat allemaal maar beweren.

En ik weet niet of jij weet hoe een transfer van spelers in zijn werk gaat, maar na mijn weten worden spelers niet verleid door transfersommen. Eerder zijn het clubs die met transfersommen worden verleid. Maar als jij denkt dat Ajax spelers verleid door sommen dan vraag ik mij af of het wel raadzaam is om met jou in discussie te gaan aangezien je nu al onzin verkondigd.

Ja toen we de seizoenkaart moesten betalen, beloofde Marc minimaal twee kanonnen. Dus ik verwacht die twee kanonnen dan ook nog. Onder een nog niet bewezen talent uit Colombia versta ik geen kanon

Overmars bedoeld zeker 'Kanon' van ADO DHL. 😂

Nou haal nog Stekelenburg en Huntelaar en we hebben een perfecte selectie.

Cacares v Juve is transfervrij, 65 interlands gespeeld, CL ervaring en kan op veel posities in de verdediging uit de voeten. Die zie ik graag komen.

Verder zou Flamini ook een hele leuke versterking kunnen zijn voor de selectie. Toch ook bakken aan ervaring, 32 en wederom transfervrij.

Ik ben wel benieuwd wat Overmaars precies bedoelde met het binnen halen van kanonnen.

Bijvoorbeeld zoiets:
Zie ik vertrekken: Klaassen, Viergever, van Rhijn, Serero, Milik, el Ghazi. Aankopen: Huntelaar, Lombaerts, Sneijder zou heel leuk zijn, Berghuis en nog een vleugelspeler (is Cherry goed genoeg?) en Jurjus bij vertrek van Cillessen

28 juni 2016 om 11:17

Oja en Andersen, Duarte en Menig mogen ook vertrekken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren