Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid verlaat Alcorcón met schaamrood op de kaken

Laatste update:

Florentino Pérez heeft alle reden om zich ongerust te maken. De matige resultaten van Real Madrid in de afgelopen weken tegen Sevilla, AC Milan en Sporting Gijón werden met de mantel der liefde bedekt en waren te wijten aan de afwezigheid van Cristiano Ronaldo. Dinsdag werd echter het absolute dieptepunt van het jaar bereikt. Derdeklasser Alcorcón leefde zich in het kader van de Copa del Rey uit op de ploeg van Manuel Pellegrini, die met 4-0 ten onder ging en in de return zal móeten presteren.

/

De eerste vijf minuten speelden zich volledig af op de helft van Real, maar daarna leek het sterrenensemble de wedstrijd enigszins te controleren. Na een kwartier spelen was het echter raak. Een diagonaal schot in het strafschopgebied van Borja Pérez was te machtig voor Jerzy Dudek, die Iker Casillas verving. Karim Benzema had de gelijkmaker op zijn schoen, maar door een eigen doelpunt van Álvaro Arbeloa stond het scorebord na 22 minuten al op 2-0 in het voordeel van Alcorcón.

Tot aan de rust kon de wedstrijd alle kanten op. Esteban Granero zag zijn inzet gekeerd worden, terwijl Raúl vijf minuten voor rust over het doel schoot. Alcorcón, waar fernando Bejár op de paal kopte, nam enkele minuten voor rust een 3-0 voorsprong. Diego Cascón was Royston Drenthe te slim af, de vrijstaande Ernesto Gómez rondde keurig af.

Zelfs na de ongetwijfeld harde woorden in de rust liet Real zich kinderlijk op een ruimere achterstand zetten. Pérez profiteerde van gestuntel in de verdediging van De Koninklijke, en werkte de bal onder Dudek door: 4-0. Naast Drenthe stond ook Rafael van der Vaart negentig minuten in het veld. Ruud van Nistelrooij maakte twintig minuten voor tijd zijn rentree als vervanger van Raúl. De hand van Juanma en de paal stonden een doelpunt van de Nederlander in de weg.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, dit is toch echt beschamend.

28 oktober 2009 om 10:08

1-0 had nog gekund, vind ik: gewoon een foutje...
maar 4-0!!! niet normaal, ik kan alleen zeggen: Hahaha

iedereen die riep: met miljoenen koop je geen team. Die hebben gelijk, incl ik!!

28 oktober 2009 om 13:30

zeker kijk maar naar chelsea. de structuur binnen de club van real is klote.

Belachelijk!!!
wat een schande van Real Madrid.
en kijk nog met wie ze aantreden!!
een middenmoter van de Seguna division B .
dat is te vergelijken met de hoofdklasse van Nederland.
ongelovelijk zwak, dit is niet normaal.
iedereen bij Madrid moet zich doodschamen .
wat een blamage.

27 oktober 2009 om 23:57

Ze moeten zich doodschamen!!!

had eindelijk een avondje makkelijke wedstrijden en als aller laatste wedstrijd verpesten hun mijn voorspellingen!
doei 250 euro

niet TE Geloven

28 oktober 2009 om 00:26

Erg jammer maat! Ik was van plan 1000 euro te plaatsen, want deze wedstrijd leek me toch wel een zekerheidje. Uiteindelijk gelukkig maar niet gedaan. Echter had ik deze wel opgenomen in een serie en je raadt het al: deze wedstrijd als enige fout. Gelukkig had ik er niet veel op staan want ik had toch wel ergens een verassing verwacht, maar zeker niet hier!

28 oktober 2009 om 08:01

Chinese maffia? Zo'n uitslag kan natuurlijk nooit voorkomen. Toch denk ik dat Real in de return op volle oorlogssterkte de overwinning er toch uit sleept.

28 oktober 2009 om 08:41

Het is ook niet slim om in te zetten op een Spaanse bekerwedstrijd! Real verliest zo vaak van een 3e klasser in de beker! Het is niet de 1e keer!

de Spaanse en Duitse beker moet je nooit geld op inzetten! Daar gebeurt van alles en nog wat

28 oktober 2009 om 17:28

Dan kan je dit mooi doen voor de return!!! You win, garantie

27 oktober 2009 om 23:59

Beter dan jou kan ik het echt niet verwoorden. Een schande gewoon, de grootste club op
aarde zo hard ten onder gaan tegen een derde divisionist !! Bah bah bah.. Zelfs nu mag je niet zeggen dat het kwam omdat Ronaldo niet mee deed, want met Real Madrid B, die in de Segunda Division spelen, zou je Alcorcon alsnog moeten oprollen!

Ik heb het scoreverloop gevolgd en moest al lachen bij de 3-0 rust stand.

schandalig van Real Madrid natuurlijk. Zonder Ronaldo zijn ze werkelijk niks.

28 oktober 2009 om 08:14

dat is een heel ander kaliber. Rubin Kazan is kampioen van Rusland geworden, en dus de beste. Real Madrid verliest van derde klasser Arcorcón. Dat is een heel ander kaliber. Dus joun vergelijking is bullshit

Echt ongeloofelijk 300 miljoen opgemaakt aan spelers en dan nog een dikke pakslaag krijge Xd

28 oktober 2009 om 00:35

Nou dan moet je je eens afvragen hoeveel de kern van alcorcon nu waard is... 900 miljoen ofzo?

28 oktober 2009 om 07:33

maar bij real zijn ze ook egt dom bezig geweest:
het eerste team is amper op elkaar ingespeeld maar tog laten ze ht reserve team spelen die nog minder op elkaar zijn ingespeeld!!
dit was een perfecte gelegenheid geweest om beter ingespeeld te raken.

28 oktober 2009 om 10:22

Kom op zeg..die gasten behoren de beste van de wereld te zijn, ook de reservespelers..
ze trainen Elke dag met elkaar, vaak 2 keer per dag..en dan zouden ze niet op elkaar ingespeeld zijn???
alsjeblieft zeg..

28 oktober 2009 om 19:26

Hoe je het ook went of keert, dit is een geweldige vernedering voor Real Madrid. #00 miljoen euro uitgeven en dan met 4-0 ten onder gaan tegen een 3de divisieclubje. Echt ongelovelijk dit.

Echt schandalig bezig geweest vandaag, Maar Alcorcón verdiende gewoon om zo te winnen die waren gewoon veel beter. Het leek wel omgekeerde rollen, Alcorcón de gene die CL speelt en Real Madrid in de 3de divisie..

zo dit is wel heel erg slecht van Real. Toen ik de tussenstand zag was ik benieuwd naar de opstelling maar Real speelde met allemaal grote namen als Benzema, vd Vaart, Guti, Gago en Dudek.
echt een blamage!! Toch is Real nog niet kansloos maar wordt nog zwaar om dit om te zetten in winst!
moet ook zeggen dat Benzema totaal nog niet uit de verf komt, niet alleen in deze wedstrijd! RvN moet kansen zien om hem uit de basis te spelen!

28 oktober 2009 om 08:46

ruud viel wel goed in neem ik aan aangezien ie nog 2 keer bijna had gescoord? (heb er niks van gezien)

wat een afgang voor real, ook niet met 1-0 in de laatste minuut of zo, gewoon hard eraf met 4-0

hahaha wat een schande als ik een real supporter was zou ik een week lang niet naar buiten gaan haha.
heb de laatste 20 min gekeken real had wel paar kanses maar 4-0 verliezen haha

en dan te bedenken dat ze zoveel geld verdienen.. schande!!

Het is verdomme ongelooflijk!!! Ik raak hier zoveel geld kwijt! Dit wil je niet geloven. Niet eens een doelpunt!!! Niet eens één! Dat is wat me zoveel geld kost niet normaal.

bwin jullie hebben je sponsorgeld weer terugverdiend. Schandalig!! Dit is pure oplichterij!

en ja ik heb de wedstrijd gezien!

27 oktober 2009 om 23:59

haha bij mij precies hetzelfde. Volgens mij hebben heel veel mensen hierdoor verloren.

perez zit dik in de problemen(economisch)
hmmm misschien is perez naar de gokwereldje gestapt en flink wat gecasht.
volgens mij waren er bookies die ongeveer 20 euro gaven voor de tegenstander van Losers Van Madrid. En dan 2 vesrchil dat is een flinke bedrag hoor.

28 oktober 2009 om 00:12

Misschien? Ik weet het wel zeker. Op deze manier wint Bwin zo ontzettend veel geld. Die hele beker intereseert ze toch niks. Dat ze verliezen dat zou je met oplichtpraktijken nog wel kunnen geloven, maar dat ze zelfs geen enkele goal scoren is niet normaal. Kost me zoveel geld, ik ben er helemaal ziek van! Ik vervloek real madrid vanaf nu. Oplichters

28 oktober 2009 om 00:23

ach ja jongens,

dan stort je in het vervolg toch jullie geld beter in de zak van de shirtsponsor van Barcelona? Komt het nog ergens terecht he.

schande natuurlijk. ben benieuwd naar de 2e wedstrijd. Gaan ze het weer ombuigen denk ik zo.

28 oktober 2009 om 00:46

De shirt sponsor van barcelona is gewoon hetzelfde hoor. Corrupte zaak. Daar verlies ik gegarandeerd. Hier heb ik nog een kansje om te winnen.

al die goede doelen rotzooi is gewoon plunderen van de ......

28 oktober 2009 om 01:31

Kidas,
ik vind dit ietwat kinderlijk gereageerd. Bij Unicef zal er wel degelijk wat gedaan worden met het geld, jij geeft zelf aan dat je een kans wilt om te winnen. Dan weet je dat er ook kans is op te verliezen
dat real verliest moet je niet afschrijven aan jou of andere gokpraktijken. Geloof niet dat real gewoon afspreekt om te verliezen, maar ook dit is voetbal.

ot. Zeer onverantwoord om te verliezen, en hoop toch echt dat ze er snel bovenop komen, want dit is voor niemand goed.

28 oktober 2009 om 13:45

Haha, oplichters?
jij bent zelf degene geweest die ervoor gekozen heeft. Jij bent dan ook de enige die schuldig is.

man hoe kan dit.
schaam je dudek en de hele verdediging van madrid. Serieus zonder pepe is die verdediging waardelools. een tip voor Perez, koop in de winterstop maar voor 300 miljoen aan verdedigers, want als het zo doorgaat kunnen we de cl wel vergeten.

27 oktober 2009 om 23:59

Ik vind Pepe ook maar een waardeloze verdediger, opbouwend stelt die niets voor. Gwn de bal naar voor rammen.

ot: ze zetten het in het Bernabeu wss wel recht, maar wat een afgang! Hala Madrid?

28 oktober 2009 om 00:03

Pepe een waardeloze verdediger? jij bent grappig
pepe doet tenminste wat hij hoort te doen verdedigen. Ramos en marcelo zien zich zelf als aanvallers, dus dan blijven er maar 2 verdedigers over en dat zijn pepe en albiol, en alboil is nog een beetje onervaren dus de enige echte verdediger van realmadrid is Pepe.

28 oktober 2009 om 00:21

Ja, hy is de enige en ik vind die gwn opbouwend enorm waardeloos en verdedigend vind ik hem ook niet enorm sterk. Zeker zyn transfersom van 30 miljoen euro niet waard

28 oktober 2009 om 00:35

Als je Pepe slecht vind, wil ik niet weten wat je over de 2 ' beste naast elkaar spelende Cv's' Ferdinand en Vidic vind. Vergeleken met die twee is Pepe een wonder, maarja, Vidic en Ferdinand krijgen de credits wél!

28 oktober 2009 om 00:45

Vidic en Ferdinand zyn ook opbouwend waardeloos, dat zie je elke wedstryd in de CL opnieuw. Ze worden altyd vry gelaten omdat ze toch steeds die verre bal trappen. Ik zoek in een verdediger meer dan alleen de kunst van het verdedigen, hy moet ook in de opbouw bydragen. De zogenaamde beste verdedigers kunnen meestal gwn verdedigen en niet opbouwen.

28 oktober 2009 om 01:42

Een verdediger moet verdedigen, meer niet. Stom Nederlands gedoe altijd van "hij kan niet opbouwen" dus is hij een slechte verdediger. De grootste zoals Terry, Vidic, Pique en Maldini kunnen nog geen meter met de bal dribbelen, maar zij stuk voor stuk top verdedigers.

28 oktober 2009 om 01:55

Pas op wat je zegt man, Pique heeft er meer inliggen afgelopen seizoen dan alle 2 de spelende namen die jij noemt samen.

28 oktober 2009 om 09:22

Ik vind Pepe verreweg de beste verdediger die Real heeft.
deze wedstrijd tegen de derde-klasser heeft hij niet meegespeeld en je zag wat er gebeurde...

28 oktober 2009 om 15:14

precies. wat een onzin altijd in nederland: een verdediger moet opbouwen,een spits moet meevoetballen: bullshit.
en verdediger is er om te verdedigen en een spits is alleen maar om te scoren. punt.

28 oktober 2009 om 16:16

Pff wat een discussie, ik vind Vidic ook waardeloos maar Ferdinand is echt wel een van de beste centrale verdedigers van de wereld hoor! Pepe is in de wedstrijd meer bezig met de spits intimideren met zijn eindeloze gepraat dan met verdedigen. Pepe? Goed haha laat me niet lachen, net als heel de Real verdediging 3x niks.

on-topic: Hilarisch!

28 oktober 2009 om 17:13

Pique kan nog geen meter met de bal dribbelen ? Wow sta soms echt verbaasd van sommige reacties op VZ. Die man is misschien opbouwend wel een van de beste centrale verdedigers op dit moment. Kijk jij wel regelmatig wedstrijden van barca ? Kan ik me echt niet voorstellen. Misschien verwar je hem met chygrynsky of puyol.. die zijn idd opbouwend waardeloos.

man hoe kan dit.
schaam je dudek en de hele verdediging van madrid. Serieus zonder pepe is die verdediging waardelools. een tip voor Perez, koop in de winterstop maar voor 300 miljoen aan verdedigers, want als het zo doorgaat kunnen we de cl wel vergeten.

Heerlijk, dit maakt voetbal nou zo mooi. De ongemotiveerde supervedetten van Real, tegen het mes op de tanden gemotiveerde Alcorcón. Ik zou bijna willen zeggen: Pérez, eat this!

Netzoals vorig jaar er vroeg uit? En weer door een lager geklasseerd team? Zou toch wat zijn. Dit is echt beschamend voor Real Madrid.

Haha, altijd grappig als Real zichzelf voor schut zet. Jammer dat het in Spanje over twee duels gaat, nu kunnen ze het nog ombuigen. Hoe je het went of keert, Real onwaardig natuurlijk....zouden wel onder de indruk zijn geweest van het gigantische stadion van Alcorcon (3000 plaatsen)

Schande.. geen woorden voor

Man man man dit is het hoogtepunt van het jaar ze moeten zich diep diep schamen dit is te triest voor woorden en dan moet je mij niet wijs maken dat met ronaldo real dit met gemak zou winnen want die gene lach ik gewoon hard uit ik krijg weer een deja vu moment van het vorige galactico elftal ahahaha ik als barca fan genooit van het pak slaag dat ze kregen en altijd leuk om een team als Alcorcon zo blij te zien wanneer ze beseffen dat ze het almachtige Real Madrid hebben verslagen dit is echt zo vernederend dat heel barcelona zich ziek lacht ahaahh inclusief ik en vele andere ik kan nog wel doorgaan met schrijven maar ik denk dat ik mn punt heb bereikt ahha ben blij voor Alcorcon en in het santiago bernabau gwn verdedigend voetballen (anti voetbal spelen) dan komen ze er wel

Ik vind het heel moeilik om te zien hoe mijn club, die ik fanatiek overal volg als ik de gelegenheid heb zo aan het aftakelen is. Real Madrid heeft haar identiteit verloren en daarmee al het respect van voetballiefhebbend Europa en Spanje. Dat is jaren geleden al gebeurt. Ik weet niet wie ik hiervan de schuld moet geven. Het beleid? Pellegrini? Of toch de spelers? Wie het weet mag het zeggen.
de gifbeker zal helemaal leeg moeten.

28 oktober 2009 om 00:01

Floretino Pérez?

28 oktober 2009 om 00:04

Maar hij hoeft niet tegen de bal te schoppen. En veel van deze jongens die vandaag speelden kostten geen 90 miljoen. Het is denk ik een factor van alles. Ik weet het ook niet meer.

28 oktober 2009 om 00:10

Ja precies, Realmadrid had hier natuurlijk moeten winnen met 4-0 ofzo, maar heef nou niet perez de schuld, want:
ronaldo94mil(speelde niet)
kaka65mil(speelde niet)
xabi alonso25mil(speelde niet)
dus bij elkaar opgeteld is dat 184 mil dus perez kan er niks aan doen dat adan niet kan keepen en realmadrid geen verdedigers heeft ze gaan met 3 man eentje van alcorcon verdedigen.
maar toch had realmadrid hier gewoon moeten winnen

28 oktober 2009 om 00:13

Real takelt niet af. heb vertrouwen, onze tijd komt nog. Gemiddelde leeftijd is 24 jaar : Ronaldo 24, Higuain 21, Benzema 21, Pepe 23, Casillas 27, Kakà 27, Alonso 28 (?),
groeimarge genoeg, maar geef ze de tijd om dat te doen !
het seizoen is ook nog lang niet voorbij...

28 oktober 2009 om 00:20

Ook al speelde die miljoenen van Real Madrid niet dat heeft er niks mee te maken zelfs met een team met Van der Vaart en Guti undzo moeten ze dik winnen van dit team.

28 oktober 2009 om 00:36

Pepe is 26. Hij is van Februari 1983.

verder is het natuurlijk een groot schande dat ze hier verliezen. In de kleine teen van elke willekeurige voetballer van Real Madrid zit meer voetbaltalent dan in heel Alcorcón bij elkaar.

ik als barça van smul hier van, maar het is echt een schande natuurlijk.

28 oktober 2009 om 00:39

ons een beetje voor de gek houden.. pepe is 26.. ken je feiten en loop hier geen onzin uit te kramen

28 oktober 2009 om 00:42

Maar hij is jaren geleden wel begonnen met dat galacticos project waarmee Real toch een andere identiteit mee aannam.

28 oktober 2009 om 08:09

Dit is gewoon een motivatieprobleem geweest. Wel raar eigenlijk. Juist dé kans voor de wisselspelers om zich te kunnen laten zien:

etc.

28 oktober 2009 om 08:24

als je zoveel geld in spelers investeerd vooral deze spelers vind ik ze toch wel op hun top behalve higuain

28 oktober 2009 om 09:50

@realsocio: jij hebt toch voor alles nen uitleg hé. Wat heeft de gemiddelde leeftijd hier nu mee te maken. Real zou met de vingers in de neus met gemak moeten winnen tegen een 3de klasser. Wat was trouwens de gemiddelde leeftijd van de tegenstander? Heb je die al eens opgezocht?

straks zul je natuurlijk ook nog aanhalen dat real nog niet goed op elkaar is ingespeeld en blablabla. We kennen het verhaaltje ondertussen al ...

dit is eigenlijk wel een schande en ik kan er alleen maar om lachen.

Dit is te triest voor woorden.
werken voor je geld.
zo'n sterrenteam en dan zo'n prestatie leveren, Schande!

Hier moeten ze dus echt hun ogen uit hun kop schamen, wat een blamage!
heel barcelona lacht na deze uitslag, ik zeg Perez/valdano pak jullie koffers!

Omfg, nee maar dit kan toch niet ik d8 VZ maakt een grapje. keek het op andere site na toen schoot ik in de lach..

je gaat me togh niet zeggen dat real over paar weken al uitgeschakend is.. Ze zullen als een block spelen zoals ze altyd tegen Barca spelen en dan wordt het lastig om 4 te scoren..

maar ik ga er niet veel over zeggen, ik kan er kinderachtig en hatelijk doen maar de madrileense fans weten zelf wel genoeg.. Daar vliegt je kwart miljard..

barca zal ongetwijfeld leren van deze feit en zal de tegenstander na dit zeker niet onderschatten..

over Rubin Kazan gesproken Ha..

edit: Morgen de Fans uitlachen op school.. Die durven vast en zeker niet naar school te komen

nieuws van de Maand.. Slaap Lekkerr!

haha ik denk dat real het echt niet meer lukt om thuis met 4-0 of meer te gaan winnen, van mij mag Alcarcon super anti-voetbal spelen en met z'n elven achterin
real is gewoon de club niet meer van vroeger, ik geniet zo erg he van deze uitslag!

De ruststand vond ik geflatteerd, het was voor Alcorcón vooral in de eerste helft 1 kans = 1 doelpunt.
maar ja, dat betekend wel 3 kansen in de eerste helft. Erg veel voor een 3e klasser die tegen het sterrenteam van Spanje speelt. Na de 4-0 had Alcorcón zelfs een 110% kans op de 5-0...
inderdaad beschamend..!

van der Vaart was één van de weinige spelers die een ruime voldoende zou scoren. Hij had slimme passes (waar niets mee werd gedaan) en een paar gevaarlijke afstandsschoten. Drenthe speelde weer met vuur, als Drenthe met vuur speelt, speelt hij ook letterlijk met vuur. (onbesuisde acties). Wel leuk om naar te kijken...

Haha! Geweldig gewoon. Zo zie je maar dat je geen topteam bent ondanks je met geld smijt voor allemaal topspelers.
real madrid stoot zich 2x aan dezelfde steen. Joepie.

hebben ze met 2e elftal gespeeld ofzo..
echt schandalig dit en het blijkt dat ze ronaldo echt missen.

28 oktober 2009 om 00:05

Al spelen ze met het 9de elftal moeten ze alcarcon kunnen oprollen, dat alcarcon kun je een beetje met vvv-venlo vergelijken, want hun staan zesde in de segunda division B

28 oktober 2009 om 00:07

Eerder met Katwijk of Quick Boys.

28 oktober 2009 om 00:23

Jonge als real madrid vandaag techen vvv- venlo zou spelen dan zou het waarschijnlijk
geen 4-0 zijn geweest maar wel een groter uitslag.

alsje iets vergeleikt doe het dan een beetje geloofwaardig.

maar over real madrid..? ik mag de club echt niet meer ik gun ze gewoon niks meer.
na al die mega aankopen denken dat ze het hebben gemaakt
ik hoop dat ze dit jaar geen een prijs pakken en dat zal ook niet gebeurgen als hetzo doorgaat

28 oktober 2009 om 02:32

Hoezo mag je Real Madrid niet, omdat ze zoveel uitgeven?
real Madrid is geen Barça die het teamspel onder controle heeft.
real wil zo graag weer grote prijzen winnen dat ze wanhopig veel geld betalen voor bekende/grote spelers.

dat is dan toch geen reden om ze te haten en om ze niet te gunnen ?

toch blijft het een Uitermate zwakke prestatie. 4-0 kom op zeg Real, hoe wou je stand houden als je tegen Barça moet spelen

Wat een schande zeg. Dit heeft niks meer met de afwezigheid van bepaalde spelers te maken. Al mist real de beste 20 spelers, moeten ze dit nog winnen. Verder is het wel de charme van het voetbal. Prachtig! Iets minder voor mijn toto, maar het blijft mooi.

en het domme van Real was ze nemen hun tegenstander niet serieus als ik Pelegrini was zou ik met de allersterkste opstelling aantreden want je moet natuurlijk wel respect voor de tegenstander hebben en een team als Alcorcon droomt er wel van tegen kaka te spelen of alonso jammer genoeg geen ronaldo maar zelfs met die 3 betwijfel ik of madrid een makkelijke avond tegemoet zou gaan want met dit eltal moet je Alcorcon met 5-0 kunnen omleggen het is te triest zo zie je maar onderschat je tegenstander nooit trouwens was Alcorcon al op de hoogte van Real madrid dat niet aantreed met een sterk elftal ze voelde zich niet serieus genomen en dus zijn ze maar met volle kracht er tegen aan gegaan en terecht niemand onderschatten ahahah ik hoop dat barca in ieder geval laat zien hoe je moet voetballen en ik ben blij

Hoeveel had je kunnen winnen als je op Alcaron had ingezet bij unibet?

schande natuurlijk, maarja zo tegenstander stijgt natuurlijk heel ver boven zichzelf uit.

28 oktober 2009 om 00:09

Volgens mij stonden ze op 1-425 bij de Engelse bookmakers. Bij unibet was de notering in de rust zelfs nog 1-35 (ondanks de 2-0 voorsprong).

is het nu ook nog zo, dat real -mocht het niet door gaan- niet tegen barça uitkomt de volgende ronde, want dat was toch zo geloot? Als dat zo is vind ik dat wel erg jammer, ik had mijn cluppie real wel graag zien af te maken 4 wedstrijden in een seizoen haha.

en menn wat is dit toch grappig, schandalig en leuk tegelijk. Mijn dinsdag kan echt niet stuk hierdoor, mijn hele week niet want dit is ongelooflijk fantastisch chill etc.

Triest voor woorden, 1-0 verliezen oké! Maar 4-0 Haha. 300 miljoen, nog helemaal niets!

Dit is wel echt een schande voor Real, het is voor ze te hopen dat ze het in de return nog recht kunnen zetten, want om tegen een 3e klasser uit de beker te gaan mag en kan gewoon niet gebeuren, wat voor een off-day je ook hebt.

wel vind ik dat we het veroordelen aan de Real supporters moeten overlaten en niet (zoals nu gebeurd) door de Barca fans. Wat ik hierbij trouwens wel opvallend vind is dat een aantal van de felste Madrid supporters in veel discussies (ik noem geen namen) hier nu niet reageren. De uitzonderingen die dit wel hebben gedaan, zo hoort het, als je na een positief resultaat de loftrompet afsteekt, dan moet je ook je eigen ploeg kunnen bekritiseren op een fiasco (en dan doel ik niet op een wedstrijd zoals tegen sevilla, want dat kan gebeuren tegen een goede ploeg).

28 oktober 2009 om 00:35

Tsja heb hier verder weinig woorden voor gewoon weg geweldig

en niemand hoeft te vertellen hoe goed Van De vaart wel niet speelde want hij was onzin puur onzin hij verloor de bal vaak en mede dankzij hem scoorde Alcorcon uit een prachtige counter alleen drenthe was de beste verder niemand anders

28 oktober 2009 om 08:36

drenthe en vd vaart mogen absoluut niet meer opgesteld worden, geen enkele fan van hun kan hier nog zeggen dat ze geen kans hebben gekregen. Gauw weg ermee.

Schandalig?

ik geniet alttijd van die verrassende bekeruitslagen. Zeker als zo'n grote club ten onder gaat.

en ook nog met een behoorlijk goed elftal in het veld. Genieten, gewoon!

mooi dit
kan je zien wat voor spelers ze hebben en dan ga je hard onder uit tegen een 3e klasser heerlijk dit

Wow totaal niet verwacht. Maar het was al na marseile thuis te zien dat zonder ronaldo het team niet goed is. benzema is misplaats kon veel beter naar manu en villa zou veel beter passen bij madrid. Maar dit doet me denken aan die nederlaag van barcelona jaren terug tegen getafe.

28 oktober 2009 om 00:12

Is getafe ook een 3e divisionist? Denk et niet

28 oktober 2009 om 00:28

Ik weet de uitslag niet meer maar ik d8 dat barca eerst 6-1 won en uit met 5-0 verloor. Ook al was het geen 3e divisionist tog was het een teken van de mentale zwakte van dat team toen. daar doelde ik meer op

als je de uitslag had voorspeld zou je volgens mij al het geld kunnen winnen dat unibet of toto bezit

Heerlijk is dit.
dit is beter dan een orgasme
hahaha
wel schande van real dat ze van een 3e devisie club verliezen.
kan het nog slechter ???

28 oktober 2009 om 00:49

@barca_best

zoiets zegt alleen een persoon die nog nooit een orgasme heeft gehad... hahaha :D

Ik kijk er niet zo van op. Elk jaar wordt met veel geroep beweert dat de spelers de beker minstens zo belangrijk vinden als de CL maar elk jaar wordt op onverklaarbare wijze verloren van een laag teampje. Het is te zeggen onverklaarbaar : het is duidelijk, Real moet de beker niet, dat is te min voor ze.
schandalig wat ze toonden maar dat is niet alleen vanavond zo. Dat was tegen Sevilla al zo, vervolgens Milan, dan Gijon daar was het nog erger en nu hopelijk het dieptepunt.
ik hoop echt dat het dieptepunt bereikt is, anders zo snel mogelijk want zo geef je de echte prijzen die je jezelf als doel stelt als Madrid nl de CL en Liga, uit handen.

leuk dat we al allemaal lekker oordelen dat dit team niks wordt. Ik vnd dat amusant want velen vergeten dat dit team een gemiddelde leeftijd van 24 jaar heeft met topspelers die amper 21 zijn.
dit Real heeft net 2 maanden samen gespeeld waarvan 80% redelijk tot goed was. Sinds de blessure van Ronaldo echter, kwamen er meer blessures, kroop er onzekerheid in het team en kwamen deze, akkoord, schandalige verliezen tot stand.
geniet er maar van, en roep maar, maar ik ben en blijf zeker dat de bal ooit in ons voordeel zal rollen en dan is Real onklopbaar. 2 maanden pas, spelen ze samen, meer dan 80% werd gewonnen .... wat zal dat zijn als ze 4 maanden samenspelen, 1 seizoen, 1.5 seizoen ?

28 oktober 2009 om 00:13

Copa Del Rey kun je op je buik schrijven.. Triplete wordt het zowiezo niet..

met zulke speler in je team dan moet Alcorcon een eitje zijn zelfs na een week. echt een Schande Club.. Jullie kiezen ervoor om de team compleet te verbouwen met de hoop de beter resultaat, check de gevolgen.. Galalcticos xD

28 oktober 2009 om 00:16

Lekker belangrijk. 10de CL in eigen stadion, dààr draait het hem om hoor

28 oktober 2009 om 00:19

grappig als zo'n clubje 4-0 van ons kan winnen, en wij spelen met een volle selectie dus met casillias pepe ramos alboil marcelo xabi kaka, ronaldo raul enz dan moeten ze thuis gewoon met 6-0 winnen ofzo dus we weten pas 10 november of het afgelopen is of niet.

28 oktober 2009 om 00:24

6-0 thuis whahha pep je zelf maar op .. zou ik ook doen

28 oktober 2009 om 00:26

hallo als ronaldo er 3 kan inschieten tegen marseille dan kan hij er heus wel 6 inschieten tegen alcorcon ofzoiets

28 oktober 2009 om 00:34

10de CL die mag je dan op je buik voorhoofd schrijven als jullie zo doorgaan, want op de buik is al geen plaats meer.. hahaa nee maar bedoel dit werkt niet bepaald overtuigend of bij jou wel

28 oktober 2009 om 00:43

dat hij drie in de verleden er in schiet wilt niet zeggen dat hij er 6 tegen alcorcon inschiet.
als hij er 4 tegen chelsea scoort wilt niet zeggen dat hij er 8 tegen Barca gaat scoren..
wees realistisch.. Alcoron gaat zeer anti spelen.. zoals teams altyd tegen Barca spelen.. Dan ga je met je eigen ogen zien hoe moeilijk het dan is om te scoren ook al heet het Alcorcon..

28 oktober 2009 om 01:24

Man waar lul je over , denk je dat de andere teams ook blijven stilstaan ofzo? Zij vorderen zeker niet , het is alleen Real dat vordert of wat? Wat een larie.

jullie blijven vasthouden dat het goede investeringen zijn en dat het uiteindelijk wel zal renderen maar dat is al absolute bullshit want het was de bedoeling van DIT jaar de CL & titel al te nemen é beker , een navolging van wat Barcelona had gedaan.

en zet dat maar uit je hoofd.

Geweldig toch, dat Real Madrid eventjes wordt ingemaakt door een 3e klasser.. Ik heb echt helemaal niks met Real, dus ik vind het helemaal prima! Vind het dan wel weer zonde dat van der Vaart en Drenthe speelde, zul je zien dat hun de komende weken geen speelminuten meer krijgen..

Jammer dat ik de toto niet vor de grap had ingevuld..
ik zal dan alleen voor deze wedstrijd kiezen en vor de grap gekozen voor winst van de tegenstander..
dan zou ik denk ik met 5 euro al veel winst maken ..

Heerlijke wedstrijd zeg! wat heb ik genoten dat zo'n team als Real Madrid (ik durf niet eens Real ervoor te zetten) verliest van een derde klasser! waar je 200 miljoen euro aan spelers heb gekocht en dit resultaat neerzet!! Schaamje diep! Ik zie geen Madrid speler hier reageren, maar je zag ze wel allemaal lul poep praatjes hir neerzetten toen Barca verloor van Rubin Kazan. Ik geloof in Karma en kijk eens aan.

schaamje, blijf binnen en ramen dicht en check ff een samenvatting ofzo van Barcelona - Real Zaragoza) Heeerlijk Dit!!

barca!!

heel heel erg jammer dit real had hier gewoon met 6-0 moeten winnen ofzo ookal misschen ze veel spelers dat is geen excuus. Maar ik hoop dat ze dit thuis gaan recht zetten en dat ze dan gewoon met het eerste elftal spelen!

28 oktober 2009 om 00:18

Zat er enige verschil in spelers? Al speelt Real met de 4e elftal

en niemand mag mij wijs maken dat deze uitslag geflatteerd was hahahaahaa vorig seizoen verloren ze ook al van een team uit Secunda Division B toen was de uitslag redelijk vanuit mijn oogpunt ahahh real mist de klasse gewoon barcelona zal morgen voor eens en voor altijd afrekenen met dat ellendige clubje uit madrid door te laten zien hoe je een team kan oprollen met een B elftal want laten we eerlijk zijn barca wint de hele copa del rey met een B elftal

Hmm ik begin me toch wel nu af te vragen of deze wedstrijd wel zo zuiver was? Zo'n team kan toch niet verliezen van zo'n ploeg? En het zal wel waarschijnlijk om geld gaan, want welke toto speler zou dit nou voorspellen? Nog geen eens een doelpunt aan de kant van Real Madrid....

wow man dit gaat wel echt te ver van een 3e klasse team verliezen.... dat kan en mag niet gebeuren lol man..... was het nou 1-0 door een of ander geluks goaltje tja dan zou je het nog door de vingers kunnen zien (maar dat mag niet eens) maar 4-0 af gaan nee.... werkelijk waar.... met wat ze daar allemaal rond hebben lopen... kom op man... ook zonder ronaldo moet het te doen zijn.... ik heb de wedstrijd niet gezien ik heb geen idee wie speelde maar echt....
dit gaat gewoon te ver

Mijn voorspelling begint dichterbij te komen. Namelijk Pelligrini weg bij Real Madrid Voor of NA 'el Clasico' op 29 november.!
het lijkt erop dat het voor wordt.

28 oktober 2009 om 00:23

Nope, dat lijkt het niet omdat er helemaal geen sprake is van een "verloren" prijs. Alle prijzen zijn nog haalbaar, dus waarom die coach ontslaan ?
daarbij doet die zijn best heus wel.
het zijn de spelers die zwaar ondermaats presteren en precies allemaal gelijktijdig in een vormcrisis zitten.

28 oktober 2009 om 00:28

Real is en club die alleen maar denk aan aanzien en status.. als pelegrini so doorgaat en 4-0 pakkerammel blijf krijgen voooral tegen Barca dan mag hij de eerste beste nooduitgang nemen.. hou jezelf niet voor de gek

Echt schande om van een middenmotor in de Segunda Divison B te verliezen. Ben beniewd naar de reacties van de Real fans

Wat is dit voor een onzin:s
ze horen niet eens van het het beste team ter wereld met zon cijfers te verliezen:s
kan het echt nie gelove
ik heb de wedstrijd nie gezien maar 4 tegedoelpunte, verdediging moet op de schop
van der vaart moet toch wel dat middenveld van die tegenstander kapot spelen en wat paasen kunnen geven op Benzema en raul
die kunnen toch wel zon verdedigertje paseren:s
schaam je diep Real

(real fan)

en nu gaat de druk serieus komen want met el classico voor de deur

Rofl wat een prutsers.. Faal

Met alle respect, het is heel makkelijk om te roepen : "200 milj. uitgegeven en toch 4-0 verliezen van een derdeklasser." Wel heel leuk ,maar als ruim 170 miljoen niet meespeelt is het een heel zwakke argument. Het ligt gewoon aan de mentaliteit. Zij willen niet spelen in de Cdr. Het is niet belangrijk genoeg. Prioriteit ligt dit seizoen ergens anders. Hoewel het niet minder schandelig op maakt, denk ik dat het in Madrid wel 5/6-0 gaat worden. Ze willen toch laten zien dat ze niet niks zijn.

daarnaast vind ik het heel triest dat de B-spelers zich niet willen laten zien. Vandaag hebben ze het wel heel makkelijk gemaakt voor Pellegrini. Vooral Guti heeft zware schade opgelopen (mede door de (gek genoeg) goede spel van Vdv.

28 oktober 2009 om 03:55

kom kom laten we ff ernstig doen. zelfs mezt een half b team en iedereen op halve kracht, en nog eens met een grote onderschatting in het hoofd zou een team met de status van real nooit nooit met zulke zware cijfers vernederd mogen worden. uitschuivers of blammages maakt iedereen wel, maareh geslacht worden door een 3é klasser? serieus blijven man!

Schandalig van madrid,wat een vernedering.
best ook zielig, zoveel miljoenen uitgeven en dan niet eens kunnen winnen van een derde klasser

Ik heb het altijd gezegd, en ik blijf erbij Madrid is geen topploeg meer...
ik heb het niet over deze match, maar het is tog jaren geleden dat ze tegen grote clubs goede resultaten hebben behaald, ze waren telkens kansloos...
in Spanje winnen ze van kleine clubs, met slecht voetbal, maar tegen topploegen win je niet als je geen hecht team hebt...

Dit is absoluut een dieptepunt in de hele geschiedenis van Real Madrid. Ik vind het jammer voor Pellegrini maar ik vrees dat hij zijn laatste wedstrijd heeft gehad.

wat een schande zeg.

Ik ben een echte Real fan en dit is echt ontzettend beschamend dat klopt allemaal maar zoals sommigen hiet lullen gaat echt nergens over sorry.
volgens sommigen moeten de grote altijd alles maar winnen, nou het gebeurd niet vaak hoor dat een team ongeslagen kampioen word en iedereen roept nu weer Barcelona dit en dat maar die hadden tegen Chelsea vorig seizoen eigenlijk ook niet door mogen gaan, soms moet het ook meezitten.
maar eerlijk is eerlijk dit is gewoon super slecht.

Hahaha ongelovelijk zeg dit Madrid! Veel clubs dromen van een overwinning op Real Madrid en Alcoron flikt het gewoon met 4-0. De gokkantoren zijn rijk geworden na vandaag.

Ik heb de match gezien en de spelers die op het veld stonden waren bijna allemaal Real Madrid-onwaardig. Alcorcon is een middemoter van de 3e klasse! Dat je daarvan niet wint is een regelrechte schande! Al speel je met je jeugdelftal -18!!

de eerste helft was dramatisch. Toen ik de match aan het bekijken was, dacht ik dat de kleuren gewisseld waren. Alcorcon speelde mooi gestructureerd en ze probeerden het uit te spelen.
real daarentegen dacht eventjes deze wedstrijd te gaan winnen.
dit kon je zien aan de duels! Balletje verloren, ach het is maar een bekermatch. Niemand probeerde zijn fout recht te zetten.

hoe dat Real die eerste 3 binnenkreeg was eigenlijk doodnormaal. Zelfs een caféploeg zou kunnen scoren. Bij de 3e goal stond er 2 man in de zonedekking, omdat ze in de minderheid waren. In plaats van dit de behouden gaan ze over tot mandekking en staat er iemand moederziel alleen!

toen de 2e helft begon zag je een degemotiveerd Real. Geen grijntje van verbetering, het heeft dan ook 3 minuten geduurd voor dat Dudek een hoekschop slecht wegwerkt en er een frommelgoal uitkomt. De rest van de match kwam Alcorcon er zonder kleerscheuren uit, ondanks veel frustratie aan de Real-zijde.

ik, als die-hard fan van Real vond dit werkelijk schandalig! 4-0!!!
het word tijd om de rest van de vuile was buiten te zetten en onze jeugdspeler voor de leeuwen te gooien!

ehy jongens verklaar mij voor gek maar als Alcorcon het weer flikt in het Bernabeu tegen een volledig fit Real Madrid dan kunnen ze net zo goed gelijk richting de 2e divisie gaan

@ Tipi09: ik geef jouw deels gelijk, eerste test wat was het valencia of villareal? hebben ze wel gewonnen. maar als je dan kijkt naar sevilla, en vanaf daar zitten ze nu niet echt lekker in hun vel!

ze weten dus gewoon niet constant te overtuigen, en dus zijn ze ook geen hecht team die ff zakelijk ff zo'n wedstrijdje pakken.

wel makkelijk btw voor iedereen hier van madrid ,om maar de oorzaak bij ronaldo te leggen ik vind xabi ook heel belangrijk. bij barca ligt ook lange na niet alles aan messi, 2005-2006 was die ook regelmatig geblesseerd. maarja toen was ronaldinho is zijn magische jaar

Ik vind de titel die vz gebruikt uitermate mild. Ik dacht dat het een gelijkspelletje ofzo is geworden. Maar ze zijn gewoon afgeslacht door een derde klasser. Zelfs met de reserves moet je dik winnen van zo'n team. Ongelofelijk haha!

Ik kan dit nauwelijks geloven, hoe is dit mogelijk met al die miljoenen?

met een half miljard aan inkopen verliezen met 4 - 0 van een derde klasser..

sjongejongejonge, dat is echt wel heul schandalig.

hahaha heerlijk om te zien, real verliezen van een 3e klasser!
kan me een aantal weken terug nog herrineren toen barca van rubin verloor. schande dit schande dat.
real heeft zich volkomen voor schut gezet! schandalig!! ik hoop dat de trainer wat maatregelen gaat nemen daar, want dit kan echt niet!
madrid kennende zal de trainer nu wel de schuld op zich krijgen, maar in zulke wedstrijden kan een trainer niks anders doen dan ze team proberen te motiveren voor zo'n wedstrijd!

persoonlijk hoop ik dat dit het startsignaal is dat real punten gaat verspelen. want ik snap nie dat je met zoveel geld, alleen aanvallers van wereldformaat koopt, en dan verdedigers koopt die gewoon te kort komen voor de top! albiol en arbeloa zijn leuke verdedigers, maar is gewoon niet van het formaat real madrid!

mjaa al om al, slaap ik hier wel heerlijk door

Al die spelers zeggen Real is meer dan Ronaldo alleen... Het wordt wel een x tijd dat ze het laten zien... het is beschamend om 0-0 tegen deze lui te spelen, laat staan verliezen...

aan het eind worden de prijzen uitgedeeld zeg ik maar... dat is echt het enige wat je kan zeggen als je het glas halfvol bekijkt...

haha en hoe verloor barca 2-1 door 2 afstand schoten pfffff mooie overwinning is dat barca domineerde de trainer van rubin kazan zei aan het eind ook dat ze heel veel geluk hadden en trouwens Alcorcon speelde uitzonderlijk goed het iseen beetje overdreven maar ze zouden toch Primera Division kunnen proberen ahaahhahha en deze nederlaag staat nu al in alle kranten koppen :D

@ everton9: nee afellay gaat daar zeker wel potten breken, komop man als sneijder al weg moet.
ze hebben gewoon nog geen team, en fabregas gaat echt niet naar real, die jonge komt van barca gaat eerder daar heen met zijn.
ze hadden robben gewoon nooit weg moeten doen, maarja wie ben ik om dat te zeggen, dat beleid daar zal het vast wel beter weten!

eerst even kijken of het toch geen 1 april was.

ongelovelijk dit! Dan verpest je het voetbal eerst al door 300 miljoen uit te geven aan spelers die bij hun club destijds de sterren van de hemel speelde en dan ga je er onderuit tegen zo'n club. Het ergste is nog dat Alcorcón zo onbekend is, dat ik denk dat maar weinig Nederlanders er ooit van gehoord hebben. Verliezen van een derde klasser is al ongelovelijk, maar 4-0 is helemaal schamen, huilen en met rode billen thuis komen.

het is daar in dat Madrid al jaren zo. De ploeg WAS de grootste van de wereld, won standaard elke wedstrijd, met enkele verlies partijen, maar speelde altijd voor de prijzen en won er per seizoen minstens een. Daarna is de club zo naast hun schoenen gaan lopen, geld zomaar gaan inversteren en alle regels aan haar laars lapen. Ruim 90 miljoen voor een speler, zeg nou eerlijk is dat nog reeël. Ik zeg eerlijk ik geniet, zeker omdat ik Portugees bloed heb, met alle teugen van C. Ronaldo. Hij is een geweldenaar, heerlijk om naar te kijken. Zoals hij met de bal omga, die acties, etcetc. Maar 96 miljoen is gewoon te ziek voor woorden. Daar red je verdomme meer als vijf landen mee in Afrika, om dan nog maar te zwijgen over aankopen als Kaká (64 miljoen) en de andere drie. Dus het is niet alleen buiten alle perken, maar het verpest ook nog eens het voetbal.

benzema, Kaká, C. Ronaldo, Xabi Alonso en Arbeloa, stuk voor stuk geweldige spelers. Maar daar ligt het probleem bij Real Madrid. Ze halen de grootste spelers, maar tot een succesvol team wordt het zelden tot nooit omgesmeed de laatste jaren. Destijds met spelers als Beckham, Heinze en van Nistelrooy, Robben, Sneijder, van der Vaart, Robinho, etcetc. spelers die het een eer vinden om eindelijk voor het 'o-zo-grote' Real Madrid uit te mogen komen, maar lopen alle met een enkele prijs op zak weer de deur uit en sommige zijn nog blij ook dat ze vertrekken bij de club.

het is niet meer de Real Madrid van vroeger met spelers als Zidane, Raul, Morientes en Roberto Carlos. Hoop voor Real Madrid dat het goed gemaakt wordt in de return, anders gaat Pellegrini het toch zwaar krijgen en geef de supporters nog gelijk ook.

Sorry hier moet ik even lachen... ik lees dat meerdere Real Madrid fans beweren dat de beker te min voor Real is en dat ze die niet boeit...

sorry hoor maar wat voor een club en speler ben je dan? Als speler moet je alles willen winnen. Dus ook die beker. Als je niet eens een 3e klasse kan oprollen als Madrid zijnde dan verdien je het niet om het maagdelijke wit van Real te dragen. Ambitie moet er altijd zijn en je hoort je altijd 100% willen inzetten voor je ploeg.

miljoenen mensen dromen ervan om ooit bij een grote club als madrid te spelen. Sommigen zetten alles op alles om hun doel te bereiken. En dan komen deze luie vedettes het veld in met een instelling die nog lager is dan het moraal van Scheringa.

ze zouden hier dezelfde tactiek moeten gebruiken als Celtic toepast.. iedereen krijgt de kans zich tot de winterstop nog te bewijzen. Wie door het ijs zakt mag weg en de sterksten blijven over. Het mag never en nimmer zo zijn dat een team valt of staat door Ronaldo als je ook een Kaka en Benzema in je team hebt.

28 oktober 2009 om 01:23

Hetzelfde d8 ik ook al helemaal mee eens je moet gewoon altijd en alls willen winnen en vooral als speler van Real Madrid... Ik snap niet hoe mensen erbij komen dat de beker niet belangrijk is voor Real...

ik ben nou niet bepaald een Real fan maar ik zou toch graag willen weten hoe mensen aan die info komen dat de beker Real niet boeit... heb er nog nooooooit iets eerder van gehoord of gelezen.... tot op dit moment..

Heb even de opstelling opgezocht:
dudek,
arbeloa, Metz, Albiol en Drenthe
van der Vaart, Diarra, Gago en Guti
bemzema en Raul

ondanks het missen van vier grote namen: Iker Casillas, Kaká, Xabi Alonso en Sergio Ramos is het nog een enorme schande.

Dudek
Arbeloa
Metz
Albiol
Drenthe
vd Vaart
Diarra
Gago
Guti
Benzema
Raul
28 oktober 2009 om 01:53

ik wou een losse reactie schrijven maar dacht een reactie op de opstelling is beter dan op de wedstrijd...
zo'n opstelling hoort niet te verliezen ... real madrid B hoort niet te verliezen, dit is gewoon te erg. Natuurlijk het is niet zo dat alles al besloten is en dat madrid waardeloos is. dat is kinderachtig gedoe. alleen moet ik wel zeggen dat dit schandalig is voor los blanquitos dit is gewoon niet normaal. de team heeft een meer dan gemiddeld sterk verdediging en middenveld zie ik als een gemiddeld middenveld en dan heb je toch een sterk voorhoede ... is gewoon schandalig om met zo'n opstelling te verliezen. Niks kwart miljard en niks grote sterren ... dit is gewoon vernederend en gênant voor zowel madrid en madrid fans.

off: toch in mijn hart ben ik blij dat madrid weggeveegd is door een derde klasser

28 oktober 2009 om 09:29

Ze mistten ook Pepe in de verdediging!

jurvg en c.ronaldo dan? en met die opstelling die je hebt opgezocht moet het ook lukken

28 oktober 2009 om 09:57

Die is geblesseerd, Casillas, Kaká, Xabi en Ramos kregen rust.

vond het nederlandse real madrid van vorig jaar beter als nu met als die zogenaamde sterren (xabi ronaldo kaka benzema) vorig jaar hadden ze een beter georganiseerder team en nu staat alles op zun kop als ze maar beste spelers van de wereld hebben 250 miljoen 4-0 Schandalig

28 oktober 2009 om 02:00

Vindt je dat niet logisch? Dat de team nu (nog) niet goed functioneert? ze zijn pas bezig, en het is voor iedereen uit het team wennen. Ik ben absoluut geen Real fan ( integendeel zelfs ) maar het is onzin om maar wat te gaan roepen. Dus denk voortaan eerst na a.u.b voordat je een reactie plaatst

wat een schande dit! ongelofelijk.! Maar het seizoen is nog vroeg~!
maar mensen voordat ik begin, ten eerste ik ben geen real fan
ten 2e dit team is zoals realsocio aangeeft nog jong en niet op elkaar ingespeeld, en wat mensen zeggen over 200 miljoen en dan nog niet winnen is onzn want ronaldo kaka en xabi waren er niet eens bij..
nogmaals ik ben geen real fan, maar mensen moeten niet te vroeg juichen.. er ligtnog een heel seizoen voor ons...
en barca10 : alsjeblieft zeg je hebt nu wel genoeg ingewreven bij de real fans hier, dus stop met dat zielige gedoe en doe dat morgen op school maar, ze kunnen er toch ook niks aan doen dat real slecht speelt? en dat de spelers ongemotiveerd op het veld staan?

Ik als diehard barca fan vind dit wel een beetje zielig voor Real, terwijl ik ze altijd nederlagen toewens.
maar tegen een 3e devisie club verliezen? Je zou denken dat die heks die hele team heeft vervloekt om deze wedstrijd te verliezen hahahaa.
ik vind dat ze een week salaris moeten doneren aan een goed doel.

Wat beschamend! hahaha! Toen ik op de homepage van VZ zag dat real madrid verloren had moest ik glimlachen, toen ik de topic aanklikte met de titel ' Real Madrid verlaat Alcorcón met schaamrood op de kaken' had ik nog geen enkel idee over hoe erg de eindstand zou zijn..toen ik eenmaal zag dat het 4-0 was geworden voor Alcorcón heb ik bijna een kwartier zitten lachen! Dan denk je goed bezig te zijn,pomp je vele miljoenen in je '' team '' en dan krijg je dit..

fiorentino Pérez

haha dan maar mensen lachen over Barca tegen Rubin Kazan, omg dit is te-ge-wel-dig voor woorden hahaha nieuws van dit jaar hahaha!
dan mag je geen Kaka, Ronaldo enz.enz. niet opstellen maar kom op met deze basiselftal moetje zeker minimaal 4-0 winnen van zo'n clubbie, helemaal als je de o zo grote naam Real madrid draagt vindje niet
hopen dat Barca morgen wel de juiste voorbeeld geeft

28 oktober 2009 om 10:43

Tegen Rubin Kazan was het gewoon een pech 2 keer tegen de paal, zondag schot doelpunt van R.kazan en een snelle countertje..

on: Real Madrid, dit is toch niet te geloven.
ik zag de titel en dacht dat R.madrid gelijk gespeeld had, maar wat zie ik dan.
een team ten waarde van 400 500 milyoen euro verliest van een team dat ongeveer 300 duizend euro waard is.
iedereen had hoop voor R.madrid maar ik zei het vanaf het begin ookal Real moet het maar doen met de individuele klassen van de sterspelers. Als team kunnen ze niets!
barca wordt dit jaar weer kampioen

nooit gemogen dat pleoge uit madrid.grootheidswaanzin arrogant en rotmentaliteit.
ik hoop dat hun 'laten we ff lekker 300m€ lenen , daar vooral aandacht mee trekken en hopen dat we alles winnen" - project diep en diep faalt.
real staat voor mij alles wat juist absoluut niets met voetbal te maken heeft!!

Wat een afgang voor die veel te duur betaalde profs uit Madrid! Een derde-klasser en dan 3-0 verliezen! Ik hoop dat Van Nistelrooij, Van der Vaart in de winterstop een mooie club vinden! Volgende zomer is het EK en we kunnen die 2 goed gebruiken!

28 oktober 2009 om 06:22

Het was 4-0 mokummakkie .

ik vind het fantastisch dat er maar eens te meer word aangetoond dat je jezelf niet
kampioen kan kopen,al was dit voor de beker.
laat dit nou eens een wijze les zijn voor de voorzitters/geldschieters of presidenten of geen het beestje maar een naam.

28 oktober 2009 om 07:46

Waar zit jij met je gedachten? Het was 4-0, en volgens mij is het in de zomer van 2010 een WK! Even bij de les blijven chef!

Dit is wel een grote blamage zoals vorig jaar tegen Real Union maar dan nog erger als ze weer niet doorgaan in de Copa del Ray.

Kolere, dit is niet een beetje een afgang maar een genadeloze afgang. Dan ben ik blij dat Feyenoord in ieder geval door is..!

Hahahah ik vind het helemaal geweldig!

Vind het ook geweldig! Ondanks dat de tweede garnituur kans op speelminuten had is dit een genadeloze blunder! Ondanks dat ik Real Madrid een prachtige club vond heb ik nu weinig meer mee. Bedrijven en nou ook voetbalclubs vallen 1 voor 1 om, en hun hebben even een kwart miljard geinvesteerd met een miljoenenschuld. Wordt tijd dat Fifa streng gaat optreden.

Hahaha kwaliteitsvoetballers. Je ziet gewoon dat de spelers van Real Madrid nog geen team zijn. Individueel zit het allemaal goed maar als team laakt het gewoon de spirit. Een derdeklasser tjonge jonge, dit is gewoon de dieptepunt van zo'n team.

ik wil even wat kwijt !

afgelopen jaar veel mensen Klaasjan Huntelaar de grond gooien en Benzema ophemelen .. sorry hoor maar die vent heeft geen Pepernoot geraakt ! waarom geld verkwanselen als je toch al genoeg spitsen had !

maar ja ! Voetbal is en blijft een appart spelletje en ook alles wat erom heen hangt

Haha, ik dacht even dat ik perongeluk moppen.nl had ingetypt ofzo, wat een afgang.
niet normaal zeg, 4-0 tegen een club waar niemand ooit van heeft gehoord! Real Madrid geeft hier een voorbeeld van: Een goed team kan je niet kopen, dat moet je maken. Chelsea heeft misschien hetzelfde gedaan, maar die hebben nu tenminste al een paar jaartjes geen rare fratsen uitgehaald op de transfermarkt en spelen al heel lang met dezelfde spelers.

Belachelijk! Zelfs de c1 van Real Madrid had deze club helemaal moeten afdrogen. Sta je met zo veel miljoenen, en zoveel ervaren spelers op het veld, en dan word je met 4-0 afgemaakt! Gaat toch helemaal nergens meer over. Schaam je dood jongens.
real Madrid heeft geweldige spelers, maar een dramatisch team. Ze werken absoluut niet voor elkaar en comminuceren niet.

jonge,
die Manuel Pellegrini word zo ontslagen hoor!

Beetje dom van mensen die toto hebben gespeeld. Het bekervoetbal in spanje bestaat over 2 duels en als je je een beetje in verdiept had had je kunnen zien dat veelal het 1e duel door primera division clubs worden gelijkgespeeld of verloren. Ik heb de toto dus wel gewonnen. Tientje inzet 650 euries terug.

Tsja, meestal wordt er wel verloren ja in de eerste wedstrijd, maar kom op 4-0 tegen een 3e klasse clubje, mag toch niet gebeuren? Kijk de sterspelers zullen wel niet allemaal gespeeld hebben, maar dan nog heb je een degelijke ploeg staan die wel van een 3e klasser moet kunnen winnen lijkt mij toch?

het is dan gewoon wel beschamend voor een ploeg, jammer dat ze nu nog de kans hebben om het recht te zetten, zou het toch mooi zijn als ze het niet gaan redden, dan is er echt wat mis met Koninklijke! We zien het wel...

Hhahaha echt schandalig!
geen woorden voor.
je kunt beter een team hebben dat voor elkaar knokt, dan allemaal van die 'wereldvoetballers'.
zoveel miljoenen konden toch wel iets goedmaken, althans dat dachten ze daar in Madrid. ZE gaan het echt geen haar beter doen als bv vorig seizoen. Eerder slechter;-)

denk dat het nu defintief afgelopen is met drenthe en vd vaart, kans gekregen maar falikant laten liggen. Zelfde geldt natuurlijk voor paar andere jongens.

Haha misschien heeft Real dit opzettelijk verloren zodat Bwin even flink casht door de vele mensen die op Real hadden ingezet. En dat ze de return met de beste spelers winnen, zo zijn ze allebij blij. Maar wat vind ik Benzema drama, echt triest om van Nistelrooij geen kans te geven, omdat Benzema zoveel kost.

Daar gaat je investering van meer dan 100 miljoen.

Wat een blamage zeg, niet te geloven dit.
zoiets mag een club als real met een selectie als deze toch niet gebeuren.
ookal zijn er geblesseerden, of geef je mensen rust ze hebben een zeer sterke, brede selectie om het op te vangen.
benieuwd hoe ze het gaan rechtzetten.

Een Grove schande dit.. je kan onverhoopt tegen een zeperd aanlopen 1-0 tegen een dergelijke ploeg (wat nog te erg voor woorden is maar goed0 maar dit is een blamage eerste klas!
een aantal speler heeft ddenk ik definitief crediet verspeeld...er zal wel een linksback gejocht worden luisterend naar de naam J.p. Vargas...
gaat nergens over straftraining, boete ....dit mag niet gebeuren!!

ps zag ergens een post dat er in de duitse en spaanse beker de meest gekke uitslagen voortkomen...klopt als een bus maar dit mag niet gebeuren maar je ziet het voetbal blijft onvoorspelbaar!

Zal wel met een deel voor onderschatting hebben te maken maar 4-0 mag niet gebeuren ook al speelt Real met een B-team.

ook al speel je hier niet met je sterkste team dit is echt een schandalige uitslag en zeer beschamend!

Ik schaam me te pletter voor mijn team.... niet normaal !!!

Damn! Dit had ik echt noooit verwacht. Een blamage van 1-0 of 2-1 ofzo komt nog wel eens voor (zou ook niet mogen natuurlijk, maar Stuttgart overkomt t, terwijl ze veruit beter waren), maar 4-0!? Pfff, hard hoor.

nou mag Pellegrini de boel maar weer snel op de rails krijgen, anders kan ie zn koffers zo weer pakken denk ik. (Ik ben daar overigens geen voorstander van, trainers horen de tijd te krijgen in mijn ogen. Maar de realiteit zal anders zijn denk ik)

en denk je is in wat je beleeft als je fan bent van Alcorcon bent! Wat een sensatie, dan zou je de avond van het jaar, en qua voetbal zo'n beetje van je leven hebben gehad!

wel mooi hoor, dit soort verrassingen. Dit zet de hele boel op stelten!

ongeloofelijk!
4-0 verliezen van een 3e klasser
dat is in nederland gewoon de hoofdklasse.
het is te bizar voor woorden dat dit gebeurt.
en dat het zonder c.ronaldo en kaka maar een matige ploeg is.
en zelfs zonder hun moet madrid makkelijk maar gewoon winnen!
het is echt absurd gewoon.
en ook nog eens het feit dat die gasten zo veel verdienen
en dan zo'n wanprestatie leveren.

schaam je madrid!

Hahaha, heerlijk dit. Eindelijk wordt dat wanbeleid van Real Madrid eens afgestraft door een lagere divisionist. :D M'n dag kan niet meer stuk, en als Arsenal vanavond van Liverpool wint, dan kan m'n week niet meer stuk. :P

Ja hoor, en daar gaan we weer. Ik als Milan fan vond de 2-3 prachtig, maar dat is een uitslag die je wel eens tegenkomt.
deze 4-0 mag natuurlijk niet, Maar ik snap niet dat iedereen hier weer aan de investeringen moet refereren. Wat denkt iedereen? Dat Real nu wel eventjes alle prijzen gaat halen, en alles met dikke cijfers wint?? Zo werkt het niet in het voetbal, want hoe fors je ook geld uitgeeft, het blijven wel mensen die je koopt.

plus het feit dat het bekervoetbal is, dan kan alles. Ook al zo krom, als Ajax, Man Utd, B.munchen, met 4-0 op zijn ballen krijgt van een 1e divisie club of nog lager vinden we het prachtig, en nu het Real betreft is het een schande!!

ik ben geen fan van Real, maar ik vrees wel voor die ploeg. Nu nog niet, maar als Pellegrini dit spelermateriaal aan het voetballen krijgt staat er geen maat op. Geef het wat tijd en Real heerst in Europa!

groetjes van een rossoneri fan.

28 oktober 2009 om 10:37

beetje lachwekkend deze opmerking over de investering
natuurlijk begint iedereen over 300 mijloen investering, want daarmee geven ze aan dat ze alles gaan winnen wat er maar te winnen valt..
anders hadden ze nooit zoveel geld in de club gestoken in 1 transfer periode, en het is gewoon gebleken dat je geen elftal kan kopen, zie voorbeeld Chelsea
als Real of Chelsea niet de CL wint dit seizoen gaan ze beiden weer af in europa

28 oktober 2009 om 11:05

Eh maat moet ik antwoorden op jou vraag? Oke.. Naarmate Real Madrid een behoorlijk bedragen op tafel heeft neergelegd voor Benzema Cristiano Ronaldo Kaka dan verwacht je dat ze goed zullen presteren punt, als jij een brief van 500 Euro op het rand van het stoep neerlegt zeg je toch niet: ''aghh het was maar een briefje van 5 meijer?'' Kom op we hebben het over een investering van 300 miljoen dat is geen geld dat je ff langs de snackbar kan gaan voor patat maar een geld dat je echt wat kunt investeren neem ik aan daarbij heeft Real Madrid echter nooit gedacht aan de jeugd want de jeugd in Madrid moet hard ontwikkeld worden daar.

Staat Van der Vaart er eindelijk is in verliezen ze zo hard. Die zie ik de komende tijd weer niet meer in de basis staan!!!

Wauw dit is wel erg schandalig ja je zou eerder het tegenover gestelde uitslag verwachten maar niets is minder waar en ik vind real met het eerste elftal al niet eens zo sterk op zulke wedstrijden kun je beter geen geld op zetten want er zijn altijd wel verassingen zo zie je maar weer
dit weekend moeten ze volgens mij thuis tegen getafe een wedstrijd die real normaal gesproken gaat winnen maar met dit real weet je het maar nooit ik zou er geen geld op durven zetten er is voor mij maar 1 club in spanje waar ik elke week mijn geld op durf te zetten en dat is Barca die zijn een echt team goed op elkaar ingespeeld.
barcelona The best there is, the best there was and the best there ever will be

schitterend zeg
lekker voor 300 miljoen kopen en van een 3e rangs club zo op je klote krijgen, of het nu wissel spelers zijn of het 1ste elftal van madrid is...zo'n wedstrijd moeten ze gewoon winnen

Wat mooi dit! 1-0 verliezen of met 2-1 zou al ernstig zijn, maar dat kan gebeuren. Dit is gewoon 4-0! Wat ontzettend mooi ook voor Alcorcón.

Heb het al zolang duidelijk geprobeerd te maken dat je met geld niet altijd een geweldig team kan maken, in eerst instantie vind ik dat de spelers hun zelf moeten de schuld geven want een topper dat op de Europees Niveau speelt echter niet zo een schandalig prestatie neer moet zetten. Jongens? 250 miljoen is verdwenen en kunnen de Real Madrid fans mij nu is gaan vertellen hoe het nu verder moet? Er groeit geen jeugd bij Madrid altijd maar kopen en nog eens kopen en de resultaat hebben we gisteravond gezien. Aan de ene kant baal ik want de Real Madrid die ik nog gekend heb lag de spirit er nog en lieten ze zien hoe sterk een ploeg als Real Madrid was maar helaas.

Ongelovelig.. tegen een club uit de derde divisie verliezen mag nooit! 4-0 is een oorwassing. Zo zien we maar weer dat je met geld geen succes koopt.. Pellegrini mag wel wat beter zijn best doen met al die vedettes daar in Madrid.

Leuk dat Raffie speelde, wss voor de laatste keer maar toch.

Als Real-fan komt dit nieuws als een complete verrassing. En een niet erg aangename uiteraard. Van te voren was bekend dat sterspelers als Cristiano Ronaldo en Xabi Alonso niet mee zouden doen. Ronaldo en Alonso hebben in de eerste wedstrijden van dit seizoen laten zien dat ze een meerwaarde voor het team zijn. Cristiano zorgt voor veel aanvallende impulsen en scoort er gretig op los. Xabi behoudt overzicht en rust op het middenveld en dirigeert het elftal. Casillas en Sergio Ramos zijn nog twee spelers die niet zouden starten, in mijn ogen niet echt onvervangbare spelers (op basis van recente prestaties). Kijkend naar Casillas is hij dé reden voor het verlies tegen AC Milan in de Champions League, Ramos laat tegenwoordig vaak steekjes in de verdediging vallenm, verliest regelmatig de bal of geeft verkeerde passes.

meerdere mensen zullen hun geld hebben ingezet op winst voor Real. Hulde aan de mensen die dit niet gedaan hebben, zij hebben nu een aardig zakcentje voor de wintersport. Het is uiteraard niet te geloven dat een ploeg als Real Madrid verliest tegen een tweede divisie ploegje. Ook al wordt er geen gebruik gemaakt van het 'eerste', hun vervangers worden geacht te presteren wanneer iemand van het eerste elftal niet beschikbaar is. Een verlies tegen een, op papier, slechtere ploeg kan altijd: het is een blijft het spel voetbal en daar kan alles gebeuren. Maar 4-0 is een blamage en de spelers moeten zich diep schamen.

real zal de volgende wedstrijd flink aan de bak moeten, maar Alcorcon zal gebrand zijn om deze winst te handhaven en door te gaan naar de volgende ronde in de beker. We kunnen alleen maar afwachten en zien wat de toekomst ons brengt...

Hadden ze afgelopen zomer maar moeten investeren in hun selectie

ze kunnen het nog goed maken in de return.

28 oktober 2009 om 11:32

Ja inderdaad. Een kleine investering had wonderen gedaan

zonder gekheid; de investeringen van afgelopen zomer waren natuurlijk absurd hoog, maar er zijn gewoon spelers verkocht die niet verkocht hadden mogen worden. Spelers als Robben of Sneijder zijn juist in dit soort wedstrijden van wezenlijk belang. Ze willen Ribery als linksbuiten halen, terwijl Robben daar uiteraard geweldig uit de voeten kan. Maar nee, wat gebeurt er? "laten we Robben bij de club van Ribery stallen, zodat ze op elkaar ingespeeld kunnen raken en Ribery het gevoel geven dat hij juíst wil blijven." Sneijder is altijd al een creatieve middenvelder geweest en in mijn ogen een veel betere speler dan een Mamadou Diarra of een Esteban Granero. Benzema is uiteraard een leuke aankoop en bewijst ook dat hij kan scoren, maar heeft Huntelaar uberhaupt een kans gekregen om te laten zien wat hij kan?

ik zal hier niet verder op ingaan, want dan krijgen we dalijk een discussie over het transferbeleid, maar ik denk dat mijn punt duidelijk is

Zal ongetwijfeld omkoping aan de hand zijn. 4-0 is zelfs bij een slechte dag niet mogelijk bij Realmadrid. Een met alle respect matige derde divisie club kan in het gunstigste geval een doelpuntje maken. Maar als je je realiseert hoeveel geld te verdienen valt wanneer je een bedrag op Alcorcon(ik dacht iets van 9 euro winst op een euro) zet dan kun je je wel voorstellen dat het moeglijk was dat omkoping niet helemaal uitgesloten was tijdens deze wedstrijd. De kansen die Real Madrid creerde leken ook wat makkelijk verprutst.

28 oktober 2009 om 11:35

Die kans is uiteraard altijd aanwezig, maar lijkt me zeer sterk. Dan zouden alle spelers en de trainer hierbij betrokken moeten zijn. Ik zie bijvoorbeeld een boegbeeld als Raul hier niet op ingaan. Waarom niet? Hij houdt van Real, van wedstrijden winnen, het publiek een mooie wedstrijd geven en voor het geld hoeft hij het niet te doen. Ik denk dus dat het geen doorgestoken kaart is, maar gewoonweg ongelooflijk slecht voetbal door Real.

haha. meen je toch niet

de wedstrijd van het seizoen!

Wat een blamage zeg,ik wist niet wat ik las
dacht echt dat dit een grapje van VZ was hahhaah
maar real neemt sommige teams niet serieus,en dat wordt hun fataal.
je mag een tegenstander nooit onderschatten hoe klein die ook is.
je moet gewoon altijd met je sterkste opstelling spelen.
wat eren afgang zeg
sjonge jonge jonge

haha geweldig. ik heb absoluut geen medelijden met perez. die man maakt het voetbal kapot. een torenhoge schuld en toch weer voor 200 miljoen aan spelers kopen terwijl iedere andere club al drie keer falliet was verklaard.

Ja er kan van alles gebeuren in zo'n bekertoernooi, dat is nou juist het leuke aan bekervoetbal, dat zelfs de kleintjes de groten kunnen verslaan. Daarom vind ik het wel jammer dat ze in Spanje 2 wedstrijden hebben, gewoon 1 slechte dag hebben en er uitliggen. Alhoewel ik denk dat ze deze stand niet meer goed maken, ik gok dat Alcorcon een stevige defensieve muur neer zet 7-2-1 formatie ofzoow.
natuurlijk wel een schande van Real Madrid, en ik denk dat er veel mensen in Alcorcon zich vandaag ziek hebben gemeld bij hun bazen na een nachtje door feesten

Nee dit kan inderdaad niet meer met "de mantel der liefde bedekt worden". Hier is de onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter voor nodig. Wat een drama!

Geniaal, ik had vooraf aan het seizoen gezegt dat ze zouden verliezen met 4-0 van een team als Liverpool. Maar nu flikken ze dat kunstje al tegen een 3e klasse! chapeau!! :D

Zo gaat de ''beste'' en de ''rijkste'' club van Europa flink onderuit bij een 3e klasse club. Wat is dat toch ook een schande.. En dan als excuus nog zeggen dat de sterspelers niet in actie kwamen. Zelfs zonder hen moeten ze als Real Madrid zijnde er overheen walsen!

Haha, niet te geloven, ik had voor de grap op Alcorcón gezet

020ajaxxx

hoe kom je erbij dat Real de Beste en de rijkste club is want dat zijn ze namelijke echt niet
na mijn inzien is Barcelona toch echt de beste en dat bewijzen ze steeds weer op het veld met resultaten/prijzen en dat kan niet worden gezegd over Real madrid
het enige wat Real madrid wel heeft is de hoogste schuld

Het is prachtig, maar het seizoen is nog niet afgelopen.
ik denk niet dat het veel madrilenen iets kan schelen, als ze dalijk als landskampioen eindigen.
duss het hoeft allemaal niet zo voorbarig.

Ze kunnen niet zonder ronaldo ze zijn afhangkelijk van ronaldo dat mag niet hoor en dan noem je je zelf top club van europa nou ik zie het als al niet zonder ronaldo kan spelen hoor je niet tot de top

Overduidelijk voor Bwin gespeeld dit.
ik bedoel er speelde 6 basisspelers dan kan je niet verliezen van zo'n team als Real uiteindelijk doorgaat is het zeker dat ze voor Bwin hebben gespeeld.

Zo wat een klapper :O Real deed het zelfs nog beter toen de Nederlanders er nog waren. (wel om te genieten dit trouwens )

hier ben ik even stil van
wat is er tog met madrid de laatste weken

Ik denk meteen dat Real en Bwin een mooi afspraakje hebben gemaakt, 4-0 is gewoon overdreven, 3-1 is het maximale, Bwin heeft zoveel sponsorgeld in Real gestoken dat ze een mooie deal konden maken in deze nietszeggende Cup

net goed hoop dat ze geen prijs pakke dit seizoen dat zal ze leren.
denken een winnend team te kopen.
hoewel de meeste spelers niet mededen.

Al ben je niet fit, ook al speel je met een C elftal, ook al onderschat je ze, ook al speel zonder c.ronaldo, ook al ben je nietop elkaar in gespeeld. er mag geen enkel excuus hiervoor zijn, v i e r - n u l wat een schande

Waarom is de Spaanse beker elk jaar zo leuk? Ik bedoel, vorig jaar Villareal die geloof ik met 5-0 van een vierdeklasser verloor en Valencia geloof ik ook zoiets, maar dan een derdeklasser. Maar dit slaat toch alles: 4-0 verliezen tegen een club die én iets van 30 keer minder de begroting heeft van Real Madrid en salarissen die iets van 10 keer minder zijn. Ik zeg Respect voor Alcorcon en Hele Grote Schande voor Real Madrid. Zelfs met die opstelling moet je HEN met 4-0 kunnen oprollen.

Hahaha, elk jaar is er wel een club van de spaanse primera division die met zoveel verliest van een derde of vierde klasser..

ot: dit is natuurlijk schandalig van Real, maakt niet uit wie er niet speelden dit hoort gewn niet te gebeuren. Tuurlijk, het kan met elke club gebeuren maakt niet uit tegen wie maar van de laatste 3 wedstrijden verloor real er 2 en speelde de andere gelijk.
gefeliciteerd Alcoron, de supporters van hun zullen vast heeeeel blij zijn en aan het feesten (nog steeds).
dit laat wel weer zien dat real toch afhankelijk is van een paar spelers: ronaldo, kaka en x. alonso..

Waarom praat iedereen over hoe slecht Real speelde
alcorcon is misschien slechte team op papier maar in de copa del rey gebeurt er van alles dat moet je niet vergeten.
gefeliciteerd Alcorcon fans, elke supporter van welke team op aarde dan ook zou in de lucht vliegen van blijdschap om met zo een score te winnen van de miljoenenformatie van Real. En dat blijkt dit keer een team uit Segunda B te zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren