Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Johan Derksen ziet ‘hansworst’ bij Ajax: ‘Ik vind hem niets toevoegen’

Laatste update:

Johan Derksen heeft geen hoge pet op van Gerónimo Rulli. De analist zag de 31-jarige doelman afgelopen weekend een onzekere indruk maken in de openingsfase van het duel met FC Twente (3-1 verlies) en vindt hem ‘niks toevoegen’ aan Ajax. “Die Jasper Cillessen is wat labiel, maar dat is een betere keeper dan deze hansworst.”

Rulli kwam in januari voor acht miljoen euro over van Villarreal en stond sindsdien 25 keer onder de lat bij Ajax. De Argentijn moest 25 keer vissen in die wedstrijden en hield tien keer de nul. Derksen is niet overtuigd van de kwaliteiten van de goalie. “Ik vind hem niks toevoegen”, begint De Snor bij Vandaag Inside. “Het is niet zo dat je zegt: ‘Ik heb een veilige keeper staan en die houdt de ballen wel tegen.’”

“Kijk, dit ook weer”, zegt Derksen terwijl hij naar beelden kijkt van Rulli die veelvuldig balverlies lijdt tijdens de openingsfase van het duel met FC Twente. Wilfred Genee geeft aan dat de Argentijnse doelman dit weekend het meeste balverlies leed van alle Ajacieden. “Hij kan helemaal niet opbouwen en schiet alle ballen verkeerd uit”, reageert Derksen daarop. “Die Cillessen is wat labiel, maar dat is een betere keeper dan deze hansworst.”

Ook Edson Álvarez komt ter sprake in het praatprogramma. “Ik houd wel van dat soort spelers, dat had ik ook met Sergio Ramos”, zegt Bas Nijhuis over de Mexicaan van Ajax. “Dat zijn gasten die gewoon de beuk erin gooien en de grens opzoeken. Ze zijn vaak ook beslissend voor hun team. Dat soort spelers zijn voor scheidsrechters ook best wel een uitdaging. Als Álvarez op het wedstrijdformulier staat, weet je als arbiter dat je aan de bak moet.”

“Dit soort momenten, dat hij net met zijn schouder tegen iemand aanloopt, is ook typisch Álvarez”, vervolgt Nijhuis. “Ik houd wel van dat soort spelers. Ik had hem vorige week bij Ajax – FC Utrecht. Toen zei hij: ‘Bedankt, scheidsrechter. Ik hoop je snel weer te zien.’ Toen kreeg ik wel het idee dat hij gaat verkassen. Het is wel mooi dat dat soort spelers in de Eredivisie spelen, toch?” Derksen is het daar niet per se mee eens. “Het is niet zo dat ik voor Álvarez een seizoenkaart zou kopen.” René van der Gijp begreep de actie van de verdediger annex middenvelder niet voorafgaand aan de 1-1. “Hoe is het mogelijk dat je de bal raakt terwijl je hem niet wil raken? Álvarez wil de bal namelijk niet raken en deed het toch. Heel apart.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties



Rulli heeft inderdaad wat ketsers gemaakt. Maar ik vind hem ook echt heel vaak bijzondere reddingen maken en daar krijgt hij naar mijn mening vaak te weinig credits voor. Hij heeft Ajax echt vaak op de been gehouden

Ik vind Rulli juist een vrij degelijke keeper. Redelijk goed met zijn voeten, probeert op te bouwen en pakt ook nog eens ballen voor je. Kan nog jaren mee ook. Lekker Pasveer derde keeper maken om de jonkies wat te leren en Setford doorschuiven als tweede keeper. Laat Setford maar het bekertoernooi keepen en zo ervaring opdoen. Gorter maar eens verkopen?

30 mei 2023 om 13:53

Ik vind hem een goede lijnkeeper, maar voetballend vind ik hem echt dramatisch

30 mei 2023 om 15:05

Anders gaan de voetballers voetballen en gaan de keepers keepen. Denk dat je dan een prima kerel onder de lat hebt staan.

30 mei 2023 om 19:00

@JordiBijnen.de wedstrijd tegen Twente is juist een mega goed voorbeeld van de voetbalintellegentie van Ruli. Als je zo onder druk wordt gezet door de tegenstander, ligt de ruimte aan de zijkanten om onder die druk uit te komen. Ruzie speelde zeer consequent naar de zijkant. Dat die tien op het veld volledig verkeerd staan en niet weten hoe ze onder die druk uitkomen kan hij verder weinig aan doen. Vervolgens zie je hem een poging doen om in te schatten waar die backs nog op zouden kunnen reageren en dan wordt het bagger. Hij is immers keeper en niet spelverdeler. Maat het was toch echt ruli die als enige in de achterhoede wist waar de oplossing lag. De rest had geen flauw benul.

30 mei 2023 om 13:57

Eens, Rulli werd ook veel in de steek gelaten door de mannen voor hem. En tja tegen Twente niet goed aan de bal ja die zetten ook alles vast.

Prima keeper voor de eredivisie.

30 mei 2023 om 14:11

Redelijk goed met de voeten? Niet alleen tegen Twente is hij vrij dramatisch met de voeten. Verder een prima keeper hoor, maar voetballen, ken de beste man zeker niet.

30 mei 2023 om 14:12

Rulli is aan de bal af en toe wat onzeker, maar je moet wel bedenken dat met dit stroperige opbouwvoetbal van Heitinga elke keeper het moeilijk zou hebben. De keeper krijgt in dit systeem honderd keer de bal terug van teamgenoten achterin die langzaam naar voren lopen met de bal, geen middenvelder kunnen vinden omdat die op dat punt allang gedekt staan, en daarom maar een ziekenhuisbal terugspelen op de keeper.

Dat de keeper dan niet automatisch een geweldige crosspass geeft die een voorassist is op een goal aan de andere kant is ook niet iets dat je hoeft te verwachten van een doorsnee keeper. Eigenlijk kun je dat alleen van Manuel Neuer verwachten.

30 mei 2023 om 14:42

En ederson @bongiorno

30 mei 2023 om 14:29

Ik vind het persoonlijk een keeper die eind van de rit geen punten voor je heeft gepakt, maar punten voor je heeft verloren. Mocht er een buitenkansje opdoen om hem te vervangen, zou ik het doen. In een half jaartje tijd toch relatief gezien best wel wat foutjes gemaakt. Soms waren deze fataal en soms ook weer niet

Wat moet een keeper dan doen volgens Johan? Hij moet kunnen opbouwen, dribbelen, een goede pass met scorend vermogen hebben? Volgensmij is de belangrijkste taak van een keeper ballen tegenhouden! Ik vind dat Rulli dat prima doet. Feit dat hij niet opvalt is dan juist positief, want hij blundert niet. Beste aankoop van Ajax dit seizoen in mijn optiek. Een degelijke internationaal ervaren keeper!

30 mei 2023 om 13:54

Opbouwen is tegenwoordig bijna net zo belangrijk als ballen tegenhouden.

30 mei 2023 om 14:04

Wat echt nergens op slaat. Wat is nou precies dat 'opbouwen' dat de keeper dan moet doen?? Balletje over twee meter bij een achterbal naar de CV tikken? En dan? Wat ik vooral zie is hele krampachtige situaties waarbij op heel gevaarlijke manieren (want áls er ook maar iets mis gaat geef je direct een mega grote kans weg) met een soort dwangneurose iedere bal die meer dan tien meter naar voren wordt gespeeld verboden lijkt. Dat heeft niets met 'een goede opbouw van achteren uit' te maken. Dat is gewoon aanstellerij die nergens over gaat. Opbouwen van achteruit begint bij het normaal inspelen van je middenveld, dat moet proberen daarna de gaten en oplossingen te vinden om een fatsoenlijke aanval op te zetten. En niet dat suffe gepriegel achterin met doelmannen die soms goed kunnen acteren dat ze comfortabel aan de bal zijn (maar bedenk even waarom die man in het doel staat: niet omdat hij zo goed kan voetballen, want dan had hij wel in het veld gestaan!) zoals een Pasveer, maar eigenlijk alsnog niet kunnen voetballen.

30 mei 2023 om 14:14

Eens. Je leert een leeuw toch ook niet een muur schilderen? We leggen continu de nadruk op wat iemand niet kan, vanuit de aanname dat iedereen alles moet kunnen. Echt een gebrek aan menselijk inzicht.

30 mei 2023 om 14:26

Zo, een 'bewezen lid' en moderator dat een compliment krijgt op een reactie. Bijzonder hoor, en dan ook nog eens voor een mening die helemaal niet opgaat binnen goed voetballende ploegen.

Dat het bij Ajax gepriegel en gevaarlijke situaties veroorzaakt is omdat niemand goed staat in het elftal momenteel. Bij goed positiespel en voetballend vermogen van de keeper is het gewoon prima om de keeper in te spelen en te verwachten dat ie mee kan doen. Zie de ploegen van Guardiola als voorbeeld. Het kan gewoon prima en het kan nog heel effectief zijn ook.

30 mei 2023 om 14:36

Ik heb het compliment gegeven. Wat is er mis mee dan?

Zo als ik het zie, wordt de spijker op de kop geslagen.

Uiteraard heeft het meevoetballen van Ederson een absolute meerwaarde voor het spel van Man. City. Waar het in de reactie echter om gaat is het belachelijk doorgeslagen "meegevoetbal" van random ploegen in bijvoorbeeld de Eredivisie die de meest kolderieke situaties en onnodige tegendoelpunten op leveren.

Daar is geen speld tussen te krijgen en wat mij betreft ook compliment waardig.

30 mei 2023 om 14:37

"bijzonder hoor, en dan ook nog eens voor een mening die helemaal niet opgaat binnen goed voetballende ploegen."

Het is uitstekend mogelijk en er zijn legio voorbeelden van uitstekend voetballende ploegen die niet elke andere bal naar de keeper terug spelen en die het opbouwen van achteruit overlaten aan de veldspelers alleen die dan op een heleboel verschillende manieren en speelwijzen uitstekend 'van achteruit kunnen opbouwen'. Dus in die zin gaat mijn mening en stelling natuurlijk wél op, want er bestaat natuurlijk geen universeel vaststaande definitie over dat je persé je doelman zou moeten betrekken in je opbouw om een 'goed voetballende ploeg' te zijn.

Ja, het kán prima. Maar het is geen noodzakelijk voorwaarde. En de harde praktijk is vooral dat je vooral doelmannen dwingt in situaties die buiten hun comfotzone liggen. En dat zie je dan constant terug in hachelijke situaties, ballen die over zijlijnen of dan maar blind naar voren worden getrapt etc. En één notabele uitzondering noemen (city van nu) maakt geen algemene regel.

"zo, een 'bewezen lid' en moderator dat een compliment krijgt op een reactie. Bijzonder hoor"

Ja? En wat is hier in jouw ogen precies zo bijzonder aan eigenlijk? Staat het feit dat ik bewezen lid ben eraan in de weg dat iemand mijn bijdrage een compliment waard vindt? En waarom is dat dan?

30 mei 2023 om 14:38

Lepro, dank je wel en ik lees dat jij inderdaad ook ziet wat ik vooral zie met al die 'voetballende ploegen'.

30 mei 2023 om 16:04

In het moeilijke voetbal wat Ajax speelt moet een keeper ook kunnen meevoetballen. Hij is tenslotte geschikt bevonden voor het moeilijkste voetbal van NL. Daarnaast is dit altijd al een eis voor keepers geweest in NL en werd ballen vangen soms prio 2. Maar voor het geld wat Ajax heeft betaald voor een ervaren keeper. Is het voetballende gedeelte wel te min. Toont wel het probleem. In NL we zijn niet in staat om een keeper op te leiden die beter is dan dit. Een paar uitzonderingen daargelaten.

Het leek ook of we dit jaar zonder verdedigers speelden, laat het hem komend seizoen maar laten zien. Heb er nog wel vertrouwen in.

rulli is geen wereldwonder, is gewoon een goede keep voor ajax.
zijn er betere? ja, vast wel.

helaas is keeper niet iets wat je maar ff kan uitproberen. pasveer was ook prima voor een seizoen, had ook niemand verwacht.

Ze zouden eens een compilatie van de versprekingen en wanneer hij niet op een naam kan komen van Derksen moeten maken. Dat is bijna net zo hilarisch als zijn filmpjes van Biden. Zou hij dan ook een echte vent zijn en zijn conclusies trekken?

30 mei 2023 om 14:10

Derksen doet gewoon altijd alsof hij niet op namen kan komen.. Is allemaal onderdeel van de act. Over Sander Schimmelpenninck was het bijvoorbeeld opeens "ja uhh die jongen van adel uhh" terwijl hij dondersgoed weet hij hoe heet

Gewoon een prima keeper, onana in vorm was wel wat beter maar dat was ook buitencategorie.

Nouja. Rulli is echt wel een pak beter dan Cilissen hoor, jezus.
Rulli is een degelijke keeper, alleen voetballend vind ik hem ook eigenlijk te matig. Zeker als je een André Onana gewend was bij Ajax.

Gelukkig kostte hij ook maar 8 miljoen, indien je hem verkoopt krijg je dat denk ik makkelijk terug, als het al niet meer is.

Degelijke lijnkeeper, maar voetballend stelt het niet heel veel voor, al probeert hij het wel.

Rulli is vooral heel inconsistent. Was hij in Spanje ook al, fantastische wedstrijden afwisselen met verschrikkelijke. En het laatste komt idd vooral door zijn matige voetballende kwaliteiten, toch niet onbelangrijk in het spel van Ajax. Maar Cillessen beter? Dat zeker niet

Hatsee, en weer iemand op basis van 1 slechte wedstrijd neersabelen.... werkelijk alles en iedereen wordt met de grond gelijk gemaakt in dat programma.

30 mei 2023 om 14:00

Sorry, maar volgens mij heeft hij toch in veel meer wedstrijden slechte momenten gehad.

30 mei 2023 om 14:05

Dit is natuurlijk niet de eerste wedstrijd. Heeft al veel vaker ketsers gemaakt.

Tja, ach, Johan Derksen noemt iedereen een 'hansworst', 'dorpsidioot', 'demagoog', ''ijdeltuit', 'praatjesmaker', 'krokettenvanger',
Het is vooral een verbaal vadalist, dus wat dat betreft hoeven we niet bijzonder te letten op zijn specifieke woordkeuze.

Maar de analyse dat Rulli bepaald geen aanwinst is voor een topclub als Ajax, die deel ik wel. Onana was in mijn ogen echt een veel en veel betere keeper en een echte topper. Dat is Rulli duidelijk niet gebleken.

30 mei 2023 om 14:03

Ik denk dat als Onana de lat is, dat bijna iedereen een miskoop is. Onana op zn best was voor Ajax de beste keeper sinds van der Sar. Een Rulli is een degelijke doelman voor Ajax denk ik. Kan normaal redelijk mee voetballen, en wisselt goede reddingen af met af en toe een blunder. Als je het afzet tegen wat er voor rondliep, een Pasveer, Cillessen, Stekelenburg, Lobont etc., dan is het degelijk. Als je het afzet tegen Onana is het inderdaad een pak minder.

30 mei 2023 om 14:09

Echter is het de vraag of je 10 miljoen moet neertellen voor “degelijkheid” en of je daar tevreden mee moet zijn.

30 mei 2023 om 14:09

"als je het afzet tegen wat er voor rondliep, een Pasveer, Cillessen, Stekelenburg, Lobont etc., dan is het degelijk. Als je het afzet tegen Onana is het inderdaad een pak minder."

Point taken. Onana was inderdaad een klasse apart. Al vind ik wel dat dát voor een club als Ajax wel de benchmark zou moeten zijn. Dat je een topper als Onana als doelman hebt. Maar dan geldt dat ook voor PSV, met Gomes als lat. Die was de beste sinds Van Beveren. Zie maar eens ooit nog een doelman van dat niveau te strikken,... En de nieuwe Pieters Graafland is bij Feyenoord ook nog nooit opgestaan. Jammer dat Bijlow zo blessuregevoelig is, want die heeft wél die potentie in mijn ogen.

Maar inderdaad, in vergelijk met de namen die jij noemt is Rulli niet de minste. Wellicht is het ook zo dat dit rampseizoen op hem afstraalt. Als Ajax komend seizoen weer kampioen zou worden, kan hij er ook ineens weer anders uitzien.

30 mei 2023 om 14:09

Stekelenburg in z'n eerste fase bij Ajax was beter dan Onana.

30 mei 2023 om 14:12

Haha echt he! Als we nu Onana als maatstaf gaan hanteren blijven er weinig goede keepers over voor in de Eredivisie. Zo'n keeper zie je maar af en toe voorbij komen net zoals Gomes destijds bij Psv.

Gelukkig weten we op wie je reageert moet je maar denken

Edit; Ps.
Aardig woordspeling trouwens: "Ik denk dat als Onana de lat is,"

30 mei 2023 om 14:14

Stekelenburg in zin eerste periode was inderdaad een topkeeper. Ook in oranje trouwens.

Maar beter dan Onana? Dat vond ik persoonlijk niet nee. Onana had en heeft echt iets extra's.

30 mei 2023 om 14:18

Lepro

" Zo'n keeper zie je maar af en toe voorbij komen net zoals Gomes destijds bij Psv.

Gelukkig weten we op wie je reageert moet je maar denken "

Ik begrijp dat de latjes in Amsterdam wat lager zijngaan hangen dan waar ze voorheen altijd hingen als grootste en beste club van Nederland. Kennelijk is het allerhoogste niet meer het doel en is men ook, als ik jou zou moeten geloven, met een stukje minder tevreden. En dat heet dan topsport mentaliteit zeker?


Want tja, als Ajax als maatstaf heeft dat de Ajax keeper even goed is als de rest van de eredivisie dan weten we wel hoe het met de ambities staat, of niet Lepro?

30 mei 2023 om 14:19

Daar heb je volledig gelijk in. Lierse trouwens ook. Ajax moet natuurlijk streven naar top, dus ik zie liever een jonge doelman die de potentie heeft dat wellicht aan te tikken dan een doelman op leeftijd die op zn best degelijk is.

En wat je zegt; het helpt niet dat dit seizoen zo slecht is. Toen Pasveer eind vorig jaar de honneurs waar moest nemen en een verdediging met Timber + Martinez voor zijn neus had leek het heel wat en haalde hij zelfs Oranje (Dat Ajax was trouwens ook niet goed, maar de defensie iig wel). Een half jaar later had hij de lekke mandjes verdediging van het huidige Ajax voor zich en zag het er een heel stuk minder uit.

Ik wil dus niet zeggen dat dit een aankoop is waar ik super blij van word of dat dit is wat Ajax na moet streven, alleen dat het niet zo dramatisch is als Johan Derksen schetst.

30 mei 2023 om 14:24



Dat zijn een hoop aannames die je doet en nog meer woorden die je voor mij invult. M.i. niet echt discussie materiaal..

Het is nou eenmaal een feit dat je af en toe een gelukje hebt en een klasse keepr als Onana of Gomes onder de lat hebt staan. Dat zijn uitzonderingen, daar kan je niet op inspelen, hooguit op hopen/naar streven. Het is kansloos om alle keepers langs deze maatstaf te leggen en dan af te doen als matig.

Ik laat je aannames uiteraard maar even links liggen verder.

30 mei 2023 om 14:53

"het is nou eenmaal een feit dat je af en toe een gelukje hebt en een klasse keepr als Onana of Gomes onder de lat hebt staan. Dat zijn uitzonderingen, daar kan je niet op inspelen, hooguit op hopen/naar streven."

Dáár heb jij ook een punt, dat is zeker waar.
Gomes en Onana stonden op een dermate hoog niveau dat het lastig is om alles wat daarna komt te vergelijken.

Maar in wezen vind ik wel dat dát de lat zou moeten zijn voor de topclubs PSV en Ajax. Dat is wel het streven. En als ik dan even naar PSV kijk, sinds Gomes heeft PSV eigenlijk nooit meer een echt fatsoenlijke keeper gehad. Want die Isaksson, Tyton, Sinouh, Waterman, Zoet, Pasveer, Mvogo en Drommel dat bleken geen van allen PSv waardige doelmannen. Zelfs die Unnerstahl die nu bij Twente wordt geroemd bakte er bij PSV bijzonder weinig van.

30 mei 2023 om 15:35

Vinden we elkaar toch aardig in het midden uiteindelijk!

Pff daar zet je wel een rijtje neer zeg haha. Ik hoop dat Ajax sneller een nieuwe topper op de goal heeft na Onana dan PSV dat had na Gomes

Pasveer, ondanks een sterke reeks van de verdediging voornamelijk m.i., Gorter, Stekelenburg en nu Rulli zijn zeker geen hoogvliegers inderdaad. Alhoewel ik wel vermoed (vrees) dat we het als Ajax zijnde, het komende jaar en waarschijnlijk daarna ook nog wel met Rulli zullen moeten doen.

30 mei 2023 om 14:06

Maar Onana wilde niet bijtekenen, ging naar een grotere club. Dan moet je op zoek naar een nieuwe keeper die betaalbar is en naar Ajax wil komen. En dan is Rulli gewoon een hele aardige keeper.

Uiteraard is hij een grote aanwinst vergeleken met Pasveer want die koek was inmiddels wel op.

30 mei 2023 om 14:12

"dan moet je op zoek naar een nieuwe keeper die betaalbar is en naar Ajax wil komen. En dan is Rulli gewoon een hele aardige keeper."

Lierse geeft hierboven wel een mooie vraag. Is Rulli dan in vergelijk met wat er was dan tien miljoen (plus een vorstelijk salaris) waard?? Dát zou je kunnen betwijfelen. Al houd ik nog een slag om de arm. HIj heeft een half seizoen mogen spelen. Als Ajax komend seizoen met een nieuwe selectie weer om de titel speelt, dan kan Rulli er opeens ook weer anders uit komen te zien.

30 mei 2023 om 14:48

Steek houdt ermee op, Pasveer wordt alweer veertig komend seizoen. Dus ja, een nieuwe keeper was wel nodig.

Een keeper met internationale ervaring die in de subtop van Spanje speelde kost wel wat centjes. Maar acht miljoen euro is nou ook weer niet heel erg veel tegenwoordig.

30 mei 2023 om 14:55

"steek houdt ermee op, Pasveer wordt alweer veertig komend seizoen. Dus ja, een nieuwe keeper was wel nodig."

Per medio 2023 ja. Dat was in Januari 2023 nog niet het geval. Als je ziet wat Rulli nu bracht had je dat met Pasveer/stekelenburg ook kunnen doen.

30 mei 2023 om 15:09

Misschien wel maar nu is Rulli alvast aan Nederland gewend. Regeren is vooruit kijken zeggen ze toch?

Heeft goede reddingen afgewisseld met toch kleinere tot grotere blunders. Zeker voetballend is hij toch vrij matig. Ik had meer van hem verwacht.

Johan kletst als een hansworst, Rulli is gewoon een prima keeper voor Ajax en in de moeilijkste fase van de laatste 6 jaar bij Ajax halverwege een seizoen ingestapt. Om dan te gaan beginnen met 'waarom Japie Cillessen niet??' is typisch popiejopie gedrag.

Prima stabiele keeper. Alle goede acties worden niet benoemd. Juist een paar missers. Typisch NL gezeik. Maakt de samenleving echt heel treurig. Continu de nadruk op wat niet goed is en heel selectief ook nog eens. Continu over Rulli of Alvarez.

We gaan toch niet de hele dag zeiken wat Derksen niet goed kan, of van der Gijp? Geheid dat laatstgenoemde ook dagelijks onderwerp van gesprek zou zijn als we in de jaren 80 ook zoveel analisten hadden gehad. René van de Gijp kon ook veel niet. Geen voorzet gezien die aankwam, bijvoorbeeld. Weet je nog? 🫣

Nee hij vindt wel vaker spelers niets toevoegen die dat juist wel doen…Pantelic… kuch…..
Rulli is juist voetballend goed en straat rust uit maar kijk eens wat er voor hem staat. Ze spelen continu de bal terug en staan vast. Waar moet hij dan naartoe? 1 op 1 heeft hij Ajax al ontzettend vaak gered maar ja daar kijken we niet naar hè. Ik ben ontzettend blij met hem. Elke keeper maakt fouten en elke keeper heeft wel eens een slechte wedstrijd. Elke keer moet hij het maar weer oplossen en zo was het zondag ook weer. Alleen maar beelden laten zien van fouten en de goede dingen niet laten zien. Typisch TV sensatie

30 mei 2023 om 14:20

Elke keeper maakt fouten ja. Maar Rulli maakt er bovengemiddeld veel. Voor een miljoentje of 10 mag je echt veel meer verwachten.

30 mei 2023 om 15:05

Arsenal890

We weten dat jij ontzettend gekleurd bent maar dit is wel ontzettend overdreven zeg.

Ik ga niet doen of Rulli de beste keep in de eredivisie is maar doen of dit categorie Drommel is gaat ook wat ver.

Ik heb weinig keepers in zo'n korte tijd zoveel 1 op 1 situaties zien pakken. 3 tegen Excelsior alleen al 3, tegen Psv in de bekerfinale 2, Tegen Feyenoord Gimenez en zondag tegen Twente ook vroeg in de wedstrijd.

Daar staan de wedstrijden van Union en Heerenveen uit weer tegenover, die waren wel echt matig.

Ik ben zeer benieuwd hoe hij het doet met een goede verdediging voor zich, dan denk ik dat dit zeker een aanwinst kan zijn.

30 mei 2023 om 15:20

In nog geen half jaar toch al 5 a 6 ketsers, kan zijn dat ik er nog een aantal vergeet. Kan aan mijn “gekleurde bril” liggen maar vindt je dat goed genoeg voor een keeper die een fors bedrag heeft gekost? Ik niet maar goed, misschien verschillen we daar van mening.

Als bijlow dat zou doen zou ik niet tevreden zijn en die komt ook nog is uit eigen jeugd.

Je mag van een keeper van Ajax 1 toch verwachten dat hij kan voetballen of zeg ik iets geks? Hij past wat dat betreft prima in het rijtje van de 113 miljoen en 0 goede aankopen.

Wat klets Derksen nou, ja oke tegen Twente had hij een offday so what mag het een keer in een slecht draaiend team.
Ik vindt het een aardige keeper, heeft vaak de ballen klem uit de lucht, opbouwend ook aardig en heeft een goede trap over zich.

Als je een keeper niet goed genoeg vind kun je dat ook op een beetje normale manier aangeven, je hoeft niet gelijk de term hansworst erin te gooien. Het is misschien niet de allerergste uitspraak maar het is wel respectloos. Ik vind Rulli trouwens een degelijke keeper die tegen Twente 1 van zijn mindere wedstrijden speelde, kan gebeuren.

Johan "nobody" Derksen loopt mensen weer voor hansworst uit te maken op basis van niks. Als een team niet goed presteert zoals ajax de laatste maanden krijgt een goede keeper ook een aantal doelpunten tegen of maakt een foutje.

Matige keeper.

Je mag wel wat meer verwachten van de duurste keepers aankoop aller tijden in de eredivisie.
Drie goals vissen tegen Twente.
Twee tegen Groningen.
Drie tegen Feyenoord.
En nog wat momenten dat hij niet voluit ging.

Met zoveel miljoenen had je een betere keeper kunnen halen n

30 mei 2023 om 15:11

Welke ervaren, betere keeper had je dan met acht miljoen euro kunnen halen?

Afgelopen wedstrijd leken zijn voetballende kwaliteiten echt nergens op. Hij had echt een slechte dag. Bij andere wedstrijden was het niet zo erg. Dus om hem nou hierop af te rekenen is niet fair, maar dat is Derksen he, die is van dit soort kritiek.

Los daarvan ben ik er ook wel van geschrokken, want het was echt niet best.

Nederlanders zien hansworst bij Vandaag Inside: hij heeft nog nooit iets toegevoegd.

Rulli is een middelmatige keeper ala Pasveer. Niets meer en niets minder. Maar je moet van je keeper geen spelverdeler maken of er van verwachten. Dus niet meer doorgaan met die rondootjes in het eigen strafschopgebied. Gelukkig wordt Heitinga bedankt voor de moeite, want hij is blijkbaar wel gecharmeerd van dit armoedig soort spel. Want voetbal kun je dat niet noemen. Volkomen Ajax onwaardig.

Is er één speler tegenwoordig die Derksen meteen of na verloop van tijd geen hansworst vindt? Ik begrijp werkelijk niet dat er zoveel berichten van de mensen van V-inside, offside of hoe het ook mag heten hier geciteerd worden. Derksen en ook zeker van der Gijp kun je toch allang niet serieus meer nemen.

Eens, vind zijn landgenoot onder de lat bij PSV bijv een stuk stabieler en kwalitatief beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren