Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twee ‘verrassende namen’ vallen bij PSV in zoektocht naar vervanger Madueke

Laatste update:

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvallende versterking nu Noni Madueke eind juli geblesseerd is uitgevallen. Dat melden het Eindhovens Dagblad en Voetbal International. De buitenspeler is in ieder geval tot het einde van de eerste seizoenshelft uitgeschakeld met zijn enkelblessure. Journalist Rik Elfrink laat naast de verrassende naam van Donyell Malen ook die van Joshua Zirkzee vallen.

Volgens Elfrink richt PSV zijn pijlen door de blessure van Madueke op een ‘basiswaardige speler’ die de aanval van de Eindhovenaren kan versterken. Het bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League speelt hier mogelijk een doorslaggevende rol in. PSV dient in de komende weken over twee duels af te rekenen met het Rangers FC van Giovanni van Bronckhorst in de play-offs van het miljardenbal.

Elfrink meldt dat in Eindhoven opvallend genoeg de naam van Malen is gevallen. De 23-jarige aanvaller maakte in de zomer van 2021 voor dertig miljoen euro een transfer naar Borussia Dortmund. Bij BVB is Malen momenteel basisspeler, waardoor de kans op een terugkeer nihil lijkt. Naast Malen staat ook Zirkzee op de shortlist van technisch directeur John de Jong. Door de komst van Luuk de Jong is de interesse in de spits van Bayern München echter enigszins bekoeld en bovendien hangt er een fors prijskaartje rond zijn nek. VfB Stuttgart heeft naar verluidt twintig miljoen euro over voor Zirkzee.

Door een enkelblessure kan PSV voorlopig geen beroep doen op Madueke. De club bracht eerder naar buiten dat Yorbe Vertessen voorlopig niet inzetbaar is door een blindedarmontsteking en de aanvalslinie is sowieso al niet de sterkst bezette linie in het Philips Stadion. PSV verwelkomde tijdens de zomerse transferwindow al wel zeven versterkingen. Boy Waterman, Walter Benítez, Ki-Jana Hoever, Xavi Simons, Guus Til, Luuk de Jong en Jarrad Branthwaite werden aan de selectie van trainer Ruud van Nistelrooij toegevoegd. Alleen voor De Jong en Til betaalde PSV transfersommen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sinds wanneer is Zirkzee een vleugelaanvaller?

11 augustus 2022 om 07:45

Inderdaad. Vind die Saibari het trouwens erg goed doen, laat hem maar staan!

11 augustus 2022 om 08:31

Precies. Daarmee zijn het beiden dus geen geloofwaardige vervangers. Malen vanwege z’n status bij Dortmund, Zirkzee vanwege zijn positie

11 augustus 2022 om 08:43

Schijnt dat Luuk de Jong naar de flank verhuist wanneer ze het voor elkaar krijgen om Zirkzee te halen.

11 augustus 2022 om 09:37

@marton Tja, de snelheid en passeerbewegingen van onze Luuk zijn natuurlijk ongeëvenaard, we moeten het natuurlijk wel een beetje eerlijk houden voor de concurrentie hé Alle gekheid op een stokje, ik ga er vanuit dat Vertessen, als hij straks weer fit is, onze 2e spits gaat worden maar met Vinicius als enige alternatief zou een extra spits niet eens zo'n heel gek idee zijn. Op de flanken kunnen zowel Saibari als Bakayoko belangrijk zijn en dan heb je ook nog Ledezma, je kunt ervoor kiezen hen de kans te geven maar een ervaren kracht die zich al bewezen heeft zou ook wel fijn zijn. De spoeling is qua ''echte'' buitenspelers wel een beetje dun.

11 augustus 2022 om 11:55

dat is een romantische gedachte, maar tegen Monaco hebben we gezien dat er echt nog wel wat kwaliteit bij mag als ze op niveau goed voor de dag willen komen. denk dat het goed is dat ze wat lijntjes uitgooien. als ze Rangers verslaan zijn er wat meer mogelijkheden. weinig tijd dan, maar wel geld.

11 augustus 2022 om 12:18

Haha ja al had hij die kwaliteiten wel degelijk, vooral in zijn Twente tijd. Hij is steeds minder wendbaar geworden, te veel op Siem gaan lijken.

12 augustus 2022 om 02:57

Toen speelde hij zelfs nog als middenvelder. Achter Kufo dacht ik?

11 augustus 2022 om 10:12

Geen idee, maar 20 miljoen voor Zirkzee… goeie genade, op deze manier is geen enkele speler meer voor een normaal bedrag haalbaar.

11 augustus 2022 om 10:31

Sinds wanneer heeft Stuttgart geld

11 augustus 2022 om 12:24

Sinds ze de Europa league hebben gewonnen. Daarvoor ook al gewoon trouwens, maar dit geeft een boost.

11 augustus 2022 om 12:41

Denk dat jij in de war bent met Eintracht Frankfurt. Stuttgart is natuurlijk gewoon een verdienstelijke Bundesliga club met dito inkomsten. Weet niet hoe het daar zit met televisierechten maar in elk geval krijgen ze jaarlijks meer binnen dan eredivisieclubs. Verder natuurlijk gewoon een relatief welvarende stad, thuis van Porsche en Mercedes, wat ook al lange tijd hoofdsponsor is. 20 miljoen zou desondanks een recordaankoop zijn voor ze, spelers rond de 10 waren het maximum tot nu toe. Maar je ziet al dat Bayern meedenkt over constructies waarbij ze een deel van het salaris blijven doorbetalen. Die jongen heeft realistisch bezien natuurlijk geen toekomst in München.

11 augustus 2022 om 12:59

@manodedios

Je hebt gelijk! Flinke blunder van me zeg.. En dan moet je nog anderhalve dag tot t weekend.

Verder leuk weetje dat het de thuishaven is van Porsche en Mercedes dat wist ik niet. Dan is er iig genoeg sponsorgeld op te halen zou je zeggen.

Wat een onzin, dit is iets voor in de wandelgangen..

11 augustus 2022 om 08:40

Precies! Zijn beide spits (Malen kan nog aan de zijkant) Amar Zirkzee wil Bayern 20M voor en Malen heeft een prima voorbereiding gehad en Dortmund heeft 2 geblesseerde spitsen (Haller, Adeyemi), en 1 verkocht (Haaland).

Haal maar een fatsoenlijke verdediger. De achterhoede is het zorgenkindje.

11 augustus 2022 om 09:09

Ik zie graag nog een top back speler komen maar centraal staat er genoeg!

11 augustus 2022 om 09:47



Voor die 2 wedstrijden tegen Monaco was ik het nog met je eens geweest maar Teze en Obispo hebben mij wel gerust kunnen stellen, ook in de voorbereiding vond ik ze sterk spelen trouwens. Daarnaast hebben me nog altijd Ramalho en straks ook weer Boscagli die beide prima opties zijn. Mwene vind ik het ook erg goed doen, als Mauro straks weer terug is dan hebben we een prima concurrent voor Max en die kan ook prima als vervanger van Mwene spelen. Je zou kunnen zeggen dat er nog een breedte versterking moet komen (hoever vind ik echt niet goed genoeg) maar ik vermoed dat van Nistelrooy het wel ziet zitten in Oppegard en die heeft het toch ook best aardig gedaan.

11 augustus 2022 om 10:18

Oppergard het aardig gedaan? Ik vind hem elke keer heel erg tegenvallen. Is verdedigend ontzettend kwetsbaar. Gooide er aanvallend tegen Emmen wat leuke acties uit. Maar het is bij lange na niet het niveau wat PSV na moet streven.

11 augustus 2022 om 12:48

Oppergard heeft tijd nodig af en toe invallen is prima tegen emmen basis zeker niet en Europees invallen ook niet.

11 augustus 2022 om 13:17

Ik zie Oppegard voorlopig ook zeker niet als basisspeler maar het is wel een jongen met potentie denk ik.

Verassend en niet heel haalbaar

We hebben dit eerder gezien met namen zoals Cillessen en Van Crombrugge. Het zou mij niet verbazen als ze met januzaj of kluivert op de proppen komen.

11 augustus 2022 om 07:42

Kluivert al naar Fulham

11 augustus 2022 om 07:57

Jammer, ik denk dat het wel een goede match zou zijn geweest.

11 augustus 2022 om 08:20

Januzaj was volgens mij ook al vertrokken richting de belgische competitie

Gisteren las ik dat Stuttgart wellicht de 20 miljoen voor Zirkzee gaat neertellen. In dat geval is PSV natuurlijk kansloos

11 augustus 2022 om 12:18

Zirkzee? Vind ik pure geld verspilling laat dan liever Saibari staan op die plek
Malen zou wel aanwinst zijn met zijn snelheid

Lekker weer enkel vizier op aanval én op Nederlanders. Creatief wel, voor John de jong dan.

Saibari is imo basiswaardig kwalitatief maar nog geen heel seizoen op hoger niveau. Kluivert was mooi geweest.. helaas naar de PL.

11 augustus 2022 om 09:09

Met Saibari, Bakayoko en Vertessen heb je toch al drie spelers die op de rechtsbuitenpositie kunnen spelen? Kunnen mooi rouleren en zo de eerste seizoenshelft overbruggen.

Saibari verrast in positieve zin en met Bakayoko daarachter heb je al een talent die ook klaar lijkt te zijn voor het eerste elftal, moet toch prima zijn? Je kan eventueel Januzaj transfervrij binnenhalen, maar verder zijn er weinig 'gratis' alternatieven. Lekker zo het seizoen in gaan!

edit: Wie weet is er een rechtsbuiten uit Oekraine of Rusland beschikbaar. Lijkt me een stuk aannemelijker dan de opties Malen en Zirkzee

11 augustus 2022 om 11:28

Januzaj zou niet verkeerd zijn idd.

11 augustus 2022 om 13:52

Eens met je relaas. Jeugd de kans geven. Saibari is fysiek ook een beer. Vertessen kan in principe overal voorin maar wordt als spits gezien. Bakayoko lijkt zn draai een beetje te vinden. En die Braziliaan is er nog. Savio. Lijkt me een handenbinder. Wie weet minuten zaterdag.

Ik blijf zeggen . Haal karlson als evt vervamger gakpo . En malen altijd welkom. Zirkzee niet van overtuigd

11 augustus 2022 om 08:22

Karlson is duur en ik weet het niet... Ben eerlijk gezegd bang voor een maher/larsson verhaal waarbij hij bij az echt bizar goed speelt, en vervolgens bij een topclub niet uit de verf komt. Kluivert was ideaal geweest, Malen onhaalbaar en Zirkzee te duur en teveel gokken. Ik hoop op Vega uit mexico. Half jaar geleden had PSV al interesse maar hij heeft een nieuw contract getekend, dus ik weet niet of hij haalbaar is!

11 augustus 2022 om 11:46

Karrlson is niet goed genoeg voor psv heel misschien als back up

11 augustus 2022 om 12:50

Ik denk dat een saibari en bakayoko nu al bijna zo goed zijn als karsson en bakayoko sowieso meer talent

Ten eerste is dit niet realistisch, ten tweede zijn dit voetballers die op een andere positie spelen.

Een realistischere optie is om Gaston Pereiro terug naar Eindhoven te halen. Die kan hangend op rechts prima uit de voeten en zou ook het middenveld een impuls kunnen geven (in tegenstelling tot Til kan Pereiro als voorste middenvelder niet alleen scoren maar ook nog eens voetballen). Ik weet dat hij niet bij iedereen populair is maar ik vind het een prachtige speler en hij is 100% haalbaar

11 augustus 2022 om 08:28

Pereiro terug zou echt fantastisch zijn. Die kun je inderdaad op die beide posities kwijt. Als dat haalbaar is doen.

11 augustus 2022 om 09:11

Pereiro op de plek van Til, dat is een fijne gedachte. Al was ik destijds ook wel blij dat ie vertrok.

11 augustus 2022 om 09:56

Ik ben het met je eens dat Pereiro een prachtige speler is, maar wel enorm grillig. Die jongen kan enorm goed voetballen maar het kwam er (bij PSV in ieder geval) lang niet altijd uit. Voor die positie hebben we natuurlijk Til, die naar mijn mening te snel wordt afgeschreven, maar ook nog van Ginkel, Saibari en Xavi Simons, wat mij betreft dus niet nodig. Pereiro als buitenspeler vind ik een beetje lastig, hij kan een prima voorzet geven en een mannetje passeren maar van zijn snelheid heeft hij het nooit moeten hebben.

Goed dat PSV naar spelers kijkt die in de spits kunnen. Dat is de belangrijkste positie om te versterken. Hoop dat er ook een linksback wordt gehaald.

11 augustus 2022 om 07:56

Hoe gaat t met Mauro? Die zal eerdaags toch s een fit zijn.

11 augustus 2022 om 07:56

Misschien dat ruud marcelo eens kan appe, haha.

11 augustus 2022 om 08:04

Lijkt me niet dat PSV op zoek gaat naar een linksback. Je hebt straks Mauro, Max, Oppegard en Mwene die als linksback kunnen spelen. De selectie lijkt me wel rond, op wellicht een spits na. Al heb je nog Vertessen en Vinicius die terugkomen van blessures.

11 augustus 2022 om 09:16

Max moet dan wel vetrekken ja. Ik vind zowel Max als Oppegard duidelijk te kort komen.

11 augustus 2022 om 10:00

@benzema Max is inderdaad geen wereldtopper maar een betere linksback heb je ook niet zomaar, dat hebben we voor zijn komst wel kunnen zien. Oppegard is nog erg jong, die zal rustig gebracht gaan worden en is een speler voor de toekomst.

Waarom geen kluivert? Jong en ervaren.

11 augustus 2022 om 08:01

Ligt eraan welke Kluivert je bedoelt. Justin kan niet, want die is net (nagenoeg zeker naar wat ik begreep) naar Fulham gegaan. Patrick kan ook niet, want die voetbalt niet meer. Shane Kluivert lijkt wel een talent, maar die is slechts 14 jaartjes jong. Dan heb je nog Ruben Kluivert. Dat is een 21-jarige verdediger van FC Utrecht. Dat lijkt niet helemaal het talent te zijn dat zijn papa is.

Beide onhaalbaar. Waar deze nieuws vandaan komt? Snap wel een vervanger. Maar niet in die bedragen.

2 spelers die het beste als spits uit de voeten kunnen zijn een alternatief voor een vleugelaanvaller van PSV? Ik geloof het niet echt...

Denk dat deze spelers dan eerder komen als stand-in voor De Jong, want ik heb even niet scherp wie er nu 2e spits is bij Psv...

11 augustus 2022 om 08:30

Ledezma kan in de spits. En natuurlijk vertessen, al herstelt die nu van een blindedarm ontsteking

11 augustus 2022 om 15:42

Vertessen vind ik persoonlijk een blind renpaard. Veel te wild in de afronding. Kwam hij er vorig jaar ook niet vaak als vleugelspeler in?

12 augustus 2022 om 03:03

Hij viel vorig jaar toch gewoon in waar nodig. Verder ben ik het wel met je eens wat betreft het blinde renpaard. Maar toch blijft zijn snelheid altijd een wapen

Sowieso is dit wel verstandig. PSV is de enige club uit de top drie die zeker nog aanvallende versterking kan gebruiken. Feyenoord heeft eigenlijk al teveel aanvallers en Ajax is ook al (te) ruim voorzien.
De namen die vallen zijn alleen totaal onrealistisch. Prijzen en ambities van de genoemde spelers sluiten niet aan bij de mogelijkheden van Psv.
Hoewel de achterhoede niet echt prioritair is bij PSV kan er misschien nog eens gekeken worden naar een goede rechtsback. Arias is nu transfervrij... misschien kan hij die rol invullen.

11 augustus 2022 om 09:14

Als Mwene zo doorgaat zal Arias misschien niet eens in de basis staan, had ik niet zien aankomen Wel een welkome versterking inderdaad want Hoever vind ik simpelweg tekort komen en als Mwene niet fit is heb je erg weinig keuze.

Malen gaat never nooit lukken. Ik hoop dat ze gewoon die jonge jongens een kans geven. Eerst nog maar eens Rangers uitschakelen. Dat wordt ook nog een hele kluif. Verder hoop ik echt da ze het halen. Wat zou het mooi zijn als we weer gewoon twee teams in de CL hebben en een derde in de voorronde. Gaat het niveau van de competitie weer omhoog.

Malen lijkt me niet realistisch, Krijgt genoeg speeltijd bij Dortmund

We hebben 4 spelers voor die plek , lijkt me meer dan voldoende.

Romero terug halen van zijn huurperiode

Wat krijgen we nu Elfrink speculaties? Die man meld normaal pas dingen als iedereen het al 3 dagen weet, haha. Verder lijkt dit me nogal onhaalbaar maar goed laat me graag verrassen.

11 augustus 2022 om 09:20

Geen speculatie. Hij zegt alleen dat PSV nog een aanvaller wil halen, dat o.a. Malen intern genoemd is, maar hij op voorhand niet haalbaar lijkt te zijn.

11 augustus 2022 om 10:15

Ja dat is toch speculatie dan? Als er iemand voor de grap zegt is Depay niet wat voor op links dan nemen we dat toch ook niet serieus? Dit is eerder kroeg praat wat ik van Elfrink gewoon niet verwacht. Vind het overigens wel leuk want Elfrink is normaal een beetje saai mijn inziens, wel heel constant en degelijk als club watcher.

11 augustus 2022 om 10:29

Benzema

"dat o.a. Malen intern genoemd is"

Dan is de scouting toch wel slecht bij Psv... Madueke een goede rechtsbuiten wil je tijdelijk vervangen, dan vragen ze intern opties. Dan komt hoofdscout VoH met deze suggesties. Totaal niet serieus te nemen.

Dan kijk je toch naar types Nelson. Een buitenspeler van een topclub die buiten de selectie valt. Die wel even tijdelijk overgenomen kan worden.

11 augustus 2022 om 10:42

Ik zou het meer zien als speculeren als Elfrink zei "PSV wil Malen halen". Hij zegt alleen dat die naam besproken is en voegt er gelijk aan toe dat het niet realistisch is.

@mrkrillin weet jij welke namen er nog meer intern genoemd zijn dan? Dit zegt vrij weinig over scouting.



Malen is gewoon een spits dus die naam noemen slaat eigenlijk nergens op, los van het feit dat hij echt niet op een terugkeer zit te wachten. Zirikzee lijkt me ook meer een spits maar zou misschien een optie kunnen zijn. Ik zou toch kijken of je niet ergens een gearriveerde en ervaren speler kunt huren, en dan wel een echte buitenspeler. Mocht het nou allemaal niet lukken, hebben we met Bakayoko, Saibari, Ledezma en eventueel Vertessen(mits fit) ook al prima spelers staan. Ik weet niet of Mertens nog beschikbaar is maar die zou je eventueel misschien een kort contract kunnen voorstellen, hij is beter op links maar op rechts kan hij het vast ook wel.

11 augustus 2022 om 09:36

Mertens is volgens mij naar Galatasaray toe.

11 augustus 2022 om 10:07

Even gecheckt, dat klopt inderdaad. Helaas!

Dat zijn inderdaad verrassende, edoch onhaalbare namen. Naast dat feit, vind ik dat heren Saibari en Bakayoko dat prima invullen. Zou het echt heel zonde vinden als die nu ineens moeten gaan plaatsmaken. Tuurlijk zijn de twee namen grotere voetballers, maar dit zijn gewoon gasten die je de tijd mag geven. In de CL, als we die al halen, gaan we toch geen kloot bereiken, mét of zonder Malen / Zirkzee

Deze twee namen neem ik niet heel serieus. Malen is basisspeler bij Dortmund en de vraagprijs voor Zirkzee is 20 miljoen. PSV heeft behoefte aan een vleugelaanvaller en niet zo zeer een centrumspits. Dat komt pas in beeld als Vinicius vertrekt.

Ik geloof er niets van. Die twee jongens , Saiebarie? en Bakayoko? vullen het moeiteloos in, straks komt Vertessen terug en Vinicius?
Hoe staat het met Romero? Is hij nog bij Psv?

11 augustus 2022 om 10:00

Romero is verhuurd, en hoe blij ik ook ben met Saibari en Bakayoko het is na mijn mening nog geen basis materiaal. In een geval als dit zou huren geen verkeerd idee zijn.

Waarom zou je op zoek gaan naar een vervanger?
met Savio, Simons, Bakayoko, Vertessen, Saibari, Gakpo heb je genoeg buitenspelers. Met eentje er bij en de terugkeer van Madueke heb je er 8 voor twee posities.

Tja zirkzee zou ik dan nog wel kunnen begrijpen maar Malen eigenlijk niet.
Malen geen buitenspeler en als het wel zo is dan is het echt alleen links en daar hebben we nou net echt niemand nodig. Ik hoop stiekem op een stukje creativiteit van de scouting. Maar goed dat is de laatste jaren sowieso erg matig op Sangare na bij PSV.

Zou Justin Kluivert geen mooie optie zijn?

Ik zou een spits halen, dat een andere type is als Luuk, maar geen herrie schopt als hij niet alles speelt.
Als vervanging van Madueke, zou het huren van Kluivert voor een half jaar een optie zijn, met optie tot koop. Ben geen fan van huren maar, de aankoop moet ook die Bakoyo en madueke in de weg moeten lopen in de toekomst. Dus eens met Partybooi!

aub geen Malen, daar heb je helemaal niets aan

Malen heeft een contract en een salaris van 6 miljoen bij Dortmund. Hij zou wel gek zijn…

Justin Kluivert ligt voor het oprapen!!

11 augustus 2022 om 15:39

Fulham

Kluivert heeft contract tot 2023 in Rome, die willen alleen verkopen.(mede daarom nog niet rond met Fullham) Mocht Gapko deze transferwindow vertrekken dan zou het goeie deal kunnen wezen.
Of die italiaanse Gnotto is ook interessant. Trouwens denk ik dat Malen en Zirkzee destijds intern zijn besproken, mocht Gapko vertrekken.
Op dit moment huren met het WK waardoor de winterstop al in November komt, vind ik overbodig. Laat Saibari, Bakayoko, Simons, Ledeszma, Savio het voorlopig maar uitvechten.daar dient de jeugdopleiding voor en daardoor kunnen onze volgende cash of ontwikkelen.
Blijft over eenvervanger voor Luuk De Jong, van de geblesseerde Vinicius ben ik niet onder de indruk. Saibari zou kunnen, heeft we het fysiek daarvoor of denk zelfs aan Til. Die voetballend de minste nummer 10 is die we hebben, kunnen we hem als pinchitter of 2e spits gebruiken.

Ik denk dat ik ga stoppen met het volgen van NL voetbal. Ik ben 36 jaar Psv fan en ik irriteer me al een poosje aan het inkoop beleid. Zijn er daar geen scouts meer? Elke keer alleen maar denken aan exspelers. L de Jong heeft nu een belangrijke goal gemaakt, maar ik ben nog steeds fel tegen zijn komst. Er is nog niet veel gespeeld maar los van deze goal heeft hij niets laten zien. Dat is gedeeltelijk niet zijn schuld. Als je de spelers niet hebt die een bal op zijn hoofd schieten heb je geen moer aan hem. En ook qua verder verkopen heb je er niets aan. De jongelingen die gekomen zijn, zijn behalve Xavi allemaal gehuurd. Dus je leid op voor een ander. Psv heeft een centrumspits nodig. Vinicius is exelcior niveau. De Jong heb je alleen wat aan als er voorzetten op zijn hoofd komen en Vertessen is te nerveus voor het doel. En dan ga je denken aan Malen die geen rasechte centrumspits is die net zoveel kansen nodig heeft als Vertessen om een doelpunt te maken. Zirkzee ben ik benieuwt wat hij op eredivieniveau kan. Maar dan zie ik zijn prijs en dan denk ik, dat wordt geen kopen. Aangezien ik verder alleen voor AZ enige sympathie heb gehad tot de situatie met Slot kan ik verder beter stoppen met NL voetbal volgen denk ik.

Is gewoon fake News van een elfrink of een of andere Driessen of iemand van VZ ? Malen mag niet weg vanwege haller en Zirkzee is bijna rond met Stuttgart rn vraag 2,5 salaris dat wil en kan PSV helemaal niet betalen.

11 augustus 2022 om 21:22

Malen wil zo zichzelf eerst bewijzen voordat hij terugkomt, plus hij verdient aanzienlijk meer bij Dortmund waarschijnlijk, en op deze leeftijd ga je dat salaris natuurlijk niet inleveren

Saibari en bakayoko speelden zeer verdienstelijk tegen Monaco. Ik zou hun voorlopig de kans geven. Vertellen ligt er niet super lang uit. Na de winterstop is Madueke er ook weer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren